POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [08.02.2019, 14:49:17] • Polska

Bardzo bene! W 100% autentyczne włoskie produkty w Biedronce

Bardzo bene! W 100% autentyczne włoskie produkty w Biedronce

fot. Organizator

Kuchnię włoską cechuje prostota i wyjątkowy smak. Jej sekretem są najwyższej jakości składniki – m.in. oliwa, pomidory, makarony, sery czy wędliny. Z myślą o tych, którzy spragnieni są prawdziwie włoskich smaków, Biedronka wprowadza nową linię wyśmienitych specjałów prosto z Italii – GustoBello. Oferta „W 100% autentycznie włoskie” obowiązuje od 7 do 20 lutego br. lub do wyczerpania zapasów.

GustoBello to nie tylko znane, wysokiej jakości włoskie smaki, ale także kilka wyjątkowych nowości. Warto zwrócić szczególną uwagę na szeroki wybór włoskich kolorowych makaronów, makaron trzyminutowy czy idealne do sałatek sery, takie jak buratta czy mascarpone z gorgonzolą. Przy tworzeniu tej linii współpracowaliśmy tylko z włoskimi producentami. Decydując się na współpracę z włoskimi dostawcami, mieliśmy pewność, że na linię GustoBello składać się będą w 100% autentyczne produkty z Italii – mówi Michał Gontarz, dyrektor handlowy w sieci Biedronka.

Linia GustoBello to blisko 20 oryginalnych włoskich produktów. Obok makaronów i serów, klienci znajdą w niej: prosciutto cotto, czyli gotowaną włoską szynkę, w cenie 5,99 zł/100g, pesto zielone i czerwone, antipasti di mare, czyli owoce morza z warzywami (14,99 zł/opak. 280g), ziemniaczane gnocchi, risotto z dodatkami, sosy pomidorowe, pastę do bruschetty (4,99zł/opak. 170g), oliwę z oliwek w cenie 17,99 zł/butelkę 500ml oraz ciastka Fior di Neve i Ferri di Cavallo za 5,99 zł/opak.150g.

W ofercie Biedronki dostępne są także inne włoskie produkty, m.in. oliwy Monini, makarony, pesto i sosy Barilla, świeże makarony i pierożki ze słonym nadzieniem Rana, pomidory i passata Cirio, grissini Unigriss czy piwo Birra Moretti.

Biedronka proponuje również włoskie warzywa i owoce, takie jak: słodkie pomidorki uprawiane w sycylijskim regionie Pachino w cenie 4,99 zł/opak.250g, wyjątkowo soczyste i idealne na sok czerwone pomarańcze sycylijskie, aromatyczne gruszki Abate Fetel z regionu Emilia-Romania oraz kiwi gold, słodsze i mniej kwaskowe niż kiwi zielone,.

Dzięki towarzyszącemu ofercie folderowi klienci będą mogli dowiedzieć się także, jak połączyć proponowane przez Biedronkę produkty i stworzyć z nich prawdziwe włoskie specjały. A wszystko dzięki zawartym w nim, pochodzącym z magazynu „Moje smaki życia”, przepisom na popularne dania rodem z Półwyspu Apenińskiego, m.in. bruschettę, krem z pomidorów z soczewicą, makaron z burratą, pieczonymi pomidorkami i pesto czy krem pomarańczowy.

Bardzo bene! W 100% autentyczne włoskie produkty w Biedronce

fot. Organizator

„Bardzo bene!” i „Molto smacznie!” – czyli kampania „W 100% autentycznie włoskie”
Biedronka we współpracy z Italian Trade Agency – Agencją Promocji i Internacjonalizacji Przedsiębiorstw Włoskich, włoską instytucją rządową, której zadaniem jest promocja Made in Italy na świecie – realizuje także kampanię promocyjną, której celem jest zwiększenie wśród Polaków znajomości włoskich produktów wysokiej jakości. Prowadzona jest ona w stacjach telewizyjnych, radiowych, w prasie, internecie i mediach społecznościowych. Kampanię rozpoczyna spot reklamowy, zbudowany wokół polsko-włoskich haseł „Bardzo bene!” i „Molto smacznie!” oraz charakterystycznych dla Włochów gestów, wyrażających zachwyt nad spożywanym posiłkiem. Spot emitowany jest w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN. Można go też obejrzeć na oficjalnym kanale sieci w serwisie YouTube pod adresem: www.youtube.com/watch?v=kuMYvDrDVkw.

Bardzo bene! W 100% autentyczne włoskie produkty w Biedronce

fot. Organizator

Oferta poszczególnych produktów może się różnić w zależności od lokalizacji. Więcej informacji na temat oferty sieci Biedronka można znaleźć na stronie internetowej www.biedronka.pl.

Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska S.A.


komentarzy: 0, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
■ Fundacja Logos wynajmie od 01.09.2019r. lokal użytkowy (dawna Karpatka) z przeznaczeniem na bufet szkolny – sklepik. Informacje w sprawie wynajmu – tel. 91 – 321 23 66 – dyrektor Małgorzata Gołębiowska ■
■ Niedawno pisaliśmy, że lista darczyńców na komitet wyborczy Janusza Żmurkiewicza pokrywa się w części z tym których zwolnił z podatków. Dziś głos w sprawie zabrał sam Janusz Żmurkiewicz ■ Lista darczyńców na komitet wyborczy Janusza Żmurkiewicza pokrywa się w części z tą o firmach, które prezydent Świnoujścia zwolnił z podatku od nieruchomości i nie tylko – zauważa jeden z naszych Czytelników. Inni mieszkańcy zwracają uwagę na relacje prezydenta z właścicielami firm zwolnionych z podatku ■ Ruszył nabór wniosków o dofinansowanie zakupu wózka inwalidzkiego o napędzie elektrycznym ■ Mężczyzna wpadł do kanału portowego. Wyszedł z niego o własnych siłach. Do zdarzenia doszło w nocy z soboty na niedzielę. Mężczyzna zagapił się i wpadł do wody. Wyszedł z niej o własnych siłach. Na miejsce przyjechała policja. Około godziny 1.30 przy przeprawie promowej Bielik, po stronie Warszowa, do wody wpadł mężczyzna. Dopłynął on do drabinek i wyszedł z wody o własnych siłach. Po tym, jak wydostał się na powierzchnię, na miejsce dojechała policja ■ Z Terminala w Świnoujściu PGNiG wyekspediowało już 5000 cystern z ładunkiem skroplonego gazu ziemnego (LNG). Największym odbiorcą LNG są stacje regazyfikacji obsługujące miejscowości, które nie mają dostępu do ogólnopolskiej sieci dystrybucji gazu ■ W ubiegłym roku z podatku od nieruchomości prezydent Janusz Żmurkiewicz zwolnił 7 firm. Bywały lata, kiedy przedsiębiorców, którzy skorzystali na takim zwolnieniu, było dwa razy tyle. W ciągu 10 lat z tego powodu do miejskiego budżetu nie wpłynęło ponad 7,5 mln złotych ■