POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [17.11.2009, 06:15:25] • Świnoujście

Brama zamknięta na trzy spusty

Brama zamknięta na trzy spusty

fot. Czytelnik

Na ulicy Bohaterów Września 11a jak pod bramą na zamku w Malborku. Niczym Jurand ze Spychowa musisz krzykiem, lub trąbitą oznajmić, że stoisz u bramy i chcesz wejść do domu. Od dwóch dni zepsuty jest domofon. Domownicy proszą o naprawę a p.Wawrzyniak właściciel bramy i domofonu w ogóle nie reaguje na prośby zdesperowanych lokatorów.

Przypomnijmy –p.Wawrzyniak jest właścicielem posesji na której zamontowana jest nieszczęsna brama. Aby wejść do domu lokatorzy budynku przy ul Boh Września 9 a muszą przechodzić przez bramę, którą zamontował właściciel, by mu się tam jacyś obcy po jego terenie nie wałęsali. Ale ludzie się uparli bo jakoś muszą wchodzić do domu i właściciel zamontował domofon, który został zepsuty podczas prac remontowych.

Brama zamknięta na trzy spusty

fot. Czytelnik

-„Jak gość czy domownik nie ma klucza lub telefonu komórkowego to krzykiem musi oznajmić, że stoi pod bramą i, że trzeba go wpuścić. Ze swoimi to nie najgorzej, ale z gośćmi to obciach na całego- mówią lokatorzy”. Co dalej nie wiadomo.

„-Z tym domofonem to trzeba coś koniecznie zrobić mówi jeden z lokatorów. Ostatnio widziałem jak ośmioletnia dziewczynka musiała stawać na zawiasach przy bramie, by dostać się do domofonu. A co będzie jak brama będzie oblodzona? O wypadek nie trudno. Ostatnio właściciel „wizytował” swoją posesję jednak na problem nie zareagował. Ten człowiek z nas kpi mówi wściekły lokator.”

A.W.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 70, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-70 z 70

Gość • Wtorek [17.11.2009, 06:27:37] • [IP: 92.42.117.***]

Po co stawała na zawiasach przy bramie, by skorzystać się do domofonu, jak domofon zepsuty ;)

Gość • Wtorek [17.11.2009, 06:28:21] • [IP: 92.42.116.**]

tlen +acetylen i bramy nie ma

Gość • Wtorek [17.11.2009, 06:40:05] • [IP: 86.128.230.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [17.11.2009, 07:05:32] • [IP: 92.42.112.***]

a od czego jest szlifierka kątowa wyciąć dwa pręty i będzie przejście

Gość • Wtorek [17.11.2009, 07:12:39] • [IP: 80.245.187.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [17.11.2009, 07:14:03] • [IP: 88.156.233.***]

To są drobiazgi, w mieście jest dużo niesprawnych domofonów. A sprawa do załatwienia w 12 godz. max, przez administratora, wspólnotę czy inną dministrację. W czym problem? W olewaniu lokatora.

Gość • Wtorek [17.11.2009, 07:19:12] • [IP: 80.245.186.**]

to w końcu 11a czy 9a?

Pigwa • Wtorek [17.11.2009, 07:26:10] • [IP: 93.94.186.***]

Pan Wawrzyniak to z tzw nowobogackich, nie wierzę, że to kamienicznik z rodzinnymi tradycjami!! I tak własnie jest w tym kraju. Swołocz rulez!!

Gość • Wtorek [17.11.2009, 07:37:44] • [IP: 85.75.59.**]

Przestańcie już komentować problem bramy, każdy właściciel ma prawo zrobić tak u siebie, żeby było wygodnie i bezpiecznie.Wystarczy domofon przenieść na murek przed brame i nie będzie problemu, bo faktycznie w tym miejscu, gdzie teraz jest zainstalowany to wbicie numeru jest problemem.Miasto powinno zrobić porządne dojście od Chrobrego i problem rozwiązany, a tak podsysana jest tylko wzajemna nienawiść właściciela z pozostałymi lokatorami.

Gość • Wtorek [17.11.2009, 07:39:25] • [IP: 217.97.199.*]

A moze lifting bramy?? Moze po liftingu p. Wawrzyniak zarzyczy sobie np lifting swojej fury??:) ciekawe kto kogo??:)

Pigwa • Wtorek [17.11.2009, 07:44:25] • [IP: 93.94.186.***]

Co przestancie komentować?? Ty możesz?? Te dobre rady wsadź sobie gdzieś - Wawrzyniak mieszkańcow ma w tyłku to ciebie posłucha?? Przecież to widać, że to niereformowalny typ! Zamiest naprawić wszystko co trzeba to wpycha ich kase do skarpety.

Gość • Wtorek [17.11.2009, 07:48:23] • [IP: 217.97.199.*]

czyzby z poznania?? wiesz to jest zawsze kwestia przylozonej sily...w koncu material sie podda...problem nie polega w p. wawrzyniaku tylko w jednosci mieszkancow... jak dla mnie ten caly kamienicznik to jakis burak, i w efekcie zadnego geszeftu juz tu nie zrobi, bo wszyscy beda go omijac z daleka. taki biznesmen zza buga, ot co. a mieszkancy powinni zalozyc jakies stowarzyszenie i do sadu jako jedo cialo (hehe) czas i tak leci, wiec moze leciec z aktami w tle, a jak p. wawrzyniak przerznie to jeszcze koszta sadowe pokryje i chyba go to (jako rasowego sknere) zaboli. a jak wygra...to odwolanie:)

Gość • Wtorek [17.11.2009, 08:02:42] • [IP: 87.205.200.**]

panie w. zamuruj pan te brame, albo wydzierzaw dla jakiegos sklepikarza i po krzyku...

Gość • Wtorek [17.11.2009, 08:28:50] • [IP: 93.94.185.***]

powinni wszyscy się wyprowadzić, jak nie będzie miał lokatorów to może nauczy go to że trzeba żyć z ludżmi w zgodzie.Będzie sam na posesii, to brama jemu do niczego nie będzie potrzebna.Powinni ścignąć architekta, za tak bzdurne plany

Gość • Wtorek [17.11.2009, 08:36:37] • [IP: 80.54.123.**]

jego własność i ma prawo z tym robić co mu się rzewnie podoba! ipudel niech się w końcu odwali od tego tematu bo to marginalna bzdura a czepiliście się tego jak rzep psiego ogona ze względu na znajomą która tam mieszka.

Gość • Wtorek [17.11.2009, 08:39:40] • [IP: 217.97.199.*]

a na h... przenosic przed brame zepsuty domofon

Pigwa • Wtorek [17.11.2009, 08:41:27] • [IP: 93.94.186.***]

Gość • Wtorek [17.11.2009, 08:36] • [IP: 80.54.123.**] Jasne! Jego własność! Mógł też zbudować mieszkania bez drzwi!! Debilnego zachowania swołoczy zawsze się będziemy czepiać! Skoro sprzedał mieszkania - to ma zasrany obowiązek przestrzegać podstawowych zasad i wszystkich punktów umowy!!

Gość • Wtorek [17.11.2009, 08:41:50] • [IP: 212.160.162.**]

Ma gość urwanie. Mało, że buractwo szwenda się po jego posesji jak po swoim, to jeszcze wszystko psuje.

Gość • Wtorek [17.11.2009, 08:50:48] • [IP: 88.156.232.***]

Dajcie spokój facetowi od bramy, to zarządcy miasta i innych posesji ponoszą winę za taki stan sprawy. Gość założył bramę na wejście na jego prywatny teren. To co się dzieje to jakaś" nagonka medialna" na Wawrzyniaka. Szanujcie prawo własności prywatnej. Za czym się wybudujecie, czy też kupujecie mieszkanie sprawdzić warunki zabudowy nieruchomości. Nie będziecie potem zdziwieni że nie ma dojścia dojazdu do waszej posesji, albo w planach zabudowy jest obok was stacja paliw. Pozdrawiam pieniaczy i krzykaczy. Oraz pana A.W. który uporczywie i zupełnie" bezinteresownie " wraca do tego tematu.

Gość • Wtorek [17.11.2009, 09:10:14] • [IP: 83.168.106.**]

Zgadzam się z moim poprzednikiem! Ma rację!! Odczepcie się od właściciela bramy!! Co to jego wina ze nie ma przejścia dla innych, a czemu ci którzy chcą przechodzić nie przez swoją bramę nie pomyśleli wcześniej o tym jak dojdą do swojej klatki skoro w ich budynku bramy nie ma... kupiliście mieszkania bez wejścia, nie pomyśleliście... trudno!! teraz nie macie się o co pieklić! a swoją drogą wyobraźcie sobie że ktoś buduje obok waszego domku jednorodzinnego kolejny domek jednorodzinny i robi wam afery o to, że on nie ma jak się do niego dostać i chce przez wasz ogródek (wasz teren prywatny) przejeżdżać na swoją posesję... Zgodzicie się?? JA bym się nie godziła i miałabym gościa głęboko w poważaniu!! Więc zrozumcie tego właściciela... to jest jego teren!!

Gość • Wtorek [17.11.2009, 09:28:08] • [IP: 195.117.222.***]

jakie buractwo. o tym ze zalozyl wam ten cholerny domofon to juz nie napisaliscie. wlasciwie nie mial takiego obowiwqazku ale macie. to teraz zabulcie za naprawe typowe polaczki ktorym zawsze jest zle

Pikaczu • Wtorek [17.11.2009, 09:38:43] • [IP: 77.113.172.**]

Niech Pan ich oleje i nie reaguje na zaczepki po tej nagonce jaka urzadzaja. Niech stefczyk wykuje brame przez lokal tam gdzie pierwotnie miala byc brama.

Gość • Wtorek [17.11.2009, 09:39:02] • [IP: 217.97.199.*]

widze ze Pan Wlascicel i jego sfora sie uaktywnili, no ale zobaczymy czy w sadzie jestescie takie kozaki:)

Gość • Wtorek [17.11.2009, 09:55:55] • [IP: 83.21.149.***]

Rozwiazanie:służebność gruntu i wejścia.

Gość • Wtorek [17.11.2009, 09:57:42] • [IP: 92.42.117.***]

Jestem z panem p. Wawrzyniak ! Niech pan broni swojego, wlasnosc to wlasnosc ! a to zdjecie wyglada jak zwykla sciema.

Gość • Wtorek [17.11.2009, 10:00:13] • [IP: 83.11.137.***]

Niech przerobią sklep w swoim budynku na wejście i zrobią służebność. A a sąsiadowi niech dadzą w końcu spokój.

Gość • Wtorek [17.11.2009, 10:14:39] • [IP: 92.42.112.**]

Jego teren, jego brama, jego domofon. Kupił za własne pieniądze. I nie dziwcie się, że nie pozwala nikomu chodzić po swoim. Postąpiłbym tak samo, a Wy internauci szukajcie winnych takiej sytuacji.

Gość • Wtorek [17.11.2009, 10:16:16] • [IP: 80.54.123.**]

09:39] • [IP: 217.97.199.*]: hahah... ciekawe czy ja to Właściciel czy jego sfora? Prawda jest taka że nie znam człowieka ale ze swoją własnością może robić wszystko. Gest i ukłon w stronę sąsiadów uczynił montując jedynie bramę z domofonem a nie zamurowując przejście choć równie dobrze i tak mógł zrobić.

Gość • Wtorek [17.11.2009, 10:17:38] • [IP: 80.245.180.**]

Jakim prawem po czyjejś własności ma chodzić ktoś obcy. Właściciel jest na prawie. Życzę właścicielowi mądrych sąsiadów.

Gość • Wtorek [17.11.2009, 10:26:02] • [IP: 80.245.187.***]

O jak miło!!W ostatnich wpisach widać jak bardzo uaktywniło się KOŁO EMERYTOWANYCH MILICIANTÓW sympatyzujące z Wawrzyniakiem-ich kolegą z pracy!!A tyle się mówiło o tym jak jak pracownicy starego systemu się ustawiali...I jak widać trwa to do dziś!

Gość • Wtorek [17.11.2009, 10:32:01] • [IP: 83.24.87.**]

Zarządzanie społeczeństwem jest fatalne. Bezduszne biurokracja. Fatalne społeczeństwo.

Gość • Wtorek [17.11.2009, 10:44:15] • [IP: 93.94.184.***]

Co je moje, to je moje.Tylko tak trzeba tłumaczyć proletariatowi prawo własności.To już odległe czasy aczkolwiek zapomnieć czerwonoarmistów nie potrafią.Kiedyś się należało z rozdzielnika lecz dzisiaj z nocnika.Nie znam tego Pana i jego portfela, ale Prawo jest Prawem więc odpowiedzialność ktoś powinien ponosić za takie decyzje.

Gość • Wtorek [17.11.2009, 10:49:39] • [IP: 195.117.222.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [17.11.2009, 11:01:07] • [IP: 80.245.187.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [17.11.2009, 11:03:38] • [IP: 88.156.232.**]

odpowiednia szlifierka kątowa z odpowiednim krążkiem tnącym rozwiązałaby problem raz na zawsze.

Gość • Wtorek [17.11.2009, 11:17:48] • [IP: 188.33.236.**]

Skoro to takie niebezpieczne do dlaczego autor zdjęcia zmusza dziecko do wspinania się na tą arcyniebezpieczną konstrukcję? ? Czyżby pani doktór obroty z gabinetu spadły? Reasumując żal mi tego portalu, kiedyś był fajny a teraz sex, przemoc, sensacja i zaginione ratlerki... Gorzej od Faktu

Gość • Wtorek [17.11.2009, 11:20:50] • [IP: 83.31.179.**]

Na Pontona nasłać nadzór budowlany. Ma zrobić dziurę w swoim sklepie i ludzie będą przełazić do mieszkań przez tą dziurę. Pociągnąć do odpowiedzialności pracownika WAB, który podpisał Pontonowi takie pozwolenie na budowę.

Gość • Wtorek [17.11.2009, 11:24:05] • [IP: 83.31.179.**]

Wartość zniszczonej bramy - powyżej 250 zł -, więc szkoda duża i nie namawiajcie nikogo do niszczenia cudzej własności.

Gość • Wtorek [17.11.2009, 11:25:02] • [IP: 83.31.179.**]

Podżeganie do czynów zabronionych jest karalne !!

Gość • Wtorek [17.11.2009, 11:41:46] • [IP: 209.151.236.**]

jest jeszcze coś takiego jak szkodliwość społeczna czynu. W tym wypadku zniszczenie bramy byłoby czynem społecznie korzystnym chociaż trochę janosikowym.

Gość • Wtorek [17.11.2009, 11:41:51] • [IP: 92.42.118.***]

czy P.Doktor nie wydaje sie że jest pępkiem świata? odgrzewa temat aż stał się nudny jak kotlet po 10 pobytach w garnku. Nie ma takiej siły (chyba że odpowiednia gotówka) aby naruszyć czyjąś własność, a urzędnikom którzy dopuścili się takich a nie innych rozwiązań dobrać się do *. czyli adres skarg :Urząd Miejski.

Gość • Wtorek [17.11.2009, 11:45:58] • [IP: 80.245.187.***]

A obie panie NACZELNICZKI(B i S) siedzą sobie nadal na swoich posadkach i zacierają rączki, że ludzie skaczą sobie do gardeł a ICH nikt się nie"czepia"!!A TO ONE SĄ WSZYSTKIEMU WINNE!!

Gość • Wtorek [17.11.2009, 11:58:12] • [IP: 80.245.187.***]

aha...doIP42.118 Gdybyś trochę więcej wiedział(a)o sprawie to zauważyłbyś, że to WŁAŚNIE URZĄD MIASTA jest obwiniany o winę w tej sprawie.I to na UM kierowane są skargi a nie na właściciela W.GDYBY NIE PANIE NACZELNICZKI I ICH"FACHOWOŚĆ"to nie byłoby sprawy.Tak więc czytajcie teksty ze zrozumieniem i wtedy zabierajcie głos.Bez urazy

Gość • Wtorek [17.11.2009, 12:10:57] • [IP: 80.245.188.***]

Pogonić urzędasów którzy doprowadzili do tej sytuacji i to nie tylko przy tej nieruchomości. Głupota i nie kompetencja !! A właśćiciela ma racje. Popieram go w 100%.

Utopia • Wtorek [17.11.2009, 12:25:41] • [IP: 83.31.188.***]

Ale w tej kamienicy o ile mażna tak nazwać ten kontener mieszka jakieś osowiałe towarzystwo.Nieumieją się dogadać i nic zaradzić.Cieniasy jedni z drugimi.

Gość • Wtorek [17.11.2009, 13:04:04] • [IP: 89.79.123.***]

KOLEJNY ARTYKUL, KTORY ABSOLUTNIE NIC NIE WNOSI DO DYSKUSJI! Ile mozna to samo wałkować - to już chyba 10. czesc tej nudnej juz i wyplowialej powiesci. Przejscie jest, choć bokiem - nie na skroty - wiec o co placz? A nawet jakby nie bylo - to juz wszyscy wiedza, ze jest problem. Czy Pan, Panie Wisniewski, mysli, ze cos zmieni kolejny artykul, pozobawiony rzeczowej tresci?

Gość • Wtorek [17.11.2009, 13:04:30] • [IP: 80.245.180.**]

P. Wawrzyniak nie przejmuj się pan nieudacznikami. Miasto wybuduje nową drogę dojazdową. Własność prywatna jest najważniejsza.

Gość • Wtorek [17.11.2009, 13:07:41] • [IP: 80.245.180.**]

Domownik ma zawsze klucz albo tel komórkowy. Goście niezapowiedziani są gorsi od Tatarzyna.

Gość • Wtorek [17.11.2009, 13:39:33] • [IP: 92.42.116.**]

Urzędnicy miasta dli ciała, niech urzędnicy zrobią dojście od drugiej trony z oświetleniem i będzie po sprawie.

Gość • Wtorek [17.11.2009, 15:09:41] • [IP: 77.45.63.***]

Pan na swoim jest i basta kogo tam interesuje skomlenie.

Gość • Wtorek [17.11.2009, 15:26:02] • [IP: 80.54.123.***]

Paranoja raptem brama przeszkadza a jak przeszkadza to własciciel powinie zrobic tam sklep i jeszcze by zarobił

Gość • Wtorek [17.11.2009, 15:40:49] • [IP: 88.156.234.***]

Jeżeli nie mają dostępu do drogi publicznej to akty notarialne mają nieważne.

Gość • Wtorek [17.11.2009, 15:56:30] • [IP: 212.160.162.**]

Ta brama przeszkadza obszczymurkom, menelom i złodziejom w swobodnym korzystaniu z cudzej własności. Stąd ten żenujący lament.

Gość • Wtorek [17.11.2009, 16:53:05] • [IP: 92.41.95.**]

Dużo jest buraków którzy powinni zając się pracą a nie oczywiste sprawy komentować a pani doktor powinna dla siebie innego lekarza poszukać

Gość • Wtorek [17.11.2009, 17:35:06] • [IP: 92.42.117.***]

Przecież jest wejście od ulicy Monte Casino (nie tylko)

Gość • Wtorek [17.11.2009, 19:40:23] • [IP: 93.94.188.**]

jego teren, jego brama byście się już odczepili od właściciela niech fast fud postawi czy kolejny lumpex i po sprawie a przeciez dojscie do posesji jest z innej strony no ale jeżeli się nie chce d... ruszac i woli narzekac

Gość • Wtorek [17.11.2009, 19:56:43] • [IP: 93.94.184.***]

biedni ludzie są tam

Gość • Wtorek [17.11.2009, 21:42:25] • [IP: 89.79.123.***]

biednych - a jacy maja byc, jesli zyja w komunistycznym przekonaniu, ze im sie nalezy?

Gość • Wtorek [17.11.2009, 22:25:30] • [IP: 80.245.189.***]

ludzie, czy nie ma innych problemow niz ta chplerna brama, zygac sie chce

Gość • Wtorek [17.11.2009, 22:30:42] • [IP: 86.44.45.**]

skoro jest drugie dojscie do tej posesij to na * tutaj ta brama jezeli jakis menel bardzo bedzie chcial tam wejsc to pojdzie na okolo wiec jaki sens ma ta brama?? Pytanie do pana wawrzyniaka

Gość • Wtorek [17.11.2009, 22:36:46] • [IP: 80.245.190.***]

panie wawrzyniak tak trzymac dalej!!tam sa same buraki niech ami kombinuja co dalej.ludzie ale to juz chyba robi sie nudne

Gość • Wtorek [17.11.2009, 22:46:45] • [IP: 80.171.230.**]

burak, to ty , zazdroscisz ze ty buraku tam niemieszkasz. w dupe chcesz wejsc

Gość • Wtorek [17.11.2009, 23:21:29] • [IP: 80.245.187.***]

miejmy nadzieję, że tak jak powoli Żmurkowi tak i jego paniom naczelniczkom(B i S)prokuratura dobierze się do d...za tego babola, którego wysmażyły w kwartale w centrum miasta!! A DO TYCH ZNUDZONYCH SPRAWAMI MIASTA...PRZECIEŻ KOMENTOWANIE ARTYKUŁÓW TUTAJ ZAMIESZCZANYCH NIE JEST OBOWIĄZKOWE!!Wiec tym znudzonym już dziękujemy!!A zagorzałym obrońcom W z całego serca życzę TAKIEGO SĄSIADA!!Wtedy na pewno nie będziecie tacy WYROZUMIALI dla tej tzw własności prywatnej A w jaki sposób W stał się jej posiadaczem i na jakich warunkach to jest zapisane w dokumentach.Ale co tam tych znudzonych to nie interesuje!!Bo przecież ICH TO NIE DOTYCZY!!

Gość • Wtorek [17.11.2009, 23:21:49] • [IP: 80.171.230.**]

ludzie sa wredni i okropni

Gość • Środa [18.11.2009, 09:14:53] • [IP: 212.160.162.**]

A dlaczego to dziecko jest bez dozoru rodziców? Mało to pedofili i innych zboczków kręci się na wolności? Otwarte bramy, klatki schodowe i piwnice są ich ulubionym miejscem napadania na ofiary.

Gość • Środa [18.11.2009, 10:47:41] • [IP: 80.245.186.*]

Dajcie spokój już temu człowiekowi, jest na prawie i tyle. Sam bym tak na jego miejscu postąpił, własność jest święta.

Gość • Środa [18.11.2009, 13:58:20] • [IP: 93.94.188.***]

Popieram zygac sie juz chce ta brama i tym niby problemem lokatorow z boh.wrzesnia 9.Smieszne i tyle.Po jakiego grzyba kupowaliscie mieszkania do ktorych dostepu prawie w ogole nie bylo juz od samego ich powstania.Pierw sie mysli potem kupuje a nie ciagle teraz biadoli.

SZWEDKA • Środa [18.11.2009, 14:26:53] • [IP: 83.185.77.***]

ALE WESOLA SIE ROBI NA TEJ STRONIE- JAK NIE DRABINA --TO BRAMA ALE JAJA

Gość • Środa [18.11.2009, 23:02:10] • [IP: 193.200.150.***]

Temat cienki ale wraca jak bumerang.Pani Małgorzata chyba leczy zęby komuś z rodziny R. ;-) Pudelek 2 ? Powiem Wam tylko, że im częściej ten problem się pojawi to zdobędzie więcej zwolenników pana W. Trochę myślcie ;-)

julia wojtkowiak • Czwartek [19.11.2009, 12:00:38] • [IP: 80.245.179.***]

hej jagoda fajnie wygladsz pisze kolezanka julia

Oglądasz 1-70 z 70
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Nadzwyczajnej sesji Rady Miasta 29 kwietnia 2024 r. (poniedziałek) godz. 13:00, która odbędzie się w Miejskim Domu Kultury w Świnoujściu sala 315, II piętro budynek przy ul. Wojska Polskiego 1/1. Porządek obrad: 1. Otwarcie sesji. 2. Podsumowanie VIII kadencji Rady Miasta Świnoujście. 3. Zamknięcie sesji. Przewodnicząca Rady Miasta Elżbieta Jabłońska ■ Dargobądz, 18 kwietnia 2024 r. - Wczesnym rankiem o godzinie 6:14 doszło do poważnego wypadku na drodze krajowej numer 3 w miejscowości Dargobądz. Z nieustalonych dotychczas przyczyn zderzyły się dwa pojazdy dostawczy i bus. W wyniku zdarzenia poszkodowane zostały osoby podróżujące tymi pojazdami ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■