POGODA

Reklama


Wydarzenia

Polskie Radio Szczecin • Czwartek [26.01.2012, 14:09:16] • Świnoujście

Mieszkańcy Świnoujścia nie chcą apartamentowców i wieżowca

Mieszkańcy Świnoujścia nie chcą apartamentowców i wieżowca

fot. iswinoujscie.pl

Ok. 100 uwag wpłynęło do świnoujskiego magistratu w sprawie planów zagospodarowania północno - wschodniej części miasta. Najwięcej kontrowersji wywołują zamiary budowy apartamentowców na terenie mariny żeglarskiej w Basenie Północnym, a także wieżowca w pobliżu Parku Zdrojowego.

Wśród przeciwników apartamentowców na marinie jest Andrzej Pawełczyk.

- Stworzona zostanie martwa strefa, która będzie zimą straszyła ludzi - argumentuje mieszkaniec Świnoujścia.

Sporo dyskusji wywołuje pomysł budowy 65-metrowego apartamentowca lub hotelu w Parku Zdrojowym. To kilkaset metrów od plaży. W Świnoujściu nie ma tak dużych budynków. Niektórzy uważają, że zepsuje to krajobraz.

- To będzie taki punkt charakterystyczny. Tak, jak dzisiaj pamiętamy wszyscy o wiatraku i latarni morskiej. To będzie trzeci taki obiekt - mówi prezydent Świnoujścia Janusz Żmurkiewicz.

Sprawą zajmą się teraz radni na jednej z najbliższych sesji.

2012-01-26, 12:15 Autor: Sławomir Orlik


komentarzy: 208, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-208 z 208

Kabat • Sobota [23.11.2013, 10:57:48] • [IP: 80.212.184.***]

Ludzie chca wypoczywac, chca sie oderwac od wielkich molochow, od wiezowcow w Wa-wie i innych miastach przemyslowych w Polsce...szukaja ucieczki...przyjezdzaja do Swinoujscia zeby od tego uciec chociaz na 2-3 tygodni...chca widziec wydmy, plaze, zielen czyli wszystko to co nas otaczalo przez tysiace lat a dzis cywilizacja im zabrala. Miasto w ktorym czesc tych ludzi wypoczywa to Swinoujscie.Nie mamy prawa pozwolic zmurkiewiczowi na zniszczenie tego czego ludzie pragna. Do tej pory chwalilem zmurkiewicza ale teraz szczeka mi opadla, rece rowniez. Na poczatku bylo dobre gospodarowanie itd ale teraz niestety (kwestia wieku?)dopadl go snobizm. Pisze nazwisko zmurkiewicz z malej litery nie bez powodu...stracilem szacunek do tego czlowieka...przyjechal tu niewiadomo skad i chce niszczyc moje miasto. Ja sie tu wychowalem, biegalem po tej plazy jako dziecko, moj tata placil slone mandaty za to, ze ja siusialem na wydmach bo to niszczenie natury..dzis w tym miejscu stoja apartamentowce, uff. Ten wiezowiec to przesada

Gość • Wtorek [31.01.2012, 01:56:40] • [IP: 93.94.188.***]

niech się coś dzieje??!..kino byście postawili!, pomysłów innych mieszkańców posłuchali! a napewno mieliby wiele ciekawych-odnośnie czego w Świnoujściu jeszcze brakuje.Zgadzam się z wpisem poniżej, że liczy się jakość nie wielkość czy leczenie kompleksów; bo ja tu jedynie szpan widzę!, kolejny apartamentowiec..jak sie coś robi, to powinno dosłownie" dla ludzi" a nie dla" wybranych ludzi" (nie ubliżając tych Państwa których będzie stać)..no..chyba że rzeczywiście to to będzie piorunochron. .ku chwale ojczyzny;)..albo punkt widokowy:) za symboliczny pieniążek-bajka!; aalbo-punkt obserwacyjny ostrzegający przed nadejściem tsunami;P

Gość • Poniedziałek [30.01.2012, 09:00:34] • [IP: 92.42.114.**]

Panie Prezydencie nie liczy się wielkość tylko jakość. Poza gigantycznymi rozmiarami konstrukcja w niczym nie nawiązuje do architektury i charakteru tego miasta. Proszę nam nie fundować futurystycznych budowli oderwanych od rzeczywistości i nie leczyć kompleksów wąskiej grupy społeczeństwa (bo po wpisach widać, ze zwolennicy również są). No...chyba ze to ma być miejski piorunochron oczywiście ku chwale i bezpieczeństwu obywateli :-)

Gość • Niedziela [29.01.2012, 19:15:58] • [IP: 46.113.44.***]

Panie prezydencie co ten budynek ma przedstawiac na co on komu i po co ze tak toujme prosze niech pan nie laduje pieniedzy w głupoty w tymmiescie jest to miasto marynarzy czy komus sie to podoba czy nie ale młodziez tez by chciała jakies atrakcje moze pan zainwestuje w młodych ludzi tak aby chceieli zostac w tym miescie a nie uciekali jak naj dalej a z swinoujsciem trzymaich tylko i wyłacznie rodzina zrob ze pan cos zastanow sie pan i popatrz co sie w tym miescie dziej to nie tylko emeryci i niemcy ktorzy zostawiaja pieniadze i nabijaja kabze sa tez tutaj ludzie młodzii ambitni ktorzy chca badz planuja swoja przyszałoasc z tym miastem apan im tego nie pozwala a wrecz blokuje Panie Prezydencie pomysli pan o młodych o tych co rozwina te miasto pieniadze to nie wszystko Prosimy polityków aby byli wobec nas młodych feer modzi góra starsi ludzie szanujemy was ale nie moze sie swiat na was opierac Przepraszam za wszelakie błedy brak przeczinków ale pije ostrodzisiaj i nie moge patrzec co sie dzieje

Gość • Sobota [28.01.2012, 20:06:26] • [IP: 93.94.190.**]

Wieżowiec na wsi... super

Gość • Sobota [28.01.2012, 18:41:07] • [IP: 95.129.224.***]

PANIE MASLANKIEWICZ, DOTYKA PAN W BARDZO PROSTACKI, AROGANCKI A PRZEDE WSZYSTKIM POGARDLIWY SPOSÓB UCZUĆ LICZNEJ GRUPY ŚWINOUJŚCIAN SZCZEGÓLNIE TYCH KTÓRZY STRACILI W MORZU SWOICH NAJBLIŻSZYCH, DLA KTÓRYCH TO MIEJSCE POZOSTAJE JAK SANKTUARIUM, NAZYWAJĄC NAZYWAJĄC NASZ BÓL I ŻAL" STEKIEM BZDUR". POSTARAMY SIĘ Z PRZYJACIÓŁMI DOTRZEĆ DO PANA I POROZMAWIAĆ A PÓKI CO" samodzielne myślenie jeszcze nikomu nie zaszkodziło" TRZEBA MYŚLEC CO SIĘ MÓWI CZY PISZE BO MOŻE JEDNAK ZASZKODZIĆ...

Maślankiewicz • Sobota [28.01.2012, 16:47:42] • [IP: 213.186.90.*]

Którą ludzią?

asior • Sobota [28.01.2012, 13:50:23] • [IP: 88.88.58.**]

ludzią oczywiście wszystko przeszkadza

Gość • Sobota [28.01.2012, 13:13:58] • [IP: 83.6.225.***]

ja jestem ZA ! :) niech w końcu coś się u nas dzieje...

Gość • Sobota [28.01.2012, 10:03:50] • [IP: 93.94.185.***]

BARDZO MI SIĘ PODOBA...GRATULACJE ZA POMYSŁ...POZDRAWIAM

Gość • Sobota [28.01.2012, 10:03:18] • [IP: 164.127.203.***]

Wieżowiec w tej wiosce hahahahah dobre

Gość • Sobota [28.01.2012, 01:51:59] • [IP: 83.8.103.***]

lepiej rozbic namioty;)

Gość • Piątek [27.01.2012, 23:17:10] • [IP: 92.42.119.**]

Ktoś wypierze brudną kasę, pan prezydent i reszta zgarną łapówę a nam się wygarnia od zacofanych ciołów ! A interferia socjalistyczna btyła i obrzydliwa przerośnięta i rażąca nieprzyjemną bo dużą przestrzenią ! Zdjęcia z imprez jakie się tam odbywają, pokazują prawie chińskie sale do gry w ping ponga -pusto i tylko rzędy stołów z białymi, brzydkimi obrusami ! tfu szpital dosłownie. ..

Gość • Piątek [27.01.2012, 22:06:01] • [IP: 80.245.187.**]

TEN BUDYNEK TO OKROPIEŃSTWO

Gość • Piątek [27.01.2012, 22:01:00] • [IP: 178.238.249.**]

Na jakiej podstawie autor tytułu wie, ze mieszkancy Świnoujścia nie chcą apartamentowców i wieżowca. Znaczna wiekszość moich znajomych uważa projekt za bardzo rozsądny. Na tej podstawie jednak nie moge stwierdzić, ze mieszkańcy Świnoujścia nie chcą. ... Najlepiej niech każdy mówi sam za siebie. Poza tym budynki nie zajmą miejsca jachtom cumującym w marinie, których i tak tam nie widać.

porucznikbarewicz • Piątek [27.01.2012, 21:18:55] • [IP: 80.245.191.**]

podniosłem obie ręce

Gość • Piątek [27.01.2012, 21:18:02] • [IP: 80.245.191.***]

CO Z TZW, , KOMFORTEM"?

Gość • Piątek [27.01.2012, 20:50:02] • [IP: 88.156.233.**]

Jestem za pomnikiem Janusza Żmurkiewicza- najwybitniejszego budowniczego Świnoujscia. Pomnik powinien stanąć na Placu Reprezentacyjnym Zespołu mieszkalnego Marina w Basenie Północnym. Tak, tak. Tak właśnie nazwano jedyny duży plac na tym terenie i nie wolno go zmarnować. Kto jest za pomnikiem - ręka w górę.

Gość • Piątek [27.01.2012, 20:47:11] • [IP: 80.245.188.**]

a własnie, że chcą :)

Gość • Piątek [27.01.2012, 19:32:13] • [IP: 93.94.184.***]

A mi się podoba ten pomysł. I jakbym był turystą chcącym odwiedzić Świnoujście to na pewno nie zraziłby mnie ten wieżowiec. Oczywiście My tu sratu tatu a i tak decyzja należy do garstki ludzi a nie do mieszkańców.

mieszkanka • Piątek [27.01.2012, 19:26:55] • [IP: 80.54.123.**]

Pan prezydent i jego świta chcą sobie wybudować pomnik. Tak będzie, jeżeli o inwestycjach decydować będą" celebryci", a nie fachowcy. Mam nadzieję, że architekci i urbaniści oraz mieszkańcy mają jeszcze coś do powiedzenia. Ten wieżowiec, to paranoja!!

Gość • Piątek [27.01.2012, 19:16:16] • [IP: 195.117.222.**]

jak zbudują to walniemy samolotem ;p

Gość • Piątek [27.01.2012, 19:11:32] • [IP: 217.97.199.**]

Wykluczone... Nasze miasto jest stworzone do innych rzeczy. Nie mogą postawić w nim apartamentowca widocznego z Międzyzdrojów. Zepsują cały klimat naszego miasta i odciągną turystów szukających dzikości i odpoczynku...

Gość • Piątek [27.01.2012, 17:28:14] • [IP: 80.245.184.***]

mnóstwo inwestorów chce u nas budować wszelkiego rodzaju budowle, które sa mniej lub więcej potrzebne--ale niemozna przez lata znaleść takiego co chciałby wybudować chociażby most--łaczacy oba brzegi świny--aby mozna by było do tych wiezowców swobodnie dojechać-a i mieszka ncy byliby bardziej zadowoleni i taką inwestycje poparli by wszyscy-no ale co by miasto z tego miało??---- bo cóz wazni są mieszkancy!!-tak tylko apartamentowce dają maksimum zadowolenia i kasy---- ale co z nich mają mieszkańcy-wszystko dla ;; obcych''''''- a moze tak raz dla nas miasto cos zrobi -i poszuka inwestora-tak to jest zawsze -głosujcie na nas-a my wam za to pokazemy-!!??/

Gość • Piątek [27.01.2012, 17:03:43] • [IP: 217.148.226.***]

Ludzie wypowiadajacy sie tutaj nie maja pojecia o architektorze i estetyce. Czy poza swinoujsciem byliscie gdzies? Jestem za inwestycjami, czekam na nie w polnocnym od 10 lat ale nie robmy straszydla. Wiecie jak to bedzie? Postawia straszydlo a matiny i tak nie bedzie. Ktos przy nastepnym artykule napisal o pseudozeglazach z 4 wiatrow. A czym oni roznia sie od Ciebie zeglazu o ile wogole masz jacht i plywasz. Ja trzymam jacht w szczecinie ale tylko dlatego ze nie mam w swinoujsciu hangaru odpowiednio duzego. Kazdy zeglaz jest na wage zlota bo sa to ludzie co maja poczucie estetyki. Dodam tylko ze jestem bardzo mlody i podtepoey co nie oznacza ze mam parcie na posiadanie w miescie wielkiego wiezowca. Ktos napisal ze chodzi do polnocnego 20 razy w roku. Ja chodze tam na spacery kilka razy w tygodniu a mieszkam po drugiej stronie plazy. Czy teraz juz liczu sie tylko lans...ogarnijvie sie i popatrzcie jak sie zabudowuje tskie tereny gdzie indziej. Mariusz.

Gość • Piątek [27.01.2012, 16:53:24] • [IP: 80.245.184.**]

Pomysł na wieżowiec bardzo dobry, może być początkiem naprawdę czegoś ciekawego na tym ugorze. Leśnych dziadków i nieudaczników nie ma co słuchać tylko budować, ściągać kapitał, nie ma innej drodi rozwoju.

Gość • Piątek [27.01.2012, 16:33:55] • [IP: 80.245.180.***]

co to się porobiło-40 lat temu nie wolno było chodzić po wydmach bo roślinność unikatową niszczyło się i grożono mandatem a teraz chce się wybudować takie oderwane od krajobrazu MONSTRUM-chyba ktoś z decydentów był w końcu na drugiej półkuli świata i chce przenieść tamtą architekturę do naszego miasta.Nie myśli jednak realnie że w tym miejscu to nie teren na taką architekturę a i niebezpieczeństwo też-natura nie zna granic a wzburzone wody tym bardziej, po za tym oszpeci naszą piękną plażę.Jestem na nie na takie budownictwo w tym miejscu.

Gość • Piątek [27.01.2012, 16:26:01] • [IP: 80.245.185.***]

jesstem za ale kino by sie przydało

Gość • Piątek [27.01.2012, 16:24:25] • [IP: 88.156.235.***]

fajnie trochę nowoczesności się przyda

Gość • Piątek [27.01.2012, 16:16:19] • [IP: 92.42.116.**]

jestem za ale za czym bo zapomnialem albo nie jestem przeciw ale wlasciwie to o co chodzi.

Gość • Piątek [27.01.2012, 16:08:35] • [IP: 95.129.228.**]

100 zgorzkniałych starców nie może decydować o planie przestrzennym miasta.

Gość • Piątek [27.01.2012, 15:56:29] • [IP: 88.156.233.***]

jestem za, powinno być coś nowocześniejszego w Świnoujściu :)

Gość • Piątek [27.01.2012, 15:24:30] • [IP: 195.117.222.*]

- Dlaczego w Wąchocku do dzisiaj chodzi pochód pierwszomajowy? - Na rondo trafili..

Seksowny Knur • Piątek [27.01.2012, 15:22:49] • [IP: 195.117.222.**]

Mi się akurat pomysł wieżowca podoba. Podoba mi się taka awangarda.

Gość • Piątek [27.01.2012, 14:49:04] • [IP: 217.97.199.**]

beton i piach na plaży-oto Świ...

Gość • Piątek [27.01.2012, 14:47:50] • [IP: 217.97.199.**]

i znowu będę miała wodę w piwnicy

Gość • Piątek [27.01.2012, 14:47:45] • [IP: 178.238.250.***]

Bardzo dobrze niech budują, niech to miasto starych niemców wkońcu jakoś wygląda.

Ananasik • Piątek [27.01.2012, 14:47:39] • [IP: 31.60.189.***]

Ten wieżowiec na zdjęciu jest brzydki ale tak naprawdę będzie ładniejszy jako żywy miasto będzie wyglądało bardziej bogata tak jak Szczecin wygląda... W naszym mieście powinno być ładnie i bardziej elęgacko :) he he... ten pseudomin to naprawdę taki mam i mam 12 latek he he... Lubię codziennie chodzić na orlika itp. itd heh... kto jest za tym budynkiem pisać ZA. ...!

Gość • Piątek [27.01.2012, 14:35:24] • [IP: 93.94.189.***]

Nie... Osoby, które zarządzają naszym miastem, nie czują i nie rozumieją charakteru Świnoujścia. Chyba taczki trzeba szykować i to nie jedną

Gość • Piątek [27.01.2012, 12:52:39] • [IP: 92.42.114.**]

gmithc  Piątek [27.01.2012, 12:14]  [IP: 109.243.37.***] Najlepiej na parterze i w stronę poł/zach.

gmithc • Piątek [27.01.2012, 12:14:04] • [IP: 109.243.37.***]

jako mieszkaniec szczecina rozwarzałem ze Swoją kobietą możliwość kupna mieszkania w świnoujściu i taki apartamentowiec to było by to!!

Bździągwa • Piątek [27.01.2012, 12:12:08] • [IP: 79.162.146.**]

W ogrodzie Parzyszka niech wybudują takie jakieś monstrum połączone z tymi ośmioma wieżowcami, żeby powstał taki spektakularny gmach.

Gość • Piątek [27.01.2012, 12:09:56] • [IP: 217.97.193.**]

trzeba było ogladac wczoraj w kronice szczecińskiej projekt nariny, piekny prawdziwa marina dwie wyspy połaczone mostem zwodzonym, wyspa podniesiona o 3 metry, tereny rekreacyjne sportowe, piekne aleje spacerowe, stanowiska dla małych i duż ych jednostek, prawdziwa piekna marina z zapleczem wkomponowanym w środowisko natiralne, a u nas koszmar, masakra i debilne pomysły i projekty, wiezowiec najlepoiej na dzialce szwagra, a nie spaskudzić najpiekniejszy zakatek wyspy!!

Gość • Piątek [27.01.2012, 11:54:55] • [IP: 92.42.115.**]

mieszkam tu 40 lat iwtym rejonie bylem morz 20 razy i jestm przekonany ze polowa z nas odwiedza to miejsce tak czesto. Jestem za te matoly zpo zawsze beda przeciw dl zasady nie bo nie...

Gość • Piątek [27.01.2012, 11:50:07] • [IP: 80.245.180.***]

jestem ZAA !

Gość • Piątek [27.01.2012, 11:22:40] • [IP: 80.245.176.***]

Zdecydowanie jestem za.

Gość • Piątek [27.01.2012, 11:15:04] • [IP: 80.245.184.**]

brawo maslenkiewicz. Wczoraj powiekszylem obrazek i tez mi wyszlo ok 80 piter. jeden czlon to 30 pieter a wiec taka wysokosc wchodzi w gre? szkoda, bo takich kurdupli to na peczki

Gość • Piątek [27.01.2012, 11:14:38] • [IP: 92.42.112.**]

Ciekawa jestem ile postoją to wieżowce które już mamy w mieście... teren podmokły i piaszczysty... nie wiem czy budownczy zauwazyli że nasi sąsiedzi choć maja więcej pieniędzy niż my nie budują tutaj tak wysokich konstrukcji... budynek 2 kondygnacyjny to maxymum... Niezaleznie od tego czy to będzie 10 piętrowy czy 20 piętrowy wiezowiec czy inny po prostu. .. nie powinno sie go u nas budować. Rozumiem tych którym sie takie kolorowe światełka podobają. ale trzeba myśleć rozsądnie nie tylko o estetyce naszego miasta ale i o bezpieczeństwie. No ale my Polacy lubimy się popisywać !!

Gość • Piątek [27.01.2012, 11:11:15] • [IP: 79.175.197.***]

Precz z wieżowcami. po co to?! Bez sesnu. Zróbcie jakąś galerię handlową, albo chociaż co innego. Albo zróbcie TUNEL! Bez sesnu to! Uwielbiam Świnoujście, przyjeżdżam tutaj, lubię pospacerować po Parku Zdrojowym. W wakacje jest duzo zieleni, szkoda by było zniszczyć to! Albo zróbcie coś by ludziom przyciągało. Pozdrawiam.

porucznikbarewicz • Piątek [27.01.2012, 11:07:21] • [IP: 80.245.191.**]

Co za szatańska przenikliwość Maślankiewicz. I umiemy liczyć do osiemdziesięciu, jestem pod wrażeniem...

Gość • Piątek [27.01.2012, 10:57:26] • [IP: 88.156.235.**]

Maslankiewicz ponizej dobrze pisze - ewentualny wiezowiec w tym miejscu mialby tylko 65 m - to bardzo malo niestety...powinno byc cos wyzszego !!

Maślankiewicz • Piątek [27.01.2012, 10:39:25] • [IP: 213.186.90.*]

Gratuluję oszukańczej sztuczki. Wszyscy przeciwnicy tego wieżowca buntują się przeciwko temu... fotomontażowi. Jakie to szkaradne, jak psuje krajobraz, jak nie pasuje do otoczenia, jak niszczy stare wspomnienia o tych, którzy nie wrócili z morza... Stek bzdur. W projekcie jest mowa o 65 metrach budowli, co może oznaczać beryłę 20-piętrowego gmachu. Tymczasem na zdjęciu, jeśli ktoś orientuje się w proporcjach względem otoczenia, pokazano faktycznie drapaka o wysokości jakichś 350 metrów. Tam jest mniej więcej 80 pięter i to w dodatku o konkretnej wysokości. Więc jeśli już macie zamiar manipulować opinią publiczną i wzbudzać niepokoje, to róbcie to chociaż trochę bardziej z sensem! Bo jestem gotów sobie pomyśleć, że macie wszystkich Czytelników za bezmózgie bydło i motłoch, któremu można wszystko wmówić. A wszystkim tym, którzy tu się wypowiadają, polecam spacer do basenu północnego i pobudzenie własnej wyobraźni, patrząc na krajobraz. Samodzielne myślenie jeszcze nikomu nie zaszkodziło, więc może i teraz...

Gość • Piątek [27.01.2012, 10:23:08] • [IP: 95.129.226.***]

Zdecydowane Nie !! ja chce jeszcze trochę zieleni w tym mieście !!

Gość • Piątek [27.01.2012, 10:11:10] • [IP: 95.240.151.**]

Taki wieżowiec i cała jego infrastruktura dojazdy parkingi zaplecze itd zamorduje cały park zostanie tylko skrawek zieleni.Wiezowiec i betonowce w Basenie Północnym to jakieś poronione pomysły prezydenta on chce wszytko sprzedać żeby dać radę z budżetem miejskim.A gdzie jakieś inwestycje dla dzieci i młodzieży nic nie potrafi tylko srzedawać cudze mienie.

Gość • Piątek [27.01.2012, 09:35:11] • [IP: 178.238.251.***]

Ten wieżowiec oprócz tego, że pasuje tam jak" kwiatek do kożucha", to jest brzydki z wyglądu, taki toporkiem ciosany.Ciekawe kto zaprojektował takie brzydactwo, zabrakło pomysłu na wykończenie, to dorysował jeszcze jeden klocek!Jak można pomysłeć o wybudowaniu czegoś takiego w tym miejscu...obok fortów.Dojazd pewnie zaplanowano, przez swieżo odnowioną zabytkową bramę!

Gość • Piątek [27.01.2012, 09:16:40] • [IP: 178.181.26.***]

tylko po co on? Pelno stoi pustych mieszkań! Tu potrzebne Jest KINO i Jakieś KFC!!

Gość • Piątek [27.01.2012, 09:15:08] • [IP: 217.97.193.**]

A MOŻE TRZY WIEŻE... OPAMIĘTANIA!!

Rodowity • Piątek [27.01.2012, 08:40:19] • [IP: unknown]

... mega pomysl !budynek w ksztalcie iglicy bylby fajny.. ludzie przyjezdzajacy i czekajacy na prom do swinoujscia mieliby super widok a w lato na promie kazdy by fotki cykal. no i to przyciaga kolejnych inwestorow do scia w przyszlosci. super wizytowka miasta.

Gość • Piątek [27.01.2012, 08:40:04] • [IP: 217.97.199.**]

piękne zielone miasto Świnoujście-jak tak dalej będzie niszczona ta zieleń, to zostanie tylko jedno paskudne betonowe blokowisko.

Gość • Piątek [27.01.2012, 08:09:30] • [IP: 217.97.199.**]

Wieżowiec jest brzydki i szkoda że nasi radni mają takie pomysły. Szukają pieniędzy i nie dziwię się, bo potrzeby są duże, ale może coś innego. Najprostszy sposób apartamentowce i wieżowiec. Koszmar wzrokowy.

Gość • Piątek [27.01.2012, 08:09:13] • [IP: 80.245.190.***]

Gość • Piątek [27.01.2012, 02:18] • [IP: 93.94.184.**] Jakim trzeba być strasznym burakiem, żeby chcieć takie straszydło w Świnoujściu. >> A jakim trzeba byc Burakiem zeby nazywac burakami ludzi, ktorzy maja odmienne zdanie...!

Gość • Piątek [27.01.2012, 06:42:51] • [IP: 92.42.118.***]

dostawic jeszcze jeden obok i będzie polski new york!

Gość • Piątek [27.01.2012, 02:18:55] • [IP: 93.94.184.**]

Jakim trzeba być strasznym burakiem, żeby chcieć takie straszydło w Świnoujściu.

Gość • Piątek [27.01.2012, 01:45:20] • [IP: 92.42.113.***]

To jakiś koszmarny pomysł !! Przerost ambicji nad esetyką i zdrowym rozsądkiem. A radni miasta to co !!? mowę i rozum stracili czy też mają w tym udział.

ryynio • Piątek [27.01.2012, 00:19:29] • [IP: 83.249.22.**]

własnie wpływajac do portu po zmroku widziec swiatla wiezowca to super sprawa, przynajmiej 50 pieter, jezeli tylko bedzie chetny inwestor, bo teren podmokły, zwykły kilkupietrowy apartamentowiec to nic szczególnego, ale taki wiezowiec byłby symbolem Swinoujscia, no i w porównaniu do leningradów nie zabiera duzo miejsca, zeby tylko ktos chciał wybudowac bo port gazowy psuje widok z okien, i dla mniejszej mariny bedzie miejsce, narazie przez najblizsze 30-50 lat swinoujszczaków nie bedzie stac na własny jacht, jest tez miejsce na zalewie i Karsiborzu,

Gość • Czwartek [26.01.2012, 23:56:45] • [IP: 178.238.251.**]

UWAŻAM, ZE WIEŻOWCÓW W OSI PÓŁNOC-POŁUDNIE POWINNO BYĆ CONAJMNIEJ TRZY, BYŁBY TO PIĘKNY WIDOK Z MORZA, KANAŁU I MIASTA!!

Gość • Czwartek [26.01.2012, 23:47:12] • [IP: 79.191.233.**]

robia z naszego miasta 2gie MIAMI budynek tez pewnie sponsorowany przez kokainowych kowboi ;)

Gość • Czwartek [26.01.2012, 23:45:16] • [IP: 95.240.151.**]

godzin temu | Zgłoś naruszenie (2012-01-26 05:45) ~ostatni sprawied... KONSTYTUCYJNE. REFERENDUM gwarantuje ustawa z dnia 14 marca 2003 r. o referendum ogólnokrajowym (Dz.U. z 2003 r. Nr 57, poz. 507). Rozdział 8, Art. 63. 1. Sejm może postanowić o poddaniu określonej sprawy pod REFERENDUM z INICJATYWY OBYWATELI, którzy dla swojego wniosku uzyskają poparcie co najmniej 500 000 osób mających prawo udziału w referendum. A więc zbieramy podpisy pod referendum. To MY zadecydujemy o ACTA a nie rząd. WKLEJAJCIE TO GDZIE SIĘ DA, KAŻDY MA USŁYSZEĆ O REFERENDUM ws ACTA. REFERENDUM. Jest nas juz ponad pół miliona. PODAJ DALEJ...

Jurcyś • Czwartek [26.01.2012, 23:38:59] • [IP: 95.129.224.***]

WPŁYWAJĄC DO ŚWINOUJŚCIA OD STRONY MORZA CAŁE PRAWOBRZEŻE POCZĄWSZY OD FALOCHRONU PRZEZ PIĘKNE MALEŃKIE PIASZCZYSTE PLAŻYCZKI CO ROKU ZMIENIAJĄCE SWÓJ WYGLĄD I KSZTAŁT, WTOPIONE W BUJNĄ ZIELEŃ, CZUJE SIĘ SENS TEGO MIEJSCA I CZY TO Z POKŁADU WIELKIEGO PROMU CZY CHOĆBY MALEŃKIEGO JACHTU ZAWSZE OD WIELU LAT TE CUDOWNE I UROKLIWE DLA OCZU I DUCHA WIDOKI CHWYTAJĄ ZA SERCE BO SĄ ONE JAK SŁOWA" WRACAMY DO DOMU". POZOSTAWMY TE ZACZAROWANE W CZASIE MIEJSCA TAKIMI JAKIE PRZETRWAŁY DO DZIŚ, SPOKOJNE BEZ CHAOSU I BEZNADZIEJNYCH POMNIKÓW SZALEŃCÓW DEMONSTRUJĄCYCH BRAK SZACUNKU WZGLĘDEM LUDZI I NATURY. CAŁE RODZINY ŻEGNAŁY TU I WITAŁY SWOICH MĘŻÓW, OJCÓW I SYNÓW WYPŁYWAJĄCYCH I WRACAJĄCYCH MARYNARZY, RYBAKÓW, WIELE TEŻ RODZIN DO DZIŚ WYLEWA TAM ŁZY NAJPRAWDZIWSZE STOJĄC NA" PIACHACH" WCIĄŻ CZEKAJĄ NA SWOICH UKOCHANYCH MARYNARZY KTÓRZY JUŻ NIE WRÓCĄ. JAK MOŻNA ODEBRAĆ NAM TAKIE MIEJSCA, OSTATNIE SKRAWKI NASZEJ TOŻSAMOŚCI Z MIASTEM W KTÓRYM I TAK NIE ŁATWO NAM ŻYĆ. LUDZIE Z WYSPY! CHROŃMY TO CO NAM JESZCZE ZOSTAŁO...

Gość • Czwartek [26.01.2012, 23:38:30] • [IP: 79.138.238.**]

Jeśli to ma tak wyglądać to niech będzie apartamentowiec bo mariny to ja tu nie widze

jeden ze 100 • Czwartek [26.01.2012, 23:36:31] • [IP: 217.97.199.**]

Precz z apartamentowcami! Chcemy tego co znamy! Chcemy dziadostwa!

Gość • Czwartek [26.01.2012, 23:30:32] • [IP: 80.54.123.**]

Mi się bardzo podoba...coś nowego w naszym mieście, trochę elegancji by się przydało..:)

Gość • Czwartek [26.01.2012, 23:23:33] • [IP: 92.42.116.***]

beznadzieja - wieżowiec na odludziu. zły pomysł

Gość • Czwartek [26.01.2012, 23:08:38] • [IP: 80.245.179.***]

Basen Północny ma być dostępny dla spacerowiczów a nie jakies hangary i stocznia z płotem

ryynio • Czwartek [26.01.2012, 22:48:59] • [IP: 83.249.22.**]

w Gdyni jest taki drapacz chmur, swietny pomysl, lepsze to niz te leningrady przy Piastowskiej/Chrobrego to jest dopiero kicz, przy starówce gdzie wszystkie budynki maja 3-4 pietra stoi taki obskurny betonowy 13 pietrowy moloch, taki wiezowiec na cyplu bylby super

Gość • Czwartek [26.01.2012, 22:41:23] • [IP: 80.245.184.**]

Choooy tylko czasami stoi, a ten bedzie zawsze :-). Choc lepiej by bylo aby byl bardziej charakterystyczny i kojarzony z miastem. Wystarczy popatrzec w Danii. Mysle ze ten juz jest zaklepany i niewiele nasze biadolenie pomoze

Gość • Czwartek [26.01.2012, 22:31:27] • [IP: 95.129.226.**]

wedlug mnie super sprawa a Ci ktorym sie to nie podoba to pewnie stare *****

Gość • Czwartek [26.01.2012, 22:24:51] • [IP: 217.97.193.***]

ja nie chcę

Gość • Czwartek [26.01.2012, 22:23:43] • [IP: 88.156.233.***]

czytają te Wasze komentarze zastanawiam się czy piszecie je z nadmiaru czasu czy z braku rozumu...? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Gość • Czwartek [26.01.2012, 22:22:43] • [IP: 217.148.226.***]

Brak mi slow. A Pan prezydent nie byl nigdy w szwecji...norwegii. Np oslo jest caly czas rozbudowywane ale wszystko jest spojne. Wystarczy troche poszperac w necie. Tam dorabia sie grunt dla bnogstych ale nie oznacza to ze calosc odstrasza. U nas to zawsze ze skrajnosci w skrajnosc. W 2001 rokuna polnocnymprzyplywalem jachtem zalatwialem sie w tojtoju. Wtedy sp zMarek Muzykiewicz z rodzina rozkrecal biznes- pub. Wtedy tez teren byl ogrodzony bo zagrozenie niewypalow bylo duze. Od tamtej porypowstal budynek z sanitariatami odnowiono elewacje no i sa pontony plywajace do cumowania. Niby cos ale w mojej opini niewiela. Zamiast zrobic zwarta zabudowe w stylu jaki panuje na polnocnym to lepiej postawic wiezowiec. Naprawde genialne. Lofty. Wiecie co to prawda? Takie budynki switnie by pasowaly do tego rejonu. Piekna cegla szklo i wysokie sufity. Iinwestorzy tez przystana na to bo to jest modne. Swoja droga sam bym chetnie kupil jeden budynek i zrobil tam mieszkannia. Sorki za literowki pisze z androida.pozdr

Gość • Czwartek [26.01.2012, 21:59:05] • [IP: 92.42.114.***]

ja chce miec taki wiezowiec, super wyglada no i przyciagnie lepszych inwestorow

Gość • Czwartek [26.01.2012, 21:57:43] • [IP: 80.245.188.***]

banda zacofańców

Gość • Czwartek [26.01.2012, 21:08:01] • [IP: 88.156.233.**]

I jeszcze jedno. Te przeszło 100 uwag jakie wpłynęło od mieszkańców (jeszcze brak wysłanych pocztą) to rekord. Dotychczas wpływało ich maksymalnie 9, a i tak Rada Miasta zalecała prezydentowi ich uwzględnienie. Zresztą nie o ilość chodzi a o zasadność. Zdanie kilkuset mieszkańców powinno dla władzy znaczyć więcej niż żądania dwóch deweloperów (tylu stara sie o te tereny).

Gość • Czwartek [26.01.2012, 21:03:43] • [IP: 88.156.233.**]

To koszmar. Apartamentowce dla ubogich Niemców z byłej NRD, po to by mogli zamieszkać w przerwie miedzy szorowaniem im pleców przez młode Polki i młodych Polaków. Czy tego właśnie chcemy? Sprzedaż apartamentów osiąga zaledwie 40%. Reszta straszy pustką. Zabudowanie terenu wokół fortów i portu jachtowego to coś bardzo chorego. Jest nadzieja, że banki zaprzestaną wreszcie dawać kredyty na budowę pustostanów, które przecież stają sie ich własnością, gdy deweloper nie spłaca kredytu. Póki co kredyty dostają. Dlaczego? O to zadanie dla nadzoru bankowego, by dowiedzieć się jak to się kręci i za ile.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 21:02:16] • [IP: 93.94.191.**]

dajcie ludziom prace pozwalniac trepow i wszystkich emerytow !! oddajcie ludziom prace mlodzi czekaja !!

Gość • Czwartek [26.01.2012, 21:02:07] • [IP: 92.42.118.***]

Od kiedy Swinoujście ma tylko 200 mieszkańców i ok. 100 uwag to reprezentacja Świnoujścia ?

Gość • Czwartek [26.01.2012, 20:18:50] • [IP: 95.129.228.***]

Wieżowiec stanowcze NIE, po 1 jestem za miejscami pracy dla ludzi, bo o pracę jest ciężko już nawet nie tylko u nas w mieście i za normalne pieniądze a nie trzeba tyrac czasami nawet na kilka etatów w 1 pracy a dodatkowej kasy za to nie ma jakaś działalnośc charytatywna czy co, po 2 TUNEL lub coś co pozwoli połączyc wyspy to bardzo ważne.

Bździągwa • Czwartek [26.01.2012, 20:09:16] • [IP: 79.162.146.**]

Stoi jak choooy.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 19:57:59] • [IP: 80.245.182.**]

dajcie ludziom prace i nie trepom co zajmuja innym miejscabez pracy i umowy o prace a nie zlecenia i kwita tak kwitnie temat umow w 80% tego miasta

Rowerem do pracy • Czwartek [26.01.2012, 19:46:50] • [IP: 78.147.148.***]

Ludzie DOSYC!! Jutro NIE TANKUJEMY!! Wpisujcie sie jesli ktos jest ZA!!

Gość • Czwartek [26.01.2012, 19:43:08] • [IP: 95.129.226.***]

Aha i pieniądze na to są:) Najbardziej podoba mi się ten wieżowiec, super, naprawdę:)))) Jedna wielka wiocha i wieżowiec na środku, pasuje jak ulał:)))) i te apartamentowce też super...a już wiadomo co w tym wieżowcu będzie? Mieszkania czy biura? Nie mam nic przeciw rozbudowie miasta, ale może by tak z pomyślunkiem?, ale u nas jak zwykle niema komu:)...a może jakieś propozycje od ludu pracującego i nie pracującego, może społeczeństwo ma lepsze pomysły, może nam coś innego potrzeba, co?? Może wybudujcie coś z czego będzie mogło korzystać całe miasto?, a turyści przy okazji w sezonie?

Gość • Czwartek [26.01.2012, 19:39:28] • [IP: 93.105.114.**]

jak najbarrdziej jestem za;-)

Gość • Czwartek [26.01.2012, 19:38:05] • [IP: 95.129.225.***]

PO CO NAM TO P R Z E D S Z K O L E BY NOWE POSTAWILI !!

Maślankiewicz • Czwartek [26.01.2012, 19:37:43] • [IP: 213.186.90.*]

Na początku byłem za budową tych stupiętrowych drapaków. Ale jak pan artysta Pawełczyk jest temu przeciwny, to dołączam do zgodnego chóru dwóch przeciwników. Od dzisiaj stoję po drugiej stronie tej barykady. Stanę tam, gdzie kiedyś stało ZOMO.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 19:33:34] • [IP: 92.42.118.***]

chcemy godnych zarobków!!

Gość • Czwartek [26.01.2012, 19:33:28] • [IP: 93.94.188.***]

Jestem za tym żeby wybudować taki wieżowiec napewno będzie to coś innego i ciekawego.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 19:32:33] • [IP: 178.182.218.***]

APARTAMENTOWIEC PSUJE KLIMAT SWINOUJSCIA

Gość • Czwartek [26.01.2012, 19:30:00] • [IP: 93.94.186.***]

Ładne to to jest. Jak chcecie to stawiajcie. Ale najpierw tunel.

Ruch Poparcia Bździągwy • Czwartek [26.01.2012, 19:29:01] • [IP: 92.42.112.***]

Widok fajny, troche futurystyczny, ale nierealny! Jak ostatnia cofka zalala szpital, a w parku kaczki plywaly po trawie, to ten skrawek ladu jest taka sama katastrofa jak miejsce lokalizacji elektrowni atomowej w Fukushimie !Budowniczym zycze powodzenia, moze wreszcie tak zasypia kanal, ze doczekamy sie mostu, a moze nawet stalego ladu, tylko Świna ktoredys musi dostac sie do morza? Moze przez Niemcy...?

Gość • Czwartek [26.01.2012, 19:26:03] • [IP: 80.245.190.**]

WYBUDUJCIE ZAKLADY PRACY A NIE KOLEJNE APARTAMENTY W KTORYCH LUDZIE TYRAJA ZA GROSZE !!

Gość • Czwartek [26.01.2012, 19:24:52] • [IP: 89.229.235.***]

Marina ma pozostać mariną!! Nie chcemy tam apartamentowców, a tym bardziej wieżowców!! w takich małych miastach jak Świnoujście wysoka i gęsta zabudowa nie sprawdza się. Zgadzam się, że psuje to krajobraz !! Wystarczy spojrzeć na wielkie miasta w których gęsta zabudowa wyparła tereny zielony/rekreacyjne i ludzie nie mają kontaktu z przyrodą, nie mają gdzie odpoczywać od miejskiego hałasu. Pamiętajmy o tym, że ŚWINOUJŚCIE TO UZDROWISKO, a ludzie coraz częściej wolą mieszkać na obrzeżach miast niż w samym centrum miejskiej dżungli !!

Gość • Czwartek [26.01.2012, 19:20:35] • [IP: 217.97.193.***]

Ja jestem również mieszkańcem tego miasta, ale popieram zapisy zawarte w projekcie planu zagospodarowania. Uważam że basen północny powinien być nowoczesnym portem jachtowym z wysokim hotelem w okolicach wiatraka.

facepalm • Czwartek [26.01.2012, 19:18:41] • [IP: 80.245.189.*]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [26.01.2012, 19:17:50] • [IP: 164.127.44.***]

Debile;D W Paryżu też chcieli być fajni i wybudowali baaaardzo wysoki budynek - dopiero wtedy ogarnęli, że to wygląda jak G... no i tak stoi jak taki c==8 w mieście ; D Buduuuuujcie. :)

Gość • Czwartek [26.01.2012, 19:15:27] • [IP: 178.238.251.***]

Ogromie podoba mi się ten projekt

Gość • Czwartek [26.01.2012, 19:14:25] • [IP: 178.196.244.***]

ci z sezamkowej nie chca wysokich budowli, bo wystarcza im budy z dykty i papieru-obciach-

Gość • Czwartek [26.01.2012, 19:06:35] • [IP: 88.156.235.**]

od dawna brakuje u nas takiego wysokiego pozadnego budynku - budowac jak najbardziej !!

Gość • Czwartek [26.01.2012, 18:58:00] • [IP: 80.245.180.**]

Tym którym się nie podoba wyrażają się wulgarnie natomiast tym którym się podoba są łagodni w swych komentarzach.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 18:55:04] • [IP: 80.245.189.***]

New York... New York... :)

Gość • Czwartek [26.01.2012, 18:48:58] • [IP: 92.42.118.***]

i będzie miami weiss, he, he brzydal

Gość • Czwartek [26.01.2012, 18:41:19] • [IP: 77.113.10.***]

Nie dla wysokiej zabudowy. Zabudowa musi być stylowa, zgodna z charakterem miasta...

Gość • Czwartek [26.01.2012, 18:40:19] • [IP: 92.42.119.***]

Szanujuę tych, którym się ten widok nie podoba.Uszanujcie mnie, któremu się ten widok podoba.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 18:39:22] • [IP: 178.238.251.***]

Mnie się podoba wieżowiec i apartamentowce, bo taka zabudowa wpływa na kształt miasta. Zabudowa nie przeszkadza jachtom i ich miłośnikom !

• Czwartek [26.01.2012, 18:38:41] • [IP: 80.245.190.***]

stare spoleczniaki nie chca. przydal by sie taki budynek :)

sete68 • Czwartek [26.01.2012, 18:29:31] • [IP: 92.42.116.**]

..he, he, ludzie, przecież na zdjęciu to" Willis Tower"-442m, 108 pięter i już stoi od 1974r w CHICAGO.Na zdjęciu brakuje anteny, czyli razem, ponad 527m :)W Świnoujściu ma mieć 65 pięter i jego wygląd to niewiadoma.Pewnie będzie międzynarodowy konkurs, jeśli kiedyś(za wiele lat) ten projekt będzie realizowany.Także, nie ma co się napinać i podniecać.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 18:26:58] • [IP: 46.46.220.***]

wygląda jak kupa w lesie

Gość • Czwartek [26.01.2012, 18:25:02] • [IP: 80.245.186.**]

wy cieniusy swinoujskie w zyciu nie widzieliscie mariny chyba

Gość • Czwartek [26.01.2012, 18:22:57] • [IP: 217.97.199.**]

Kurna, jak dziadostwo się się broni przed postępem, jak się wije, jak kręci...Wody zabraknie. Krajobraz zepsuje. Niemieckich emerytów przyciągnie. No koszmar po prostu. Już lepiej zostańmy przy budach z dykty i sznurka.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 18:21:14] • [IP: 92.42.112.***]

Popieram Sokoleoko! Wybudować stocznę jachtową czy cokolwiek, aby była praca..

Gość • Czwartek [26.01.2012, 18:21:05] • [IP: 88.156.235.*]

Więcej - wjęcej tego wszystkiego, to może" Tuskowi" przyjadą na wczasy i będą stali przed promem jak Doda - pozdrawiam

Gość • Czwartek [26.01.2012, 18:18:59] • [IP: 2.102.43.*]

niech sie mury pna do gory!!

Gość • Czwartek [26.01.2012, 18:18:39] • [IP: 92.152.244.***]

wpynelo 100 uwag na NIE a mieszkancow jest ponad 40.000 hehehe zarty normalnie

Gość • Czwartek [26.01.2012, 18:13:10] • [IP: 80.245.184.***]

Marina to klub Zeglarza z potancowkami i jedzonkiem, kawiarnie, bungalowy do wynajecia dla zeglarzy itp a nie jeden drapacz chmur ktory zmyje pierwszy sztorm hehe

Gość • Czwartek [26.01.2012, 18:10:17] • [IP: 95.129.225.**]

Tylko nie apartamenty..już tego jest i tak za dużo...

Gość • Czwartek [26.01.2012, 18:08:58] • [IP: 80.245.189.***]

fajny..walic wiecej i wyzej zgredy i trepy na bialorus.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 18:08:56] • [IP: 88.156.233.***]

bo mieszkańcom tego miasta to nic nie pasi...jeśli 100 Nie chce to fakycznie jest się czym przejmować..pozdrawiam _ ale tylko tych co chcą:)

Gość • Czwartek [26.01.2012, 18:07:53] • [IP: 178.238.250.*]

DUBAJ II

Gość • Czwartek [26.01.2012, 18:05:46] • [IP: 195.117.222.*]

czytam te posty i ręce mi opadają.Wody pitnej to my w mieście nadmiaru nie mamy (od wielu lat wciąż powracające problemy) Czy ktoś się zastanowił jak ten moloch zachwieje bilansem wody pitnej? olbrzymi pobór, bardzo wydajne pompy potrzebne do dostarczenia tej wody na wyższe kondygnacje itd. Zasoby wody pitnej w Świnoujsciu są ograniczone!! i odnawiane tylko w wyniku opadów atmosferycznych. Wystarczy 2-3 suche miesiące i mądrale planujący postawienie tego molocha zgotują nam niezłe kłopoty...

Gość • Czwartek [26.01.2012, 18:04:27] • [IP: 93.94.186.*]

Jacy mieszkańcy nie chcą? ja chce !!

Gość • Czwartek [26.01.2012, 18:02:06] • [IP: 95.129.226.***]

I tak nic z tego nie będzie, tunel tez miał być, a niema.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 18:01:22] • [IP: 80.245.187.***]

Co za baran wymyślił budowę tak wielkiego wieżowca na bardzo podmokłym terenie. Czy my naprawdę musimy żyć w tak popieprzonym kraju i mieć jako włodarzy chorych umysłowo ludzi?

Gość • Czwartek [26.01.2012, 17:59:25] • [IP: 92.42.117.***]

Nareszcie nasze miasto będzie stało twarzą do morza, teraz to od strony morza tylko krzaki widać. Bardzo ciekawa koncepcja ten wieżowiec. Nie wiem co tu może zaszkodzić marinie, raczej stanie się popularna i bardzo ładna taka jak te na amerykańskich filmach.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 17:53:29] • [IP: 93.154.168.***]

/skopiuj ten komentarz i dodaj gdzie się da by każdy mógł się dowiedzieć jaka jest prawda/ UWAGA! Porozumienie ACTA nie tylko wprowadza cenzurę internetu jaka dotychczas była tylko w Chinach i daje rządowi i korporacjom możliwość zatrzymania i uciszenia bez dowodów każdego kto jest dla nich niewygodny. To porozumienie zakazuje wszystkich zamienników markowych produktów. Np. nie będzie zamienników drogich części samochodowych, tonerów do drukarek, ubrań i wielu innych... pomyślcie o ile pieniędzy więcej będzie trzeba przez to wydać, a to dopiero początek. Nie będzie też zamienników drogich leków (płać kupę kasy korporacjom albo umieraj). A najgorsza jest ochrona patentów na organizmy genetycznie modyfikowane (obecnie większość kukurydzy, soi, a także świń jest genetycznie modyfikowana). Wkrótce korporacje doprowadzą do wyginięcia naturalnych upraw (pyłki roślin genetycznie modyfikowanych przenoszą się na uprawy naturalne i mieszają z nimi swoje geny, w ten sposób rolnik, który nawet nie chciał siać GMO ma już takie rośliny na swoim polu i musi płacić korporacjom za licencje). W ten sposób w ciągu kilku lat korporacje przejmą kontrolę nad wszystkimi uprawami, a potem będą mogły dowolnie podnosić ceny nasion (przez ACTA rolnik traci prawo zatrzymania części nasion na następny wysiew). Domyślacie się już co się wtedy stanie...? Zapamiętajcie datę 26 lutego 2012, bo to początek nowej epoki. Witamy w NWO! /skopiuj ten komentarz i dodaj gdzie się da by każdy mógł się dowiedzieć jaka jest prawda/

abs. • Czwartek [26.01.2012, 17:48:05] • [IP: 83.21.105.***]

NO COMMENTS

sweet home alabama • Czwartek [26.01.2012, 17:47:54] • [IP: 92.42.112.**]

wiecej i wyzej

Gość • Czwartek [26.01.2012, 17:46:17] • [IP: 80.245.185.***]

nasze władze niech najpierw pomysla o tym jak te kolejne tysiace turystów mają sie dostać do miasta-juz w sezonie na prom czeka sie kilka godzin a co bedzie jak zjedzie sie wiecej zamiejscowych??!! najpierw te miliony niech ida na tunel-nalezy odkorkowac miasto a nie je zapychać !!

Gość • Czwartek [26.01.2012, 17:43:57] • [IP: 92.42.115.**]

niech ten orlik gdzies doleko sobie poleci

Gość • Czwartek [26.01.2012, 17:42:41] • [IP: 93.94.184.***]

Czy to fragment jakiegos hororu?!

Gość • Czwartek [26.01.2012, 17:29:43] • [IP: 92.42.118.***]

budowac jak najwiecej

STEFAN • Czwartek [26.01.2012, 17:19:11] • [IP: 80.245.188.***]

Jak kto możepisać, że mieszkańcy nie chcą wieżowca.Co za bzdura, ledwo 100 mieszkańców to nie cale miasto. co za O...Ł to pisał. Niech pisze za siebie a nie za wszystkich mieszkanców. pozdrawiam

Gość • Czwartek [26.01.2012, 17:16:52] • [IP: 83.11.69.***]

Uchwała z marca 2007 roku. .. 90/2007 jest z mocy prawa nieważna. O tym doskonale wie nadworny radca prawny jeden i drugi.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 17:16:38] • [IP: 88.156.235.**]

ja tez jestem za tym, zeby budowac jak najwiecej i jak najwyzej...

Gość • Czwartek [26.01.2012, 17:15:43] • [IP: 164.127.130.***]

niech stawiają nawet 10 takich wieżowców mi ie podoba

Gość • Czwartek [26.01.2012, 17:13:49] • [IP: 92.42.116.**]

i znów piszecie mieszkańcy - nie chcą, ja też jestem mieszkańcem tego miasta i chcę aby w końcu marina ta wyglądała jak marina w prawdziwym kurorcie - a nie zacofanie i chaszcze. To samo tyczy się promenady i części wydm, likwidować te obskurne budy - pasowało to do lat 90-tych - teraz pora na budowę nowych obiektów usługowo - hotelowych. Jesteśmy miastem turystycznym które każdego roku odwiedzają setki tysięcy turystów - musimy się rozwijać i stwarzać jak najlepsze warunki.

Sokoleoko • Czwartek [26.01.2012, 17:12:37] • [IP: 85.167.141.***]

Praca w hotelu to nie argument, bo tam zatrudnia się w większości ludzi bez kwalifikacji i na stanowiska służących(sprzątaczki, kelnerki pokojowe, recepcjonistli kucharki, konserwatorów itp)i to za haniebne stawki(bo to w większości kobiety)wymagając pełnej dyspozycyjności i znajomości języków obcych nawet od sprzątaczek.Jednym słowem porządnej roboty dla mężczyzn za konkretne wynagrodzenie nie będzie, lepiej wybudować jakąś fabrykę(polimer) czy stocznię jachtową, tkalnię czy cokolwiek gdzie będzie praca dla normalnych ludzi i nie będzie się ich oszukiwać na zusach, składkach, dodatkach, urlopach itd. oraz nie będą traktowani jak niewolnicy we własnym kraju, a tak jest u cwanych właścicieli prywatnych hoteli, spa, domów wczasowych i całej tej prywaciarskiej chołoty!

Gość • Czwartek [26.01.2012, 17:11:38] • [IP: 77.254.69.***]

Bardzo ładny a"la Nowy Jork, super.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 17:09:51] • [IP: 31.61.80.***]

ta akurat będzie straszyć mieszkańców Świnoujścia jak się boją apartamenców ha ha a w ogóle miasto powinno być ładne i żeby jakoś to wyglądało...

Gość • Czwartek [26.01.2012, 17:08:24] • [IP: 80.245.191.***]

a moze najpierw warto zadbać o lepszy dojazd do Świnoujścia (np tunel itp) a dopiero później budować nastepne" wizytówki" i znaki rozpoznawcze miasta...

Gość • Czwartek [26.01.2012, 17:04:54] • [IP: 80.245.188.**]

A MNIE SIĘ TO PODOBA JESTEM ZA TYM APARTAMENTOWCEM W WARSZAWIE CHCĄ ZBURZYĆ PAŁAC KULTURY A MY UPAMIĘTNIMY TO TYM APARTAMENTOWCEM

Gość • Czwartek [26.01.2012, 17:04:22] • [IP: 77.254.69.***]

Budować i się nie pytać starych zgredów.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 17:01:44] • [IP: 89.77.39.**]

jeśli już chcą wieżowiec to może gdzieś w centrum? a nie na zadupiu, jak to będzie wyglądało..

Gość • Czwartek [26.01.2012, 17:00:39] • [IP: 80.245.182.***]

Znowu głos zabierają osoby nie potrafiące czytać ze zrozumieniem. W rejonie Forty- Basen Północny aż 12 hektarów przeznaczono na zabudowę mieszkaniową (apartamentowce, pensjonaty, hotele). Obudowanie fortów i portu jachtowego pudełkami oklejonymi styropianem jest dla niektórych szczytem estetyki, na dodatek NOWOCZESNYM. Powód do dumy? Toż to chore miasto. Gosciu 16.49 To ty gówno widziałeś. Wieżowcami można było się zachwycać 30-50 lat temu (patrz hotel w Warnemunde), a dzisiaj to w takim miejscu obciach i wstyd.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 16:49:34] • [IP: 31.6.249.**]

W NASZYM MIEŚCIE POWINNO BUDOWAĆ SIĘ JAK NAJWIĘCEJ NOWOCZESNYCH OBIEKTÓW KTÓRE BEDĄ WIZYTÓWKĄ NASZEGO MIASTA NIE ZAPOMINAJMY ŻE NASZE MIASTO ŻYJE PRZEDEWSZYSTKIM Z TURYSTYKI IM LEPSZA INFRASTRUKTURA NOWOCZESNE BUDOWLE, TYM LEPIEJ BO JAK STANIEMY W MIEJSCU TO WSZYSCY BĘDĄ NAS OMIJAĆ DALEKIM ŁUKIEM A TYM KTÓRYM NIE PODOBA SIĘ ZAGOSPODAROWANIE MARINY MOZNA SIĘ DOMYŚLEĆ CO TO ZA LUDZIE W D...E BYLI I GÓ..O WIDZIELI JAK TAKIE TERNY SĄ ZAGOSPODAROWANE NA SWIECIE BRAWO DLA TYCH KTÓŻY CHCĄ COŚ ZROBIĆ DLA MIASTA SWINOUJSCIA I DUŻE POPARCIE TAK TRZYMAĆ!!

Gość • Czwartek [26.01.2012, 16:45:49] • [IP: 89.76.232.***]

jak nic powinni tam postawić drugi gazoport

Gość • Czwartek [26.01.2012, 16:44:20] • [IP: 83.20.67.***]

a teraz jest to strefa tętniąca zimą zyciem :-D

Gość • Czwartek [26.01.2012, 16:39:25] • [IP: 31.6.249.**]

ZAGOSPODAROWAĆ TE CHASZCZE LUDZIE NA JAKIM ŚWIECIE WY ZYJECIE CZEBA SIĘ CIESZYĆ ŻE COŚ NOWEGO POWSTANIE W NASZYM MIESCIE

Gość • Czwartek [26.01.2012, 16:37:00] • [IP: 79.162.132.***]

Ja jestem przeciwko wizji Pawełczyka. Popieram projekt.100 mieszkańców to nie większość.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 16:31:49] • [IP: 193.200.150.***]

Nic tak nie boli polskiego dziada jak podjeżdzajacy luksusowym autem pod luksusowy apartamentowiec niemiecki emeryt.

Bździągwa • Czwartek [26.01.2012, 16:29:01] • [IP: 79.162.132.***]

Co masz doc psich gówien panie Mietku?

Gość • Czwartek [26.01.2012, 16:24:29] • [IP: 93.94.184.**]

w polse jest ciemnota poprostu w tym kraju zostaly same pusci ludzie, kto kolwiek ztad nwyjechal to umi podziwiac piekno takich wierzwcow wielkie budowle przyciagaja wielkich nadzianych ludzi co z koleji dla ciemnoty w polsce sa same plusy duze napiwki miejsca pracy turysci i wszyscy zadowoleni.polska to 3swiat wystarczy minac granice a co dopiero za ocean.ten wierzowiec bedzie wizytowka swinoujscia w koncu cos ladnego ja tu przyjade za 15 lat jak powymiera ten stary narod moze wtedy bedzie lepiej

Gość • Czwartek [26.01.2012, 16:22:53] • [IP: 80.245.179.***]

chyba komuś rozum odebrało

Gość • Czwartek [26.01.2012, 16:22:40] • [IP: 79.162.132.***]

„Chce zabrac sie za wymyrowanie ogrodzenia klinkierowego i mam zagadke odnoscie ulozenia pierwszej warstwy cegiel na izolacji poziomej czyli na papie przyklejonej do fundamentu pod ogrodzenie.W jaki sposob te cegly maja sie trzymac na papie by sie nie przesuwaly na niej?”

Gość • Czwartek [26.01.2012, 16:14:31] • [IP: 92.42.117.***]

Jak zwykle nic im nie pasuje najlepiej zaorac

P • Czwartek [26.01.2012, 15:58:58] • [IP: 62.255.111.**]

Byla by praca dla ludzi wszyscy narzekaja ze pracy nie ma nie myslcie tylko o sobie emeryci i rencisci... dla mnie bomba buahaha

Gość • Czwartek [26.01.2012, 15:57:37] • [IP: 178.238.251.***]

Wyjdżmy na ulice

Gość • Czwartek [26.01.2012, 15:48:55] • [IP: 217.97.199.**]

Mam nadzieję, że władza spuszcza te" wizje" tam gdzie ich miejsce. Ja chcę nowoczesnego miasta, a nie eklektycznej mieszanki krzaczorów, menelstwa i psich gówien.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 15:44:02] • [IP: 83.19.184.**]

Moim zdaniem, pomysł z kolejnym apartamowcem jest słaby. Z naszgo miasta robi się sypailnia. Ludzie przyjada wyspia sie i pojadą np. do Międzyzdrojów. U nas trzeba zadbac o budowę miejsc gdzie można aktywnie spędzic czas. Poza spacerem nad morzem, w parku czy do latarinii nie mamy nic do zaoferowania. Park jest po kosztownej renowacji a teraz kolejna ingerencja. Miasto wg mnie musi iśc w kierunku przyciągnięcia gości (a porządna maina jest jednym ze sposobó) i zadbać by sie u nas nie nudzili

Gość • Czwartek [26.01.2012, 15:41:27] • [IP: 93.94.188.***]

no tak nasz władca chce nam zrobić apartamenty dla niemiaszków! a co z parkiem szopena! podobno miały być jakieś projekty! jeszcze jedno nei skończone a już za drugi się zabiera!

Gość • Czwartek [26.01.2012, 15:39:23] • [IP: 80.245.178.**]

Obrzydliwy projekt. Brawo dla pana Pawełczyka i innych, którzy wnieśli uwagi do planu. Mam nadzieję, że to kuriozum nie przejdzie!!

Gość • Czwartek [26.01.2012, 15:37:29] • [IP: 80.245.188.**]

PLATFORMA... JUZ NIGDY!

Gość • Czwartek [26.01.2012, 15:36:48] • [IP: 80.245.186.**]

w sumie ten wiezowiec to fajna sprawa. .. sam bym tam chodzil zeby sie rozejzec po okolicy

Gość • Czwartek [26.01.2012, 15:34:36] • [IP: 95.129.224.**]

A cóż to za silos osmolony?! Wygląda jak szczątki Pałacu Kultury. Czy ma to być jakaś wizja współczesnego Nostradamusa? Precz z tym paskudztwem! Pozostawcie chociaż namiastkę dziewiczego krajobrazu. Wielkomiejskich widoków poszukamy z dala naszej zabetonowanej już (i jeszcze) wyspy. Czy to wynika z kompleksu małomiasteczkowego, czy z chęci zysku za wszelką cenę, że nasi Włodarze chcą wszędzie budować molochy?

Benek • Czwartek [26.01.2012, 15:33:23] • [IP: 80.245.190.***]

Żeglarzy przenieś do Mulnika. W okresie zimowym wystawią jachty, nakryją brudnymi, szarymi (pokrowcami) i będzie pięknie. A na Mulniku nie będzie tego przykrego widoku widać. Tam mogą sobie robić co chcą.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 15:26:02] • [IP: 83.8.199.**]

100 mieszkańców -tylko, a ja chcę porządnej mariny z zapleczem, kawiarniami, domami wystarczy popatrzeć albo pojeździć po świecie.Ktoś dobrze napisał Świnoujście to mentalny zaścianek

Gość • Czwartek [26.01.2012, 15:23:34] • [IP: 92.42.116.***]

Wyciąć wszystkie drzewa, wiecej betonu, wiecej apartamentowców, bedzie nowy Manhattan, no albo po sezonie betonowa pustynia, a przy, , cofce" pozalewane podziemne cześci i garaze, wtedy bedziemy sie raklmowac jako czasowa polska Wenecja, zbijemy fortune na wożeniu bogatych niemców gondolami / przy okazji - zostajacy na miejscu proszeni są o zaopatrzenie sie w kajak /

Gość • Czwartek [26.01.2012, 15:22:16] • [IP: 80.245.188.***]

Dla miłośników wieżowców i hoteli. Przejdźcie się ulicami Łużycka i przyległymi (jest jeszcze w centrum miasta kilka takich miejsc) to zobaczycie jakie jest tam zadupie. Więc zamiast domów wysokich zabudujmy takie dzielnice.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 15:17:38] • [IP: 83.13.154.***]

Co oni z tymi wieżowcami?? Najpierw chcieli wybudować do u Niemców tam się nie zgodzili. W Międzyzdrojach tez sprawa utknęła. To sobie wymyślili, że w Świnoujściu. masakra jakaś. Niech Żmurek na swoim podwórku postawi takiego grzmota. Wtedy razem z Panią M. będą się zachwycać przy grillu :)))

Gość • Czwartek [26.01.2012, 15:16:10] • [IP: 80.54.123.***]

szkoda parku. pod taki wieżowiec muszą pójść hektary, dojazdy, parkingi, itp, itd jak dobrze policzyć to PÓŁ parku pójdzie w cho...ę. a szkoda

Gość • Czwartek [26.01.2012, 15:10:46] • [IP: 93.94.185.***]

a ja chetnie sobie popracuje przy jego budowie

Gość • Czwartek [26.01.2012, 15:09:53] • [IP: 95.108.124.***]

Chcemy! Rozwijajmy się a nie róbmy miasto 5 piętrowców melinowców.

Go�� • Czwartek [26.01.2012, 15:08:13] • [IP: 95.154.230.***]

Kolejny ambitny plan który nie będzie realizowany :)

Gość • Czwartek [26.01.2012, 15:07:25] • [IP: 80.245.191.***]

Daj małpie brzytwę !

Gość • Czwartek [26.01.2012, 15:04:59] • [IP: 178.238.253.**]

Dajcie spokój z tymi wieżowcami i hotelami, tego mamy dosyć i tak częściowo stoją puste, Potrzebna jest piękna i z prawdziwego zdarzenia MARINA., aż się prosi tym bardziej, że miejsce jest wymarzone. Park blisko, i do morza również blisko, a nie niszczyć wszystko jakimiś idiotycznymi pomysłami.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 15:02:45] • [IP: 80.245.181.***]

Na ponad 30000 mieszkańców 100 nie chce, rzeczywiście większość.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 15:02:21] • [IP: 113.210.253.**]

to nie dubaj to polska wiocha ktora po sezonie zamiera

Gość • Czwartek [26.01.2012, 15:02:19] • [IP: 80.245.188.**]

Jaką pracę da nowy wielki wieżowiec apartamentowiec? Albo zabetonowana marina? Da nam jeszcze więcej niemieckich emerytów, bo ceny apartamentów będą na niemieckie zarobki. Więcej da stała przeprawa, ułatwi dojazd do pracy gdziekolwiek by była.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 14:55:13] • [IP: 109.69.95.**]

wszystko kut...s sprzeda pod apartamentowce

Gość • Czwartek [26.01.2012, 14:54:10] • [IP: 80.245.188.***]

To jakis koszmar z tym wiezowcem..chyba żart jakiś...mam nadzieje.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 14:48:58] • [IP: 80.54.123.**]

A ja też chcę wieżowiec, ale taki jak w Kuala Lumpur lub jeszcze wyższy, ewentualnie hotel jak w Dubaju. Swoją drogą skąd tzw" wadze" mają patent na" mundrość" i wiedzę o tym co jest dobre dla miasta a co nie? Niestety takie gołodupce jak my nie liczą się, liczy się tylko kapitał i wysokość wziątek - niekoniecznie finansowych.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 14:43:09] • [IP: 88.156.235.**]

Widać, że plany się rozrastają. Byłoby dobrze gdyby procedurom mogło przyjrzeć się CBA.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 14:43:05] • [IP: 83.248.43.**]

Niech lepiej bunkry buduja hahaha

Bździągwa • Czwartek [26.01.2012, 14:40:02] • [IP: 79.162.132.***]

Ten pionowy barak pasuje jak pięść do nosa.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 14:39:45] • [IP: 93.94.184.**]

bedzie drugi New York fajnie :D

Gość • Czwartek [26.01.2012, 14:38:56] • [IP: 195.117.222.*]

Powodzenia...

Gość • Czwartek [26.01.2012, 14:38:56] • [IP: 31.62.121.***]

Mieszkańcy Świnoujścia nie chcą nic. Są nastawieni negatywnie do wszystkich planów jakie przedstawia miasto. Oczywiście wszyscy są przeciwni i widzą tylko minusy, a nie widzą ile to może przynieść dla miasta. Nie widzą tego że te miasto umiera i robi się z niego tylko i wyłącznie uzdrowisko dla starych Niemców. Dla czego nikt nie pomyśli o młodych ludziach którzy nie mają pracy bo nie ma kto jej dać? Wszyscy chcą by cała młodzież przyszłość narodu Polskiego uciekła za granice Państwa. ...

Gość • Czwartek [26.01.2012, 14:38:44] • [IP: 80.54.123.***]

Jezeli projekt tego wiezowca bylby naprawde ciekawy, nawiazujacy do tematyki morskiej np w ksztalcie zagla. to czemu nie? Tylko czemu w parku zdrojowym? Lepiej gdzies kolo granicy. Apartamentowce to poroniony pomysl. Najwiekszy atut Swinoujscia to ta parkowa atmosfera. Powinismy to podkreslac a nie niszczyc. To tak jak z ubraniem u kobiety nalezy podkreslac atuty i maskowac wady.Jezeli wybudujemy tam budynki to to co charakterystyczne dla naszego miasta zniknie i stracimy nasz atut. Panie Pawelczyk widze, ze leza panu na sercu sprawy naszego miasta. Ma Pan jakiegos facebooka albo inne medium gdzie mozna sie z Panem wymienic uwagami?

Gość • Czwartek [26.01.2012, 14:38:11] • [IP: 80.245.189.***]

Tak! Tak! Chcemy drugi Nowy Jork!. ... ;)

Gość • Czwartek [26.01.2012, 14:37:47] • [IP: 80.54.123.***]

Punkt charakterystyczny !! ?? Takim punktem charakterystycznym powinna być super nowoczesna marina, tak żeby jachty wpływały chętnie do Świnoujścia, żeby się u nas zaopatrywały, remontowały i cumowały. Wieżowiec ? Charakterystyczny ? Jak kij wsadzony w g...Żenada

Gość • Czwartek [26.01.2012, 14:37:43] • [IP: 2.130.230.***]

Ten caly Andrzej Pawełczyk to ma w glowie martwa strefe, ktora juz dawno wszytkich straszy. Budowac, budowac niech miasto sie rozwija, tak piekne miasto jak Swinoujscie nie moze stac ciagle takie samo jak bylo 10/20/30 lat temu.

czytelnik GW • Czwartek [26.01.2012, 14:33:27] • [IP: 74.207.225.***]

Słusznie. Żadnych apartamentowców. Tylko sklecone z odpadów budy jak na Wojska Polskiego i dyskretnie w ten postapokaliptyczny pejzaż wkomponowane dzieła Artysty.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 14:31:42] • [IP: 85.222.87.**]

Ja bym powiedział, że część mieszkańców nie chce apartamentowców i wieżowca, ponieważ ja chcę. A wiec nie wszyscy mieszkańcy nie chcą.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 14:31:18] • [IP: 88.156.235.**]

ja che apartamenty i wysoki wiezowiec!!

Gość • Czwartek [26.01.2012, 14:27:09] • [IP: 195.117.222.*]

A wokol zwierzowca Johny the Tyre zaprojektuje rondo.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 14:26:02] • [IP: 95.41.249.***]

Wieżowiec w parku? Już pewnie jest jakiś interesik do zrobienia.

Gość • Czwartek [26.01.2012, 14:22:51] • [IP: 80.245.186.***]

Mieszkańcy to niech się pukną w łeb. a jak chcą mieszkać na wiosce to międzyzdroje welcome,

Gość • Czwartek [26.01.2012, 14:22:29] • [IP: 173.243.97.**]

apartamtowca?? a co to ??

Gość • Czwartek [26.01.2012, 14:22:19] • [IP: 46.171.49.*]

Żmur ma w dupsku te protesty. WYBRALIŚTA TO GEMBY W KUBŁY I NIE BULGOTAĆ!

Gość • Czwartek [26.01.2012, 14:21:31] • [IP: 217.97.193.***]

no, najlepiej żeby niczego nie było... tylko niech potem ostatni zgasi światło... :/

Oglądasz 1-208 z 208
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Dargobądz, 18 kwietnia 2024 r. - Wczesnym rankiem o godzinie 6:14 doszło do poważnego wypadku na drodze krajowej numer 3 w miejscowości Dargobądz. Z nieustalonych dotychczas przyczyn zderzyły się dwa pojazdy dostawczy i bus. W wyniku zdarzenia poszkodowane zostały osoby podróżujące tymi pojazdami ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■