iswinoujscie.pl • Wtorek [18.02.2014, 09:04:21] • Świnoujście

100 tysięcy dla organizatorów Karuzeli na dwudniową warszawską imprezę!!!

100 tysięcy dla organizatorów Karuzeli na dwudniową warszawską imprezę!!!

fot. Sławomir Ryfczyński

Szok! Organizatorzy karuzeli chcą dostać od Świnoujścia 100 tysięcy na dwudniowa imprezę w Warszawie w maju. Mówią że chcą promować miasto i swoja imprezę za miejskie pieniądze. Wypada po 50 tysięcy za dzień, a miały te środki być dla Świnoujścia. Prawdopodobnie pójdą jednak do Warszawy. Podobno miało w tym roku nie być Karuzeli?

Zapytaliśmy o to rzecznika prasowego urzędu który napisał:
„W dniach od 30 do  31 maja bieżącego roku odbędzie się w Warszawie podsumowanie pięciu lat Karuzeli Cooltury, którego celem jest ogólnopolska promocja Świnoujścia i Wyspy Uznam.

Zaprezentujemy najciekawsze debaty, spotkania, warsztaty, spektakle, koncerty, wystawy i przedsięwzięcia sportowe . Partnerem akcji jest Telewizja Polska. Chęć udziału zgłosiło już blisko 50 gwiazd i medialnych osobowości - informuje Marek Ratajczak Prezes Fundacji CTN.
Zainteresowanie udziałem w tym promocyjnym przedsięwzięciu wyrazili Marszałek Województwa  Zachodniopomorskiego, Burmistrz Herringsdorfu  i Prezydent Świnoujścia .

Chcemy osiągnąć przez to trzy cele -mówi Marek Ratajczak: zainteresować publiczność warszawską Karuzelą i Świnoujściem, tak by jeszcze bardziej „przekierować” dotychczasowy kierunek z Sopotu na Świnoujście. Będzie to także narzędzie do lepszego pozyskania partnerów i sponsorów na przyszłość, a także podtrzymanie zainteresowania mediów Wyspą Uznam. Budżet imprezy szacowny jest na 1,5 mln zł i w całości będzie pozyskany od instytucji i sponsorów. Aktualnie analizujemy projekt imprezy i jeżeli będzie on faktycznie tak interesujący ,jak zapewniają organizatorzy, gotowi  jesteśmy przeznaczyć na promocję miasta i jego walorów turystycznych w stolicy około 100 tysięcy złotych”.

To dziwne skąd organizatorzy karuzeli wezmą 1,5 miliona złotych jeżeli z tego powodu że nie umieli zdobyć trzystu tysięcy w tym roku karuzela się nie odbyła? Nie wiemy gdzie będą szukać milionów ale wiemy skąd chcą dostać 100 tysięcy złotych. I wiemy że były przeznaczone na miejskie pomysły.

Źródło: https://www.iswinoujscie.pl/artykuly/30455/