W recepcji przede wszystkim można zarejestrować się do specjalistów w przyszpitalnych poradniach i na diagnostyczne badania. Także tutaj pierwsze kroki powinny skierować osoby, które chcą skorzystać z nocnej i świątecznej pomocy Podstawowej Opieki Zdrowotnej oraz Izby Przyjęć. Dużym udogodnieniem ma być fakt, że to właśnie w tym miejscu, po wypełnieniu specjalnego wniosku, pacjent może otrzymać kopię swojej dokumentacji medycznej. W recepcji pobierane będą także opłaty za komercyjne badania i inne usługi medyczne.
– Uruchomienie Centralnej Recepcji pozwoli pacjentowi załatwić wiele spraw w jednym miejscu, bez konieczności krążenia po szpitalu, szukania gabinetu czy kasy. Rejestracja pacjenta w recepcji, wprowadzenie danych osobowych do systemu informatycznego czy weryfikacja prawa do świadczeń medycznych, odciąży personel medyczny od procedur administracyjnych. Pozwoli to lekarzowi na poświęcenie czasu pacjentowi a tym samym przyczyni się do podniesienia jakości świadczonych usług i przyspieszenia obsługi, co skróci kolejki – zapewnia Justyna Kmita, kierownik Działu Sprzedaży i Rozliczeń.
Centralna Recepcja to kolejny obiecany i zrealizowany krok w udoskonaleniu obsługi pacjenta. Wcześniej, z myślą o komforcie leczących się tu osób i lepszej organizacji pracy, powołano kierownika Zespołu Poradni Specjalistycznych. Jednocześnie, wśród personelu medycznego prowadzone są szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej z pacjentem. Od poniedziałku zaś pojawi się specjalna skrzynka, do której pacjenci będą mogli wrzucać swoje uwagi, dotyczące działalności recepcji.
Telefony do recepcji:
91/ 32 67 424 lub 91/32 67 322