iswinoujscie.pl • Wtorek [20.12.2016, 16:18:23] • Świnoujście

Rzecznik prasowy Intercity wyjaśnia: Pociąg relacji Świnoujście - Przemyśl musiał czekać na drużynę konduktorską, która przesiadała się z opóźnionego, na skutek awarii, innego składu

Rzecznik prasowy Intercity wyjaśnia: Pociąg relacji Świnoujście - Przemyśl musiał czekać na drużynę konduktorską, która przesiadała się z opóźnionego, na skutek awarii, innego składu

fot. internet

Już wiemy, dlaczego pociąg Intercity relacji Świnoujście- Przemyśl miał opóźnienie. Jak się okazuje, wszystko przez opóźnienie innego pociągu. Intercity Matejko, którym miała zamiar podróżować nasza Czytelniczka czekał na drużynę konduktorska, która przesiadała się z opóźnionego, na skutek awarii, innego składu. Rzecznik prasowy PKP Intercity, Cezary Nowak zapewnia nas, że w pociągu o którym pisze pasażerka, wygłaszane były komunikaty o opóźnieniu. - Skład ruszył tuż po godzinie 9.00 i około 10.30 dojechał do Szczecina - informuje, Cezary Nowak.

Przypomnijmy, poniedziałkowa podróż do Szczecina dla jednej z naszych Czytelniczek okazała się być wyjątkowo pechowa. Przez opóźnienie pociągu, nie zdążyła dojechać do Szczecina, na egzamin prawa jazdy. Mieszkanka twierdziła, że konduktor nie poinformował podróżnych o zaistniałej sytuacji. Przewoźnik twierdzi jednak coś zupełnie innego, jednocześnie przypominając, że każdy pasażer ma prawo do reklamacji.

- Przypominamy, że każdy pasażer ma prawo złożyć reklamację. Podstawą do jej uznania jest zachowanie biletu przejazdu. Warto również podkreślić, że każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie. Reklamację można składać na adres przewoźnika, w każdej kasie biletowej sprzedającej bilety PKP Intercity lub poprzez formularz reklamacyjny na stronie www.intercity.pl. Za wszelkie niedogodności, których doświadczyła pasażerka, przepraszamy.
- informuje portal iswinoujscie.pl, rzecznik prasowy PKP Intercity Cezary Nowak.

Źródło: https://www.iswinoujscie.pl/artykuly/46237/