iswinoujscie.pl • Piątek [29.09.2017, 20:59:48] • Świnoujście

Specjalista ds. PR w P.E.C. ma kontrakt do lutego 2018 i dużo pracy?

Specjalista ds. PR w P.E.C. ma kontrakt do lutego 2018 i dużo pracy?

fot. Sławomir Ryfczyński

W dziale „usługi public relations” zadekretowano kwotę 20 tysięcy złotych za dziesięć miesięcy usługi. Od lipca nie mogliśmy doczekać się wyjaśnienia na co konkretnie została przeznaczona ta kwota. Email z pytaniem w tej sprawie skierowaliśmy do sekretariatu PEC. W ślad za tym, identyczne pismo przesłaliśmy również do Rzecznika Prezydenta Świnoujścia. A oto odpowiedź:

"PEC Sp. z o.o. udziela odpowiedzi na pytanie, uprzejmie przepraszamy za opóźnienie.

Umowa dotyczy świadczenia usług public relations w zakresie bieżących i planowanych działań inwestycyjnych PEC związanych z budową nowej jednostki kotłowej.

Umowę zawarto na kwotę 16000 zł netto od dnia 05.06.2017 do dnia 05.02.2018 (8 miesięcy) z wynagrodzeniem miesięcznym w wysokości 2000 zł netto.

Umowę zawarto zgodnie z Regulaminem postępowania przy udzielaniu zamówień przez PEC Sp. z o.o. w Świnoujściu.

1. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:

1) W zakresie konferencji i obsługi medialnej:
a) zorganizowanie i udział w trzech konferencjach prasowych z udziałem władz Świnoujścia wyjaśniających techniczne, ekonomiczne i środowiskowe aspekty i korzyści dla mieszkańców i miasta związane z inwestycją – budowa nowej jednostki kotłowej;
b) zorganizowanie i udział w trzech spotkaniach informacyjnych z kluczowymi klientami Zleceniobiorcy;
c) organizowanie i udział w trzech spotkaniach informacyjnych z urzędnikami wyższego szczebla w Urzędzie Miasta Świnoujście;
d) zorganizowanie dni otwartych dla mediów (trzy razy w trakcie obowiązywania umowy);
e) przygotowywanie na bieżąco informacji prasowych o postępach z prac inwestycyjnych dla prasy lokalnej i branżowej średnio raz na miesiąc;

2) W zakresie działań prospołecznych:
a) zorganizowanie minimum 2 konkursów o środowisku dla szkół na terenie miasta i lekcji tematycznych na terenie ciepłowni dla laureatów;
b) zorganizowanie minimum 2 konkursów w mediach społecznościowych;
c) zorganizowanie kampanii geotargetowej pt. „Czy wiesz że...”;
d) zorganizowanie lekcji edukacyjnych dla przedszkolaków w wieku 5 – 6 lat z terenu miasta Świnoujście, ze zwiedzaniem kotłowni i bajką o powstaniu ciepła;
e) zorganizowanie dni otwartych dla mieszkańców wraz z materiałami informacyjnymi dot. ochrony środowiska;
f) współudział w miejskich przedsięwzięciach społecznych (udział edukacyjno-informacyjny).
3) konsultacje w zakresie opracowania projektu folderu i ulotki informacyjnej nt. inwestycji oraz stworzenia filmu i fotorelacji z przebiegu inwestycji oraz projektowania i produkcji innych materiałów marketingowych.

Z poważaniem
Biuro Zarządu"

Źródło: https://www.iswinoujscie.pl/artykuly/50932/