iswinoujscie.pl • Piątek [24.11.2017, 11:09:50] • Świnoujście
Trudności z kupieniem biletów miesięcznych - Czytelniczka pyta, kto ustala godziny otwarcia budki przy dworcu

fot. iswinoujscie.pl
Pasażerowie codziennie dojeżdżający ze Świnoujścia do Międzyzdrojów korzystają z biletów miesięcznych. Posiadanie takiego biletu jest nie tylko oszczędnością, ale i ułatwieniem. Wiadomo przecież, że kupując taki bilet na początku miesiąca, mamy pewność, że nie go zapomnimy, nie będziemy zmuszeni kupować w ostatniej chwili przed odjazdem autobusu. Jednak okazuje się, że nabycie miesięcznego przysparza trudności.
W tej sprawie napisała do redakcji Czytelniczka, która skarży się na niemożność kupienia biletu miesięcznego ze względu na zmienne godziny otwarcia budki przy dworcu PKP. Według informacji, punkt ma być czynny od 7:30 do 15:30. Jednak faktyczne godziny urzędowania są inne. Według relacji Czytelniczki, kilka razy próbowała kupić bilet miesięczny, ale budka była nieczynna już o 15:20.
- Jednocześnie mam pytanie, kto ustala tak beznadziejne godziny pracy?- pyta Czytelniczka - Większość ludzi pracuje od 7:00 do 15:00, co trzeba zrobić, by kogoś tam zastać? - pyta Czytelniczka.
Co na to Komunikacja Autobusowa w Świnoujściu?
- Nie istnieje pojęcie przytoczone przez Państwa Czytelniczkę "zmienne godziny otwarcia budki przy dworcu PKP". Punkt sprzedaży biletów komunikacji miejskiej należący do Spółki i zlokalizowany w prawobrzeżnej części Świnoujścia jest czynny codziennie od godz. 07.30 do 15.30 (w okresie wakacyjnym lipca i sierpnia od godz. 10.00 do 18.00). Sytuację opisaną przez Czytelniczkę traktujemy jako pojedyńczy incydent i przepraszamy za powstałą niedogodność - wyjaśnia Andrzej Sieczka z Z-ca Dyrektora ds.techniczno-eksploatacyjnych.