iswinoujscie.pl • Wtorek [13.02.2018, 19:29:19] • Świnoujście

Problem kart zniżkowych do aquaparku raz jeszcze. Tym razem od strony ekonomicznej

Problem kart zniżkowych do aquaparku raz jeszcze. Tym razem od strony ekonomicznej

fot. iswinoujscie.pl

Dumni posiadacze kart do aquaparku mają przed sobą możliwości 40% zniżki. Teraz tylko korzystać z tych okazji! Jednak są wśród mieszkańców i tacy, którzy zakupili karty przed akcją rozdawania darmowych. Czy i oni na tym zyskają, np. zwracając kupione karty? W tej sprawie napisał do nas Czytelnik.

“Dużo ostatnio tematów odnośnie kart zniżkowych do aquaparku. Nie widziałem natomiast, aby ktoś wyjaśnił,kwestię kart, które zostały przez mieszkańców zakupione wcześniej, zanim zaczęto rozdawać darmowe karty. Ja i moja małżonka wykupiliśmy takie karty na miesiąc przed ogłoszeniem sprawy darmowych kart. Czy nie powinny nam zostać zwrócone pieniążki za te karty?”

Redakcja postanowiła wyjaśnić tę kwestię. W tym celu zasięgnęliśmy informacji u władz aquaparku.

"Nie jest możliwym zwrot pieniędzy za zakupione w 2017 roku karty mieszkańca uprawniające do 40% zniżki na usługi w Baltic Park Molo Aquapark. Transakcje zostały rozliczone księgowo i podatkowo w roku 2017.

Dodatkowo zasady sprzedaży kart mieszkańca nie przewidują zwrotu, a osoby które nabyły kartę zniżkową miały możliwość wielokrotnego skorzystania z przysługujących zniżek." - odpowiedziała Renata Sobczyńska Dyrektor ds. Komunikacji / Communication Director.

Źródło: https://www.iswinoujscie.pl/artykuly/52844/