“Dużo ostatnio tematów odnośnie kart zniżkowych do aquaparku. Nie widziałem natomiast, aby ktoś wyjaśnił,kwestię kart, które zostały przez mieszkańców zakupione wcześniej, zanim zaczęto rozdawać darmowe karty. Ja i moja małżonka wykupiliśmy takie karty na miesiąc przed ogłoszeniem sprawy darmowych kart. Czy nie powinny nam zostać zwrócone pieniążki za te karty?”
Redakcja postanowiła wyjaśnić tę kwestię. W tym celu zasięgnęliśmy informacji u władz aquaparku.
"Nie jest możliwym zwrot pieniędzy za zakupione w 2017 roku karty mieszkańca uprawniające do 40% zniżki na usługi w Baltic Park Molo Aquapark. Transakcje zostały rozliczone księgowo i podatkowo w roku 2017.
Dodatkowo zasady sprzedaży kart mieszkańca nie przewidują zwrotu, a osoby które nabyły kartę zniżkową miały możliwość wielokrotnego skorzystania z przysługujących zniżek." - odpowiedziała Renata Sobczyńska Dyrektor ds. Komunikacji / Communication Director.