Od 3 lipca goście restauracji McDonald’s ponownie mogą cieszyć się burgerami Maestro, które zawierają największą porcję wołowiny ze wszystkich produktów dostępnych w menu sieci. W ofercie pojawią się dwa znane już smaki: Maestro Grilled Cheese z grillowanym serem camembert i topionym serem cheddar oraz pikantny Maestro Red Hot Chili podawany w bułce typu brioche z posypką chili. Miłośnicy burgerów będą mieli okazję spróbować również nowej kompozycji w prawdziwie meksykańskim stylu - Maestro Tasty Guacamole! W bułce typu brioche skrywa się porcja soczystej 100-procentowej wołowiny, świeża sałata lollo bionda, plaster soczystego pomidora i topiony ser ementaler. Smak podkręca aksamitna salsa Guacamole, a wyrazistości dodają krążki czerwonej cebuli i pikantny sos Hot McMax. Idealnym dodatkiem do każdego z trzech burgerów są kartofelki z kremowym sosem śmietanowym.
Tego lata w menu pojawiły się nowe, owocowe desery - McFlurry Jagodowe, Lodowe Marzenie Jagodowe oraz lody z polewą jagodową. Są one dostępne w dwóch wariantach bazy lodowej – o smaku waniliowym albo czekoladowym. Dodatkowo goście będą mogli spróbować także shake’ów jagodowych oraz ciastka z nadzieniem jogurtowo-jagodowym.
Sezonowe pozycje zagoszczą również w McCafé. Na miłośników kawowych kompozycji czeka Iced Choco & Blueberry Latte z polewą jagodową, czekoladowym akcentem i borówkami. Pojawi się również tarta jagodowa na kruchym cieście, wypełniona po brzegi owocami oraz makaroniki o smaku jagodowym. Na upalne dni idealną propozycją będzie Lemonade Espresso. To orzeźwiająca kompozycja lemoniady o smaku cytrynowym z lekką nutą tropikalnej marakui i pobudzającego espresso.
Burgery Maestro będą dostępne w ofercie McDonald’s do 20 sierpnia, letnia oferta deserowa do 10 września, a produkty z sezonowego menu McCafé do 1 października.
Wraz z pojawieniem się nowych burgerów Maestro McDonald’s kontynuuje komunikację pod hasłem „Maestro – wszystko, czego chcesz od burgera, znajdziesz teraz w McDonald’s”. Spot można obejrzeć w materiale wideo dostępnym tutaj. Projekt kampanii przygotowała dla McDonald’s agencja DDB. Za planowanie kampanii i zakup mediów odpowiada agencja OMD. Za działania PR agencja 24/7Communication.
Zapraszamy na fanpage McDonald’s Polska www.facebook.com/McDonaldsPolska i
www.mcdonalds.pl.
McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działają 426 restauracji sieci, które zatrudniają blisko 25 000 osób. 368 z nich to obiekty prowadzone przez 68 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.