Jak działa system? Pacjent po zarejestrowaniu się do poradni lub do pracowni w szpitalu i podaniu swojego numeru telefonu otrzyma potwierdzenie. Później dwukrotnie otrzyma przypomnienie: siedem dni przed wizytą i dwie godziny przed wizytą. W razie zmiany terminu otrzyma komunikat o nowej dacie i godzinie, a w przypadku rezygnacji informację o anulowaniu wizyty.
- System powstał po to, żeby przypominać pacjentom o umówionym spotkaniu w gabinecie lekarskim lub diagnostycznym. Jest to również narzędzie do eliminacji biernego oczekiwania na pacjenta - mówi Dorota Konkolewska, prezes Zarządu Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu - W naszym szpitalu na umówioną wizytę nie zgłasza się około 10 procent pacjentów. Lekarz niepotrzebnie traci czas, który mógłby poświęcić innym osobom oczekującym w kolejce. Liczymy, że system zwiększy efektywność pracy naszego szpitala i skróci czas oczekiwania na wizytę.
źródło: szpital-swinoujscie.pl