iswinoujscie.pl • Niedziela [08.08.2021, 20:32:16] • zachodniopomorskie

Nutella Kocha Trzęsacz

Nutella Kocha Trzęsacz

fot. Organizator

Rusza ogólnopolska akcja „Nutella Kocha Polskę”, dzięki której kupując dedykowany słoik kremu Nutella możemy jednocześnie odkryć 16 wyjątkowych miejsc w Polsce. Wśród nich nie mogło zabraknąć Trzęsacza. Wszystkie te miejsca zostały wybrane we współpracy z Polskim Towarzystwem Turystyczno-Krajoznawczym, ale 16 lokalizacji to dopiero początek. Zgłoś własne ulubione miejsce w Polsce i wygrywaj nagrody! Możesz też zamówić pamiątkowe etykiety ze zdjęciem z Twojego ulubionego miejsca w kraju, a Nutella dostarczy je bezpłatnie prosto pod Twoje drzwi.

Nutella pokochała Trzęsacz już dawno. Chociaż Trzęsacz to niewielka miejscowość, ma wiele do zaoferowania. Pierwsze wzmianki o nim pojawiły się już w 1331 roku, aczkolwiek do końca XIX wieku była to spokojna, malownicza wieś rybacka z domami i kościołem, który królować w centrum placu. To właśnie ten kościół stał się najbardziej rozpoznawalnym symbolem Trzęsacza. Mówiąc krótko Trzęsacz to urokliwe miejsce, które daje prawdziwe morze możliwości w spędzaniu wolnego czasu.

Nutella poprzez akcję „Nutella Kocha Polskę” pragnie zachęcić konsumentów do znalezienia chwili, by się zatrzymać w swoim codziennym pędzie i odkryć piękno, które nas otacza. Nutella chce przypomnieć, że Polska ma wiele do zaoferowania. Setki kilometrów pięknych plaż, morze, góry z zapierającymi dech pejzażami, wstęgi przepływających przez cały kraj rzek czy tysiące malowniczych jezior i urokliwych miejscowości – to wszystko znajdziemy w Polsce.

Nutella we współpracy z Polskim Towarzystwem Turystyczno-Krajoznawczym (PTTK) stworzyła mapę wyjątkowych, wartych odwiedzenia polskich lokalizacji. Dzięki kodom QR znajdującym się na etykietach dużych słoików Nutelli (600g) będziemy mogli odkryć ciekawostki dotyczące 16 wybranych miejsc, a także nietuzinkowe propozycje spędzenia wolnego czasu. Akcja będzie trwać od 2 sierpnia do 30 września 2021 roku. Ale to nie wszystko, każdy może dodać do mapy swoje ulubione miejsce, opisać lokalne atrakcje i wygrać wakacyjne nagrody.

Jeśli masz już wspomniany promocyjny słoik kremu Nutella koniecznie zeskanuj znajdujący się na etykiecie kody QR. Dzięki temu dostaniesz się do znajdującej się na www.nutella.pl biblioteki 16 filmowych przewodników po prezentowanych na etykietach wyjątkowych miejscach w Polsce oraz mapy z reklamowych filmów kremu. Przewodniki to nie tylko 16 inspirujących miejsc wartych odwiedzenia, ale także krótkie listy ciekawostek i propozycji oryginalnego spędzenia czasu w regionie. Na naszych etykietach oraz w filmowych przewodnikach znalazły się: Kazimierz Dolny, Sandomierz, Wrocław, Sopot, Tczew, Jezioro Solińskie, Trzęsacz, Narew, Góry Stołowe, Biebrza, Hel, Woliński Park Narodowy, Chełmno, Hala Gąsiennicowa, Szczecin i Cieszyn.

- Pandemiczna rzeczywistość ograniczyła możliwości podróżowania, większość z nas zrezygnowała z wyjazdów zagranicznych i postawiła na wakacje w kraju. Postanowiliśmy więc zorganizować akcję, dzięki której miłośnicy kremu Nutella będą mogli poznać piękne miejsca w Polsce. Opracowane wspólnie z PTTK atrakcje turystyczne pozwolą nam odkryć tajemnicze zakątki Polski – mówi Beata Dziekanowska z Ferrero.

- 16 wybranych przez nas wspólnie z PTTK miejsc to zaledwie początek i inspiracja dla fanów kremu Nutella do odkrywania i zgłaszania do nas za pośrednictwem naszej strony internetowej wyjątkowych miejsc. Stwórzmy razem unikalną mapę polskich atrakcji – dodaje Łukasz Sasin z Ferrero.

Podsumowując, w ramach akcji Nutella kocha Polskę poznamy wyjątkowe, a nie zawsze szeroko znane miejsca warte odwiedzenia, będziemy mieli możliwość zgłosić swoje ulubione miejsca i razem z kremem Nutella stworzyć wyjątkową mapę atrakcji w Polsce, a na deser zamówić w kreatorze etykiet na www.nutella.pl swoje własne pamiątkowe etykiety z ulubionego miejsca w kraju, które zostaną wydrukowane i dostarczone na wskazany adres na koszt producenta kremu Nutella. Od 1go sierpnia szukaj w sklepach promocyjnych opakowań z limitowanej edycji Nutella kocha Polskę.

KATARZYNA KOZIEŁ
MENEDŻER DS. PR

Źródło: https://www.iswinoujscie.pl/artykuly/71848/