POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [10.10.2016, 19:34:17] • Europa

Black Energy Drink podbija Bułgarię i Rumunię!

Black Energy Drink podbija Bułgarię i Rumunię!

fot. Organizator

Polska firma FoodCare, wprowadziła swój flagowy napój energetyczny na kolejne międzynarodowe rynki. W ramach kampanii promującej wejście Black Energy Drink, ambasador marki Mike Tyson, odwiedził Bułgarię i Rumunię. Wizyta, która miała miejsce w dniach 3-7 października 2016, przyciągnęła ogromną uwagę mediów i opinii publicznej.

W Bułgarii konferencja prasowa oraz spotkanie z najsłynniejszym bokserem Kubratem Pulewem zainteresowały wszystkie największe media. Głośnym echem odbiła się również wizyta Mike Tysona
w domu Big Brothera oraz liczne wywiady w najpopularniejszych programach telewizyjnych.

W Rumunii inauguracja marki Black rozpoczęła się od wizyty w Parlamencie, w którym oprócz spotkania z politykami, Mike Tyson rozmawiał z legendą tenisa - Ilie Nastase. Wydarzenie relacjonowały wszystkie rumuńskie media oraz wiele znanych zagranicznych redakcji jak ABC news, The Sun i Daily Mail. Następnie miały miejsce liczne wywiady z lokalnymi i międzynarodowymi redakcjami, spotkanie z najpopularniejszymi rumuńskimi bokserami (Leonard Doroftei Dorin, Mihai Leu, Lucian Bute) oraz konferencja prasowa z udziałem Prezesa FoodCare - Wiesława Włodarskiego, Dyrektor Marketingu – Pauliny Włodarskiej-Grodzińskiej oraz samego Mike’a Tyson’a.

FoodCare, właściciel marki, już od dłuższego czasu prowadzi dynamiczny model ekspansji Black Energy Drink na rynki zagraniczne, który jest elementem strategii rozwoju spółki. Marka, choć istnieje zaledwie 5 lat, jest już dostępna w 56 krajach na całym świecie, w tym na rynkach Europy, Australii czy Ameryki Północnej i Azji. Tylko w samym 2016 r. Black Energy Drink wszedł do sprzedaży w Chinach, Gruzji, Kazachstanie, Kuwejcie, Mołdawii, Tadżykistanie oraz Iranie.

Inauguracja marki Black Energy Drink na rynki bułgarski i rumuński to ważny element rozwoju firmy. Wierzę, że konsumenci docenią wysoką jakość i formułę Black Energy Drink. Naszą ambicją od zawsze było zadowolenie klientów z naszych produktów. Jest to kolejny krok dla osiągnięcia celu, jakim jest mocna obecność marki Black na europejskich i światowych rynkach. - zaznacza Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare Sp. z o.o.
Wejście na nowe rynki środkowo-europejskie to dla nas wielkie wyzwanie, ale przede wszystkim szansa. Zarówno Bułgaria, jak i Rumunia to rynki bardzo otwarte na produkty z Polski. Oba państwa, które łącznie zamieszkuje ponad 27 mln mieszkańców, bardzo chętnie korzystają z importowanych artykułów spożywczych. W pierwszych jedenastu miesiącach 2015 roku sprzedaż polskich towarów w Bułgarii osiągnęła poziom 812,7 mln euro i była o prawie jedną piątą wyższa niż w okresie styczeń – listopad 2014 roku. Z kolei w okresie styczeń-czerwiec 2016, rumuński import polskich produktów osiągnął wartość 743,3 mln EUR – dodaje Paulina Włodarska Grodzińska.

Black Energy Drink to sygnowany twarzą Mike’a Tyson’a napój energetyczny. Właścicielem marki jest spółka FoodCare, która jest niekwestionowanym liderem tego segmentu rynku w Polsce. Sprzedaje rocznie około 300 mln puszek napojów energetycznych w kraju oraz za granicą, a wyniki z roku na rok są coraz lepsze. Wzrost eksportu notowany jest na stałym poziomie około 20% R/R.
FoodCare jest również właścicielem wielu znanych marek, m.in. Gellwe, Fitella, N-GINE, 4MOVE i FRUGO. Wszystkie produkty oferowane przez FoodCare produkowane są wyłącznie w polskich, nowoczesnych i innowacyjnych zakładach produkcyjnych. 


komentarzy: 0, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Ostrzeżenie pierwszego stopnia, wydane przez IMGW, dotyczy wystąpienia silnego wiatru na wybrzeżu województwa zachodniopomorskiego. Od wtorku 16 września do czwartku 18 września przewidywany jest wiatr o średniej prędkości do 70 km/h, w porywach dochodzący do 85 km/h, który będzie wiał z południowego-zachodu. Na środę 17 września prognozy przewidują także intensywne opady deszczu, które mogą wynieść nawet 60 mm w ciągu 24 godzin. Dodatkowo, opadom deszczu mogą towarzyszyć burze. ■ Nowy rok szkolny 2025/2026 rozpoczęło łącznie 4330 uczniów uczęszczających do szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Świnoujście. Wśród nich 323 dzieci po raz pierwszy przekroczyło próg szkoły podstawowej, rozpoczynając tym samym swoją przygodę z edukacją. Z kolei naukę w szkołach ponadpodstawowych rozpoczęło 195 uczniów. Do miejskich przedszkoli przyjęto również 255 nowych przedszkolaków w wieku od 3 do 6 lat. We wszystkich placówkach oświatowych podlegających pod Urząd Miasta Świnoujście pracuje 811 osób. W tym gronie znajduje się 577 nauczycieli wspierających dzieci i młodzież na każdym etapie edukacji, a także 234 pracowników obsługi i administracji, dbających o sprawne funkcjonowanie szkół i przedszkoli ■