POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [03.01.2017, 21:02:53] • Szczecin

Klienci zadowoleni z obsługi w ZUS

Ponad 80 proc. klientów jest zadowolonych z osobistego kontaktu z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, doceniając fachowość i życzliwość pracowników ZUS – to wynik najnowszego badania PBS.

Badanie satysfakcji klientów z obsługi w ZUS prowadzone jest metodą wywiadu telefonicznego od lipca 2015 r. Dotychczas odbyły się trzy tego typu próby, każda na grupie 10 tys. osób w podziale: 3 tys. ubezpieczonych, 3 tys. świadczeniobiorców i 4 tys. przedsiębiorców. W najnowszej, przeprowadzonej w ostatnim kwartale ubiegłego roku, nastąpił zauważalny wzrost zadowolenia z bezpośredniej obsługi w placówkach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. W porównaniu z poprzednim badaniem pozytywną ocenę zadeklarowało 6 proc. więcej ankietowanych. Usatysfakcjonowanych z obsługi w ZUS jest obecnie 83 proc. ankietowanych. Aż 90 proc. badanych doceniło warunki lokalowe w jakich ona się odbywa, 86 proc. pozytywnie ocenia uprzejmość i życzliwość pracowników, 82 proc. uznało, że informacje są przekazywane klientom w sposób zrozumiały i tyle samo oceniło obsługę w ZUS jako skuteczną. Blisko 90 proc. ankietowanych wyraziło zadowolenie z czasu, w jakim załatwili swoje sprawy.
Niezmiennie wysoko, w badaniach PBS, oceniane są materiały informacyjne przygotowywane dla klientów ZUS. W kolejnych trzech badaniach 78 proc. ankietowanych uznało je za wartościowe i profesjonalnie opracowane. Niewiele mniejsze grono badanych (73 proc.) pozytywnie ocenia jakość i sposób prezentacji informacji na stronie internetowej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. W porównaniu z wcześniejszym wynikiem wzrosła o 5 proc., do 69 proc., liczba osób zadowolonych z działania Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS. Z kolei obsługę przez Platformę Usług Elektronicznych dobrze ocenia już 67 proc. ankietowanych, o 4 proc. więcej niż w poprzednich etapach badań.
Na podsumowujące pytanie, o zmianę w jakości obsługi w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, aż 41 proc. ankietowanych odpowiedziało, że się poprawiła. Najlepszą ocenę w tym względzie mieli przedsiębiorcy (56 proc.), a zaraz po nich świadczeniobiorcy (45 proc.). Jedynie wśród grupy ubezpieczonych, która najrzadziej korzysta z usług ZUS, opinia pozostała na niezmienionym poziomie.

Karol Jagielski
regionalny rzecznik prasowy ZUS
województwa zachodniopomorskiego
Oddział w Szczecinie


komentarzy: 6, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-6 z 6

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 00:50:30] • [IP: 92.42.114.***]

Ciekawe rzeczy można przeczytać o Świnoujskim ZUS. Ale to nie o Świnoujski ZUS chodzi. Życie zmusiło mnie do odwiedzenia Świnoujskiego ZUS - u. W tym miejscu pragnę przeprosić panią ze stanowiska nr 4 { trzecie po prawej od wejścia} za to że tak niecierpliwie kręciłam się na krzesełku a pani nie dokończyła rozmowy ze znajomą o wszystkich członkach rodziny. W rewanżu pokazała pani kto jest ważny w urzędzie a jak mały jest petent. Moje oczekiwanie to 13-15 minut ale jak wydrukowałam numerek panie już rozmawiały?

gosc • Sobota [07.01.2017, 19:38:25] • [IP: 91.219.237.***]

kiedy obniza bo dochody co raz slabsze, firmy upadaja bo za duzo oplat, pomocy, drodzy wychwalancy

Gość • Czwartek [05.01.2017, 18:45:05] • [IP: 81.204.98.**]

TRUDNO UWIRZYC W TO ZADOWOLENIE, WRECZ PRZECIWNIE...OBSLUGA POZOSTAWIA WIELE DO ZYCZENIA...

Gość • Środa [04.01.2017, 22:29:24] • [IP: 95.129.224.***]

Mam co jakiś czas do czynienia z ZUS w Świnoujściu i nie mogę się powstrzymać przed komentarzem dotyczącym personelu, pozytywnym komentarzem. Nie znam oczywiście wszystkich osób tam pracujących i ich kompetencji. Znam natomiast jedną Panią, nie zrobię nic złego (chyba) jeśli wymienię ją z nazwiska. Jest to Pani Tomczyk. Bardzo rzadko spotyka się tak kompetentne osoby. Jej znajomość tematu i wiedza ogólna na tematy ZUS oraz swoboda w poruszaniu się po programie ZUSowskim jest imponująca. Podkreślam że pisząc" znam Panią Tomczyk" znaczy to tyle że znam ową osobę tylko i wyłącznie z kontaktów przy tak zwanym" okienku" Pozdrawiam,

Gość • Środa [04.01.2017, 13:02:12] • [IP: 92.42.119.***]

Nie wiem gdzie przeprowadzano ankietę ale na pewno nie w Świnoujściu.Na temat, , działalności, , tutejszego oddziału można powiedzieć wiele ale nie w pozytywach niestety...

Gość • Środa [04.01.2017, 09:40:35] • [IP: 184.168.46.**]

Przede wszystkim Ci klienci, którzy stoją w kilkunasto miesięcznych kolejkach i Ci klienci z Karsiborskiej też zadowoleni za szybką i miłą obsługę.

Oglądasz 1-6 z 6
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Uwaga kierowcy! Nastąpiła zmiana terminów planowanych ograniczeń ruchu w tunelu. Ruch wahadłowy będzie odbywał się w dniach od 18 do 22 sierpnia 2025 r., w godzinach 22:00–05:00, a nie, jak pierwotnie informowano, w nocy z 19 na 20 sierpnia oraz z 20 na 21 sierpnia 2025 r.■ 18 sierpnia startuje 55. Festiwal FAMA w Świnoujściu! Rozpoczynamy konferencją prasową o 12:00 na patio ApartPark Lividus. O 16:00 zapraszamy na wyjątkowy spektakl „Popioły. Milenium” w Miejskim Domu Kultury. O 22.15 w Hali Basenu Północnego usłyszymy ubiegłoroczną laureatkę nagrody Tryton Hanię Derej ■ Kontrole na granicach z Niemcami i Litwą przedłużone do 4 października ■ WSA w Warszawie, po rozpatrzeniu skargi złożonej przez niemiecką organizację ekologiczną Lebensraum Vorpommern, wstrzymał decyzję środowiskową dla terminala kontenerowego w Świnoujściu. Choć decyzja sądu ma charakter tymczasowy, do czasu rozpatrzenia pozwu inwestycja została formalnie wstrzymana. Wyrok w tej sprawie ma zapaść 4 sierpnia ■ W ciągu dwóch miesięcy ponad osiem tysięcy mieszkańców Świnoujścia złożyło wnioski o świadczenie w ramach programu Bon Wyspiarza Seniora. To jednorazowa pomoc finansowa w wysokości 350 zł dla najstarszych mieszkańców miasta. Świadczenie wypłacane jest przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie. ■ Zabierzmy dowód lub paszport. Od poniedziałku 7 lipca na granicy z Niemcami będą obowiązywały czasowe kontrole. W województwie zachodniopomorskim funkcjonariusze Straży Granicznej wspierani przez żołnierzy Wojsk Obrony Terytorialnej i Żandarmerię Wojskową będą prowadzić kontrole na 19 przejściach granicznych. Zmiany w zasadach ruchu granicznego przybliżyli podczas dzisiejszej konferencji prasowej w Szczecinie wojewoda zachodniopomorski Adam Rudawski wraz z zastępcą komendanta Morskiego Oddziału Straży Granicznej kmdr SG Wojciechem Heninborchem. - Kontrole będą miały charakter selektywny - funkcjonariusz Straży Granicznej zdecyduje jaki samochód, czy osobę należy poddać kontroli. Pamiętajmy, że celem jest niedopuszczenie do przypadków nielegalnego przekraczania naszej zachodniej granicy w stronę Polski. Dlatego kontrole mają być prowadzone tak, by w jak najmniejszym stopniu wpływać na przekraczanie granicy przez naszych mieszkańców, z których wielu pracuje po stronie niemieckiej oraz turystów odwiedzających nasz region – mówi wojewoda Adam Rudawski. Czasowe kontrole graniczne zostały wprowadzone na 30 dni, z możliwością ich przedłużenia ■