Liderami wzrostów są węgiel, ruda i paliwa, osiągając wyniki lepsze w porównaniu z zeszłym rokiem o odpowiednio 74,2, 40 i 14,1 procent. Tuż za podium plasują się inne masowe oraz drobnica ze wzrostem odpowiednio o 6,1 i 5,2 procent.
Spadki utrzymały się w przeładunkach zbóż, na minusie o 21,1 procent oraz kontenerów, tu w dół o 12,4 procent.
Większe przeładunki rudy oraz towarów energetycznych, w tym węgla i paliw, to efekt dynamicznie rozwijającej się gospodarki i powiązanego z tym rosnącego zapotrzebowania na te surowce. Z kolei wzrosty w obsłudze drobnicy wynikają ze zwiększonych przewozów promowych oraz drobnicy konwencjonalnej. Natomiast w przypadku innych masowych więcej przeładowano nawozów, kruszyw i metanolu oraz kwasu siarkowego.
Zarząd portu przewiduje, że tegoroczny bilans przeładowanych towarów spółki portowe w Szczecinie i Świnoujściu zamkną wartością przekraczającą 27 mln towarów. (Monika Woźniak-Lewandowska)
No a pył leci na miasto i my tym oddychamy. Całe parapety czarne od pyłu węglowego.
Ten wzrost to dzięki importowi ruskiego węgla.
Gdyby nie kolej bałtycka to by port upadł
OT port nie płaci ZUS za ludzi.Gdzie jest PIP??
Ludzie za frajer po 16 godzin robią Pi er...spółki gdzie pip może jakieś kumoterswo
Ile przeładował port Świnoujście a ile Szczecin. Powiedziały jaskółki że pier...lą takie spółki.
ad: AGENDA 21. Zgadza się. I ruska agentura ich wspierająca.
I tak WOLSKA rośnie w siłę-większe przeładunki, więcej będzie na patologię 500 +, oraz na KNF więcej będą mogli ukraść...
W końcu lat 70. szczeciński port osiągnął najwyższe przeładunki wśród portów bałtyckich, sięgając poziomu ponad 22 mln ton. Czyli czterokrotnie więcej niż w latach 50.
Co na to radni i dyspozytor?
Wincenty Pstrowski -" W lutym br. wykonałem normę 240%, wyrąbując 72, 5 m chodnika. W kwietniu wykonałem normę 293%, wyrąbując 85 m chodnika. W maju dałem 270%, wyrąbując 78 m chodnika". Brawo przodownicy pracy choć te procenty są tyci tyci!!
Cala prawda o OTPS 1.: wynajmowane firmy które zatrudniaja Ukraińców na czarno przy przeladunkach nieco sprawdzenia.na listach obecnosci bez nazwisk nawet nie można sprawdzić kto pracuje. 2.zaległości w platnosciach często gęsto powyżej 2 miesiecy.3.niezaplacony Zus od 3 miesięcy. Jezdnym słowem masakra.co z tego ze przeładunki są piękne i przychody super a zadłużenie rośnie bo kasa wydzielana jest przez matkę spółkę...
nawet przeladunkow zazdroscicie co masz z tego trza sie bylo uczyc 254
bhp w porcie buhahahahhahhhaha
A może zobaczycie w jakich warunkach tam ludzie pracują?, i kto to wyrabia ten procent?, jak wdychają te świństwa bez zabezpieczenia, jak wracają do domów jak kominiarze, czy to prezesów nie interesuje?, liczy się tylko kasa a reszta to nie ważna, a co mają powiedzieć mieszkańcy tego syfu , że nawet okna nie można otworzyć bo syf włazi wszędzie, podłogi latem to trzeba myć kilka razy a co mamy p, prezesie w płucach?, to was nie interesuje liczy się tylko kasa dla was bo pracownik to pikuś.Taka jest prawda tych waszych sukcesów.
Ci bossowie z portu strasznie wykorzystują ludzi.Żeby ludzie za taka harówę zarabiali nędzne grosze.Po tym podejrzanym KNF-ie niech się CBA, CBŚ.NIK weżmie za tych podejrzanych pseudo prezesów.
i co ku...a z tego mam?, jak Morawiecki gierkowska propaganda sukcesu
AD: Sobota [17.11.2018, 23:07:54] • [IP: 37.248.209.***] SZKOPY TAK PO PROSTU MAJĄ. 1500 LAT ROBIĄ NAM POD GÓRKĘ. ZNISZCZENIE POLSKIEJ GOSPODARKI TO GŁÓWNIE ICH DZIEŁO. ICH AGENTURA NA TERENIE POLSKI TEGO DOKONAŁA.
Po co podwyżki jak tam nędzna ukraina robi, niech tyrają za grosze brudasy !
PudrowA
345;nie syfa.
O BHP w porcie niech napiszą. Bez kasków, rowerami pomiędzy ładowarki i innym sprzętem ciężkim jeżdżą. O pracy na wysokości to już lepiej nie myśleć co tam się dzieje. Ogólna partyzantka, sprzęt się sypie i nic nie inwestuje, tylko jak najwięcej statków żeby obrobić aż się wszystko rozsypie
Ale jedzenie sloikowe a gdzie ciepłe paranoja
A może tak znajdzie ktoś dane i przypomni jak to było w latach 70- tych. Ile wówczas przeładowywał port. ..
ot port urzadzenie do zaladunku wegla ma 50 lat ponad suwnice po 30 40 lat dzwigi 3 libhery juz kolo 10 lat w gto jedno wielkie muzeum zaorac i zrobic port kontenerowy i po problemie plaza zostaje a caly weglo siarkowy pyl znika
Niesamowite!Prawie Rotterdam.