POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [16.02.2021, 22:43:31] • Świnoujście

Manhattan, Palermo, ortalionowe dresy i disco kule! Zobacz szalone lata 90’ oczami Sławomira Ryfczyńskiego!

Manhattan, Palermo, ortalionowe dresy i disco kule! Zobacz szalone lata 90’ oczami Sławomira Ryfczyńskiego!

fot. Sławomir Ryfczyński / archiwum

Pstrokate kolory, spodnie dzwony, ortalionowe dresy oraz wszechobecny jeans! Mogłoby się wydawać że było to zaledwie kilka dni temu, jednak gdy zdamy sobie sprawę że od szalonych lat 90’, pierwszych randek, pocałunków i imprez do białego rana dzielą nas ponad dwie dekady, w oku może zakręcić się łza. W sentymentalną podróż do czasów Naszej młodości postanowił zabrać nas Sławomir Ryfczyński, który był jednym z nielicznych fotografów tamtych lat! Jesteście gotowi?

Naszym dzieciom oraz wnukom ciężko sobie wyobrazić że pomimo iż nikt z nas nie miał Facebooka, Instagrama a nawet telefonu komórkowego, ludzie wiedzieli jak się znaleźć, jak spędzać czas a przede wszystkim jak się bawić!

Manhattan, Palermo, ortalionowe dresy i disco kule! Zobacz szalone lata 90’ oczami Sławomira Ryfczyńskiego!

fot. Sławomir Ryfczyński / archiwum

Osoby bawiące się na dyskotekach chciały aby ktoś robił im zdjęcia, a każde z ujęć było przemyślane i na wagę złota.

Manhattan, Palermo, ortalionowe dresy i disco kule! Zobacz szalone lata 90’ oczami Sławomira Ryfczyńskiego!

fot. Sławomir Ryfczyński / archiwum

Zdjęcia były naturalne, bez obróbki w programach graficznych czy z dodatkiem filtrów.

Manhattan, Palermo, ortalionowe dresy i disco kule! Zobacz szalone lata 90’ oczami Sławomira Ryfczyńskiego!

fot. Sławomir Ryfczyński / archiwum

Każdy bawił się, rozmawiał i pomimo że nie było internetu a duży telefon komórkowy był rarytasem dla wybranych, ludzie wiedzieli jak się znaleźć i żyli ciesząc się każdą spędzoną ze sobą chwilą, może nawet bardziej niż w dzisiejszej dobie internetu...

Manhattan, Palermo, ortalionowe dresy i disco kule! Zobacz szalone lata 90’ oczami Sławomira Ryfczyńskiego!

fot. Sławomir Ryfczyński / archiwum

Tak właśnie bawili się Wasi koledzy, rodzice oraz dziadkowie w latach 90’! Historyczne fotografie zrobione prawie 30 lat temu i czasy które już nigdy nie wrócą.

Manhattan, Palermo, ortalionowe dresy i disco kule! Zobacz szalone lata 90’ oczami Sławomira Ryfczyńskiego!

fot. Sławomir Ryfczyński / archiwum

Kliknij tu, aby zobaczyć fotogalerię

https://iswinoujscie.pl/fotografie/1216/

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 242, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-242 z 242

Gość • Wtorek [16.02.2021, 22:46:42] • [IP: 176.221.122.***]

Opałko, he, he.

Gość • Wtorek [16.02.2021, 22:58:27] • [IP: 83.23.227.***]

dobre..

Gość • Wtorek [16.02.2021, 23:02:59] • [IP: 88.156.131.**]

A teraz plastik fantastik i gejozy w cekinach 🤦‍♀️😆

Gość • Wtorek [16.02.2021, 23:03:22] • [IP: 37.248.170.***]

Dzimi jaki młody hi hi

Gość • Wtorek [16.02.2021, 23:03:46] • [IP: 135.148.33.**]

Pamietamy tych obszczymurków co balowali za rodziców kasę -część z nich stoczyło sie na dno. Ćpuny świnoujskie -te typy sie pamięta jeden w Irlandji diluje.

Gość • Wtorek [16.02.2021, 23:04:50] • [IP: 37.248.170.***]

To Sławomir latałeś chyba mercedesem

Gość • Wtorek [16.02.2021, 23:05:09] • [IP: 78.10.206.**]

Dobra foty, a apropos co ten kareteka vel sojka wam zrobił, że tak po nim jedziecie?

Gość • Wtorek [16.02.2021, 23:07:58] • [IP: 176.221.123.**]

Ale o co chodzi? Było minęło. Połowę z kolegów z tych zdjęć już dawno nie żyje.rip

Gość • Wtorek [16.02.2021, 23:08:16] • [IP: 176.221.122.***]

cezary pazura chlopaki nie placa ;D

Gość • Wtorek [16.02.2021, 23:09:07] • [IP: 78.10.206.**]

Kojarzy ktos ksywe goscia na 5 zdjeciu w skorze z piwem, to nie ten co sie rozbil gdzies w rajchu autem na amen?

Gość • Wtorek [16.02.2021, 23:09:37] • [IP: 176.221.122.***]

Manhattan, Palermo, ortalionowe dresy i disco kule i ładowanie w dziure!

Gość • Wtorek [16.02.2021, 23:13:33] • [IP: 178.238.250.***]

Paweł- zawsze miał powodzenie :).

Gość • Wtorek [16.02.2021, 23:18:21] • [IP: 37.248.170.***]

On nie on sie połamał ale stary Kołek sie przy nim zabił w wypadku uciekali taunusem przed glinami a ten z piwem to Rakowski

Gość • Wtorek [16.02.2021, 23:19:32] • [IP: 176.221.122.***]

Dobre dobre. wiecej takich archi fotek

Gość • Wtorek [16.02.2021, 23:21:26] • [IP: 37.47.69.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [16.02.2021, 23:26:35] • [IP: 178.238.245.**]

Super czasy!! Miłe wspomnienia!! MANHATTAN!! Moje pierwsze balety ‼️

Gość • Wtorek [16.02.2021, 23:32:56] • [IP: 78.10.206.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Coco Jambo • Wtorek [16.02.2021, 23:34:37] • [IP: 37.30.18.***]

Mój Boże, jacy myśmy byli mlodzi, pijani, zaniedbani i brzydcy. Ale ch...j z tym, grunt to to, że dobrze sie bawiło... A Kasieńka bardzo ładnie wyglada na tych starych kliszach.

Gość • Wtorek [16.02.2021, 23:48:33] • [IP: 37.30.18.***]

Na tych zdjęciach brakuje tylko Zenka Martyniuka z czasów jego mlodości.

Gość • Wtorek [16.02.2021, 23:50:43] • [IP: 5.173.48.*]

I kobiety wszystkie... Naturalne. A nie jak glonojady teraz.

Gość • Wtorek [16.02.2021, 23:51:34] • [IP: 176.221.122.***]

poplakałam się ze wzruszenia

Gość • Wtorek [16.02.2021, 23:51:55] • [IP: 37.30.18.***]

Do [16.02.2021, 23:05:09] • [IP: 78.10.206.**] Karateka w tamtych czasach w Palermo drzwi od kibla pilnował.

Niech żyje bal • Wtorek [16.02.2021, 23:53:03] • [IP: 5.173.136.**]

Więcej takich galerii :) niby nie tak daaaawno a całkowicie inaczej, ciekawe co będzie za 25 lat... Trochę się obawiam

Gość • Wtorek [16.02.2021, 23:53:40] • [IP: 176.221.122.*]

Na dole pod fotkami jest link do całej galerii

Gość • Środa [17.02.2021, 00:04:34] • [IP: 37.47.169.***]

Panowie - 50% styl jarmarczno-buraczany i do tego brzydale. Natomiast 90% pań bardzo ładna - nawet dziś by spokojnie dały rade.

Gość • Środa [17.02.2021, 00:07:42] • [IP: 78.10.206.**]

To se ne wrati... Nie ma manhatanu parkowej penelopy europy nic juz nie ma nawet ochoty do zabawy.

Gość • Środa [17.02.2021, 00:20:03] • [IP: 104.149.134.***]

Nawet wątek gejowski jest :)

Gość • Środa [17.02.2021, 01:03:07] • [IP: 176.221.122.***]

wszystko było fajnie az przyszedl zachod i zniszczyl mentalnosc Polakow

Gość • Środa [17.02.2021, 01:25:49] • [IP: 5.173.146.**]

Fajne wspomnienia♥

Gość • Środa [17.02.2021, 01:43:48] • [IP: 167.114.118.*]

Gdyby wtedy rządził przybłęda żmurek, to nie byłoby takich zacnych fotek, bo nic by nie było. Wszyscy na zdjęciach normalni, dobrze wyrezani i bez masek - szabes goj niedzielski zaraz zejdzie na zawał jak te zdjęcia zobaczy. Roczniki ±72

Mikrus • Środa [17.02.2021, 02:12:20] • [IP: 5.173.129.***]

Ten z piwem to syn tego co szaszłyka na trasie kręcił pozdrowienia dla Taty dobry gigant git na zawsze.

Gość • Środa [17.02.2021, 04:14:43] • [IP: 188.146.163.*]

Jeszcze fajniej było w latach 80 tych.Albatros Gryfia Parkowa wódka ze, , złotego" lub, , platynowego"rogu.Każde pokolenie ma swój czas, obecne czasy to szarość i samotność komputerowa.Nawet stan wojenny był weselszy niż pandemia.

Gość • Środa [17.02.2021, 04:24:28] • [IP: 164.127.236.***]

Stroje nasączone odpowiednio kolorami i wyprane, markowe (nawet jesli z firmy Shmatex), ale twarze nie zdradzają intensywnego życia intelektualnego oraz duchowego. 23:34:37] • [IP: 37.30.18.***do dziś mu, widzę, kołkiem język staje, że nie umie się po polsku wysłowić.

Gość • Środa [17.02.2021, 06:00:16] • [IP: 176.221.123.***]

CUDOWNE CZASY, LUDZIE PPTRAFILI SIĘ ŚWIETNIE BAWIĆ A DZIEWCZYNY BYŁY TAK NATURALNE, PIĘKNE

Piotr • Środa [17.02.2021, 06:03:10] • [IP: 89.8.114.**]

Bogaci ludzie. Wszędzie cola na stole 😉

Gość • Środa [17.02.2021, 06:33:14] • [IP: 176.221.123.***]

Świetna pamiątka, miło popatrzeć, Super 👍👍👍wróciły piękne wspomnienia 👍

Gość • Środa [17.02.2021, 07:03:13] • [IP: 178.235.147.*]

Nasze laski najładniejsze w Polsce!

Gość • Środa [17.02.2021, 07:04:49] • [IP: 86.15.80.*]

Laserow brakuje

Gość • Środa [17.02.2021, 07:04:52] • [IP: 83.20.222.***]

I jest nawet Nikodem Dyzma

Gość • Środa [17.02.2021, 07:04:54] • [IP: 185.210.39.***]

Mega pamiątkę macie

Gość • Środa [17.02.2021, 07:11:37] • [IP: 46.231.56.**]

połowa z nich nie żyje i nie była to młodzież dobra...szkoda ich reklamować, artykuł nie na miejscu...

Gość • Środa [17.02.2021, 07:13:14] • [IP: 5.173.128.***]

MOREL :))) Już niektórych nie ma między nami

Gość • Środa [17.02.2021, 07:13:17] • [IP: 83.23.227.***]

I te lekcje wf-u gdzie dziewczyny w lajkrach ćwiczyły, było na co popatrzeć, teraz pewnie na wfie nie ćwiczą, bo się spocą

Gość • Środa [17.02.2021, 07:17:31] • [IP: 37.47.152.**]

Dżimi jak zwykle na krzywy ryj. A nie sory. Lód kupił 😂

Gość • Środa [17.02.2021, 07:38:14] • [IP: 31.16.160.***]

Wspanialy pomysl z tymi fotkami. prosze otwozyc skrzynki z lat 90' i co tydzien nowe opublikowac. Wslaniale wspomnienie beztroskich kolorowych czasow w tych szarych dniach. Super

Gość • Środa [17.02.2021, 07:42:44] • [IP: 176.221.122.***]

Do Gość • Wtorek [16.02.2021, 23:51:55] • [IP: 37.30.18.***]. ... i co z tego, że stał na bramce. Taką miał pracę. Wiele osób od czegoś zaczynało. ... niektórzy od łóżek polowych np. miejscowy developer od trzech koron (jeden z piękniejszych kompleksów budynków) . ... wielu z nich odnalazło się w tamtej rzeczywistości. ... fakt, że wielu wykazało się pomysłem i zaradnością zaś inni cwaniactwem. Odnośnie zaś karateki to widać ile osiągnął w tym temacie (jako jeden z niewielu) . ... szkoda tylko że to środowisko zostało tak skłócone bo pewnie jeszcze więcej razem by osiągnęli. Niem poruszam tematu działalności tego pana w " polityce lokalnej " jak i UM bo to już inna para kaloszy. ... ta ciemniejsza lekko. ... ponoć.

Gość • Środa [17.02.2021, 07:51:36] • [IP: 77.88.191.***]

na czwartym zdjęciu A.Stój z amantem

Gość • Środa [17.02.2021, 07:58:38] • [IP: 5.173.145.***]

szczupli, bez licówek, bez tatuazy, bez doczepów i bez rzęs.

Gość • Środa [17.02.2021, 08:03:51] • [IP: 46.231.57.*]

Piękne czasy

Gość • Środa [17.02.2021, 08:03:52] • [IP: 176.221.123.***]

Jak fajnie, bez kalkowanych pustaków.

Gość • Środa [17.02.2021, 08:04:09] • [IP: 5.173.130.***]

Jakie piękne kobiety, chyba widzę Anię??wspaniała pamiątka!

Gość • Środa [17.02.2021, 08:15:03] • [IP: 5.173.128.**]

Oskar i Morel heheh

Gość • Środa [17.02.2021, 08:18:31] • [IP: 83.20.227.*]

To jest po prostu hit!! Powrót do wspomnień. Z rozrzewnieniem oglądam bo znam prawie wszystkich na zdjęciach.

Gość • Środa [17.02.2021, 08:27:19] • [IP: 176.221.123.***]

SUPER!!

Gość • Środa [17.02.2021, 08:28:46] • [IP: 176.221.123.***]

03 06 1989r Upadek Komunistycznej Polski a 04 06 1989 r 10 Mln Katolicka Solidarnosc utworzyła Katolicka Polskę Dzisiaj jest Wolnośc i Swoboda i Dziewczyna Zawsze Młoda

Gość • Środa [17.02.2021, 08:32:56] • [IP: 176.221.123.***]

Kiedys Kobiety nosiły spódnice i szybko za mąż wychodziły i rodziły dzieci dzisiaj Kobiety chodzą w spodniach i nie wychodza za mąz i nie chcą rodzic dzieci a Naród sie starzeje i odchodzi

Gość • Środa [17.02.2021, 08:33:10] • [IP: 213.136.238.***]

znam te mordy :)

Gość • Środa [17.02.2021, 08:36:09] • [IP: 178.238.249.***]

Bal wszystkich pryszczy, częśc już na drugim świecie, reszta dogorywa po latach beztroski i zabawy, niestety nowy system nie wszystkich pogłaskał po {pustej} zazwyczaj główce.

Gość • Środa [17.02.2021, 08:40:25] • [IP: 185.210.38.**]

dziewczyny ładne, bez brzuchów od chipsów. W lożach miejsca brakowało, nikt nie chciał w domu siedzieć, bo po co? Netflix nie działał, z resztą nic nie było.

Gość • Środa [17.02.2021, 08:40:38] • [IP: 195.117.5.**]

Trójki chłopaków z tych zdjeć juz nie ma szkoda. Brawo Sławek podrzuć więcej zdjęć.

Gość • Środa [17.02.2021, 08:45:48] • [IP: 178.238.247.**]

Fajne klimaty! Ale w środę popielcową nawet w Manhattanie imprez nie było

Gość • Środa [17.02.2021, 08:53:16] • [IP: 31.0.90.***]

Oj gumki pękały na tych niektórych paniach że zdiec hihi

Gość • Środa [17.02.2021, 08:55:47] • [IP: 188.146.131.***]

Fajne czasy wszyscy byli szczęśliwi:)

Gość • Środa [17.02.2021, 08:57:03] • [IP: 5.184.204.***]

Paweł Sujka teraz lepiej

Gość • Środa [17.02.2021, 08:57:06] • [IP: 5.173.155.**]

RAAAAAAKUUU RAKOWSKI

andrzej 70 • Środa [17.02.2021, 08:58:20] • [IP: 178.238.245.***]

Slawek !! masz wiecej, bo to lata jak moja Kasia tam urzedowala !!wielu pamietam malolatow a dzisiaj juz mezowie ojcowie a niektorzy juz dziadki !! tak tak lata leca jak durne, sam tego tez doswiadczam !!

Gość • Środa [17.02.2021, 08:58:37] • [IP: 185.210.38.**]

Gość • Wtorek [16.02.2021, 23:51:55] • [IP: 37.30.18.***] Do [16.02.2021, 23:05:09] • [IP: 78.10.206.**] Karateka w tamtych czasach w Palermo drzwi od kibla pilnował. NO I WIDZISZ, JAKI WNIOSEK? ZACZYNAJ KARIERĘ OD ETEATU DZIADKA KLOZETOWEGO TO WYSOKO ZAJDZIESZ HA HA.

Gość • Środa [17.02.2021, 09:00:40] • [IP: 185.210.38.**]

To były super czasy dresiarzy i koszule w spodniach. Nikt wtedy nie miał smartfona w ręku.

Gość • Środa [17.02.2021, 09:01:01] • [IP: 89.151.33.***]

Młodzież piękna, naturalna, prezentująca szczerą radość życia, bez trudu da się odróżnić od niej niezbyt licznych jeszcze nowobogackich z ich sztuczną radością, której nie sposób wyretuszować alkoholem.

Gość • Środa [17.02.2021, 09:05:31] • [IP: 88.156.206.**]

a z lat 0-tych? czasy Parkowej, Teatralnej, NITu Gryii??ma pan ?

Gość • Środa [17.02.2021, 09:05:54] • [IP: 83.23.227.***]

wczesne lata 90 bonawet juz 95 rok to nie jest straszna wies

Gość • Środa [17.02.2021, 09:08:23] • [IP: 77.252.46.**]

Te kobietki nie mają malowanych od ekierki brwi. Teraz ze świecą takich szukać.

Gość • Środa [17.02.2021, 09:10:41] • [IP: 88.218.255.**]

Piękni ludzie, piękne czasy, piękne zdjęcia. Głęboki ukłon przed Panem Ryfczyńskim!!

Gość • Środa [17.02.2021, 09:21:14] • [IP: 37.47.177.**]

Dziewczyny bez ohydnych czarnych grubych brwi robionych od szablonu

Gość • Środa [17.02.2021, 09:29:08] • [IP: 78.10.206.**]

A Pawełek-Pani wie kim ja jestem? stoi i nuci. Na bramce stoje nikogo się nie boję... Ja jestem king Bruce Lee karate miszcz...

Gość • Środa [17.02.2021, 10:11:29] • [IP: 77.88.191.***]

w mordę, jak ja dawno nie widziałem tych cynkoli...

Gość • Środa [17.02.2021, 10:21:37] • [IP: 37.30.16.***]

No kurczę wspomnienia wróciły :)

Gość • Środa [17.02.2021, 10:23:51] • [IP: 5.173.129.***]

Paru typów co myśleli ze zwojują świat i będą gangusami na miarę pruszlowa. Może jednemu się udało (dlugowlosy) lata temu a reszta... łezka w oku się kręci. Dużo sięgnęło po rozum do głowy i zaczęli normalnie żyć ale większość to skończeni degeneraci którzy dalej ćpają 5 razy w tygodniu i na melinach snują opowieści gangsterskie. Żal tych co mają dzieciaki i wychowują ich w tym duchu.

Gość • Środa [17.02.2021, 10:32:14] • [IP: 176.221.122.***]

Jimi jak zwykle czujny na oriencie, jak ktoś cos zamówi zeby się szybciutko podłączyć na krzywika.No ewentualnie skoczy po lód...

Gość • Środa [17.02.2021, 10:33:30] • [IP: 176.221.123.**]

I niewazne jaka byla moda , kto jak wygladal i kim teraz jest. Nie czas na osadzanie i domysly. To byly beztroskie lata zabawy tych wspomnien nikt nam nie zabierze. I choc wielu juz nie ma w sród nas i choc jestesmy juz babciami dziadkami to te fotki pozwolily wrocic do tych chwil. Dzieki Sławek

Gość • Środa [17.02.2021, 10:34:41] • [IP: 176.221.123.***]

Wonski wygrał zawody 😉. Chłopaki pamiętacie pipa pupa papa japa . Chłopcy z ferajny.

Gość • Środa [17.02.2021, 10:35:31] • [IP: 5.173.146.***]

Czy na pierwszej fotce to jest Paweł Sujka ?

Gość • Środa [17.02.2021, 10:35:40] • [IP: 185.210.39.***]

Ale się ubawiłam. ... ile znajomych twarzy , niektórych już z nami nie ma : (To były piękne czasy

Gość • Środa [17.02.2021, 10:40:32] • [IP: 188.146.162.***]

A dziki to chyba tylko lód do whisky przyniosl

Gość • Środa [17.02.2021, 10:41:08] • [IP: 176.221.123.***]

CUDOWNE, WSPANIALE CZASY👍👍👍♥️ϖ
9;️A CI KTÓRZY POTRAFIĄ TYLKO KRYTYKOWAĆ I UBLIZAC MÓWIĘ PRYMITYWY!!

Gość • Środa [17.02.2021, 10:42:50] • [IP: 46.231.56.**]

Więcej prosimy !!

Gość • Środa [17.02.2021, 10:49:21] • [IP: 176.221.122.***]

kiedys to był materiał, ale porobieni ;D

Gość • Środa [17.02.2021, 10:50:16] • [IP: 178.238.249.***]

Fajnie było, parę marek na żużlu śię zarobiło i wesoło żyło.Tylko nieliczni myśleli o realnym świecie i to oni dziś mogą na te fotki miło spoglądać.

Gość • Środa [17.02.2021, 10:50:51] • [IP: 188.146.133.**]

Jimmy BEST :-) of the BEST :-) PS - Lód jest najważniejszy, bo jak tu drinkować kiedy jest ciepły alkohol. Chyba, że gość, który ciągle piszę o lodzie jest... cieplakiem !!

Gość • Środa [17.02.2021, 11:16:02] • [IP: 193.69.22.**]

Kojarzy ktoś gości ze zdjęcia 27 wiersz - 4 kolumna?

Gość • Środa [17.02.2021, 11:17:30] • [IP: 77.88.191.***]

no umieli się bawić a telefony w domu pozostawiali

Gość • Środa [17.02.2021, 11:27:35] • [IP: 5.173.137.**]

Miło się wspomina te czasy... Pamiatka historia Świnoujścia jest... Pozdrawiam stare czasy...

Gość • Środa [17.02.2021, 11:31:41] • [IP: 62.69.241.**]

Dla kogo piękne dla tego piękne. Uczciwi ludzie tak tego nie wspominają

Gość • Środa [17.02.2021, 11:33:37] • [IP: 176.221.123.***]

Artykuł roku 2021!! Dziękujemy...

Gość • Środa [17.02.2021, 11:35:51] • [IP: 176.221.122.**]

Ciekawe ile rozwodów będzie, albo przynajmniej konkretnych kłótni jak co niektórzy zobaczą te zdjęcia. Hahah...

Gość • Środa [17.02.2021, 11:46:07] • [IP: 78.10.206.**]

A rudy z Ewy to żyje jeszcze dawno go nie widać?

Grzegorz Kapla • Środa [17.02.2021, 11:47:13] • [IP: 159.253.242.***]

Mój Boże jakie to wszystko fajne :)

Gość • Środa [17.02.2021, 11:49:17] • [IP: 176.221.123.***]

Gość • Środa [17.02.2021, 11:31:41] • [IP: 62.69.241.**]Wyjaśnij ten pokrętny wpis..

Gość • Środa [17.02.2021, 11:52:51] • [IP: 89.151.36.***]

Gość • Środa [17.02.2021, 11:53:05] • [IP: 179.160.95.***]

Następny sylwester w takim składzie proszę😎na imienne zaproszenia🥃

Gość • Środa [17.02.2021, 11:54:06] • [IP: 37.47.177.***]

Brakuje mi tu kilku sławnych osób tamtych czasów.

Gość • Środa [17.02.2021, 12:02:21] • [IP: 5.173.138.**]

Dziewczyny naturalne jak natura dała... Teraz proszę sobie porównać niektóre w ich wieku.. Glonojady z ustami jak pawiana dupa... 😂 Chłopaki też normalnie wyglądali jak faceci a nie kuźwa jak co niektorzy teraz w spodniach jak leginsy hihihihi... Fajne fotki super

Gość • Środa [17.02.2021, 12:02:40] • [IP: 5.173.130.***]

A gdzie reszta zdjęć. ... naszych gitów i bramkarzy??

Gość • Środa [17.02.2021, 12:22:35] • [IP: 83.15.115.***]

Sławku...nie ortalionowe tylko" kreszowe" dresy...:-)

Gość • Środa [17.02.2021, 12:30:47] • [IP: 31.11.131.***]

To były czasy...piękny czas, miło powspominać. Tak niedawno a tak inaczej...

• Środa [17.02.2021, 12:33:23] • [IP: 31.11.129.***]

W tamtych czasach frajerow, konfidentow chlopaki gonili i reki takiemu nie podawali, trzeba bylo miec jaja dzis wystarcza pieniadze i masz szacunek nawet jak jestes parowa sprzedajna.

Gość • Środa [17.02.2021, 12:36:16] • [IP: 37.47.183.**]

Paweł ile Ty wzbudzasz EMOCJI... Atak z innej beczki skąd w Ludziach tyle Jadu?

Gość • Środa [17.02.2021, 12:40:49] • [IP: 37.47.157.**]

Morel R.I.P

Gość • Środa [17.02.2021, 12:52:45] • [IP: 37.47.146.***]

No cóż, lata 90-te + ewentualnie początek XXI wieku to ostatnie w miarę normalne lata na tym świecie i w tym mieście. I to nie tylko dyskotekowo... Potem coś się schrzaniło, z muzyką, z ludźmi, ze stylem bycia, zwyczajami...

Gość • Środa [17.02.2021, 12:56:32] • [IP: 176.221.122.***]

może zrobimy disco karnet imienny 45+ mieszkaniec Swinioujsciaja się piszę

Gość • Środa [17.02.2021, 12:57:49] • [IP: 185.210.39.***]

Jak to miło obejrzeć imprezę bez degustujących glonojadów z doczepionymi rzęsami i włosami... i pustymi głowami!!

Gość • Środa [17.02.2021, 12:58:30] • [IP: 176.221.122.***]

zefirek, parkowa, gino latino prosze

Gość • Środa [17.02.2021, 13:20:51] • [IP: 5.173.145.***]

zgadza się 90 te lata było inaczej. Pózniej wszystko poszło ze wszystkim nie tak do roczników 70 jeszcze będą mięli co wspominać. .. Od lat 2000 pokolenie komputera itd

Gość • Środa [17.02.2021, 13:24:45] • [IP: 31.0.42.**]

Pamiętacie Skandie ?? Tam było też bardzo fajnie

Gość • Środa [17.02.2021, 13:35:28] • [IP: 83.23.165.**]

NO I BYŁO FAJNIE

Gość • Środa [17.02.2021, 13:36:05] • [IP: 2.106.93.**]

Fajnie popatrzeć, chociaż moja młodość to cudowne lata 70-te.

Gość • Środa [17.02.2021, 13:41:53] • [IP: 83.23.165.**]

Była normalność, a nie jak teraz.

Gość • Środa [17.02.2021, 13:56:11] • [IP: 83.23.222.***]

no to mam z małżonką do pogadania

Gość • Środa [17.02.2021, 13:57:17] • [IP: 62.69.252.***]

Fajne jest widzę nawet wnuczek Don vasyla

Gość • Środa [17.02.2021, 14:06:47] • [IP: 89.151.32.***]

każda twarz jakaś i każda inna i ciekawa a teraz to wszystko jakieś ksero i do tego strasznie szpetne

Gość • Środa [17.02.2021, 14:28:17] • [IP: 176.221.122.***]

Przyjemnie jest oglądać, pięknie. Chętnie obejrzałbym moje czasy, lata 60-te do roku 87 jak się urzędowało. Ale to już Pan Andrzej Ryfczyński posiada te zdjęcia. Albatros, Parkowa, Bim-Bom, Texas oj działo się. Pozdrawiam.

Gość • Środa [17.02.2021, 14:42:43] • [IP: 176.221.122.**]

Fajnie jest pooglądać znajome twarze dziewczyn naturalnych bez pompowanych warów czyli golonojadów , bez doczepianych rzęs , sztucznych cycków, oraz trzech kilogramów tapety na twarzy jakoś ci ludzie byli inni nie tacy jak dziś dla dzisiejszych dziuń skóra , fura tipsy na metr i komóra

Gość • Środa [17.02.2021, 15:09:41] • [IP: 62.69.252.***]

Wszystkie dziewczyny to jakieś zgrabne i figury mają może w następnym tygodniu pokazać teraźniejsze balety i te pasztety co balują

Gość • Środa [17.02.2021, 15:17:06] • [IP: 83.23.222.***]

Ale miło powspominać i zobaczyć przyjaciół sprzed lat. Dziewczyny wyglądały pięknie, na parkiecie tłum. To były czasy! Ogladam te zdjęcia i za każdym razem odkrywam kolejne, znajome osoby. Karolina, Nikos! Pozdrawiam Was.

Gość • Środa [17.02.2021, 15:20:46] • [IP: 176.221.122.***]

Dajcie już spokój Jimmiemu, przecież w końcu przy 50 tce spoważniał już i przeszedł mutację

Panie Jimmy • Środa [17.02.2021, 15:31:46] • [IP: 37.47.180.***]

Jimmy myślałeś żeby pójść w politykę? Takich tam trzeba.Jadą po Tobie zawsze jak się pojawisz a Ty udajesz że nic się stało. Tak jak na ul.Wiejskiej w stolycy.Naprawdę kupowa£eś tylko lód?

Gość • Środa [17.02.2021, 15:39:09] • [IP: 37.47.179.**]

I świnoujscie wymiata najlepszy portal na wyspie, bez podlizywania Brawo Sławek pzdr

Gość • Środa [17.02.2021, 15:40:21] • [IP: 62.69.252.***]

A teraz pora rogacze na rykowisko ruszyć bo kilu jest

Gość • Środa [17.02.2021, 15:43:38] • [IP: 176.221.122.***]

Ale dresy, a te kobiety to jakieś brzydkie nie porobione

Gość • Środa [17.02.2021, 15:49:25] • [IP: 188.146.161.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [17.02.2021, 15:54:15] • [IP: 176.221.123.**]

A maślanke zna? Z czasów jak jeździł Maluchem?

Gość • Środa [17.02.2021, 16:02:19] • [IP: 188.146.161.***]

A Irena zawsze lubiła brakować...biedna teraz wszystko pozamykane...

Gość • Środa [17.02.2021, 16:11:56] • [IP: 62.69.252.***]

ztymi dwoma to warto by bylowtamtych czasach zgrzeszyc, dosc ladne twarzyczki

Gość • Środa [17.02.2021, 16:26:11] • [IP: 5.173.138.***]

Co do glonojadów to nie rozumie czemu wiekszosć udaje ze im się nie podoba ale jak maja okazje i tak lgną do nich, i kręcą ich takie zrobione panie

Gość • Środa [17.02.2021, 16:38:33] • [IP: 37.7.179.***]

To BYŁY PIĘKNE dni i lata.Człowiek liczył się z człowiekiem, bawił się ale i pracował, pracy starczało dla wszystkich.Nie to co teraz, jestem już starszą kobietą, a to co się teraz dzieje przechodzi ludzki pojęcie.

Gość • Środa [17.02.2021, 16:45:39] • [IP: 185.210.38.***]

Pięknie i kolorowo. A młodym się wmawia jak to kiedys było szaro buro.

Gość • Środa [17.02.2021, 17:22:17] • [IP: 185.210.37.***]

OSKAR Z MORELEM HE HE FOTA WYGRYWA WSZYSTKO

Gość • Środa [17.02.2021, 17:29:46] • [IP: 176.221.122.**]

..i Morel i Pigmej. .sporo odeszło z tego świata już..

Gość • Środa [17.02.2021, 17:40:01] • [IP: 185.125.221.**]

Tak czytam i sie zastanawiam co ci ludzie wypisują. W latach 60 i 70 i 80 było szaro i wszystkiego brakowało, kto mógł to wiał na zachód. Na tych super waszych dyskotekach było mnóstwo prostytutek i złodzieje, naturalnie kelnerzy okradali jak sie dało. Wiele można by o tym pisać, pamietam ze tak bardzo narzekano. Teraz czytam ze było super i fantastycznie.

Pchła • Środa [17.02.2021, 17:58:10] • [IP: 37.47.234.***]

Mamo, już wiem do kogo jestem podobny! Mam nawet taki sam kolor włosów i oczy, i te odstające uszy. Pewnie głupi też jestem po nim.

Gość • Środa [17.02.2021, 18:16:34] • [IP: 167.114.118.*]

Nawet śp Morel wtedy był normalny... Lata 2000, to lata degradacji.

Gość • Środa [17.02.2021, 18:19:45] • [IP: 167.114.118.*]

Sentyment do młodości i beztroskiego życia. Teraz żydzi gnębią Polki i Polaków.

Gość • Środa [17.02.2021, 18:20:33] • [IP: 167.114.118.*]

Wtedy wszyscy się szanowali, a frajerzy byli frajerami.

Gość • Środa [17.02.2021, 18:27:13] • [IP: 5.173.136.**]

Kacza-Lukasz. Piękny Damian. Tomaszek. Trepowo hehe

Jurand • Środa [17.02.2021, 18:30:33] • [IP: 5.173.138.***]

Mam pytanko bo to nie moje roczniki. Czy jimmi też wtedy przychodził na treningi np. KARATE żeby udawać że trenuje i zrobić sobie zdjęcie. Teraz tak robi od lat na Facebooku, wtedy chyba wkładał je do albumu.

Gość bez domu • Środa [17.02.2021, 19:12:46] • [IP: 178.238.249.***]

Na jednym ze zdjęć przedstawiciel złotej ery Świnoujscia lat 70/80 śp. p.Pxxxxń.

Gość • Środa [17.02.2021, 19:24:09] • [IP: 176.221.123.***]

w komunistycznej Polsce Kobiety chodziły w spódnicach i szybko wychodziły za mąż i szybko dzieci rodziły dzisiaj w Katolickiej Polsce kobiety chodzą w spodniach nie wychodzą za mąż i nie rodzą dzieci

Edek • Środa [17.02.2021, 19:27:34] • [IP: 37.225.21.**]

Cafe Ewa to była dyskoteka! Podświetlana podłoga, telewizor projekcyjny za didżejem, dobre drinki, Rysiu G. na barze, Andrzej Z. z Łodzi za konsoletą. To były lata 80-te...Szkoda, że te czasy nie wrócą...Pozdrawiam bywalców Ewy!

Gość • Środa [17.02.2021, 19:28:38] • [IP: 176.221.122.**]

Tak czytam te komentarze i się zastanawiam kto to jest ten Jimmi? Wszyscy o nim piszą... Sprawdziłem na FB to jest chyba jakiś VIP. On ma prawie 5000 znajomych 🤣🤣🤣

Jimy story • Środa [17.02.2021, 19:29:15] • [IP: 37.47.180.***]

Jurand tam się takie rzeczy działyz jak ta ze Pan Jimmy faktycznie trenował i nawet był raz powołany korespondencjyjnie do kadry Koreii Północnej. Rok trenował w klubie C klasy Lodowisko Męczydół.Takie są historyczne fakty.

Gość • Środa [17.02.2021, 19:42:22] • [IP: 188.146.161.***]

Same pisowskie twarze.

Gość • Środa [17.02.2021, 19:48:58] • [IP: 176.221.123.***]

ZOBACZCIE TYLKO NA TE DZIEWCZYNY.KAZDA INNA, NATURALNA, SKROMNIE WYGLAGAJACA A TERAZ WSZYSTKIE JEDNAKOWE GLONOJADY ZE SZTUCZNYMI RZESAMIXZROBIONYMI CYCKAMI KAZDA MA BRWI JAK U DIABŁA, WŁOSY DOCZEPIONE ALBO PERUKI A NA FB WRZUCAJA FOTY KTORE SA WSZYSTKIE PRZEROBIONE BO NAWET TE PRZEROBKI SZTUCZNE IM NIE POMAGAJA, NIE WSOMNE JUZ O PUSTCE W GŁOWIE!!PATRZCIE I PODZIWIAJCIE GLONOJADY JAK POWINNA WYGLADAC NATURALNA DZIEWCZYNA

Gość • Środa [17.02.2021, 19:51:57] • [IP: 37.47.149.***]

Super nie tak jak teraz syf same pompowane dziunie.

Gość • Środa [17.02.2021, 19:52:42] • [IP: 5.173.153.***]

Młode wilki.

Gość • Środa [17.02.2021, 19:57:55] • [IP: 188.146.163.***]

Gość • Środa [17.02.2021, 17:40:01] • [IP: 185.125.221.**] w Świnoujściu nigdy nie było nudno, przyjezdny wieśniaku. A te twarze to legendy. Pozdrawiam

Gość • Środa [17.02.2021, 20:17:52] • [IP: 83.20.227.*]

Panie Sławku w ten pandemiczny czas dał nam Pan tyle radości, czasy wspaniałe proszę o part 2.Prawie wszystkie osoby znajome, nie wiem czy pamiętacie ale cały tydzień się czekało na piątek i małolatkę dyskotekę w sensie, zdjęcia bomba!!

Gość • Środa [17.02.2021, 20:18:40] • [IP: 167.114.118.*]

17:40:01 - Skąd Ty możesz wiedzieć, skoro Ciebie mama z domu na dwór nie wypuszczała, bo byłeś pizdusiem-plastusiem Jedynie dokąd mama z domu Ciebie wypuszczała, to do zsypu, żebyś wyrzucił zasuchnięte śmieci.

Gość • Środa [17.02.2021, 20:34:37] • [IP: 178.238.248.***]

221 i 123 Po koleji.Otoz nie bylo nudno, balowalismy rowno.To byly inne czasy, wiem z perspektywy mozna zbijajac poliyuczny kapital mowic to i owo.Zreszta kto tam patrzyl i przyszlosciowo myslal w kategoriach, no wiecie jakich.Zreszta na tej nostalgi zwyciezylo PIS, a mialo nie byc o polityce.Co do dziewczyn.prosze pooglac zdjecia powiedzmy z ostaynich 100 lat.Zmienialy sie dziewczyny, zreszta my tez.To se ne wrati

Gość • Środa [17.02.2021, 20:37:01] • [IP: 176.221.123.**]

Nie kojrzę tego obok śp.Moreli?

Gość • Środa [17.02.2021, 20:45:37] • [IP: 176.221.123.***]

Ten Jimi to jakis miejscowy Ninija?

Gość • Środa [17.02.2021, 20:54:08] • [IP: 178.238.251.***]

Fajne czasy, dragi, balety, sex

Gość • Środa [17.02.2021, 21:00:14] • [IP: 5.173.137.***]

Ja poprosze lata 80te Albatros♥

Gość • Środa [17.02.2021, 21:08:02] • [IP: 152.251.116.**]

Prawie komplecik, brakuje paru osób Sławku dj Piotra W, starej bramki ze szczecina za wyjątkiem J, Emila i Adama, ekipy taksi:Krzysia 72, Koli...super foty swoją drogą DAWAJ WIĘCEJ

Gość • Środa [17.02.2021, 21:11:11] • [IP: 176.221.123.***]

Dopókiśmy młodzi i sercem, i duszą, nie wiemy, jak cenić ten skarb, Dopiero gdy włosy się srebrem przyprószą, widzimy, co skarb ten był wart. Żałujemy tych dni, a po nocach się śni jedna prawda, a prawda ta brzmi: Że srebro i złoto to nic, chodzi o to, by młodym być i więcej nic, Nie rozgłos, nie sława, nie stroje, zabawa, lecz młodym być i więcej nic. A jeszcze do tego mieć kogoś bliskiego i kochać go, i więcej nic, Najbiedniejszym być, najskromniejszym być, ale mieć przed sobą świat, Zakochanym być i kochanym być, i mieć wciąż dwadzieścia lat.

Gość • Środa [17.02.2021, 21:18:09] • [IP: 176.221.123.**]

Ewa, Scandia, Parkowa, Fama w latach70 potem bylo Gino latino to byly balety

Gość • Środa [17.02.2021, 21:21:48] • [IP: 176.221.122.**]

dokładnie piękne naturalne dziewczyny, i każda inna- teraz zwolenniczki botoksu i powiększania ust robią z siebie karykatury lalek podobne, jedna do drugiej twarze naciągnięta skóra i wydęte usta... brrr

Gość • Środa [17.02.2021, 21:22:45] • [IP: 152.251.116.**]

Robert M(Morel), Pigmej, Willkoda, Leszek B(Bąku), Marek W(AC), Krzyś Popień, Kasia R, Magda W, , Mercedes, starszy Kołek kiedyś jeszcze zatańczymy razem...

Gość • Środa [17.02.2021, 21:23:34] • [IP: 5.173.138.**]

Czas szybko mija dzisiaj ci młodzi ludzie że zdjęć już po 50 albo przed.. Młodość mija w exspresowym tempie 😢

Gość • Środa [17.02.2021, 21:25:05] • [IP: 5.173.138.**]

Blondynka ze zdjęcia jak rumiana dziewczyna 👍👍👍👍

Gość • Środa [17.02.2021, 21:26:57] • [IP: 178.235.147.***]

Gość • Środa [17.02.2021, 21:30:50] • [IP: 176.221.123.***]

Mega przystojny i niezłym zawadiaką był oczywiście. ... Jimmy. Szacun dla Ciebie Dejv. Zawsze byłeś charakterny i zawsze za nami małolatami stawałeś po naszej stronie !! A ten co pisze o lodzie to chyba był lodziarzem - hahahaha

Gość • Środa [17.02.2021, 21:33:20] • [IP: 37.47.143.***]

Bajka mega czas beztroski wszyscy uśmiechnięci i szczęśliwi nikt nie patrzył na nikogo Wilkiem tylko zabawa i kolerzeństwo.Pozdrawiam wszystkich ze zdjęć MŁYNEK

Gość • Środa [17.02.2021, 21:33:59] • [IP: 37.47.143.***]

Gość • Środa [17.02.2021, 21:37:29] • [IP: 93.205.233.***]

dziś to nie to samo... same dupodajki pod albatrosem stoją polując na szwedzki napiwek xd

Gość • Środa [17.02.2021, 21:41:06] • [IP: 176.221.122.***]

A gdzie Skuter? Też balu nie opuszczał przecież...

Jimmi • Środa [17.02.2021, 21:48:14] • [IP: 5.173.138.***]

Co wy wiecie o mnie. Trenuje zawsze i wszędzie tylko zapominam stroju a zdjęcia robię bo lubie wszystko zapamiętać. Z pamięcią kiepsko. MIALEM KIEDYS RUDE SKORZANE SANDALY CALE MIASTO ZAZDROSCILO MI A WY WTEDY LESZCZE W DOMU FAMILADE Z RODZICAMI.

Gość • Środa [17.02.2021, 21:50:37] • [IP: 176.221.122.**]

Oskara Rakowski

Gość • Środa [17.02.2021, 22:04:00] • [IP: 188.146.163.***]

Gość • Środa [17.02.2021, 21:22:45] • [IP: 152.251.116.**] Robert M(Morel), Pigmej, Willkoda, Leszek B(Bąku), Marek W(AC), Krzyś Popień, Kasia R, Magda W, , Mercedes, starszy Kołek kiedyś jeszcze zatańczymy razem... 100 % poparcia!! Widać, żeś stary ziom, pozdrawiam S. R.

Gość • Środa [17.02.2021, 22:14:06] • [IP: 176.221.122.**]

czy razem z Szomą to Rusiecki, jeśli tak to jaki młody takiego już nie pamiętam

Gość • Środa [17.02.2021, 22:39:32] • [IP: 176.221.123.***]

Że starszym kolkiem to trochę sie zagalopowałeś

Gość • Środa [17.02.2021, 23:15:07] • [IP: 89.151.32.***]

Na pierwszym zdjęciu w żółtej marynarce to chyba wiceprezydent Sójka...

Gość • Środa [17.02.2021, 23:30:04] • [IP: 37.249.70.**]

Piękne czasy, cudowne wspomnienia, WSPANIALI LUDZIE!! Łezka w oku się kręci, niestety to se ne wrati :) Sławku bardzo Tobie dziękuję za cofnięcie do lat młodości i udostępnienie zdjęć Pozdrawiam wszystkich serdecznie Wojtek G.

Gość • Czwartek [18.02.2021, 02:54:53] • [IP: 37.47.131.***]

To byly czasy nie bylo motoringu grabilo sie co wlezie a panienki same sie rozbieraly to juz nie wroci ci nowi tego nie doswiadczycie noi bodzio najepszy dydzej w miescie czasami za bis nie chcial szmalu. Manhhatan wroc

Gość • Czwartek [18.02.2021, 03:09:02] • [IP: 176.221.123.**]

to Pióro i Kaśka na drugim foto?

Gość • Czwartek [18.02.2021, 07:00:45] • [IP: 176.221.123.***]

A co Ciebie dzbanie obchodzi kto siedzi z Szomą cyganie górą.

Gość • Czwartek [18.02.2021, 07:01:07] • [IP: 188.146.165.***]

Żaneta, blondyna w leginsach, każdy się w niej kochał.Dzisija jak ją widzę to się prawie nie zmieniła nic od 30lat.Piękna dziewczyna a charakterem.

Gość • Czwartek [18.02.2021, 08:00:55] • [IP: 167.114.118.*]

Za Muszlą i na starym molo łupanie przy butelce" 𝒲𝒾𝓃ℴ".

Gość • Czwartek [18.02.2021, 08:02:46] • [IP: 178.238.250.**]

Dzisiaj już na szczęście jest Fejsbuk, bo kiedyś milicjanci musieli prosić się o odbitki hehehe...;)

Gość bez domu • Czwartek [18.02.2021, 08:17:50] • [IP: 178.238.249.***]

do 17.02.2021, 21:11:11] • [IP: 176.221.123.***] To fragment tekstu piosenki J Połomskiego zresztą wspaniały. Pozdro.

Gość • Czwartek [18.02.2021, 09:12:52] • [IP: 37.30.16.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [18.02.2021, 09:48:38] • [IP: 176.221.123.**]

To były czasy, nie to co teraz, dziewczyny naturalne, piękne, uśmiechnięte. A nie co teraz napompowane botoksem i wulgarne że aż nie miło. Te lata nie wrócą, tylko wspomnienia zostają. .

Dobry znajomy • Czwartek [18.02.2021, 10:43:10] • [IP: 176.221.122.***]

Jimmy fajny, zaradny gość. Daje sobie radę w życiu. To co osiągnął zawdzięcza sobie. Obecnie jest szanowanym, skromnym i dyskretnym biznesmenem.

Gość • Czwartek [18.02.2021, 11:04:16] • [IP: 79.141.162.**]

Wszyscy tu piszą o naturalności tych kobiet ze zdjęć z lat 90's, tylko moi drodzy część z tych naturalnych kobiet widocznych właśnie na tych zdjęciach w obecnych czasach jest właśnie posiadaczkami tych przepięknych diabelskich brwi i innych współczesnych" upiększaczy" :)

Gość • Czwartek [18.02.2021, 11:47:18] • [IP: 195.94.214.***]

Tych lat nie odda nikt, piękne lata.

Gość • Czwartek [18.02.2021, 13:04:48] • [IP: 37.248.221.***]

Który to Jimmy ?

Gość • Czwartek [18.02.2021, 16:19:58] • [IP: 37.47.128.***]

Czemu negatywne lub o narkotykach komentarze są kasowane, i tak każdy zdarzył przeczytać.

Gość • Czwartek [18.02.2021, 16:26:47] • [IP: 37.248.161.***]

Poszedł po lód.

Gość • Czwartek [18.02.2021, 16:30:55] • [IP: 176.221.123.***]

Jest tylko jeden Jimmy - to ten przystojniak w niebieskiej kurtce :-)

Gość • Czwartek [18.02.2021, 17:34:34] • [IP: 5.173.138.**]

Da każdego lata młodości to piękny okres w życiu... Szkoda tylko że mijają w tak szybkim tempie ☹️

Gość • Czwartek [18.02.2021, 20:00:10] • [IP: 176.221.123.***]

Lód ci stanął w gardle, że tak cały czas o nim piszesz ?? Czy pierwszy i ostatni raz postawiłeś ciepłą flaszkę i brakowało ci lodu ?? Czy Jimmy ciebie wykasował za ten lód ?? Wybieraj ciepły lodziarzu ?? Jimmy to super gość :-)

Gość • Czwartek [18.02.2021, 21:02:52] • [IP: 176.221.123.**]

zal wam dupe sciska zlamasy ze tak naskakujecie na tego Jimiego..kto z nas sie nie bawil i szalal za malolata..przynajmnie ma teraz co wspominac. ..pozdrowienia od nieznajomego

Gość • Czwartek [18.02.2021, 23:59:46] • [IP: 37.47.131.***]

Dzieci kwiaty sex dragi I rock end roll to bylo zycie

Gość • Piątek [19.02.2021, 00:06:16] • [IP: 37.47.131.***]

Skuziak nic sie nie zmienil gust mial same fajne foczki

Gość • Piątek [19.02.2021, 00:39:17] • [IP: 176.221.122.**]

EJSI R.I.P 🙏

Gość • Piątek [19.02.2021, 00:40:26] • [IP: 176.221.122.**]

Magda S. R.I.P 🙏

Gość • Piątek [19.02.2021, 01:36:21] • [IP: 37.47.131.***]

Skuziak wyglada jak jack bolwind

Gość • Piątek [19.02.2021, 08:39:56] • [IP: 188.146.165.***]

Jest tylko jeden Jimmy - to ten przystojniak w niebieskiej kurtce :-)

Gość • Piątek [19.02.2021, 11:39:34] • [IP: 37.248.215.***]

Przystojniak Jimmy sam sobie pisze komentarze.

Gość • Piątek [19.02.2021, 14:08:51] • [IP: 31.0.58.***]

Promowanie miernot, szkoda czasu. Fajne było tylko to że byliśmy młodzi, a ten" przystojniak" zawsze i wszędzie na" krzywy ryj", dusigrosz.

Gość • Piątek [19.02.2021, 14:56:51] • [IP: 31.0.68.**]

To ten co kamyczki do obiadow wrzuca jak zje i reklamuje? ;))

Gość • Piątek [19.02.2021, 15:37:25] • [IP: 37.248.168.***]

Pozdro dla wszystkich szwagierek i szwagrów :)

Gość • Piątek [19.02.2021, 16:09:44] • [IP: 188.146.227.**]

Jest tylko jeden Jimmy - to ten przystojniak w niebieskiej kurtce :-)

Gość • Piątek [19.02.2021, 16:14:55] • [IP: 188.146.227.**]

Skoczy po lód, na krzywy ryj... Ciekawe czy też tacy mądrzy będziecie aby mu to powiedzieć w twarz ?? Każdy jest mądry jak jest anonimowy. Spójrzcie w lustro co wy sobą reprezentujecie ?? Żenada !! Jimmy trzymaj się i oby do przodu :-)

Gość • Piątek [19.02.2021, 16:23:32] • [IP: 176.221.122.***]

Naturalni, schludni, pięknie ubranii i weseli. Super!

Gość • Piątek [19.02.2021, 18:46:55] • [IP: 213.25.129.***]

Sławku, a może połowa lat 80tych? To przecież nasze czasy. Nit, Ewa, jeszcze Albatros. Bywałeś tam. To co tu widzę, fantastyczne wspomnienia, ale większość to ludzie młodsi. Nas starszych już po 50 jest tu niewielu. Gdyby coś...to pewnie duża grupa by była wdzięczna. Pozdrawiam koleżanka z podstawówki SP7

Gość • Piątek [19.02.2021, 20:54:30] • [IP: 31.60.85.**]

Wszyscy jadą po Dawidzie (Jimmy) że dusigrosz itd. Ja uważam ze właśnie dlatego coś ma. Oszczędzał i pieniądze zainwestował a większość piszących pewnie nic nie osiągnęła w swoim życiu. Więc Kochami coś za coś.

Gość • Piątek [19.02.2021, 22:16:49] • [IP: 176.221.123.***]

Skoczy po lód, na krzywy ryj... Ciekawe czy też tacy mądrzy będziecie aby mu to powiedzieć w twarz ?? Każdy jest mądry jak jest anonimowy. Spójrzcie w lustro co wy sobą reprezentujecie ?? Żenada !! Jimmy trzymaj się i oby do przodu :-)

Gość • Sobota [20.02.2021, 10:14:39] • [IP: 176.221.123.***]

wiekszosc nie zyje :) albo są starzy i umrą

Gość • Sobota [20.02.2021, 12:52:21] • [IP: 188.146.226.***]

Skoczy po lód, na krzywy ryj... Ciekawe czy też tacy mądrzy będziecie aby mu to powiedzieć w twarz ?? Każdy jest mądry jak jest anonimowy. Spójrzcie w lustro co wy sobą reprezentujecie ?? Żenada !! Jimmy trzymaj się i oby do przodu :-)

Gość • Sobota [20.02.2021, 15:37:52] • [IP: 188.146.234.***]

Skoczy po lód, na krzywy ryj... Ciekawe czy też tacy mądrzy będziecie aby mu to powiedzieć w twarz ?? Każdy jest mądry jak jest anonimowy. Spójrzcie w lustro co wy sobą reprezentujecie ?? Żenada !! Jimmy trzymaj się i oby do przodu :-)

Gość • Sobota [20.02.2021, 20:59:01] • [IP: 77.241.106.***]

A czy na zdjęciu tytułowym w żółtej marynarce to nie jest przypadkiem Pan Paweł Sujka?

Gość • Sobota [20.02.2021, 22:59:59] • [IP: 94.254.137.***]

A czy na zdjęciu tytułowym w żółtej marynarce to nie jest przypadkiem Pan Paweł Sujka? No jest, i co ??

Gość • Niedziela [21.02.2021, 00:07:16] • [IP: 176.221.123.***]

Każdy z małolatów którzy mieli problem... szli do tego przystojniaka w „niebieskiej kurtce” i za każdym razem było po problemie... SZACUN dla ciebie Jimmy !! Pamiętamy i na pewno ci tego nie zapomnimy !! Mało było ludzi charakternych jak ty !!

Gość • Niedziela [21.02.2021, 21:20:25] • [IP: 83.20.222.***]

Jimmy to był u nas w mieście, może ten w niebieskiej kurtce to gość i szacun, ale Jimmy to był radyjko i z tą ksywką jego kojarzymy

Katolik • Poniedziałek [22.02.2021, 11:23:56] • [IP: 89.151.34.*]

Kiedyś był taki dokument czekając na sobotę... a to nasza sobota na miarę Świnoujścia.

Gość • Poniedziałek [22.02.2021, 15:05:58] • [IP: 176.221.123.***]

Każdy z małolatów którzy mieli problem... szli do tego przystojniaka w „niebieskiej kurtce” i za każdym razem było po problemie... SZACUN dla ciebie Jimmy !! Pamiętamy i na pewno ci tego nie zapomnimy !! Mało było ludzi charakternych jak ty !!

Gość • Poniedziałek [22.02.2021, 17:00:22] • [IP: 176.221.123.***]

prosze jeszcze o lata 80-te, baaaardzo, poza tym zwróćcie uwage jakie laski były szczupłe i zgrabne, zero celulitu - rewelacja. I ta szczera radość na twarzy EXTRA

Gość • Wtorek [23.02.2021, 00:34:17] • [IP: 176.221.123.***]

Dorotka byla piekna ciekawe jak dzisiaj wygląda

Gość • Wtorek [23.02.2021, 16:04:12] • [IP: 37.8.230.***]

Nie wszystko nadaje się do oglądania, trochę selekcji by się przydało przed publikacją.Takie śmieszne towarzystwo i ciuchy a zachowania co niektórych tragedia. Chyba dobrze, że czasy się zmieniły, wieść potańczyła, pośpiewała i odeszła.

Gość Wal • Piątek [26.02.2021, 04:49:27] • [IP: 107.77.205.**]

Lata 80 też były super. Scandia, Ewa cuda na promenadzie i w koszach na plaży...Podobno 90 były jeszcze bardziej szalone bo komuna padła i wszyscy łykali wolność i obrabiali Niemców z marek.Przyjechalem na urlop z Kanady i w szoku byłem jak było fajnie.. Wróciłem do Polski a tu Unia kłody zaczęła pod nogi rzucać i powoli Dziki Zachód się skończył. Wróciłem do Kanady ale nigdy nie zapomnę szalonych lat w Polsce. Teraz PLANdemia załatwili cały świat..

Gość • Wtorek [02.03.2021, 09:56:58] • [IP: 148.122.184.***]

Dziekuje Ci Boze ze dane mi bylo zyc w latach dziewiecdziesiatych...

Gość • Wtorek [02.03.2021, 21:17:53] • [IP: 176.221.122.**]

iI wszyscy mieli zęby, bo w tych czasach to co niektórzy albo nie maja albo sztuczne jak Pan Bóg da hihihi Bez obrazy oczywiście :)

Gość • Środa [03.03.2021, 08:59:22] • [IP: 62.69.252.***]

a ten w tej bordowej tez fajny ciekawe czy jest i zyje

Gość • Czwartek [04.03.2021, 21:05:02] • [IP: 188.146.160.***]

Każdy z małolatów którzy mieli problem... szli do tego przystojniaka w „niebieskiej kurtce” i za każdym razem było po problemie... SZACUN dla ciebie Jimmy !! Pamiętamy i na pewno ci tego nie zapomnimy !! Mało było ludzi charakternych jak ty !!

Gość • Niedziela [14.03.2021, 12:10:39] • [IP: 188.146.160.***]

Każdy z małolatów którzy mieli problem... szli do tego przystojniaka w „niebieskiej kurtce” i za każdym razem było po problemie... SZACUN dla ciebie Jimmy !! Pamiętamy i na pewno ci tego nie zapomnimy !! Mało było ludzi charakternych jak ty !!

Gość • Poniedziałek [15.03.2021, 11:43:08] • [IP: 188.146.162.***]

Każdy z małolatów którzy mieli problem... szli do tego przystojniaka w „niebieskiej kurtce” i za każdym razem było po problemie... SZACUN dla ciebie Jimmy !! Pamiętamy i na pewno ci tego nie zapomnimy !! Mało było ludzi charakternych jak ty !!

Gość • Sobota [20.03.2021, 02:02:50] • [IP: 77.252.46.***]

"Media społecznościowe i giganci technologiczni całkowicie zrujnowali społeczeństwo. Z każdym mijającym rokiem ludzie stają się coraz gorsi."

Gość • Piątek [26.03.2021, 13:04:06] • [IP: 188.146.161.*]

Każdy z małolatów którzy mieli problem... szli do tego przystojniaka w „niebieskiej kurtce” i za każdym razem było po problemie... SZACUN dla ciebie Jimmy !! Pamiętamy i na pewno ci tego nie zapomnimy !! Mało było ludzi charakternych jak ty !!

Gość • Poniedziałek [29.03.2021, 13:45:23] • [IP: 188.146.166.*]

Każdy z małolatów którzy mieli problem... szli do tego przystojniaka w „niebieskiej kurtce” i za każdym razem było po problemie... SZACUN dla ciebie Jimmy !! Pamiętamy i na pewno ci tego nie zapomnimy !! Mało było ludzi charakternych jak ty !!

Gość • Piątek [09.04.2021, 23:12:50] • [IP: 176.221.123.***]

Każdy z małolatów którzy mieli problem... szli do tego przystojniaka w „niebieskiej kurtce” i za każdym razem było po problemie... SZACUN dla ciebie Jimmy !! Pamiętamy i na pewno ci tego nie zapomnimy !! Mało było ludzi charakternych jak ty !!

Gość • Sobota [17.04.2021, 16:39:43] • [IP: 188.146.233.***]

Każdy z małolatów którzy mieli problem... szli do tego przystojniaka w „niebieskiej kurtce” i za każdym razem było po problemie... SZACUN dla ciebie Jimmy !! Pamiętamy i na pewno ci tego nie zapomnimy !! Mało było ludzi charakternych jak ty !!

Gość • Wtorek [18.05.2021, 15:11:40] • [IP: 188.146.166.**]

Każdy z małolatów którzy mieli problem... szli do tego przystojniaka w „niebieskiej kurtce” i za każdym razem było po problemie... SZACUN dla ciebie Jimmy !! Pamiętamy i na pewno ci tego nie zapomnimy !! Mało było ludzi charakternych jak ty !!

Oglądasz 1-242 z 242
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zapraszam na posiedzenie Komisji Zdrowia i Spraw Społecznych Rady Miasta Świnoujście zaplanowanej na dzień 17.04.2024 r. (środa) o godz. 12.00 w sali 315 Miejskiego Domu Kultury, na którym zaprezentowana zostanie koncepcja rozbudowy Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■