POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [23.07.2023, 09:15:48] • Polska

Ruszyła nowa wakacyjna kampania reklamowa POLREGIO – „Klik i w drogę!”

Ruszyła nowa wakacyjna kampania reklamowa POLREGIO – „Klik i w drogę!”

fot. Organizator

„Klik i w drogę!” to hasło nowej wakacyjnej kampanii reklamowej POLREGIO S.A. - największego polskiego przewoźnika pasażerskiego. Spółka za pomocą środków masowego przekazu zachęca do wakacyjnych podróży koleją i zwraca uwagę na atrakcyjne i korzystne cenowo oferty, prezentując przy tym nowoczesne kanały sprzedaży, takie jak aplikacja i system sprzedaży POLREGIO, czy innowacyjne urządzenia wprowadzone w ubiegłym roku na rynek - VIDEOMATY POLREGIO.

Koniec roku szkolnego i nachodzące wakacje zmieniają dynamikę podróży koleją regionalną. Częściej i chętniej podróżujemy poza miejsce zamieszkania, udając się w zupełnie nowe kierunki. Warto podkreślić, że siatka połączeń POLREGIO jest niezwykle rozbudowana – codziennie ok. 1700 pociągów POLREGIO wyrusza w trasy, by zabrać Podróżnych do 1900 stacji w miastach i miasteczkach w całej Polsce, od morza aż po Tatry. Zainteresowanie koleją w tym okresie to również szansa na przetestowanie zdalnych kanałów sprzedaży, dzięki którym zakup biletu staje się łatwy, szybki i przyjemny. Dokładnie tak, jak brzmi sam claim kampanii, czyli po prostu „Klik i w drogę!”.

„Stale obserwujemy, jak zmienia się podejście pasażerów do samej podróży pociągiem, ale także jak zmieniają się ich przyzwyczajenia. Zauważamy, że coraz bardziej cenią oni swój czas i coraz chętniej kupują bilety za pomocą chociażby smartfonów. Hasło „Klik i w drogę!” wpisuje się w naszą wieloletnią strategię promocji aplikacji i systemu sprzedaży POLREGIO oraz videomatów POLRGIO. Claim wskazuje, jak łatwo można kupić bilet na pociąg i rozpocząć swoją wakacyjną podróż. Raptem kilka sekund dzieli naszego pasażera od możliwości odkrycia piękna regionalnej Polski i właśnie, m.in. to piękno prezentujemy w naszych spotach - na pierwszym planie zazwyczaj pojawia się pociąg POLREGIO, a w tle widoki charakterystyczne dla polskiego krajobrazu” – tłumaczy Sylwia Szyszkowska-Wilkowska, p.o. Dyrektor Biura Marketingu i Promocji POLREGIO.

W spocie uwzględniono również nowość w ofercie POLREGIO, czyli bilet tygodniowy wakacyjny dedykowany podróżnym zamierzającym odbywać w sezonie letnim spontaniczne przejazdy pociągami przewoźnika oraz cieszące się dużą popularnością wśród podróżnych całoroczne oferty takie jak „Ty i raz, dwa, trzy” oraz ważne w weekendy - bilety turystyczne .

Do wakacyjnej oferty przewoźnika wprowadzono sieciowy bilet tygodniowy wakacyjny, który jest wyjściem naprzeciw oczekiwaniom podróżnych, którzy doceniają elastyczne formy odbywania przejazdów. Posiadacze takiego biletu mogą przez 7 dni wielokrotnie podróżować pociągami REGIO na przeważającym obszarze kraju, nie martwiąc się o konieczność zakupu kolejnych biletów.

Koncept kreatywny oraz kreację przygotowała agencja Hackett Hamilton, która również nadzorowała produkcję sesji zdjęciowej i spotów: 60-sekundowego spotu głównego oraz trzech 15-sekundowych spotów sprzedażowych, prezentujących konkretny rodzaj biletu i możliwość jego zakupu.

„Naszym celem było pokazanie, że POLREGIO to dynamicznie rozwijający się przewoźnik, który ze zrozumieniem reaguje na zmieniające się potrzeby, oczekiwania i styl życia konsumentów dostarczając wygodne i przystępne cenowo sposoby na atrakcyjne wakacyjne przejazdy. Filmy reklamowe cechuje dynamiczny montaż epizodów z pociągów POLREGIO z różnych części Polski, które budują rytmiczną narrację zachęcającą do odkrywania tego sposobu podróży na nowo, a także i do odkrywania piękna naszego kraju” – mówi Michał Capiński, Senior Creative Copywriter, twórca koncepcji kreatywnej.

Wojciech Nowak, Zarządzający w agencji Hackett Hamilton dodaje: „W trakcie 7 intensywnych dni zdjęciowych nagraliśmy przeszło sto dziesięć ujęć do filmów, objechaliśmy Polskę w poszukiwaniu urokliwych miejsc, do których dociera POLREGIO, a teraz trzymamy kciuki za największą kampanię największego kolejowego przewoźnika regionalnego w Polsce. Wystarczy klik i wszyscy ruszamy w drogę!”.

Spoty dostępne są już na platformie Youtube:

Spot 60-sekundowy „Klik i w drogę!”:
www.youtube.com/watch?v=3lB4TvJkcKk

Spot 15-sekundowy Nowość w ofercie: „Bilet tygodniowy wakacyjny”:
www.youtube.com/watch?v=K3T5SeUEYIU

Spot 15-sekundowy „Myślisz o pociągu…?”
www.youtube.com/watch?v=EZpN_MuvB6o

Spot 15-sekundowy „Wszędzie bez kolejki”:
www.youtube.com/watch?v=7O2D45n5m4I

Aleksandra Balcerzak


komentarzy: 0, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Jarosław Siergiej nowym prezesem Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście. Spółka Zarząd Morskich Portów Szczecin-Świnoujście jest odpowiedzialna za zarządzanie dwoma ważnymi portami w województwie zachodniopomorskim. Port w Szczecinie oraz port w Świnoujściu odgrywają kluczową rolę w obsłudze morskiego transportu towarowego ■ W środę w Bibliotece Narodowej w Warszawie ogłoszono wyniki 22. konkursu o Nagrody „Magazynu Literackiego KSIĄŻKI”. Jednym z laureatów został Jarosław Molenda i jego książka „Nienacki. Skandalista od Pana Samochodzika”, którą opublikowało Wydawnictwo Prószyński i S-ka. ■ Projekt pod wodą: Dlaczego Park Zdrojowy w Świnoujściu nie wytrzymał deszczu? Park Zdrojowy w Świnoujściu jest znanym miejscem wypoczynku i rekreacji. Obszar pomiędzy ulicami Sikorskiego a Chrobrego został zalany wodą, co stanowi znaczny problem dla terenu, który jeszcze niedawno przechodził proces rewitalizacji. Ostatni, trzeci etap renowacji miał na celu odnowienie i przywrócenie blasku tej zielonej przestrzeni. Jednak pomimo zapewnień o kompleksowym podejściu do projektu, dzisiaj widoczne są poważne niedociągnięcia. Brak odpowiedniego systemu odwodnienia jest najbardziej widoczny w chwili, gdy deszcz pada; nie muszą to być ulewy, aby teren parku zamienił się w rozlewisko ■ W ostatni weekend (3,4 luty) zespoły ratownictwa medycznego udzielały pomocy 18 razy. Były to wezwania do zaburzeń i problemów kardiologicznych, zasłabnięć, duszności, infekcji, krwawienia z przewodu pokarmowego, udaru, jednego zdarzenia drogowego i złego samopoczucia ■