- Oczekujemy wskazania alternatywnych lokalizacji, które nie będą kolidowały z interesem społecznym naszych mieszkańców – tłumaczą radni.
Dodają, że mają świadomość, iż połączenie kolejowe Świnoujście- Berlin wzbogaci i uatrakcyjni ofertę turystyczną i handlową naszego miasta.
Przypomnijmy, że już w połowie lutego pisaliśmy o spotkaniu w sprawie planu przestrzennego, na którym wystąpił radny Bogusław Brzezowski. Już wówczas tłumaczył, że nikt z mieszkańców osiedla Rycerska nie chce, aby tory przebiegały wzdłuż ulicy Zamkowej, tuż pod ich oknami.
Wróćmy do starego układu miasta i połączenia bezpośredniego z BERLINEM jestem za, przeciw są tylko Ci którzy zamieszkali w naszym mieście dzięki kombinacjom z lokalami służbowymi a teraz im wszystko przeszkadza a z butów słoma sterczy aż po pachy
Kolejka już jest to po co jeszcze dalej ciągnąć tory kto będzie chciał ma wolny dostęp do niej iniech sobie jedzie do Berlina w czym problem. A jeżeli ktoś to robi tylko dla tego bo za budowę wielką kasę zgarnie to moja propozycja jest taka: puścić kolej kolejkę przez centrum i blokowiska to może te buraki co tak na forum są za też będą przeciw a dworzec wybudować na placu urzędu miejskiego tam jest cała infrastruktura i będzie taniej
ZGARNOL, ZGARNOL I Z KIM TA DEBATA WIĘKSZOŚĆ TO ANALFABECI :-))))))
GOŚCIU Z 20 34 hahaha tysiące turystów, a ja sobie mieszkam na tym osiedlu i nie chcę kolejki ale kupię twoją matkę za 200 euro żeby u mnie sprzątała bo ciężko pracuję i domek sobie mam żeby unikać takich wiesiów jak ty, myślę, że zgodzisz się od razu w końcu euro daję!! a że ty tępy jesteś i w bloku mieszkasz i już zawsze będziesz to się nie wypowiadaj błehehe
ale mieszkanie to zgarnol...
Po podłaczeniu kolejki do Berlina może wkońcu nasze miasteczko troche odżyje, wiecej turystów, a i nie jeden ze świnoujścian pojedzie sobie do Berlina na zakupy, wiec SLD przestańcie smucić, kolejka i tak jest!
też bym nie chciał, ale trudno
Czuję, że kolej wzdłuż Zamkowej nie przejdzie, bo blisko mieszka Neonomenklatura. Jeśli odcinek ul.Wyspiańskiego uczyniono jednokierunkowym, bo mieszka tam Wysoki Urzędas, a 500 m dalej trwa od lat lasek (przy styku ul.Broniewskiego i Granicznej) bo blisko mieszka Inny Wysoki Urzędas - to tak będzie i teraz. Nawet ludzi można przesuwać, por.ul.Modrzejewskiej (bo są z marginesu i" be" i są biedni) ale nadzianych - nigdy.
Radny Brzezowski, trza sie bylo zapoznac z planami zanim sie wybudowalo. A tak bedziesz Pan mial blizej do Berlina. Spod chalupy Pan wsiadziesz. Po drodze zapolujesz na sarenke. Tyle korzysci a Pan nie chce ?
ciagle VETO! Tylko tyle potrafimy. Europa idzie do przodu, a my sie cofamy...
My też nie chcieliśmy gazoportu przed oknami i co?? budować kolejkę i koniec!! protestować się nauczyli, do roboty a nie tylko jęczeć. Miastowym kolejka się nie podoba no coś takiego, nam socjal się też nie podobał i co?? Z lepszej gliny jesteście czy jak. ...burżuje za dychę
Tak, przeszkadza stacja paliwowa, przeszkadza UBB, przeszkadza kolej, przeszkadza. ...och doslownie wszystko. Ale jak leja nieczystosci ze swoich szamb do gleby czy sciekow, wywoza smieci do lasu to jest okej. Oj sie widzi co tam na osiedlu Rycerska wyprawiaja. A takie uczone, niby. ..CWANIACTWO! Widza tylko swoje interesy (pod kazda postacia i w kazdej postaci) Coz za obluda !!
SLD było głuche na protesty mieszkańców warszowa, którzy boją się gazoportu. i nic... a teraz przeszkadza im szynobus, a wcześniej uznali, ze irena eris zniszczy środowisko naturalne. Logika wariatów. najekologiczniejszym okazuje sie byc gazoport
Kolejka to świetny pomysł. Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem tylko trzeba zacząć działać.
DO GOŚCIA Z G.7:04: Piszesz, że w Bansinie tor oddalony jest 50 m od domów. Zważ jednak, że to nie byłoby już połączenie gdzie jeździ lekka kolejka UBB, ale byłyby to ciężkie, typowe pociągi. Swoją drogą, można by pomyśleć nad izolacją dźwiękową takiego toru, jakimiś ekranami.
kilka domkow radnych ma dectdowac o rozwoju miasta wstyd nigdy nie dorownami innym w Londynie koleji szybka przebiega blisko domostw zaludnienie wielkie, tak samo jest w Itali miejsowosci polozone kolo Adratyku przez srodek miast przebiega kolej i nikomu to nie przeszkadza kurorty JUlanowa, Alba i inne turysci sa zadowoleni, moze i u nas zwiekszy sie ilosc bo przeciez miasto na nich zarabia radze sie wladzom zastanowic.
Mozemy się założyć, że prezydent odstąpi, no bo jak nie to mu nie przegłosują w ciemno wszystkiego co chce na sesjach.
Do gościa z godz. 7:24 - zapomniałeś dopisć : To Ja Twój Jarząbek
A ja mieszkam przy 3 CPN-ach.Mam widok z okna na gazoport, port, cmentarz, kiedys wysypisko smieci i smrod od niego.A obok dworzec poniemiecki... Zawsze chcialam odjechac z niego do Berlina.Ja chce kolejki, wszystkie niedogodnosci mozna pokochac.inni maja jeszcze gorzej.a komu przeszkadza to na wyspe Karsibor.tam jest cisza no i przyroda.chyba, ze i komary beda przeszkadzac.pozdrawiam Karsiborzanow.
Kolej powinna startować od starego przystanku poniżej góry Golm tuż za granicą na Grunwaldzkiej w kieunku Gartz.
Jedyni radni, którzy coś kapują, to radni SLD, trochę radnych z PO.Reszta ni w ząb.Ale najlepszym, najsympatyczniejszym radnym jest radny Paweł Sujka.
KOLEJ TO ROZWÓJ TURYSTYKI. BRZEZOWSKI NIECH SIĘ SCHOWA ZE SWOJĄ PRYWATĄ, TRZEBA MU TO ZAPAMIĘTAĆ W NASTĘPNYCH WYBORACH.
kolej idzie 50 m przy luksusowym osiedlu domków jednorodzinnym w bansinie. jest cicho i bezpiecznie, a radnemu Brzezowskiemu przeszkadzaja ptaki, liście, psy i kurz. powinien zamieszkać w bloku - tam by miał czysto i betonowo - łatwo do sprzatania
Jest stary dworzec i stare nasypy kolejowe, które biegną wzdłuż lasu na Nowokarsiborskiej, przez działki i dalej do Niemiec. Co prawda na nasypach stoją samowole budowlane na Krzywej /specjalnie wybudowane na ścianie lasu, w miejscu zabronionym pod budowę, by nie odbudować niemieckiej kolei/, ale, że slamsy te są do rozbiórki /, nie maja do dziś dnia uregulowanego stanu prawnego/ niech Niemcy zbudują dla ludzi mieszkania i niech jeżdżą po starym nasypie. Jak im będzie zależało to tak zrobią, bez niszczenia Lasu Świdnego. Wątpię nawet czy Dyrektor Środowiska da zgodę na wycinkę następnych hektarów lasu. Pierwsza wycinka była nielegalna, więc poszło z tym łatwo. Polska, zgodnie z dyrektywa Unii Europejskiej musi posadzić kilkaset tysięcy hektarów lasu, a nie wyrąbywać.
Od dawna wiadomo że projektantom podano fałszywe założenia. Dlatego wydano pieniądze na bubel! Stacja główna Świnoujście-Ahlbeck powinna być po Niemieckiej stronie tuż za pasem granicznym, obok obecnej UBB. Można założyć że stacje kolejową możemy zlokalizować tam gdzie była kiedyś na ul. Grunwaldzkiej, ale to jest utopia. Nie jest nam potrzebny ten kawałek torów ze stacją i całą infrastrukturą kolejową, biurami i naczelnikiem tej stacji. Jest tyle rozwiązań, tylko założenia do nich muszą być trafne, prawidłowe. Podać propozycje lokalizacji stacji głównej na granicy po Niemieckiej stronie i nie ma problemów, żadnych problemów. Finanse, zarządzanie, projekty, uciążliwość i tym podobne mamy z głowy, a połączenie z Berlinem i tak będzie.