POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [03.07.2012, 18:53:56] • Świnoujście

Drzewa uniemożliwiają bezpieczny przejazd przez jezdnię. Zobacz film!

Drzewa uniemożliwiają bezpieczny przejazd przez jezdnię. Zobacz film!

fot. Sławomir Ryfczyński

O poruszenie tego problemu poprosił nas pan Tadeusz Gryga – rowerzysta, który dzień w dzień, nawet po kilka razy w ciągu doby, dojeżdża jednośladem na swoją działkę. Problemem, jego zdaniem, są drzewa rosnące przy ulicy Grunwaldzkiej, nieopodal dawnego przejścia granicznego Garz. Przydrożne drzewa całkowicie zasłaniają rowerzystom widoczność.



- Może należałoby ustawić jakieś ograniczenie prędkości dla samochodów – zastanawia się pan Tadeusz. – Jest tu naprawdę niebezpiecznie. Człowiek chce przejechać na drugą stronę ulicy po ścieżce dla rowerów... i nie może. Trzeba zsiadać z roweru, wychylać się i patrzeć czy nie pędzi jakiś samochód – dodaje.

Drzewa uniemożliwiają bezpieczny przejazd przez jezdnię. Zobacz film!

fot. Sławomir Ryfczyński

Większość rowerzystów nie widzi jednak problemu. Bez żadnego zawahania przejeżdżają przez jezdnię, można powiedzieć, że „na czuja”. – Nigdy jednak nie wiadomo, czy nie wpadną akurat pod samochód, bo ani kierowcy, ani rowerzysta, nie widzą co dzieje się za drzewami – podkreśla nasz rozmówca.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 91, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-91 z 91

Gość • Środa [17.07.2013, 12:45:12] • [IP: 217.98.6.***]

Tadek poznaję Cibie z trałowca 604 z lat 63-68 Zdzicho Dąbrowski

Gość • Wtorek [10.07.2012, 12:46:54] • [IP: 92.42.115.***]

Panie Tadeuszu, udzielił pan szerokiego wywiadu TV ŚWINOUJŚCIE na temat słabej widoczności przy skrzyżowaniu Krzywa - Grunwaldzka. Twierdzi pan, że ma bezwględne pierwszeństwo a to jest nieprawda. Ulica Grunwaldzka jest drogą z pierwszeństwem przejazdu, na ulicy Krzywej po pana prawej stronie stoi znak STOP, tak więc ma pan obowiązek zatrzymania się. ŚLuza na ulicy upoważnia pana do przejechania rowerem ale po uprzednim sprawdzeniu czy nic nie jedzie. W wywiadzie pochwalił się pan wysoką emeryturą więc proponuję panu kurs z przepisów drogowych.

Gość • Piątek [06.07.2012, 18:10:25] • [IP: 88.156.235.***]

190, masz racje, przeciez moze jechac przez Kaminke.Drzewa wtedy bedzie mial po prawej

Gość • Piątek [06.07.2012, 16:35:40] • [IP: 80.245.190.**]

to niech se przejedzie kawalek dalej ;p

pyra • Piątek [06.07.2012, 12:54:22] • [IP: 164.126.93.***]

Tadeuszu stoisz przy pierszeństwie dla rowerzystów to na co czekasz JEDŻ bo za powodowanie problemów w ruchu drogowy płaci się mandat.NOOoooooo chyba, że nie znasz przepisów drogowych to se stój Ps.(80.203.53...)dobry wpis!!

pyra • Piątek [06.07.2012, 12:42:11] • [IP: 164.126.93.***]

DUPERELE facet opowiada. Na Grunwaldzkiej problem i to dużym jest przy przejściu na ulicę ŁUZYCKĄ. Tam zginęło parę osób a są dwa przejścia obok siebie i rośnie drzewo, które je zasłania a nikt nie zrobił z tym porządku i TU jest problem.A tam jest duży i swobodny widok przy przejściu.

Gość • Czwartek [05.07.2012, 11:22:16] • [IP: 80.245.177.***]

heheh 199 dobry

Gość • Czwartek [05.07.2012, 03:00:48] • [IP: 217.97.199.**]

Wymyslił sobie problem i próbuje go innym sprzedać.

Gość • Czwartek [05.07.2012, 00:12:22] • [IP: 80.203.53.***]

Jutro pojadę i zmierzę na ile metrów jest tu widoczność, ale tak sądzę że co najmniej na jakieś 100 metrów.Rozumiem spowalniacze, wycinkę drzew, ale jeśli tak to proszę też o barierki przynajmniej na 5 do 7 metrów na każdym zjezdzie z głównych ulic.Np.ul.Grunwaldzka, jadąc z miasta i chcąc jechać w lewo trzeba bardzo kur.a uważać bo rowerzyści jak i pieszy mają wszystko w pupie i idą na ślepo.Gdzie na ul.Łużyckiej i Lutyckiej nie ma pasów na jezdni a i tak wszyscy uważają że w tych punktach trzeba im ustępować.A co do tego pana, no cóż, dzieci się rozjechały po świecie i teraz do nich dzwoni-zobaczcie jaką aferę wykręciłem w mieście, to ja waż TATUŚ

Gość • Środa [04.07.2012, 20:28:27] • [IP: 178.238.249.***]

JESTEM ZA SPOWALNIACZAMI- MOŻNA OGRANICZYĆ PRĘDKOŚĆ. ROWERZYSTO ZATRZYMAJ SIĘ I POPATRZ W PRAWO W LEWO A CO SIĘ STANIE JAK PRZEPROWADZISZ ROWER PRZEZ DROGĘ. WSZYSTKO DLA BEZPIECZEŃSTWA I ZDROWIA.

Gość • Środa [04.07.2012, 20:25:00] • [IP: 178.238.249.***]

Nie narzekajcie na wszystko. Może faktycznie przydałyby się spowalniacze bo samochody /nasze i sąsiadów/ jak i motorzyści pędza tym odcinkiem drogi. Może ograniczyć prędkość ? Będzie bezpieczniej i spokojniej. Ta droga to idealne miejsce na spacery z wózkiem z dzieckiem, z pieskami. Ale jak popędzi auto - obudzi nawet śpiącego niedżwiedzia.Warto się zastanowić nad spowalniaczami lub ograniczeniem prędkości.Ta droga to też płuca miasta.Czyste powietrze, dużo zieleni.Może odpowiedzialni za regulowanie tych problemów i przeczytają propozycje i podejmą działania.

ha • Środa [04.07.2012, 20:06:29] • [IP: 91.211.102.***]

hahhaha ło żesz Ty...dziadku drogi...to widać..ino okulary se kupić trza! bo drzew nie wytnim! chcioł to dziad zaistnieć..siem udało..a żyj Ty w zgodzie z naturą...ino wyjdż bliżej drogi...łotrunie...

Gość • Środa [04.07.2012, 19:59:16] • [IP: 80.245.187.**]

PRZECIEŻ TAM WSZYSTKO WIDAĆ !!

Gość • Środa [04.07.2012, 19:24:45] • [IP: 95.129.226.***]

Do Gość • Wtorek [03.07.2012, 23:08] • [IP: 95.129.226.***] To wszyscy wiedzą, no chyba że jesteś urzędnikiem? Nie odpowiedziałeś Czemu budując rondo przy kościele, nie pomyślano o jakimś rozsądnym dojeździe dla rowerzystów w stronę morza, sądu, śruby, PKO itd?

Gość • Środa [04.07.2012, 19:21:36] • [IP: 31.63.255.*]

No bo ja mu mu te operacje kosmiczno-duchowe porobiłem, a On za miesiąc przyjechał własnym Mercedesem i podziękował za zdrowie.

Anarchia • Środa [04.07.2012, 18:38:38] • [IP: 92.42.113.***]

Wyciąć drzewa, zasypać doły i wszystko zabetonować !. Po horyzont.!!1 To i tak facet będzie narzekać że go słońce oślepia. Facet kup sobie okulary to będziesz widział. Te drzewa wcale nie przeszkadzają. Tylko tobie się nie chce zatrzymać i spokojnie sprawdzić.

Gość • Środa [04.07.2012, 15:44:45] • [IP: 88.156.235.***]

Najpierw sprawdzic czy ma karte rowerowa.

Gość • Środa [04.07.2012, 13:24:18] • [IP: 95.129.226.***]

zabronić takiemu wychodzenia bez opiekuna z domu, on jest chyba całkiem ślepy, albo nie robi z siebie durnia!

HAKELBERY • Środa [04.07.2012, 12:50:58] • [IP: 195.117.222.**]

Ścieszka rowerowa z ulicy Krzywej (podporządkowanej) przecina ulicę Grunwaldzką (z pierwszeństwem przejazdu), więc według przepisów drogowych obowiązkiem kierującego rowerem jest zatrzymanie się i udzielenie pierwszeństwa przejazdu jadącym ul. Grunwaldzką. Odwrotna sytuacja ma miejsce np. skrzyżowanie ul. Grunwaldzkiej z ul. Wielkopolską. Ścieżka rowerowa prowadzi wzdłuż ul. Grunwaldzkiej, która jest ulicą główną, więc tam rowerzysta ma pierwszeństwo. Więc Panie Tadeuszu, jest Pan wiekowym człowiekiem i jeśli przez następne wiele lat chce Pan się cieszyć zdrowiem i pracą na działce to proponuję poczytać Kodeks Ruchu Drogowego, dla Pana może to być na prawdę bardzo ciekawa i zaskakująca lektura. PS. PRAWO JAZDY DLA ROWERZYSTÓW ?? - chyba warto pomyśleć o tym. Co wy na to ? Proponuję dyskusję. Pozdrawiam Krzysiek S. Prawo jazdy od 23 lat (bez kolizyjnie).

Gość • Środa [04.07.2012, 10:57:41] • [IP: 80.245.184.**]

Prosze Pana, naprawde lepiej zejsc z roweru i podejsc do kraweznika niz wycinac drzewa.Wytnie Pan jedno to i drugie bedzie zaslanialo widok.Racja, jest przejazd dla rowerow i moim zdaniem nie powinno go byc w tym miejscu aby bezpieczniej mogl Pan przejsc na nozkach.

Gość • Środa [04.07.2012, 10:55:27] • [IP: 83.25.168.***]

Przecież tam wszystko widać!Natomiast jakiś idiota zaprojektował ścieżkę na Daszyńskiego -w kierunku centrum, chcąc przejechać na zakręcie na drugą śieżkę, robisz to na czuja.Budynek tam stojący wszystko zasłania, a zza ostrego zakrętu wciąż coś pędzi.No i ten róg budynku, na który się wyjeżdża! Porażka totalna.

padaka na maxa • Środa [04.07.2012, 10:43:51] • [IP: 95.129.224.***]

Mam dwie petycje:pierwsza żeby wybudować tam rondo, dwupoziomowe ewentualnie estakadę dla rowerzystów, a druga żeby wyciąć drzewo przy moim bloku, bo zachodu słońca nie widzę :))

Gość • Środa [04.07.2012, 10:30:35] • [IP: 93.94.185.***]

szlabany postawić :D

Gość • Środa [04.07.2012, 10:29:01] • [IP: 92.42.114.**]

Dziwne -wyjeżdża spod rzędnej drogi i nie ustępuje pierwszeństwa (Krzywa jest podporządkowana). Zreszta w takim wieku to obowiązuje nakaz przechodzenia na czerwonym świetle-co na to ZUS?

Gość • Środa [04.07.2012, 09:49:33] • [IP: 79.163.238.***]

Panie Tadeuszu odwagi jeszcze krok do przodu i wszystko będzie Pan widział!!

Gość • Środa [04.07.2012, 09:31:46] • [IP: 83.21.237.**]

na prawie wszystkich pasach sie trza zatrzymac to po co sie kloci. :)

Gość • Środa [04.07.2012, 09:22:15] • [IP: 78.41.26.***]

a mi przeszkadza stara rzeżnia przy skręcie w lewo- wyburzyć!! hehe

Gość • Środa [04.07.2012, 09:17:45] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Wtorek [03.07.2012, 23:08] • [IP: 95.129.226.***] Tam gdzie jest ścieżka rowerowa jedziesz ścieżką, a tam gdzie droga to jedziesz drogą prawą stroną.I to by było na tyle.

Gość • Środa [04.07.2012, 09:14:23] • [IP: 93.94.187.***]

o to to drzewo mnie prześladuje i przyciąga jak wracam z działki i ostatnio mnie uderzyło za nic nawet

Gość • Środa [04.07.2012, 08:32:18] • [IP: 93.94.184.***]

Najlepiej wyciąć wszystko i wtedy będzie jaaaaaaaasnośc.

Gość • Środa [04.07.2012, 08:32:03] • [IP: 83.23.138.***]

gosc niech ruszy soja dupe z roweru i pieszo [podejdzie jak niewidzi samochodow z daleka a swoja drogo to rowerzysci czuja sie jak swiete krowy w miescie nawet ciezko przejsc przez chodnik bo taki jedzie z klapkami i nie przepusci pieszego a juz nawet trodno mu ominac bo paraliz lapie jak ma skrecic i ominac przechodnia . i drzewa niech zostawia w spokoju bo w miescie zaraz dojdzie do tego ze zielen bedzie na widokowkach dawnych

Gość • Środa [04.07.2012, 08:20:53] • [IP: 80.245.179.***]

On ma prawie sto lat i nie powinien siadać na rower a rozum dziecka w tym wieku.

Gość • Środa [04.07.2012, 08:05:38] • [IP: 217.97.199.**]

a niech jedzie jednego mniej prędko pod koła przecież ja nie widziałem

Gość • Środa [04.07.2012, 06:57:07] • [IP: 77.88.191.**]

Może postawić znak STOP dla rowerzystów. Będzie na pewno bezpieczniej.

Gość • Środa [04.07.2012, 05:33:18] • [IP: 92.42.112.***]

Stary pisowski moherowy glupek.A moze by tak zamknac granice dla aut i zrobic tylko dla rowerow.

Gość • Środa [04.07.2012, 05:25:26] • [IP: 95.129.226.***]

Jest chętny by odpowiedzieć na moje pytanie(najbardziej zapraszam urzędników)? Komentarz poniżej" 03.07.2012, 23:08".

Gość • Środa [04.07.2012, 01:36:02] • [IP: 92.42.116.***]

Widzę, że ciągle mamy zwolenników zamiany Świnoujścia w pustynię :) Przez lata wyburzono większość domów, wycięto większość drzew i ciągle znajdują się tacy, którym pozostałości przeszkadzają. Czy wy chcecie mieszkać na wybetonowanym placu? Rozumiem, że kamienic nie udało się uratować, bo poprzednie pokolenie nie miało wcześniej do czynienia z prawdziwymi budynkami, nie wiedziało, jak się nimi opiekować to i się zawaliły, ale dzisiaj...?

Gość • Środa [04.07.2012, 00:01:18] • [IP: 46.113.97.**]

Pajac za niedlugo moze juz nie bedzie mial dokad tamtedy jezdzic jak obala ustawe o ROD.

Gość x • Wtorek [03.07.2012, 23:57:29] • [IP: 92.42.116.***]

Do Gość • Wtorek [03.07.2012, 23:17] • [IP: 83.8.99.**]nie wypisuje żadnych wulgaryzmów pod adresem zadnej osoby, wiec chyba sam jesteś oszołomem, tłumaczenie swojej czy innych ignorancji zasad rozumienia przepisów Kodeksu Drogowego i elementarnych postaw zachowania sie na drodze poprzez, , zwalanie" tego na inne czynniki to nie są ządne argumenty. Przez opady deszczu, czy śniegu i nie zachowania ostrożności w tych warunkach też jest dużo wypadków, to co wprowadzisz wniosek o zakaz opadów atmosferycznych ??!! Niech Cie wzruszy raczej brak znajomości przepisów i zachowania szczególnej ostrożności na drodze, a nie tłumaczenie na poziome 5- latka, przy takich faktach określając kogoś oszołomem sam nim jesteś !

Gość • Wtorek [03.07.2012, 23:33:17] • [IP: 80.245.190.**]

jak nie potrafi przez ulicę przejść (przejechać) to niech w domu siedzi

do tego "PANA" od drzewa • Wtorek [03.07.2012, 23:20:52] • [IP: 37.47.68.*]

Mohery pier... wszystko im przeszkadza !! Łeb sobie zetnij TADZIU i będzie spokój !

Gość • Wtorek [03.07.2012, 23:17:26] • [IP: 83.8.99.**]

Gość x • Wtorek [03.07.2012, 22:53] • [IP: 92.42.116.***] Tak przy okazji mi przeszkadza budynek na rogu Boh.Września, a Chrobrego całkowicie zasłania widoczność od strony przeprawy promowej, może by tak, , wyciąć" ten budynek ??!!...tak m.in. piszą oszołomy... zatem pytam ilu już osób zginęło na ul.Grunwaldzkiej przez drzewa nawet na pasach...takie są fakty, stąd argumenty oparte na faktach nie są WIDZIMISIĘ tego Pana co ten problem wzruszył...zatem oszołomy nie podnoście głosu argumentami jak np. kubeł w gębę... etc. kj

Gość • Wtorek [03.07.2012, 23:08:37] • [IP: 95.129.226.***]

Temat dotyczy ścieżek rowerowych. Czy ktoś z Państwa jest w stanie wytłumaczyć. Czemu jadąc ścieżką rowerową po ul. Konstytucji od ul. Matejki. Chcąc dostać się np. do Sądu, na Policję, na Pocztę, ogólnie do" Śruby" i morza. Trzeba dojechać aż do ul. Marynarzy, skręcić w ul.Władysława IV(do promów), znów skręcić w ul. Chrobrego i dopiero kombinować na następnych ulicach. Czemu budując rondo przy kościele, nie pomyślano o jakimś rozsądnym dojeździe dla rowerzystów w te strony?

Gość • Wtorek [03.07.2012, 23:05:01] • [IP: 178.238.249.***]

Jeżdzimy samochodem i nie mamy nigdy problemu z widocznością.Problemem jest brak miejsc postojowych dla samochodów.Szczególnie w dni sobota-niedziela nie ma gdzie postawić auta.Przy bramach powinny być takie miejsca.Jeszcze większym problemem są drzewa bowiem podczas silnych wiatrów łamią się suche gałęzie i spadają na ludzi. W dni pogodne też się łamią i to nawet grube gałęzie. {Popatrzcie ile jest suchych konarów do częściowego usunięcia.Ostanio kawał konara spadł obok wózka z małym dzieckiem. Oby coś z tym zrobiono póki nie stanie się nieszczęście.Drzewa są i to dobrze bo pięknie wygląda droga.Chociaż ostatnio widać coraz więcej drzew i częściowo uschniętymi gałęziami. Co na to specjaliści od przyrody? A może zachorowały? Więc je ratujcie jeśli im coś zagraża.Na wspomnianej drodze nie ma takiego ruchu żeby nie przejechać czy też przejść. Cierpliwości. ...pomalutku, spokojnie. ...

Gość x • Wtorek [03.07.2012, 22:53:52] • [IP: 92.42.116.***]

Tak przy okazji mi przeszkadza budynek na rogu Boh.Września, a Chrobrego całkowicie zasłania widoczność od strony przeprawy promowej, może by tak, , wyciąć" ten budynek ??!!

Gość • Wtorek [03.07.2012, 22:51:13] • [IP: 88.156.235.***]

wystarczy lustro, szkoda drzewa.

Gość x • Wtorek [03.07.2012, 22:46:54] • [IP: 92.42.116.***]

Znowu wniosek JEDNEJ osoby moze doprowadzic do bezsensownej wycinki drzew. Niestety znowu ten portal z opini JEDNEJ osoby robi sensacje i może doprowadzić do innej wersji, , nie było nas był las", może niech wreszcie zacznie decydować zdanie ogółu, a nie pojedynczych osób według ich widzi mi sie !!

Gość • Wtorek [03.07.2012, 22:44:13] • [IP: 92.42.114.***]

Maślankiewicz, chociaz raz dobrze napisales ;)

Gość • Wtorek [03.07.2012, 22:38:42] • [IP: 217.97.193.***]

Oj Tadziu! Na starość idiociejesz! Nie uzewnętrzniaj człeku swego" widzimisię"różniącego się aż tak znacznie od rzeczywistosci.Nie masz najmniejszego pojęcia o zasadach ruchu drogowego więc gęba w kubeł.

Gość • Wtorek [03.07.2012, 22:20:31] • [IP: 80.245.190.*]

Czy ktoś wie, dlaczego nie dokończono ścieżki rowerowej po tej stronie, żeby nie trzeba było przejeżdżać przez Grunwaldzka jadąc na działkę ?? To chore, żeby nie dorobić 50 metrów ścieżki do bramy wjazdowej na działki GRANICA. Tylko u żmura to możliwe.

Gość • Wtorek [03.07.2012, 21:51:40] • [IP: 93.94.188.**]

Rower prowadzimy przez przejście i po problemie.

Gość • Wtorek [03.07.2012, 21:46:41] • [IP: 95.129.225.***]

zrobić piec progów zwalniających jak na Chrobrego i wszyscy będą jezdzić max. 5 km/h

Gość • Wtorek [03.07.2012, 21:45:38] • [IP: 80.245.188.*]

chyba lepiej zsiąść z roweru jak zejść na tamten świat decyzja należy do was emeryci.

Mr.B • Wtorek [03.07.2012, 21:38:18] • [IP: 80.245.179.***]

idiota" *" niech nie * bo gowno prawda co mowi. ..cyt>"ja mam pierwszenstwo praktycznie" rowerzysci niech zastopuja...samowolma j*

Gość • Wtorek [03.07.2012, 21:36:05] • [IP: 95.129.228.**]

Jak widać na załączonym zdjęciu widoczność jest całkiem dobra, należy jedynie zachować normalne środki bezpieczeństwa przy przekraczaniu jezdni. Jeżeli ktoś jedzie rowerem z klapkami na oczach i zawsze ma pierwszeństwo to już jego problem, a drzewa niech dalej rosną

Gość • Wtorek [03.07.2012, 21:36:05] • [IP: 80.245.190.***]

ale ci ludzie wymyślają, dziadku może załóż okulary, ciesz sie ze masz czym oddychac, gdyby nie drzewa kurz od samochodów byś wąchał

Gość • Wtorek [03.07.2012, 21:34:27] • [IP: 80.245.191.***]

jeżdzę tak czesto i żadnego problemu nie widzę - są duuuuzo gorsze miejsca w mieście. Zresztą nazdjęciu widać, że dobrze widać.

Maślankiewicz • Wtorek [03.07.2012, 21:27:20] • [IP: 193.188.198.**]

A może ja powiem inaczej. Takie tępe safanduły niszczą resztki przyrody w naszym mieście, bo taki idota nie potrafi sobie poradzić w normalnym świecie.

Gość • Wtorek [03.07.2012, 21:24:02] • [IP: 80.245.180.***]

W takim razie całą grunwaldzką do wycinki dajcie bo są gorsze przejścia :)

Maślankiewicz • Wtorek [03.07.2012, 21:23:57] • [IP: 193.188.198.**]

Czy Was pojechało? Ludzie! Głupki! Palanty! Przecież w tym miejscu widać jezdnię nawet na kilkaset metrów. Wystarczy stanąć na brzegu chodnika i rozejrzeć się w myśl zasady wpajanej głupim pięciolatkom w przedszkolu, i dopiero wjechać na jezdnię. Panie Tadeuszu! Czy Pan jest jakimś tępym przymułem, który zazwyczaj wpada na przejazd przez jezdnię, jak nieuk i matoł? To jest kolejna ofiara idiotycznego przepisu, że pieszy i rowerzysta na przejściu ma zawsze pierwszeństwo. Może dla takiego głupka znów trzeba wyciąć kolejne drzewo, które nikomu innemu nie przeszkadza. Ludzie! W takiej idiotycznej Polsce nigdy nie będzie normalnie. A może wystarczy tego drogowego analfabetę skierować na kolejny egzamin na kartę rowerową? Albo odebrać mu prawo do poruszania się po drogach publicznych, czego mu z całego serca życzę, bo właśnie takie tęgie umysły sprawiają najwięcej problemów na polskich drogach.

Gość • Wtorek [03.07.2012, 21:23:34] • [IP: 31.63.239.***]

Gigantyczny próg zwalniający przed przejazdem, plus lustro pyknąć.

Gość • Wtorek [03.07.2012, 21:22:03] • [IP: 95.129.225.***]

te drzewka sa starsze Troche szacunku prosze!

Gość • Wtorek [03.07.2012, 21:18:52] • [IP: 93.94.184.***]

Zgadza sie, p. Tadeuszu, i to nie jedyne tak niebezpieczne miejsce na pasach. Można uczynić bezpiecznym to i podobne miejsca, nie ruszając drzew. Wystarczy tam postawić 2 słupki sygnalizacji świetlnej, po obu stronach pasów dla obu kierunków, ze standardowo ustawionym przełącznikiem czasowym. I po sprawie :) Szkoda że wydział komunikacji UM ani nawet policjanci drogówki takich" perełek" nie wyłapują - a powinni, bo lepiej jest pomyśleć, zanim dojdzie do tragedii, nieprawdaż? Jednak, niestety, co niektórym pierdzistołkom w tym mieście logiczne myślenie sprawia ból...

Gość • Wtorek [03.07.2012, 21:12:26] • [IP: 80.245.182.***]

DLA SAMOCHODÓW JEST TAM ZNAK STOP WIDZĘ NIE WIDZĘ PROBLEMU BY KIERUJĄCY JEDNOŚLADAMI TEŻ SIĘ STOSOWALI DO TEGO ZNAKU I PO PROBLEMIE

j444 • Wtorek [03.07.2012, 21:12:09] • [IP: 80.245.182.***]

Kompletna bzdura, jeżeli źle widzi winien się zatrzymać wychylić główkę jak ja to robię i dopiero wówczas przejeżdżać. Nigdzie nie jest napisane, że rowerzysta na oznakowany" przejazd dla rowerów" może wjeżdżać bezmyślnie i z rozpędu. Drzewa stoją i stać tam mają po to są, aby upiększać i chronić nasze środowisko, a rowerzyści... a rowerzyści wprawdzie mniej wyziewów emitują w atmosferę, ale z pominięciem katalizatora.

Gość • Wtorek [03.07.2012, 21:09:55] • [IP: 217.97.199.**]

No, kurna, skandal! Trzeba zatrzymać rower i się rozejrzeć. Nie każdy cyklista jest w stanie wykonać coś tak skomplikowanego. Większość zapierdala przez miasto jak przecinak: ścieżka, jezdnia, chodnik, jeden ch..

Gość • Wtorek [03.07.2012, 21:03:22] • [IP: 93.94.189.***]

jak uszkodzili drzewa na Moniuszki to byl lament, teraz przeszkadza dzrewo. ..jak tu dogodzic wapnikom z miasta...

Gość • Wtorek [03.07.2012, 20:56:44] • [IP: 80.245.191.***]

Też tam jeżdżę na rowerze i żadne drzewa mi nie przeszkadzają. Jest takie powiedzenie o baletnicy.

Gość • Wtorek [03.07.2012, 20:56:05] • [IP: 80.245.186.**]

No już bez przesady!!

Gość • Wtorek [03.07.2012, 20:51:54] • [IP: 92.42.118.***]

Przesunąć jezdnię.

Gość • Wtorek [03.07.2012, 20:47:51] • [IP: 80.245.188.***]

Całkowicie popieram. Drzewa nie powinny rosnąć w bezpośredniej bliskości jezdni. Zamiast drzew można posadzić niskopienny żywopłot. Drzewa można sadzić za chodnikiem. Kierować się należy zasadą" człowiek i jego bezpieczeństwo najważniejsze!"

lolodolo • Wtorek [03.07.2012, 20:40:13] • [IP: 80.245.178.***]

DRZEWA ROSŁY SOBIE I NIECH SOBIE ROSNĄ. Już w lipcu banda tępych, bezmyślnych, popaprańców, sterowana z bandyckiej meliny na Florydzie, Tadka działki pozbawi. Także sprawa będzie pozytywnie załatwiona i Tadek drzewom nie będzie przeszkadzał.

Gość • Wtorek [03.07.2012, 20:38:52] • [IP: 87.205.62.***]

Zlikwidować ścieżkę albo wyćiąć rowerzystuw.

Gość • Wtorek [03.07.2012, 20:37:05] • [IP: 92.42.114.**]

zdjęcie na samym dole wyrażnie pokazuje że widoczność jest wystarczająco dobra tym bardziej dla rowerzystów tylko trzeba mniej pić to będzie ok

Gość • Wtorek [03.07.2012, 20:36:12] • [IP: 88.156.234.***]

bzdura.widocznosc dobra

Gość • Wtorek [03.07.2012, 20:24:47] • [IP: 217.97.193.**]

Widoczność ze zdjęcia jest dobra, a kto tego nie widzi jest ślepy. Po co ten artykuł?!

Gość • Wtorek [03.07.2012, 20:10:29] • [IP: 80.245.184.***]

...

Gość • Wtorek [03.07.2012, 20:08:25] • [IP: 95.129.224.***]

jeżeli pan uważa że ma pierwszeństwo to po co mu widoczność?

Gość • Wtorek [03.07.2012, 20:07:07] • [IP: 195.117.222.*]

Kolejny drwal co by tylko chciał drzewa ciachać. Precz!

Gość • Wtorek [03.07.2012, 19:57:49] • [IP: 85.222.87.**]

No serio nie ma innych spraw w mieście?" po naszej interwencji wycięto drzewa"?

Gość • Wtorek [03.07.2012, 19:52:49] • [IP: 92.42.114.***]

A własna głupota temu panu nie przeszkadza.

Gość • Wtorek [03.07.2012, 19:32:02] • [IP: 95.129.224.***]

z perspektywy zdjęcia wszystko widać, pan szuka dziury w całym

Gość • Wtorek [03.07.2012, 19:26:30] • [IP: 84.136.222.***]

Ten pan ma jakieś dziwne wymagania, bo nie może przejechać przez jezdnię rowerem bez zatrzymania się. Ja poruszam się w tym miejscu na piechotę i za każdym razem zatrzymuję się by zobaczyć czy nie nadjeżdża samochód i uważam to za normalne. Czego to ludzie już nie wymyślą. Najlepiej wyciąć mu te drzewa i niech wjeżdża na jezdnię nawet bez rozlądania.

Gość • Wtorek [03.07.2012, 19:13:19] • [IP: 80.245.180.***]

Wyciąć drzewa!! Co to znaczy, żeby p. Gryga zsiadał z roweru.

Gość • Wtorek [03.07.2012, 19:13:14] • [IP: 31.63.239.***]

Postawić lustra, ale nie ważcie mi się testować pił, które zahahmenciliście od Rumunów z pod granicy.

GośćAle problem • Wtorek [03.07.2012, 19:10:35] • [IP: 88.156.233.***]

Ale ma Pan problem-najprosciej byloby zejsc z dupa z rowerka ale Pan pewnie chcialby wyciac drzewa czyz nie ?

Gość • Wtorek [03.07.2012, 19:10:26] • [IP: 88.156.234.***]

Trzeba zejść z roweru, rozejrzeć się i przejechać na druga stronę.Trochę gimnastyki, a nie wycinać drzewo.

Gość • Wtorek [03.07.2012, 19:05:45] • [IP: 80.245.178.***]

Co za tytuł ! Przez jezdnię rowerzysta PRZEPROWADZA rower.

Gość • Wtorek [03.07.2012, 18:58:53] • [IP: 92.42.116.**]

Proponuję temu Panu ściagnąć d...pę z siodełka jak na fotografii i rozejrzeć się-jest na emeryturze-ma dużo czasu i odpocznie troszkę.A drzewa niech sobie rosną.

Gość • Wtorek [03.07.2012, 18:57:40] • [IP: 217.97.193.***]

Najlepiej wyciąć drzewo! A zdjęć d... z siodełka to nie łaska!

Gość • Wtorek [03.07.2012, 18:56:48] • [IP: 81.224.104.***]

wyciąć i tyle zawsze problem macie

Oglądasz 1-91 z 91
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwycięstwa 8 maja 2025 r. Uroczystość rozpocznie o godz. 11.00 na Placu Słowiańskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczpospolitej” poprzez złożenie kwiatów przez władze administracyjne i samorządowe, służby mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. Druga część uroczystości odbędzie się o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w Świnoujściu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny Światowej” ■