POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [28.06.2012, 22:51:06] • Świnoujście

Flota na skraju upadłości. Spadnie do III ligi?

Flota na skraju upadłości. Spadnie do III ligi?

fot. Adam Strukowicz

Pierwszoligowy klub piłkarski MKS Flota Świnoujście nie płaci trenerom, nie wypłaca nagród dla piłkarzy, nie reguluje należności za zakwaterowanie zawodników. W czwartek (28.06) zarząd klubu przedstawił świnoujskim radnym dramatyczną sytuację finansową Floty. Potrzeba blisko 776 tys. złotych. - Nie chcemy ogłaszać upadłości. Będziemy starać się zawrzeć porozumienie z wierzycielami – zastrzega Edward Rozwałka.

Zadłużenie klubu wynosi aktualnie 560 tys. złotych. Z tego bieżący dług to 380 tys. złotych, reszta to zobowiązania długoterminowe. W kwocie zawierają się wypłaty dla trenerów, nagrody dla zawodników, zapłaty za dostawy towarów i usługi związane z funkcjonowaniem klubu. Każdego roku klub otrzymuje z kasy miasta ponad 2 mln złotych. W ubiegłym roku Flota Świnoujście otrzymała dodatkowe 400 tys. złotych wsparcia. Miasta nie stać na wygenerowanie kolejnych pieniędzy dla I ligowego klubu.

Flota na skraju upadłości. Spadnie do III ligi?

fot. Adam Strukowicz

- Nie znam takiego przypadku w I lidze, gdzie gmina finansowałaby w 100% klub piłkarski – mówił prezydent Janusz Żmurkiewicz. - Prowadziłem rozmowy z inwestorami funkcjonującymi na terenie Świnoujścia. - Prezes Polskiego LNG obiecał sponsorowanie. Na obietnicach się skończyło – mówił z żalem Żmurkiewicz.

Janusz Żmurkiewicz dodał, że PZPN stawia przed miastem wymagania inwestycyjne, które opiewają na kwotę ponad 9 mln złotych. Wśród nich jest oświetlenie płyty boiska, ogrzewana murawa, monitoring, kontrola dostępu kibiców. W przeciwnym razie klub nie otrzyma licencji na rozgrywki w I lidze. - PZPN zabija piłkę nożną – stwierdził Janusz Żmurkiewicz.

Radny Dariusz Śliwiński (PO) zarzucił prezydentowi Januszowi Żmurkiewiczowi koniunkturalizm. Według niego prezydent wcześniej popierał dofinansowanie klubu ze względu na elektorat przychodzący na mecze.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 181, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-181 z 181

Gość • Niedziela [08.07.2012, 09:58:42] • [IP: 83.25.171.***]

JA WAM DAM MATOLY! ZADNEJ DEGRADACJI NASZEGO KLUBU! ZDEGRADUJCIE SPOLECZNY PRZYPLYW GOTOWKI NA SWOJE KONTA TO Z PEWNOSCIA FLOTA BEDZIE SMIGAC W 1 LIDZE NA PEL;NYCH OBROTACH! CO ZA PRZYGLUPY I PRYWITYWY. . ZMURKIEWICZ P... SIE W KONCU W TEN KOMUNISTYCZNY LEB NIEDOJDO. .

Gość • Czwartek [05.07.2012, 03:14:41] • [IP: 92.42.113.***]

JEDNO DO WSZYSTKICH PRZECIWNIKÓW KLUBU 'MKS FLOTA ŚWINOUJŚCIE' CH.. WAM W D...!! NIECH TA KASA BĘDZIE PRZEZNACZONA NA SZPITAL!! ALE JAK PRZYJDZIE CO DO CZEGO TO I TAK ZDECHNIECIE PRZED TYM SZPITALEM BO TAKA JEST SŁUŻBA ZDROWIA W TYM KRAJU!!

Gość • Czwartek [05.07.2012, 03:04:25] • [IP: 92.42.113.***]

Mam jedno pytanie, po co miasto dało kasę na zadaszenie trybuny?? Trzeba było powiedzieć NIE!! a nie dawać nadzieję kibicom FLOTY na kolejny sezon!!Jak FLOTA nie przystąpi do rozgrywek 1 ligi, to będzie to porażka władz miasta!! BO SKORO INWESTOWALI W STADION DLA WYMOGÓW 1 LIGI PO TO ŻEBY TERAZ MIAŁA GRAĆ W 3 LIDZE TO TRZEBA BYŁO NIE WYDAWAĆ KASY NA POTRZEBY LICENCYJNE 1 LIGI!! JA OSOBIŚCIE DZIĘKUJĘ PIŁKARZOM I PANU ZAKRZEWSKIEMU ZA GODNE REPREZENTOWANIE NASZEGO MIASTA PRZEZ PIŁKARZY FLOTY ŚWINOUJŚCIE!! TYLE LAT CZEKALIŚMY!! ABY STRACIĆ TO TERAZ W TAKI SPOSÓB!!

demolka • Czwartek [05.07.2012, 02:45:18] • [IP: 92.42.113.***]

Jak czytam czytam to co tu wypisują ludzie na temat FLOTY to aż mi się nie chce wierzyć!! Nazywają piłkarzy 'biegaczami' a czym sobie na to zasłużyli!! Każdy wie że klub jest zarządzany tak a nie inaczej a więc pretensje do nich a nie do FLOTY!! Bo jak wygrywają to wszystko jest ok! ale jak jakiś problem to najlepiej zniszczyć cały klub!!Ludzie piszecie o basenie z trybunami!! a po co to komu!?Dla was to wszystko to wina FLOTY!! a przecież to tylko i wyłącznie zasługa zarządu!! Teraz piszecie rozwalić a pieniądze przeznaczyć na coś innego, tylko ja się pytam na co!! Na basen a po co?? Czy można obarczać winą piłkarzy nazywając ich garstką kopaczy!? Czy to wina FLOTY(dla mnie FLOTA to piłkarze co reprezentują ten klub a nie ludzie którzy nim zarządzają!!) Jakoś nie przypominam sobie aby FLOTA grając w 1 lidze przyniosła wstyd temu miastu!!(klub z jednym z najmniejszych budżetów w lidze)

Gość • Niedziela [01.07.2012, 22:41:01] • [IP: 80.245.186.***]

W NASZYM MIESCIE MAMY TAK DUŻO UTALENTOWANEJ MŁODZIEZY W RÓZNYCH DZIEDZINACH, ALE WYNIKI SĄ OSIAGANE DZIĘKI RODZICOM!!CZĘSTO ODMAWIAJĄ SOBIE WIELU RZECZY ŻEBY TYLKO DZIECI BRAŁY UDZIAŁ W RÓZNYCH ZAWODACH, SAMI PLACĄ ZA DOJAZDY, A DZIECI PRZYWOŻĄ MEDALE, SŁAWIA ŚWINOUJSCIE I NA TYM KONIEC.DOŚĆ UTRZYMYWANIA NIEROBÓW, WIELCY DZIAŁACZE NIECH PRACUJĄ ZA 800 ZŁ JAK NASZE EMERYTURY, A NIE ZA NIC NIEROBIENIE PO KILKA TYSIĘCY!!UEFA JEST BOGATE, NIECH DZIAŁACZE SZUKAJĄ TAM KASY, CZY WOGÓLE PRÓBOWALI?CZY DZIAŁACZE SZUKALI SPONSORÓW?NIECH SIE TUTAJ WYPOWIEDZĄ, BO PRZECIEŻ WYNIKI OSIAGAJA PIŁKARZE SWOJĄ PRACĄ A NIE DZIAŁACZE!!MY POTRZEBUJEMY BASEN Z WIDOWNIĄ, MY WASI PRACODAWCY POPRZEZ ŚCIAGANIE NAM PODATKÓW MOZE WRESZCIE UWOLNIMY SI Ę OD MARNOTRAWIENIA PIENIEDZY NA KILKUNASTU KOPACZY I NIEMAL TYLU SAMO DZIAŁACZY!!DOŚC TEGO!!

Gość • Niedziela [01.07.2012, 21:00:47] • [IP: 80.245.186.***]

CZY DZIAŁACZE SĄ ŚWIADOMI, ŻE TO MY MIESZKAŃCY PODATNICY JESTEŚMY PRACODAWCAMI ZARZADU FLOTY!!JEZELI TAK NIE JEST NIECH KTOS WYTŁUMACZY!!PO CO TAK ROZBUCHANY ZARZĄD, JEŻELIPRAWDĄ JEST, ŻE W ZARZĄDZIE SĄ OSOBY, KTÓRE BIORA KASĘ Z RÓŻNYCH ŻRÓDEL W TYM ZA DZIALALNOŚC WE FLOCIE NIECH C HONOREM ZREZYGNUJA!!BO JAKO DZIAŁACZE JAK WIDAĆ NIE ZROBILI NIC BY KLUB URATOWAĆ, ALBO NIECH SIĘ WYPOWIEDZĄ Z KIMPROWADZILI ROZMOWY BY POZYSKAC SPONSORÓW!!TO MY MIESZKAŃCY MOŻEMY I POWINNIŚMY W TYM MOMENCIE STAĆ SIE KOMISJA REWIZYJNA!ZAMIAST NA KILKUNASTU BIEGACZY TE PIENIĄDZE PRZEZNACZYĆ NA REMONT WARSZAWY I WYBUDOWAĆ BASEN Z PRAWDZIWEGO ZDARZENIA, A JEŚLI NIE WIECIE JAK TO ZROBIĆ TO ZASIĘGNIJCIE INFORMACJI W ŚWIDWINIE LUB GRYFINIE, TAM ZOBACZYCIE JAK JAK MA WYGLADAĆ BASEN Z TRYBUNAMI, ZJEŻDŻALNIAMI ITD.TAM LUDZIE SIE UCZĄ PŁYWAĆ, BAWIĄ, TAM ORGANIZUJĄ PIEKNE ZAWODY, A U NAS CIĄGLE PROBLEMY.!mY-MIESZKAŃCY MIELISMY KORZYSTAĆ Z BASENU W SPA PO DOLNEJ ODRZE I CO?NA OBIETNICACH SIE SKOŃCZYŁO!!CZY PAN MA POCZUCIE WSTYDU PREZYDENCIE?

Gość • Niedziela [01.07.2012, 18:55:30] • [IP: 80.245.186.***]

DLA DZIECI SĄ ORLIKI!!DZISIAJ DZIECKO TO NAJWIĘKSZA INWESTYCJA!RODZICE JAK CHCĄ SPEŁNIAĆ SWOJE MARZENIA POPRZEZ DZIECI, MUSZA W NIE INWESTOWAĆ, NA FLOTĘ NIE MOZNA JUZ LICZYĆ!TAK JAK TO JEST Z INNYMI UTALENTOWANYMI!

Gość • Niedziela [01.07.2012, 17:09:18] • [IP: 92.42.117.***]

niech przeksztalca flote w spolke to znajdzie sie sponsor czemu ktos ma dawac kase na flote w ktorej tylko rozwalka dunajko i im tam podobni maja z tego korzysci

Gość • Niedziela [01.07.2012, 13:33:49] • [IP: 92.42.119.**]

niech spada nawet do V ligi:) nic mnie to nie obchodzi, może będzie w końcu spokój w tym mieście, a nie jakiś denny poziom pseudo piłkaryi jeszcze tyle kasy wywalonej w błoto!

Gość • Niedziela [01.07.2012, 13:32:10] • [IP: 92.42.119.**]

jeszcze im mało??!! taką kasę dostają i wicąż wyciągają pieniądze po jeszcze??w dodatku, jak ktoś dobrze napisał, fury, skóry i komóry, to za prywatne?:)czy im nie wstyd??a co wy robicie dla miasta, dzieci, młodzieży oprócz napychania sobie kasy?nic kompletnie nic! ja bym wam złamanego grosza nie dała, a te 2 mln dofinansowania co roku do floty, przeznaczyła na wiele ważniejszcze i potrzebniejsze cele!!

Gość • Niedziela [01.07.2012, 11:44:16] • [IP: 80.245.180.**]

Jestem dumna, że mamy zdolną młodzież i że reklamują nasze miasto w Polsce poprzez dobrą piłkę. Na sport powinny być pieniądze.

Gość • Niedziela [01.07.2012, 01:53:05] • [IP: 93.94.190.***]

tylu zawodników?ciekawe??zero szmalu dla klubiku albo sami się składajcie ja wolę szpital i drogi Panie Prezydencie

Gość • Sobota [30.06.2012, 20:09:36] • [IP: 80.54.123.**]

A Tyle kasy miasto wpompowało we flote gdzie te pieniądze ??

Gość • Sobota [30.06.2012, 12:04:50] • [IP: 80.245.178.***]

nie flota, ale szpital jest ważny dużo zdrowia chorym.

Gość • Sobota [30.06.2012, 08:47:56] • [IP: 92.42.118.**]

Nie zgadzam się z Filutkiem, miasto ma obowiązek wobec szpitala, a nie nabijanie kasy kilku piłkarzykom. A jeśli chodzi o reklamę, to Świnoujście nie musi się promować flotą, ma morze dla którego nigdy turystów nie brakowało.

Filutek • Sobota [30.06.2012, 00:55:49] • [IP: 93.94.188.**]

No tak wychodzi na to, że piłkarze Floty powinni przepraszać, że są ta dobrzy...bo doszli do I-wszej Ligi

Gość • Sobota [30.06.2012, 00:08:34] • [IP: 93.94.191.***]

Flota niech sobie znajdzie sponsora, a nie oczekuje że miasto pokryje ich długi. Każdy klub 1-ligowy jakoś sobie radzi, tylko nasi ruszają na żebry.

Filutek • Piątek [29.06.2012, 23:58:13] • [IP: 93.94.188.**]

Wszyscy widzą Zarząd fury...dlaczego nikt nie zobaczy naszych dzieci, które grają we Flocie w drużynach młodzików.Razem jest ponad 100 dzieci i młodzieży, które to czynnie uprawiają sport i są zdrowsze, radosne mają swoje cele, które pokazują im zawodnicy, którzy bardzo często są z maluchami, które są dumne z tego:) Dlaczego nie pokwapi się nikt by pokazać wiele dobrych stron tego sportu jaką jest pasja i emocje.Mamy Euro za sobą, prawda?Ilu z Was kibicowało z nadzieją naszym?Czuliście te emocje?Takie emocje towarzyszą tym, którzy kibicują naszemu wyspiarskiemu zespołowi. Flota to miejski Klub i to miasto ma obowiązek wobec Floty

Gość • Piątek [29.06.2012, 23:43:14] • [IP: 95.129.224.**]

Że co przepraszam?? 2 miliony rocznie?? Tyle kasy na klub piłkarski? Skandal! Czy ktoś wie jak wiele dzieci z naszego miasta spędzi tegoroczne wakacje na podwórku? Bo rodzice nie mają 2 m-cy urlopu w czasie wakacji? Co nasze miasto proponuje oprócz dwóch(!!) placów zabaw dzieciom? Nic, zupełnie nic!!Nagrody dla piłkarzy?A za co konkretnie? Pensje otrzymują w terminie, prawda?Ostatnio przejeżdżałam obok Floty..fury jakie tam stały, przerastają średnie krajowe razy kilka!Więc Panowie piłkarze, na biednych mi nie wygladają...

Gość • Piątek [29.06.2012, 23:24:33] • [IP: 178.238.245.***]

22:42 skandalem to jest menagier w osirze ale trudno dostanie mniejsza pensje i" tak nic nie robi". A jeśli to taki ciężar wspomniany osir powinien postarać się by Flocina stała się właścicielem stadionu. A basen powinno się zrównać z ziemia i postawić aquapark bo remontowanie tego to dopiero marnotrawstwo!

Gość • Piątek [29.06.2012, 22:42:04] • [IP: 95.129.225.**]

Do gościa 16.49 prezydent mówil na sesji że Flota nie płaci Osirowi za nic i osir dokałda do nich około 500 ty.s zlotych rocznie. I to jest tez skandal, bo te pieniądze to osir powinien wydać na basen który się sypie a nie na flotę. A chyba ludzie którzy chcą pływac dla zdrowia też są ważni czy nie są? I jeszcze ten idiotyczny pomysł radnego Mrozka, żeby zwik i pec oddawały swoje pieniądz na sponsorowanie floty. Tutaj już całkiem temu gosciowi rozum odjechał. Niech daje ze swojej kieszeni bohater nie za swoje pieniądze.

Gość • Piątek [29.06.2012, 22:40:35] • [IP: 79.186.114.***]

a moze spolecznie bysmy tak pograli a nie za dotacje ktore mozna by wykorzystac na wazniejsze potrzeby?

Gość • Piątek [29.06.2012, 21:50:28] • [IP: 178.238.247.***]

fanom pilki proponuje film pt pilkarski poker

Gość • Piątek [29.06.2012, 21:31:35] • [IP: 88.156.233.***]

Czy dobra myjnia nie mogla by byc sponsorem strategicznym ?

Gość • Piątek [29.06.2012, 21:27:37] • [IP: 80.245.188.**]

żeby jeszcze uczciwie wszyscy płacili za bilety bo połowa wchodzi za darmo albo jakieś karty spuścić do 3 ligi i rozgonić tych prezesów i zatrudnić wkońcu młodych ludzi po awf z dyplomami co wiedzą co robić flota moze dla mnie grać w 3 lidze i zeby chłopaki grali ze swinoujscia

Gość • Piątek [29.06.2012, 21:07:17] • [IP: 79.102.182.***]

flota naszą dumą hahaha śmiechu warte, cwaniaki z zarządu znalezli sobie korytko chrum chrum, kłii kłii korytko puste

Gość • Piątek [29.06.2012, 20:53:06] • [IP: 94.221.118.**]

Czas skonczyc z dziadostwem. Zarzad floty rozpierdzielic, to po pierwsze, nigdy wiecej do zarzadu ludzi nieudacznikow takich jak Pan Rozwalka.Ani adwokat ani znawca sportu.Poprostu chachmet. Reszta nic nie lepsza.Klub jest wspanialy, druzyna tez, tylko ludzi z jajami trzeba. A ci nadaja sie do sproszkowania w tym zarzadzie.Efekty sie licza a nie tylko branie kasy i to z puli miasta.

Gość • Piątek [29.06.2012, 20:52:55] • [IP: 87.207.176.***]

START WĄCHOCK PONAD WSZELKIMI PODZIAŁAMI

wyspiarz 1956 • Piątek [29.06.2012, 19:23:15] • [IP: 92.42.116.***]

dzięki za odpowiedz-to znaczy że częśc pieniędzy które miasto dotuje FLOTE wraca spowrotem do urzędu miasta. To o co tu chodzi.

Gość • Piątek [29.06.2012, 19:12:57] • [IP: 88.156.234.***]

proszę nie budować ścieżek rowerowych, ja na rowerze nie jeżdżę i mam to w d... i nie życzę sobie żeby jakieś darmozjady ujeżdżały pod moimi oknami a pieniądze przeznaczyć na szpital i po sprawie

Gość • Piątek [29.06.2012, 18:41:57] • [IP: 80.245.185.***]

zwolnic polowe darmozjaduw z zarzadu i znajdzie sie troche szmalu

Gość • Piątek [29.06.2012, 18:36:10] • [IP: 93.94.185.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Nowas • Piątek [29.06.2012, 18:21:42] • [IP: 80.245.184.***]

a ja ma w dupie Flotę.

mllody • Piątek [29.06.2012, 18:12:01] • [IP: 93.94.184.***]

wyspiarz 1956 • Piątek [29.06.2012, 16:49] • [IP: 92.42.116.***] odpowiedzcie mi na pytanie-czy każdorazowy trening na boisku FLOTA musi płacic miastu ?? - płacą OSIR-owi czyli miastu

Gość • Piątek [29.06.2012, 18:05:00] • [IP: 80.245.189.***]

a dlaczego kosztem społeczeństwa maci demokracje która wybraliście wasz problem a nie kieszeń szaraka podatki z molochów handlowych

Gość • Piątek [29.06.2012, 18:03:16] • [IP: 95.129.226.***]

W znawcy piłki, kibice od siedmiu boleści wszyscy tylko gadacie krytykujecie, a gdzie wy jesteście miasto ponad 40tyś a na trybunach zaledwie 800/1000 kibiców żal wam 20zł co 2 tydzień na bilet ale pisać bzdury wszyscy potraficie więc zamknijcie te japy schowajcie się w norach i nie wypowiadajcie się o czymś o czym nie macie pojęcia.

Gość • Piątek [29.06.2012, 17:56:54] • [IP: 95.129.224.***]

NIECH SOBIE W KOŃCU SPONSORA ZNAJDĄ TAK JAK INNE KLUBY, NAWET DRUGOLIGOWE, A NIE TYLKO RĘKA CIĄGLE PO KASĘ DO MIASTA WYCIĄGANA!! Mniejsze i biedniejsze kluby są bardziej zaradne niż ta cała flota.

Gość • Piątek [29.06.2012, 17:48:53] • [IP: 95.129.226.***]

niech prezesi inwestuja w cala flote

Gość • Piątek [29.06.2012, 17:41:11] • [IP: 80.245.179.***]

Do: Gość  Piątek [29.06.2012, 16:34]  [IP: 88.156.235.***] " Miejski Klub Sportowy Flota, zwany dalej Klubem, jest stowarzyszeniem sportowym zrzeszającym mieszkańców miasta Świnoujście." Nie musi, MOŻE :D

Gość • Piątek [29.06.2012, 17:25:42] • [IP: 80.245.179.***]

Gość  Piątek [29.06.2012, 15:30]  [IP: 95.129.225.**] A gdzie będzie :D

Gość • Piątek [29.06.2012, 17:19:24] • [IP: 93.94.187.***]

niech PLNG pokryje straty wizerunkowe miasta finansujac Flote!!

Gość • Piątek [29.06.2012, 16:59:19] • [IP: 80.245.189.***]

Flota to studnia bez dna. Pochłonie wszystko, narobi długów i taki z niej pożytek. Klub niech będzie, ale ta pierwsza liga to bzdura. Posłuchałem przed chwilą Śliwińskiego. Facet na kibolach chce zapewnić sobie głosy, wstyd. Nie wierzę, aby ktoś zarządzający takim majątkiem jak Pan Śliwiński opowiadał takie bzdury, chyba że jest niedouczony. Jak widać wymogi co do pierwszej ligi ciągle rosną, niech sobie Pan Śliwiński sprywatyzuje, bądź też kupi drużynę pierwszoligową i niech inwestuje, ale swoje a nie cudze.

Gość • Piątek [29.06.2012, 16:56:07] • [IP: 93.94.185.***]

nie jestem za sponsoringiem floty, ale jesli mialbym wybierac miedzy karuzela KULTURT??a flota to wybral bym flote.P.prezydent juz nie potrzebuje glosow wyborczych ??Potraktowal was czyli dzialaczy i kibicow jak smarkacze, zreszta traktuje tak wszystkich, ktorzy sa mu juz niepotrzebni.Tylko patrzec jak zacznie robic czystki w urzedzie, a szpital wisi jak miecz Demoklesa nad jego glowa, grunty nie sprzedaja sie(52 mln)blisko coraz blizej do 60%zadluzenia miasta, obligacji wiecej niemozna brac, deficyt bierzacy 18mln, to skutki krutkowzrocznej polityki prezia.Czas wracac do wulkanizacji.A swoja droga lepiej doplacac do tenisa prezia, FONTANNY na kanale i wielu innych fanaberii!!na to znajduja sie fundusze.

wyspiarz 1956 • Piątek [29.06.2012, 16:49:25] • [IP: 92.42.116.***]

odpowiedzcie mi na pytanie-czy każdorazowy trening na boisku FLOTA musi płacic miastu ??

rycho • Piątek [29.06.2012, 16:49:20] • [IP: 92.42.115.***]

Tomograf do szpitala kupić a nie utrzymywać darmozjadów.

Gość • Piątek [29.06.2012, 16:34:31] • [IP: 88.156.235.***]

Skoro jest to MKS(Miejski Klub Sportowy) to niech miasto płaci !

Gość • Piątek [29.06.2012, 16:24:28] • [IP: 95.129.225.**]

ci którzy nawołują do prezydenta, zeby jeszcze więcej kasy dać Flocie powinni się nieźle puknąć w głowę. Szczecin ma klub w extraklasie i Krzystek powiedzial wyraźnie - nie dam na Pogoń więcej niż do tej pory czyli 3 mln. zł. I to jest odpowiedzialny prezydent. Zresztą taki jak nasz. Oglądałem wczoraj sesję i zarówno Żmurkiewicz i Agatowska i Szczodry i Nowicki mówili bardzo rozsądnie, miasto musi wspierać rozwój wszystkich dyscyplin sportu szczególnie dzieci i młodziezy a nie ładowac miliony w kopaczy. Na ich mecze przychodzi niewiele ludzi, jaka jest więc przyszłość przed klubem skoro nawet podobno najwierniejsi się wykruszają. Ja dwoma rękami popieram rozsądnych radnych i władze miasta. Natomiast niestety jestem zawiedziony bardzo PiS-em, myslałem, ze mają więcej rozumu.

Gość • Piątek [29.06.2012, 16:23:26] • [IP: 80.245.188.**]

flota do boju nic sie nie stało tylko 3 liga

Gość • Piątek [29.06.2012, 15:56:41] • [IP: 217.97.193.***]

FLOTA to część naszej lokalnej tożsamości... Ci którzy chcą jej likwidacji chcą poprostu nas zniszczyć żebyśmy już nie mieli niczego co nas jednoczy... te kilkaset tysięcy to naprawdę nie jest dużo jak na takie miasto, tym bardziej że mamy już modernizowany stadion!!

Gość • Piątek [29.06.2012, 15:33:07] • [IP: 217.97.193.***]

Kreatywność Floty polega na wyciąganiu kasy z miasta!! Jak usłyszałąm w telewizji że radni z PiSu chcą kasy ze Zwiku i PECu na flotę skromnie jakieś 500 tys. zł to mnie zatkało, niech dadzą z własnej kieszeni wielmożni panowie pismeni.

Gość • Piątek [29.06.2012, 15:30:35] • [IP: 95.129.225.**]

Bez Floty nie ma Świnoujścia kiedyś to zrozumiecie.

Gość • Piątek [29.06.2012, 15:24:09] • [IP: 93.94.190.***]

szpital najważniejszy a nie klubik panie Prezydencie powiadają że zdrowie najważniejsze

Gość • Piątek [29.06.2012, 15:16:01] • [IP: 93.94.190.***]

wycofać z I ligi i zostaną oszczędności brawo za pomysł

Gość • Piątek [29.06.2012, 14:59:44] • [IP: 83.25.117.***]

To samo było w Wodzisławiu z Odrą. Małe miasto nie utrzyma drużyny w 1. lidze.

Gość • Piątek [29.06.2012, 14:26:54] • [IP: 83.8.128.***]

gonic ten zwiazek PZPN to banda zlodziejska SMUDA po przegranych mistrzostwach buduje sobie dom w gorach za dobre kilka milionow zarabiaja krocie to niech daja na ligi a jak nie to pozniej sa tego efekty. a miasto dobrze robi ze nie bedzie dawac w bloto pieniedzy sa inne warzniejsze sprawy niz FLOTA..

Gość • Piątek [29.06.2012, 14:10:11] • [IP: 95.49.33.***]

Jak kryzys to kryzys. Opcja" O". Upadłość i od nowa" Polsko Ludowa". W tym rozwiązaniu jest sporo prawdy.

Gość • Piątek [29.06.2012, 13:48:49] • [IP: 217.97.193.***]

Odpowiedź na wpis z godz. 09;17 Szanowni internauci mimo średniego wieku pojawiły się u mnie objawy które mogą wskazywać na tzw. demencję, początki Alzheimera (zaniki pamięci).Dlatego zwracam się z prośbą o ustalenie adresu domu kóry wynajmujemy z mężem piłkarzom Floty i zarabiamy na tym niezłą kasę. Cały roczny dochód z wynajmu jesteśmy wstanie przeznaczyć na cele społeczne.Na tą chwilę nie jestem wstanie sobie przypomnieć gdzie taki dom posiadamy. Magdalena Dunajko

Gość • Piątek [29.06.2012, 13:48:40] • [IP: 217.97.193.***]

Działacze szukajcie sponsorów!! Miasto nie może robić pl. wolności, bo ma zbyt niski kosztorys inwestorski, szpital tonie a Wy tu piep. ... o flocie! Flota nie powinna być w takiej sytuacji priorytetem

Gość • Piątek [29.06.2012, 13:34:02] • [IP: 80.245.186.***]

Flota to nasza wizytówka Żmur nie spi... tego

Gość • Piątek [29.06.2012, 13:32:49] • [IP: 80.245.190.**]

lubie to

Gość • Piątek [29.06.2012, 13:26:42] • [IP: 88.156.234.***]

Wyspiarz 57 brawo, popieram w 100%

Gość • Piątek [29.06.2012, 13:23:18] • [IP: 92.42.112.***]

To jest pokrywanie kosztów wynikających z hobby kilku panów, a nie promocja miasta.Jeżeli duzi chłopcy chcą bawić się w piłkę, to bardzo proszę, ale za własne pieniądze.Jeżeli Nasza Flota skutecznie promuje miasto, to może trzeba się zastanowić nad redukcją etatów w wydziale, któty nie ma takich sukcesów.Nieudacznicy potrafia tylo brac grube miliony z miasta sami nie potrafia nawet jednego powznego sponsora zorganizowac. o przepraszam to nie kwestia umiejetnosci tylko zlej woli. Duzy sponsor by ich odrazu przegonil z klubu. Tak naprawdę to śmiechu warte że pieniądze które powinny służyć miastu i jego mieszkańcom w beztroski sposób przeznaczają na piłkę nożną, jakby miasto i jego mieszkańcy nie mieli potrzeb. Dziwne że w tym mieście liczy się tylko piłka nożna, chociaż jest wiele innych dyscyplin które z braku środków upadają gdyż dla nich nie wystarcza funduszy.

Gość • Piątek [29.06.2012, 13:09:55] • [IP: 77.253.129.**]

znaczy sie zarzad do kitu.zmienic na mlodszych i bardzie myslacych. dziwnejest to ze wlasnymi majatkami potrafia dobrze zarzadzac.Amoze zamiast wyplacac pieniadze za rok z gory, wyplacac po dokladnym sprawdzeniu wydatkow co miesiac z dolu.wymagac co miesiecznych szczegolowych rozliczen.

Gość • Piątek [29.06.2012, 13:01:02] • [IP: 82.134.53.*]

Pogonic ten caly zarzad z Rozwalka i Dunajko na czele jezeli nie potrafia gospodarowac pieniedzmi ktore dostaja, z roku na rok bedzie im wiecej brakowac, podobnie jak ze szpitalem

Gość • Piątek [29.06.2012, 13:00:38] • [IP: 95.129.224.**]

NIECH POSZUKAJA SPONSORA. TYLKO BY Z NASZYCH KIESZENI CZERPALI. SZPITAL TONI TO BARDZIEJ SIE NAM PRZYDA NIZ ŁADOWAĆ W COŚ CO I TAK NIE PRZYNOSI NIC TYLKO SAME STRATY.JESZCZE RAZ NIECH ROZEJRZĄ SIE ZA SPONSORINGIEM.Z NASZYCH PODATKÓW ZERO !!

mllody • Piątek [29.06.2012, 12:47:08] • [IP: 93.94.184.***]

Cała polska z was się śmieje zostanie wam tylko ŚKKK pana przewodniczącego i tak ma byc w mieście zawistnych kmiotków !

Wyspiarz57 • Piątek [29.06.2012, 12:39:54] • [IP: 88.156.232.***]

Kołobrzeg, Sopot czy Stalowa Wola to miasta porównywalne wielkością do naszego. Z czym się kojarzą? Odpowiednio z Kotwicą, Treflem i Stalą. Z tego też względu każdy szanujący się kibic potrafi powiedzieć gdzie te miasta się znajdują. Niektórym ludziom wydaje się że Świnoujście to pępek Polski. Niestety tak nie jest. Jesteśmy daleką prowincją. Flota nasza daje nam w kraju popularność i reklamę. Można by dyskutować czy naszemu miastu potrzebna jest reklama bo i tak leży nad morzem? Rumia też jest miastem nadmorskim podobnej wielkości, a przypuszczam że niewiele osób wie gdzie leży. Podobnie jak Sieradz w samym centrum kraju, Oleśnica czy Chojnice? Kto potrafi wskazać te miasta? To są wszystko miejscowości porównywalne. Zarzut niektórych piszących- bo we Flocie nie ma wychowanków. Ilu ich jest w Legii, Pogoni... Te 600 tyś. brakujące to jest raptem 15 zł od każdego z nas. To jest paczka papierosów czy 2 piwa na promenadzie. Nie wolno niszczyć klubu dającego miastu reklamę a nam obejrzenia dobrych meczów.

Gość • Piątek [29.06.2012, 12:32:47] • [IP: 178.238.253.***]

Flota to wizytówka!Zarząd działa społacznie/poszczególni członkowie dokładają w różnym stopniu do klubu/, jedynie dyrektor pobiera pensję/Dunajko/.Flota jest najtańszym klubem w 1 lidze.Zmiany w zarządzie są potrzebne/odmłodzenie/ jednakże nie widać chętnych do dużej pracy, do poświęcenia własnego czasu i dokładania finansowego.Za to do szkalowania jest wielu choć pojęcia nie mają.

Gość • Piątek [29.06.2012, 12:23:24] • [IP: 164.127.26.***]

rozwiązać Flote dość naszej kasy na tych leni

Gość • Piątek [29.06.2012, 12:19:09] • [IP: 80.245.183.***]

Do: IP: 80.245.182.*** z 11:01, porównaj sobie wskazane w budżetach obu miast dochody, człowieku, zamiast pisać takie pierdoły! Dla zainteresowanych, dochody w budżecie Gliwic: 1 057 984 754 PLN, dochody w budżecie Świnoujścia: 244 193 650 PLN, czyli ponad czterokrotnie większe (dokładnie 4, 33). Teraz przemnóż sobie kwotę dofinansowania z ubiegłego roku, czyli 2, 4 mln, razy 4, 33... Można...?

ateista • Piątek [29.06.2012, 12:17:23] • [IP: 46.113.106.*]

Ciekawe jakie to aby elektorat przychodzi na te mecze-garstka a może dwie garstki największych fanów piłki. Nie mówię tu o kibolach, którzy jedynie robią frekwencję i są potencjalnym zagrożeniem.Trudno, nie stać miasta na I ligę to nie ! Jak ktoś chce wyższy poziom nich jedzie do Szczecina - na Pogoń. A z drugiej strony to co ten PZPN wydziwia.Podgrzewana murawa, oświetlenie, zadaszenie a może jeszcze fotele tapicerowane i sztuczne słońce. W głowach im się pomieszało. Takie larum jakby bez piłki świat nie mógł istnieć hi, hi. Szkoda tylko tych pieniędzy, które już zostały wtopione (wyrzucone w błoto) w to zadaszenie. BEZ ZADASZENIA NIE MOŻNA GRAĆ W I LIDZE-paranoja jak wiele w tym kraju hi, hi.

Gość • Piątek [29.06.2012, 12:11:49] • [IP: 80.245.184.***]

Karate Kyokushin można sponsorować, wiecznie jakieś wyjazdy za granicę jak nie Hiszpania to Bułgaria a Flota to Pies? Panie Przewodniczący obudzcie się!! Flota to przecież wizytówka miasta!!

Gość • Piątek [29.06.2012, 12:08:36] • [IP: 83.23.201.***]

To prawda pamiętam jak niespodziewanie Prezio przeznaczył dodatkową kasę dla Flotasi, której to według jego wcześniejszego gdakania nie posiadał, ale wiadomo okres wyborczy był, a teraz nie będzie kasy i już w tamtym okresie ludziska byli podzieleni co do istnienia Flotasiów ze względu na koszta utrzymania. Tak to jest jak się płaci każdemu który kopie piłkę wszyscy mają płacone nawet Ci co nie są w pierwszej lidze ale jak w IV i nawet niżej. To jest sport za który my płacimy aby ci którzy idą pokopać piłkę dostali za to kasiorę + stroje + inne wszystko za pieniążki otrzymane. A są dyscypliny które naprawdę zawodnicy aby jechać na zawody itp. płacą sami - duże podziękowania sponsorom którzy właśnie wspomagają inne dyscypliny sportowe nie tylko piłkę nożną.

Gość • Piątek [29.06.2012, 12:07:53] • [IP: 80.245.190.***]

A co na to p.dyrektor..lansik bmw..i cięcie głupa..jestem ciekaw czy on też nie dostaje kasy..

Gość • Piątek [29.06.2012, 12:03:05] • [IP: 88.156.234.***]

dlaczego taka EUROAFRICA, PŻM czy ZARZĄD PORTU sponsoruje tylko Pogoń i to nic że siedzibą tych firm jest Szczecin bo przecież korzystają z naszego portu, czy nie można wymusić na nich by jakąś część przekazali na Flotę ? to samo dotyczy PŻB z Kołobrzegu której promy korzystają z naszego portu a sponsoruje Kotwicę Kołobrzeg. Dziwne to, a może jest inaczej o czym nie wiem ?

Gość • Piątek [29.06.2012, 11:52:42] • [IP: 217.97.193.***]

09:25] • [IP: 79.162.135.***] - TAK! jestem dumny z KAŻDEGO kto z herbem FLOTY na piersi przyczynia się do sukcesów i tak samo dumni są wszyscy prawdziwi kibice o których pisałem

Gość • Piątek [29.06.2012, 11:49:46] • [IP: 88.156.234.***]

zastanawia mnie dlaczego np. taki Kołobrzeg, miasto podobnej wielkości, które jest totalnym zadupiem przemysłowym potrafi utrzymać niezłą drużynę koszykówki w ekstraklasie, łącznie z wybudowaniem hali sportowej, poważnie myśli o I lidze piłki nożnej bo piękny stadion już mają a przecież miasto jest tam również głównym sponsorem i tam można a tu nie, widać z tego że tu żyje zdecydowanie więcej bezmyślnych i krótkowzrocznych z wszystkiego niezadowolonych sobków i cymbałów podatnych na populistyczne, oklepane hasełka.

Gość • Piątek [29.06.2012, 11:49:28] • [IP: 46.112.253.**]

rozwiązać darmozjadów a za te pieniądze niech promy częściej pływają...

Gość • Piątek [29.06.2012, 11:45:29] • [IP: 217.97.199.**]

Michał Leonowicz na sponsora strategicznego! Radny Mrozek niech natychmiast rozpocznie rozmowy!

Gość • Piątek [29.06.2012, 11:41:36] • [IP: 92.42.114.***]

Człowieku nie porównuj Świnoujścia do Gliwic...

Gość • Piątek [29.06.2012, 11:09:27] • [IP: 79.162.135.***]

09:48, to powiedz to tym, co pogrzebali Odrę.

Gość • Piątek [29.06.2012, 11:01:00] • [IP: 80.245.182.***]

Piast dostanie 7 mln zł od miasta 7 mln zł dofinansowania otrzyma Piast od Gliwic na wydatki w drugiej połowie 2012 roku. Decyzja zapadła na wczorajszej sesji rady miejskiej. W tym roku łączna kwota dofinansowania od miasta wyniesie więc 12, 5 mln zł. Można...?

Gość • Piątek [29.06.2012, 10:52:44] • [IP: 164.127.39.**]

Przedewszystkim nie zlikwidować FLOTE tylko zarząd !! zmienić na bardziej doświadczonych ludzi. Piłkarze wcale nie zarabiaja tak dużo w tym klubie. ! To zarząd zbiera pełno kasy !. Klub szkoda likwidowac. Niech ktos tym klubem zacznie rządzić...ktoś bardziej doświadczony i mniej pazerny na kase !. Brakuje tam wiecej ludzi takich jak Pan Zakrzewski ! Nie raz wykładał pieniądze z własnej kieszeni a później sam dla siebie nie miał. A Pan Dunajko ? Smażyk? Oni równie dobrze też mogliby być sponsorami klubu ! Nie chcą znaleźć wielkiego sponsora bo wiąże się z tym to że najczęściej ZŁOTY SPONSOR chce być prezesem. ...! Poprostu nie chcą stracić posadki. ! Wracając do finansów... wiecznie im brakuje...nie wiem na co idą te pieniądze, a zwłaszcza że wypłaty dla zawodników idą z całkiem innej puli.

Gość • Piątek [29.06.2012, 10:45:53] • [IP: 178.238.247.***]

czytam komentarze i ktos napisal ze dyrektor klubu pan dunajko wynajmuje wlasny dom dla pilkarzy jezeli to prawda i pobiera pieniadze za to to niech sie wszyscy zastanowia co tam sie we flocie dzieje takie prktyki to za komuny chyba nie bylo juz nie wspomne o tym grilu bez przetargu bo nic nie pisali o tych miejscach do wynajecia ten klub to amatorka pelna do 4 ligi tam ich miejsce jak nie umieja sponsora na gotowa 1 lige znalesc bye bye

Gość • Piątek [29.06.2012, 10:29:14] • [IP: 83.21.42.***]

Skoro Pan Śliwiński jest taki hojny to niech z własnej kieszeni wspomoże Flotę a nie rozdaje publiczne pieniądze.Na wybudowanie stadionów na Euro -2012 każdy z obywateli RP dołożył około 212 zł ale jeszcze finansować flotę to lekka przesada.

Gość • Piątek [29.06.2012, 10:28:59] • [IP: 217.97.193.***]

Śliwka niech odda ze swojej pensji połowę to uratuje Flotę.

Gość • Piątek [29.06.2012, 10:26:16] • [IP: 91.199.250.*]

Flota może by i była dumą, gdyby grali w niej Świnoujścianie. Ale jeżeli w drużynie grają sami obcy to o jakiej dumie tu piszecie. Zadłużanie miasta, agonia innych dyscyplin to dla was duma.

Gość • Piątek [29.06.2012, 10:23:26] • [IP: 88.156.234.**]

postrani jestescie kto promuje swinoujscie jak nie flota? pytam sie

Gość • Piątek [29.06.2012, 10:11:41] • [IP: 92.42.112.***]

Panowie koniec żebrania. ...Flota powinna przekształcić się w spółkę i zacząć zarabiać..Siedzi zarząd darmozjadów i łapkę wyciąga, nie potrafią się gospodarować to do wymiany. zmienic ten chory zarzad Floty nawet gdy beda mieli sponsora to nic nie zrobią.Flota dostała masę kasy z miasta, osiągnęła sukces i dobrze. Teraz, jeśli chcą sukcesów muszą znaleźć sponsora. Miasto nie może być sponsorem. Zmienić ZARZĄD, widocznie są nieudacznikam.Łatwiej jest wyciagac rączke po publiczna kase do prezydenta niż zwiazac sie ze sponsorem strategicznym... Z bardzo prostej przyczyny, on ma wymagania

Gość • Piątek [29.06.2012, 10:10:08] • [IP: 80.54.123.***]

i bardzo dobrze niech spada a radny Mrozek niech sponsoruje Flotę ale z własnej kasy. ...stanowcze NIE!! dla Floty

Gość • Piątek [29.06.2012, 10:03:15] • [IP: 93.94.190.***]

dziękujemy Panie Prezydencie za zrozumienie i podjęcie takich kroków odnośnie klubiku piłkarskiego!!BRAWO

jbilik • Piątek [29.06.2012, 09:56:53] • [IP: 46.112.102.*]

Jest sposób na ratowanie Floty. Zlikwidować darmowe karnety dla osób, których firma sponsoruje Flotę. Dlaczego Przewodniczący Rady Miasta otrzymuje darmowy karnet, kiedy on nie sponsoruje Floty ze swojej kieszeni tylko z naszej itd.

Gość • Piątek [29.06.2012, 09:51:54] • [IP: 195.117.222.*]

Nie znaleźli sponsora? Trudno. Nie chcę, żeby z moich podatków był utrzymywany tak drogi klub. Niech ta kasa idzie na oświatę, upiększanie miasta, a nie kolesi z Afryki, którzy rozbijają samochody.

Gość • Piątek [29.06.2012, 09:48:47] • [IP: 217.97.193.***]

Nie można dopuścić do upadku czegoś co pokolenia budowały przez dziesięciolecia, z czym utożsamiamy się od urodzenia i co jest naszą DUMĄ i dumą miasta w którym się urodziliśmy i mieszkamy... Kto tego nie rozumie nie jest godny nazywać się Wyspiarzem i najlepiej żeby wyjechał gdzieś do zadupiastej polski i nigdy nie wracał...

Gość • Piątek [29.06.2012, 09:41:44] • [IP: 80.245.181.***]

Widać jak zarząd Floty gospodarzy majątkiem. Przecież na początku roku dostali pieniądze na cały rok większe niż w tamtym roku a tak samo jak w tamtym roku starczyło im tylko do lata chyba NIK powinien się zająć gospodarnością w naszym klubie

Gość • Piątek [29.06.2012, 09:38:15] • [IP: 77.253.133.*]

gościu z 9:01 - piszesz" żal mi was" a co ty jesteś niemcem?

Gość • Piątek [29.06.2012, 09:34:30] • [IP: 92.42.117.**]

Młodzież świnoujska odnosi sukcesy w lekkiej atletyce, a w mieście nie ma ani jednej bieżni! Dzieciaki na zajęcia z lekkiej jeżdżą do Międzyzdrojów! Bo cała kasę na sport przeznacza się na sprowadzanie podrzędnych kopaczy z brazylijskiej prowincji lub afrykańskiego buszu, którzy za nasze pieniądze piją i rozbijają się beemkami po mieście.

Gość • Piątek [29.06.2012, 09:27:52] • [IP: 79.162.135.***]

A sprywatyzować tą Flotę jak Uzdrowisko. Czemu na Uzdrowisko są chętni, a na Flotę chętnych nie ma?

Gość • Piątek [29.06.2012, 09:25:56] • [IP: 79.162.135.***]

„. .. że są tu ludzie którzy tak źle życzą dumie prawdziwych, rdzennych mieszkańców jaką była, jest i będzie FLOTA.” - Masz na myśli obywatelu z 29.06.2012, 08:24 tych ciemnoskórych jegomości?

Gość • Piątek [29.06.2012, 09:22:55] • [IP: 77.253.154.***]

700 tysiecy a wypchajcie sie w d... niech wam sponsor daje rujnujecie miasto tylko nawet kina nie mamy bo glupia flote ida pieniadze nic nie dawac

Gość • Piątek [29.06.2012, 09:17:03] • [IP: 80.254.154.**]

Dyrekroe klubu J.Dunajko wynajmije swoj dom dla zawodnikow Floty i bierze za wynajm duza kase. . tak robi dyrektor ?? Rozgonic to " male panstewko w Panstwie " nikt nie bedzie plakal za I liga, sa wazniejsze sprawy w miescie: szpital, zlobki, szkoly, W koncu skonczy sie marnotractwo naszych pieniedzy...

Gość • Piątek [29.06.2012, 09:15:27] • [IP: 77.253.133.*]

A co się stało z wielkim sponsorem leonowiczem, co to jemu żmurkiewicz vel quimby oddał za friko (przynajmniej oficjalnie) atrakcyjną działkę na terenie byłej strzelnicy?

Gość • Piątek [29.06.2012, 09:11:03] • [IP: 93.94.190.***]

1000 prawdziwych kibiców(kochających klub) x 15pln miesięcznie to daje rocznie 180.000 pln.Więc w czym problem dla miłośników piłki w naszym mieście?Utrzymujcie swój klub i wpłacajcie co miesiąc. coś w tym jest szanowni internauci, tylko pozostaje podać konto waszego klubu i uratujecie I ligę, do dzieła fanatycy MKS!!

Gość • Piątek [29.06.2012, 09:09:21] • [IP: 92.42.118.***]

Czas na zmiany w UM, Takiego prezydenta nie chcemy !

b. Siatkarz • Piątek [29.06.2012, 09:08:01] • [IP: 93.94.190.***]

Flota powinna grać w IV lidze naszymi mieszkańcami wtedy miło by wspierać swojego sąsiada co gra w piłkę a nie ludzi których się nie zna...jestem za wycofaniem drużyny z rozgrywek i Panie Prezydencie nie ma co żałować, postawmy na młodzież, zabrać Flocie i dać siatkarzom na działalność!!w końcu mają wyniki!!

Gość • Piątek [29.06.2012, 09:05:06] • [IP: 92.42.118.***]

A na te nikomu niepotrzebne dyskusje Karuzeli nibykultury, to wam nie szkoda kasy?

Gość • Piątek [29.06.2012, 09:01:56] • [IP: 92.42.119.***]

siedzi zarząd darmozjadów i łapkę wyciąga, nie potrafią się gospodarować to do wymiany

Gość • Piątek [29.06.2012, 09:01:25] • [IP: 92.42.118.***]

Polacy to najgorszy naród w Europie ! Sam jad i nienawiść ! żal mi was !

Gość • Piątek [29.06.2012, 09:00:16] • [IP: 93.94.188.***]

Flota powinna przekształcić się w spółkę i zacząć zarabiać !! koniec i basta dość tego żebrania o każdą złotówkę, działaczom podziękować zatrudnić fachowca z doświadczeniem. do boju orły>

Gość • Piątek [29.06.2012, 08:52:49] • [IP: 93.94.188.**]

nie ma i nie bedzie sponsora! zrobcie spółke!

Gość • Piątek [29.06.2012, 08:48:06] • [IP: 217.97.193.***]

zmienic ten chory zarzad Floty nawet gdy beda mieli sponsora to nic nie zrobia Flota musi byc ale nie z tym zarzadem

Gość • Piątek [29.06.2012, 08:42:11] • [IP: 92.42.117.**]

Flota dostała masę kasy z miasta, osiągnęła sukces i dobrze. Teraz, jeśli chcą sukces kontynuować muszą znaleźć sponsora. Miasto nie może być sponsorem I ligowego klubu, bo to po prostu byłoby marnotrawienie publicznych środków. Zaoszczędzone pieniądze należy przeznaczyć na prawdziwy sport (a nie profesjonalne, komercyjne" show"). Na szkolenie młodzieży, lekką atletykę i budowę choćby jednej bieżni w mieści, by dzieci nie musiały jeździć na zajęcia z lekkiej atletyki do Międzyzdrojów.

Gość • Piątek [29.06.2012, 08:39:55] • [IP: 80.245.189.***]

debilny to moze byc ten kto wspiera tych lodzi i ta smieszna flote, skoro takie komentarze sa doposzczalne.

Gość • Piątek [29.06.2012, 08:36:20] • [IP: 92.42.118.**]

flota pada to miasto musi dać pieniądze, a jak szpital pada to miasto nie ma, i rozważa żeby się go pozbyć, ale polityka naszych władz!!

Gość • Piątek [29.06.2012, 08:35:08] • [IP: 80.245.182.***]

a niech spadnie albo i wypadnie w piz-du z tą flotą

Gość • Piątek [29.06.2012, 08:28:47] • [IP: 195.117.222.***]

jestem sympatykiem Floty - może ktoś mnie wypłaci nagrodę??

Gość • Piątek [29.06.2012, 08:26:09] • [IP: 31.60.63.**]

Nareszcie koniec dojenia. Glowny sponsor sie opamietal BRAWO

Gość • Piątek [29.06.2012, 08:24:16] • [IP: 217.97.193.***]

a jednak codziennie uświadczam się że czytelnicy komentujący na tym portalu to w znacznej większości totalni debile a portal cieszy sie ża trafia w target... co sie porobiło w naszym mieście przez ostatnie lata że są tu ludzie którzy tak źle życzą dumie prawdziwych, rdzennych mieszkańców jaką była, jest i będzie FLOTA. Podejrzewam że to właśnie ci którzy osiedlili się w Świnoujściu w ostatnich latach bo to ci ludzie są tak tragiczni i przywieżli ze sobą wredną, polaczkowatą mentalność...

Gość • Piątek [29.06.2012, 08:22:30] • [IP: 80.245.181.***]

Prezydent dawał flocie pieniądze to Śliwiński mówił że źle, teraz nie chce dać to Śliwiński mówi że źle, ty kolego w końcu się określ o co ci chodzi ? Może oddawaj tak część swojej pensji prezesa na flotę.

Gość • Piątek [29.06.2012, 08:19:47] • [IP: 88.156.234.**]

Widać z tego że pan Edzio chce udawać pandę i z ręką wyciągniętą do prezydenta mówi. ...pan da, pan da, pan da. ... A może trzeba zmienić ten zarząd i wybrać ludzi bardziej zaradnych.

Gość • Piątek [29.06.2012, 08:14:51] • [IP: 217.153.7.***]

brawo miłośnicy szarzyzny i miernoty cieszcie się z tryumfu własnej ignorancji, depczecie i opluwacie jedno z niewielu wartościowych przedsięwzięć w tym mieście !

Gość • Piątek [29.06.2012, 08:13:38] • [IP: 95.129.225.**]

Tylko Flota jedyna rozrywka i tu stanowcze Tak!!...a karuzela kultury, która będzie trwała 2 dni a później cisza przez cały rok Stanowcze Nie!! Flota MKS!!

KPT BOMBA • Piątek [29.06.2012, 08:09:17] • [IP: 95.129.225.***]

A GDZIE TEN WIELKI SPONSOR CO NIBY MIAL DO NAS DOTRZEC I NIE MOZE OD PONAD ROKU?!

Gość • Piątek [29.06.2012, 07:54:23] • [IP: 217.153.7.***]

Zlikwidować część dopłat do Floty, zgadzam się. Jednocześnie należy wprowadzić obowiązkową zapłatę za przewóz samochodów w centrum miasta, przeprawa promami typu" Karsibór" pozostanie nadal bezpłatna zgodnie z obowiązujacą ustawą. Obciążenie nie będzie większe, po prostu kierowcy przestaną wozić tyłki do stoczni, portu, bazy promowej itp., przejdą kawałek na własnych nogach lub pojadą rowerem. Tu leżą większe pieniądze niż wydatki na Flotę.

Gość • Piątek [29.06.2012, 07:50:10] • [IP: 92.42.118.***]

Flota jest i bedzie czy to sie komus podoba czy nie. Wtakiej Termalice gdzie jest 726 mieszkancow stac na 1 lige.Dlaczego wiec naszego 38tys miasta nie stac na to mniej pieniedzy wydawac bez sensownie a napewno by starczylo na wszystko.FLOTA KROLOWA POMORZA

Gość • Piątek [29.06.2012, 07:49:30] • [IP: 92.42.118.***]

Oddajcie wszystko niemcom !To wam wychodzi najlepiej ! Czy w tym mieście jeszcze jest polska? Tracimy wszystko, nawet naszą polskość ! FLOTA TO MY !

Gość • Piątek [29.06.2012, 07:47:34] • [IP: 93.161.13.**]

Pracowałem dla jednego z rządzących - przedstawicieli FLOTY - i otóż co się dowiadujemy że bierze niesamowite pieniądze za transfery piłkarzy na swoją rękę na nie dla clubu. .. każdy z nich kręci tam swój bat ale nie wspiera klubu. Taka prawda. Zamknąć FLOTE !! takiego my jesteśmy zdania - pracownicy pewnej firmy budowlanej !!

Gość • Piątek [29.06.2012, 07:43:41] • [IP: 80.245.183.***]

190 to co histeryzujesz? czemu portal raz puszcza wyzwiska a raz nie? portalikowi iswinoujscie podoba sie ze ktos sie wstawia za flotą i wtedy przepuszcza jego chamskie posty... ale jak nie po mysli portaliku to hoho, trzeba uciac komentarz w imie pozornego pilnowania regulamine. hrrr pfu wam w ryje chamy!

Gość • Piątek [29.06.2012, 07:41:23] • [IP: 80.245.189.***]

Mierz siły na zamiary... a ktoś tu kiedyś do ekstraklasy chciał startować...

Gość • Piątek [29.06.2012, 07:41:03] • [IP: 88.156.232.***]

Prowadziłem przez ponad 19 lat działalność gospodarczą, ważna dla miasta, bo zapewniałem papu dla przynajmniej 20 podmiotów na terenie Świnoujścia, od tygodnia z powodu niezapłaconych faktur i rachunków przez kontrahentów, zmuszony będę zakończyć działalność, zatrudniam ponad 15 osób. Od pewnego czasu ściga mnie SU i ZUS, POTRZEBUJE PILNIE ABY URATOWAĆ FIRMĘ I ZAPEWNIĆ PRACĘ LUDZIOM PONAD 800 TYSIĘCY! Czy mogę liczyć na pomoc prezydenta i radnych, szczególnie tych z PO? Inaczej za tydzien zwijam interes!

Gość • Piątek [29.06.2012, 07:40:13] • [IP: 80.245.183.***]

ale mnie w ogóle piłka nożna nie interesuje po co mam do tego dopłacać? :) wara od moich pieniędzy:) Mam w nosie tę flotę, niech upada. Zresztą ciekawe ile te piłkarzyki i prezesy zarabiają, gros pieniędzy idzie na nich... kopacze kulki zarabiają po 10000 a pokojówka 1000 zł pracując o wiele ciężej. Żenada. Niech to upadnie i nie ważyć mi się tego ratować.

Gość • Piątek [29.06.2012, 07:38:07] • [IP: 46.112.108.***]

to niech grają w III lidze, albo niech sobie w końcu Flota znajdzie sponsora, przecież to leży w interesie klubu a nie miasta...

Gość • Piątek [29.06.2012, 07:36:47] • [IP: 94.40.11.**]

no w końcu jakaś racjonalna decyzja!

Gość • Piątek [29.06.2012, 07:31:20] • [IP: 93.94.185.***]

a p. Sliwinski niech się nie odzywa już sprzedaje nasze Uzdrowiska nie będziemy mieli gdzie sie leczyć myślałby kto że tak się troszczy o flotę

Gość • Piątek [29.06.2012, 07:25:29] • [IP: 88.156.232.***]

Zmienić ZARZĄD, widocznie są nieudacznikami, jeżeli nie umieją załatwić sponsora, a ja nie zyczę sobie, żeby z moich podatków utrzymywany był klub, który mnie wcale nie obchodzi.W zarządzie są ludzie majętni jak chcą mieć klub niech sponsorują.

Gość • Piątek [29.06.2012, 07:17:50] • [IP: 195.117.222.*]

Może trochę poucinać pensje trenerom, pilkarzom i całej otoczce Floty i napewno dużooo kasy by zostało.

Gość • Piątek [29.06.2012, 07:03:20] • [IP: 93.94.185.***]

KAŻDY KLUB SAM SZUKA SOBIE SPONSORÓW, ONI NIECH ROBIĄ TAK SAMO.MŁODE, ZDROWE CHŁOPY NIECH NA SIEBIE ZAROBIĄ JAK ROBIĄ TO WSZYSTKIE KLUBY w tym dzieci i ludzie niepełnosprawni

Gość • Piątek [29.06.2012, 06:53:21] • [IP: 92.42.117.***]

Jeszcze niedawno Agatowska stala w pierwszym szeregu jak flote popieral Zmurkiewicz a teraz krytykuje Jak morzna byc takim perfidnym Ale to jest cala P.Agatowska po trupach do karjery jeszcze troche i nowe wybory

Gość • Piątek [29.06.2012, 06:52:32] • [IP: 46.204.1.***]

A ja wolę żeby nasi grali w I LIDZE, w okręgówce to nie sztuka.

Gość • Piątek [29.06.2012, 06:47:01] • [IP: 80.245.191.***]

najważniejsze, że klub nie zalega z wypłatami dla DZIAŁACZY, ostatnio nawet poprzyznawali sobie odznaczenia. Tak trzymać.

Gość • Piątek [29.06.2012, 06:38:03] • [IP: 80.245.189.***]

Narascie. .zlikwidowac tych kopaczy, chetni niech sobie placa.

Gość • Piątek [29.06.2012, 06:36:57] • [IP: 80.245.191.***]

1000 prawdziwych kibiców(kochających klub) x 15pln miesięcznie to daje rocznie 180.000 pln.Więc w czym problem dla miłośników piłki w naszym mieście?Utrzymujcie swój klub i wpłacajcie co miesiąc.

Gość • Piątek [29.06.2012, 06:29:49] • [IP: 79.186.118.**]

Ot do czego doprowadziło frajerstwo i zadufanie w sobie panów D, S i R.

Gość • Piątek [29.06.2012, 06:06:12] • [IP: 80.245.176.***]

Skoro Pan Prezydent nie chce Floty, to dlaczego dał 5-milionów na stadion, zamiast na szpital ?

Gość • Piątek [29.06.2012, 05:34:02] • [IP: 92.42.119.***]

na cholera nam ta flota rozwiazac i po krzyku

Gość • Piątek [29.06.2012, 04:50:39] • [IP: 178.238.249.**]

Brawo koniec z Flotą !! I już !!

cnr • Piątek [29.06.2012, 03:39:57] • [IP: 80.245.181.***]

Faktycznie. .lepiej budowac pensjonaty dla pierników(zwłaszcza z poza granic Polski) promowac naszą wyspe jako kurort dla emerytowanych turystów.zal i jeszcze raz zal. .nasze miasto potrzebuje powieu swiezosci a nie wapna Panie Janku. .!!

Gość • Piątek [29.06.2012, 03:13:56] • [IP: 212.160.162.**]

Na skraju upadłości to jest Jasiukiewicz! Cienias na usługach SLD... ten człowieczek robi matematykę w urzędzie! Szczur uciekać z tonącego okrętu!! Szmata!!

Gość • Piątek [29.06.2012, 02:55:33] • [IP: 212.160.162.**]

Ciul z wami! prezydencie i lansem przed wyborami! ZAPAMIĘTAMY! CIEBIE I AGATOWSKĄ! Byliście z Flotą wtedy, kiedy trzeba było głosy zbierać!

Gość • Piątek [29.06.2012, 02:29:26] • [IP: 79.102.52.**]

flota to nam potrzebna jak świni siodło, banda darmozjadów.DO ROBOTY nygusy

Gość • Piątek [29.06.2012, 01:51:26] • [IP: 93.94.191.***]

najlepiej zamknąć stadion, szpital.Sprzedać teren NIEMCOM, niech sąsiedzi wybudują kolejny pensjonat dla niemieckich staruchów.LUDZIE TU CHODZI O NASZ KLUB

Gość • Piątek [29.06.2012, 01:02:26] • [IP: 93.94.190.***]

nawet nie dać im pieniędzy na III ligę maks okręgówka i tyle, niech tam graja nasi chłopaki, Panie Żmurkiewicz liczymy na" zatamowanie"pieniędzy dla tego klubu, to bezsensu, Mr Śliwiński trochę przesadza, chce ratować klub zamiast szpitala?niech to powie głośno!!

Gość • Piątek [29.06.2012, 00:46:34] • [IP: 41.194.25.***]

Panie mecenasie R. ponoć pan ciężko chory. ... ale darmowe imprezki jak i dziadowanie o kaskę w wciąż kręcą ? Za mało zarabiamy. ... ? Pokaż Pan w końcu klasę a chciaż jej resztki jeśli jeszcze jakieś pozostały. Zdrowia. ... oczywiście bez wzgledu na brak sympatii życzę.

Gość • Piątek [29.06.2012, 00:44:27] • [IP: 92.42.112.**]

hahahahaha

rbn • Piątek [29.06.2012, 00:38:12] • [IP: 80.245.188.**]

Łatwiej jest wyciagac rączke po publiczna kase do prezydenta niż zwiazac sie ze sponsorem strategicznym... Z bardzo prostej przyczyny, on ma wymagania odnosnie wynikow. A urzad miasta? Czy mieli 3 czy 10 zanda roznica, reklamuja miasto i trzeba dac im kase... zenada. Flota do 3 ligi bajbaj

Gość • Piątek [29.06.2012, 00:18:48] • [IP: 88.156.233.**]

to biedny region i tu nie ma żadnych królowych Pomorza jest tylko jedna Duma i z całym szacunkiem jej trzeba kibicować. A Flota do III ligi i tam jest jej miejsce ale dumne i prawdziwi kibice i tak przyjdą! Życzę Flocie najlepszego ale czasem droga prowadzi przez kręte ścieżki taki kraj... nasze bogate miasto to zadupie i tyle!!

idiota swinoujski • Piątek [29.06.2012, 00:14:36] • [IP: 192.168.11.***]

A niech spadnie do 18 ligi i bedzie wreszcie spokoj z tym marnotrawieniem spolecznych pieniedzy !!

Gość • Piątek [29.06.2012, 00:06:54] • [IP: 93.94.190.***]

zabrać z I ligi i jak ktoś dobrze zauważył postawić na naszą młodzież- uzdolnioną sportowo, popieram Prezydenta który mówi STO PIENIĘDZY DLA FLOTY!!

Gość • Piątek [29.06.2012, 00:05:18] • [IP: 88.156.234.***]

ja pierdziu !! 2 miliony co roku na Flote, żarty jakieś...a szukać sponsora a nie na łatwiznę łapę wyciągać i doić miasto. ..a naprawa lampy przy Lidlu też się mieści w tym dofinansowaniu ?? weźcie się ogarnijcie z tą piłką, bo wstyd - wyniki do d..y a żebractwo opanowane do perfekcji,

Gość • Piątek [29.06.2012, 00:04:33] • [IP: 93.94.190.***]

brawo Panie Prezydencie myślę że zyskał Pan wielu zwolenników, niech Zarząd sobie załatwia sponsorów to normalna praktyka a nie do miasta, , , dziękujemy Panie Prezydencie

Gość • Piątek [29.06.2012, 00:04:09] • [IP: 88.156.232.***]

Dla mnie Flota może zbankrutowac!!

Gość • Czwartek [28.06.2012, 23:56:03] • [IP: 80.245.182.**]

Może to rozwiązanie... ALE PO CO MIASTU IMPREZA NA KTÓRĄ MIASTO W 3 DNI WYDAJE 1000000 ZŁ?? TAK, TAK MIASTO NA KARUZELĘ COOLTURY PRZEZNACZA MILION ZŁ!! PO CO?? a całoroczny nakład na Flotę to 2 mln... ot co...

Jelop • Czwartek [28.06.2012, 23:40:06] • [IP: 80.245.184.***]

zawsze chodzilem na trzecia lige i bylo dobrze. Spadniemy? OK prawdziwi kibice zostana reszta moze sie palowac

Gość • Czwartek [28.06.2012, 23:37:02] • [IP: 217.97.193.**]

Jedyne wyjście? - likwidacja Floty! Popieram Prezydenta! Tak zrobić!

Gość • Czwartek [28.06.2012, 23:24:19] • [IP: 217.97.199.**]

Szkoda tylko już wyrzuconych na ten klub pieniędzy, bo przy tak duzych potrzebach szpitala te pieniądze dzisiaj byłyby na wagę złota.

pesymistainaczej • Czwartek [28.06.2012, 23:24:01] • [IP: 46.112.253.**]

Klub nie myślał perspektywicznie. Zrobiono wszystko na odwrót. W takim mieście jak Świnoujście powinno się postawić na szkolenie młodzieży i zapewnienie im warunków do tego. Grający wychowankowie w 3 czy 4 lidze sprawiali by miejscowym kibicom większa przyjemność nic obecni gracze którzy doją klub i odchodzą co 6 miesięcy do lepszych klubów. W późniejszym etapie z wyszkolonych wychowanków można by utrzymywać klub i piąć się odpowiednie klasy wyżej. Klub zamiast robić wszystko aby przyciągnąć kibiców robił wszystko aby ich stracić. Teraz kiedy są oni potrzebni aby wesprzeć klub swoimi głosami odwracają się od niego tak jak od nich odwrócono się kiedyś. Czy zarząd liczył co roku na przysłowiową" pandę" od prezydenta? Bezsensowny też jest byt w 1 lidze kiedy niemożna wejść do klasy wyżej bo stadion nie spełnia warunków? Mecze są odpuszczane przez kluby pierwszoligowe bo nie spełniają licencji w ekstraklasie. To tak jak bym grał w jakimś turnieju i nie chciał zająć 1-2 miejsca bo bym musiał lecieć do Anglii na kolejne zawody a mnie nie stać-bez sensu. Czy do Świnoujścia przyjedzie Kolejarz Stróże czy Chemik Police to już chyba bez znaczenia.

Gość • Czwartek [28.06.2012, 23:18:32] • [IP: 95.129.228.***]

Jak to krzyczą kibice - NASZA DUMA- Może zrzuta??

Gość • Czwartek [28.06.2012, 23:18:06] • [IP: 217.97.199.**]

do 4 !! hah a

Gość • Czwartek [28.06.2012, 23:16:19] • [IP: 80.245.190.**]

Do:Gość • Czwartek [28.06.2012, 22:53] • [IP: 92.42.118.**] Idź się leczyć do psychiatry. Tunel to mżonka, temat dla miłośników kampanii wyborczej, mamiom tym temetem od conajmniej35 lat, a FLOTA, naiszę jeszcze raz i to dużymi literami, była, jest, i bedzię czy tego chcesz czy nie" debilu" FLOTA TO ŚWINOUJŚCIE

Gość • Czwartek [28.06.2012, 23:13:35] • [IP: 80.54.123.**]

panie Śliwiński, jeśli wczesniej miasto dawało, to znaczy, że ma dawać dopóki będą chętni do brania?

Gość • Czwartek [28.06.2012, 23:12:50] • [IP: 80.245.190.***]

Do tej pory było fajnie jak pieniązki spływały z UE. Nie trzeba się było wysilać by zrównoważyć wydatki z dochodami, a rządzenie to był pryszcz. teraz w kryzysie niech cwaniaczki pokaża jak się zdobywa kasę dla miasta. jak burmistrz i jego zastępcy nie potrafią to niech sie zwrócą do osir-u tam mamy świetnych menadżerow.

Gość • Czwartek [28.06.2012, 23:11:44] • [IP: 80.245.181.***]

Żenada.

Gość • Czwartek [28.06.2012, 23:11:19] • [IP: 95.129.228.***]

Powtórzę pytanie po raz kolejny: co zarząd klubu zrobił do tej pory żeby pozyskać strategicznego sponsora?

Gość • Czwartek [28.06.2012, 23:05:50] • [IP: 80.245.189.***]

zakłady bankrutują czemu ma się utrzymywać darmozjadów

Gość • Czwartek [28.06.2012, 23:04:39] • [IP: 217.97.199.**]

Nagród k*rwa? Za co?

Gość • Czwartek [28.06.2012, 23:04:08] • [IP: 195.117.222.*]

Prezes Polskiego LNG nie obiecywał sponsorowania Floty. O odmowie Żmurkiewicz mówił w tv Świnoujście.

Gość • Czwartek [28.06.2012, 23:01:39] • [IP: 195.117.222.*]

Biednemu Żmurkiewiczowi wszyscy przeszkadzają. W Świnoujściu nie powinno być mieszkańców, tylko kasa do wzięcia.

Gość • Czwartek [28.06.2012, 23:00:26] • [IP: 92.42.118.**]

Uzdrowisko Świnoujście sponsoruje karuzele !! Prezes uzdrowiska mówi że należy tego zaprzestać!!Uzdrowisko i prezes nie sponsoruje Floty!! Paradoks?? Rozdwojenie jaźni ?? Schizofrenia ??

Gość • Czwartek [28.06.2012, 22:58:48] • [IP: 164.126.175.***]

jajko na bruk...

Gość • Czwartek [28.06.2012, 22:53:39] • [IP: 83.21.150.**]

LNG BURACTWO ZAWSZONE na obiecankach się skończyło ŻENADA

Gość • Czwartek [28.06.2012, 22:53:37] • [IP: 92.42.118.**]

lepiej przeznaczyć tą kasę na tunel a flotę zlikwidować będzie mniej wrzasków pijanych kibiców łażących po nocach

Oglądasz 1-181 z 181
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ O godz. 16.00 wprowadzono w tunelu pod Świną wprowadzono ruch wahadłowy. W Świnoujściu tworzą się korki. Cały czas kursują promy na przeprawie w centrum miasta ■ Około godziny 14:30 doszło do zderzenia samochodów w tunelu pod Świną. Na miejscu pracują służby, które mają jak najszybciej udrożnić przejazd ■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwycięstwa 8 maja 2025 r. Uroczystość rozpocznie o godz. 11.00 na Placu Słowiańskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczpospolitej” poprzez złożenie kwiatów przez władze administracyjne i samorządowe, służby mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. Druga część uroczystości odbędzie się o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w Świnoujściu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny Światowej” ■