Tym samym szczecińska firma będzie miała już ponad 92 procent udziałów świnoujskiego portu. Reszta jest w rękach prywatnych inwestorów. Wartość transakcji objęta jest tajemnicą handlową. Musi ją jeszcze zaakceptować Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Prezes PHŚ Marek Kowalewski uważa, że zmiana właściciela nie wpłynie negatywnie na przyszłość firmy. Świnoujski Port handlowy całkowicie w rękach prywatnych jest od 2008 roku. To spółka operatorska, tzn. że jej majątkiem są m.in. urządzenia portowe, natomiast tereny są własnością Skarbu Państwa.
W zeszłym roku roku Port Handlowy Świnoujście zanotował 5 mln zł zysku. Pracuje tam 300 osób.
Ciekawe co teraz z twardym trzonem.
A jak w tej sytuacji wygląda sprawa udziałów niejakiego Wuji i jego popleczników?
TO JEST PORT WIDMO.
W takim razie podaje, IN/OUT Świnoujście od 01/06/12 26 statków, Szczecin IN/OUT 85 statków. Nie liczę barek i małych holowników. Więc zastanówcie się co Wy za każdym razem piszecie! Chcecie dane z całego roku? Internet nie boli, wystarczy poszukać. Też jestem ze Świnoujścia i wstyd mi za każdym razem jak słyszę od kolegów ze Szczecina, że młodzi ludzie u nas nie maą pojęcia o gospodarce morskiej a wygadują takie głupoty. Port Szczecin Świnoujście to jedna całość tyle, że oddalona 4 godziny drogi od siebie. KiedyWy to pojmiecie Parchy??
A DURNIE z radia szczecin podali wczoraj w południe na antenie we wiadomościach, źe to DB Schenker odkupił udziały od Odry Trans. Głupie jątrzące nie profesjonalne pismaki. To oni na co dzień wprowadzają chaos w dużej i małych lokalnych ojczyznach.
i znowu te teksty o moście i odcięciu szczecina. Jesteście śmieszni, podać Wam dane choćby z tych 6 dni ile styatków poszło i wyszło ze szczecina? a ile weszło do Świnoujścia?
14:48 - Nie jestem pracownikiem portu odbycie, a Ty z zarządem masz wspólny język z jego tyłkiem.
Dariusz" Kruger" "Koszmar z ulicy Bunkrowej".
Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin
kto to ten koszmar?
Koszmar to klient ktory na niczym sie nie zna, i za nic nie odpowiada ! A wszystkim roskazuje !!
No i kto by pomyślał że dawna wrocławska Żegluga na Odrze /przekształcona potem w Odra Trans- obecnie OT Logistic/, ta co miała nabrzeże w basenie węglowym/obecnie Adlery/ będzie właścicielem prawie całego Portu Handlowego.
Koszmar doprowadzi port do upadku ! to tylko kwestia czasu !
czyli robi sie syf kila a na konie c mogilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Weźcie się do roboty nieroby!! Narzekanie nic nie zmieni. Co? boicie się uczciwej pracy??łapserdaki, łobuzy tylko always complaining?? to wasz sposób na zycie. niech zyje PHŚ!!
To już jasne kto nas tak ciągle zapyla i smrodzi!! Wydział Ochrony Środowiska nie leniuchujcie do roboty czas z tym truciem skończyć
Szczecin bedzie robił co zechce na terenie Portu Świnoujscie -i co wtedy?
Niech Szczecin zabiera tego Koszmara, lub niech go kupi ! Nie potrzeba w porcie terroru i mobingu !
Koszmar wypad z portu !
Tylko niech Ot logistics nie kupuje portu rzecznego w szczecinie bo plajtę ogłosi
215..się nie dziwię, pejsate chcą hebrajskiego jako drugiego języka urzaedowego, no i co ci nasi przodkowie zrobili dobrego, podali rekę to teraz nam ją odgryzają, a trzeba było zrobić tak jak Hiszpanie, Portugalczycy czy skandynawia, a tak mamy wiecznych gości co nas podgryzaja!!
Jak był zysk, to czy była wypłata dywiedendy za 2011r.dla drobnych udziałowców?
to język niemiecki przestanie obowiązywać w PHŚ, to chyba dobrze?
A niech sobie biorą wszystko. Na miejscu portu postawi się apartamentowce. Przynajmniej nie będzie się kurzyło, i będzie czyste powietrze uzdrowiskowe. Sorki uzdrowiska już nie będzie ponieważ pejsaty minister chce je opitolić.
Gość • Czwartek [05.07.2012, 14:52] • [IP: 67.213.218.**] Wystarczyłoby zbudować most, a nastąpiłby szybki rozwój portu, tym bardziej jeśli byłby to most niski lub nie byłby podnoszony. POWTARZAM TO SAMO OD DAWNA. ZAPOWIEDŹ BUDOWY TAKIEGO MOSTU PRZEZ MIASTO ZADZIAŁAŁO BY RÓWNIEŻ W DRUGĄ STRONE -> PIENIĄDZE NA TUNEL ZNALAZŁYBY BY SIĘ RAZ - DWA GDYBY" SZCZECINKOWI" ZAGROZIĆ ODCIĘCIEM OD MORZA.