POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [18.10.2013, 08:23:17] • Świnoujście

Zenon Nowak: Chcemy skończyć zabawy matek. Zobacz Film!

Zenon Nowak: Chcemy skończyć zabawy matek. Zobacz Film!

fot. Sławomir Ryfczyński

Ma płacić alimenty, ale nie mieć wpływu na wychowanie dziecka. Tak, zdaniem Zenona Nowaka, traktowani są dziś w Polsce ojcowie. Dlatego przed świnoujskim sądem zorganizował dziś protest.

- Ten protest ma uzmysłowić, że w Polsce są łamane podstawowe prawa człowieka, prawa dzieci do posiadania obojga rodziców. Oraz prawa ojców do wychowywania własnych dzieci - mówi Zenon Nowak, mieszkaniec Świnoujścia i członek Stowarzyszenia Dzielny Tata.pl. -Matki systemowo ograniczają prawa ojcom i sprowadzają ojców biologicznych tylko do roli bankomatu.



Zenon Nowak twierdzi, że wie o czym mówi, bo jego dziecko wychowuje ulica i koledzy, a on nie ma na nie wpływu. O godzinie 14, w świnoujskim sądzie mieszkaniec naszego miasta miał sprawę.

To 13. Demonstracja stowarzyszenia w Polsce.

- Pracujemy z Komisjami Sprawiedliwości i Praw Człowieka oraz Polityki Społecznej i Rodziny w Sejmie nad nowelizacją ustawy prawa rodzinnego – mówił świnoujścianin.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 150, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-150 z 150

szczery • Środa [11.06.2014, 16:38:18] • [IP: 89.68.5.**]

Brawo panie Nowak. To wszystko szczera prawda. Ojciec w tym kraju nic nie znaczy jako człowiek. Wszystko jest podporządkowane tak zwanym samotnym matkom. One prawie nigdy nie są samotne zwłaszcza w nocy.

Gość • Poniedziałek [18.11.2013, 12:14:30] • [IP: 164.126.147.**]

przestancie pluc jadem, nie macie panowie pojecia jak kobietom samotnym matkom jest ciezko, bo nie wszytskie mamy mamusie i pomoc, a faceci ile placa??aby jak najmniej niech za 300 zl wynajma mieszkanie, ubiora dziecko zaplaca nianke i zyja, najepiej dac alimenty i miec problem z glowy ale kto z tym zostanie??tatus czy mamusia??kazdy cwany i wyraza swoja opinie, rozumiem gdybyscie placili 1000 zl alimentow i ktos by robil wam pod gore ale 300 zl??smeich na sali

Gość • Wtorek [22.10.2013, 21:44:37] • [IP: 95.108.63.**]

Panie Nowak, widać jak Panu zależy na dziecku - przepychanki pod szkołą, wyzwiska z Pana strony, nachodzenie, wieczne awantury i brak zainteresowania, kiedy chłopak tego potrzebował... Chodzi tylko o medialny szum wokół Pana osoby. Odpuść Pan, wstydu oszczędź!

Gość • Wtorek [22.10.2013, 10:29:48] • [IP: 93.94.185.***]

Ten Pan to lubi publiczność

Gość • Poniedziałek [21.10.2013, 13:33:43] • [IP: 83.15.113.**]

Ten Pan tyloma sprawami publicznymi się zajmowal, ze nie miał czasu zająć się swoją rodziną /gazoport, wyjazdy do warszawki pod krzyż / to i nie dziwota, ze mu się rodzina posypała. Niedługo wybory to i Pan Nowak się uaktywnił. Nie dał rady dostać mandatu radnego w naszym mieście za walkę przeciw gazoportowi, to załozył nowe stowarzyszenie.Nie wierzę temu Panu, jest arogancki, pełen wyniosłosci i przekonania o swojej mądrości. Ma wielkie parcie na szkło.

Gość • Poniedziałek [21.10.2013, 08:26:46] • [IP: 178.238.252.**]

Im facet więcej zarabia, tym bardziej mści się na żonie, za odejście.Ma gdzieś, że swoim zachowaniem, najbardziej krzywdzi dziecko.Wyjazdy na zagraniczne wycieczki, nazywa miłością do dziecka!Gdzie był, jak trzeba było dziecko przewijać, karmić i wstawać do Niego w nocy?!Odchowane, zadbane, ładnie ubrane, to fajnie byłoby się z Nim pokazać...a czyja to zasługa, ojca, który miga się od płacenia alimentów!Dobrych ojców, kobiety nie zostawiają, a i dzieci do takich lgną, mimo, że często nie mają pieniędzy.Dobry ojciec, nie znaczy gruby portwel, jak myślą" Dzielni Tatusiowie".Dobry tata, to taki co ma dla dziecka czas, nie po rozwodzie, żeby dopiec mamusi, przybywa na spotkania przydzielone przez Sąd!Trzeba było być dobrym, przed rozstaniem, dziecko by TO napewno zapamietało i nie" odwróciło" się od ojca!

Gość • Niedziela [20.10.2013, 18:42:33] • [IP: 78.30.111.**]

pokazał swoją inteligencję wraz z kolegami, którzy nie walczą o dzieci. To przykrywka.

klientka • Niedziela [20.10.2013, 17:20:01] • [IP: 80.245.184.**]

No niestety sama widziałam jak ten Pan wyzywał swoją żonę w miejscu, gdzie pracowała, mam nadzieję że podobnych praktyk nie stosuje wobec sojego dziecko o które walczy.

Gość • Niedziela [20.10.2013, 16:39:44] • [IP: 92.42.118.***]

jemu nie chodzi o dziecko !

Gość • Niedziela [20.10.2013, 15:16:40] • [IP: 178.238.252.**]

Gość • Niedziela [20.10.2013, 14:01:02] • [IP: 79.186.46.***] Panie Zenonie łaczę się z Panem bo widać jawnie że to spisek pań należących do organizacji kobiecych. To transparentna dyskryminacja ojca sterowana przez organizacje kobiece. Pani NOwak to prosta kobieta ze wsi i niepotrafiłaby tak pokierować sprawami o których Pan mówi. Ja również jestem ofiarą spisku kobiet i organizacji kobiecych na najwyższym szczeblu i wiem co znaczy upokażanie Pana, wykształconego, inteligentnego człowieka pochodzącego z bardzo dobrej rodziny. Wspołczuje ale cóż miłość jest ślepa a my niestety tą miłością się kierujemy. Pozdrawiam" Uważam, że inteligentny, wykształcony człowiek, nie robił by z siebie pośmiewiska!a przedewszystkim, nie robił by tego swojemu dziecku!mała mieścina, jak widać po komentarzach, wszyscy wiedzą o kogo chodzi...łącznie z tym, gdzie pracuje była małżonka itp.Nie pomyślał Pan, jak synowi(już nastoletniemu)musi być ciężko, mając takiego ojca!Jest na tyle" duży", że gdyby Pan był naprawdę dobrym człowiekiem..

Gość • Niedziela [20.10.2013, 15:14:50] • [IP: 83.8.101.***]

Masz 100% racje DUNCZYK typowy frajer dał się okraś na oczach łosi z samochodu mieszkania itp. A na pozew o rozliczenie konkubinatu zero kontaktu z synem. " " Sam nie jest w porządku. Dlaczego nie pisze, że ją prześladuje." "" dobrze napisane typowy przykład walki dzieckiem by nie oddać tego z czego okradła już nie jednego.

Gość • Niedziela [20.10.2013, 14:34:37] • [IP: 95.129.225.***]

Ja na miejscu DUŃCZYKA nie wypowiadałbym się tak źle o matce jego syna. Sam nie jest w porządku. Dlaczego nie pisze, że ją prześladuje. A co do wspólnych znajomych - łosi - oni potrafią ocenić frajera.

Gość • Niedziela [20.10.2013, 14:01:02] • [IP: 79.186.46.***]

Panie Zenonie łaczę się z Panem bo widać jawnie że to spisek pań należących do organizacji kobiecych. To transparentna dyskryminacja ojca sterowana przez organizacje kobiece. Pani NOwak to prosta kobieta ze wsi i niepotrafiłaby tak pokierować sprawami o których Pan mówi. Ja również jestem ofiarą spisku kobiet i organizacji kobiecych na najwyższym szczeblu i wiem co znaczy upokażanie Pana, wykształconego, inteligentnego człowieka pochodzącego z bardzo dobrej rodziny. Wspołczuje ale cóż miłość jest ślepa a my niestety tą miłością się kierujemy. Pozdrawiam

Gość • Niedziela [20.10.2013, 13:54:22] • [IP: 79.186.46.***]

Panie Zenonie szkoda że nie ma PGRów odesłałby Pan ją tam niech żyje dalej w chlewie bez kasy to może zmądrzeje jak jej gnojówki do bucików kupionych przez Pana się nabierze

Gość • Niedziela [20.10.2013, 13:49:50] • [IP: 79.186.46.***]

kiedy wreszcie obudzą się w sądach i zauważą że baby grają dziećmi. dlaczego nikt nie widzi że dzisiejszy standard to rozwód z winy ojca oskarżenie z art kk alimenty i widzenia jak w więzieniu ojca z synem. ludzie nie wszyscy jesteśmy wierzącymi i nie dla wszystkich przysięga jest święta ale niech poprostu dzieci bedą najważniejsze. Matki nie traktujcie dzieci jako kartę przetargową. skąd u was tyle złości i jadu. tylko dla tego że macie nowego partnera albo chcecie kasy APELUJE DO WAS OPANUJCIE SIĘ NIE RÓBCIE TEGO KOSZTEM DZIECI

Gość • Niedziela [20.10.2013, 09:51:55] • [IP: 80.245.178.**]

Panie Nowak tutaj jest odpowiedź. - Jestem ślepa na płeć - mawia Melissa Mayer, szefowa Yahoo. Ślepi na płeć byli również niektórzy nadawcy, którzy adresowali listy do minister Henryki Bochniarz, zwracając się do niej imieniem Henryk. - Dość! - powiedziała unijna komisarz Viviane Reding, która chce równouprawnienia płci w biznesie. I próbuje wywalczyć nową dyrektywę wprowadzającą 40-procentowy udział kobiet w zarządach dużych firm w krajach Unii Europejskiej. Czy Europę czeka kadrowa rewolucja?

Gość • Niedziela [20.10.2013, 07:04:08] • [IP: 92.42.118.***]

Dobrze, że ojcowie walczą o prawa do wychowywania dzieci ale nie każdemu można przyznać rację. Ten facet wygląda na tyrana.

Gość • Sobota [19.10.2013, 22:25:56] • [IP: 31.1.210.***]

STANDART TO MAMUSIE W RAMACH WYRAFINOWANIA TRAKTUJĄ DZIECI JAK WŁAŚCICIELKI ALIMENTY BO TO DLA NICH NAJWAŻNIEJSZE I UWALIC FACETA ZA WSZELKA CENĘ NIE PATRZĄ NA DOBRO DZIECKA POTEM POZYWAC FACETA ZA NĘKANIE BO ŚMIAŁ UPOMNIEĆ SIĘ O KONTAKT Z DZIECKIEM POTEM PANI WYMYŚLA ŻE BYŁA ZMUSZANA DO WSÓŁŻYCIA SEKSUALNEGO BO FACET PIĘC LAT TRZYMAŁ JĄ PRZYWIĄZANĄ DO KALORYFERU TYLKO ZAPOMNIAŁA ŻE Z PRZYJEMNOŚCIĄ SZŁA SPAĆ Z NIM DO ŁÓŻKA Z GOŁYM TYŁKIEM ALE NACZYTAŁA SIĘ MĄDRYCH PISM DLA KOBIET A TAM KAŻDA MA MILIONERA A NAJWIĘKSZYM K...STWEM JEST ŻE OJCIEC KTÓRY CHE KONTAKTOW Z DZIECKIEM JEST FAŁSZYWIE OSKARŻANY A PEDOFILE KTORZY MOLESTOWALI DZICI NA DOMINIKANIE ZYJĄ SOBIE SPOKOJNIE W DOSTATKU

Gość • Sobota [19.10.2013, 22:15:10] • [IP: 80.245.178.**]

Chlopie nie osmieszaj sie. Wstyd robisz swojemu dziecku. Opieka naprzemienna?? najpierw trzeba pokazac ze sie taki tatus od siedmiu bolesci potrafi opiekowac dzieckiem. Wiekszosc tatusiow niby walczy o dziecko i co z tego jak z biegiem czasu zaczynaja olewac i maja gleboko gdzies. Niektorzy tatusiowie dzieci jak zabaweczki traktuja. Dla nich maluch jest fajny tylko na chwile.

stary klamot • Sobota [19.10.2013, 21:52:40] • [IP: 80.245.178.***]

Wszelkie łatania zmurszałego prawka i tak g... da. Potrzebne jest zupełnie nowe prawo rodzinne, inaczej kraj wyludni się do końca. NIE CHCĄ SIĘ ŻENIĆ, BO NIE ODPOWIADA IM ROLA JEŁOPA, JAKĄ WYMYŚLILI DLA NICH OSZOŁOMY. Dwie kwestie muszą być uregulowane pilnie: 1. W momencie zawarcia małżeństwa/ lub związku partnerskiego/ musi obowiązywać rozdzielność majątkowa z mocy prawa, chyba, że " młodzi" podpiszą akt wspólnoty majątkowej; 2. Rozwód może być orzekany bez winy również wtedy, kiedy współmałżonek się na to nie zgadza. W końcu małżeństwo to nie więzienie, a tylko we więzieniu się jest, chociaż się nie chce. Obecnie nie jest to możliwe, co zmusza ludzi do wymyślania fikcyjnej winy, a nawet powodzi muszą przypisywać sobie fikcyjną winę, byle by dostać rozwód.

Gość • Sobota [19.10.2013, 20:54:06] • [IP: 92.42.118.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [19.10.2013, 19:41:55] • [IP: 80.245.188.***]

Panowie przed ślubem. Dobrze jest rozpoznać co mamusia, a czasami nawet babcia przyszłej małżonki robiła za młodu. Nie wchodźcie w bagno. Często ta taka rodzinna tradycja.

Gość • Sobota [19.10.2013, 19:30:15] • [IP: 62.69.253.**]

NA MIANO OJCA Z PRAWDZIWEGO ZDARZENIA TRZEBA SOBIE ZASLUZYC. TEN NIM JEST, KTORY CZYNNIE UCZESTNICZY W ZYCIU SWOJEGO POTOMSTWA. NIE PROBLEM JEST SPLODZIC-BEZ WZGLEDU NA FAKT CZY DOM JEST BOGATY CZY BIEDNY...

Gość • Sobota [19.10.2013, 16:50:10] • [IP: 80.245.184.**]

Tylko nie rozumię, co Stowarzyszenie Dzielny Tata ma współnego ze sprawą karną, która w tym dniu się odbywała.

Gość • Sobota [19.10.2013, 15:49:50] • [IP: 80.245.180.***]

To nie prawo jest skorumpowane jak ktoś napisał. To nie sędziowie są skorumpowani. To cały ten syfiasty system tak działa. Ktoś kto cokolwiek wie na temat funkcjonowania tego całego bajzlu, przyzna mi rację. Nie zawsze system działa na naszą korzyść. Natomiast miło jest kiedy ktoś jednym telefonem załatwi nam rozstrzygający korzystnie dla nas temat. Niestety ale czasem ktoś jednym telefonem załatwi coś dla siebie a przeciwko nam i wtedy jest krzywda. To nie krzywda tylko za wąskie plecy! Sprawiedliwość nie istnieje jako taka, kwestia tylko przekonania np. sądu do swoich racji, przekonania w taki lub inny sposób. Dla pocieszenia powiem że Świnoujski sąd nie jest taki bardzo zły, są dużo gorsze. Panie Zenonie wielki szacunek za to co Pan robi. Nie ma znaczenia czy przy tej okazji chce pan zaistnieć w polityce. Nawet dobrze jeśli tak się stanie i osiągnie coś, ponieważ wtedy łatwiej będzie pomagać innym. Proszę startowac na radnego. Poparcie pokrzywdzonych ojców wystarczy aby wygrać.

Gość • Sobota [19.10.2013, 15:35:07] • [IP: 80.245.180.***]

Prawo w naszym kraju jest dla BIEDNYCH!! Pamietajcie o tym ! Kto zna temat to wie o czym mówię. W sądzie nie ten wygrywa kto ma rację tylko ten kto ma kasę! Nie dotyczy to spraw tzw." innych" Kasa i tylko to się liczy, tak więc drodzy tatusiowie dobra rada, jesli chcecie mieć swoje dzieci przy sobie to zarabiajcie kasiorę a później do boju. A jeśli mamusia ma więcej kasy lub korzystnie ulokowała swój otwór to macie przechlapane.

ralf • Sobota [19.10.2013, 15:28:21] • [IP: 83.5.88.**]

Ktos kto zaklada ze zwiazki sie rozpadaja pod wplywem przemocy powinien wziac pod uwage ze panie swiete tez nie sa i w chlaniu piwska (i nie tylko) nie ustepuja facetom. W koncu doszlo do upragnionego rownouprawnienia. Niezaleznie od tego kto jest winien rozpadu zwioazku dziecko ma prawo do posiadania obpojga rodzicow. Dziecko to nie narosl na ciele matki tylko samodzielna istotka majaca uczucia i odczuwajaca bol. Jesli kochacie mamusie swoje dziecko ponad wszytsko to zrobicie wszystko zeby bylo szczesliwe. Czyz nie ? Wiec pokazcie ze nie sa to puste slowa z Waszej strony. Na manifie nie ma ojcow ktorzy nie inmteresuja sie dziecmi. Sa tam ojcowie ktorym zalezy na WSPOLwychowywaniu swoich dzieci bo rozumieja potrzeby dziecka. Ci ktorzy nie chca wychowywac swoich dzieci i tak tego nie beda robic. Dlaczego zatem nie ulatwic tego TYM KTORZY TEGO CHCA

Gość • Sobota [19.10.2013, 15:05:03] • [IP: 92.42.118.***]

prawo w Polsce jest skorumpowane

Gość • Sobota [19.10.2013, 13:37:53] • [IP: 80.245.180.***]

Ojciec niech walczy, niech skomle o widzenia, niech płaci i płacze że dziecka nie widzi... Tak tak, ojciec to nieistotny element, na tyle tylko ważny ile może sypnąć kasy!! A mamusie? mamusie kiedy nie mogą udźwignąć normalnego rodzinnego życia to co robią? Uciekają od tego wszystkiego do swojej mamusi i babcie obciążają wychowaniem wnucząt, a same idą w tak ulubione" tango" Dzięki takiemu postępowaniu dziecko w końcu nie ma ani matki ani ojca. Jesteście takimi tanimi kurewka... które z niczym nie dają sobie rady oprócz fiut... między nogami. p.s nawet się zrymowało na końcu :)

Gość • Sobota [19.10.2013, 13:08:32] • [IP: 80.245.180.***]

MOPR to jest kochani taka zbieranina patologii, że... Znam ten teren z autopsji i wierzcie, że normalnych ludzi można tam zliczyć na palcach jednej ręki, a pracowników naprawdę jest tam sporo.

Gość • Sobota [19.10.2013, 12:56:33] • [IP: 95.129.228.***]

dokladnie ja tez mam corke tylko na papierku baba poszla w dluga ze starym dziadem ale z racji czasu teraz jej i jemu moge podziekowac bo od kilku lat mam w domu to co chcialem wspanialy sex wielka milosc, i co najwazniejsze wspolne zaufanie do siebie i szacunek poprostu normalny dom!!

Gość • Sobota [19.10.2013, 12:53:32] • [IP: 95.129.228.***]

dokladnuie tak jest popieram pana w 100% facet jest ok kochany na poczatku pozniej jest tylko bankomatem

Gość • Sobota [19.10.2013, 12:21:03] • [IP: 80.217.44.***]

Gdzie jest krzyż!! :D Dopiero co tam byl a teraz w Świnoujściu szum robi.

Gość • Sobota [19.10.2013, 11:54:04] • [IP: 83.8.128.**]

Rozwód rodziców, podział majątku i każdy bierze to co dla nich najcenniejsze, ona dzieci, on samochód :P

Gość • Sobota [19.10.2013, 11:00:19] • [IP: 80.245.180.***]

Panie Zenonie niech się Pan nie przejmuje kilkoma komentarzami napisanymi przez jakieś frustratki. Jesteśmy z Panem...

Gość • Sobota [19.10.2013, 10:07:13] • [IP: 95.129.228.***]

skomentuję to tak...jest Tata i jest ojciec...z nimi bywa tak samo jak z ludźmi są rózni...jedni walczą o dziecko i do końca (choć nie zawsze wygrywają, ale dziecko ma" świadomość" tej walki) a inni sobie odpuszczają, płacą małe pieniążki i mają kłopot z bani...nie można generalizować...A zawsze szkoda dziecka

Gość • Sobota [19.10.2013, 10:02:19] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Sobota [19.10.2013, 08:53:27] • [IP: 83.21.154.***] Skoro chlałeś piwsko z kolesiami to nie dziw się że żonka puściła ciebie pijaczka kantem.Może miała dość twojego przetrawionego wydechu chmielowego.

Gość • Sobota [19.10.2013, 08:53:27] • [IP: 83.21.154.***]

Takich przykladow jest mnostwo na swiecie i do tego sie trzeba przyzwyczaic.Opowiem wam wszystkim jaka ja mialem zone. Popychalo ja 2 chlopakow z ktorymi ja pilem piwo za moje pieniadze.W tym wszystkim bylo 2 malych dzieci w tym jedno moje corka.Nie widzialem corki do dzisiaj uplynelo 27 lat jak ostatnio widzialem corke, placilem Alimenty i do dzisiaj niewiem co z nia jest.Napewno pod wplywem Matki dziwki nastawiona wrogo do mnie.Szkoda moje zdrowia.Zostawilem tak jak jest do dzisiaj.Mam tylko corke na papierze.

Gość • Sobota [19.10.2013, 08:23:18] • [IP: 80.245.188.**]

a ten pan to ze swinoujscia bo widziałem go tv na referendum w warszawie to warszawiak jak tam głosował czy tytlko był u jarka

Gość • Sobota [19.10.2013, 08:15:15] • [IP: 92.42.118.***]

to trzeba przyznac sa i dobrzy ojcowie, pamietacie sprawe Patryka??kilka lat w stecz??mamunia utopila z konkubentem 3letniego syna w Wisle bo sad nie przyznal go ojcu!!wiec po co ta sz... walczyla o niego??dla kasy!!popieram Pana, ojciec nie jest gorszym rodzicem!!

Gość • Sobota [19.10.2013, 07:49:18] • [IP: 93.154.167.**]

Oszołom. Powinna założyć mu proces o pomówienia i nadużycia.

Gość • Sobota [19.10.2013, 00:32:02] • [IP: 88.156.233.***]

Jestem kobietą, ale popieram Panów/ojców/."Dlaczego mężczyżni kochają zołzy"?

Gość • Piątek [18.10.2013, 23:16:23] • [IP: 92.42.119.**]

"Tatusiowie od siedmiu boleści"...! Skoro tak bardzo boicie się, że ciężko przez was zarobione pieniążki matki wydadzą na kosmetyczkę czy inne bzdury, o których piszecie to - kupcie za" swoją działkę" - pieluchy, mleko, owoce, soczki, ubranka, buciki, środki pielęgnacyjne, środki czystości i wszystko inne (lista nie ma końca!) co dziecku niezbędne jest na codzień. Nóż w kieszeni otwiera się patrząc na pseudo-ojców ciągających matki po sądach, wypisujących bzdury niemające odzwierciedlenia w rzeczywistości... :/ Oczywiście, z myślą o dobru dziecka!

Gość • Piątek [18.10.2013, 22:36:17] • [IP: 93.94.188.**]

Nigdy nie chciałabym być dzieckiem tego Pana! Dobrze, że miałam cudnych rodziców.Pozdrawiam dziecko tego Pana i życzę spełnienia marzeń i wytrwałości w dążeniu do szczęścia rodzinnego w życiu:) Nie na wzór swojej rodziny, a to jest możliwe :)

Gość • Piątek [18.10.2013, 22:25:32] • [IP: 88.156.233.***]

Mnie zadziwia" jasnowidztwo" MOPRU, nikt z facetem nie rozmawiał, dzieciaka nie zbadał psycholog dziecięcy i ktoś zdecydował, że z dnia na dzień ma się wyprowadzić z domu, w którym się wychował i mieszkać w pokoju socjalnym. Rozumiem, ze matka nie chce już być z ojcem, jej decyzja, ale ojcem chłopaka przecież nie przestał być. Jakim prawem ma nie mieć kontaktu i informacji gdzie chodzi do szkoły. Zenek jest normalnym facetem i niczego złego nie zacząłby tego dzieciaka uczyć. jeździli razem po świecie i było ok. A nagle się okazuje, że ktoś z MOPRU wie, że on nie powinien widywać swojego syna. A matkę ktoś zbadał, jaki ona ma wpływ na psychikę syna, który z dnia na dzień ma zapomnieć, że ma ojca, który go wychowywał przez kilkanaście lat ?

Gość • Piątek [18.10.2013, 22:24:40] • [IP: 92.42.118.***]

Pan jest ojcem ! Byliśmy swiadkami pod szkołą kiedy szarpał pan syna i debre słowo z pana ust nie padło, szkoda, że szkoła nie zareagowała na te wyczyny!

Gość • Piątek [18.10.2013, 22:22:19] • [IP: 109.149.0.**]

Ojciec moich dzieci ostatni raz ich widzial jak mialy rok dzis to 18 letni chlopcy nie raz prubowali kontaktu i nic !!a o alimentach nie wspomne bo nigdy mi na nich nie zalezalo. niech sobie wsadzi w buty bedzie wyzszy !!

Gość • Piątek [18.10.2013, 22:15:26] • [IP: 80.245.178.***]

Panie Zenonie, jest pan żałosny myśli pan, że podróże zagraniczne załatwiają sprawę rozwoju intelektualnego dziecka, to się pan bardzo myli.Dziecku do prawidłowego rozwoju i nie tylko intelektualnego potrzebni są mądrze kochający rodzice. Panu jednak tej mądrości w miłości do dziecka chyba trochę zabrakło.Oprócz podróży zagranicznych potrzebni są rodzice kochający a nie upokarzający i bezustannie wypominający matce dziecka jakieś błędy i potknięcia z czasów bardzo odległej przeszłości.Niech się pan bardzo mocno uderzy w piersi i zastanowi czy to właśnie nie dlatego dziecko nie chce się z panem kontaktować bo ma już dosyć manipulowania i upokarzania zarówno siebie jak i swojej matki na którą zawsze może liczyć w każdej sytuacji.Pozdrawiam i życzę zrobić sobie rachunek sumienia zamiast tak bezczelnie nagłaśniać, że matka dziecka wyprowadziła się bo nie chciała współuczestniczyć w życiu rodzinnym, dlaczego wyprowadziła się sam pan doskonale wie.

Gość • Piątek [18.10.2013, 21:43:40] • [IP: 80.245.184.**]

A jaki wplyw chce miec na wychowanie? Chlopak duzy, bajek juz nie slucha.Sad juz mu nie moze nakazac spotykac sie z ojcem. Po prostu, to dziecko musi samo chciec. W tej chwili robisz Pan sobie reklame grajac dzieckiem. To jest chore!

Gość • Piątek [18.10.2013, 21:42:26] • [IP: 92.42.118.***]

Pan przypomniał sobie o synu po 13 latach ! super ojciec

Gość • Piątek [18.10.2013, 21:38:45] • [IP: 95.40.201.***]

Nie chciała współuczestniczyc w utrzymaniu domu a uprowadziła dziecko by w moprze mieszkać za darmo na koszt podatników żadnego czynszu opłat za światło gaz wodę i urządzony pokój udawać biedną samotną matkę kasować alimenty i żyć na koszt innych mieszkańców podatników to się nazywa wyrafinowanie właścicielki plus ideologia gender

Gość • Piątek [18.10.2013, 21:28:12] • [IP: 92.42.116.***]

Marcin • Piątek [18.10.2013, 20:38:32] • [IP: 164.127.145.***]proponuję, żebyś swoją, bardziej aktywną działalność zaczynał ze słownikiem ortograficznym. Szanowna Pani Gość • Piątek [18.10.2013, 10:30:35] • [IP: 80.245.178.**] molestowanie seksualne dzieci to nie tylko ze strony faceta, ale także ze strony kobiety, ale pedofilem może być tylko facet wiec tak łatwiej sie wiele spraw tłumaczy, a tego drugiego aspektu jakoś się nie zauważa.

Toniku • Piątek [18.10.2013, 21:07:30] • [IP: 83.30.155.**]

Analizowałem wiele opcji dlaczego sie tak dzieje i wniosek jest tylko jeden, kasa i władza. Na konflikcie zarabiają sędziowie i adwokaci. Traca tylko dzieci tym bardziej że z ich ojca robi sie śmiecia który ma niewolniczo pracować na alimenty które konsumuje matka. WY WSZYSCY ZA TO PŁACICIE !! W WASZYM IMIENIU TAK SIE DZIEJE !! BO WSZYSTKO JEST W IMIENIU RZECZYPOSPOLITEJ.

Gość • Piątek [18.10.2013, 21:00:22] • [IP: 95.129.228.***]

to nie matki ! to tanie szmatki !!

Gość • Piątek [18.10.2013, 20:59:27] • [IP: 62.69.203.***]

Zawsze lansuje sie przed wyborami liczac na zdobycie popularnosci, a dzialka budowlana na Warszowie zarasta chwastami chyba juz wyzej pasa i rozsiewa nasiona do sasiadow.

Gość • Piątek [18.10.2013, 20:58:48] • [IP: 80.245.186.***]

ZONO PANA ZENONA!ROBI PANI KOLEJNĄ KRZYWDE DZIECCKU!NIGDY NIE POWINIEN ZRYWAĆ WIĘZI SZCZEGÓLNIE Z DZIADKAMI, TO SA SKARBY, OSTOJA NA KTÓRYCH MOŻNA ZAWSZE LICZYĆ!DZZIECKO MUSI MIEĆ OPARCIE W DZIADKACH, CHRZESTNYCH ITD, JAK BEDZIE WYGLADAŁA I-SZA KOMUNIA, BIERZMOWANIE, SLUB, GDY NIE BEDZIE CHRZESTNYCH, DZIADKÓW, WUJKÓW ITD.ROZLICZAJCIE SIE MIEDZY SOBA, ADZIECKU NIE ODBIERAĆ MIŁOŚCI TYCH OSÓB.CZY PANI WIE JAK CIERPIA DZIADKOWIE GDY NIE MAJA KONTAKTU Z WNUKAMI??NIECH PANI ZABIEGA O TE KONTAKTY, A NIGDY ŻADNE Z WAS NA TYM NIE UCIERPI!!SWOIM POSTEPOWANIEM SAMA PANI CZYNI DZIECKO KALEKĄ PSYCHICZNA I RODZINNĄ SIEROTĄ!PRZECIEŻ ONI WSZYSCY PRAGNA KOCHAC WASZEGO SYNA I NA PEWNO NIE BEDĄ BUNTOWAĆ PRZECIWKO PANI!MADRA MIŁOŚĆ BEDZIE PANI KIEDYŚ ODDANA!

Gość • Piątek [18.10.2013, 20:44:54] • [IP: 80.245.186.***]

zastanowcie się panie i panowie czy nie za szybko decydujecie się na rozwody!jestescie czesto egoistami wybierając nowych partnerów z którymi w końcu jest po czasie tak jak z zoną czy męzem, a dzieci cierpią!bzdury opowiadacie, że dzieci akceptują nowych partnerów/bywa sporadycznie gdy ojciec alkoholik np.bil/, ale w wiekszości bardzo cierpia, widza przytulanie lub brak milości ze strony nowego partnera!starajcie się zmieniać w waszym życiu to co złe, by nie cierpiały wasze dzieci!potem dziwimy się się, że wyrastają snoby, egoiści nie potrafiący wbić gwożdzia w sciane!panie zenonie, ile milości pan da dziecku tyle pan kiedys odbierze, syn jest na tyle dorosły, że nie musisie z panem spotykac w obecności zaborczej matki.powodzenia!

Marcin • Piątek [18.10.2013, 20:38:32] • [IP: 164.127.145.***]

Najlepiej jest usiasc przed komputerem i wypisywac glupie komentarze, i pisac jako gosc, anonimowo, gbybyscie byli na miejscu wielu tatusiuw w Polsce ktorzy kochaja i walcza o swoje prawa do wychowywania swoich dzieci to byscie tak glupio nie pisali, sam jestem ojcem ktury walczy o swoje prawa i na miejscu tego pana tez bym tak zrobil naglasniajac swoja sprawe, i skorzystal ze wsparcia zeby zorganizowac manifestacje ludzi z Dzielny Tata.pl ojciec walczacy przed sadem w Polsce o swoje prawa jest z gory traktowany jako ten najgorszy, jako czlowiek drugiej kategorii, jestem jednym z wielu ojcuw kturzy naleza do ruch spoleczny Dzielny Tata.pl i sie tego niewstydze i sie z tym nieukrywam i niedlugo zamierzam dzialac bardziej aktywniej w naszym miescie

Gość • Piątek [18.10.2013, 20:37:41] • [IP: 31.1.190.***]

Dla niej tak jak dla innych ważne sa alimenty a nie prawidłowy rozwój dziecka by miało oboje rodzicow robią z dzieci pół sieroty w Sądach Rodzinnych, wyprowadzila się sama z domu pod nieobecnośc ojca dziecka zapakowala rzeczy do samochodu a wcześniej po cichu podała ojca dziecka o alimenty mieszkając w jego domu do którego weszła na gotowo i problem mamusi alimenty

Gość • Piątek [18.10.2013, 20:29:15] • [IP: 31.1.190.***]

Dziecko miało zapewniony komfortowy byt zwiedziło prawie całą Europę kontynent afrykańskii karaiby mamusia nie chciała uczestniczyć w życiu rodzinnym uprowadziła dziecko z domu wpakowała do mopru chłopiec wstydzil się kolegow ukrywał że matka każe mu mówić żę przytułek to jego dom pozbawiła kontaktów dziecka z babcią chrzestnymi rodziną ojca skasowała telefony a łapę wyciąga po alimenty sterowana przez psychologów mopru klamie jak każda pomawia to jest prawda o właścicielkach sterowanych ideologia gender kłamac pomawiać i pompować kasę

Gość • Piątek [18.10.2013, 20:24:06] • [IP: 93.94.184.***]

Siema Zenek (nie dało być gwiazdą w Warszawce to tu próbujesz) szybko przypomniałeś sobie o dziecku ty mój gwiazdorze !!

Gość • Piątek [18.10.2013, 19:55:44] • [IP: 93.94.188.***]

Pytanie? czy o alimentu nie toczył boju? jeśli ma płacić 500 zł na dziecko, to jaki chce mieć wpływ na wychowanie i rozwój dziecka? jeśli bardzo chce mieć kontakt to i bez sądu znajdzie, co sam oprócz rozgłosu robi? rób zakupy, pranie, sprzątaj, pomagaj w lekcjach, odprowadż do szkoły, biegnij do pracy w wieczorem jeszcze znajdż czas na rozmowę z dzieckiem. i nie zapomnij zapewnić odpowiedniego bytu dziecku, wakacji. ot i to wszysko. teraz chłopie dla mnie to teatr!!

Duńczyk • Piątek [18.10.2013, 19:53:55] • [IP: 79.186.3.**]

Jestem w takiej samej sytuacji. To że matka mojego syna nie ma instynktu Matki to nie moja winna, wyssała to z mlekiem. Nawet suka broni swoje szczeniaki a nie wystawia je na walkę by żyć samą dla siebie i lansować się po Galaxy. Żal też mam do wspólnych znajomych którzy doskonale znają sytuację a zachowują się jak Łosie.

dzielny tata z opieką nap • Piątek [18.10.2013, 19:46:18] • [IP: 31.175.3.***]

Czy to możliwe żeby zmienić ludzi ? Owszem jestem tego przykładem ale jest to możliwe tylko walką o swoje i dziecka prawa ale to nie jest czysta walka musimy sięgać po bardzo radykalne metody metody te dopiero przynoszą efekt gdy gdy stają się medialne albo są na tyle bezpośrednie" czyli dotykające stronę konfliktu" że strona ta zaczyna rozumieć że sądy i reszta instytucji nie są wstanie rozwiązać tego konfliktu a jedynie go zaostrzyć i wtedy zaczyna sie droga o którą nam chodzi to czas pokazuje jak bardzo kochamy dzieci ja długo jesteśmy wstanie walczyć o ich prawa i miłość do obojga rodziców a instytucje pro rodzie są po to żeby zarabiać na krzywdzie która spotyka strony konfliktu oraz dzieci które w tym uczestniczą czas na zmiany i tylko Dzielny Tata jest wstanie zmienić to podejście do stereotypu matki polki w każdym jego przejawie na które się napotykamy jako ojcowie to nie tylko sąd to także takie mało zauważalne jak : toalety dla matek z dzieckiem.

Gość • Piątek [18.10.2013, 19:45:51] • [IP: 80.245.180.***]

Jedno jest pocieszające dziewczyny! podobno statystycznie kobieta z dwójką dzieci mająca 30+ prędzej wygra w toto lotka niż uda jej się wyjść za mąż! A więc grajcie toto lotka łajzy niewierne.

Gość • Piątek [18.10.2013, 19:39:16] • [IP: 62.69.252.**]

O, znowu jego twarz widać, znaczy nie długo do wyborów w naszym Mieście. Teraz pewnie Zenek znów dostanie AŻ parę głosów ;))))

Gość • Piątek [18.10.2013, 19:32:52] • [IP: 31.1.190.***]

MATKA POLKA TROJE DZIECI Z RÓŻNYMI FACETAMI NIC DODAC NIC UJĄĆ ALIMENTY KTOŚ JĄ ZMUSIŁ IŚĆ DO ŁÓŻKA

Gość • Piątek [18.10.2013, 19:23:54] • [IP: 80.245.180.***]

Pozytywnie Panie Zenonie! Proszę nie odpuszczać, bardzo wielu ojców jest w takiej samej sytuacji. Trzeba się zjednoczyć i walczyć. To nasze dzieci, są dla nas najcenniejsze. My ojcowie bardzo cierpimy i bardzo kochamy nasze dzieci. Nasze Ex często nie pozwalają na spotkania z dziećmi a potem mówią że się nie interesujemy i nie odwiedzamy. To jest cios poniżej pasa, tym bardziej że nikt nie daje wiary naszym tłumaczeniom. Kobieta ma zawsze racje. Kiedy dziecko chce zadzwonić do taty to wy mówicie że tatuś nie odbiera. Kiedy my dzwonimy to też nie ma szans porozmawiać. W obecnej sytuacji prawnej jesteśmy bezradni. Dzieci rosną, tracą wiele i nikt im tego nie odda. Mam nadzieję że zostaniecie rozliczone przez swoje dorosłe pociechy ze swojego postępowania. Pytanie tylko czy dorośli ludzie dorastający w takich realiach, często bez ojców, będą umiały stworzyć prawidłowo funkcjonującą rodzinę. Wam pseudo matki jest to obojętne, to będzie ich życie. Jesteście prymitywne.

Gość • Piątek [18.10.2013, 19:21:31] • [IP: 80.245.187.***]

Nieważne co było między rodzicami, dzieci powinny mieć kontakt z obydwoma rodzicami. Widać, że kocha syna !! Trzymamy kciuki. Krzysiek masz super tatę

Gość • Piątek [18.10.2013, 18:30:43] • [IP: 92.22.70.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [18.10.2013, 17:31:38] • [IP: 89.77.88.***]

Brawo TAK TRZYMAĆ może w końcu ktoś zauważy, że musimy zmienić to chore prawo!!

Marek • Piątek [18.10.2013, 17:26:22] • [IP: 46.171.139.**]

Dużo jest prawdy w tym co Pan Zenon mówi. Konieczne są zmiany w prawie, ale jeszcze bardziej konieczna jest zmiana mentalności instytucji stosujących to prawo, ludzi w nich pracujących. Nie jest dobrym czy złym rodzicem ze względu na płeć - w Polsce niestety ten stereotyp póki co jeszcze pokutuje, ze szkodą dla dzieci oczywiście :(. Mam nadzieję, że będzie się to zmieniało...

Gość • Piątek [18.10.2013, 17:16:12] • [IP: 62.69.203.**]

Lansik trwa kampania nabiera tempa Gazoport temat wyczerpany, Smoleńsk Macierewicz przejął to teraz ojcami się zajmuje czy w pańskiej rodzinie jest porządek w stosunkach międzyludzkich ? Najpierw u siebie zrób porządek

Gość • Piątek [18.10.2013, 17:07:03] • [IP: 83.23.44.***]

Jestem kobietą, ale ten Pan ma racje!

Gość • Piątek [18.10.2013, 17:04:16] • [IP: 62.69.203.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [18.10.2013, 17:00:13] • [IP: 62.69.203.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [18.10.2013, 16:01:59] • [IP: 83.89.12.***]

Kibicuje wszystkim ojcom!! Walczcie, bo kontakt z dziecmi jest bezcenny!! Zazdrosc matek nie zna granic - znam to niestety ze swojego doswiadczenia. Bezmyslnym kobietom nie da sie wytlumaczyc, ze mszczac sie na bylych mezach, najbardziej krzywdza wlasne dzieci.

Gość • Piątek [18.10.2013, 15:53:12] • [IP: 95.129.225.**]

Ten pa z tego co pamiętam lansował sie już na Gazoporcie, na krzyżu smoleńskim w Warszawie i teraz na prawach ojców. Dla mnie jest pan niewiarygodny, bo szuka pan lansu na jakimkolwiek temacie i to jest śmieszne.

Gość • Piątek [18.10.2013, 15:43:44] • [IP: 91.66.0.***]

Prosze skonczyc z takimi komentarzami. Zachowujecie sie jak BOGOWIE A o rodzine trzeba dbac zeby funkcjonowala, pieniadze to nie wszystko. I takie slowa jak" idjotki " to wolno piasac ale jak napisalam ze to" Arab" to nie przeszlo !!

Gość • Piątek [18.10.2013, 15:28:36] • [IP: 92.42.116.***]

Jak czytam w komentarzach polskim talibom marzy się islam i sprowadzenie roli kobiety do pozycji bydlęcia. Na razie próbują to samo uzyskać bez islamu, za pomocą starego katolicyzmu. Zrobili z kobiet pojemniki na płody.

Gość • Piątek [18.10.2013, 15:26:34] • [IP: 95.129.225.***]

SZACUN !! DLA[IP: 83.11.70

Gość • Piątek [18.10.2013, 15:23:30] • [IP: 62.69.231.***]

Przez głupie idiotki cierpią dzieci.

Gość • Piątek [18.10.2013, 15:13:46] • [IP: 87.58.145.***]

głupi komentujący. jesli trafiles na materialistke to znaczy ze sam jestes tępakiem i czego ty chcesz od zycia??

Gość • Piątek [18.10.2013, 15:06:44] • [IP: 92.22.70.**]

zenek wyluzuj to przeciez nie twoje dziecko, ty wtedy walczyles z nato na poligonie drawskim a pamietasz mietka listonosza ?

Gość • Piątek [18.10.2013, 15:02:24] • [IP: 93.94.188.**]

mimo, ze swojego ojca nie znam, i nie chce szukac z nim kontaktu, nie zabronilabym nigdy kontaktu ojca z dzieckiem, jesli oczywiscie chcialby kontakt ten miec! alimenty swoja droga, gdyz dzieci na swiat sie same nie prosza a wychowanie jest bardzo drogie!

Gość • Piątek [18.10.2013, 14:45:24] • [IP: 95.41.9.***]

KONIEC MATERIALISTEK KTORE SZUKAJĄ BOGATYCH FACETOW RODZA DZIECI BY POTEM ODCHODZA SZUKAJĄ KOLEJNYCH BOGATYCH KOCHANKÓW POMAWIAJĄ MĘŻCZYZN POMAGAJĄ IM PSYCHOLODZY Z PSYCHOBIZNESU I ŻERUJĄ JAK HIENY ŻE SA SAMOTNIE WYCHOWUJĄCYMI MATKAMI A TA PANI JEST TAKA SAMA CHCE ALIMENTÓW WŁAŚCICIELKA DZIECKA A NIE PRAWIDLOWEGO JEGO ROZWOJU WRESZCIE ZNALEŻLI SIĘ FACECI Z JAJAMI, KTÓRZY POSTANOWILI Z TYMI ZABAWAMI MATEK SKOŃCZYĆ NA PLAŻ W LECIE WIDAC BYŁO MAMUŚKI CHLAJĄCE PIWO Z BUTELKI A OBOK MAŁE DZIECKO TEN SYSTEM NAUCZYŁ JE JAK WYWALIC FACETA A TERAZ KONIEC SYSTEMU JE PRZERAŻA.JEGO BABA SAMA SIE WYPROWADZIŁA BO ZNAM FACETA A POMOGLY JEJ PANIUSIE Z MOPRU BO MUSIAŁY WYKAZAC SIĘ PRACĄ. NACZYTAJĄ SIĘ OGLUPIAJĄCYH PISM DLA KOBIET ŻE TREZEBA MIEC KOLEJNEGO BOGATEGO FACETA I ZŁAPAĆ GO NA DZIECKO POMPOWAC ALIMENTY JESTEM Z WAMI FACECI Z JAJAMI

Gość • Piątek [18.10.2013, 14:43:26] • [IP: 109.43.0.***]

ciekawe...po rozwodzie zostalem sam z dwoma synymi i zgadnijcie jaka byla reakcja sadu jak poszedlem sie spytac o mozliwosc alimentow od bylej...

Gość • Piątek [18.10.2013, 14:35:36] • [IP: 80.245.181.***]

Pan Zenon Nowak sam jest po rozwodzie i to chyba nie jednym.Także daj sobie człowieku spokój i spójrz na samego siebie bo świętym nie jesteś!

Gość • Piątek [18.10.2013, 14:17:50] • [IP: 178.238.245.***]

dzieci w dużej mierze biorą się z tzw. babskiej zazdrości, bo koleżanka ma, są nawet takie desperatki które będą spały z dwoma w ten sam dzień, tylko by za wszelka cenę nasienie zdobyć. ten patologiczny twór zaczyna już w szkole kiedy jedna drugiej się chwali że jest już kobietą. 13:53:45 jedno bitowych istot nie zmienisz musisz szukać takich które maja rozszerzenie w pamięci RAM, tylko takich jest niewiele. szybciej znajdziesz zadufana w sobie materialistke

Kobieta • Piątek [18.10.2013, 14:05:16] • [IP: 83.11.70.***]

JESTEŚCIE TACY SAMI JAK KOBIETY, Z KTÓRYMI JESTEŚCIE. MĄDRY MĘŻCZYZNA MA MĄDRĄ KOBIETĘ...

Gość • Piątek [18.10.2013, 13:53:45] • [IP: 81.232.105.***]

To jest pewne, ze kazda kobieta jest materialistką bez wyjątku za alimenty to byscie glowe urwały nieoszukujmy sie te pieniądze i tak nie ida na dzieci heh.Brawo dla Pana Zenona! juz zaczyna sie krytyka ze strony kobiet bo jest osoba ktora postanowila ruszyc ten temat. Kobiety zmiencie sie, wiem ze jest to niemozliwe ale w cuda trzeba wierzyc:)

Gość • Piątek [18.10.2013, 13:45:43] • [IP: 37.47.248.***]

Panowie maja prawa jak dzieci sa juz odchowane przez matki. Ale jak dziecko male w poeluchy rźneło to tatus w knajpie sie zabawial., !!, !!, !,

Gość • Piątek [18.10.2013, 13:38:44] • [IP: 83.11.70.***]

Ja sądzę, że on tak walczy, że Synowi/ Córce jest wstyd, ze jest jego synem/córką. Ja swojego ojca nie chciałabym oglądać w takiej sytuacji. jeżeli stać go na to, to stać go i na wiecej podłych rzeczy. TAK SĄDZĘ PANIE ZENONIE.

Gość • Piątek [18.10.2013, 13:38:07] • [IP: 92.22.70.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [18.10.2013, 13:36:47] • [IP: 178.238.245.***]

185 tak samo panie potrafią tylko szukać leszcza na alimenty, i wcale im na ojcach tych dzieci nie zależy. ważne by nic nie robić ale kasa była.

Gość • Piątek [18.10.2013, 13:24:23] • [IP: 92.42.112.**]

uratuje nas SEKSMISJA

Gość • Piątek [18.10.2013, 13:19:34] • [IP: 93.94.185.***]

PANOWIE POTRAFIĄ, PŁODZIĆ TYLKO DZIECI A PÓŻNIEJ KOMBINUJĄ ABY NIE PŁACIĆ NA NIE.WCALE IM NA SWOICH DZIECIACH NIE ZALEŻY

Gość • Piątek [18.10.2013, 12:47:59] • [IP: 94.40.120.***]

Nie zgadzam sie z panem do konca, gdyz pana jak widze była juz zona to fajna i bardzo rozsądna kobieta. A problemów rodzinnych w ten sposób sie nie rozwiązuje (publicznie). A wina jak juz to nie jest tylko po jednej stronie tylko po obu.

Gość • Piątek [18.10.2013, 12:45:39] • [IP: 62.69.203.***]

Na szczęście dla dyskryminowanych i gnębionych panów, wkrótce Islam opanuje Europę i rola kobiet zostanie sprowadzona do rodzenia i wychowywania dzieci, bagażowego osiołka, wołu do prac polowych itd. Kobitki będą chodzić w workach po ziemniakach zwanych burkami, gnuśnym mąż będzie mógł sprawić lanie, a procedura rozwodowa będzie sprowadzał się do trzykrotnego powiedzenia: Raus! Dzieci oczywiście zostaną przy ojcu. Niemieccy mężczyźni już dawno zmądrzeli i masowo zamykają kościoły i zbory, a na ich miejsce budują meczety.

Gość • Piątek [18.10.2013, 12:15:56] • [IP: 88.156.232.***]

To prawda.Sprawy alimentacyjne rozpatrują głównie kobiety, a te z automatu dowalają ojcu ile wlezie.Matka traktowana jest jak święta krowa lub inna męczennica.Trzeba z tym skończyć !

Gość • Piątek [18.10.2013, 12:12:00] • [IP: 95.129.224.**]

To jest walka z wariatkami, przepraszam z wiatrakami.

Gość • Piątek [18.10.2013, 12:11:32] • [IP: 62.69.252.**]

niech się p. Nowak najpierw zastanowi o co walczy, wszak sam porzucił swoją żonę i syna dla innej...

Gość • Piątek [18.10.2013, 12:08:29] • [IP: 178.238.245.***]

171 no właśnie wy zawsze widzicie problem w kimś najlepiej facecie nie w sobie, może po prostu nie chce się na ciebie patrzeć?

Gość • Piątek [18.10.2013, 12:04:04] • [IP: 93.176.211.**]

Duze brawa.Najciekawszy artykul od wielu miesiecy...Wiele koblet przesadza i uzywa alimenty na rachunki w nocnych lokalach.Dzieci u dziadkow lub podrzucone znajomym.Chyba slyszeliscie" Teraz nie dzwon, bo usypiam Malego, do pol godzinki jestem u Ciebie Misiu":).Panie w przedszkolach czesto nie wiedza kim jest nastepny odprowadzajacy dziecko."Znajomym Mamy, ale Tata zabronil nazywac go Wujkiem"Wielki szacunek P.Zenonie.Powodzenia!

Gość • Piątek [18.10.2013, 11:38:35] • [IP: 83.23.138.***]

Wyjście ze związku małżeńskiego stało się bardziej korzystne dla matek niż trwanie w nim gdyż 1. będą otrzymywać alimenty na dzieci 2. będą otrzymywać alimenty na siebie 3. eksmitują męża z jego mieszkania 4. podzielą majątek męża uznając za wspólny 5. odizolują teściową i teścia od siebie 6. jako samotne będą mieć prawo do pierwszeństwa w państwowych przedszkolach

Gość • Piątek [18.10.2013, 11:34:24] • [IP: 83.23.138.***]

IP: 80.245.178.**: ilu ojców zabija dzieci a ile matek?

Gość • Piątek [18.10.2013, 11:33:59] • [IP: 83.8.171.**]

Tatuś mojego syna nie dość, że łaskawie płaci alimenty od 5 lat takie same, płaci je kiedy, chce raz 10 raz 20 raz wcale, to przez 5 lat syna widział z 2 razy, zero zainteresowania

Gość • Piątek [18.10.2013, 11:33:56] • [IP: 5.60.139.***]

Wszyscy tatusiowie, , walczą"" do póki nowej kobitki nie przydybią...potem nowa żona rodzi mu na pociechę utraconego dziecka nową pociechę i już koniec miłości, bo stawia sprawę albo nasza rodzina albo to dziecko. ...a jak jeszcze trzeba chodzić do szkoły, do nauczycieli tłumaczyć się za syna bądź córkę to wtedy się mówi że nie, bo to matka wychowuje...fajnie być tatusiem od ŚWIĘTA.Po co mi te problemy...Najfajniej jakby dzieci mogły szybko pójść do roboty i same się utrzymały, albo zmiast dobrych markowch butów chciały buty z Lidla...bądż z Biedronki, bo taty nowa żona uważa, że za drogie są adidasy. Nie byłoby pikiet wtedy.

Gość • Piątek [18.10.2013, 11:29:40] • [IP: 37.8.215.***]

NA TEJ MANIFESTACJI, KTÓRĄ SĘDZIOWIE I TAK MAJĄ GDZIEŚ I ZAPEWNE SIĘ JEJ BARDZO WYSTRASZYLI, WIDAĆ TŁUMY, NAWET WIĘKSZE JAK NA PIKETACH SŁAWNEGO DZIAŁACZA HUSZCZY!

Gość • Piątek [18.10.2013, 11:29:14] • [IP: 31.61.224.*]

Nie korzysta z drogi do domu pana Zenona bo: -na pewno jest w pracy, -bo tak nie ma dla ciebie czasu, -bo tatuś nas wyrzucił z domu, -bo tatuś ma teraz nowa mamusię, i wiele wiele innych tego typu manipulacji...i co ten młody człowiek ma sobie pomyśleć...po prostu do niego nie idzie. Tak jak ktoś, kto tu wcześniej pisał trzeba to przeżyć żeby zrozumieć. Kolejność jest taka: jeżeli nie można ojca zniszczyć finansowo cały żal jest ukierunkowany w kierunku krótkoterminowego utrudniania kontaktów z dzieckiem. Przecież te dzieci będą kiedyś dorosłe i co wtedy...

Arek • Piątek [18.10.2013, 11:14:57] • [IP: 163.185.148.***]

popieram Pana Nowaka.prawde mówi ---- ja jestem jednym z tych" bankomatów"

Gość • Piątek [18.10.2013, 11:08:53] • [IP: 80.245.179.***]

Można się tylko domyślać, jaki dramat musiała przeżywać żona p Zenona, która zdecydowała się zabrać dziecko i tułać się z nim po wynajętych mieszkaniach niż mieszkać z nim w jego mieszkaniu. Jako ekspedientka kokosów przecież nie zarobi. Musi być jej teraz bardzo ciężko. Syn zna drogę do mieszkania ojca, ale widać niechętnie z niej korzysta...

Gość • Piątek [18.10.2013, 10:57:49] • [IP: 89.77.221.***]

Do [18.10.2013, 10:49:00]  [IP: 80.245.184.**] - ciocia, a tata to chodzący bankomat?? Odezwała się damska - nazwijmy to umownie - duma? Jeśli nie masz o czymś pojęcia, to lepiej nie zabieraj głosu. Traktujecie byłych mężów jak zło konieczne i darmowe źródło utrzymania. Wskaż choć jeden przypadek, gdzie obowiązek alimentacyjny wypełniany poprzez wpłatę pieniędzy albo w jakiś inny sposób (KRiO), jest przez mamusię przeznaczony na potrzeby dziecka !! Sam tego doświadczyłem, więc wiem, o czym piszę. Lepiej nie broń" uciśnionych" mamuś, bo w wielu przypadkach to one są winne rozpadu małżeństwa, więc buzia w telewizor i słuchać mądrzejszych.

Gość • Piątek [18.10.2013, 10:57:33] • [IP: 83.21.153.***]

Dam Panu wogole ojcu dziecka dobra rade. Gdy jest rozwod rodzice sie rozchodza przewaznie jest tak, ze dziecko nalezy do Matki a Ojciec jak chce odwiedzac dziecko to ma male szanse na odwiedziny Matka zawsze wykreci taki numer ze Ojcu to wszystko zbrzydnie albo sam zrezygnuje lub wykonczy sie nerwowo bo w koncu nie wytrzyma.

Gość • Piątek [18.10.2013, 10:57:30] • [IP: 178.238.245.***]

kochajcie feministki- padalce również potrzebują odrobiny miłości...

Gość • Piątek [18.10.2013, 10:54:31] • [IP: 80.245.190.***]

Niektóre kobiety to świnie jednym słowem dziecko potrzebuje dwojga rodziców nawet jak w są w separacji czy po rozwodzie, powinno spędzać czas z ojcem, bo też potrzebuje męskiej ręki. Ja jestem za panem Zenonem pomimo że jestem kobietą to jestem za panem. Pozdrawiam i trzymam kciuki :D

Gość • Piątek [18.10.2013, 10:49:00] • [IP: 80.245.184.**]

Dzielni tatusiowie walcza o dzieci tak pro forma. Wogole nie maja czasu dla nich, nie sa w stanie poswiecic im tyle czasu co matka.Ciekawe, jak przyznaja im dziecko to kto bedzie na nie pracowac, bo on sie poswieci calkowicie wychowaniu. No i trzeba bedzie matke potraktowac jak chodzacy bankomat. Troche logiki w komentarzach. Widze jak to jest u znajomych, nie tak, jak probuje udowodnic ten Pan

PAPAZ • Piątek [18.10.2013, 10:34:36] • [IP: 62.69.229.**]

niekoniecznie, mężczyźni nigdy nie będą mieli takiej empatii do dziecka jak matka, one mają lepszy instynkt jednak są patologie i sąd często wydaje wyroki na rzecz matek alkoholiczek, mających problemy z agresją itp. dziecko winno zawsze iśc do rodzica odpowiedzialnego, niezależnie od płci, jeżeli obydwoje są normalnymi, rozsądnymi ludżmi kochającymi swoje pociechy to prawa dla matki z równym czasem przebywania u ojca, czasem ego jest wyżej i to jest problem, dziecko to nie własność, wychowywanie to przebywanie z nim, rozmawianie i przekazywanie tego, co mądre i najlepsze, pozdrawiam a co do pana Nowaka, hm ma troche z *, ale ma odwagę mówić o rzeczach ważnych i dązy do celu choćby miał się spalić

Gość • Piątek [18.10.2013, 10:31:29] • [IP: 80.245.184.***]

Mam to szczęście że z" byłą" się dogaduje i dużo czasu spędzają u mnie. Jej" nowy" ma wymagania i nie wiem gdzie by poszła moja kasa-na dzieci czy jego zachcianki zwłaszcza że ona nie potrafi mu się przeciwstawić. Popieram tego Pana.

Gość • Piątek [18.10.2013, 10:30:35] • [IP: 80.245.178.**]

Staram sie was zrozumiec Panowie i rozumiem bo mam wspanialego meza i nie wyobrazam sobie odebrac go dziecku bo chyba coreczce by serce peklo. Oby nigdy sie nie zmienil i zawsze ja tak kochal, ale przeraza mnie wizja, ze wsrod wspanialych ojcow moglby znalezc sie pedofil i mogl bezkarnie krzywdzic dziecko bo nie byloby matki zeby stanela w obronie malenstwa. Panowie zastanowcie sie o co walczycie bo przez was moga zwiekszyc sie takie straszne tortury dzieci. Wydaje mi sie ze sad bierze to rowniez pod uwage

Gość • Piątek [18.10.2013, 10:29:21] • [IP: 91.66.0.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [18.10.2013, 10:28:30] • [IP: 62.69.253.***]

w niektórych wypadkach ma pan zapewne rację, ale według statystyk w 85% to męzczyżni opuszczają kobiety, kiedy te spodziewają się ich dziecka i nigdy się nimi nie intresują, poza sadowym przyznaniem alimentów, które płacą jak chcą i kiedy chcą, zastanawiał się pan czasem dlaczego jest tyle samotnych mmatek, z wyboru nie sądzę!

Gość • Piątek [18.10.2013, 10:26:06] • [IP: 178.0.40.***]

Chociaż jestem kobietom popieram Pana Nowaka. Kobiety mają tylko jedno w głowie złapać faceta, apotem wyrwać zniego co się da i go wykopać tak jak stoi. A jak jest dziecko to już po nim. , ,

Gość • Piątek [18.10.2013, 10:25:47] • [IP: 95.40.112.*]

A może tak niektórzy ojcowie, w tym ten Pan, powiedzieliby jak wywiązuje się ze swoich obowiązków jako ojciec, a dopiero wtedy niech dyskutuje o prawach. ...

Gość • Piątek [18.10.2013, 10:16:11] • [IP: 80.245.181.**]

Jestem za i życzę sukcesów w walce z tymi wściekłymi *

Eskel • Piątek [18.10.2013, 10:13:57] • [IP: 62.69.254.***]

Pan Zenon powinien wystąpić do Sądu o uregulowanie kontaktów z dzieckiem. Jeżeli nawet będą one nie tak częste jakby chciał, to jak będzie z nich korzystał z czasem - na jego wniosek - Sąd je rozszerzy. Jeżeli nie będzie w stanie samodzielnie sformułować wniosku i nie stać go na wizytę u kogoś z palestry, może się w tym celu umówić do prawnika w MOPR, gdzie uzyska pełną, bezpłatną pomoc. Bardzo często panowie obrażają się na Panie i nic w tej kwestii nie robią, nie interesują się dziećmi i najchętniej w ogóle by na nie nie łożyli. Nie potrafią oddzielić konfliktu z partnerką od relacji z dziećmi. Bywa również, że strony konfliktu buntują dzieci przeciw sobie i dotyczy to zarówno matek jak i ojców. Jednak jeżeli rodzic naprawdę kocha dziecko i okazuje mu miłość i troskę, to dziecko jest w stanie rozróżnić prawdę od pomówień i samo szuka kontaktu.

Gość • Piątek [18.10.2013, 10:12:23] • [IP: 87.205.149.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [18.10.2013, 10:11:35] • [IP: 95.129.224.**]

kompleksy dziadku?

Gość • Piątek [18.10.2013, 10:09:03] • [IP: 178.238.245.***]

popieram p. Zenka trzeba walczyć o swoje jeżeli ojcowie chcą mieć kontakt z dzieckiem. Bo w moim przypadku tatuś dzieci miał w d...p i nawet płacić nie chciał...Mam nadzieje ze udało mu się wygrać na sprawie...

Gość • Piątek [18.10.2013, 10:04:29] • [IP: 88.156.235.***]

Tyle jadu i nienawiści we współczesnych kobietach polskich, że w ogóle lepiej odpuścić sobie zadawanie się z nimi. Niech jadą do Arabów i tam doświadczą właściwego im traktowania.

Gość • Piątek [18.10.2013, 10:02:59] • [IP: 62.69.203.***]

wybory tuz -tuż- to w oborze ruch...

Gość • Piątek [18.10.2013, 10:00:23] • [IP: 178.238.245.***]

A może nie wszystkie matki sa takie same jak i tatusiowie.Może winą obarczyc oboje rodzicow pozdrawiam wszystkich tatusiow i mamusie...

Gość • Piątek [18.10.2013, 09:45:31] • [IP: 95.129.224.***]

Uważam, że ten pan ma rację...

polak mały • Piątek [18.10.2013, 09:44:39] • [IP: 92.42.116.***]

Ja też mam podobną sytuację, tylko pałać i jeszcze bladź, zabraniała mi się z dziećmi widywać.Kocham was Kacperku i Jarusiu M.

Gość • Piątek [18.10.2013, 09:44:26] • [IP: 62.69.231.***]

Coś w tym jest.

Gość • Piątek [18.10.2013, 09:42:34] • [IP: 93.94.187.***]

A co w tym złego, że ojciec chce mieć kontakt z dzieckiem ? Tata ten chodził na zebrania do szkoły więc napewno mu zalezy na synu, odprowadzał go do szkoły jak był mniejszy, więc nie było tak żle jak piszą sąsiedzi. Gdyby mu nie zależało na dziecku, nie starałłby się o kontakty tylko zawinął się i olał dziecko jak wiele tatusiów. Trzymamy kciuki panie Zenku.

Gość • Piątek [18.10.2013, 09:40:36] • [IP: 91.65.102.***]

Jedno jest pewne - matki powinny posiadać faktury do wglądu dla ojca, dla udokumentowania że cała kasa z alimentów idzie na dziecko a nie na kosmetyczke, fryzjera itd. co z reguły ma miejsce. A tak w ogóle panowie to pierwsze co robić testy DNA bo może się okazać że w sądzie nie ma w ogóle o co walczyć. ..

Marcin • Piątek [18.10.2013, 09:40:16] • [IP: 188.33.227.*]

Bardzo dobrze mowi pan Zenon, brawo, pelen szacunek,

Gość • Piątek [18.10.2013, 09:34:40] • [IP: 80.245.180.***]

Prawda jest taka że sądy bez najmniejszego problemu ograniczają prawa ojcom. Największym jednak problemem jest to, że wszystko zależy niestety od naszych byłych partnerek/żon, to one w praktyce mogą nam te prawa odebrać nawet jeśli zwyciężymy w sądzie i tych praw nie jesteśmy pozbawieni. Kobietom matkom naszych dzieci włos z głowy nie spadnie, nawet jeśli uniemożliwiają ojcom spotkania z dziećmi. Policja nawet jeśli interweniuje to kończy się to na spisaniu notatki lub wpisie do notatnika. Kobiety za nic mają prawo, to one same dla siebie są wyznacznikiem prawa i prawa ojca do uczestniczenia w wychowywaniu dzieci. Zapominają jednak o tym, że robią wielką krzywdę nie tylko ojcom ale również, a może przede wszystkim dzieciom, które podobno tak kochają. Tak naprawdę dzieci stają się dla tych pseudo matek narzędziem do wyżywania się na swoich byłych partnerach. Pamiętajmy jednak, że to nie zawsze facet jest sprawcą rozbicia rodziny! Najczęściej po rozstaniu, kobiety za cel stawiają sobie zniszczenie faceta.

Gość • Piątek [18.10.2013, 09:18:53] • [IP: 46.170.241.***]

Nikt tego niezrozumie, jeśli nie przeżyje tego co facet w takiej sytuacji(np. P. Zenon) Wiele kobiet wykorzystuje wspólne dzieci do" karania" byłych parterów i pokazywania gdzie jest ich miejsce. Panie Zenonie trzymam kciuki i powodzenia.

Gość • Piątek [18.10.2013, 09:18:27] • [IP: 94.254.192.***]

A to ciekawe! Na miejscu żony wytoczylabym mu proces za pomówienia. Jak jego syn Krzysztof mieszkał jeszcze z nim cale dnie spędzał na ulicy. Zastanawialiśmy się z sąsiadami czy wogóle ma rodziców! Co wtedy robił dzielny tata ? Mama musiała całe dnie spędzić w sklepie, wspolczujemy jej i temu dzieciakowi

FOX • Piątek [18.10.2013, 09:16:10] • [IP: 92.42.112.***]

hahaha, faktycznie! Czy nie aż w nadmiarze Zenona Nowaka w internetach? Wystarczy wbic w google Zenon Nowak i porównać zdjęcia, to człowiek za głowę się łapie, gdzie tego gościa nie zobaczy. Może mniej zaangażowania w inne sprawy i wtedy będzie więcej czasu dla własnego dziecka i nie będą sądy musiały regulować relacji rodzinnych?? ;-)

Gość • Piątek [18.10.2013, 09:14:38] • [IP: 31.1.235.***]

Popieram!! Choć denerwuje mnie, że Zenek ciągle przy Kaczyńskim i Maciarewiczu stoi...

Gość • Piątek [18.10.2013, 09:07:34] • [IP: 88.156.235.***]

Ten pan ma rację, miałem podobną sytuację

Gość • Piątek [18.10.2013, 08:56:46] • [IP: 80.245.180.***]

Bardzo dobrze mówi ten czlowiek, nic dodać nic ująć. Brawo !

Gość • Piątek [18.10.2013, 08:56:01] • [IP: 31.1.237.**]

Faceci łączmy się by skończyć z tą patologią pomówieniami matek i psychologami psycholami, którzy biorą bezprawnie pieniądze wydają opinie w sądach niszczące ludzi nie będąc biegłymi a podają się za biegłych

Przemek • Piątek [18.10.2013, 08:53:34] • [IP: 119.40.104.**]

A coz to cie tak ubawilo?? Ze czlowiek sie upomina o nie tylko swoje prawa ale i prawa swoich dzieci do pelnego kontaktu z obojgiem rodzicow na rownych prawach. To jest to co cie rozsmiesza??

Jelop • Piątek [18.10.2013, 08:45:37] • [IP: 93.94.190.***]

8:39 daj adres bo na dzielnytata.pl nie widze nic smiesznego...

Gość • Piątek [18.10.2013, 08:41:24] • [IP: 31.61.224.*]

Niestety takie jest prawo. Jest wiele takich spraw." Przewaga" matki polegająca na 9-cio miesięcznym donoszeniu jest tu usprawiedliwieniem dla sądów. Utrudnianie kontaktów z dzieckiem stało się dodatkowym atutem dla" pseudosamotnych matek". Koszty utrzymania dzieci w postaci alimentów są nieporównywalnie mniejsze jakie ponoszą dzieci wtedy gdy dwoje dorosłych ludzi (czyt. rodziców) nie może się dogadać. i wtedy do" akcji" wkraczają sądy. Pełen szacunek dla Pana Zenona za determinację.

Gość • Piątek [18.10.2013, 08:39:33] • [IP: 88.156.233.***]

Jesień w pełni, to zaczyna się oszołomstwo zlatywać na wyspy! Zobaczcie stronę tego pana, to poprawicie sobie humor na cały dzień a nawet dni następne!:)) Czy kogoś takiego można traktować poważnie?

Oglądasz 1-150 z 150
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Dargobądz, 18 kwietnia 2024 r. - Wczesnym rankiem o godzinie 6:14 doszło do poważnego wypadku na drodze krajowej numer 3 w miejscowości Dargobądz. Z nieustalonych dotychczas przyczyn zderzyły się dwa pojazdy dostawczy i bus. W wyniku zdarzenia poszkodowane zostały osoby podróżujące tymi pojazdami ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■