Na stacji Warnowo strażacy PSP zabezpieczają wyciek oleju napędowego. Po wykolejeniu się pociągu wylał się on z sześciu cystern. Niebawem prace rozpocznie wyposażony w dźwig pociąg techniczny PKP Polskich Linii Kolejowych. Załoga będzie usuwała wykolejone cysterny. Następnie trzeba będzie naprawić tor, sieć trakcyjną i peron. Bez tego nie uda się przywrócić ruchu pociągów.
6 cystern pociągu Orlen Kol Trans z olejem napędowym wykoleiło się na stacji Warnowo, na wyspie Woli, o godz. 3 rano. Na szczęście nie ma poszkodowanych. Teren jest zabezpieczony. Na miejscu są służby techniczne PKP Polskich Linii Kolejowych oraz Straż Pożarna.
Szacuje się że naprawa zajmie 3 dni - informuje PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. - Uszkodzenia już widoczne to około 800 m toru, peron i konstrukcja sieci trakcyjnej. Przyczyny zdarzenia ustali specjalna komisja.
Trasa kolejowa Wolin - Świnoujście jest nieprzejezdna. Na odcinku Świnoujście - Mokrzyca Wielka wprowadzono zastępczą komunikację autobusowa dla pociągów regionalnych (7 par). Dla dwóch kursujących pociągów dalekobieżnych relacji Kraków - Świnoujście i Świnoujście –Kraków zorganizowano autobusy. Na trasie Szczecin – Świnoujście pomiędzy godz. 22. a 5.00 nie było pociągów pasażerskich.
IP: 88.156.234.**. A czy wiesz dlaczego kiedyś co miesiąc sprawdzali te szyny? Ponieważ były przymocowane do podkładów kotwami śrubowymi, które się wykręcają na skutek m. in. wibracji pociągu. W momencie gdy większość złączy jest wymieniona na sprężynowe (wyglądają jak wygięte" U") nie ma takiej konieczności.
Tatusiu, dlaczego ten pociąg zakręcowywuje? - Synku nie mówi się zakręcowywuje, tylko zakręca. - No to dlaczego ten pociąg zakręca? - Bo mu się szyny wygły.
Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin
Tory w szybkim tempie sa niszczone przez cięzkie składy pociągów towarowych zmierzających do i z PHŚ-u /wywóz węgla i rudy/ oraz te z mazutem jak również z i do przystani promów morskich. Wagon towarowy z ładunkiem to 80 ton x 42 wagony w składzie, to ponad 3300 ton i który ma ponad pól kilometra długości. Kiedyś w normalnych czasach gdy było jedno PKP specjalne ekipy torowe sprawdzały mocowanie szyn do podkładów oraz rozjazdy i zwrotnice co miesiąc. Teraz nie robi sie tego prawie wcale i stąd te skutki.
no i cóż
Partyzanci ??
WALA tam powinien byc on by wiedzial co zrobic he he he !!
No cóż... szyny były złe no i... szyny też były złe. Co poradzić...
Polska rzeczywistość !
Komuniści z homoseksualistami wykonali sabotaż.
Tam była niewidoczna dziura pod torami, taka zapadła ziemia. Co przejeżdżał pociąg to było tylko łubudubu. Większość mieszkańców Warnowa doskonale o tym wiedziała i odchodzili od tego miejsca. Wiadome było że z czasem któryś pociąg się wykolei. Ciekawe co na to komisja, bo pewnie podadzą inne powody. W całej Polsce najpierw powinni powymieniać wszystkie tory a dopiero wprowadzać pendolina i inne nowoczesne pociągi. Jak zwykle jest odwrotnie, bo może się uda ściemnieć ze u nas to nowoczesność jest.
tory
5% LNG ze świnoujskiego terminala ma być wywożony transportem kolejowym. Strach się bać.
A tak z tego co słyszałem i zrozumiałem z wypowiedzi z wywiadu tego żecznika to rozszczelniła się tylko jedna cysterna a nie jak już dodają ż z 6-ściu, zaraz się pewnie zrobi 10 hehe.
Jakie 3 dni? Jutro juz nie bedzie czego zbierac ani naprawiac bo menele wszystko zezlomuja u gałgana
To nie olej napędowy tylko olej opałowy!!
założylem się o piwo że zrobicie o tym 50 artykułów..