POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [02.08.2017, 12:36:33] • Świnoujście

Dalszy ciąg polsko - niemieckiej wojenki komunikacyjnej. Komendant Straży Miejskiej własnym ciałem zasłaniał wjazd do Świnoujścia! Zobacz film!

Dalszy ciąg polsko - niemieckiej wojenki komunikacyjnej. Komendant Straży Miejskiej własnym ciałem zasłaniał wjazd do Świnoujścia! Zobacz film!

fot. Sławomir Ryfczyński

Każda wojna ma swoich bohaterów...Tym razem też tak jest. Komendant Straży Miejskiej, Mirosław Karliński wyrasta na prawdziwego bohatera polsko- niemieckiego konfliktu komunikacyjnego. W środowy poranek, Komendant SM własnym ciałem bronił Świnoujścia przed najazdem niemieckich autobusów linii UBB. Dzisiaj, aż pięć autobusów zostało zatrzymanych w pobliżu polsko- niemieckiej granicy. Dwa ostanie były pełne ludzi. Całą akcję przeprowadził nie kto inny, jak właśnie Komendant SM, który już o godzinie 8:00 rano czekał na przyjazd autobusów linii UBB przy polsko- niemieckiej granicy. Pojazdy ostatecznie nie wjechały do Polski. Na miejsce wezwano także policję.



Funkcjonariusze uznali, że niemieckie autobusy mogą wjechać do Polski bez większych przeszkód.

Dalszy ciąg polsko - niemieckiej wojenki komunikacyjnej. Komendant Straży Miejskiej własnym ciałem zasłaniał wjazd do Świnoujścia! Zobacz film!

fot. Sławomir Ryfczyński

Co innego jednak twierdził Komendant SM, który przypomniał kierowcom linii UBB, że we wtorek naruszyli prawo zatrzymując się na przystankach autobusowych KA. Na te słowa zareagował Radosław Ciepluch z UBB, który przedstawił Komendantowi stosowne dokumenty.

Dalszy ciąg polsko - niemieckiej wojenki komunikacyjnej. Komendant Straży Miejskiej własnym ciałem zasłaniał wjazd do Świnoujścia! Zobacz film!

fot. Sławomir Ryfczyński

Jak udało nam się ustalić, autobusy wróciły już do Niemiec. Czy będą podejmować ponowne próby? Wszystko wskazuje na to, że to dopiero początek tego konfliktu.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 132, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-132 z 132

Gość • Czwartek [01.03.2018, 18:25:17] • [IP: 83.23.172.***]

Przejed go ku...dostaniesz w zawiasach

Gość • Czwartek [03.08.2017, 13:44:01] • [IP: 80.245.188.***]

Straż Miejska nie ma prawa tego robić. Policja powinna wlepić mandat p.Karlińskiemu. SM nie jest do tego powołana.

Gość • Czwartek [03.08.2017, 12:01:29] • [IP: 79.186.73.**]

Każdy Polski przewoźnik żeby móc wykonywać przewozy regularne musi mieć min. zgodę na zatrzymywanie się na przystankach od lokalnego zarządcy, dlaczego niemcy mieliby mieć łatwiej i stawać gdzie chcą. Skoro miasto nie wydało takiej zgody to niech szwaby sobie w d... wcisną te swoje śmieszne unijne papierki!

Gość • Czwartek [03.08.2017, 10:39:38] • [IP: 79.186.78.**]

Zmurek nalozyl sankcje na niemcy

Gość • Czwartek [03.08.2017, 10:37:35] • [IP: 83.23.64.***]

Brawo Świnoujście to nie prywatny folwark Niemców, taka postawa komendanta powinna być przykładem, nie róbmy z siebie pachołków niemieckich

Gość • Czwartek [03.08.2017, 07:22:45] • [IP: 195.205.242.***]

PROPONUJĘ ROBIĆ STAŁE KONTROLE AUTOBUSÓW NA TEJ LINII. TAKA KONTROLA STANU TECHNICZNEGO MOŻE TRWAĆ NAWET I GODZINĘ TAK WIĘC BĘDĄ OPÓŹNIENIA I SZWABISKA SOBIE NIE POJEŻDŻĄ :)

Gość • Czwartek [03.08.2017, 00:51:29] • [IP: 37.47.130.***]

A gdzie i kiedy Karliński ukończył kurs REGULACJI RUCHU, chyba w U C gdzie tam pracował z mizernymi efektami, bo w szkole POLICYJNEJ to szkolenie trwa kilka miesięcy,. Komendant lepiej zadbaj o sprawy które cię nie przerosną bo staniesz się kozłem ofiarnym, bo ci co dostali prezenty od UBB to siedzą cicho w Magistracie i nie pomogą. pilnuj co robią twoi pracownicy w godzinach pracy, czy SM jest regulaminowo ubrana, kto urywa sie z pracy do domu na zakupy na kawę do klubu ST.ANNA,.

• Czwartek [03.08.2017, 00:42:48] • [IP: 185.102.219.***]

Czy to znowu rozpoczęło się niemieckie parcie na wschód?

Gość • Środa [02.08.2017, 23:58:45] • [IP: 94.70.110.***]

Strażnik miejski ma prawo do zatrzymania pojazdu tylko w razie, gdy stwierdzi, że kontrolujący nie zastosował się do znaku „B-1”, tj. do zakazu ruchu w obu kierunkach.

Gość • Środa [02.08.2017, 23:56:12] • [IP: 31.0.71.***]

Strażnik miejski ma prawo do zatrzymania pojazdu tylko w razie, gdy stwierdzi, że kontrolujący nie zastosował się do znaku „B-1”, tj. do zakazu ruchu w obu kierunkach.

Gość • Środa [02.08.2017, 23:46:14] • [IP: 2.247.251.**]

Czy taki p*t ze straży miejskiej ma prawo decydować kto może wjechać na terytorium normalnego państwa?Do tego jest straż graniczna i to tylko na podstawie wyroków lub innych decyzji. To jaki byłby nalot gdyby zamiast policji federalnej na granicy jakiś były komunista z dawnego DDR polskie samochody z polakami zatrzymywał i dalszej drogi zabronił.Czy nasz komunista by na to zezwolił do czego tez nie ma prawa?

Gość • Środa [02.08.2017, 23:45:41] • [IP: 185.36.169.***]

177 - niemiecka klawiatura?

Gość • Środa [02.08.2017, 23:42:30] • [IP: 94.70.110.***]

To jakis zart ? Przeciez to przekroczenie uprawnien SM. Nie moga oni zatrzymywac pojazdow w takich sytuacjach. Zyjemy w panstwie prawa czy gdzie? Policja tego nie wie ? Od razu powinni wszczac postępowanie w sprawue przekroczenia uprawnień. Meksyk normalnie.

Gość • Środa [02.08.2017, 23:38:10] • [IP: 94.69.103.**]

To jakis zart ? Przeciez to przekroczenie uprawnien SM. Nie moga oni zatrzymywac pojazdow w takich sytuacjach. Zyjemy w panstwie prawa czy gdzie? Policja tego nie wie ? Od razu powinni wszczac postępowanie w sprawue przekroczenia uprawnień. Meksyk normalnie.

Gość • Środa [02.08.2017, 23:07:16] • [IP: 95.129.225.***]

Dlaczego przy tych incydentach nie było nikogo z władz urzędu miasta? Dlaczego?

Gość • Środa [02.08.2017, 22:59:04] • [IP: 83.11.187.***]

Zmurek nalozyl sankcje na niemcy

Gość • Środa [02.08.2017, 22:57:09] • [IP: 80.245.186.***]

Panie pośle Brudziński czy Pana nie interesuje co się dzieje w Pana okręgu wyborczym?

AGENDA 22 • Środa [02.08.2017, 22:06:07] • [IP: 94.254.224.***]

Ja to nie wiem o co wam chodzi, terminala kontenerowego nie chcecie budować, chcecie podnosić poziom turystyki , a nie pozwalacie turystom przyjechać w autobusach do turystycznego raju według pewnych osóbek. NIE możecie się dogadać np. Wy wpuszczacie 2 to my też 2.

Gość • Środa [02.08.2017, 22:02:25] • [IP: 80.245.177.***]

polskie paranoje mam nadzieje ze straca wyborcow na dobre gdyz zero kultury itd, lokale jakby tak traktowaly klientow zyja miesiac dwa

Gość • Środa [02.08.2017, 22:01:35] • [IP: 94.254.232.***]

Gość • Środa [02.08.2017, 18:17:45] • [IP: 83.11.234.**] ... Nie wszystko złoto co się świeci. Może by tak jeszcze Niemcy zaczęli płacić klimatyczne, tak jak my u nich płacimy kurtakse i będzie wtedy OK. Wiec nie pisz że wszystko co my wymagamy to jest be, bo albo obie strony płacą, albo nie płaca.

Gość • Środa [02.08.2017, 21:54:47] • [IP: 62.69.251.**]

Karlinski na prezydenta RP !-juz dawno sądy bylyby zreformowane

Gość • Środa [02.08.2017, 21:38:20] • [IP: 31.2.45.***]

a gdzie byli rodzice ??

Gość • Środa [02.08.2017, 21:37:25] • [IP: 80.245.184.***]

Jak to jest kolejka tak autobusy nie o co tu chodzi?

Gość • Środa [02.08.2017, 21:03:23] • [IP: 83.11.84.**]

Policja musi że mogą jeździć straż miejska że nie kur..kto tu rządzi straż czy policja

Gość • Środa [02.08.2017, 20:42:43] • [IP: 188.146.40.**]

Super Panie Komendancie wrócił mi Pan wiarę w Straż Miejską!

Gość • Środa [02.08.2017, 20:38:03] • [IP: 95.129.228.***]

z Niemcami zawsze był problem w Komunistycznej Polsce też były konflikty Komunistyczna NRD Niemcy Wschodnie też walczyły o linię graniczną na Torze Wodnym do falochronu ale Komunistyczna Rosja się nie wtrącała gdzie dwóch się biło potem Niemcy Komunistyczne nie dały zgody na wybudowanie przez zalew nasypu drogi do szczecina Dzisiaj jest zgoda wydana przez Niemcy dla Autokarów przez Przejscie graniczne Świnoujscie Garz ul Grunwaldzka bo ulepszyli mostek na kanale torfowym a tak jak nie wiemy oco chdzi to chodzi o pieniadze

Gość • Środa [02.08.2017, 20:27:04] • [IP: 80.245.188.**]

Co za niemieckie sługusy się wypowiadają. Czy my musimy być pachołkami niemców. Nie wszyscy pracują w Niemczech i nie wszyscy korzystają z ich pobytu w Polsce. Kiedyś granice były zamknięte i miasto funkcjonowało bez problemu a teraz więcej w mieście niemców niż Polaków. Celowo napisane wyrazy z małej litery.

AGENDA 21 • Środa [02.08.2017, 20:10:11] • [IP: 80.245.178.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

2gi_japonczyk • Środa [02.08.2017, 19:50:04] • [IP: 62.69.251.**]

Karlinski na prezydenta RP!

Gość • Środa [02.08.2017, 19:28:17] • [IP: 62.69.254.***]

proponuje skorzytać z pomocy Inspekcji Transportu Drogowego przecież posiadaja stosowne ustawowe uprawnienia

wilka • Środa [02.08.2017, 19:10:53] • [IP: 89.182.88.*]

s-cie ma nadmiar spalin i jest miastem zamknietym----powinni przesiadac sie na granicy w polskie atobusy

Gość • Środa [02.08.2017, 19:00:18] • [IP: 80.245.189.***]

GRANICE POWINNY BYĆ ZAMKNIĘTE I TYLE W TEMACIE

Gośćbambi- • Środa [02.08.2017, 18:51:08] • [IP: 178.238.251.***]

dziady-dobrze-powiedziales

Gość • Środa [02.08.2017, 18:50:07] • [IP: 94.254.228.***]

Przystanki są miejskie a nie USB. Albo kupią sobie plac gdzie wybudują przystanek albo muszą mieć zgodę właściciela przystanków miejskich. Prawo własności. Mówi to wam coś?

Gość • Środa [02.08.2017, 18:43:45] • [IP: 37.47.174.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gośćbambi- • Środa [02.08.2017, 18:43:27] • [IP: 178.238.251.***]

komendant-super-pogonin-niemcow

wara • Środa [02.08.2017, 18:42:15] • [IP: 95.129.225.**]

Popieram ! Zamknąć granicę. Wszyscy Polacy pracować w Polsce albo za wschodnią granicą, jak kto woli. Co niemieckie to be ! Świnoujście tylko dla sprawdzonych turystów z Polski, którzy popierają pis. Po co nam łunia ?? Dawni nie było. Wystarczylo nam ruskie wojsko i było git ! Małymi kroczkami. ...ale sukcesywnie do celu. Średniowieczna Polska w naszych snach i marzeniach

Gość • Środa [02.08.2017, 18:38:58] • [IP: 80.245.189.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [02.08.2017, 18:31:12] • [IP: 109.243.174.***]

co za chamstwo co za kompromitacja ludzie moze wiecej dyplomacji zrobcie cos madrego wstyd. ...wstyd jakies mozliwe porozumienie W OBU STRONACH a pan BOCHATER... Żenada

Gość • Środa [02.08.2017, 18:17:45] • [IP: 83.11.234.**]

Pieniądze i praca w Niemczech to tak, samochody niemieckie to tak granica otwarta dla Niemców to nie

Gość • Środa [02.08.2017, 18:09:20] • [IP: 92.42.114.***]

Był taki czas że autobusy podwoziły pasażerów do granicy. Ludzie przekraczali granicą wsiadali do autobusów Niemieckich i jechali dalej. W przeciwnym kierunku podobnie. Odjazdy autobusów były dopasowane, tak że przesiadało się z autobusu do autobusu i wszystkim pasowało. Po co ta awantura wystarczy trochę dobrej woli w tym przypadku Niemieckiej, ale u Niemców o to trudno.

Gość • Środa [02.08.2017, 18:06:37] • [IP: 95.129.228.**]

a co na to tussk?

AGENDA 21 • Środa [02.08.2017, 18:04:43] • [IP: 80.245.178.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

bolek • Środa [02.08.2017, 17:41:14] • [IP: 80.245.188.***]

Niemców można odstraszyć od wjazdu do naszego Miasta poprzez umieszczenie przy granicy pomnika Prezesa albo Joja.

Gość • Środa [02.08.2017, 17:31:47] • [IP: 83.168.89.*]

Brawo! Tak trzymać brońmy swoich interesów.A ci co tak krzyczą że bez niemców turystycznie nie damy rady, niech się nie martwią, damy radę. Przyjada turyści, przyjadą, nie koniecznie z niemiec. Na niemcach świat się nie zaczyna i nie kończy.

Gość • Środa [02.08.2017, 17:26:35] • [IP: 93.94.188.***]

SM nie wpuściła, a policja puściła... mogliby ustalić jedno wspólne stanowisko bo się tylko kompromitują

Gość • Środa [02.08.2017, 17:22:55] • [IP: 94.254.225.***]

Autobusy ubb do granicy. Podstawić polskie autobusy do przesiadki/płatne dla Polski/ i przewieźć Niemców po przystankach na których wysiadali. Na prom autokary jak wjeżdżają, to pasażerowie tez wysiadają. Tak, ze przesiadka z autobusu UBB nie powinna sprawiać trudności.

Mieszkanka • Środa [02.08.2017, 17:18:20] • [IP: 92.42.114.***]

Z tego co zrozumiałam to Polska firma nie może otworzyć linii autobusowej do Niemiec, bo są konkuręncją dla firm niemieckich. A Niemieckie firmy nie są konkuręncją dla firm Polskich. Stwierdziła to Polska Inspekcja Transportu Drogowego Co to jest ten Radosław Ciepluch. Kiedyś granice były zamknięte i takich numerów nie było. Niemcy stosują metodę małych kroczków - jak to historia lubi się powtarzać Ci których nęka imperatyw włażenia Niemcom do tyłka niech się wynoszą za granicę i jak ktoś nie chce mieszkać w Świnoujściu to wynocha lizodupów, judaszy, sprzedawczyków tu nie trzeba, jak się wyniesiecie to bez was miasto nie zginie. Kiedyś Niemcy nie szwędali się po Świnoujściu i nikt za nimi nie płakał.

Gość • Środa [02.08.2017, 17:16:03] • [IP: 157.25.47.**]

Niemiecka dyscyplina musi być :-))))) Brawo Komendant

Gość • Środa [02.08.2017, 17:15:48] • [IP: 94.254.232.***]

postawić płot, zamknąć granice i wyjsc z UE to najlepsze do nas

Gość • Środa [02.08.2017, 17:15:30] • [IP: 2.108.233.***]

Szkoda słów... Zachowanie żenujące - nie widzę tu żadnego bohaterstwa.

Petroniusz • Środa [02.08.2017, 17:15:20] • [IP: 37.47.167.**]

Skoro korzystają z naszych przystanków autobusowych to dlaczego ich nie sprzątają. Niech wezmą miotły i pozamiatają po sobie (to brudasy, i niechluje). Przytoczę anegdotę, Ahmed urodził się w Niemczech i jest Niemcem, Jezus urodził się stajence i jest koniem. Dosyć traktowania Polaków jak jakieś ścierwo gorszego sortu, precz z unią !!

Gość • Środa [02.08.2017, 17:02:58] • [IP: 31.0.64.***]

Nie mają prawa korzystać z przystanków miejskich dla autobusów bez zgody prezydenta. Komendant ma prawo ochrony mienia komunalnego na podstawie ustawy o strażacy gminnych. Wszystko w temacie.

Gość • Środa [02.08.2017, 16:57:31] • [IP: 37.47.129.***]

Panie KOMENDANCIE 💝 ZACHOWAL SIE PAN JAK TRZEBA 💝 BRAWO !!

Gość • Środa [02.08.2017, 16:50:23] • [IP: 80.245.184.***]

Czasami mam wrażenie że Polacy są już mniejszością.

Gość • Środa [02.08.2017, 16:46:38] • [IP: 188.146.42.*]

Zamknac przejscie kolowe i gitara !

Gość • Środa [02.08.2017, 16:44:55] • [IP: 92.42.112.***]

Inspekcja Transportu Drogowego, inspekcją ale prawo i tam musi być po naszej stronie

maxx • Środa [02.08.2017, 16:40:46] • [IP: 178.238.249.**]

Brawa dla komendanta oraz reszty personelu, działającego w tej sprawie. Zatrzymać te autobusy, następnie wziąć się za Niemców którzy traktują Wojska Polskiego jak deptak (przejścia dla pieszych są dobrze oznakowane) . Następnie za tech którzy do tej pory nie nauczyli się parkować. Jeśli istnieje bariera językowa, to proszę wzywać tłumacza niemieckiego na ich koszt. Małymi kroczkami do uzdrowienia tego miasta.

Gość • Środa [02.08.2017, 16:40:19] • [IP: 37.47.140.***]

Gnębią naszych przewoznikow na terenie niemiec Nakładają wysokie kary za byle gó..o a sami chcą być wsędzie panami. Po co im pozwolono na zrobienie tej kolejki ubb. Ona powinna zatrzymywac się na granicy.

Gość • Środa [02.08.2017, 16:33:28] • [IP: 37.248.161.***]

Widać że teraz co drugi Świnoujścianin to znawca prawa transportu międzynarodowego na czele z Prezydentem Zmurkiewiczem. Tylko dlaczego wniosek KA był ż błędami i dlatego go odrzucili. Czyżby urzędu nie było stać na dobrych prawników?? Żenada

Gość • Środa [02.08.2017, 16:29:39] • [IP: 94.254.228.***]

Straż miejska ma prawo do kierowania ruchem z ustawy. Oni sami zatrzymują się by robić aferę. Wyraźnie widać, że komendant daje im polecenia zgodnie z prawem!

Gość • Środa [02.08.2017, 16:26:21] • [IP: 80.245.185.***]

JAK CHCA NIEMCY JEZDZIC TO MUSZA MIEC ZGODE NASZYCH WLADZ SWINOUJSCIA A NIE TAM JAKAS WLADZA MEKLEMBURGI BEDZIE SOBIE ZALATWIALA SWOJE INTERESIKI GDZIES W SZCZECINIE, WYPAD I KONIEC KTOS NA TYM ZAROBIL KASE, NIECH NIEMCY POWIEDZA JAKA WLADZA WYDALA TAKA DECYZJE, PEWNIE POWSKA ZE SZCZECINA, JESZCZE RAZ WYPAD

Gość • Środa [02.08.2017, 16:23:04] • [IP: 37.248.161.***]

Inspekcja Transportu Drogowego wydała zgodę UBB na transport do Polski- to dokument który trzyma ten Pan

Gość • Środa [02.08.2017, 16:22:28] • [IP: 62.69.254.**]

KA odtworzyć Linię Europejską, która była świetna i przynosiła zyski. Natomiast UBB ją zlikwidowała twierdząc, że jest nierentowna. Komunikacja złożyła do Rostoku wniosek o pozwolenie na prowadzenie linii. Odmowa. Jak UBB zobaczyło starania Polaków, to się wystraszyła i podjęła rozmowy z KA. Po czym się rozmyśliła i tylnym wejściem spróbowała wprowadzić swoje autobusy do Świnoujścia. Reakcja strony polskiej jest (wobec takiego obrotu sprawy) bardzo słuszna.

Gość • Środa [02.08.2017, 16:12:49] • [IP: 94.254.224.***]

Pan komedia... Tzn komendant powinien wziąć się napawde do roboty a tworzy złą opinie naszemu miastu. Powinien zostać ukarany grzywną za takie blokowanie to nie jest jego prywatny folwark chyba się mu w du.ie poprzewracalo

Gość • Środa [02.08.2017, 16:10:46] • [IP: 80.245.186.**]

pomozmy i robmy obywatelskie zatrzymania

Gość • Środa [02.08.2017, 16:08:22] • [IP: 80.245.186.**]

brawo tak trzymac tu jest Polska nie niemcy

Gość • Środa [02.08.2017, 16:01:07] • [IP: 95.129.229.***]

To jest walka o pieniądze oparta na argumentach siły a nie na sile argumentów. Na tym terenie to MIASTO jest gospodarzem i z NIM trzeba się dogadać a do prowadzenia działalności należy uzyskać odpowiednie dokumenty od... także władz centralnych danego kraju. Tego tu zabrakło. Nie rozumiem naszych rodaków, którzy są przeciwko swoim. Jak nie chcecie być za Polską racją stanu to chociaż się nie wypowiadajcie. Dodaję, że jest jeszcze więcej podobnych problemów, które prędzej czy później nas dotkną. I też musimy stanąć po właściwej stronie.

Gość • Środa [02.08.2017, 15:59:54] • [IP: 80.245.179.***]

Brawa dla KOMENDANTA że nie jest sprzedajną chorągiewką tylko zna i przestrzega przepisów wobec wszystkich !! Niemców ci u nas tyle że wychodzą uszami - ich kultura, sposób bycia i zachowania oraz szacunku dla nas (z małymi wyjątkami)

Gość • Środa [02.08.2017, 15:45:54] • [IP: 37.248.161.***]

Zamknijmy granice i niech Świnoujście umrze śmiercią naturalną. Bo przecież połowa Świnoujścia pracuje u Niemców a druga korzysta z nich np. Rynek niemiecki, turystyka, sklepikarze itp. Większa część tych komentarzy to wyraz tolerancji tylko tolerancji według Polaków. Wstyd..

Gość • Środa [02.08.2017, 15:42:50] • [IP: 178.238.250.**]

Sprowadzić Inspekcję Transportu Drogowego - natychmiast załatwią sprawę jak należy !!

Gość • Środa [02.08.2017, 15:42:25] • [IP: 93.94.188.***]

Art. 129b. 1. Kontrola ruchu drogowego w gminach lub miastach, które utworzyły straż gminną (miejską) może być wykonywana przez strażników gminnych (miejskich). 2. Strażnicy gminni (miejscy) są uprawnieni do wykonywania kontroli ruchu drogowego wobec: 1) kierującego pojazdem niestosującego się do zakazu ruchu w obu kierunkach, określonego odpowiednim znakiem drogowym; 2) uczestnika ruchu naruszającego przepisy o: a) zatrzymaniu lub postoju pojazdów, b) ruchu motorowerów, rowerów, wózków rowerowych, pojazdów zaprzęgowych oraz o jeździe wierzchem lub pędzeniu zwierząt, c) ruchu pieszych.

Gość • Środa [02.08.2017, 15:41:44] • [IP: 83.15.115.***]

Co Ty chcesz od naszej biednej zapracowanej policji, nie potrafią wyegzekwować świateł u" przyjaciół" które już po przekroczeniu granicy na tablicy widać że są obowiązkowe 24h na dobę, nie wymagaj bo to ponad ich siły...

Gość • Środa [02.08.2017, 15:41:22] • [IP: 37.47.139.***]

Ja rozumiem wjazd na rerytorium Polski i przejażdżki naszymi ulicami. To jest normalne i mają na to przyzwolenie UE, choć zachowują się wszędzie jak Cielaki..parkują, stają gdzie chcą itp. Ale korzystanie z Naszych przystanków to już lekka przesada...już widzę zablokowania na przystankach, kiedy Niemuaszki będą się mozolnie gramolić, co będzie powodowało opóźnienia Naszej KA. Dlaczego My jak jesteśmy u Nich korzystamy z zasobów ich linii, ma u Nas oni muszą mieć własną? To jakaś pomyłka. A swoją drogą wielki szacun za postawę komendanta SM

Gość • Środa [02.08.2017, 15:34:28] • [IP: 194.242.62.**]

Zgadzam się z opiniami mieszkańców to miasto ginie wśród wszechobecnej niemieckiej ludności. Do tego ich zachowanie budzi niesmak- sama byłam świadkiem, jaki niemiecki obywatel sikał sobie zaraz po wyjściu ze sklepu Intermarche nie przejmując się spacerującymi – na Zielonym rynku niemieckie samochody parkują na trawnikach a o przepisach ruchu drogowego nie wspomnę. Czas na porządki!

Gość • Środa [02.08.2017, 15:32:51] • [IP: 217.231.17.***]

Czy straz miejska ma uprawnienia do zatrzymywania pojazdow w ruchu ? Nie sadze...

Gość • Środa [02.08.2017, 15:31:58] • [IP: 217.231.17.***]

W myśl art. 129b ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn.: Dz.U. z 2012 roku poz. 1137 ze zmianami), strażnicy miejscy są uprawnieni do wykonywania kontroli ruchu drogowego wobec: Art. 129b. 1. Kontrola ruchu drogowegow gminach lub miastach, które utworzyły straż gminną (miejską) może być wykonywana przez strażników gminnych (miejskich). 2. Strażnicy gminni (miejscy) są uprawnieni do wykonywania kontroli ruchu drogowego wobec: 1) kierującego pojazdem niestosującego się do zakazu ruchu w obu kierunkach, określonego odpowiednim znakiem drogowym; 2) uczestnika ruchu naruszającego przepisy o: a) zatrzymaniu lub postoju pojazdów, b) ruchu motorowerów, rowerów, wózków rowerowych, pojazdów zaprzęgowych oraz o jeździe wierzchem lub pędzeniu zwierząt, c) ruchu pieszych.

Gość • Środa [02.08.2017, 15:25:20] • [IP: 46.231.63.***]

STRAŻ MIEJSKA MOŻE ZATRZYMYWAĆ POJAZDY ?

Gość • Środa [02.08.2017, 15:15:54] • [IP: 92.42.118.***]

Niemcy powinni zakazać wjazdu do Niemiec! Jedzcie sobie korzystając z promów.A w ogóle wywalić z UE tych ciągle nadąsanych Polaków! Patrzcie jaki" bohater" z pana ze Sm, przecież w tymi autobusami też jeżdżą Polacy!

Gość • Środa [02.08.2017, 15:06:53] • [IP: 80.245.185.*]

Tak trzymać i się nie dać, nie będą niemcy ustalać nam warunki i działać z zaskoczenia. A ten pan pracujący dla niemców niech z tymi papierami które pokazuje schowa się w mysią dziurę.Tu jest Polska, proszę o tym nie zapominać !!

Gość • Środa [02.08.2017, 15:01:24] • [IP: 95.129.228.**]

Brawo Panie Karliński, tak trzymać !! Wykupują apartamenty i mieszkania, usiłują wprowadzać własną komunikację metodą małych kroczków i pokojowo tym razem zawładną Miastem w przypadku naszego zdecydowanego sprzeciwu. Na taki scenariusz nie może być naszej zgody!

Gość • Środa [02.08.2017, 15:01:13] • [IP: 93.94.185.***]

CZAS I PORA ABY NIEMCY PRZESTALI PANOSZYĆ SIĘ U NAS

Gość • Środa [02.08.2017, 15:00:28] • [IP: 197.166.204.**]

zamknąć tą multikulti granicę ogrodzić murem i strzelać do przemykających się

Gość • Środa [02.08.2017, 14:55:11] • [IP: 164.127.39.***]

14:24. ...215 - To jest sedno sprawy, cytuję:" Komunikacja miejska ubiegala sie o pozwolenie na uruchomienie tej linii i zatrzymywanie sie na przystankach niemieckich od dawna i wciaz to ktos blokowal, a tu nagle w drugą stronę się da. Niezly szwindel." ---Właśnie: dlaczego polskie autobusy nie mogą wjeżdżać na teren Niemiec?! Jeśli by mogły, to ja bym korzystał.Z drugiej strony ktoś może powiedziec, że polskie autobusy byłyby tańsze niż niemieckie i byłyby w lepszej sytuacji. No trudno, to dogadajcie sie inaczej, ale by były równe szanse tak, aby i Polacy, i Niemcy mogli wjeżdżać na drugą stronę..

Gość • Środa [02.08.2017, 14:52:22] • [IP: 37.8.215.**]

A co to za volksdeutch ten cieplak czy jak tam?Gdzie jego duma narodowa? Normalnie kawał prześcieradła z niego!Zaraz mi się Czarne chmury i Krzyżacy przypominają.Niedługo będziemy mieszkać jak Cyganie w Wozach Drzymały!

Gość • Środa [02.08.2017, 14:52:01] • [IP: 41.13.140.**]

Przypomnijcie sobie jak adler schiffe stawialo statki na odra trans kolo pecu i rzucali im kłody pod nogi ze fale robią ze przeszkadzaja bielikom. Później powstała konkurencja aż do wejścia do Schengen teraz stoi złom do sprzedania na basenie północnym i nagle nie przeszkadza stawiane na odra trans statków adler. Nie gracie fair urzednicy. Będzie konkurencja prywatna mowie wam

Gość • Środa [02.08.2017, 14:42:40] • [IP: 95.129.226.**]

Najpierw geje tera Autobusy. Wojna nie w kij dmuchał. Idę wykopać hełm po niemiecki przyda się.

Gość • Środa [02.08.2017, 14:41:41] • [IP: 88.156.234.***]

usunąć policje, wprowadzić straż miejską! Brawo panie komendancie!

Gość • Środa [02.08.2017, 14:41:09] • [IP: 31.0.87.***]

Ma facet wiedzę to i potrafi cwaniaków powstrzymać! Handlujących pod granicą też wykurzyl

Gość • Środa [02.08.2017, 14:40:26] • [IP: 92.42.113.***]

Brawo Panie Karliński. Dla tych co boją się, że nie dostaną od Niemców ojro do wiadomości;Od tych co siedzą w autobusach i tak byście nie dostali.Te autobusy wiozą ich pod adlera i oni tam wsiadają wykonując wycieczkę w stronę Niemiec.W Swinoujściu nie zostawiają pieniążków. Poza tym Niemcy uzyskali zgodę w Rostoku, a nie w Warszawie czy w Szczecinie, czy chociażby w Świnoujściu.W drugą stronę nasze autobusy zgody nie dostały, bo są konkurencją.Dość tego wchodzenia w tyłki Niemcom.Jeszcze raz brawa dla komendanta SM.

Gość • Środa [02.08.2017, 14:33:17] • [IP: 94.254.228.***]

I to działanie nam się podoba :-)

Gość • Środa [02.08.2017, 14:30:24] • [IP: 178.238.247.**]

no to wreszcie w tym miescie cos sie dzieje!!

2gi_japonczyk • Środa [02.08.2017, 14:29:27] • [IP: 62.69.251.**]

Karlinski to prawdziwy patriota-dobrze, ze sa w naszym miescie ludzie z charakterem.

Gość • Środa [02.08.2017, 14:24:28] • [IP: 37.8.215.**]

Prosze napisac kto wydal zgode na zatrzymywanie sie na przystankach. Wojewoda marszalek a moze ktos inny, kto dogadal sie za plecami miasta z UBB, a w rzeczywistosci z Deutsche Bahn. Komunikacja miejska ubiegala sie o pozwolenie na uruchomienie tej linii i zatrzymywanie sie na przystankach niemieckich od dawna i wciaz to ktos blokowal, a tu nagle w drugą stronę się da. Niezly szwindel.

Gość • Środa [02.08.2017, 14:16:10] • [IP: 62.69.254.***]

Medal dla komendanta!

Gość • Środa [02.08.2017, 14:15:50] • [IP: 80.245.186.***]

jakim prawem policja przyglądała się jak bezprawnie straż miejska zatrzymuje pojazdy na drodze publicznej. Czyżby prezydent mógł decydować kogo wpuści do miasta a kogo nie? Komendant policji do wymiany. Panie Błaszak do roboty. Przywrócić prawo w Świnoujściu.

Gość • Środa [02.08.2017, 14:15:32] • [IP: 37.47.181.**]

Karać z postój na przystankach

Gość • Środa [02.08.2017, 14:14:45] • [IP: 94.254.226.**]

Proponuje wprowadzic rozklad jazdy naszej komunijacji do ahlbecku heringsdorf i bansin :) obnizyc cene biletu o 50 centow a niemiaszki nie beda korzystac z ubb

paranoja • Środa [02.08.2017, 14:12:02] • [IP: 95.90.248.***]

czysta komedia 😆...😁

Gość • Środa [02.08.2017, 14:10:24] • [IP: 78.133.244.**]

a niby to takie przyjazne turystyczne miasto, zakazać wjazdu od strony niemiec i kazać czekać 3 godziny na Karsiborach! to jest dopiero zachęta dla turystów!

Gość • Środa [02.08.2017, 14:08:22] • [IP: 92.42.112.**]

Panie prezydencie dlaczego Policja nie chce pomóc naszej Straży Miejskiej, boją się czy o . co chodzi.Powinien pan porozmawiać na ten temat z panią komendant Policji.Dwóch strażników nie jest w stanie skontrolować tyle pojazdów.I tutaj wielki szacun dla SM, że robią co mogą.Powinien pan to docenić.

Gość • Środa [02.08.2017, 14:07:34] • [IP: 37.47.77.*]

Własnie tak wygladały negocjacie o członkostwo w eu, Polska to rynek zbytu niemieckich towarow i tanich pracownikow, innaczej by nas nie chcieli przyjac, tak własnie negocjował generalny gubernator d. Tusk...

Gość • Środa [02.08.2017, 14:07:12] • [IP: 95.129.226.**]

Nam nie wolno to im też.

Gość • Środa [02.08.2017, 14:07:07] • [IP: 78.133.244.**]

a kase od niemieckich turystów i najdroższa w Polsce opłata uzdrowiskowa to się przydaje a autobusy to już nie?! no to może całkiem zamknijcie granice!? bez Niemców Świnoujście to bieda

Gość • Środa [02.08.2017, 14:06:27] • [IP: 62.69.252.***]

Wlaściwa reakcja. Nielegalne zarobkowanie na Polskiej ziemi. Autobus ma prawo przejechać ale nie ma prawa zatrzymywać się na przystankach i zabierać pasażerów. Jego działalność powinna się kończyć na granicy państwa. Nie może bezpodatkowo być konkurencją dla polskiej komunikacji. Dziwna sprawa jest też z promami TTLine pracują w Świnoujściu za połowę opłat portowych. Polscy przewoźnicy nie maja takich przywilejów.

Gość • Środa [02.08.2017, 14:01:59] • [IP: 194.242.62.**]

Pozdrowienia dla Pana Radka Cieplucha z Karsiborza

Gość • Środa [02.08.2017, 13:57:24] • [IP: 80.245.186.***]

jakim prawem jakiś ćwok z urzędu blokuje drogę publiczną? Znowu pieprzona żmurlandia. Wiem, że sądy i prokuratura to po jednych pieniądzach i kruk krukowi oka nie wykole. Ale jest szansa, że ziobro wszystkich wypieprzy. Gdyby nie duda która pękła to już najwyższa kasta popuszczałaby na rzadko. Ale jest szansa, że niemiaszki nie popuszczą i ich sądy wreszcie doprowadzą do przestrzegania prawa w Świnoujściu i zapuszkują kogo trzeba na czole z jasiem.

Gość • Środa [02.08.2017, 13:53:43] • [IP: 94.254.233.***]

komendat wlasnym cialem zaslanial bo chlop przepisow nie zna. juz raz mi sie rzucil pod maske machajac rekoma. facet chyba nie wie, ze sa jakies standarty kierowania ruchem, bo to co on robi przypomina bardziej odganianie komarow. jak tacy ludzie trafiaja na takie stanowiska? masakra

Pazdzioch • Środa [02.08.2017, 13:51:20] • [IP: 83.23.253.***]

I co, pomnik czy medal chce? To jego robota, zadne bohaterstwo

Gość • Środa [02.08.2017, 13:51:05] • [IP: 188.146.128.***]

To komendant z UBB tez tam byl ? - Ale jaja.

Gość • Środa [02.08.2017, 13:46:48] • [IP: 92.42.116.*]

kogo przewoziły te autobusy

fo-ro-rak • Środa [02.08.2017, 13:45:24] • [IP: 185.24.68.**]

W sierpniu 39 pancernik Szlezwig też przybył do Gdańska z wizytą...A dzisiaj mamy rok Pański 2017, niemieckie autobusy przybywają do polskiego Świnoujścia i blokują przystanki, za 29 nastanie wrzesień, czyżby historia miała się znowu powtórzyć?...amen

Gość • Środa [02.08.2017, 13:42:14] • [IP: 95.129.226.**]

To musieli wkurzyć prezydenta a tak na niego narzekacie a on nas chroni przed najazdem niemieckich autobusów ponoć nie legalnie..

przyjezdny • Środa [02.08.2017, 13:40:22] • [IP: 176.221.110.***]

smutne to wszystko, bo jutro lub pojutrze z Komendanta zrobią kozła ofiarnego tego całego zamieszania, które pewnie zakończy się wezwaniem naszego ambasadora od MSZ W Berlinie.

Gość • Środa [02.08.2017, 13:28:11] • [IP: 109.241.63.***]

No to w końcu kto ma rację ?? Mogą wjeżdżać czy im nie wolno ? Najlepiej zamknąć granicę !! Pewnie by pan Komendant jakiś order otrzymał!

Gość • Środa [02.08.2017, 13:26:47] • [IP: 31.0.41.**]

Autobusy mogą wjechać bez przeszkód ale... puste. Z tego co mówili w Radio Szczecin to mogą tylko wozić powietrze a zatrzymywać się tylko na parkingach na miejscach dla autobusów, np przy muzeum. Za bohaterską obronę Karliński na prezydenta :-)

Gość • Środa [02.08.2017, 13:18:07] • [IP: 92.42.117.***]

jeszcze powinnismy postawic automaty na oplate klimatyczna i wlepiac im mandaty na potege jak oni nam

Gość • Środa [02.08.2017, 13:17:58] • [IP: 77.253.195.***]

autobusy UBB mogą wjechać ale nie zatrzymywać sie na przystankach MZK a UBB pojechało po bandzie i wyznaczyli sobie sami przystanki - uważając że jest OK. szczyt bezczelności!!

Gość • Środa [02.08.2017, 13:12:30] • [IP: 95.129.226.**]

CO TEN FACET ZA DOKUMENT POKAZUJE NA DOLNYM ZDJĘCIU?.

według Broniewskiego: • Środa [02.08.2017, 13:05:43] • [IP: 164.127.39.***]

Kiedy przyjadą zawalić przystanki / te, które znasz, polskie / Gdy nosi ich po ulicy jak nosi latem kurę nioskę / i pod drzwiami klatki schodowej ci staną i nocą / od silnika ci szyby zadygocą / ty, ze snu podnosząc skroń, stań u drzwi! / smartfon na dłoń! / fotki, dzwonka Policji nie odmówi nikt! /. ...Są w ojczyźnie rachunki krzywd, / obca dłoń ich też nie przekreśli, / ale ty dzwoń do Komendanta lub Olszewskiej! / Cóż, że nieraz smakował gorzko / na tej ziemi Kudły chleb? / Choć gęstnieje cień niemiecki nad Polską / wstrzyma UBeBa... nawet szept! /... / Ogniomistrzu i serc, i słów, / portalu, już nie o mistrzów parkowania dziś troska./ Dzisiaj tekst o... UBB - to strzelecki rów, / okrzyk i rozkaz: / Lizak w dłoń! / Lizak w dłoń! / i przypomnimy, co Juliusz Cezar rzekł / gdyby przyszło zginąć: / veni, vidi, vici - yes! / i powiemy to samo nad Świną.

Gość • Środa [02.08.2017, 12:59:23] • [IP: 62.69.231.**]

Jest jedno proste wyjście: niech wjeżdżają. Zaraz po przekroczeniu granicy zatrzymywać autobusy należące do UBB do drobiazgowej kontroli (ogumienie, hamulce, światła, itd.) Pasażerom szybko się odechce tak długo czekać i UBB straci klientów (albo przesiądą się na kolejkę).

zgryzliwy_lolek • Środa [02.08.2017, 12:57:17] • [IP: 109.189.41.***]

Polak niemców broni?

Gość • Środa [02.08.2017, 12:56:29] • [IP: 94.254.228.***]

Tak trzymać komendant!

Gość • Środa [02.08.2017, 12:54:32] • [IP: 88.156.233.**]

No to proszę, widujemy ichną policję, karetki taksówki to czemu nie autobusy. Chcieliśmy niemiaszków wozić pod samo centrum kolejkami, to sobie autobusiki jeszcze sprowadzą. Brawo magistrat. Wszyscy w UM do wymiany.

Gość • Środa [02.08.2017, 12:54:17] • [IP: 95.129.229.***]

To nie jest wojenka komunikacyjna a obrona interesów mieszkańców Ś-cia działających w branży przewozu osób. To w ich imieniu wystąpił Prezydent Miasta wraz ze swoimi pracownikami (chwała Komendantowi SM), oczywiście działali w obronie prawa. Dodam, że w całym tym zdarzeniu uwidoczniona został perfidia prawa międzynarodowego, które pozbawia wartości narodowych w imię interesów bogatych przedsiębiorców.

Gość • Środa [02.08.2017, 12:52:15] • [IP: 93.94.186.**]

to jest chore, ten polski naród zwariował do reszty

Gość • Środa [02.08.2017, 12:51:08] • [IP: 184.168.27.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [02.08.2017, 12:48:34] • [IP: 92.42.114.**]

Ale jaja Jaś fasola tupnie i tak ma być. .. brak mi słów na tego kr...

Gość • Środa [02.08.2017, 12:44:17] • [IP: 80.153.7.***]

Brawa dla Pana Karlinskiego. Jakim prawem niemieckie autobusy zatrzymuja sie na naszych przystankach? precz z nimi

Gość • Środa [02.08.2017, 12:44:01] • [IP: 188.146.43.***]

...zatrzymywal ?czy proponowal przesiasc sie do dorozek?...absurd.

Gość • Środa [02.08.2017, 12:43:10] • [IP: 93.94.185.***]

STARCZY TEGO PONIEWIERANIA NAMI I ROBIENIA SOBIE TEGO CO CHCĄ U NAS.CZAS I PORA Z TYM SKOŃCZYĆ

Gość • Środa [02.08.2017, 12:42:01] • [IP: 94.254.227.***]

Dziady i tyle panoszą się u nas w kraju gonić to!!i bardzo dobrze.

Oglądasz 1-132 z 132
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Nasze dziewczęta ze Świnoujścia i ich opiekun i choreograf Izabela Gromek - Świątek zdobyły pierwsze miejsce w 27 FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO . TEATR TAŃCA GOTHIKA PO RAZ DRUGI Z RZĘDU ZOSTAŁ LAUREATEM 27. FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO ORAZ NAGRODY SPECJALNEJ POLSKIEJ GRUPY ZBROJENIOWEJ. TEATR TAŃCA GOTHIKA 🥇🏆 Liliana Ośmialowska, Nadia Guzik, Wiktoria Mokrzycka, Zofia Tałanda, Hanna Puźniak, Łucja Drachal, Luiza Kradyna, Ida Świątek, Zuzanna Wlczak, Julia Tarnowska. Tytuł widowiska tanecznego: "JESZCZE POLSKA NIE ZGINEŁA, KIEDY MY ŻYJEMY" 🇵🇱 ■