POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [30.11.2017, 08:16:15] • Świnoujście

Dyrektor ZGM-u wyjaśnia sprawę braku ogrzewania w mieszkaniu Pani Justyny: Do czasu odbioru prac nie ma możliwości montażu gazomierza

Dyrektor ZGM-u wyjaśnia sprawę braku ogrzewania w mieszkaniu Pani Justyny: Do czasu odbioru prac nie ma możliwości montażu gazomierza

fot. iswinoujscie.pl

Na łamach portalu iswinoujscie.pl opisywaliśmy trudną sytuację mieszkanki bloku przy ulicy Łużyckiej. Od prawie miesiąca, kobieta nie ma w mieszkaniu ogrzewania i ciepłej wody. Winą za taki stan rzeczy obarczała firmę, która podjęła się wykonania prac, a także ZGM. Teraz na te zarzuty odpowiada dyrektor ZGM-u. Artur Ćwik informuje nas, że do czasu odbioru prac nie ma możliwości montażu gazomierza, a nie z uwagi na brak dobrej woli pracowników ZGM. Prawdą natomiast jest to, że jest problem zarówno z pozyskaniem wykonawców, jak i z jakością ich prac. ZGM dodaje także, że dysponuje on lokalami zamiennymi i oferuje je, jeżeli zostanie zgłoszona taka potrzeba, jednak przez cały okres prac Najemca takiej potrzeby nie zgłosił.

Poniżej publikujemy pełną treść odpowiedzi, którą otrzymaliśmy od dyrektora ZGM.

- Prace remontowe w lokalu przy ul. Łużyckiej w Świnoujściu swoim zakresem obejmowały zmianę sposobu ogrzewania oraz przygotowania ciepłej wody. Wykonawca prac został wyłoniony w wyniku zaproszenia do składania ofert.

Przedstawiciele ZGM, Wykonawca oraz Najemca spotkali się w lokalu. Najemca stwierdził, że nie ma potrzeby przeprowadzenia rodziny do lokalu zamiennego na okres prac, ponieważ w swoim zakresie zorganizuje inne miejsce tymczasowego zamieszkania dla siebie i dziecka. Gotowość do rozpoczęcia robót Wykonawca zgłosił 30 października, o czym poinformował zarówno ZGM jak i Najemcę lokalu. Lokator udostępnił lokal w dniu 06.11.2017 r. wiedząc, że prace będą realizowane w okresie jesiennym.

Wykonawca po zakończeniu prac zgłosił je służbom ZGM do odbioru. Komisja odbiorowa spisała usterki i zobowiązała Wykonawcę do ich usunięcia w terminie 7 dni kalendarzowych, tj. do dnia 04.12.2017r. Do czasu odbioru prac nie ma możliwości montażu gazomierza, a nie z uwagi na brak dobrej woli pracowników ZGM. Prawdą jest, że jest problem zarówno z pozyskaniem Wykonawców, jak i z jakością ich prac.

Nadmienić należy, że Zakład Gospodarki Mieszkaniowej dysponuje lokalami zamiennymi i oferuje je, jeżeli zostanie zgłoszona taka potrzeba, jednak przez cały okres prac Najemca takiej potrzeby nie zgłosił.

W świetle powyższego, krzywdzące jest stanowisko przedstawione w artykule Najemcy, który pomijając fakty dezinfomuje czytelników narażając jednocześnie Wynajmującego na niekorzystne komentarze.


Dyrektor ZGM-u, Artur Ćwik.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 53, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-25 z 53

Gość • Niedziela [03.12.2017, 09:58:19] • [IP: 31.0.33.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [02.12.2017, 20:48:55] • [IP: 80.245.186.**]

PRZYKRE JEST TO, ZE KAŻDY WPIS DOTYKA TYLKO PANA DYREKTORA, A GDZIE SĄ PRACOWNICY KTÓRZY TYM POWINNI SIĘ ZAJĄC, PANI JUSTYNO CZY MOGĘ PANIĄ PROSIĆ O WPIS, CZY BYŁA PANI NA ROZMOWIE Z PANEM DYREKTOREM

Gość • Piątek [01.12.2017, 15:01:53] • [IP: 176.221.123.***]

Zyjemy w czasach gdzie nastepuje UCZLOWIECZENIE zwierzat a ZEZWIERZECENIE LUDZI

Gość • Piątek [01.12.2017, 14:55:09] • [IP: 176.221.123.***]

SORRRRRRY Taki Mamy kLIMAT W POLSCE

Gość • Piątek [01.12.2017, 14:30:50] • [IP: 176.221.123.***]

Oczywiscie PRAWDA zawsze jest ZATRWAZAJACA zgm z ludzi robi sobie kpiny W BARDZO WIELU RUZNYCH SPRAWACH nastepne sprawy tez ujrza swiatlo dzienne to tylko kwestia czasu

Gość • Piątek [01.12.2017, 14:21:55] • [IP: 176.221.123.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [30.11.2017, 23:06:57] • [IP: 37.47.251.***]

Komentarze zatrważają!! Toż Pani Justyna, matka dziecka nie zatelefonuje do Opieki, na Policje, Pielęgniarki środowiskowej nie upomni się o dobro dziecka. Doprowadziła siebie i dziecko do choroby. Pan Dyrektor nie może robić za Ńiańke. Dosyć partactwa, prowizorek. Wreszcie Właściwy Kompetentny Człowiek na Właściwym miejscu.

Gość • Czwartek [30.11.2017, 21:27:26] • [IP: 176.221.123.***]

Pan Cwik zachwala lokale zastepcze ze najlepsze sa na Modrzejewskiej

Gość • Czwartek [30.11.2017, 20:53:16] • [IP: 176.221.123.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [30.11.2017, 20:50:27] • [IP: 176.221.123.***]

nAJWAZNIEJSZE ze w zgm cieplo

Gość • Czwartek [30.11.2017, 20:12:08] • [IP: 95.129.226.**]

Patologia góra.

Gość • Czwartek [30.11.2017, 20:12:02] • [IP: 62.69.254.**]

Panie Ćwik, z całym szacunkiem nie nadaje się Pan na to stanowisko. Dlaczego. Proszę upublicznić podpisaną przez Panią Justynę odmowę skorzystania z lokalu zastępczego na czas remontu jej lokalu. Koniec, kropka żadnej dyskusji. Dyrektor musi mieć jaja, a nie wdawanie się w dyskusje. Dokument na stół albo rezygnacja ze stanowiska. Wesołych Świąt.

Gość • Czwartek [30.11.2017, 20:06:53] • [IP: 176.221.123.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [30.11.2017, 20:03:00] • [IP: 176.221.123.***]

buduja mieszkania z najtanszych materjalow aby jak najtaniej i z byle czego a czynsz narzucaja jak za APARTAMENT i miasto zgm pan cwiek nieponosza zadnych konsekwencji RACZKA RACZKE MYJE

Gość • Czwartek [30.11.2017, 19:50:58] • [IP: 176.221.123.***]

zgm tylko czynsz potrafi podnosic podwyzka za podwyzka a mieszkania zgm w fatalnym stanie

Gość • Czwartek [30.11.2017, 19:05:33] • [IP: 80.245.179.***]

LOKATOR... jakież ludzkie podejście.

Gość • Czwartek [30.11.2017, 17:41:54] • [IP: 95.129.226.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

AGENDA 21 • Czwartek [30.11.2017, 17:36:43] • [IP: 80.245.178.***]

CO TO ZA WYGŁUPY Z TĄ JUSTYNA ? WSTAWIĆ JEJ TROCINIAK I BĘDZIE MIAŁA CIEPŁO PRAWIE ZA DARMOCHĘ, A I WODY MOŻE SOBIE NAGRZAĆ W DOSTATECZNEJ ILOŚCI. YOUTUBE : Sawdust Stove

Ramses • Czwartek [30.11.2017, 16:06:07] • [IP: 80.245.184.**]

"Nadmienić należy, że Zakład Gospodarki Mieszkaniowej dysponuje lokalami zamiennymi i oferuje je, jeżeli zostanie zgłoszona taka potrzeba, jednak przez cały okres prac Najemca takiej potrzeby nie zgłosił". ..I w czym problem?

Justyna • Czwartek [30.11.2017, 16:03:19] • [IP: 94.254.231.**]

Sa papiery jutro będzie podłączony gaz. Dziękuję za pomoc Waszą😊😊😊

Gość • Czwartek [30.11.2017, 15:16:33] • [IP: 2.108.234.**]

I znów winien mieszkaniec... To kpiny z nas!

ZGM • Czwartek [30.11.2017, 14:15:55] • [IP: 92.42.112.***]

Lokator nie musiał się zgłaszać. Pracownicy ZGM będąc w lokalu pytali lokatora, czy nie zapewnić lokalu zamiennego. Najemca oświadczył, że go nie potrzebuje i zapewni sobie lokum we własnym zakresie. To była jego decyzja. W świetle powyższego nieuzasadniona jest postawa, którą przedstawia na portalu. Ze strony ZGM nie ma problemu w dostarczeniu lokalu zamiennego. Także w tym roku lokale zamienne były wskazywane różnym najemcom kilkukrotnie jeżeli tylko wyrazili chęć skorzystania z nich.

Gość • Czwartek [30.11.2017, 13:50:55] • [IP: 94.254.224.***]

Skoro nie wyraziła potrzeby lokalu zastępczego to nikt na sile nie będzie jej tam przenosił. Chciałaś zostać? To masz konsekwencje tego. Proste

Gość • Czwartek [30.11.2017, 13:37:55] • [IP: 178.238.253.**]

JeŻeli tacy są w większości urzędnicy w mieście to może czas by tym PROBLEMEM ZAJĘŁA SIĘ RADA MIASTA, JEŻELI ZARZĄD NIE POTRAFI ZATRUDNIĆ KOMPETENTNYCH URZĘDNIKÓW, ZDAJE SIĘ ŻE WYBORY BĘDĄ REMEDIUM NA TEN STAN, ZGM NIE DZIAŁA MOPR NIE DZIAŁA, ITD..WAŻNE PEWNIE ŻEBY KASA NA PIERWSZEGO DZIŁAŁA~!

Gość • Czwartek [30.11.2017, 13:21:32] • [IP: 92.42.119.***]

Ten pan nie powinien być dyrektorem.W każdym normalnym mieście podziękowano by mu za, , pracę, , . Jest wielu młodych i wykształconych ludzi.

Oglądasz 1-25 z 53
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Ruch między węzłami Świnoujście Łunowo i Międzyzdroje został przekierowany na nową S3. Ruch odbywa się na tym odcinku z zawężeniem do jednego pasa w każdą stronę. Częściowo uruchomiony został węzeł Międzyzdroje, nie ma już tymczasowego ronda i ruch jest płynniejszy. To kolejny etap udrażniania przejazdu nową S3 ■ W dniu 18 czerwca o godz. 11.00 w Auli SP1 przy Narutowicza 10 odbywa się gala finałowa Miejskiego Konkursu Fotograficznego na 80- lecie SP1. ■ Joanna Agatowska uzyskała absolutorium z tytułu wykonania budżetu miasta za rok 2024 ■ Po rozpatrzeniu raportu o stanie gminy miasto Świnoujście Prezydent Joanna Agatowska uzyskała votum zaufania od Rady Miasta ■ Pełna przejezdność drogi S3 przed wakacjami jest zagrożona, wykonawcy apelują do Premiera ■ Ryszard Grobelny; "bardzo niepokojącym zjawiskiem, także w Świnoujściu, jest stale spadający przyrost naturalny" ■ Nową formułę prezentacji raportu o stanie miasta omówił specjalny gość sesji - Ryszard grobelny. Raport dostępny jest w formie strony internetowej ■ Z powodu awarii jednego z promów typu „Bielik” obsługujących przeprawę „Warszów” pomiędzy wyspami Uznam i Wolin, kursowanie promów odbywa się obecnie w trybie nieregularnym. Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi informuje, że zespół techniczny pracuje nad jak najszybszym usunięciem usterki i przywróceniem promu do eksploatacji. Do czasu zakończenia naprawy pasażerów obsługuje wyłącznie jeden prom typu „Karsibór”. Oznacza to, że czas oczekiwania na przeprawę może się wydłużyć, szczególnie w godzinach szczytu ■ Podczas Dnia Dziecka w parku Zdrojowym trwała zbiórka na leczenie Adasia Orlika. Wolontariusze zebrali 9.308,37 zł, 176,97 euro, 2 korony czeskie i żeton do wózka ■ Byli pracownicy „Odry” spotkają się 28 czerwca o godz. 16:00 w Forcie Anioła – to coroczna okazja, by powrócić wspomnieniami do czasów, gdy zakład zatrudniał tysiące osób i tętnił życiem. W przeddzień Dnia Rybaka będzie czas na rozmowy, uśmiechy i integrację przy grillu ■