POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Sobota [16.03.2019, 19:26:02] • Świnoujście

Porywisty wiatr poprzewracał jachty w świnoujskiej marinie

Porywisty wiatr poprzewracał jachty w świnoujskiej marinie

fot. Czytelnik

Nocny porywisty wiatr, który wiał z prędkością 80km/h doprowadził do strat właścicieli jachtu, którzy ustawili swoje jednostki w świnoujskiej marinie.

Okazuje się, że przewracająca się jednostka właściciela z Czech doprowadziła do tego, że w kadłubie sąsiedniego jachtu, którego właścicielem jest Polak została wybita dziura.

Porywisty wiatr poprzewracał jachty w świnoujskiej marinie

fot. Czytelnik

W pierwszym z wymienionych jachtów prawdopodobnie uszkodzeniu uległy górne profile trolera do zwijania sztaksla.

Na szczęście innych szkód nie wyrządził.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 24, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-24 z 24

Gość • Niedziela [17.03.2019, 17:57:32] • [IP: 77.88.191.**]

Bardzo równy gość ten Czech. Szkoda że nie trafiło w tego katamarana z Bansin tego właściciela co tyle krzywd wyrządził pracownikom z Świnoujścia TEN FACET TAK PONIŻA PRACOWNIKÓW Z NASZEGO MIASTA

Gość • Niedziela [17.03.2019, 16:35:22] • [IP: 77.112.120.***]

Oj tam oj tam ! Ci bogacze nic na tym nie stracą ! Najwyżej następnym razem prawidłowo ustawią swe jachty na zimę bo to co w tym roku zrobili to jak kompletni amatorzy !

Gość • Niedziela [17.03.2019, 16:24:23] • [IP: 23.226.237.*]

Teraz pazerna marina nie buli. Takich fachowców Beton zatrudnia. Takich mongołów Beton zatrudnia wszędzie. Beton lubi obstawiać się takimi miernotami.

Gość • Niedziela [17.03.2019, 13:56:13] • [IP: 37.250.235.**]

W moim klubie kazdy musi byc ubezpieczony.Zawsze przy wodowani czy podnoszeni musi pokazac wanna polise ubezpieczeniowa i po prpblemi

JUST ACT 447 • Niedziela [17.03.2019, 12:26:42] • [IP: 176.221.122.**]

AD: Sobota [16.03.2019, 21:17:42] • [IP: 109.74.105.**]TROLER : statek rybacki wyposażony w liny zakończone haczykami z umocowaną na nich przynętą, ciągnione pod powierzchnią wody. KRÓTKO MÓWIĄC STATEK DO TROLINGU.

JUST ACT 447 • Niedziela [17.03.2019, 12:20:35] • [IP: 176.221.122.**]

DZIURĘ JUŻ MA, TERAZ TYLKO KINGSTON Z DOBRYMI FILTRAMI ZAMONTOWAĆ I MA PRYWATNE UJĘCIE DARMOWEJ WODY ZABURTOWEJ ZARAZ PRZY KOI.

Gość • Niedziela [17.03.2019, 09:36:00] • [IP: 185.210.38.***]

Jakie są przeważające kierunki wiatrów wiejących w okresie jesienno zimowym w Świnoujściu? Te jachty były źle ustawione. Można by zrozumieć gdyby nie było innych możliwości. Poza tym podstawy źle przemyślane.

Gość • Niedziela [17.03.2019, 08:42:12] • [IP: 87.52.42.***]

Co ma wisieć nie utonie...

Bluefin • Niedziela [17.03.2019, 08:41:41] • [IP: 94.254.220.***]

Nie Troler tylko Roler. Ewidentnie widać że na Habe rozjechały się sanie (albo nie dopasowane, albo źle postawione, albo wiał huragan). Płacić z polisy będzie ten kto zawinił, w Świnoujściu marina nie uczestniczy w wyjmowaniu i ustawianiu jachtów - więc płacić będzie zapewne armator Habe (z portfela lub ubezpieczenia - jeśli ma?, lub armator Lion FIsh uzyska odszkodowanie z AC (jesli ma) a firma ubezpieczeniowa ściągnie z polisy lub armatora Habe. Grunt to zabezpieczyć jachty aby nei poleciały na kolejne. ..

Gość • Niedziela [17.03.2019, 05:57:44] • [IP: 185.13.106.***]

JAK ZADBALI TAK MAJĄ. TERAZ CZĘŚĆ Z NICH BĘDZIE KOMBINOWAĆ Z UBEZPIECZENIAMI. TAK KOŃCZĄ CWANIAKI.

Gość • Niedziela [17.03.2019, 01:22:34] • [IP: 188.147.37.***]

"Biedni" właściciele. Co teraz mają począć? Jak dalej żyć?

Gość • Niedziela [17.03.2019, 00:29:59] • [IP: 94.254.225.**]

Troler to takie urządzenie do trollowania.

Gość • Sobota [16.03.2019, 23:35:19] • [IP: 86.63.93.***]

To dyrektor osir nie otrzymała alertu na komórkę o silnym wietrze? A może nie ma komórki? Jak zapłaci za szkody z własnej kieszeni to może zacznie coś robić.

Gość • Sobota [16.03.2019, 23:25:00] • [IP: 109.74.105.**]

I tak juz zeby bylo wszystko na tip top. To na takim jachcie sa jakies inne zagle niz sztaksle??

Gość • Sobota [16.03.2019, 23:24:32] • [IP: 178.238.253.***]

Miasto ją ubezpieczy, jest w końcu prawilno-biernym ubezpieczycielem, więc nie ma o co się martwić.

Gość • Sobota [16.03.2019, 22:31:45] • [IP: 80.245.189.***]

FACHOWCY tak poustawiali. .. :-)))

Gość • Sobota [16.03.2019, 21:55:16] • [IP: 178.238.247.***]

Ani nie mariny wina ani nadzoru tylko tego kto dokonał ustawienia jednostki i podparcia jednostki. Jacht został niewłaściwie ustawiony większościową masą na kilu, nie właściwie rozłożono ciężar jednostki, a przypomnę że stała ona pośród innych jachtów a nie samotnie wystawiona na działanie wiatru

Gość • Sobota [16.03.2019, 21:17:42] • [IP: 109.74.105.**]

Co to jest kurcze troler??

Gość • Sobota [16.03.2019, 21:09:15] • [IP: 188.146.46.***]

Teraz Kryszan powinna mylić z własnej kieszeni.Ewidentny brak nadzoru.

Gość • Sobota [16.03.2019, 21:08:47] • [IP: 37.248.210.***]

Marina będzie fikac czechowi, cycu

Gość • Sobota [16.03.2019, 20:54:14] • [IP: 31.11.128.**]

Taki troler to bardzo szkodzi autorom wiadomości internetowo-prasowych. Może lepiej nie pisać o czymś czego się nie zna, albo dać poczytać jakiemuś żeglarzowi przed publikacją?.

Gość • Sobota [16.03.2019, 20:28:15] • [IP: 176.221.122.***]

Oby był Czech ubezpieczony w dobrej firmie.

Gość • Sobota [16.03.2019, 19:45:42] • [IP: 176.221.122.*]

Marina ma chyba ubezpieczenie, bo to jej teren i naprawa będzie z polisy mariny a nie wiatru czy innej osoby, zła podpora to widać

Gość • Sobota [16.03.2019, 19:35:21] • [IP: 5.173.129.***]

Aaa taki jacht jeden z drugim to też by chciał poleżeć od czasu do czasu na dowolnie wybranym boku.

Oglądasz 1-24 z 24
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Świnoujście: 38-latek z powiatu kamieńskiego kradł logotypy samochodów w centrum miasta. Kilkanaście pojazdów pozbawionych emblematu. Policja zbiera kolejne zgłoszenia. Straty dotyczą głównie aut marek premium, a w niektórych modelach Mercedesa wyrwany emblemat był jednocześnie częścią czujnika jednego z systemów wspomagających. Policja zatrzymała 38-latka i wciąż przyjmuje zgłoszenia od właścicieli uszkodzonych pojazdów. Z samochodów znikały znaki rozpoznawcze takich marek jak Mercedes, Volkswagen, Ford, Toyota czy BMW. W autach wyższej klasy wartość takich elementów potrafi być wyjątkowo wysoka. Kradzieże odnotowano na kilku odcinkach centrum: przy ulicy Konstytucji 3 Maja, przy ulicy Wyspiańskiego oraz na osiedlu Platan. Do funkcjonariuszy zgłosiło się już kilkanaście osób, choć liczba poszkodowanych może być większa. Sprawca został namierzony i zatrzymany. 38-letni mieszkaniec powiatu kamieńskiego trafił do policyjnego aresztu ■ Stowarzyszenie Importerów i Dystrybutorów Pirotechniki apeluje do władz Świnoujścia o uwzględnienie w konsultacjach głosów branży: – Zwracając się do Prezydent Miasta Świnoujścia liczymy, że głos branży reprezentowanej przez największych polskich importerów oraz dystrybutorów wyrobów pirotechnicznych, pozwoli na wypracowanie kompromisowych rozwiązań. Zdecydowanie sprzeciwiamy się planom wprowadzenia ograniczeń lub zakazów użycia fajerwerków przez niektóre z władz samorządowych – informuje Stowarzyszenie ■ Na rok 2026 została wyznaczona apteka „Centrum Zdrowia – 24H”, prowadzona w Świnoujściu przy ul. Grunwaldzkiej 21, do pełnienia dyżurów w godzinach od 21:00 do 23:00, codziennie w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2026 roku ■