POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [16.07.2019, 11:10:30] • Świnoujście

Starsi ludzie traktują kasę jak informacje kolejową

Starsi ludzie traktują kasę jak informacje kolejową

fot. Czytelnik

Aby w kasie kupić bilet trzeba stać w niej około 30 minut albo i więcej. Mimo, że czasami otwarte są dwie kasy. Niestety starsi ludzie zajmują panie kasjerki tysiącem pytań, a wtedy panie, jednego klienta obsługują nawet 15 minut.

O sprawie poinformował nas jeden z internautów, który z paroma innymi pasażerami musiał kupić bilet do Szczecina u obsługi pociągu mimo, że dwie kasy były czynne, a na dworzec przyszedł 30 minut wcześniej. Mało nie doszło tam do awantury i kłótni.

Świnoujście to miasto uzdrowiskowe, zatem z dworca PKP korzysta bardzo dużo osób starszych, które nie potrafią sobie znaleźć informacji w internecie, przychodzą więc często do kasy jak do informacji pytając o pociąg, który ma wyjechać dopiero za tydzień. W tym czasie mieszkańcy Świnoujścia spieszą się na pociąg, który ma wyjechać za pół godziny.

Niestety nawet dwie otwarte kasy często nie rozwiązują sprawy, gdyż panie w kasie często muszą odpowiadać na dziesiątki pytań, zamiast po prostu sprzedać bilet.

Może więc warto byłoby otworzyć osobne okienko z informacją dla wszystkich seniorów, którzy odwiedzają Świnoujście.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 57, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-25 z 57

Gość • Środa [17.07.2019, 21:46:18] • [IP: 88.156.235.***]

Bankomatów pełno, ale biletomatu ani jednego ! Co by się stało gdyby tak chociaż jeden był po stronie miasta ? Zaoszczędziło to by czas ludzi w kolejce i nie tylko.

Gość • Środa [17.07.2019, 16:13:21] • [IP: 5.173.128.**]

Niech PKP. To tamto. a może nawet i co. Sami doradcy.Sami kierownicy o nieziemskiej inteligencji 👍

Gość • Środa [17.07.2019, 09:40:33] • [IP: 176.221.123.***]

to niech PKP otworzy prawdziwa informację, nie kazdy starszy radzi sobie z informacja na papierze ktora jest dostepna, szczegolnie chodzi o dalekie trasy.Spoleczenstwo starzeje sie a mlodzi sa tak zajeci soba i swoimi sprawami że nie moga starszym slużyć pomocą w każdej potrzebnej chwili. Każdy czlowiek młody czy starszy powinien byc obsłużony z godnością w każdej instytutcji a odwrotnie każdy z nas mlody czy starszy powinien dać szacunek do osoby ktora go obsluguje.Tolerancja i zrozumienie winny być na każdym kroku.Uczmy dzieci od malego wzajemnego szacunku-wtedy wszystkim bedzie nam lepiej.

Gość • Środa [17.07.2019, 09:38:59] • [IP: 77.88.191.**]

Była kasa biletowa przy" Bieliku". ...zlikwidowano ją bo podobno było zbyt małe zainteresowanie, ok może i tak. Można by jednak taką kasę przy promie na sezon uruchomić.

Gość • Środa [17.07.2019, 08:27:12] • [IP: 176.221.122.***]

Skoro " internauta " jest taki internetowy, to wystarczyło kupić bilet drogą elektroniczną. Czas jest nieubłagany dla wszystkich i kiedyś też będzie starszym człowiekiem, który nie ze wszystkim sobie w życiu poradzi... nie podróżnych wina, że kolei nie stać na okienko z informacją...

Gość • Środa [17.07.2019, 06:07:18] • [IP: 83.28.218.***]

Wystarczy otworzyć informacje, na każdym cywilizowanym dworcu jest coś takiego co w sciu jest cudem.Informacja święte krowy z PKP łaskę robi że odpowie od tego jest

Gość • Wtorek [16.07.2019, 22:27:40] • [IP: 178.235.146.***]

A co ma prezydent do PKP ?

Gość • Wtorek [16.07.2019, 21:19:19] • [IP: 77.252.46.**]

Zmurkiewicz lubi haos zgadzam sie z toba . ... ludzie pakujecie mu do nowego mieszkanka juz nie w sciu :):):):): :*":*:*:*

Gość • Wtorek [16.07.2019, 19:38:06] • [IP: 81.204.98.**]

Troszke nie rozumie...kazdy chce wiedziec informacje o podrozy...wszystko jedno czy to mlody czstarszy...powinno byc okienkio z informacja...

Gość • Wtorek [16.07.2019, 19:32:33] • [IP: 94.254.224.**]

Informacja pewnie by i była, ale kto za minimalną krajową będzie się użerał z ludźmi może to miejsce może inne, może z przesiadką, a może bez i tak podziw dla tych pań, że tyle mają cierpliwości, bo to nie biedronka że" zadzwoń po druga kasę"

Gość • Wtorek [16.07.2019, 19:23:33] • [IP: 37.47.135.**]

Przeczytałem te komentarze i wiecie co, wyzywacie ludzi starszych choć i wy też będziecie kiedyś starzy, mówicie maja smartfony i nieźle sobie radzą, a wy nie macie tacy przemadrzali i biedni jesteście. Płaczecie że przez nich musieliście kupić bilet w pociągu.Zawsze możecie kupić bilet przez internet nie trwa to nawet 5 minut nie trzeba go nawet drukować.

Gość • Wtorek [16.07.2019, 18:55:35] • [IP: 178.238.246.**]

Duże miasto a brakuje kasy na lewobrzeżu -wstyd kiedyś była kasa w Meduzie później przy promach a teraz nawet po informacje trzeba jechać promem Starsi ludzie nie potrafią być tak sprytni a sawsrod nich niepełnosprawni wiec trzebapomyslec jak pomagać a nie utrudniać życia seniorom

Gość • Wtorek [16.07.2019, 18:18:45] • [IP: 93.94.191.***]

30 to zwykle ostatni prom przed odjazdem pociągu a senior też człowiek.

Gość • Wtorek [16.07.2019, 17:53:49] • [IP: 23.226.237.*]

To ktoś jeszcze jeździ tymi starymi pociągami?

Gość • Wtorek [16.07.2019, 17:35:02] • [IP: 176.221.123.***]

Może trzeba było informacji nie likwidować?

Gość • Wtorek [16.07.2019, 17:34:49] • [IP: 89.72.109.**]

Wystarczy postawić terminal on-line z rozkładem jazdy i przydatnymi informacjami. Z drugiej strony, wielu seniorów ma smartfony i biegle sobie radzi. Ale zawsze znajdzie się ktoś upierdliwy, kto zatruwa życie milionem pytań. Takiej osobie sąsiad z drugiego pokoju powie, że nie wie co to smartfon albo komputer aby mieć spokój.

Gość • Wtorek [16.07.2019, 17:16:41] • [IP: 176.221.123.***]

podobnie jak w autobusie komunikacji zamiast jechac to kierowca się tłumaczy

Gość • Wtorek [16.07.2019, 17:12:06] • [IP: 151.248.62.***]

Postawić automat do kupowania biletów w budynku - oszczędność czasu dla klientów i tez paniom w okienkach by było lżej i rozładowało frustrację.

Gość • Wtorek [16.07.2019, 16:50:13] • [IP: 185.135.2.*]

Dobra zmiana!! Żadnej informacji nie ma i nie będzie PKP likwiduje co tylko może to i tak dobrze że są te dwie nieszczęsne kasy

Gość • Wtorek [16.07.2019, 16:40:43] • [IP: 188.146.160.**]

Postawic dwa biletomaty i po klopocie.

Gość • Wtorek [16.07.2019, 16:29:44] • [IP: 5.173.25.**]

Zmurkiewicz uwielbia haos

Gość • Wtorek [16.07.2019, 16:27:39] • [IP: 151.248.62.***]

Nie rozumiem uwagi dotyczącej informacji dla SENIORÓW. Każdy z nas nim kiedyś będzie.Mamy XXI wiek i wiele się z zmieniło. Tak oczywiście informacja powinna być otwarta jeśli dla Pan z kasy i ludzi stanowi problem udzielenie informacji osobą starszym.

Gość • Wtorek [16.07.2019, 15:47:11] • [IP: 77.252.68.**]

Do gościa co wyzywa swoją mamę starą rurą. Szanuj matkę.

Gość • Wtorek [16.07.2019, 15:43:18] • [IP: 77.252.68.**]

Bzdury, młode bladzie też stały 40 minut. Musiałam zapłacić za wypisanie biletu w pociągu !! zresztą nie tylko ja, sporo osób miało problem a konduktora to nie interesowała, ze otwarta 1 kasa i że bladzie stały 40 minut. Po prostu brak informacji !!

Gość • Wtorek [16.07.2019, 15:42:04] • [IP: 178.238.245.***]

a Łske robia? Musza. Gdzie informacja !!Aaaaaa, szkoda PIENIEDZY? To gdzie ludzie mają pytać ? Proste, musi kASA za dwie pracować. I tu głupie uwagi nie na miejscu. Do odpowiednich wladz uderZac /.

Oglądasz 1-25 z 57
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Nowy rok szkolny 2025/2026 rozpoczęło łącznie 4330 uczniów uczęszczających do szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Świnoujście. Wśród nich 323 dzieci po raz pierwszy przekroczyło próg szkoły podstawowej, rozpoczynając tym samym swoją przygodę z edukacją. Z kolei naukę w szkołach ponadpodstawowych rozpoczęło 195 uczniów. Do miejskich przedszkoli przyjęto również 255 nowych przedszkolaków w wieku od 3 do 6 lat. We wszystkich placówkach oświatowych podlegających pod Urząd Miasta Świnoujście pracuje 811 osób. W tym gronie znajduje się 577 nauczycieli wspierających dzieci i młodzież na każdym etapie edukacji, a także 234 pracowników obsługi i administracji, dbających o sprawne funkcjonowanie szkół i przedszkoli ■