Autobus będzie się zatrzymywał na asfalcie, blokując tym główną drogę wiodącą do przeprawy promowej. Wiadomo, że z tej przeprawy samochody korzystają niemal bez przerwy, więc ruch jest bardzo duży. Czy zatem regularnie zatrzymujący się tam autobus nie będzie przeszkadzał innym kierowcom w swobodnym przejeździe w kierunku Bielików?
Czy nie można było znaleźć innego, wygodniejszego dla użytkowników tej drogi, rozwiązania? Czy jest potrzebne, aby zaraz za zakrętem blokować ulicę? A co na ten temat sądzą świnoujścianie? Może kiedyś było lepiej, funkcjonalniej?
Ad [18.07.2019, 07:26:28] • [IP: 5.173.56.**]. Ja sobie nie tylko wyobrażam, ale na co dzień spotykam się z rozwiązaniami analogicznymi. Wąska ulica jednokierunkowa o jednym pasie ruchu i wyznaczony na jezdni przystanek (bez zatoki). Wszyscy stoją i cierpliwie czekają aż autobus ruszy. Brakuje tylko promu, ale i brakuje dodatkowego pasa zatem pełna analogia. Tyle że autobusy jeżdżą częściej niż tutaj. Nie ma się co denerwować takie są uroki życia w mieście.
Wyobraźmy sobie, że na tym jedynym pasie ruchu stoi kolejka na prom, a obok stanie autobus! No tak głupiego rozwiązania to jeszcze nie wiszialam! Kto to wymyślił?
Zmiany, zmiany... czyżby lokalne preludium do prorokowanego czasu ucisku?. Muszą tam, gdzie takie sprawy się planuje, pracować tzw." geniusze inaczej". A może to tylko czyjaś złośliwość?. Ciekawe ile będą kosztowały konieczne zmiany gdy obecna ekipa zarządzająca miastem przeminie, w końcu, z obfitymi wiatrami?.
15:07:51 - Stawiam na to, że Ona jak i jej Pan są żydami chazarskimi. Na bank maja plecy u obrzezanych pejsaczy.
Teraz jest moda na takie przystanki. Nie tylko w Polsce. Im więcej utrudniają ruch tym większą dają niektórym satysfakcję. Niektórzy próbują to nazywać uspokojeniem ruchu - nie całkiem prawidłowo. Nic na to nie poradzimy. Jak ruch na promy zmaleje - a staram się wierzyć, że zbudują tunel i to nastąpi - to kolejki nie będą sięgać tego przystanku i wszystko będzie w porządku. Ta ulica z komunikacyjnego punktu widzenia traci na znaczeniu, a tunel ją jeszcze bardziej zmarginalizuje. No chyba, że ktoś wymyśli główny dojazd nad morze przez Jachtową i park. Ale miejmy nadzieję, że to się nie przydarzy.
zamiast tego przystanku po prawej powinni go dać po lewej stronie, ścieżkę wywalić na deptak a jeśli pas chcą zabrać to powinien on jak już zostać przeznaczony na kolejkę żeby nie blokować pól miasta kolejka pod pec...
zmieńcie to całe oznakowanie, wstydu oszczędźcie...
co jęczycie :D były 3 pasy są 2 i ścieżka, jakby był deptak to by było fajnie kostka, ograniczenie do 30, a jak tunel będzie to ruchu nie będzie :D nagle auta wyparują, tam w sumie brakuje ronda i parkingu zamiast pasa z lewej strony
Babsko rzeczywiście odporne jest na krytykę. Po jakich może być szkoleniach uodporniających na postulaty mieszkańców?
kolejka na przeprawę, na tym pasie jest miejsce na przystanek, jak potraktować to miejsce oczekując naw kolejce na wjazd na prom ?.Ile metrów zostawić dla autobusu by mógł się zmieścić i wykonać manewry ?
Gość • Środa [17.07.2019, 12:55:42] • [IP: 83.11.225.***] zeby sie DO a nie na Łunowo przeprowadzić analfabeto to trzeba mieć nierówno pod sufitem, albo pracować po drugiej stronie.
Gościu od procesji nie poddawaj się. Tak trzymaj.i
Dobrze się jeździło na pamięć. Teraz trzeba myśleć.
I JAK TU KORYTARZ ŻYCIA ZROBIĆ wiem ze to nie autostrada ale gdzieś trzeba ustąpić była to taka aorta dla tych służb
oj bo promy!! oj bo promy!! jak chcesz być" mieszczuchem" i na lewobrzeżu mieszkać to szukaj pracy na lewobrzeżu i nie marudź. jak ci promy przeszkadzają a praca jest ok po prawobrzeżnej stronie to się przeprowadź na tą stronę świny. o co chodzi? a no tak, ażeby się na łunowo czy przytór przeprowadzić trzeba mieć kasę...
Dobre miejsce.Zatoka by się przydała.
Ludzie tylko wychodzą na tym przystanku. Nie ma problemu.
Najgorzej teraz jest jak jedzie tzw. Ciuchcia, czyli kolejka turystyczna, tym właściwym pasem oczywiście. Cały ruch od Marynarzy do mniej więcej stacji paliwowej Orlen spowolniony, bo ciuchcia szybciej niż 25 km/h nie pojedzie. Robi się wtedy fajny korek, którego nijak się nie ominie zgodnie z przepisami. Zresztą nie trzeba ciuchci, wystarczy że wjedzie tam rowerzysta albo jakiś ciągnik rolniczy służb miejskich chcący skręcić w ulicę Chrobrego. Też zablokuje ruch i to równie skutecznie co ciuchcia.
Ile fotek trzeba jeszcze pokazac aby pomysłodawca zajął stanowisko?
Poczekajcie czym nas ten głąb Betonówa zaskoczy, jak babsko się weźmie za ulicę Grunwaldzką... Baba nie przestaje mnie zadziwiać.
BĄDŹMY SZCZERZY, TOTALNY SYF I KU*A. TYLKO DEBIL MOŻE BYĆ ZADOWOLONY Z PRZYSTANKU NA ŚRODKU GŁÓWNEJ ULICY I TO W DODATKU TUŻ ZA ZAKRĘTEM. CZY JAKIŚ IMBECYL POSTARAŁ SIĘ POLICZYĆ ILE AUT ZABLOKUJE STOJĄCY TAM AUTOBUS I NA JAKI OKRES CZASU. CO Z EKOLOGIĄ I OCHRONĄ LUDZI I ŚRODOWISKA ? AUTO W MIEJSCU STOI I PALIWO SPALA. TO TE BARANY O TYM NIE WIEDZĄ ?
Za projekt wzięto kasę a ta mulda to bzdet. Miasto zapłaci odszkodowanie jak ktoś auto uszkodzi.
wiekszej patologii jeszcze nie widzialem a juz troche zyje...
Bardzo dobre rozwiązanie. Jedź ostrożnie, szybciej dojedziesz.
jakas awaria promu i kolejka po empik i paraliż. ...czy tego nikt nie brał pod uwagę ?? były trzy pasy i były korki. ... wszędzie się rozbudowuje ulice a u nas na odwrót wszystkie ulice się zwęża a miejsc parkingowych ubywa przy wiatraku przy władka, codziennie sa korki w centrum... jakaś masakra...