Wydarzenie poświęcone było dogłębnej analizie obecnego stanu światowej gospodarki, w tym sektora portowego, zmagających się z wyzwaniami wywołanymi przez koronawirusa. W ramach licznych paneli dyskusyjnych rozważano m.in., czy cyfryzacja może być odpowiedzią na światowe sytuacje kryzysowe oraz jakie działania muszą podjąć europejskie porty, aby zachować konkurencyjność w następnej dekadzie.
Organizacja Portów Bałtyckich każdego roku we wrześniu jest organizatorem Konferencji Portów Bałtyckich. To najważniejsze coroczne wydarzenie BPO. W jego trakcie uczestnicy wspólnie dyskutują o kluczowych sprawach dotyczących portowego biznesu. Każdego roku konferencja poświęcona jest najbardziej aktualnym wyzwaniom rejonu Morza Bałtyckiego. Jest to także doskonała platforma komunikacji, bowiem oprócz portów członkowskich BPO, uczestniczą w niej przedstawiciele Komisji Europejskiej, organizacje non-profit oraz firmy prywatne. Staranny dobór prelegentów zapewnia wysoki poziom tego wydarzenia, a profesjonalne prezentacje pozwalają ekspertom ds. Bałtyku i uczestnikom konferencji na cenną wymianę doświadczeń w zakresie problematyki portowej, żeglugowej i środowiskowej.
Tegoroczne spotkanie z uwagi na Covid-19 odbyło się z wykorzystaniem Internetu. Przed dwoma laty w 2018 roku Szczecin był gospodarzem takiej konferencji.
Monika Woźniak-Lewandowska
Warto się odchudzać :)
Fajna laska.
13.17:15- goń się
Artykuł o ZMPSiŚ, ale uwagi komentujących chyba bardziej dotyczą OT Logistics.
chłopie 11:05:43 jak byś tyle szmalu dostawał co miesiąc co ta pańcia to chyba byś chodził pos.any za szczęścia cały rok
Kiedyś ludzie lgbeli tam do pracy. Teraz pensje mało konkurencyjne, więc czym spółka chce przyciągnąć? Powinna zmienić się strategia działania docenić długoletnich pracowników. To są fachowcy, których szybko można stracić.
To kolejny zakład na terenie Świnoujścia do zamknięcia.. Żmurkiewicz po nas tylko zgliszcza.
KORPORACYJNE BANDYCKIE SZAJKI, MAFIE Z HONG KONGU, AUSTRALII I TYM PODOBNI DEGENERACI UŻYWAJĄC SPRZEDAJNYCH BANTUSTANOWYCH KACYKÓW OKRADAJĄ LOKALNE SPOŁECZNOŚCI Z NAJCENNIEJSZYCH GRUNTÓW. BANDYCI KORPORACYJNI ROBIĄ NA TYM MILIARDY, A MOTŁOCH NA PRZYKŁAD W ŚWINOUJŚCIU NA TYM CIERPI.
ale promieniuje te doswiadczenie zawodowe z tej ladnej buzi
Nic nie inwestują. Tylko zyski ich interesują.Stary sprzęt, ludzie robią co mogą. Z''gówna bat kręcą''.Jednostki które tu przychodzą to chyba przez pomyłkę.One prawdopodobnie zabłądziły.Z tym zarządem to jakaś pomyłka.Nie dbają o pracowników, ludzi mają za nic.Poznałem kiedyś marynarza który pływa pod obcą banderą.Namówił swojego kapitana na zawinięcie do portu towarowego w Świnoujściu.Stwierdził ten kapitan że takiego dziadostwa w tej części Europy nie widział.
A pancia uśmiechnięta
A jakie szkolenia miały poszczególne hotele? instytucje państwowe? szkoły? Prosimy więcej informacji o szkoleniach, każde szkolenie niech się tu znajdzie.
Smerfastycznie!
Szkoda że zarząd spółki nie chce się wytłumaczyć dlatego nie wypłaca uzgodninnej z pracownikami premii? A przeładunki ciągle rosną. Chyba że to propaganda sukcesu.
Port w Świnoujściu coraz bardziej dołuje, jazda na masówce prowadzi donikąd, jeszcze parę lat i zgaszą światło.