POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [10.10.2024, 17:07:35] • Polska

Netto świętuje 29 lat obecności na polskim rynku

Netto świętuje 29 lat obecności na polskim rynku

fot. Organizator

Sieć dyskontów Netto obchodzi w październiku 29-lecie działalności w Polsce. To niemal trzy dekady dynamicznego rozwoju, podczas których firma zbudowała silną pozycję na rynku, stale rozszerzając swoją obecność oraz oferując klientom wysokiej jakości produkty w atrakcyjnych cenach. Pierwszy dyskont Netto został otwarty w 1995 roku w Szczecinie, a obecnie sieć liczy ponad 660 placówek na terenie całego kraju, odpowiadając na codzienne potrzeby polskich konsumentów.

Historia rozwoju w Polsce
Netto, jako marka wywodząca się z Danii, zaczęło swoją działalność na polskim rynku zaledwie kilka lat po transformacji gospodarczej w Polsce. Firma jest częścią Grupy Salling, która od lat buduje swoją pozycję w branży handlowej w Europie. W 1995 roku Netto otworzyło swój pierwszy sklep w Polsce, co było początkiem ambitnych planów ekspansji na szybko rozwijającym się rynku w Europie Środkowo-Wschodniej.

Na przestrzeni lat sieć rozwijała się dynamicznie, osiągając kolejne kamienie milowe. Już w 2006 roku firma świętowała otwarcie setnego sklepu, a w 2013 roku placówek było 3 razy więcej. Znaczącym momentem był także rok 2015, kiedy to liczba pracowników przekroczyła 5000 osób.

W 2021 roku Netto zrealizowało jedno z największych przejęć na polskim rynku, obejmując ponad 300 placówek Tesco. Konwersja do formatu Netto została zakończona w 2022 roku, a sieć urosła tym samym do ponad 660 sklepów w całej Polsce, umacniając swoją pozycję wśród największych graczy na rynku dyskontowym.

Nowa strategia i kierunki rozwoju
Z początkiem października właściciel Netto, Grupa Salling, przedstawił nową strategię na przyszłość, której celem jest dalszy, ambitny wzrost na rynkach działania, tj. w Danii, Niemczech i Polsce. Na realizację strategii Grupa przeznaczy 7,5 miliarda złotych, a spora część tych środków trafi na rynek polski, gdzie sieć Netto zostanie rozbudowana do 1000 placówek do końca 2028 roku.

Grupa zamierza także inwestować w startupy w obszarach handlu detalicznego, technologii i zrównoważonego rozwoju, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Niezmienny pozostaje cel, by rosnąć w sposób zrównoważony.

– Naszym priorytetem jest bycie blisko klienta, zarówno poprzez rozwój oferty, jak i poprawę doświadczeń zakupowych. Stawiamy sobie więc za cel nie tylko dalszy rozwój sieci, ale również umacnianie więzi z lokalnymi społecznościami. W centrum strategii pozostaje niezmiennie klient oraz troska o zrównoważony rozwój i tym podejściem nieustannie dzielimy się z naszymi partnerami biznesowymi – mówi Anna Paszt, Chief Marketing and Sustainability Officer w Netto Polska.

Bliskość z klientem
Od 29 lat sieć skupia się na tym, aby być jak najbliżej swoich klientów, oferując produkty wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach i doskonałe promocje. Klienci Netto znajdą w sklepach sieci zarówno podstawowe produkty spożywcze, jak i nowości, które mają urozmaicać codzienne zakupy i inspirować. Asortyment Netto to także doceniana przez klientów oferta non-foodowa,
w ramach której dostępne są artykuły tekstylne, dekoracyjne, elektroniczne, małe AGD czy zabawki. Firma kładzie duży nacisk na elastyczność i dopasowanie swojej oferty do lokalnych rynków, co pozwala na zacieśnianie relacji z klientami.

29 lat działalności
Z okazji 29-lecia działalności, Netto przygotowało specjalne promocje, które będą dostępne dla klientów od 10 do 16 października. W ofercie znajdą się atrakcyjne rabaty na produkty codziennego użytku, m.in. olej rzepakowy Wielkopolski 1L w ofercie 1+1 gratis oraz miód wielokwiatowy Dwa Kolory 1,3 kg w cenie 19,99 zł.

Klienci będą mogli także skorzystać z promocji na jaja z chowu ściółkowego, gdzie przy zakupie jednego opakowania, drugie otrzymają gratis. W ofercie znajdą się również produkty przemysłowe, np. papier toaletowy Velvet w ofercie 6+6 gratis.
– Z dumą patrzymy na dotychczasowe osiągnięcia, jednocześnie z wielkim optymizmem spoglądając w przyszłość. Z okazji 29-lecia działalności, dziękujemy wszystkim naszym klientom za lojalność i wsparcie przez te lata, mając nadzieję na dalsze wspólne sukcesy oraz kolejne dekady rozwoju na polskim rynku – podsumowuje Patrycja Kamińska, PR Manager w Netto Polska.

Zuzanna Kulpa


komentarzy: 0, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ W fili Miejskiego Domu Kultury na Warszowie odbędzie się Mikołajkowy Turniej Talentów. Zapraszamy wszystkie dzieci 6 grudnia o godzinie 13.00, każdy uczestnik otrzyma mały upominek od Mikołaja, oraz słodki poczęstunek. Na zwycięzców zaś czekają atrakcyjne nagrody. W turnieju mogą brać udział dzieci w wieku od 3 do 18 lat w kategoriach: śpiew, gra na instrumencie, recytacja, sztuki plastyczne oraz taniec. W każdej kategorii przyznane zostaną trzy miejsca oraz wyróżnienia. Serdecznie Zapraszamy!!! ■ Świnoujście: 38-latek z powiatu kamieńskiego kradł logotypy samochodów w centrum miasta. Kilkanaście pojazdów pozbawionych emblematu. Policja zbiera kolejne zgłoszenia. Straty dotyczą głównie aut marek premium, a w niektórych modelach Mercedesa wyrwany emblemat był jednocześnie częścią czujnika jednego z systemów wspomagających. Policja zatrzymała 38-latka i wciąż przyjmuje zgłoszenia od właścicieli uszkodzonych pojazdów. Z samochodów znikały znaki rozpoznawcze takich marek jak Mercedes, Volkswagen, Ford, Toyota czy BMW. W autach wyższej klasy wartość takich elementów potrafi być wyjątkowo wysoka. Kradzieże odnotowano na kilku odcinkach centrum: przy ulicy Konstytucji 3 Maja, przy ulicy Wyspiańskiego oraz na osiedlu Platan. Do funkcjonariuszy zgłosiło się już kilkanaście osób, choć liczba poszkodowanych może być większa. Sprawca został namierzony i zatrzymany. 38-letni mieszkaniec powiatu kamieńskiego trafił do policyjnego aresztu ■ Stowarzyszenie Importerów i Dystrybutorów Pirotechniki apeluje do władz Świnoujścia o uwzględnienie w konsultacjach głosów branży: – Zwracając się do Prezydent Miasta Świnoujścia liczymy, że głos branży reprezentowanej przez największych polskich importerów oraz dystrybutorów wyrobów pirotechnicznych, pozwoli na wypracowanie kompromisowych rozwiązań. Zdecydowanie sprzeciwiamy się planom wprowadzenia ograniczeń lub zakazów użycia fajerwerków przez niektóre z władz samorządowych – informuje Stowarzyszenie ■ Na rok 2026 została wyznaczona apteka „Centrum Zdrowia – 24H”, prowadzona w Świnoujściu przy ul. Grunwaldzkiej 21, do pełnienia dyżurów w godzinach od 21:00 do 23:00, codziennie w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2026 roku ■