POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [26.06.2009, 18:02:36] • Świnoujście

Znowu potrącenie rowerzystki

Znowu potrącenie rowerzystki

Kwadrans przed osiemnastą karetka odjeżdża z ranną kobietą(fot. Sławomir Ryfczyński )

Piątek, 17.40 wyjazd z Placu Wolności w kierunku kościoła. Na przejściu dla pieszych pomiędzy sklepem z zabawkami a pasażem zielona skoda kombi uderza rowerzystkę. .

Karetka przyjeżdża niemal natychmiast. Kobieta jest potłuczona, na szczęście krwi jest niewiele. To godzina szczytu, samochody zjeżdżają z Bielika, ulica Konstytucji zablokowałaby się na amen gdyby nie szybka i kompetentna praca Policjantów

Znowu potrącenie rowerzystki

Na asfalcie pozostrał rower i zielona skoda kombi(fot. Sławomir Ryfczyński )

Ścieżek rowerowych na szczęście jest coraz więcej. Może wreszcie śródmieście też doczeka się takiej ścieżki. najbardziej potrzebna jest na Armii Krajowej.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 96, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-96 z 96

Gość • Poniedziałek [29.06.2009, 11:32:58] • [IP: 92.42.117.***]

malkontenci dajcie sobie na luz

Gość • Poniedziałek [29.06.2009, 06:52:17] • [IP: 83.5.207.**]

Chamstwo, to Polacy.

Gość • Poniedziałek [29.06.2009, 01:10:44] • [IP: 217.97.199.***]

Nie jeżdżę rowerem ani samochodem, dlatego obiektywnie stwierdzam, że co drugi rowerzysta jeździ jak palant. Najgorsze są starsze kobiety, bardzo często działkowiczki wracające z działek. Ich tok myslenia jest chyba taki: teraz ja jadę a wy wszyscy się do mnie dostosujcie. Nie raz widziałam jak jedzie taka...jedzie...i nagle bez żadnego zasygnalizowania skręca, to że przejeżdżą przez pasy to nie nowość. Apelowałabym do osób w podeszłym wieku, które mają trudności z koordynacją, macie ścieżki rowerowe więc nie pchajcie się na jezdnię, nie umiecie jeździć blisko krawężnika, zajmujecie miejsce i ani was wyprzedzić bo strach bo się kolebiecie na wszystkie strony, a ciągnąc sie za wami też nie fajnie. Współczuję kierowcom aut, wierzę że się wkurzają, bo mnie samą zwykłego pieszego to strasznie irytuje.

Gość • Niedziela [28.06.2009, 21:55:01] • [IP: 195.117.222.*]

NA ROWERZE JEDZIE I BESZCZELNIE PODJEZDZA POD AUTO MYSLI ZE MU TAK WOLNO NO BO POTEM KIEROWCA WINIEN ON CACY

Gość • Niedziela [28.06.2009, 17:47:29] • [IP: 80.245.182.***]

wszyscy wiemy jak jeździć i chodzić, szkoda że nikt nie zdaje sobie sprawy że kierowca siedzi w aucie a pieszy i rowarzysta jest bezbronny, on i kilku tonowa maszyna pokryta blachą, na litość boską piesi i rowerzyści spójrzcie czy nic nie jedzie, wyłazicie jak święte krowy, udajecie że nie widzicie aut, a najgorsze są mamy pchające przed sobą wózek z dzieckiem, auto naprawdę nie staje dęba, a rowerzyści robią to samo, naprawdę życie wam nie miłe??

Gość • Niedziela [28.06.2009, 11:52:18] • [IP: 83.21.50.**]

Na drodze wszyscy musimy uważać. Zarówno Rowrzyści źle jeżdżą jak i kierowcy samochodów. Przy okazji chciałbym poruszyć problem na dużych skrzyżowaniach przy ulicach 11 Listopada, Grunwaldzkiej w tych miejscach aż prosi się o skrzyżowanie typu - RONDO. Zaoszczędzimy na wydanych pieniądzach za światła. Zsyskamy płynny ruch i mniej korków. Tragiczne jest też skrzyżowanie na ul. Wojska Polskiego skręcając w lewo na ul. 11 Listopada w kierunku Lidla. Będzie jeżdżenie na rondach, nauką naszych kierowców w większych miastach. Na tych skrzyżowaniach nie wiele trzeba robić wystarczy wysypać wysepkę namalować nowe linie i już gotowe. POTRZEBNE SĄ RONDA!!

Gość • Niedziela [28.06.2009, 09:43:48] • [IP: 94.254.137.**]

NIESTETY KAZDY ROWERZYSTA MOSI UWARZAC -PODWOJNIE WLASNIE NA PASACH-- ZA DUZY RUCH W MIESCIE

Gość • Niedziela [28.06.2009, 09:33:33] • [IP: 84.136.154.***]

Czy kogos jeszcze dziwi, ze Polska zajmuje przedostatnie miejsce w rankingu EU w ilosci ofiar smiertelnych w ruchu drogowym ?? Narzekacie na turystow, ze jezdzic nie umieja a sami powodujecie najwiecej wypadkow. Na niemcow psioczy taki jeden " wy to K...a jezdzic nie umiecie" a wjezdzajac na niemiecka autostrade sra w gacie ze strachu. Troche samokrytyki by sie przydalo.

Gość • Sobota [27.06.2009, 23:34:08] • [IP: 80.245.184.**]

A jakby tak zrobic statystyke wypadkow w naszym miescie, z jednego roku. jestem pewna ze najwiecej osob poszkodowanych i sprawcow wypadkow to osoby starsze.Jestem juz osoba starsza, kierowca, rowerzystka i widze jak niefrasobliwie sobie poczynaja ludzie w tym wieku. Mysla ze ulica to wciaz autobus gdzie wszyscy im ustepuja miejsca.Prosze Panstwa ocknijcie sie i nie ladujcie pod samochody. lepiej naprade poczekac

Gość • Sobota [27.06.2009, 23:00:04] • [IP: 92.42.119.**]

Kiedy wrócimy do zdawania egzaminu z kodeksu drogowego przez rowerzystów. O ile wiem teraz jak masz 18 lat nie musisz mieć karty rowerowej!!

Gość • Sobota [27.06.2009, 22:42:29] • [IP: 93.94.186.***]

"... odpowiednia formacja Policji". A ilu Ich jest?.

Gość • Sobota [27.06.2009, 22:30:18] • [IP: 88.156.233.***]

Baranie, jeżeli przejedziesz kokokolwiek na pasach, to odpowiadasz.Dzisiaj przejadą nieznajomą, jutro kogos z Twojej rodziny. Co wtedy napiszesz? Brany nie kierowcy.Ciągle im czegoś brak.Szerokich ulic, parkingów.Pieszy im przeszkadza lub rowerzysta.Jedyny kraj, który takich baranów-kierowców produkuje.Trochę w życiu widziałem.Pytam się Władz Świnoujścia co robi w tym mieście odpowiednia formacja Policji?

Gość • Sobota [27.06.2009, 20:50:17] • [IP: 80.245.189.***]

BRAK SŁQW NA GŁOPOTE NIE MA LEKARSTWA

Gość • Sobota [27.06.2009, 19:31:28] • [IP: 80.245.182.***]

karać rowerzystów za przejazdy w niedozwolonych im miejscach, notorycznie przejezdzają przez pasy tam gdzie nie ma ścieżek i przewracają oczmi jak się im uwagę zwraca.

Gość • Sobota [27.06.2009, 17:31:12] • [IP: 95.129.224.***]

" w oparach oczyszczalni ścieków"-dobry tekst :)pozdro

Szpila • Sobota [27.06.2009, 17:06:31] • [IP: 83.31.188.***]

Jestem kierowcą, rowerzystą i motocyklistą. Jeżeli rowerzyści nie nauczą się korzystac z PRZEJSC dla pieszych to niestety będą wypadki. Kto jest kierowcą ten wie jak szybko rowerzysta wjeżdża na przejście. Wielu dyskutantów ma rację. Rowerzystów trzeba edukowac by nie dochodziło do niepotrzebnych cierpień i tragedii. A może policja zorganizuje akcję edukacyjną? Lepsze to niż czajenie się w oparach oczyszczalni ścieków.Ale i kierowcy bywają nie bez winy.

Gość • Sobota [27.06.2009, 15:19:54] • [IP: 80.245.188.***]

oslymowa o rowezystach) jezdzą jak im wygodnie scieszka rowerow" obok" a ona jedzie slepa prawie ze srodkiem ulicy, bo niechce jej sie pedalowac pare razy wiecej zeby na ta sciezke dojechac, albo jedzie przez pasy na roweze bo jej sie ciezkiej dupy z siodelka nie chce podniesc, tak jest bardzo czesto tylko dlaczego karze sie za to kierowcow?a nie tych oslow!!

Gość • Sobota [27.06.2009, 13:19:26] • [IP: 92.42.112.***]

Oj jak ona biedna i bardzo dobrze myślała że to * i jak * weszła na jezdnię.

Gość • Sobota [27.06.2009, 13:05:36] • [IP: 93.94.185.**]

ole oel oele pogon szczecin oleoeleo

Gość • Sobota [27.06.2009, 12:56:40] • [IP: 88.156.234.***]

Najbardziej to niemoge z tego jak tam przechodzilam a ktos z bloku puscil JP ; DD. Gratulacje ;) ).

Gość • Sobota [27.06.2009, 12:45:55] • [IP: 217.97.199.*]

Ty idioto ty tez niestety bedziesz stary! Nigdy nic nie wiadomo co Cie czeka!A moze rozumu Ci troche przybedzie bo na dzien dzisiejszy chyba Ci usechl!

Gość • Sobota [27.06.2009, 11:31:13] • [IP: 212.160.162.***]

Niech dalej wyskakuja tymi rowerami na czerwonym swietle, to tekst" dawcy" z motocyklistow przejdzie na rowerzystow. Wiecej rozumu swiete krowy, bo na starosc mozg wam umiera za bezmyslnosc

Gość • Sobota [27.06.2009, 11:26:42] • [IP: 212.160.162.***]

PRZED CHWILA JECHALEM AUTKIEM, A TU STARSZY PAN Z POD PLEYA NA PLACU WOLNOŚCI WYJECHAM MI NA PASY ROWERKIEM. DOZNAŁ LEKKIEGO SZOKU. GOSC JAK GDYBY NIC POJECHAŁ DALEJ. ZA MALE MANDATY DLA ROWERZYSTÓW. SAMI SOBIE STWARZAJA NIEBEZPIECZNE SYTUACJE. A POZNIEJ IZ TO KIEROWCY SA TYMI ZŁYMI.

Gość • Sobota [27.06.2009, 11:19:23] • [IP: 92.42.119.***]

Nauka nie idzie w las tylko w nas. Rowerzyści przez pasy przeprowadza się rower, a nie na siłę wciska się jadąc pomiędzy ludzi przechodzących na pasach. Więcej ROZUMU niż PYCHY !

Gość • Sobota [27.06.2009, 10:58:56] • [IP: 93.94.186.***]

Ja nie mogę zrozumieć tej niekompetencji POLICJI w kierowaniu ruchem przy wypadku. Kiedyś to policjant był widoczny na odelgłość: biała czapka, biała koszula, czy kamizelka zielona, lizak w ręce i gwizdek. I wszyscy się stosowali prawidłowo do osoby kierującej ruchem. A teraz wyjdzie ci taki na czarno ubrany jak kominiarz na środek ulicy i macha rękami nie znając podstawowych zasad. Przyglądając się też kierowaniu ruchem na Chopina - Matejki, gdzie ciemno bo drzewa, dwoje na czarno ubranych policjantów nie mogło ze sobą współgrać przy kierowaniu ruchem i przyspieszeniu ruchu z Chopina. O mały włos, gdyby nie czujność kierowców byłaby kolizja. Przecież to jest śmiechu warte, a z drugiej strony to czy oni teraz w tej policji się czegokolwiek uczą i czy mają jakieś praktyki w mieście, poza chodzeniem i jeżdżeniem radiowozami?? Przecież ONI odpowiadają za nasze bezpieczeństwo, również w ruchu drogowym w takich czy innych przypadkach.

Gość • Sobota [27.06.2009, 10:48:15] • [IP: 77.114.124.***]

Sparaliżowane pół miasta dzięki tej 'sprawnej akcji policji'.Armii Krajowej zakorkowana, cale rondo też, jak ktoś jechał w tym czasie to i widział że i na Szopena samochody po prostu stały w miejscu-cała ulica również zakorkowana.

LOL • Sobota [27.06.2009, 10:26:57] • [IP: 217.97.199.**]

Policjanci, zamiast stanac na poczatku wjazdu naszego 'ronda' i kierowac ruch w strone poczte, staneli w miejscu gdzie zdarzyl sie wypadek powodujac sparalizowanie ruchu na dobra godzine. Ludzie nie wiedzieli co maja robic i o wlos bylbym tam swiadiem kolejnego wypadku. Niestety Pan starszy posterunkowy z jakims aspirantem po rozum do glowy nie siegneli w rozwiazaniu tej sytuacji.

Gość • Sobota [27.06.2009, 10:18:56] • [IP: 80.245.180.***]

dobrze moze sie nauczy baba jezdzic na rowerze, a nie cisna po calym chodniku ze nie ma jak chodzic, , , kto wymyslil te glupi sciezki.?

Gość • Sobota [27.06.2009, 10:15:24] • [IP: 93.94.186.***]

Przeed chwila stluczka skrzyzowanie Moniuszki z Woj Polskiego, Mondeo z kobieta z fiata, co za madra głowa wyłączyła kolejne swiatła w sobote i to w sezonie??

Gość • Sobota [27.06.2009, 10:04:56] • [IP: 192.168.250.**]

to nie rowerzysci to swiete KROWY SZKODA AUTA

Gość • Sobota [27.06.2009, 09:35:28] • [IP: 92.42.112.***]

bardzo dobrze * niech schodzi z rowery dama

Gość • Sobota [27.06.2009, 08:23:00] • [IP: 217.97.193.***]

nie" skoda uderza rowerzystke", tylko rowerzystka przejezdzając przez przejscie dla pieszych na czerwonym swietle uderza w skode.bylam widzialam. przerazajace jest to, ze takich" bab na rowerze" jest całe mnostwo.

Gość • Sobota [27.06.2009, 07:24:41] • [IP: 92.42.117.***]

Szczerze sie przyznam ze jak widze kogos przejezdajacego rowerem przez pasy w niedozwolonym miejscu to az mam ochote go lekko puknac autem zeby mial nauczke :P moze tak bylo w tym przypadku ;)

Gość • Sobota [27.06.2009, 02:52:37] • [IP: 93.94.184.**]

JEŻDŻĘ I SAMOCHODEM I ROWEREM, MAM PERSPEKTYWĘ KIEROWCY DUŻEGO AUTA I ROWERU.DRAŻNI MNIE NIE PRZESTRZEGANIE PRZEPISÓW.PRZEJŚCIE DLA PIESZYCH SAMO MÓWI ZA SIEBIE PRZECHODZIMY.POLICJA BARDZO BY SIĘ PRZYDAŁA NA PRZEJŚCIACH NA ULICY GRUNWALDZKIEJ.

Gość • Sobota [27.06.2009, 01:27:18] • [IP: 80.245.189.***]

Sam jezdze rowerem i przeprowadzam rower na pasach, a wiekszosc pajacow sobie przejezdza, wiec moze to nie jest wina kierowcy i rowerzystka powinna byc ukarana.Ale z drugiej strony, kierowca powinien miec oczy otwarte i przewidywac a nie jezdzic na pamiec, bo gdyby uwazali to mozna wiecej uniknac.A wiem to po sobie bo zjezdzilem troche kraju i za granica i gdyby nie rozsadek i czujnosc w terenie zabudowanym i na trasie, juz dawno bym mial wypadek.Wiec wina po obu stronach:D Za male wymogi w zdobywaniu prawa jazdy. Szczegolowe badanie na narkotyki i psychotesty polecam. Sam psychotesty zdawalem bedac po dobrej imprezie i zdalem na 5ke:) czesto jezdze po drinkach i nawet na kontrolach drogowych nie wykrywaja, a i reflex mam dobry.No coz, moge sie pochwalic i powiedziec ze dobrze oszukuje alkomaty i nadal uwazam jezdzac bezpiecznie.W koncu trzeba myslec do konca:D Pozdrawiam dobrych kierowcow:)

Gość • Sobota [27.06.2009, 01:19:02] • [IP: 80.245.188.*]

policja tak sprawnie pracowala ze okolo 2 godzin byl sparalizowany ruch, po drugie rowezysci sie czuja bezkarni w miescie policja nie zwraca na nich uwagi chyba ze sa pijani jak bombowce, a trzecie ze wiekszosc rowezystow poruszajacych sie po drogach niezna zasad ruchu drogowego. a tak poza tym jak kiedys * rowezyste dzrzwiami jak bedzie mnie wyprzedzal na swiatlach to sie tylko zeby posypia

Gość • Sobota [27.06.2009, 00:12:54] • [IP: 212.160.162.**]

Przejście dla pieszych jest przejsćiem dla pieszych a nie dla rowerzystów na rowerach, którzy wpadają pod samochody. Może ktoś z policji napisze jak powinni rowerzyści korzystać z pasów dla pieszych.

Gość • Piątek [26.06.2009, 23:29:57] • [IP: 92.42.112.***]

i dobrze babie teraz może sie nauczy że przez pasy rower się przeprowadza

Gość • Piątek [26.06.2009, 22:56:16] • [IP: 217.97.199.*]

Ja dziś 2-ką jechałam przez szopena a tam korek na maxa ale na szczęście policja sie zjawiła i jakoś w miare poszło

Gość • Piątek [26.06.2009, 22:52:00] • [IP: 92.42.116.***]

może ktoś napisze małą aplikację, która sprawdzałaby ortografię w tych komentarzach. ... monitor się skręca

401 • Piątek [26.06.2009, 22:49:00] • [IP: 91.94.183.***]

faktem jest ze rowerzyści jeżdżą po pasach jak im się podoba a policja nic z tym nie robi.

Gość • Piątek [26.06.2009, 22:35:36] • [IP: 93.94.191.***]

dlaczego polak zawsze musi mieć winnego? -żeby jego nie podejrzewano

Anok • Piątek [26.06.2009, 22:32:18] • [IP: 88.156.234.***]

jestem kierowcą od 30 lat i obserwuje bardzo często, że rowerzyści przejeżdżają przez wszystkie zebry jak leci, ta pani miała pecha, że kierowca skupił sie tylko na ''swoim'' świetle i nie obserwował obrzeża pasów, może to będzie nauczką dla innych rowerzystów i trochę poduczą się z przepisów ruchu drogowego, nie przez wszystkie zebry wolno im przejeżdżać na rowerze.Nigdy nie byłam uczestnikiem wypadku tylko dlatego, ze zawsze szczególnie uważam właśnie na rowerzystów i młode mamusie, które z marszu wpychają wózek z dzieckiem na pasya pote się rozglądają czy coś jedzie

Gruby • Piątek [26.06.2009, 22:31:36] • [IP: 86.143.242.***]

no do szcholery jasnej zrobia cos z tymi kierowcami

Gość • Piątek [26.06.2009, 22:27:38] • [IP: 148.122.196.**]

Rowerzysci to plaga swinoujscia jak by policja zaczela karac tez rowerzystow za wjerzdzanie na pasy a nie tylko kierowcow o ile wiem wjazd na pasy to mandat w wysokosci 200 zloty po babie niechce sie dupska z roweru zwlec i przeprowadzic rower, szkoda kobiety ale ma nauczke ze rower sie przeprowadza jak niema scierzki jak jezdze po miescie to mnie trzesie jak ty jedziesz i jakis dziad wtargnol na pasy bo wlasnie dupska niechcialo zwlec z roweru i na szczescie auto stanelo przed samiutkimi pasami tym razem skonczylo sie szczesliwie tylko pobite jajka i pranie tapicerek za 200 zloty kto mi za to odda dziad stukajacy sie w glowe tylko liscia powinien dostac DROGA POLICJO KIEDY ZACZNIECIE KARAC JEDNOSLADY PRZEJEZDZAJACE PRZEZ PASY BEZ SCIERZEK ROWEROWYCH !!

Gość • Piątek [26.06.2009, 22:26:35] • [IP: 217.97.193.**]

JEŚLI JEST PRZY PASACH WYZNACZONY PAS DLA ROWERÓW TO ROWERZYSTA POWINIEN JECHAĆ MAX 10km/h A NIE 30km/h WTEDY WPADA NA SAMOCHÓD JAK TORPEDA I OBYDWOJE KIEROWCY SĄ BEZ SZANS. A TAK CZĘSTO BYWA.

Gość • Piątek [26.06.2009, 22:23:00] • [IP: 80.245.189.*]

rowerzysci mysla ze to swiete krowy jedzie po ulicy nie wystawia reki skreca nagle na chodnik albo na przejscie dla pieszych. ... nie mowie ze wszyscy rowerzysci ale czesto takie talenty sie znajduja w sciu

Gość • Piątek [26.06.2009, 21:48:41] • [IP: 80.245.186.***]

W TYM CZASIE PRAWDOPODOBNIE ZAŁĄCZYŁO SIĘ CZERWONE ŚWIATŁO DLA PIESZYCH.ZAZWYCZAJ SĄ TO UŁAMKI SEKUND, A O WYPADEK NIETRUDNO. KIEROWCA NIE POSIADAŁ NA WYPOSAŻENIU APTECZKI W AUCIE LUB ZAPOMNIAŁ GDZIE ONA SIĘ ZNAJDUJE. MOJE WSPÓŁCZUCIE DLA PANI POSZKODOWANEJ , JAK I DLA KIEROWCY.NASTĘPNYM RAZEM MOŻE OBYDWOJE ZWOLNIĄ NA PASACH I W PEŁNI ZACHOWAJĄ ROZWAGE.

Gość • Piątek [26.06.2009, 21:40:14] • [IP: 88.156.234.***]

policja tak sprawnie działała że szopena było zakorkowane ponad godzine. brawo

Gość • Piątek [26.06.2009, 21:23:24] • [IP: 217.97.193.***]

Dokładnie - tam są światła. Ktoś (rower luba samochód) wjechał na czerwonym i wtedy wina jest bezsporna. Ewentualnie samochód skręcał na zielonej strzałce, ale wtedy musi zachować szczególną ostrożność, więc wówczas wina jest po stronie kierowcy.

Gość • Piątek [26.06.2009, 21:16:09] • [IP: 89.78.210.***]

a co ze światłami? przecież tam jest sygnalizacja świetlna :|

Gość • Piątek [26.06.2009, 21:10:31] • [IP: 80.245.188.**]

ja też uważam że Policja była bezradna zamiast od razu kierować ruch na ul.Piłsudskiego, samochody kręciły się dookoła ronda

Gość • Piątek [26.06.2009, 20:52:01] • [IP: 80.245.189.**]

O KULTURZE JAZDY MY POLACY MOŻEMY TYLKO POMARZYĆ WSTYD

Gość • Piątek [26.06.2009, 20:49:05] • [IP: 195.117.222.***]

zawsze znajda sie tacy i tacy w kazdej grupie- rowerzystow kierowcow i pieszych. ale niestety w tej sytuacji rowerzystka wjechala na pasy na ktore nie miala prawa wjechać. czesto przepuszczam rowerzystow bo jak widze jak hamuja i zacyzna im sie trzasc kierownica to sie boje ze mi wpadnie pod koła:P

Gość • Piątek [26.06.2009, 20:46:24] • [IP: 80.245.183.***]

kompetenta praca policji hehehe pogubili sie we wszsytkim panowal chaos a oni biegali i niewiedzieli co zrobic

Gość • Piątek [26.06.2009, 20:45:49] • [IP: 80.245.182.***]

Przecież tam są światła. Oczywiste jest że któryś z uczestników ruchu wjechał na czerwonym.

Gość • Piątek [26.06.2009, 20:22:28] • [IP: 80.245.185.***]

Przepraszam, powinno być na każdym przejściu, a nie na każdych pasach, coby się nikt nie przyczepił.

Gość • Piątek [26.06.2009, 20:20:41] • [IP: 80.245.185.***]

Owszem, na tym przejściu nie można rowerem przejechać, między innymi dlatego stało się jak się stało. Ale gdyby prowadziła ten rower, albo wszedłby nagle jakiś pieszy mogłoby dojść do takiej samej sytuacji. I stanowczo nie zgodzę się z twierdzeniem, że na każdych pasach powinno się prowadzić rower. Po to są przedłużenia ścieżek żeby rowerzystom ułatwić przejazd, a nie zatrzymywać się na każdym kroku. A kierowcy powinni zacząć myśleć i patrzeć. Oczywiście zarówno wśród kierowców, rowerzystów i pieszych zdarzają się ludzie, którzy za nic mają przepisy i obowiązujące zasady, ale nie można też wszystkich wrzucać do jednego wora. Ja np. jeżdżę dużo rowerem i zawsze prowadzę rower przez pasy jeżeli nie ma przedłużenia ścieżki. Gdyby mnie potrącił samochód wszyscy i tak uznaliby, nie mając pojęcia jak było w rzeczywistości, że to moja wina... taka właśnie ludzka mentalność.

Gość • Piątek [26.06.2009, 20:09:38] • [IP: 80.245.179.**]

Gość • Piątek [26.06.2009, 20:07] • [IP: 92.42.112.***] zgadzam się, rowerzysci poprostu mysla ze wszystko im wolno, swiete krowy, juz dzieci sa bardziej ostroznie od starszych, tak to jest jak dorosly do jazdy rowerem nie potrzebuje zadnych uprawnien i nie znajac zasad ruchu drogowego wjezdza na droge!

Gość • Piątek [26.06.2009, 20:07:59] • [IP: 93.94.191.**]

najlepij to dajom w rure blondynki szluga trzym w dziopbie komura pszy uchu i wielki szpan a prawko ma moze dwa miechy widzialem duzo razy

Gość • Piątek [26.06.2009, 20:07:21] • [IP: 92.42.112.***]

po pierwsze na tym przejsciu nie mozna przejezdzac rowerem tylko trzeba go przeprowadzic...tak powinno byc na kazdym przejsciu, zejsc z roweru i go przeprowadzic.Widzac niektorych rowerzystow co wjezdzaja na pasy ok 30km/h to niestety nie daja szansy zeby kierowca ich zobaczyl i tym samym nie daja sobie szans :D

Gość • Piątek [26.06.2009, 20:00:58] • [IP: 80.245.185.***]

Wszyscy kierowcy tacy mądrzy, że rowerzyści jeżdżą jak chcą i gdzie chcą... a kierowcy to co? Już kilkakrotnie zostałabym potrącona przez kierowcę przejeżdżając przez przedłużenie ścieżki rowerowej (tak moi drodzy, po tym rowerzysta ma prawo jechać rowerem!). Kultura kierowców, a raczej jej brak na drogach woła o pomstę do nieba. Gdyby nie to, że ja zawsze w takich miejscach zachowuję szczególną ostrożność i zwalniam to wylądowałabym już dawno w szpitalu. Jestem tym naprawdę przerażona.

Pikaczu • Piątek [26.06.2009, 19:52:49] • [IP: 217.97.193.***]

Gość • Piątek [26.06.2009, 18:09] • [IP: 195.117.222.**] do K.O-kim jest ten SCHOPEN? Spoko, spoko. Pomieczyński będzie wiedział.

Gość • Piątek [26.06.2009, 19:50:51] • [IP: 195.117.222.***]

jak mozna wjechac na ulice nawet na psy rowerem:. schodzi sie no nie? najlepsze jest jezdznie rowezystow pod prad: tym samym pozdrawiam bardzo monda pania pod poczta ktrora wyjechala mi prosto w maske na klakson zareagowala oczywiscie oburzeniem. jezdzicie jak osly, jak dochodzi do tragedi to wielkie obuzenie na kierowcow

Gość • Piątek [26.06.2009, 19:43:06] • [IP: 88.156.235.**]

jezdza rowerzysci jak osły

Gość • Piątek [26.06.2009, 19:40:38] • [IP: 217.97.199.*]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [26.06.2009, 19:39:33] • [IP: 80.245.190.***]

niestety rowerzyści jeżdzą wszędzie, nawet po przejściach nieoznakowanych i często wprost pod nadjeżdzające samochody

rowerzysta • Piątek [26.06.2009, 19:37:56] • [IP: 93.94.191.**]

a moze by tak w koncu zainteresowac sie warszowem!!. jezdze codziennie do pracy rowerem w strone orlenu i na chama wjezdzaja mi samochody na kolo. przyczyna? o godz. 7 rano zjezdzaja samochody z promu unity line jak tylko wyjezdza tir to za nim osobowki wyprzedzaja i nie patrza ze ja tez mam prawo ruchu w ich kierunku. ciekawe ile jeszcze razy zepchna mnie z drogi? co powie wtedy zaklamana policja? halo prezydencie do ciebie tez to pisze!! gdzie te sciezki? jest tam duzo zakladow i duzo rowerzystow miedzy innymi ja. Chce w poniedzialek dojechac do pracy!!

Gość • Piątek [26.06.2009, 19:37:34] • [IP: 193.213.17.**]

ludzie od trzech lat pracuje w Norwegi i tam jest dopiero kultura kierowcow tam jak widza pieszego przy pasach to 100m przed nimi hamuja a nam jeszcze odgroma do tej kultury brakuje

Gość • Piątek [26.06.2009, 19:18:01] • [IP: 80.245.183.***]

Na Matejki jest ścieżka rowerowa a Ci tępi rowerzyści zasuwają po drodze nie patrząc na nic.Sam jestem rowerzystą i zawsze staram się oglądać za siebie i na boki.

Gość • Piątek [26.06.2009, 19:16:29] • [IP: 92.42.117.***]

A moze ludzie na rowerach by sie tak uspokoili ? moze warto jednak spojrzec w prawo i w lewo zanim sie na tym rowerze przejdzie przez pasy a nie wpieprzaja sie gdzie popadnie i licza na szczescie ze akurat ich zauwazymy i w pore zahamujemy.Do cholery przeciez rowerzysci jak i piersi tez powinni uwazac na droge a nie liczyc tylko i wylacznie na prowadzacych samochody.Ostroznosci troche i nie chodzcie jak swiete krowy to nie Indie.

Gość • Piątek [26.06.2009, 19:12:10] • [IP: 80.245.189.***]

kierowcy patrzcie jak jezdzicie pieszy nie ma przedsoba maski i silnika kultory i cierpliwosci po naszej miescinie nie ma gdzie gonic czesto przesiadam sie na rower i widze co sie dzieje drogi sa dla wszystkich.

trys • Piątek [26.06.2009, 19:05:49] • [IP: 80.245.190.***]

I jeszcze jedno. Ścieżka rowerowa najbardziej potrzebna jest nie na Armii Krajowej, ale właśnie na placu Wolności.

Gość • Piątek [26.06.2009, 19:04:36] • [IP: 92.42.115.***]

do 42.114 - a ja jechałam z Hallo Taxi, i choć też stałam w korku - rondo - Chopina - Matejki - to kierowca skasował jak za standardowy kurs mimo, że wyszło więcej :)

trys c.d. • Piątek [26.06.2009, 19:00:57] • [IP: 80.245.190.***]

... ciąg dalszy: dać znak" Droga dla pieszych i rowerów? Przecież nikt mi nie powie że rowerzysta na chodniku jest bardziej niebezpieczny niż na jezdni, zwłaszcza, gdy na 50 metrach jest zobowiązany do jazdy lewym pasem i ma lewoskręt.

Gość • Piątek [26.06.2009, 19:00:33] • [IP: 80.245.184.***]

Szybka i kompetentna praca policjantów? Żenada. Właśnie wróciłam do domu, przejeżdżając Armii Krajowej na Placu Wolności policjant skierował mnie w Piłsudskiego. A dalej? Korek ciagnący się z Piłsudskiego w Chopina. Dopiero dojeżdżając Chopina do Matejki przyjechała policja i zaczęła coś kombinować z ruchem na skrzyżowaniu z ul. Matejki. Jak czytam o tej szybkiej pracy policji to śmiać mi się chce...

Gość • Piątek [26.06.2009, 18:59:36] • [IP: 88.156.232.***]

jechałam dziś na oś. zachodnie koło promenady...hahaha. ..chopena faktycznie była zablokowana...

Gość • Piątek [26.06.2009, 18:58:13] • [IP: 217.97.199.*]

Sławku to chyba raczej wyjazd z Pl. Wolności... kto Ci pisze te newsy ?? :/

Gość • Piątek [26.06.2009, 18:58:12] • [IP: 83.31.180.**]

brawo dla policji za mega korki

trys • Piątek [26.06.2009, 18:56:54] • [IP: 80.245.190.***]

A co tu ma za znaczenie czyja wina? Ktos został poobijany, są straty materialne, sparliżowany ruch, zajete służby miejskie itd. Z tym zejść z ropweru to nie do końca. Po placu Wolności nie wolno jechać rowerem po chodniku po obu stronach. Więc jeśli pani chciała przepisowo pzrejechać przez plac Wolności to poinna objechać skwer dookoła, czyli za wylotem Armii Krajowej zjechać na lewy pas, samochody nie się człapią za nią bo wyprzedzić się da co najwyżej maluchem. Za szaletem zjechać na prawy pas i jechać nim do świateł. Za to za światłami, jeżeli ma zamiar jechać prosto w Grunwaldzką to znowu na lewy pas i tymże pasem do skrzyżowania, na końcu którego trzeba zjechać gwałtownie prawo na ścieżkę rowerową. I tu właśnie jest paranoja, że przez centralny punkt miasta po prostu nie ma za bardzo jak przejechać rowerem. A przecież chodnik po obu stronach placu jest bardzo szeroki. Nie można choćby na jednym z nich zrobić przy pomocy zwykłej farby linię i wydziuelić wąski pasek dla rowerów, albo po prostu cdn...

Gość • Piątek [26.06.2009, 18:55:26] • [IP: 92.42.114.***]

Za ten wypadek jadac taryfa zapłaciłam spora sume pieniedzy

Gość • Piątek [26.06.2009, 18:30:41] • [IP: 92.42.112.***]

bo ci rowerzysci jeszcze babka komunistyczna niepatrzy sie czy cos jedzie i podrugie napas sie nieprzejezdza tylko sie prowadzi rower !!

Gość • Piątek [26.06.2009, 18:28:09] • [IP: 92.42.117.**]

Nie wiem czyja byla wina bo mnie tam nie bylo ale ludzie chodza jak swiete krowy i pozniej sie dzieje, jezdze troche samochodem i nie ma dnia zeby nie bylo sytuacji gdzie kots wybiega albo wyjezdza nie patrzac na nic. Masakra. Ludzie patrzcie jak chodzicie! zal.pl

Gość • Piątek [26.06.2009, 18:27:18] • [IP: 92.42.113.***]

A jaki plynny ruch się zrobił od paru dni na skrzyżowaniu 11 Listopada z Grunwaldzką jak nie ma tych pieprzonych świateł.

Gość • Piątek [26.06.2009, 18:21:56] • [IP: 217.97.199.*]

bo też jeżdzą tymi rowerami jak chcą a póżniej tylko kłopot.

Kierowca • Piątek [26.06.2009, 18:19:11] • [IP: 80.245.179.***]

Widzialem ten wypadek jadąc samochodem w kierunku ul. Grunwaldzkiej.Po zmianie świateł ruszyły samochody a Babcia w pedał po przejsciu dla pieszych na jej czerwonym świetle i sru w zielony samochód. nie jest to smieszne ale pytam, ludzie nagminnie przejeżdzają po pasach rowerami gdzie słuzby typu Policja lub slawna z zakładania Polakom blokad Straż miejska.To co sie dzieje przy zielonym rynku /niemcy/to tragedia tam dojdzie do smiertelnego wypadku, parkowanie na łuku jezdni itd. bez odzewu słuzb by zrobić porządek ile jeszcze mamy czekać.

gosciowa • Piątek [26.06.2009, 18:19:01] • [IP: 80.245.179.**]

tak to jest jak przejezdzają idioci rowerami przez pasy, zejsc z roweru i spacerkiem, a jak wolicie wypadki to...

Gość • Piątek [26.06.2009, 18:17:50] • [IP: 92.42.112.***]

na chopinka 3 samochodziki się zderzyły. czyżby pan Rywczyński nie został poinformowany?

Gość • Piątek [26.06.2009, 18:16:59] • [IP: 93.94.186.***]

I tak to jest w naszym mieście - narobili pełno ulic jednokierunkowych i nie ma jak jechać!! Byle wypadek i policja blokuje skrzyżowanie a cały ruch samochodowy kierowany jest z powrotem, momentalnie zakorkowane są mniejsze i większe ulice. Po prostu żenada!! POLICJA się do tego NIE NADAJE. Nie potrafią kierować ruchem, zresztą widać policjanta na zdjęciu z założonymi rękami. Jak można na to pozwolić by paraliżować całe miasto, skoro ruch największy skupia się w centrum od przeprawy Bielikami! Trzy radiowozy pilnują skrzyżowania a na zakorkowanych ulicach masakra! Już była przed chwilą kolizja na Chopina. Zamiast puścić ruch ul. Bema albo częściowo Wyb. Władysława IV to doprowadzają do większego niebezpieczeństwa. POLICJA się nie zachowuje prawidłowo! Może czas zająć się paseniem owiec na łąkach panowie??

Gość • Piątek [26.06.2009, 18:09:56] • [IP: 195.117.222.**]

do K.O-kim jest ten SCHOPEN?

Gość • Piątek [26.06.2009, 18:09:41] • [IP: 93.94.186.***]

KORKI NIE TYLKO NA CHOPINA ALE I ARMII KRAJOWEJ, PIŁSUDSKIEGO, HOŁDU PRUSKIEGO.

Gość • Piątek [26.06.2009, 18:08:00] • [IP: 88.156.234.***]

Na przejsciu dla pieszych na rowerze?! Wina w takim razie rowerzystki!

K.O • Piątek [26.06.2009, 18:06:30] • [IP: 93.94.185.**]

UWAGA NA ULICY SZOPENA TWORZĄ SIE GIGANTYCZNE KORKI!

Gość • Piątek [26.06.2009, 18:06:25] • [IP: 92.42.114.**]

tam jak sie idzie od stony puchatka w kierunku polo to ciezko jest zdarzyc na 2 swiatlach i ludzie czesto przechodza na czerwonym

Gość • Piątek [26.06.2009, 18:06:25] • [IP: 92.42.117.***]

Pewnie przejezdzala rowerem przez pasy na czerwonym swietle bo tam sie szybko zmieniaja

Gość • Piątek [26.06.2009, 18:05:15] • [IP: 80.245.188.***]

zdrowia i jeszcze raz zdrowia...niestety kazdemu moze sie to przydazyc:/

Oglądasz 1-96 z 96
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zapraszamy na uroczystość odsłonięcia tablicy pamiątkowej w Świnoujściu, upamiętniającej kapelanów Wojska Polskiego zamordowanych w zbrodni katyńskiej Wydarzenie odbędzie się 05 maja 2025r., o godz. 10:00 w kościele pw. bł. ks. kmdr por. Władysława Miegonia przy ul. Piłsudskiego 43 w Świnoujściu. Tablica poświęcona jest kapelanom różnych wyznań i religii zamordowanym w zbrodni katyńskiej. Na tablicy figurują nazwiska wszystkich dotychczas ustalonych z imienia i nazwiska kapelanów, którzy zostali zamordowani w zbrodni katyńskiej. Tablica jest pierwszą tablicą nad Bałtykiem i pierwszą umieszczoną w kościele należącym do dekanatu Marynarki Wojennej. Z inicjatywy Stowarzyszenia Pamięć Kapelanów Katyńskich takich tablic powstało już 41, nie tylko w Polsce ale również w Stanach Zjednoczonych oraz Londynie. Projekt tablicy wykonany przez pracowników IPN OBUWiM Szczecin, koszty wykonania tablicy ze środków IPN Szczecin. W uroczystości wezmą udział m.in. wiceprezes Instytutu Pamięci Narodowej dr Mateusz Szpytma i dyrektor szczecińskiego Oddziału IPN Krzysztof Męciński ■