Świnoujska Organizacja Turystyczna • Poniedziałek [25.01.2010, 08:14:01] • Świnoujście
Pokażemy Świnoujście w górach

fot. Świnoujska Organizacja Turystyczna
Usypany kawałek plaży przy stoku narciarskim. Leżaki i ręczniki plażowe a nawet hostessy w strojach kąpielowych. Tak będzie wyglądać stoisko rozpoczynającej się 25 stycznia kampanii promującej polskie wybrzeże „Czas na Bałtyk”.
W pierwszym tygodniu atrakcje naszego miasta zostaną zaprezentowane przez Świnoujską Organizację Turystyczną.
- Prócz standardowych katalogów, ulotek i broszur mamy zamówione specjalne na te okazję breloczki i przypinki do karnetów na wyciągi narciarskie z napisem Świnoujście i logo miasta oraz w kształcie serca z hasłem „kocham Świnoujście” – mówią organizatorzy. – Kampania w górach potrwa miesiąc, więc „załapiemy” się na Walentynki. A wiadomo, że najlepiej zakochuje się właśnie nad morzem. Tym bardziej w naszym romantycznym wyspiarskim klimacie.

fot. Świnoujska Organizacja Turystyczna
Przykłady bogatej turystycznej oferty nad Bałtykiem można mnożyć. Od aktywnych form spędzania wolnego czasu, poprzez odkrywanie unikatowych walorów kulturowych po relaksacyjne pobyty zdrowotne, a to wszystko przez 365 dni w ciągu roku.
Tym bardziej w Świnoujściu, mieście charakterystycznym nad Polskim morzem – z najszerszą plaża, najwyższą latarnią, wyspami, promami, bliskością granicy, unikatowymi fortyfikacjami a także uzdrowiskowym charakterem.
Kampanię „Czas na Bałtyk” zapoczątkowało porozumienie, jakie zostało podpisane podczas ostatniej, październikowej edycji targów turystycznych Tour Salon w Poznaniu. Jego sygnatariuszami byli marszałkowie i prezesi regionalnych organizacji turystycznych z województw zachodniopomorskiego i pomorskiego oraz prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. Do inicjatywy włączyło się 25 nadmorskich gmin i miejscowości z obu województw.
- Pokazujemy plażę w środku zimy, żeby już dziś zaprosić turystów na letni wypoczynek nad polskie morze – mówi Marta Chełkowska – Prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. – Podczas naszej akcji będziemy również przekonywać, że Bałtyk to idealne miejsce na relaks o każdej porze roku. Nordic Walking, SnowKite czy bogata oferta SPA i możliwość „wyciszenia” od codziennego zgiełku to atuty posezonowego wypoczynku nad morzem i to za znacznie atrakcyjniejsze ceny – dodaje Waldemar Miśko – Prezes Zachodniopomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Świnoujska Organizacja Turystyczna
A ja bym taki breloczek chciała, buuu...
z tymi strojami kapielowymi to przesadzili...
Pochwalmy się tym zamarzniętym bezdomnym! nieważne jak i nie wazne gdzie, ważne że ktoś usłyszy i się zainteresuje. Wspaniała praca !!
Pokażemy, że w Świnoujściu -NIE MA ;kina, aquaparku, basenu, molo, parkingów.Za to SĄ ŚMIECI(parki, laski)bezdomni, bezpańskie psy.
good idea
o i już idjoci z miasta wypisują debilizmy, Możejko już klepie swoje idjotyczne komentarze. Ehhh biedne to nasze miast z takimi idjotami - ludzie starają się promują miasto jak tylko można niech to będzie byle plakat w Zakopanym ale zawsze to jest coś i jako mieszkańcy powinnismy popierac takie postepowanie. Osobiście chwale sobie takie kampanie promujące miasto nieważne jak i nie wazne gdzie, ważne że ktoś usłyszy i się zainteresuje. Wspaniała praca !!
no nareście coś drgnęło w ŚOT!!
powinen byc jeszcze basen z morska woda dla tych hostess :)
Kampania promująca chyba LNG.Brak toalet na promenadzie itp.Z czym do ludzi.
zgadzam sie grozi to wymarznieciem organizmu a nawet smiercia:)
Jako obrońca praw człowieka protestuję przeciwko wysyłaniu hostess w strojach kąpielowych na taki mróz.