POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [03.03.2013, 21:24:45] • Świnoujście

Mieszkańcy: Latarnie na Placu Wolności nie pasują do reszty

Mieszkańcy: Latarnie na Placu Wolności nie pasują do reszty

fot. Sławomir Ryfczyński

Jeden z mieszkańców zwrócił uwagę na to, że nowoczesne latarnie postawione na modernizowanym jeszcze Placu Wolności nie pasują do reszty. - Chodzi tu o wkomponowanie ich w otoczenie. Są jakby wyrwane z całości – tłumaczy.

Na deptaku przy ul. Bohaterów Września ustawione są czarne, stylowe latarnie. Podobnie jest wzdłuż ulicy Bema. Na Placu Wolności projektanci jednak zrezygnowali z ustawiania tego typu latarni. Uznali, że nowoczesność lepiej wkomponuje się w centrum miasta. Czy mieli rację? Część mieszkańców jest innego zdania.

- Jak można ustawić takie latarnie w samym centrum miasta, skoro wszędzie w koło są całkiem inne. Różnią się nie tylko kształtem ale i kolorem. Nawet światło dają innej barwy – dziwi się jeden z mieszkańców.


komentarzy: 117, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-117 z 117

Gość • Piątek [22.03.2013, 19:33:12] • [IP: 92.42.114.***]

Faktycznie, te lampy godzą w architekturę tych drugich

Gość • Piątek [08.03.2013, 19:09:41] • [IP: 37.8.215.**]

A moze nie narzekajmy, moze wladza dobrze chce.Unia europejska daje pieniadze to je trzeba gdzies upchac, chocby w takim miejscu jak Plac Wolnosci. Pomyslcie, jak juz przyjda bardzio ciezkie czasy, ile zlomu i innego dobra bedzie mozna z tego placu-magazynu wszelakich rupieci odzyskac i sprzedac. Bedzie kasa na dalsze funkcjonowanie miasta.Plac Wolnosci Wladz.

Gość • Środa [06.03.2013, 23:42:07] • [IP: 92.42.114.**]

Niby duży plac a taki mały się zrobił-jakieś obeliski chłopa na schwał czy to zjeżdżalnia dla władzy będzie?

Gość • Wtorek [05.03.2013, 19:53:12] • [IP: 93.94.186.***]

Owszem w urzędzie plany były do wglądu, ale niestety my mieszkańcy pracujemy w tych godzinach kiedy czynny jest urząd. Zatem jak mamy zajrzeć do dokumentacji i zgłosić swoje wnioski. Jeszcze żeby Panie urzędniczki były na tyle uprzejme i od razu pokazały plany to byłoby świetnie. Uważam, że takie przedsięwzięcia oprócz publicznej informacji powinny być umieszczone na stronie internetowej w widocznym miejscu i w komplecie dokumentacji wraz z dokładną wizualizacją i czytelnym opisem. Pozdrawiam

Gość • Wtorek [05.03.2013, 17:14:07] • [IP: 92.42.114.**]

A należało tylko posadzić na środku lipę i zrobić kwietniki, ławeczki i fontannę -kompletna niedojda to wymyśliła I JESZCZE ZAROBIŁA!

Gość • Wtorek [05.03.2013, 16:45:50] • [IP: 92.42.116.**]

sam beton nie tego chcemy!!

Gość • Wtorek [05.03.2013, 10:49:32] • [IP: 164.126.91.***]

chociaz po srodku powinny byc kwiaty np w ksztalcie kola trujkata po bokach lawaczki przyjemnie by sie siedzialo a tak to sam beton.masakra

Gość • Wtorek [05.03.2013, 01:00:32] • [IP: 93.94.184.**]

tam nic nie pasuje cały plac beton zero zieleni to wygląda jak skate park. ...brak słów

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 21:39:53] • [IP: 93.94.188.***]

Mi się akurat podobają, ale jak zwykle ktoś chciał się wykazać. Na pewno jakiś poduszkowiec, który siedzi w oknie i rozmyśla o czym dzisiaj pomarudzić.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 21:08:54] • [IP: 92.42.118.**]

Ten cały plac to jest odzwierciedlenie władzy w tym mieście, beton na placu wolności taki sam beton w Urzędzie Miasta a największy beton to wydział Architektury i Urbanistyki z naczelnikiem i panią B...ł na czele, gorszy niż wydział komunikacji gdzie coraz częściej można trafić na dobry humor Pani Elii przy okazji Pozdrawiam Panią Elii.Teraz czas na park przy Chopina ciekawe jaki cyrk tutaj powstanie.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 20:55:08] • [IP: 88.156.233.**]

pasuje to jak świni siodło.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 20:35:21] • [IP: 95.129.228.**]

Też jestem zdania że te latarnie nie łączą się wyglądem z latarniami z ulicy Piłsudskiego, Bema i Boh. Września. Należałoby to zmienić zanim skończy się remont Placu Wolności. O ile sobie przypominam to były okrojone koszty ale żeby coś takiego postawić? Rozum komuś odjęło

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 20:12:44] • [IP: 95.129.225.**]

Tak jak ten jeden mieszkaniec myśli wielu innych. Ja też uważam, ze te latarnie i cały ten plac to jedna wielka porażka i wyrzucone w błoto pieniądze. To co robią totalnie nie pasuje do charakteru centrum miasta i dochodzących uliczek. I choćby tam wyłożyli złotą kostkę to zdania nie zmienię!

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 20:12:05] • [IP: 83.21.157.**]

Nie latarnie nie pasują do placu - tylko plac do latarń a ławeczki to tak pasują jak ŚWINI SIODŁO lub WC na byłym cmentarzu. W miejscu gdzie przewala się setki samochodów. Może planują zamknąć ruch jak będą ławeczki.Czy jest jakiś absurd którego by nie można zrobić

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 20:02:16] • [IP: 80.245.187.**]

deptak jest porażką miasta

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 19:34:44] • [IP: 178.238.249.**]

Kto pamięta stare piknę Świnoujście. betonowa władza zabetonowała wszysdko. Polbruk i beton.Pani Michalska pewnie wyjedzie w swoje rodzinne strony zastawiając starym mieszkancom betonowom pustynie

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 19:09:18] • [IP: 62.69.251.***]

może niech tak" czytelnik" poczeka aż plac będzie ukończony zanim zacznie swoje rytualne narzekanie ?

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 19:05:10] • [IP: 95.40.23.**]

jeden mieszkaniec to nie mieszkancy, bardzo prosze nie robic z tego sensacji.Kazdy ma swoje zdanie i gust a o gustach sie nie DYSKUTUJE

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 18:57:43] • [IP: 92.42.116.**]

Jest dobrze przyjeżdżajcie na pogrzeb.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 18:52:03] • [IP: 80.245.190.***]

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 14:52:25] • [IP: 91.199.250.**]____ (z kąt) !!?? :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) no BRAWO!!

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 18:09:06] • [IP: 79.184.115.***]

A na środku placu powinien stać pręgierz, aby przy otwarciu każdy z mieszkańców mógł kopnąć w dupę tego architekta wraz z załganym rzecznikiem UM.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 17:35:43] • [IP: 88.156.232.***]

Nikt nie bada projektów pod kontem Ustaw! więc jest wolna amerykanka! Widło i Powidło!

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 17:26:47] • [IP: 80.245.180.***]

aaa tam srututut mi sie podoba i wiem ze innym tez

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 17:17:17] • [IP: 37.209.144.**]

betonowa pustynia

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 17:14:41] • [IP: 46.113.34.***]

JEDEN MIESZKANIEC TO NIECAŁE MIASTO. CAŁY TEN PLAC TO NIEPOROZUMIENIE.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 15:31:52] • [IP: 178.238.245.***]

Moim zdaniem całość zabudowy tego placu projektował urbanista czy też architekt przestrzeni -czyli specjalista.Myślę, że równiez latarnie są częścią tego planu i komponować się mają z całością.Po co więc zabierać głos w tej sprawie, skoro budowa jeszcze nie zakończona?Moim skromnym zdaniem latarnie w tym kształcie nawiązują jakby do masztów [jachtów] i podkreślają morski charakter miasta.Tak mi się przynajmniej kojarzą.Poza tym -ktoś ten projekt wykonał, ktoś odbierał więc mieszkańcy niechże poczekają z ocenami do końca przebudowy.Choć jak mówi porzekadło-jeszcze się taki nie urodził, coby wszystkim dogodził.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 14:52:25] • [IP: 91.199.250.**]

Niestety nie wyszło to najlepiej faktycznie groch z kapustą bez gustu i smaku, wyrwane nie wiadomo z kąt latarnie brzydkie może i nowoczesne ale psują cały urok centrum. Bezguście totalne

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 14:42:03] • [IP: 88.156.235.***]

Polacy to malkontęci!

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 14:18:24] • [IP: 80.245.186.***]

LATARNIE ODZWIERCIEDLAJĄ ŚCIERANIE SIĘ MŁODYCH ZE STARYMI.TE NOWE PRZYPOMINAJĄ FRAGMENT JACHTU CZY STATKI, A WIĘC MORSKI MOTYW, MAJĄ ŚWIECIĆ I BASTA.PRZECIEŻ ZA ROK MOŻNA JE WYMIENIĆ BO PODOBNO MA TAM PRZEJEŻDŻAĆ AUTOBUS TO MOŻE KILKA PRZESTAWI.PO CO TO LARUM!

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 13:40:36] • [IP: 80.245.179.***]

Musi wspolgrac z otoczeniem by niebylo smiesznie

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 13:24:44] • [IP: 188.183.60.***]

Mnie te latarnie sie bardzo podobaja. Uwazam, ze sa eleganckie, daja bardzo dobre swiatlo i mam nadzieje, ze kiedys postawia takie na najladniejszej ulicy miasta: ul. Holdu Pruskiego.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 13:20:21] • [IP: 46.76.144.**]

ja mam propozycje - zdemontować je całkiem będzie z korzyścią dla miasta przecież takie latarnie to zużywają duże ilości prądu, a ludzie niech chodzą w ciemności. Wszak czytelnikowi co go tak te latarnie bulwersują chyba nie będzie przeszkadzało

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 13:03:11] • [IP: 31.63.199.***]

Pasują jak pięść do nosa.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 12:54:14] • [IP: 80.245.186.**]

ja tam lubie te nowe

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 12:54:05] • [IP: 37.225.112.***]

Zgadzam sie wogole nie pasują

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 12:03:34] • [IP: 78.131.222.*]

drodzy specjaliści, styliści i wszystko wiedzący. ... po prostu jesteście śmieszni w swych rozważaniach.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 11:29:34] • [IP: 88.156.235.**]

Ja mam też takie odczucie że latarnie jakie poustawiano w sąsiedztwie - bardziej pasowaly by aby i tam na placu takie postawić! Takich kwiatków na które wydano pozwolenia jest w naszym mieście dużo np. powyginany i pochromowany drąg na fontanie na promenadzie. Popatrzcie też na nowy budynek który powstaje przy ul 11 Listopada -niedaleko UBB : Z tego co wiem jest tam wymóg dachu jak na sąsiednich budynkach po tej samej stronie ulicy. No ale można to obejść w sposób iście zaskakujący ! - oczywiście zaskakujący też brzydotą ale architektura miejska ma prawdobodobnie bardziej wyszukany smak!Tylko mam pytanie czy to jest zgodne z przepisami których tam tak się ponoć ściśle przestrzega!!

Jakiś robal w Urzędzie... • Poniedziałek [04.03.2013, 10:57:20] • [IP: 93.94.190.***]

Absolutnie mają rację ich przeciwnicy, miło mnie zaskoczył nn artykuł, to potwierdzenie moich odczuć. Plac jest zdominowany przez styl ogólnie mówiąc XIX w. mimo peerelowskich plomb, dlaczego więc te latarnie są w stylu modernistycznym? No i nie mniej ważny argument - na ulicach obok latarnie sa w" starym" stylu... -Kto decyduje o stylu śródmieścia? Proszę o nazwisko względnie nazwiskA. Jakiś robal w Urzędzie od dawna psuje, dekomponuje...

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 10:56:39] • [IP: 80.245.179.***]

Dobrze, że tylko mu się wydaje;)

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 10:36:12] • [IP: 80.245.180.**]

Mnie się podobają.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 10:35:58] • [IP: 31.63.194.***]

Ja jestem drugi. Groch z kapustą lubię na talerzu, a nie na ulicy.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 10:34:28] • [IP: 80.245.180.**]

Kiedy zamkną ul. Piłsudskiego dla samochodów? Codziennie jestem na spacerze i zawsze widzę jak nie wypasiona terenówka to młodzież wjeżdża kiedy chce. Przy skrzyżowaniu ul Bohaterów Września z Monte Cassino Straż Miejska umiała zrobić porządek. Może też się uda na Piłsudskiego.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 10:23:19] • [IP: 95.129.225.**]

Koniec marudzenia..do ksiązek lub do pracy a już..

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 10:05:20] • [IP: 88.156.234.***]

113, popieram, za te herezje powinien odpowiedzialny poniesc konsekwencje. A w ogole calosc nie pasuje do otaczajacych budynkow, a wspomniane lampy pasuja tu jak szminka do tylka.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 10:03:52] • [IP: 62.69.248.**]

Mnie się bardzo podoba. Latarnie nawiązują do masztów żaglowca, deptak do fali Bałtyku. Jedynie mam uwagę do odcinka ulicy Piłsudskiego, moim zdaniem powinien być zamknięty dla samochodów.

lolodolo • Poniedziałek [04.03.2013, 10:00:20] • [IP: 80.245.178.***]

Latarnie są super. Świecą i to jest najważniejsze. Wykonawcy powinni je jakoś obudować, aby zmanierowane wiejskie kundle ich nie obszczywały systematyczne. Co może doprowadzić do ich uszkodzenia i cała kasa wydana na ten przybytek spłynie z pism moczem do ziemi.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 09:59:06] • [IP: 92.42.114.***]

Całe szczęście, że tylko jednemu się nie podoba. Po co to pisać, że jednemu coś się nie podoba?

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 09:46:55] • [IP: 83.21.143.***]

Tam jeżdżą setki samochodów a każdemu LECI Z RURY, jak będą ławeczki to ci co będą odpoczywać to INHALACJA SPALIN - czy ktoś tu myśli.Latarnie to kwestia gustu.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 09:45:37] • [IP: 62.69.255.***]

no własnie nie dajmy się zwariować, beton +beton, czy to bedzie ładne !!

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 09:35:02] • [IP: 31.63.199.***]

Sztywny klimat, jednym słowem: Zjebanie.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 09:27:36] • [IP: 80.245.179.***]

nowoczesny styl połączony z retro jest ok, tak teraz się stylizuje przestrzenie zarówno wnętrza jak place skwery itp.Natomiast jako dodatkową atrakcję odrodzonego na nowo Placu Wolności wkomponowałbym w jej go centralnym punkcie dużą klatkę podświetloną diodami led do której to zapędziłbym całą miejską patologię wszystkich meneli, żebraków.Turyści odwiedzający nasze miasto z pewnością w owym miejscu zatrzymywali by się aby popatrzeć na zamknięte weń byty, można by rzucać tym humanoidalnym osobnikom banany inne owoce jakieś resztki z obiadu a czasem jakieś winko. To by była atrakcja oryginalna jedyna w swoim rodzaju, takie małe zoo.

ateista • Poniedziałek [04.03.2013, 09:07:09] • [IP: 46.112.172.***]

I zaczęło się, jednemu się coś nie podoba i krytykuje ? A może właśnie w nowoczesności i różnorodności jest widok przyjemny dla oka. Własnie Plac Wolności powinien się wyróżniać od otoczenia jako centralny punkt miasta. Nie dajmy się zwariować.

troll • Poniedziałek [04.03.2013, 09:06:08] • [IP: 138.124.73.**]

Na środku należy postawić krzyż co by miejscowe oszołomy miały się gdzie zbierać.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 08:59:07] • [IP: 88.156.235.***]

Jest dobrze.Nie czepiac się.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 08:57:18] • [IP: 80.245.184.***]

Może poczekajmy do zakończenia, tylko zawsze są tacy którym z urzędu " nie pasuje" cokolwiek powstaje nowego, wiec. ..

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 08:52:51] • [IP: 62.69.248.***]

Te krzywe latarnie są jak reklama" Smakija", czyli... bez kija nie podchodź. :D

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 08:51:50] • [IP: 77.88.163.**]

na środku powinna być róża wiatrów, i zegar na 4 strony świata z termometrem i ciśnieniomierzem. ot taką mam wizję.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 08:45:21] • [IP: 77.88.162.*]

z tego co pamiętam, to plany przebudowy centrum były dostępne dla mieszkańców przed rozpoczęciem prac i było cicho, nikt nie wnosił swojego" ale", a teraz kiedy jest już za późno, to pojawiają się głosy narzekania, że lampy nie takie czy też nie ma zieleni. Trzeba było wcześniej się zainteresować i podnosić larum, teraz to już musztarda po obiedzie. Moim zdaniem to trzeba poczekać na zakończenie prac i wtedy oceniać.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 08:39:45] • [IP: 31.174.45.**]

przyznaje znak towarowy jakości TERAZ POLSKA.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 08:35:01] • [IP: 80.245.189.**]

To fakt latarnie beznadziejne.ale jaki my mamy wpływ żeby je zmienić. wiele ludzi ponosi głowy i się dziwi kto mógł zatwierdzić takie" szkarady," gdzie był architekt naszego miasta ??

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 08:26:31] • [IP: 92.42.115.***]

Poczekajmy zobaczymy jak będzie fontanna ławeczki zieleń może przeciwnicy zmienią zdanie i polubią to miejsce a kawiarenka jest blisko przy placu a jak mąż bedzie stał w długiej kolejce na poczcie ja sobie tam poczekam na ławeczce przy fontannie

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 08:22:40] • [IP: 88.156.235.***]

Oj marudzicie i zwyczajnie się czepiacie. Trzeba podążać za nowoczesnością. Proste słupy stoją wszędzie i tak do tego przywykliście że nie potraficie spojrzeć na to artystycznie.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 08:20:50] • [IP: 88.156.234.**]

A czy będzie szalet miejski, centralnie położony jak na Chopina, duży barak na środku placu?

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 08:05:42] • [IP: 178.238.246.**]

PLAC ZABETONOWANY O.K.A NIE MOZNA BY TAK PRZY OKAZJI AZBETONOWAC CZY CHOC WYROENAĆ PLACU OBOK KOŚCIOŁA I POLO PRZECIEŻ TAM MOZNA NOGI POŁAMAC. W SAMYM CENTRUM JAK TO WYGLĄDAE TAM WYBUDOWAC PARKING PIETROWY?POZDRAWIAM.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 08:00:37] • [IP: 78.9.3.***]

A ja się pytam - gdzie byli rodzice ?

Esteta • Poniedziałek [04.03.2013, 07:53:11] • [IP: 31.63.199.***]

Tylko wieśniara mogła wpaść na taki pomysł. To wygląda jak idź stąd i nie wracaj. Jak tam ma być taka wieśniacka fontanna jak na promenadzie, to Boże zatrzymaj ten świat, ja wysiadam. Powinna być jakaś rzeźba w stylu Greckim, a nie mydelniczka. Nie podoba mi się.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 07:41:43] • [IP: 80.245.185.***]

a co w tym mieście pasuje do siebie? chodniki co kawałek inny, ścieżki rowerowe rożne nawierzchnie i kolory zamiast wszędzie jednolite, nowa promenada i budynki na byłym polu namiotowym każdy z innej beczki - to miasto to tragedia

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 07:35:30] • [IP: 92.42.117.**]

Warcholstwo to wszak nasza narodowa cecha, więc każdy jak tylko może jest niezadowolony ze wszystkiego co go otacza. Te latarnie są naprawdę świetne, nowoczesne i inne od kiczowatych czarnych latarni naśladujących żeliwne latarnie XIXwieczne.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 07:33:19] • [IP: 91.94.205.***]

Hej, nie złościć się !! Latarnie nadają się do obszczywania. Zarówno przez pieski jak i ludzi. Bo kibel jak był, tak go nie ma... Niemcom trzeba napisać, już przy granicy, by szczali u siebie - (tam maja co chwilka kible, za darmo i czyste), bo tu nie ma gdzie.. Ot kultura. No bo kto by pomyślał by szpecić takie piękno kiblami. Pomysł z toaletą na szczatkach ludzkich dopełnia piękna.. Ot" typisch polnisch". Zastanawiam się, koimu dać w ryj !! ? Wstępna lista już jest !!

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 07:16:34] • [IP: 91.199.250.**]

Jestem za kawiarniami i zegarem, ale co z tego my nie mamy nic do powiedzenia. Bez sensu jest pisanie komentarzy, które donikąd prowadzą.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 07:06:24] • [IP: 80.245.190.**]

chcę zwrócić uwagę że jeden z mieszkańców to nie mieszkańcy

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 07:01:09] • [IP: 93.94.185.***]

PESYMISTOM TO NIGDY NIC NIE PASUJE !!

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 06:48:22] • [IP: 88.156.234.**]

Czemu te latarnie z Placu Wolności stoją na środku gdzie potrzebny jest dla słóżb na. straży pożarnej przejazd. Nie pasuje to do wszystkiego. Na szczęście bedzie fontanna taka jak na promenadzie która złagozi krytykę ludzi, a może i nie.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 06:47:01] • [IP: 164.126.231.***]

Cóz sie dziwić, ze to lipa, skoro maczała w tym swoje paluszki Michalska.Wszystko czego ona nie dotknie to lipa.Może na Lubelszczyźnie by to przeszło.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 06:41:45] • [IP: 31.61.165.**]

Moim zdaniem na ocenę trzeba zaczekać do ukończenia projektu, chociaż bardzo mnie zastanawiają te krzywizny, czy to podług projektu czy aby niechcący.Dziwna ta nowoczesna architektura.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 06:23:53] • [IP: 83.28.219.***]

A mola od 1958roku nie ma. Stare rozebrali, a nowego przez 55 lat nie wybudowali. Chwała Panu Żmurkiewiczowi za jego rządzenie od stanu wojennego. Jurek Porębski śpiewał gdzie ta keja, a ja się pytam gdzie to molo?

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 05:52:52] • [IP: 95.129.224.**]

po prostu jest paskudnie, a słynne ronda zamiast ułatwiać to skutecznie komplikują ruch pojazdów.

ryynio • Poniedziałek [04.03.2013, 04:03:02] • [IP: 83.249.25.***]

te latarnie nidzie nie pasują, raz ze zbyt nowoczesne, dwie w jednej, takie latarnie dobre by byly na terminalu, na lotnisku, dworcu kolejowym, lub w jachtklubie, ale nie na starówce... widzimy jaka strasza róznica z tymi klasycznymi, takimi latarniami mozna oswietlic nabrzeze wladyslawa IV, ostatecznie,

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 00:32:57] • [IP: 93.94.186.***]

Jest krzywa wieża w Pizie, jest krzywy domek w Sopocie, a u nas mamy krzywe latarnie w środku miasta, tylko ile osób tak samo to zachwyci? Może trzeba o to zapytać dziennikarzy z Teleexpresu.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 00:30:20] • [IP: 92.42.113.***]

niektórym mieszkańcom nie pasuje ten portal a mimo wszystko muszą go znosić...

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 00:23:33] • [IP: 93.94.184.**]

"Plac Tonącego Titanica" :))))

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 00:22:09] • [IP: 93.94.186.***]

Ten plac już jest prawie dokończony, tam już cudów nie będzie ślepoki. Krzywe białe latarnie jak pokrzywieni architekci, którzy je wybrali. Zero smaku i gustu, modern im się zachciało w zaściankowym mieście. Rzeczywiście młodzi, pijani będą mieli się wieczorami na czym wyżywać, gdy spojrzą na" z natury" przewracające się słupy oświetleniowe. A i akustyka nowego placu już teraż widać się znacznie poprawiła więc życzę dużo spokoju nocnego mieszkańcom. Może byście chociaż wysoką palmę postawili jak w Wa-wie, to chociaż przyjezdni nie będą na wszystko tak gadali, że" u nas w Warszawie.. to jest inaczej, taniej, fajniej i uczciwiej" itp.

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 00:12:37] • [IP: 88.156.234.***]

Może nie są zbyt ładne te lampy, to fakt. Ale widzę większy problem z tym placem. Jeśli to ma być" spacerniak", to wokół niego powinny być restauracje, kawiarnie itp. przybytki. A co mamy? Wielkie dziury po rozebranych starych kamienicach, chyba, miasto wtedy sprzedawało tereny bez wymogu czasowego realizacji inwestycji. Teraz" właściciele" działek czekają, kto da więcej! Wokół tylko banki, apteki, jakieś punkty z telefonami i sklepiki. Co ma tam ludzi przyciągnąć? Jak nie będzie gdzie usiąść na kawę, to i ludzi nie będzie. Podobnie powinien wyglądać bulwar nad kanałem. Dlaczego tam tak mało gastronomii. A najlepsza kawiarnia w mieście jest czynna dopiero od wiosny i tylko do jesieni!

Gość • Poniedziałek [04.03.2013, 00:02:49] • [IP: 178.238.247.***]

no juz dawno bylo widac ze nie pasuje dwa style pani michalska niech se w domu tak robi jak jej pasuje te nowe latarnie powinny byc wymienione na koszt pani michalskiej obok siebie dwa style okropnie to wyglada

Gość • Niedziela [03.03.2013, 23:58:31] • [IP: 92.42.116.***]

Do [IP: 178.238.245.***] - marudzimy, bo miasto jest niszczone bez ładu i skladu. Z przedwojennego kurortu powoli zamienia się w przeciętne, nieciekawe, białoruskie miasteczko, bez charakteru, ładu, zacementowane najtańszym cementem, oklejone brudnymi reklamami, pomalowane w gaciowe kolorki. Koszmar.

Gość • Niedziela [03.03.2013, 23:49:36] • [IP: 92.42.114.**]

 Niedziela [03.03.2013, 23:32:20]  [IP: 80.245.186.***] -NA RONDA JUŻ POCZEKALIŚMY I CO? Tłok w zimę a latem ?-masakra,

Gość • Niedziela [03.03.2013, 23:47:22] • [IP: 92.42.114.**]

Przerobić budynek po złotniku przy Bema na starszy(gzymsy rzeźby) i będą pasowały do starówki.A na poczcie zawiesić zegar, jak kiedyś wisiał.

Gość • Niedziela [03.03.2013, 23:44:40] • [IP: 80.245.189.***]

TEN CAŁY PLAC PASUJE JAK KWIATEK DO KOŻUCHA- Ci co to zatwierdzili mają gust...zapomniałem- o gustach się nie dyskutuje !!... ale i tak pomysł. ..jak to u nas w kato-kraiku- do. ..py- BRAK KRZYŻA I Pomnika takiego co ma ich pełno w każdej wsi...

Gość • Niedziela [03.03.2013, 23:44:23] • [IP: 92.42.117.***]

nie tylko latarnie ale przede wszystkim kolor światła

Gość • Niedziela [03.03.2013, 23:39:17] • [IP: 164.126.232.***]

a czy jest jeszcze coś co się podoba ?

Gość • Niedziela [03.03.2013, 23:32:20] • [IP: 80.245.186.***]

w tym miescie nikomu nic nie pasuje poniewaz w tym miescie sa sami architekci i znawcy sztuki, moze mialo tak byc ze te lampy sa inne moze poczekajmy jak bedzie dokonczony plac a pozniej wyciagajmy wnioski. ..

Gość • Niedziela [03.03.2013, 23:07:01] • [IP: 178.238.252.***]

najbardziej nie pasuje ta dziura po kamienicy przy placu kościelnym od 24 lat!! panie burmistrzu

Gość • Niedziela [03.03.2013, 23:05:29] • [IP: 178.238.246.***]

Nie powinno być żadnego zdziwienia! W Urzędzie mają GUST, a ten nazywa się BEZGUŚCIE. Tam nie ma ludzi, którzy mają wrażliwość na piękno i harmonię. Dlatego przyjąć należy ten fakt ze smutkiem, że te maszty latarni przy Placu Wolności powodują KAKOFONIĘ ARCHITEKTONICZNĄ, bo są z całkiem innego świata niż otaczająca Plac stara architektura. Te maszty latarni kojarzą się z krzywymi masztami jachtów i z tym zabetonowanym placem są w tej chwili NAJWIĘKSZĄ BRZYDOTĄ Świnoujścia. TYLKO WIELKI WSTYD, że nie jest tak, jak być powinno.

Gość • Niedziela [03.03.2013, 23:01:15] • [IP: 178.238.245.***]

Ciagle tylko nazekanie i marudzenie, jak sie nie podoba to sie wyprowadzcie i po klopocie, nie bedziecie juz musieli patrzec na latarnie co nie pasuja do reszty. Nowy plac-zly, nowy plac zabaw- zly, rondo- zle itd mozna by wyliczac.

Gość • Niedziela [03.03.2013, 22:57:24] • [IP: 80.245.179.***]

Ma racje, nie pasują!

Edward John Smith • Niedziela [03.03.2013, 22:57:10] • [IP: 93.94.184.**]

To mowa jest tutaj o tym Placu Tonącego Titanica? No to te latarnie są jak najbardziej na miejscu - maja pewnie symbolizowac anteny sygnalizujace S.O.S.

Gość • Niedziela [03.03.2013, 22:54:09] • [IP: 91.65.113.**]

POWOLI CHYBA NADCHODZI MOMENT W KTÓRYM MIESZKAŃCY POWINNI WYRAZIĆ STANOWCZY OPÓR TYM HEREZJOM NA PLACU WOLNOŚCI, WZIĄŚĆ TEGO KTO WYMYŚLIŁ TE CAŁĄ PRZEBUDOWE, ZAPYTAĆ W JAKIM CELU TO JEST W OGÓLE ROBIONE A NASTĘPNIE POCIĄGNĄĆ DO OPDOWIEDZIALNOŚCI. BO TO ŻE TA PRZEBUDOWA NIE MA JAKIEGO KOLWIEK SENSU, A WRĘCZ ZNISZCZYŁA UKŁAD KOMUNIKACYJNY W MIEŚCIE TO JAK WIDAĆ WSZYSCY MIESZKAŃCY WIEDZĄ :/

Gość • Niedziela [03.03.2013, 22:45:50] • [IP: 95.129.226.***]

BaraBara Michalska nie pasuje do reszty!!

Gość • Niedziela [03.03.2013, 22:42:55] • [IP: 92.42.116.**]

A płytki pod stopami już stukają i jęczą.Będzie muzyka.

odyseusz • Niedziela [03.03.2013, 22:36:47] • [IP: 88.156.233.***]

a tak na marginesie. ..szczecin tez na siłe chciał zrobic depatak na ul. Bogusława.i wiecie co wyszło...wielkie GÓWNO.przeciez ten plac to wielkie niedomówienie, po co to komus?zrobcie tak jak to zaprojektował architekt przed moze 100 laty...

Gość • Niedziela [03.03.2013, 22:27:56] • [IP: 87.149.146.**]

betonowa michalska...

Gość • Niedziela [03.03.2013, 22:20:07] • [IP: 92.42.113.**]

Mnie tez się nie podobają-okropne:(:(:(

Gość • Niedziela [03.03.2013, 22:18:20] • [IP: 88.156.234.***]

OKROPNOść

Gość • Niedziela [03.03.2013, 22:13:40] • [IP: 88.156.234.***]

clkowicie popieramy z zona takie twierdzenie.Wokol Placu Wolnosci postawiono cztery roznego rodzaju i koloru latarnie a szczegolnie te biale z Pacu do niczego nie pasuja.Kto to projektowal ale i kto zaakceptowal ten kogiel-mogiel.Żenada

Gość • Niedziela [03.03.2013, 22:06:56] • [IP: 178.238.246.***]

to prawda

Gość • Niedziela [03.03.2013, 22:04:48] • [IP: 88.156.234.**]

Dobre byłyby klasyczne, jak ul Agrikola /lub Cegłowskiej na Bielanach/ w Warszawie - tak myślę.

Gość • Niedziela [03.03.2013, 22:03:53] • [IP: 80.245.181.***]

Nie mieszkańcy a jednemu mieszkańcowi coś wiecznie nie pasuje.

Gość • Niedziela [03.03.2013, 22:02:10] • [IP: 88.156.232.***]

Nieruchomości zabytkowe a lampy nowoczesne..., tak trzymać widło i powidło...hahaha...niedorobieńcy!

Gość • Niedziela [03.03.2013, 22:00:28] • [IP: 178.238.249.**]

Pani Michalska nie czuje tego miasta.Nie jest z nami tylko z swoimi fantazjami.Miasto trzeba znać jego klimat.Ale jak przyjechało się parę lat temu to mamy betonowe miasto.

1392 • Niedziela [03.03.2013, 21:59:43] • [IP: 80.245.188.**]

żenada to nasze centrum...

Gość • Niedziela [03.03.2013, 21:56:23] • [IP: 80.245.188.**]

A co w tym betonowym wynalazku pasuje pałne kino

Gość • Niedziela [03.03.2013, 21:49:43] • [IP: 93.94.186.***]

cały plac wygląda jak targowisko za czasów gierka...

Gość • Niedziela [03.03.2013, 21:43:17] • [IP: 80.245.181.***]

Szanowny mieszkańcu, są gusty i guściki, jakby patrzeć na opinię każdego z was to nigdy nic byśmy nie wybudowali w tym chorym kraju. To że twoim zdaniem latarnie nie pasują do reszty to twój problem, pozostaje ci tylko osiąść sobie w jakimś ustronnym miejscu i się rozpłakać.

autochton • Niedziela [03.03.2013, 21:41:32] • [IP: 83.25.116.**]

Schematyczne myślenie. Lampy są śwetnie dobrane i dobrze wkomponowują się w proste tudzież uniesione krawędzie płaszczyzny placu. Dla mnie miejsce to ma być przeznaczone dla spotkań młodych ludzi, którzy będą wizytówką i przyszłością miasta. Sam już świetnie się tu czuję.

Gość • Niedziela [03.03.2013, 21:40:56] • [IP: 62.108.189.*]

najladniejsze bylyby gazowe lub na nafte

Rozsądny • Niedziela [03.03.2013, 21:39:43] • [IP: 92.42.117.**]

Fasola też nie pasuje do miasta, a tu rządzi - żal :-(

Gość • Niedziela [03.03.2013, 21:29:50] • [IP: 83.25.115.**]

problem na miare świnoujscia. fugi chodnikowe tez za waskie?

Oglądasz 1-117 z 117
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Już w najbliższy poniedziałek, 26 maja, do Świnoujścia zawita Trzaskobus – ogólnopolska inicjatywa spotkań z mieszkańcami, organizowana z udziałem polityków Koalicji Obywatelskiej. Z tej okazji o godzinie 11:30 na Promenadzie, w pobliżu Galerii Promenada, odbędzie się briefing prasowy z udziałem czołowych postaci polskiej sceny politycznej. W wydarzeniu wezmą udział m.in.: • Marek Belka – były Premier RP i były prezes Narodowego Banku Polskiego, a także były europoseł, • Paweł Kowal – poseł na Sejm RP, przewodniczący Komisji Spraw Zagranicznych i były wiceminister spraw zagranicznych, • Artur Łącki – poseł na Sejm RP, reprezentujący region Pomorza Zachodniego, • Olgierd Geblewicz – marszałek Województwa Zachodniopomorskiego. W trakcie briefingu poruszone zostaną m.in. tematy związane z polityką krajową, samorządnością, wyzwaniami rozwoju regionów oraz nadchodzącymi wyborami. Organizatorzy zapowiadają również obecność kolejnych gości, których udział jest w trakcie potwierdzania. Trzaskobus to nie tylko wydarzenie polityczne, ale także przestrzeń do otwartego dialogu z obywatelami. Wizyta w Świnoujściu wpisuje się w szerszą trasę, której celem jest bezpośredni kontakt z mieszkańcami i rozmowa o sprawach najważniejszych dla lokalnych społeczności. Wydarzenie ma charakter otwarty. Organizatorzy zapraszają zarówno mieszkańców, jak i przedstawicieli mediów ■ 25 maja w Muszli Koncertowej w Świnoujściu wystąpi Oksana Biłozir. Jest uważana za epokowego artystę w historii swojego kraju. Artystka ludowa Ukrainy, minister kultury Ukrainy, filantropka i wolontariuszka jest dla milionów Ukraińców ulubioną piosenkarką. Jej koncerty są zawsze wypełnione energią życzliwości i miłością, a jej piosenki od dawna są wyrazistym symbolem tego, co ukraińskie ■ Nasze dziewczęta ze Świnoujścia i ich opiekun i choreograf Izabela Gromek - Świątek zdobyły pierwsze miejsce w 27 FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO . TEATR TAŃCA GOTHIKA PO RAZ DRUGI Z RZĘDU ZOSTAŁ LAUREATEM 27. FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO ORAZ NAGRODY SPECJALNEJ POLSKIEJ GRUPY ZBROJENIOWEJ. TEATR TAŃCA GOTHIKA 🥇🏆 Liliana Ośmialowska, Nadia Guzik, Wiktoria Mokrzycka, Zofia Tałanda, Hanna Puźniak, Łucja Drachal, Luiza Kradyna, Ida Świątek, Zuzanna Wlczak, Julia Tarnowska. Tytuł widowiska tanecznego: "JESZCZE POLSKA NIE ZGINEŁA, KIEDY MY ŻYJEMY" 🇵🇱 ■