POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [06.10.2016, 13:16:05] • Świnoujście

10 drzew ugięło się pod naporem wiatru. Ponad 20 interwencji strażaków w ciągu dwóch dni

10 drzew ugięło się pod naporem wiatru. Ponad 20 interwencji strażaków w ciągu dwóch dni

fot. Sławomir Ryfczyński

W wyniku silnego wiatru strażacy z PSP w Świnoujściu interweniowali 23 razy. Jak widać silny wiatr nie daje za wygraną. Walkę z wichurą przegrało 10 drzew, które ugięły się pod jego naporem. Najczęstszą przyczyną wyjazdów strażaków były właśnie powalone na jezdnie drzewa oraz połamane gałęzie. Tylko w czwartek z powodu wichury interweniowano czterokrotnie.

Od dwóch dni strażacy mają pełne ręce roboty. W czwartek, po godzinie 4.00 rano drzewo runęło na jezdnie przy ulicy Matejki. Kilka godzin później wiatr oderwał blachę ogrodzenia budowy przy ulicy 11 Listopada. Przed godziną 8.00 strażacy interweniowali przy ulicy Piłsudskiego, gdzie na chodnik runęły gałęzie. Podobne interwencje strażacy odnotowali przy ulicy Jachtowej i Mazowieckiej. Koło szpitala wiatr uszkodził linię energetyczną.

Wichura najwięcej szkód wyrządziła w środę, przy ulicy Steyera na parkingu przy jednostce wojskowej złamało się potężne drzewo. Zniszczonych zostało kilka zaparkowanych w pobliżu aut.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 4, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-4 z 4

Gość • Piątek [07.10.2016, 08:06:31] • [IP: 93.94.186.**]

No i dobrze niech interweniują niech sprzątają od tego są.

Gość • Czwartek [06.10.2016, 14:47:22] • [IP: 80.245.191.***]

już do mew nie jeżdżą ;o?

Gość • Czwartek [06.10.2016, 14:32:52] • [IP: 93.94.190.***]

Tak, Gość • Czwartek [06.10.2016, 13:32:24] mniej drzew, to wiecej miejsca na beton.

Gość • Czwartek [06.10.2016, 13:32:24] • [IP: 185.5.99.**]

Michalska ze żmurem zacierają ręce.

Oglądasz 1-4 z 4
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Uwaga! Dziś (poniedziałek) w całym woj. zachodniopomorskim możliwe gwałtowne burze z gradem i porywistym wiatrem do 90 km/h. Intensywne opady deszczu mogą powodować utrudnienia i zagrożenie życia. Zachowaj ostrożność i zabezpiecz mienie ■ Zabierzmy dowód lub paszport. Od poniedziałku 7 lipca na granicy z Niemcami będą obowiązywały czasowe kontrole. W województwie zachodniopomorskim funkcjonariusze Straży Granicznej wspierani przez żołnierzy Wojsk Obrony Terytorialnej i Żandarmerię Wojskową będą prowadzić kontrole na 19 przejściach granicznych. Zmiany w zasadach ruchu granicznego przybliżyli podczas dzisiejszej konferencji prasowej w Szczecinie wojewoda zachodniopomorski Adam Rudawski wraz z zastępcą komendanta Morskiego Oddziału Straży Granicznej kmdr SG Wojciechem Heninborchem. - Kontrole będą miały charakter selektywny - funkcjonariusz Straży Granicznej zdecyduje jaki samochód, czy osobę należy poddać kontroli. Pamiętajmy, że celem jest niedopuszczenie do przypadków nielegalnego przekraczania naszej zachodniej granicy w stronę Polski. Dlatego kontrole mają być prowadzone tak, by w jak najmniejszym stopniu wpływać na przekraczanie granicy przez naszych mieszkańców, z których wielu pracuje po stronie niemieckiej oraz turystów odwiedzających nasz region – mówi wojewoda Adam Rudawski. Czasowe kontrole graniczne zostały wprowadzone na 30 dni, z możliwością ich przedłużenia ■