POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [20.02.2017, 14:04:23] • Świnoujście

Tu mają być rozładowywane kontenery...

Tu mają być rozładowywane kontenery...

fot. Czytelnik

Fotografie załączone do artykułu wykonane zostały 11 sierpnia 2012 roku... przesłał nam je mieszkaniec. Tak wyglądała plaża na Warszowie gdy Polskie LNG budowało falochron osłonowy gazoportu. Mimo zeszpeconego już wówczas krajobrazu, możliwe było korzystanie z plaży i beztroska zabawa dzieci. Co zmieni w tym zakresie kolejna planowana inwestycja portu?

Terminal gazu płynnego, mimo, że ograniczył dostęp do kilkusetmetrowego odcinka plaży to nie zablokował całkowicie korzystania z uroków tego miejsca. Wielu wczasowiczów wybierało plażę na prawobrzeżu chociażby z tego względu, że było tam znacznie łatwiej o miejsce.

Tu mają być rozładowywane kontenery...

fot. Czytelnik

W okolicy miejsca, w którym bawiły się dzieci z fotografii ma wkrótce powstać terminal kontenerowy. Czy po wschodniej plaży pozostaną tylko wspomnienia.../?!/ Z analizy dotychczas przedstawionych zamierzeń wynika, że w związku z budową terminalu plaża zubożeje o szerokość wychodzącej w morze konstrukcji kolejnego falochronu. W przeciwieństwie jednak do tego, który obsługuje gazoport, nowy pomost będzie szerszy. Dyrekcja portu zakłada bowiem, że to właśnie na falochronie, nie na lądzie składowane będą kontenery.

Tu mają być rozładowywane kontenery...

fot. Czytelnik

Nie znamy wciąż dokładnego projektu bazy ale Zarząd Portu już w maju 2016 roku przedstawił jego główne założenia. Koncepcja, na której ma zostać oparty projekt budowlany zakłada, że ok. 0,5 kilometra na wschód od gazoportu powstanie potężny pirs o długości 1300 metrów i szerokości 500 metrów. Powierzchnia całości czyli falochronu, oraz niewielkich obiektów, które powstaną w części lądowej ma zająć 65 hektarów. Jedno jest pewne; jeśli terminal kontenerowy w Świnoujściu powstanie stanie się potężną konkurencją dla gdańskiego terminalu głębokowodnego. Przede wszystkim ze względu na znacznie mniejsze odległości dzielące Świnoujście od portów zachodnich.

Obecnie po obu stronach miasta mamy ok. 10 kilometrów plaży, z czego niecałe 4 to długość kąpieliska na Uznamie. Aby umożliwić mieszkańcom i turystom korzystanie z uroków wschodnich plaż, po powstaniu terminalu kontenerowego miasto będzie musiało zorganizować odpowiednią infrastrukturę w tym parkingi i transport w postaci sezonowej linii autobusowej. Już dziś władze Świnoujścia powinny rozmawiać z inwestorem na temat refundacji kosztów, które będzie musiało w związku z tym ponieść.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 101, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-101 z 101

Kombi • Środa [22.02.2017, 04:40:52] • [IP: 37.248.164.***]

Dlaczego nie przeniosą tego portu kontenerowego pod zalew szczeciński?? Tam jest również mnóstwo miejsca które mogłoby posłużyć jako port. Niech powstanie ale zdala od miasta.

Gość • Środa [22.02.2017, 00:40:28] • [IP: 88.156.206.***]

Zastanawiam sie czy terminal kontenerowy tak blisko gazoportu to bezpieczna inwestycja czy sa jakies normy procedury unijne? Tak sobie mysle ze mamy olbrzymie zbiorniki z gazem i np.w kontenerach przywioza cos niebezpiecznego az strach myslec... NIE ZGADZAJMY SIE NA ZADNE TERMINALE nasze zycie i zdrowie jest najwaznejsze zjednoczmy sily przeciwko temu terminalowi.

Gość • Wtorek [21.02.2017, 19:32:18] • [IP: 88.91.148.**]

l syf zwiazany z terminalem powinni w centrum swinoujcia ulokowac ten terminal

Gość • Wtorek [21.02.2017, 16:12:57] • [IP: 80.245.184.*]

Jaka praca na terminalu kontenerowym i ilu ludzi na pewno nie tłumy 4ech ludzi widziałem a kontenery rozwożone komputerowo sterowanymi wózkami na placu żywej duszy, to nie bajka tylko jeden z terminali w Rotterdamie.

Gość • Wtorek [21.02.2017, 15:54:07] • [IP: 83.30.186.**]

A niech sobie będzie ten terminal ! Na plażę można sobie podryptać kawałek dalej ! Co mało miejsca ? W kierunku Lubiewa nic tylkoooo plaaaaaża ! Wy byście chcieli aby plaża była tuż pod wejściem do domu ? Wygodni jesteście !

Gość • Wtorek [21.02.2017, 15:23:46] • [IP: 88.156.206.***]

Gdyby każdy protest mieszkańców był załatwiany pozytywnie to dziś nie mielibyśmy np: Gdyni, Władysławowa. Miasta z bogatą infrastrukturą portową szybko się bogacą w przeciwieństwie do miast gdzie wokół jest rolnictwo. Tylko czy zrozumią to potomkowie ludzi z kresów gdzie najważniejsza była ziemia?

Gość • Wtorek [21.02.2017, 14:14:00] • [IP: 94.254.237.**]

Ten terminal powinien powstać.

Gość • Wtorek [21.02.2017, 13:15:25] • [IP: 92.42.116.***]

A to w tym mieście brakuje pracy? Nawet na iswinoujscie cały czas wisi ogłoszenie o poszukiwaniu pracowników przez port, takiej samej pracy jak w terminalu kontenerowym i co? Chętnych do pracy dalej szukają...

Bagnet • Wtorek [21.02.2017, 10:08:14] • [IP: 62.69.203.**]

Do tych wszystkich, którzy drą ''jape'', że chcą pracy.Ogłoszenie jest na tej stronie Port potrzebuje dzwignicowych, operatorów sprzętu zmechanizowanego, pracowników obsługi terminali morskich, pracowników obsługi technicznej.Proszę bardzo, zobaczcie jak walą drzwiami i oknami, pracusie...tańczących na ''rurkach'' po zaocznych kursach ciągania druta niestety nie potrzebują.

Gość • Wtorek [21.02.2017, 09:35:45] • [IP: 88.156.235.***]

Malo plazy w mieswcie?Kto poza sezonem chodzi na plażę?A wiec 9 miesiecy pustki na plazyTa kladka to porażka, nik nie protestuje na wyciecie drzew.To jest miejsce na kontenerowy.POPIERAM.

Gość • Wtorek [21.02.2017, 09:25:40] • [IP: 80.245.178.***]

[IP: 93.94.190.**] --> portowy troll.

Gość • Wtorek [21.02.2017, 09:01:59] • [IP: 93.94.190.**]

TAK dla terminalu! My mlodzi ludzie chcemy tam pracować! Chcemy w koncu sie uwolnic od pracy w turystyce i uslugach!!

Gość • Wtorek [21.02.2017, 08:19:56] • [IP: 37.47.164.**]

Baza to wielka szansa dla miasta. a na plaze zapraszamy do LUNOWA JUZ BUDUJA PRZEJSCIE.

Gość • Wtorek [21.02.2017, 07:27:17] • [IP: 92.42.117.**]

Wojtek • Poniedziałek [20.02.2017, 23:59:35] • [IP: 93.94.190.***] Ktoś ma nadzieję ze bedzie dużo miejsc pracy, ilu ludzi pracuje na gazoporcie ? 50 -ciu 100-u. Jak dobrze bedzie to tyle zatrudnionych ludzi bedzie w porcie razem z kadra i emerytami. A w turystyce, ?Zostawiam wam do myślenia." - praca w turystyce jest na Uznamie i to jest przeważnie praca mało płatna i prosta, pokojówki, kelnerki itd. Port kontenerowy to głównie fachowcy (np. suwnicowi, automatycy) za całkiem inne pieniądze. Poza tym to nie tylko sam terminal, zawsze w około powstaje sporo depotów kontenerowych, warsztatów, firm przeładunkowych, parkinów, moteli itp. usług (masa kierowców). Tyle, że u nas to nie ma sensu ze względu na położenie: bardzo problematyczny dostęp od strony morza (rozległa, płytka zatoka, długie, wąskie tory które trzeba pogłębiać) i tragiczny od lądu (jedna, jedyna zwykła droga z jedną jezdnią i jedna, jedyna, już przeciążona linia kolejowa). To nie jest miejsce na taką inwestycję.

Gość • Wtorek [21.02.2017, 06:46:25] • [IP: 148.122.184.***]

Biznes koontenerowy jest w zapasci! armatorzy wysylaja na zlom siedmioletnie statki bo nie ma co wozic. Niedajcie sie nabrac!

Gość • Wtorek [21.02.2017, 05:07:10] • [IP: 178.238.253.**]

"Wielu wczasowiczów wybierało plażę na prawobrzeżu"... czy magistrat odnotował wzrost przychodów z opłaty klimatycznej z rejonu prawobrzeża ?

Gość • Wtorek [21.02.2017, 01:30:55] • [IP: 37.47.176.**]

Wszystkim płaczkom ubolewającym nad tonami piasku na odcinku 5 km plaży dać po woreczku na otarcie łez. Może wartości nabierze.Macie jeszcze sporo plaży od planowanego terminala więc przestańcie lamentować.

Gość • Wtorek [21.02.2017, 00:11:42] • [IP: 92.42.118.*]

Widzę tłumy plażujących ludzi... dzikie tłumy.

Wojtek • Poniedziałek [20.02.2017, 23:59:35] • [IP: 93.94.190.***]

Ktoś ma nadzieję ze bedzie dużo miejsc pracy, ilu ludzi pracuje na gazoporcie ? 50 -ciu 100-u. Jak dobrze bedzie to tyle zatrudnionych ludzi bedzie w porcie razem z kadra i emerytami. A w turystyce, ?Zostawiam wam do myślenia.

Wojtek • Poniedziałek [20.02.2017, 23:33:04] • [IP: 93.94.190.***]

SĄ wody zdrojowe w Miedzyzdrojach, Swinoujsciu, poszukać na Warszowie i stawiać na turystyke.Za forsę wydana na budowę portu mozna wybudować sporo pensjonatów i hoteli, ludzie mają plażę i pracę.A 30-letni studenci niech się ucza dalej moze i dla nich znajdzie się robota.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 23:32:50] • [IP: 37.248.160.***]

Histeria trolli z sld wieczorkiem. A oni tylko sprawdzają czy można budować czy nie. Świnoujście musi się rozwijać na prawobrzezu.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 23:05:05] • [IP: 178.238.252.***]

SKS od kiedy w partyjniaku się pracuje??

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 22:53:11] • [IP: 92.42.117.**]

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 21:20:02] • [IP: 217.253.54.**] do goscia z 20:46 Czy byles kiedys na autostradzie w Niemczech, na przyklad A3, trzy pasy w jedna i trzy pasy w druga strone, i mnostwo ciezarowek dzien i noc. i mnostwo TIR ow z polska rejestracja i wszyscy zyja. " - dokładnie, dwa - trzy pasy w każdą stronę. My mamy po jednym pasie! I więcej nie będzie, bo nie ma planów ani możliwości poprowadzenia dwupasmowej drogi przez park narodowy i Wolin. Teraz przypomnij sobie jak wygląda droga do Szczecina latem, zwłaszcza w weekendy i dodaj do tego kilkaset ciężarówek. To zwyczajnie przekracza możliwości przepustowej tej drogi. Jaki idiota planuje wielki terminal kontenerowy który z zapleczem łączy jedna, jedyna droga bez statusu nawet drogi ekspresowej i bez szans na uzyskanie tego statusu na całym odcinku?

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 22:47:18] • [IP: 89.69.135.***]

niech radni postawią sobie ten terminal po swojej stronie jak tak bardzo tego chcą :)

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 22:16:10] • [IP: 95.129.226.***]

Tak najlepiej wszystkie zakłady pracy zamienić a zieleń i hotele. Stocznia ledwo przędzie, odbudujmy stocznie! Jest nadzieja ze w terminalu będzie praca. Perspektywy. Światełko w tunelu. Ci co się tu wypowiadają i są przeciwni budowie to chyba sami turyści albo właściciele hoteli i kawiarenek na promenadzie - boicie się ze potracicie pracowników? Wole pracować za mniejsze pieniądze w prężnej firmie niż być pomywaczem i usługiwać gościom hotelowym.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 22:10:18] • [IP: 95.129.226.***]

Ludzie obudźcie się!! Terminal kontenerowy to przyszłość dla nas młodych! My nie chcemy pracować a hotelach i kawiarniach.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 21:38:59] • [IP: 92.42.119.***]

21:01:31] • [IP: 217.253.54.**] a istniejący port kontenerowy w Szczecinie Ci nie wystarcza? Moja firma korzysta z dostaw kontenerów do Szczecina i absolutnie nie mamy powodu do narzekań z tego powodu. Po ch*uj niszczyć takie tereny jak ten na wyspie Wolin? Bo prezes tak sobie wymyślił?

SKS • Poniedziałek [20.02.2017, 21:28:15] • [IP: 77.88.191.**]

Do [20.02.2017, 21:01:31] • [IP: 217.253.54.**] My tu na brak pracy nie narzekamy! Jeśli chcecie uszczęśliwić ludzi to może mieszkańcy Dziwnowa się zgodzą?

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 21:20:02] • [IP: 217.253.54.**]

do goscia z 20:46 Czy byles kiedys na autostradzie w Niemczech, na przyklad A3, trzy pasy w jedna i trzy pasy w druga strone, i mnostwo ciezarowek dzien i noc. i mnostwo TIR ow z polska rejestracja i wszyscy zyja. Polecam sie przejechac i zobaczyc. a swoja droga jak czesto jedziesz do Szczecina?

CHIEF PORT • Poniedziałek [20.02.2017, 21:17:39] • [IP: 80.245.178.***]

POLACY RODACY, NADCHODZI CZAS WALKI I EGZAMIN Z ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WASZĄ MAŁĄ OJCZYZNĘ Z KORPORACYJNYMI BANDYTAMI. BANDYTÓW TYCH NIE INTERESUJE ZA CO ŻYJECIE, GDZIE MIESZKACIE I CO ROBICIE. JESTEŚCIE DLA NICH TŁUSZCZĄ, TANIĄ SIŁĄ ROBOCZĄ I ODPADEM CYWILIZACYJNYM MOGĄCYM MASOWO GINĄĆ POD TIRAMI I OD SMOGU Z SILNIKÓW POTĘŻNYCH CIĘŻARÓWEK. INTERESUJE ICH TYLKO SZMAL, SZMAL I JESZCZE RAZ SZMAL. TAKI KONTENEROWY BURDEL ZATRUDNI 40 BANDEROWCÓW I 20 DOBRZE OPŁACANYCH PRZYBŁĘDÓW W ZARZĄDZIE I DYREKCJI. BERMANOWSCY BANDYCI ADMINISTRUJĄCY POLSKĄ OD 1989 ROKU SPRZEDAJĄ WAS I WASZ KRAJ KAŻDEMU PRZYBŁĘDZIE Z DOWOLNEGO REJONU ŚWIATA. JUŻ TERAZ WIDAĆ, ŻE TO ZŁODZIEJE BO ZACZĘLI MIESZKAŃCOM MIASTA KRAŚĆ PSEUDONIMY INTERNETOWE, I SZCZEKAĆ NA RADĘ MIEJSKĄ. ZACZYNAJĄ OD KRADZIEŻY I SZKALOWANIA LUDZI Z RADY MIASTA, A SKOŃCZĄ NA TYM, ŻE BĘDĄ WAS MASOWO MORDOWAĆ CIĘŻARÓWKAMI Z KONTENERAMI. NIE BĘDĄ TO ICH ULUBIONE CIĘŻARÓWKI ZE ŻWIREM TYLKO Z KONTENERAMI.

AGENDA 21 • Poniedziałek [20.02.2017, 21:12:38] • [IP: 80.245.178.***]

LUDZIE BĄDŹCIE POWAŻNI TYLKO IDIOTA MOŻE ZAAKCEPTOWAĆ TĄ PLANOWANĄ ZBRODNIĘ NA ŚRODOWISKU NATURALNYM I NA MIESZKAŃCACH ŚWINOUJŚCIA ! TEREN TEN MA WALORY TURYSTYCZNE I JEST PRAWNIE CHRONIONY. JAKIM PRAWEM CI ZBRODNIARZE WYCIĄGAJĄ ŁAPY DO CZEGOŚ CO NIE JEST ICH ? TO MOŻE LEPIEJ ODDAĆ TE TERENY MIESZKAŃCOM MIASTA, ABY SOBIE DOMY ZBUDOWALI ? BO DO TEJ PORY MOGLI TO ROBIĆ TYLKO NA BAGNACH !!. LUDZIE WYJDŹCIE Z BAGIEN I ZACZNIJCIE MIESZKAĆ NA LĄDZIE.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 21:09:04] • [IP: 92.42.115.***]

Szyszko pozwolił teraz można latać z siekierami bez opamiętamia

Pilot • Poniedziałek [20.02.2017, 21:06:18] • [IP: 92.42.117.**]

Co za idiota planuje terminal kontenerowy dla wielkich kontenerowców oceanicznych w głębi rozległej, płytkiej zatoki? Gdzie trzeba przez wiele kilometrów manewrować wąskim, pogłębianym torem wodny, a dla tak wielkich kontenerowców wręcz trzeba wydłużyć/wybudować nowy tor na wodach niemieckich?! To jest utopia, pal licho mało uczęszczaną plażę i rachityczny lasek, ale właśnie biorąc pod uwagę położenie od strony wody.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 21:01:44] • [IP: 92.42.117.**]

Dla ścisłości to falochron budował Urząd Morski w Szczecinie, a nie PLNG.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 21:01:31] • [IP: 217.253.54.**]

Wybrzeze morskie Polski to 540 kilometrow, ze wzgledow strategicznych potrzebny nam Polakom port kontenerowy nie tylko w zatoce gdanskiej. Wszystkie kraje europejskie nadmorskie maja ich po kilka i nie narzekaja ze sie nie oplaca. A wybrzeza nie maja tak dlugiego. I jakos tam nikt nie narzeka, ze nie moze wypoczywac nad morzem. Polacy jada w inne kraje, nad inne morza. Ci ktorzy chca nad polskie morze maja wybor. Mieszkancy Swinoujscia moga tez spokojnie wypoczywac tutaj skoro przyjezdzaja turysci. A plajta Hanjin moze wynikac z powodu gigantomani ktorej ulegli wlasciciele koncernu. Port kontenerowy rozwinie Swinoujscie i Zachodniopomorskie.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 20:57:03] • [IP: 62.69.203.**]

ZAKAZ BUDOWIE!! Na wyspach nie powinny powstawać takie inwestycje!! Nie można niszczyć naszej pięknej, ograniczonej przyrody. Powinna być chroniona. Jeżeli nadal będziemy ją niszczyć to niedługo poniesiemy tego konsekwencje. Dbajmy o nasze piękno.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 20:46:37] • [IP: 62.69.229.***]

Do wszystkich popierających budowę terminala kontenerowego. -Macie mózg? jesteście w stanie ogarnąć co znaczy roczna przepustowość 1500000 TEU? z czego tylko 780000 ma być transportowane koleją, czy zdajecie sobie sprawę z tego że codziennie!! na drodze do szczecina będzie jechało dodatkowe 2000 samochodów ciężarowych w każdą stronę?

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 20:22:59] • [IP: 148.122.184.***]

17go lutego splajtował gigant kontenerowy Hanjin. Firma z Południowej Korei. Kiedys właściciel 60 statkow i 14 terminali kontenerowych na całym świecie (USA, Japonia, Hiszpania, Tajwan i inne). Nie dajcie sie nabrać kilku ludziom bo stracicie naturę i spokój w imię watpliwego biznesu

Zeg.i • Poniedziałek [20.02.2017, 20:14:10] • [IP: 88.156.206.**]

Idealne miejsce! Lepszego miejsca na terminal kontenerowy w Świnoujściu nie widzę, no chyba, że na... Ognicy. Ale tam za duże koszty. BUDOWAĆ!

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 20:11:14] • [IP: 77.88.191.**]

A kto wybuduje ten terminal kontenerowy chińczycy czy rosjanie?

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 20:02:48] • [IP: 62.69.252.***]

Rozbudowa portu wymusi wykonanie odpowiedniej infrastruktury, jak drogi i kolej, które powinny być przychylne mieszkańcom i przyrodzie.

mieszkanka prawobrzeża • Poniedziałek [20.02.2017, 20:02:16] • [IP: 93.94.190.***]

żadnego * portu kontenerowego!! musimy bronic naszych skarbów narodowych, , , idźcie inne miasto urbanizować matoly a miasto w którym natura to nasze bogactwo (mimo betonu ciągle) zostawcie w spokoju i nie chrzańcie o miejscach pracy bo iatk nie byłaby to praca marzeń:-) prace za 1, 5 -2 tys można znaleźć w mieście i nie cudujcie**prawda? - użyczyłam tekstu. Myśle, że autor nie gniewa się?? Pozdrawiam.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 19:53:56] • [IP: 62.69.252.***]

Gdyby wyspy dalej były niemieckie, port kontenerowy dawno byłby wybudowany w tym miejscu. Na fotografiach widać kilkanaście osób korzystających z tych, , pięknych" terenów rekreacyjnych i turystycznych.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 19:39:16] • [IP: 83.21.76.***]

Już teraz na dojeździe/wyjeździe ze/do Świnoujścia czuje się drogowy nacisk odgórny. Nieważna jest pogoda, klasa samochodu, umiejętności kierowcy. Dostosowanie prędkości do" warunków jazdy" dyktują TIRy. Nie widać drogi przed sobą i za sobą. Jedzie się jak w okowach łańcucha. Co będzie po uruchomieniu Terminala kontenerowego!!?? Czy widoczna będzie chociaż nawierzchnia szosy? Zastanówcie sie entuzjaści.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 19:31:24] • [IP: 92.42.116.**]

Do Gościa z [18:08:30] może piach nie jest taki bezużyteczny bo można plażować ale mi wychodzi że tam będzie jeszcze z 6-7 km plaży do Miedzyzdrojów a wrzask tych z Modrzejewskiej bo nie chciałoby się dojść

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 19:24:59] • [IP: 92.42.112.***]

Zróbmy referendum ! Jesteśmy na TAK chcemy terminal!

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 19:15:32] • [IP: 92.200.99.***]

A huk rozladunku bedzie slychac na calej Uzdrowiskowej. Super, ale wiekszosc kuracjuszy i tak troche przyglucha ze wzgledu na wiek.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 19:06:03] • [IP: 80.245.177.***]

chyba ich poebalo, debile, nie zgadzam sie

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 19:04:57] • [IP: 93.94.190.***]

Szanowni młodzi 30 latkowie o czym wy mówicie o jakim rozwoju co mądrego mógłbyś robić na tym terminalu tak jak młodzi niby wykształceni mają prace w gazosyfie a może jednak za wysokie kwalifikacje trzeba było mieć żeby tam tam się dostać tak świnoujska młodzież narzeka czyli nie wysokich progów się spodziewają po terminalu.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 18:55:03] • [IP: 93.94.190.***]

A ty koleś nie zabieraj głosu rady to zostaw swoim dzieciom jak ci się dadzą ile kilometrów piasku pozostanie nam na plaży to wara od nas tam do niemców d...py im podcieraj a w takich sprawach to zamilcz.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 18:50:31] • [IP: 62.69.203.***]

Ci co chcą kontenery to niech sp...ją do Gdańska, nie chcemy ich tutaj, a plaży nie oddamy, zastanów si e p.Zmurkiewich i Karelus wybraliśmy prezydenta to niech posłucha ludzi., anie decydować sam.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 18:39:48] • [IP: 93.94.190.***]

Nie chcemy kontenerów!! Plaża, to jedyny nasz atut.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 18:38:12] • [IP: 93.94.190.***]

żadnego pieprzonego portu kontenerowego!! musimy bronic naszych skarbów narodowych, , , idźcie inne miasto urbanizować matoly a miasto w którym natura to nasze bogactwo (mimo betonu ciągle) zostawcie w spokoju i nie chrzańcie o miejscach pracy bo iatk nie byłaby to praca marzeń:-) prace za 1, 5 -2 tys można znaleźć w mieście i nie cudujcie**prawda?

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 18:36:19] • [IP: 95.129.225.**]

Tylko ludzie krótkowzroczni o komusznym mózgu, który uwielbia bezmyślne podporządkowanie się silniejszemu mogą chcieć portu kontenerowego w Świnoujściu! gratuluję wam mentalności chińczyków!

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 18:32:53] • [IP: 93.94.190.***]

stop terminal, będzie awantura...zwolennicy w radzie przegrają następny wybory...oby w końcu

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 18:08:30] • [IP: 178.238.252.***]

przestańcie histeryzować z powodu 5 km bezużytecznego piasku. Do Międzyzdrojów macie go do bólu.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 18:07:34] • [IP: 178.238.252.***]

przestańcie histeryzować z powodu 5 km bezużytecznego pisku. Do Międzyzdrojów macie go do bólu.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 17:58:49] • [IP: 77.115.139.**]

Agatowska jest pod wpływem ciśnienia politycznego. Strzeźcie się fałszywych proroków.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 17:33:15] • [IP: 62.69.254.***]

Dla 5 kwater na Warszowie chcecie wstrzymać miliardową inwestycje, to jest chore

Żmurek i Muchomorek • Poniedziałek [20.02.2017, 17:16:19] • [IP: 93.94.184.**]

Więcej betonu w betonie!! My, młodzi mieszkańce Świnoujścia, wiążący swoją przyszłość ze Świnoujściem, żądamy więcej betonu!! Nie ma miejsc pracy bez zalania miasta i plaży betonem! Bez betonu nie ma przyszłości dla naszego piękniejącego coraz bardziej miasta naszego, kochanego!

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 16:58:29] • [IP: 94.254.232.**]

BRAWO BRAWO TAK TRZYMAĆ . SEZON W PEŁNI A TU KILKORO DZIECI , CWANIACZKI Z WARSZOWA JACY ZAKOCHANI W PRZYRODZIE OBŁUDNICY. BUDOWAĆ I TO SZYBKO KOMUCHY I TE ZDRAJCY GĘBY ZAMKNĄ.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 16:44:49] • [IP: 93.94.184.***]

Wynocha z warszowskiej plazy!

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 16:44:35] • [IP: 50.7.78.**]

15:56:14 - Rząd nic nie wybuduje, bo trupy nie budują, gdyż nie żyją.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 16:26:21] • [IP: 188.146.171.**]

Budowac! Z plazy zostanie jeszcze duzo miejsca do zabawy

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 16:25:18] • [IP: 95.129.226.***]

TAK dla terminalu kontenerowego! Ten pomysł już daaawno powinien zostać zrealizowany ale lepiej późno niż wcale

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 16:24:26] • [IP: 62.69.253.***]

a może jeśli ten port kontenerowy taki potrzebny dla niektórych to zbudować go gdzieś dalej od Świnoujścia, tak żeby zachować te piękne tereny dla rekreacji i turystyki...? Pamiętajcie że raz zniszczonej plaży już nigdy się nie odzyska a port kontenerowy już jest w Szczecinie i tam niech go rozwijają (po co dwa takie porty obok siebie?)

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 16:23:10] • [IP: 62.69.254.***]

Plaza industrialna, tylko dla milosnikow technologii, bo trudno wypoczywac w otoczeniurusztowan i betonu!

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 16:01:40] • [IP: 31.0.42.***]

Skarbem to jest ten syf co z cystern kolejowych wyladowuja że nie idzie oddychać nie wspominając o tym pyleniu co jest koło bielikow A więc budujcie ten terminal przynajmniej nie będzie smierdziec i pylic

mar. • Poniedziałek [20.02.2017, 15:56:14] • [IP: 188.146.165.**]

Rząd spec ustawą wybuduje port kontenerowy, a miasto z tego tytułu nie będzie miało nic, a jeśli miasto się zgodzi, pod pewnymi warunkami wymusi to i owo wówczas i znów dostaniemy większy podatek dla miasta, to mieszkańcy z tego skorzystają, Atak naprawdę chodzi o zmniejszeniu władzy i ludzi z Trójmiasta, bo od iluś lat cała władza pochodzi właśnie z tamtąd.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 15:52:45] • [IP: 93.94.188.***]

No i co? No i fajnie, niech nie piszczy ta druga strona nic im kur.. Nie pasuje.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 15:51:52] • [IP: 62.69.203.**]

Ten terminal byłby dobry na granicy poland- szwab czyli albeck i Świnoujście

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 15:48:59] • [IP: 62.69.203.**]

Będzie to samo tylko ludzie będą leżeć między kontenerami

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 15:39:53] • [IP: 80.245.179.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 15:32:35] • [IP: 46.134.177.***]

Szanowna władzo, proszę o wysłuchanie młodych ludzi, studentów, którzy wiążą przyszłość z tym miastem! Plaża nie da nam miejsc pracy! Nie chcemy sprzedawać kukurydzy na plazy ani smażyć frytek w hotelowej kuchni! Chcemy poważnych miejsc pracy, chcemy się rozwijać! W terminalu kontenerowym pokładamy nadzieje na przyszłość zarówno naszą jak i tego miasta które ma naprawdę ogromny potencjał i doskonała lokalizacje na taki terminal. Szanowna władzo, prosimy! Z pozdrowieniami świnoujska młodzież, studenci, 30-latkowie.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 15:31:12] • [IP: 5.172.239.**]

Wszyscy wiemy, że to na zawsze dewastacja naszego pięknego kącika ojczyzny ale nie czytałam ani słowa na temat zapewnienia bezpieczeństwa mieszkańcom Świnoujścia i Międzyzdrojów.Skupisko trzech portów to nielada gratka dla niedobrych ludzi!! A czasy coraz bardziej niespokojne a rakiety Putina coraz bliżej naszych granic!! NIE DAJMY SIĘ!!

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 15:24:01] • [IP: 88.156.234.***]

Budować, budować i jeszcze raz budować - tak dla zrównoważonego rozwoju miasta - Turystyka TAK, porty morskie TAK !!

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 15:14:17] • [IP: 79.140.194.**]

Kilka osob na krzyz I afera... a prace bedzie mialo kilkaset osob !!

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 15:11:44] • [IP: 79.140.194.**]

Ludzie opamietajcie sie I przestancie sluchac co" klecza" czerwone pajaki z SLD + PO typu J.Agatowska + R.Teterycz. Dlaczego nie ma zdjecia w kierunku Miedzyzdrojow, kilometry pieknej plazy zostanie do korzystania. Propaganda robi swoje...

antyzawalidroga • Poniedziałek [20.02.2017, 15:11:38] • [IP: 62.69.203.**]

my mieszkancy czekamy na terminal, jeszcze cztery lata temu plaza byla naprawde piekna teraz mozna tam spotkac niemców bez majtek i kundle bez smyczy niektore wielkosci kucyków wiec wole miejsca pracy i konkurecje płacową wsrod pracodawców i mowie to jako pracodawca mysle ze ludzie powinni wiecej zarabiac(min 2500zł netto) a i o normalna droge do szczecina bedzie łatwiej z terminalem w perspektywie.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 15:07:39] • [IP: 88.91.148.**]

i tu gdzie ludzie szukaja spokoju bez parawaniarzy beda chodzic pod miedzyzdroje. a ilu dostanie tm prace 5-10 osob miastu chodzi tylko o kase dlaczego nie moga tego zrobic w miedzyzdrojach tam tuz sie nie zgodza chyba ze swinoujscie zrezygnuje ze statusu uzdrowiska nie dajcie sie omamic beda drogi dojazdowe zakorkowane brud i halas gdzie te organizacje pseudoekologiczne dostaly w kieszen ze cicho siedza bo tylko o to im chodzi

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 15:06:19] • [IP: 178.238.251.***]

Nie.i jeszcze raz nie.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 15:04:03] • [IP: 94.254.227.***]

Precz od plazy !

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 15:02:30] • [IP: 88.156.234.***]

Pod gazoport wycięto 30 tys.drzew.Według projektu pod terminal kontenerowy wytną 100 tys.drzew.Zniknie nie tylko plaża na odcinku 5 km, znikną też wydmy.Zmieni się w związku z tym mikroklimat tego regionu, a wiatry dmące z północy czy z północnego zachodu będą miały lepszy dostęp do mieszkańców Przytoru i Łunowa.Jak można być głupim i naiwnym by optować za budową tego koszmaru !!

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 15:00:52] • [IP: 88.156.232.***]

Bardzo dobrze, jak najwięcej poproszę tych kontenerów!!

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 15:00:06] • [IP: 31.0.0.**]

JAK MOŻNA BYĆ TAK TĘPYM IDIOTOM BY NISZCZYĆ COŚ TAK CENNEGO JAK PLAŻE ŻMUREK OGARNIJ SIĘ TROCHĘ NIEBAWEM UMRZESZ Z RACJI TWEGO WIEKU WIĘC NIE NISZCZ TEGO CO PIĘKNE

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 14:58:20] • [IP: 178.238.252.***]

osada emerytów żabek, banków i aptek. ile lokali stoi pustych?? tak właśnie wygląda miasto żyjące z turystyki. przez kolejne 8 miesięcy w roku ta plaza żadnych pieniędzy nie rodzi. Możecie korzystać z plaży do woli aż po Lubiewo, więc przestańcie histeryzować o ten mały jej kawałek.

POPEK MOnster • Poniedziałek [20.02.2017, 14:57:07] • [IP: 2.30.250.***]

zadnego pieprzonego portu kontenerowego!! musimy bronic naszych skarbow narodowych, , , idzcie inne miasto urbanizowac matoly a miasto w ktorym natura to nasze bogactwo (mimo betonu ciagle) zostawcie w spokoju i nie chrzancie o meidjscach pracy bo iatk nie bylaby to praca marzen:-) prace za 1, 5 -2 tys mozna znalezc w miescie i nie cudujcie*** wiara w siebie polecam popek - pod wiatr

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 14:54:57] • [IP: 62.69.203.***]

wynocha od naszej plaży, niszczyciele tylko dla upychania waszych kieszeni. OPAMIETAJCIE SIE, nie niszcie tak pięknego zakątka, które nam pozostało na Warszowie, jesteście okropni i bezmyślni.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 14:52:55] • [IP: 178.238.253.**]

Do protestu powinni się przyłaczyć mieszkańcy Międzyzdrojów i nie tylko, bo ten największy syf będzie spłuwał do nich co zniszczy nie tylko naszą plaże ale też ich w prominiu nawet do pomorza środkowego jeżeli będzie np, zachodni wiatr ze sztormem!

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 14:51:59] • [IP: 80.245.188.**]

miejmy nadzieje że będą

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 14:51:44] • [IP: 88.156.235.***]

zostawcie plaze dla naszych dzieci

międzyzdrojanka • Poniedziałek [20.02.2017, 14:48:23] • [IP: 83.20.242.***]

Nie chcemy kontenerów!! Plaża, to jedyny nasz atut.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 14:44:24] • [IP: 178.238.252.***]

plaza na warszowie do miedzyzdrrojow ma 13 km i o czym tu mowa .

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 14:39:50] • [IP: 50.7.78.**]

Osoba, która podejmie decyzję o zabetonowaniu tej plaży umrze.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 14:37:20] • [IP: 80.245.178.**]

Pierwsze słyszę, aby budować terminal kontenerowy na jednych z piękniejszych plaż. Takie terminale buduje się na nieużytkach a nie na terenach chronionych. ... Może tak Prezydent się wypowie, czy ten terminal kontenerowy w Hiszpanii (co to go oglądał) też powstał na najlepszych plażach tejże krainy ? Też pod jego budowę zabrano tereny chronione ? No. ... Panie Prezydencie. ... albo Panie Rzeczniku w imieniu Prezydenta. ... czekamy na odpowiedź.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 14:35:27] • [IP: 62.69.253.***]

zostawić plażę na Warszowie !! Plaża od Warszowa po Międzyzdroje to skarb którego nie można się pozbyć. Kontenery niech rozładowują w Szczecinie albo Gdańsku!!

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 14:35:05] • [IP: 188.146.27.*]

Pisiory dajcie zyc ludziom, ten pomysl jest naprawde zly

Termi • Poniedziałek [20.02.2017, 14:33:35] • [IP: 78.133.254.***]

Zastanów się jak nie będzie miał pracy to nawet wiatrów nie puści, bo nie będzie miał co zjeść. A apatamenciarze pracy mu nie dadzą bo sprzątać kibli nie umie.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 14:21:41] • [IP: 178.238.249.**]

ale wam ta Agatowska w głowach pomieszała.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 14:19:07] • [IP: 83.20.81.***]

Precz od plaży! Precz od plaży!! Drugi raz nie damy się omamić! Precz od plaży!!

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 14:14:30] • [IP: 41.13.146.**]

Zamiast puszczać latawiec tutaj będziecie puszczać 500 metrów dalej ale mi filozofia.

Oglądasz 1-101 z 101
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwycięstwa 8 maja 2025 r. Uroczystość rozpocznie o godz. 11.00 na Placu Słowiańskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczpospolitej” poprzez złożenie kwiatów przez władze administracyjne i samorządowe, służby mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. Druga część uroczystości odbędzie się o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w Świnoujściu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny Światowej” ■