iswinoujscie.pl • Czwartek [29.06.2017, 16:59:44] • Świnoujście
Holenderskie statki w Świnoujściu

fot. Organizator
Ostatnie dni w Morskiej Stoczni Remontowej Gryfia w Świnoujściu upłynęły pod znakiem remontów dla holenderskich armatorów. Stocznia przeprowadziła remonty trzech drobnicowców.
Arklow Rambler, pływający pod banderą Arklow Shipping, to piętnastoletni drobnicowiec, który trafił na remont klasowydo MSR Gryfia. Podczas pobytu statku w świnoujskiej stoczni wykonano piaskowanie ładowni i przegląd prądnicy wałowej, a także wymieniono poszycie denne. Jednostka ma 90 m długości i 14,2 m szerokości.

fot. Organizator
Kolejne zlecenie dotyczyło remontu jednostki Amadeus Aquamarijn. Armator – BOCK MARITIEM BV – zlecił stoczni piaskowanie oraz malowanie ładowni i grodzi. Statek został wybudowany roku 2000, ma 88 m długości i 12 m szerokości.

fot. Organizator
Obecnie w stoczni przebywa jeszcze drobnicowiec Hendrika Margaretha. Armatorem jednostki o wymiarach 81,2 x 12,3 m jest Jan de Koening Gans. W Świnoujściu statek przeszedł remont dokowy oraz konserwację ładowni.

fot. Organizator
MS Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A
AD: Misio • Piątek [30.06.2017, 10:46:18] • [IP: 80.245.184.**] mizdrzu WPISZ SOBIE W NECIE STATEK WIELOZADANIOWY. CHYBA DROBNICOWCA NA OCZY NIE WIDZIAŁEŚ.
Arklow jest irlandzkim armatorem, pływałem u nich. W Holandii zarejestrowana jest spółka córka, żeby mieć ulgi podatkowe i żeby nie zatrudniać drogich wyspiarzy, tylko europę wschodnią i flapów.
AGENDA 21 • Czwartek [29.06.2017, 21:39:42] • [IP: 80.245.178.***] Mizdrzu drobnicowiec wielozadaniowy wpisz w necie.
przywrócic nalezną nazwe naszej stoczni.Morska Stocznia Remontowa W SWINOUJSCIU..
Kolega" Agenda21" to widze taki prawdziwy" Straszny Marynarz" i to pelno geba hahaha a ci wlasnie to tylko z CapsLockiem piszą. Im wieksze litery tym wazniejszy cos mi tu czuc Bosmanen... A ci syfiarze z Zielonej Wyspy to bardzo szeroko rozumieja pojecie" General Cargo" od zborza, przez zlom, kamienie, sol, potas, uryne, pelletsy, gypsum po klinkier, popiol konczac na cemencie. Raz z nimi wiozlem kolie...
AD: Czwartek [29.06.2017, 21:51:44] • [IP: 185.102.219.***] TO SIĘ NAZYWA PISMO UNICJALNE, OŚLA ŁĄKO. CAPS LUKA UŻYWAJĄ TYLKO PĘTAKI, A JA MAM SENTYMENT DO RZYMU I ŚREDNIOWIECZA.
To żadne święto lasu, a raczej wstyd, że ktoś ogłasza w mediach, że przypłynęły trzy statki na proste roboty konserwacyjne. Dawniej to była Stocznia - MSR S.A., skomplikowane przebudowy, przedłużenia kadłubów, duże zakresy silnikowo - siłowniane, itd. Potężne ilości konstrukcji offshore. Jednak państwo nie lubi tak dobrych firm państwowych i nasłało" reformatorów " z warszawki. Kontrahenci w popłochu uciekali gdzie pieprz i wanilia, a państwoteraz się cieszy, że wreszcie ma firmę do której trzeba dopłacać.
21:39:42 Ohoho, miejscowy mądrala w akcji. Niby wszystko wie, ale jak korzystać z klawisza caps lock – nie wie. Czyli, patałach.
JAK TO JEST DROBNICOWIEC TO JA JESTEM FRANEK OD ISLAMISTÓW Z WATYKANU. JAK MU ZAŁADUJĄ PIASEK, GLINKĘ, ALBO SZKŁO TO BĘDĄ LICZYĆ TE DROBINKI NA SZTUKI? MOIM ZDANIEM JEST TO STATEK WIELOTOWAROWY, DO PRZEWOZU ŁADUNKÓW MASOWYCH I DROBNICOWYCH. W ZALEŻNOŚCI JAKI ŁADUNEK MU ZAŁATWIĄ. GENERAL" TRZEBA TŁUMACZYĆ JAKO PRZYMIOTNIK : OGÓLNY, WIELOBRANŻOWY, OGÓLNIKOWY.
Zdecydowanie powinna teraz Stocznia zabiegać o odłączenie się od tego pasożyta bo po trochu odzyskujemy zaufanie kontrahentów ale pewnie gdyby w nazwie nie było Gryfia to zapewne było by na korzyść naszej dawnej Morskiej Stoczni tego byśmy sobie życzyli Stoczniowcy ze Świnoujścia
Nie przegląd prądnicy a remont prądnicy wałowej ale bzdury wypisują do tego była robiona druga prądnica z 3 jakie posiadała jednostka
Na wszystkich nich robiłem. Do puki się nie dossał Szczeciński pasożyt Gryfia do Świnoujskiej remontówki, to te i wiele, wiele innych statków przypływały często cyklicznie do naszej stoczni, a teraz rozdziewanie japy z zachwytu, że statek przypłynął na kilka dni, żeby obstukać go z rdzy.
Dziwne! Niemcom sie oplaca budowac statki a nam juz nie! Mamy zbyt mokrą wode czy co?