POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [20.11.2017, 07:26:00] • Świnoujście

Władze Świnoujścia nie rozważają innej lokalizacji plaży dla psów. A jak powinno być Państwa zdaniem?

Władze Świnoujścia nie rozważają innej lokalizacji plaży dla psów. A jak powinno być Państwa zdaniem?

fot. Andrzej Ryfczyński

W czasie obrad październikowej sesji rady Miasta Waldemar Buczyński zgłosił pomysł, z którym miała się zgłosić do niego jedna z mieszkanek miasta. Kobieta, zaniepokojona niedawnym wydarzeniem podczas którego rottweiler należący do obywatelki Niemiec pogryzł 8-letnie dziecko, zaproponowała by tzw plażę dla psów przenieść w rejon granicy. Swój pomysł zgłosiła podczas dyżuru radnego, a ten przedstawił jako propozycję do rozważenia prezydentowi miasta.

Odpowiedzi udzielił zastępca prezydenta. Jak stwierdził Paweł Sujka, na ten temat rozmawiał z dyrektor Ośrodka Sportu i Rekreacji. Radny usłyszał jednoznaczną odpowiedź:

-"Po konsultacjach z dyrekcją OSiR „Wyspiarz stwierdziliśmy, że obecna lokalizacja plaży dla psów jest optymalna!"- powiedział zastępca prezydenta.

Tym samym władze nie przychyliły się do pomysłu mieszkańca by plaże dla psów zorganizować np. nad kanałem poniżej falochronu w kierunku miasta. Wygląda na to, że zarówno dla władz jak i dla dyrekcji Ośrodka Sportu i Rekreacji ta sprawa jest po prostu zamknięta i musi być jak jest.

Ciekawe jakie jest na ten temat zdanie naszych czytelników?

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 100, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-100 z 100

Gość • Środa [22.11.2017, 22:22:01] • [IP: 80.245.179.***]

Zakaz wprowadzania psów na plażę.plaza jest dla ludzi, nie dla psów

Gość • Wtorek [21.11.2017, 10:14:06] • [IP: 77.114.122.***]

Posiadanie zwierzątka przez ludzi jest tematem wielowątkowym, który pokrótce związany jest z ich zdrowiem, statusem społecznym, empatią do zwierząt itd..., opisywanie negatywne relacji pomiędzy człowiekiem a zwierzęciem jest niedopuszczalne przez komentatorów. Nie mniej jednak ze względów bezpieczeństwa proponował bym aby plaże dla osób, które chcą wypoczywać ze swoimi pupilami na plaży były oddzielne.

Gość • Wtorek [21.11.2017, 09:41:53] • [IP: 188.147.230.***]

Plaża dla psów powinna znajdować się w pobliżu dawnej granicy z Niemcami. Okolice falochronu są licznie zaludnione, każdy idzie do wiatraka, a właściciele puszczają psy bez kagańców i to jest niebezpieczne.

Gość • Wtorek [21.11.2017, 09:07:53] • [IP: 184.168.46.**]

Czytelnik na Madagaskar.

Gość • Wtorek [21.11.2017, 05:55:45] • [IP: 94.254.227.**]

Psy nie moga wchodzic do lasow. Plaza ma dobra lokalizacje. Latwo dotrzec parkiem/ od strony kanalu i nie trzeba isc przez srodek miasta. Popieram przedmowcow. Pies nie krzyczy, nie wyrzuca petow, butelek, pieluch, nie puszcza glosno muzyki, nie przeklina. Jesli sie zalatwi to wlasciciel w przewazajacej czesci sprzata. Tu apel do miasta. Gdzie sa smietniki na psie odchody? Bo praktycznie nie ma. Niektore miejscowosci na glownych szlakach wieszaja pojemniki z woreczkami, a u nas brakuje nawet smietnikow. W parku powinni wyznaczyc przestrzen na tzw. Psi park.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 21:11:43] • [IP: 77.176.14.**]

do kad jest w koncu ta Plaza dla zwierzat? zawsze byla kolo wiatraka z wejsciem od strony parkingu. w tym roku ze zdziwieniem ujrzalam wszystkie rasy kolo mojego lezaka na prawo od wejscia al.interferie. gdy spytalam policjantow na plazy co oni na to wyjasnili. ze miasto poszerzylo plaze do al. interferie ze wzgledu na gosci z niemiec przybywajacych ze swoimi pupilami. czy ktos cos wie na ten temat i to oznaczaloby, ze pol plazy nalezy do czworonogow!!

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 20:53:04] • [IP: 95.129.229.**]

z psem to można iśc do lasu

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 20:45:50] • [IP: 92.42.114.**]

Trzeba zadać pytanie czy psy wolą plażę czy lasy czy pola. Plaża niewątpliwie z wymienionych, powinna zostać najczystsza.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 19:54:15] • [IP: 92.42.118.***]

KUNDLE DO BUDY

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 19:26:49] • [IP: 77.88.191.**]

Oj ludziska! prędzej zakaz wejścia pijanym Niemcom. A co tu jest winien pies, on ma pana, który odpowiada za niego. Nie może jeden przypadek decydować o innych psach, które są łagodne. To tak jakby z powodu jednego brudasa co zaśmieca petami i butelkami plażę nie wpuszczać innych ludzi, to jest śmieszne. A jeszcze jedno przydałaby się tam jakaś toaleta bo ludziska nie zbierają po sobie.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 19:19:18] • [IP: 93.94.188.***]

Psy na plaży to jakieś nieporozumienie

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 19:03:43] • [IP: 109.173.158.***]

Zapomniałem napisac, że pies mój przemieszczając sie na rowerze uzywa wyłącznie ścieżki rowerowej, toteż nie stwarza zagrożenia dla seniorow i matek z malymi dziecmi. Zanim zaczniesz sie czepiać psa, który w towarzystwie wlasciciela porusza sie chodnikiem, podpisz petycje do policji, by sie wreszcie wzieli za tych, ktorzy jezdza rowerami po chodniku, głównie chodzi o cenntrum (pl. Wolnosci, koło pocztu, Boh. Wrzesnia i Monte Cassino) chociaz z drugiej strony ulicy jest scieżka (3 maja, Grunwaldzka, matejki i Wojska Polskiego).

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 19:03:11] • [IP: 94.254.227.**]

Pies nie musi miec kaganca poza rasami na liscie agresywnych

A tfu! • Poniedziałek [20.11.2017, 18:55:11] • [IP: 93.94.184.**]

Niektórym odbiło już całkiem! Jak można porównywać psa do dziecka?? Dziecko jest zdecydowanie bardziej niebezpiecznym zwierzęciem, niż Canis Lupus!

Nur für Deutsche! • Poniedziałek [20.11.2017, 18:50:55] • [IP: 93.94.184.**]

Kategoryczny ZAKAZ wchodzenia na plaże psów i plebsu!

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 18:30:40] • [IP: 78.10.206.***]

A w czym psy są gorsze od dzikich zwierząt, które chodzą po plaży np. lisy, dziki, bobry, łabędzie, mewy, kaczki, kruki, borsuki i ludzie? Na jakiej to podstawie jakiś skundlony marny człowieczek rości sobie prawo tylko dla siebie?! Jak na razie, to tylko ludzie zasrali całe wydmy i zakopują obsrane pieluchy swoich bachorów i zrobili sobie z plaży mega popielniczkę. Pod granicą, to powinna być plaży dla rodzin w gówniakami.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 17:58:39] • [IP: 77.112.158.***]

Nie rozumię tego określenia" plaża dla psów" ! To co może jeszcze leżaczki dla nich i jakieś specjalne olejki do opalania ? To jakaś paranoja ! Przecież te stworzenia latem to tylko marzą o cieniu i pobieganiu gdzieś po lesie ! Pies latem na plaży na rozgrzanym piasku to tak jakby w rozgrzanym samochodzie ! Miejcie trochę litości nad tymi stworzeniami !

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 17:55:59] • [IP: 109.173.158.***]

Dlaczego wyciagany jest argument" upałów". Czy miedzy 1 maja a 30 wrzesnia nie ma dni bez upałów, zimnych i deszczowych, gdy bede miał chęć przejść się z psem po plaży ? ? I chcę wiedzieć, gdzie mi konkretnie wolno z psem wejśc. Poza sezonem mam prawo spacerowac po calej dlugosci plazy !! A pies mój niedopałków w piasku nie zostawia, nie pali w windzie na klatce i przystanku MZK, alkoholu na plazy (i poza plażą) nie pije, do wody się nie załatwia, pampersami swych młodych srodowiska nie zasmieca, muzyki nie słucha, nawet przez słuchawki, mordy w amfiteatrze nie drze, że przez podwójne szyby słychać, nie urzadza tez z kumplami bijatyk stadionowych z wyrywaniem kostek brukowych i łamaniem ławek. Zaszczepiony został w pierwszej dobie życia w Białogardzie !!

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 17:48:27] • [IP: 176.221.123.***]

Miejsce dla psów w pobliżu wiatraka /jak obecnie/doskonałe.Łatwość dojazdu lub dojścia wzdłuż kanału.Z klkukilometrowego obszaru plaży w okresie letnim /maj-wrzesień/zabiera się okolo 100 metrow.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 17:47:41] • [IP: 109.243.247.**]

Psy nie powinny mieć swojej plaży. Natomiast za wyprowadzanie psów bez kagańców powinny być bardzo dotkliwe mandaty, wyjątkowo wysokie. Można też pomyślec nad utrudnianiem życia posiadaczom psów, dzięki czemu ktoś dwa razy się zastanowi nad tym, czy kupić, nabyc psa - a psów w ogóle jest za dużo w mieście. Zwłaszcza duże psy powinny mieć duże utrudnienia w mieście. I nawiążę do PRL - sam Gierek był głupi, a ściślej jego ideologia, ale jego podatek od psa bardzo by się dzis przydał. Emerytom bym odpuszczał, ale od innych posiadaczy psów bym rżnął ostry podatek, tym większy im wiekszy jest posiadany pies.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 17:29:44] • [IP: 188.146.145.***]

Psy ze Swinoujskim rodowodem powinny miec prawo do spacerow po plazy.a psy przyjezdne nalezy opodatkowac oplata klimatyczną, pamiętajmy pies to towarzysz przyjaciel czlowieka nalezy mu się szacunek...

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 17:11:52] • [IP: 62.69.251.***]

Niektórym zryło banie do tego stopnia, ze przestali dostrzegać różnicę miedzy kundlem a dzieckiem. Dotyczy to zwłaszcza bab po klimakterium.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 16:43:08] • [IP: 80.245.189.***]

a dzieci też wala kupe i sikają do wody, i dzieci jest więcej niż piesków

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 16:29:00] • [IP: 94.254.229.***]

Uważam osobiście, że w tym mieście jest stanowczo za dużo psów. Ludzie kupują je na gminnie i zajmują nimi cały chodnik. Nie ma dnia, kiedy idę przez miasto to prawie każdy kundel do mnie podchodzi i mnie wnerwia. I do tego te durne teksty właścicieli, , nie denerwuj pana, albo nie zaczepiaj. Jeśli nie chcą mnie denerwować to niech z nimi idą do lasu. To jest właściwe miejsce dla zwierząt, a oni chcą jeszcze plaże choć jest to jedyne miejsce, gdzie można od nich uciec. Na miejscu władz miasta coś bym z tym zrobił. Bo miasto i ulice są dla ludzi. Jest nie do pomyślenia, że idąc wąskim chodnikiem muszę z niego zejść bo jakiś dup*k zawalił drogę wielkim psem.Choć stoi znak zakaz wyprowadzania psów. Na miejscu władz administracyjnych nałożył bym wysokie kary grzywny dla właścicieli i za zanieczyszczanie trawników i zlikwidował plaże dla psów. Bo plaża jest dla ludzi. Może w końcu będzie tak jak w krajach UE i to spowoduje przywrócenie tej miejskiej psiarni do porządku, bo to jest naprawdę nie do wytrzymania.

gpk • Poniedziałek [20.11.2017, 16:23:53] • [IP: 95.129.225.***]

Plaże dla psów powinny być obok siebie od zawsze !!

• Poniedziałek [20.11.2017, 15:37:28] • [IP: 83.23.245.**]

Do gościa z 10:59: nie wrzucaj wszystkich do jednego wora.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 14:55:17] • [IP: 80.245.179.***]

A ja uważam, aby wyznaczyć również plaże dla matek z rozwrzeszczanymi bachorami, które robia siku i kupe gdzie popadnie, krzyczą i sypią piachem, czym zaburzają odpoczynek i karyna z sebixem którzy zostawiaja swoje puszki od piwa po takim rodzinnym posiedzeniu.Psy mi za to nie przeszkadzaja bo są czystrze i grzeczniejsze a własciciele po nich sprzątają

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 14:23:04] • [IP: 93.94.186.***]

sama mam psa i w życiu nie zafundowałabym mu kilku godzin pobytu na upale, poza sezonem też nawet ciężko po plaży spacerować, bo zawsze się trafi ktoś, kto puści swojego psa bez kagańca i bez smyczy, a tym samym traci kontrolę nad zwierzakiem. Dla psów przydałby się psi wybieg, gdzie mogłyby się wyszaleć i wybawić

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 14:21:36] • [IP: 93.94.187.**]

Lokalizacja plaży dla psów jest odpowiednia. A wy malkontenci zajmijcie się innymi sprawami...

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 14:15:11] • [IP: 80.245.179.***]

Plaży dla tych zasrańców to się domagają a sprzątać po nich to nie łaska ! A ja nie mam ochoty patrzeć czy wąchać psie odchody ! Poza tym, po co im plaża skoro psiska łażą po dalszej części plaży, bez kagańców a właściciele udają że to nie ich pies. ZLIKWIDOWAĆ CAŁKIEM !!

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 14:12:04] • [IP: 109.241.63.***]

Tylko Granica!Jesli wogole musi byc.Pod wiatrakiem sa co rok afery bo milosnicy psow obozuja po calej plazy

kundlomiot • Poniedziałek [20.11.2017, 14:11:33] • [IP: 62.69.203.**]

sprawa jest prosta, miasto to nie miejsce dla kundli bo i one sie męczą i ludzie ktorzy musza mijać takiego brudasa na chodniku czy co gorsza w windzie jechać z takim. Plaza jest na tyle mala ze wydzielajac spory odcinek dla psów, ocieramy sie o lekką paranoje, nie bylem z dzieckiem na spacerze pod wiatrakiem od lat bo musze minąć strefę kundli. Więc jak juz ma byc taki wybieg to oczywiście pod granica, tak zeby obywatel nie cierpiacy na brak milosci czworonoga nie musial sie narazac na jakikolwiek kontakt ze zwierzeciem. nie rozumie skad u ludzi tak silna potrzeba posiadania kundla, dzieci zaniedbuja ale na kundla czas i sily zawsze sie znajdą...i ten zapach w domu.. nie dałbym rady. popieram wiele osob tu piszacych na szczescie sa normalni ludzie i to calkiem sporo ich np 10:22 i 10:16

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 13:51:25] • [IP: 81.204.98.**]

Pieski nie powinny byc miec wstepu na plaze...a jezeli jest to niemozliwe...chociaz zupelnie nie zrozumiale to obowaiazkowo kaganiec i smycz.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 13:49:42] • [IP: 2.247.253.*]

To proste...Plaza w sezonie jest kapieliskiem !! A wie obowiazywac Ma regulamin kapieliska morskiego. Poza sezonem brzeg morza, Natura dla ludzi izwierzakow.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 13:45:04] • [IP: 178.238.251.***]

Powinno być zabronione całkowicie wprowadzanie piesków na plażę.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 13:20:46] • [IP: 92.42.113.**]

Powinna być przy granicy tam gdzie jest plaza dla nudystów.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 12:47:37] • [IP: 109.173.158.***]

Pies nie ma prawa ugryźć ? Absurd, pies nie jest osoba prawną, nie można psa podac na kolegium, można właściciela za niesprawowanie nadzoru. Ale można tez rodzica za niesprawowanie nadzoru nad dzieciakiem, który dokucza psu !

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 12:31:04] • [IP: 178.238.245.**]

Plaża dla psów powinna być przy granicy !

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 12:21:16] • [IP: 92.42.114.***]

Ta lokalizacja jest najwłaściwsza. Dobrze by było by OSiR lepiej oznaczył jej miejsce. Spacer plażą z psem na smyczy w okresie jesienno - zimowym powinien być dozwolony a latem już nie koniecznie. Spraw dotyczy bardziej sprzątania po psie. Przy ul Matejki 6 właściciel 3 piesków/ a czasami ich jest więcej/ przez 20 lat nigdy nie schylił sie po psie g...o. i żadna kara za to go nie spotkała.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 12:02:54] • [IP: 46.231.58.***]

pies musi byc pod kontrolą- nie oznacza to, że musi byc na smyczy i w kagancu (dotyczy to tylk oras uznanych za agresywne) ziomeczku z 10:27:34] • [IP: 92.42.116.***] doedukuj się zanim zabierzesz głos w dyskusji.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 11:53:43] • [IP: 94.254.233.**]

przestańcie się rzucać młotki, od października psiarz ma prawo spacerować po całej plaży, nie tylko wydzielonym fragmencie. To bachory są bardziej wpieniające niż psy biegające luzem.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 11:51:48] • [IP: 83.11.84.***]

Szeroko pojęta turystyka a na plaży psy mają większe prawa od ludzi. Jak ktoś ma psa to trzymać go w domu a nie szantażować kundlami plażowiczów. A odchody na plaży to nogą pod piach. Pełna kultura. Prawie jak na zachodzie.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 11:45:18] • [IP: 92.42.114.***]

Uważam, że nie należy zmieniać plaży dla psów (jeżeli w ogóle są potrzebne) Biedne są psiny, które się ciągnie na plażę w czasie upału!Plaża przy granicy jest jedynym miejscem gdzie w spokoju można odpocząć w dniu wolnym od pracy. I tak niech zostanie!

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 11:39:11] • [IP: 78.133.244.**]

a czy psy muszą mieć plaże? niech biegają po lesie a nie srać na plaży

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 11:37:29] • [IP: 78.133.244.**]

psy walą kupy, bleee

Gość x • Poniedziałek [20.11.2017, 11:17:28] • [IP: 92.42.116.***]

Sorki, poprawka, ukarać za wejście z psem nie można - de facto nie można nikomu zabronić wejścia na plażę strzeżoną z psem, bo sąd najwyższy uznał, że takie zachowanie jest ograniczaniem obywatelskiej swobody.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 11:15:14] • [IP: 37.8.215.***]

Tylko przy granicy- zgadzam sie, a nie przy wiatraczku, gdzie kazdy turysta tam spaceruje

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 11:14:12] • [IP: 188.146.33.***]

Obojętne jest to gdzie jest ta plaża skoro i tak nikt nie prowadzi nadzoru nad przestrzeganiem tego przepisu.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 11:11:34] • [IP: 188.146.33.***]

Stan prawny jest taki że należy stosować się do zarządzen prezydenta miasta.

Gość x • Poniedziałek [20.11.2017, 11:10:41] • [IP: 92.42.116.***]

Na plażach i miejskich kąpieliskach nie można wyprowadzać psów od 1 maja do 30 września. Czworonoga można zabrać jedynie w te miejsca, które są wolne od tego zakazu. - takie są przepisy, ten kto twierdzi inaczej może sobie podyskutować z SM lub Policją !

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 11:09:32] • [IP: 176.221.115.**]

najlepiej przy granicy jezeli juz ale w sumie w lesie byloby najlepiej, ! a moze plaza Warszów to byloby idealne miejsce

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 11:05:50] • [IP: 83.8.114.***]

A pytam sie po co aż dla psów plaza? Boże jaka to żenada. Martwia sie o psy . A gdzie sprzatanie po nich? . Każdy jak se wzioł psa w mieście do mieszkania, , , , co chore to to, , , , , , to sami powinni o nie dbać. nie dośc że męcza sąsiadów ujadaniem w domach to jeszcze im komfort.Na wsiach psy powinny być na wybiegach a nie w miastach .

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 11:05:18] • [IP: 109.173.158.***]

Lokalizacja jest sprawa drugorzędna. Pierwszorzędna jest tablica JAK NIE LUBISZ, ZE CZYJS PIES BIEGA KOPIE I SZCZEKA NA CIEBIE I TWOJE DZIECKO, TO NA TE PLAZE NIE PRZYCHODZ, POSZUKAJ SOBIE PLAZY DLA PLAŻOWICZÓW BEZ PSÓW. Podobnie w parkach, skoro sa strefy" bez psa" np. plac zabaw, powinno się wydzielić strefy, gdzie nie chodza ci, bo nie lubią lub boja sie psów, gdzie psa można puścic luzem bz narażania się na komentarze histerycznych mamusiek..

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 11:04:38] • [IP: 80.245.191.***]

tam gdzie jest teraz jest dobrze niech zostanie jak jest poco zmieniać

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 10:59:08] • [IP: 93.94.184.***]

Im więcej zakazów dla właścicieli psów i ich czworonogów, tym lepiej. A dlaczego? Bo właściciele nie przestrzegają prawa. Psy brudzą, hałasują i jeszcze taki bezczelny właściciel ci powie, że przecież to pies i musi szczekać. Brudzicie chodniki, trawniki, klatki schodowe. Sikacie na murki, płoty, cudze auta. Wasz pies nie ma prawa wybiec z mieszkania w sposób niekontrolowany i bez smyczy, nie przestrzegacie tego. Obwąchujecie swoimi psami i skaczecie nimi na innych ludzi którzy tego sobie nie życzą. Tak to prawda, nie lubię psów, a to wszystko przez was właściciele, BO NIE UMIECIE SIĘ NIMI ZAJĄĆ.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 10:43:27] • [IP: 93.94.186.**]

lokalizacja jest bardzo dobra

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 10:40:47] • [IP: 80.245.186.***]

moim zdaniem żadnych zwierząt na plaży, plaza to nie cyrk ani ogród zoo...:)

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 10:40:36] • [IP: 37.248.162.**]

Drogi mieszkańcu jak Ci nie pasuje i przeniosą specjalnie dla Ciebie te miejsca to znajdzie się inny mieszkaniec, któremu nie będzie pasować nowe miejsce pod niemcami i co wtedy? Do domu weźmiesz te wszystkie psy?

Polać temu Gościowi • Poniedziałek [20.11.2017, 10:33:55] • [IP: 178.238.246.**]

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 10:16:47] • [IP: 80.55.205.***] Dokladnie !

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 10:33:41] • [IP: 80.245.187.***]

Plazy dla psow wogole niepowinno byc, to jest miejsce wypoczynku dla ludzi.jak mozna ciagnac psa na plaze w upal.Jesli chodzi o Niemcow, to w tym roku bylo ich zatrzesienie na plazy z psami, i to nie tylkoz jednym psem przychodzili z kilkomadwoma a nawet z trzema, pozwalali tym psom na wszystko, nie patrzac na to ze ich pupile przeszkadzaly wypoczywajacym.Miasto nad tym nie panuje, brak jakich kolwiek sluzbktore by reagowaly kiedy psy byly wprowadzane na plazemmimo tablic zakazujacych ich wprowadzanie.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 10:27:34] • [IP: 92.42.116.***]

"Stan prawny jest taki że mogę wejść z psem na całą plażę i nikt mi nic nie może zrobić." - a jeszcze stan prawny jest taki, że pies musi być na smyczy i w kagańcu :) Pilnujesz prawa?

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 10:25:09] • [IP: 37.47.169.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 10:22:23] • [IP: 167.114.102.***]

Nie rozumiem skąd ten przymus ciągnięcia kundla na plażę. Psy najlepiej czuja się w takich miejscach jak śmietniki czy obszczane zaułki gdzie mogą do woli wąchać, tarzać się w odpadach i strzykać moczem. Tam powinno się lokalizować wybiegi

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 10:17:41] • [IP: 109.241.63.***]

Moim zdaniem plaza dla psow powinna byc przy samej granicy z Niemcami.Kolo wiatraka to swietne miejsce dla dzieci i rodzin bo plytka woda i sporty wodne i jest tam juz ciasno.Poza tym, teraz powstana tam hotele a przy granicy raczej dlugo jeszcze bedzie spokoj.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 10:16:47] • [IP: 80.55.205.***]

gościu z 07:51:29, ty chyba się z kundlem na łby zamieniłeś. Pies NIE MA PRAWA ugryźć dziecka, niezaleznie od tego w jaki sposób jest zaczepiany, a twoją rolą jest tego dopilnować. Jesli tego nie rozumiesz to nie opuszczaj z kundlem mieszkania. KOniec, kropka.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 10:07:40] • [IP: 80.245.189.***]

Najlepsza lokalizacja na granicy obok plazy nudystow

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 10:05:06] • [IP: 37.47.37.**]

No i bardzo dobrze!

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 09:58:18] • [IP: 79.186.97.**]

Widzę codziennie wiele osób z psami spacerujących po plaży. Super, psia krew.Więc albo spacerować po wydzielonym terenie, albo wcale.Karać mandatami.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 09:52:50] • [IP: 37.47.138.***]

Może zrobić w innym. Miejscu.teren ogrodzony dla psów aby mogły się wybiegac

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 09:49:12] • [IP: 178.238.253.**]

Nie uważam żeby musiała być plaża dla psów, opalać się nie potrzebują, a świeże powietrze do zrobienia kupy jest wszędzie np.na placyku przed urzędem, tylko żeby właściel posprzątłl!

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 09:48:24] • [IP: 46.231.58.***]

psiarze i tak chodzą na plażę do Ahlbecku (bo jest ładniej utrzymana i większa, wystarczy mieć paszport dla psa) albo na dziką plażę przy kanale (nie trzeba martwić się o dzieci bawiące się na środku psiej plaży). Jako właściciel dużego psa jestem zażenowany poszanowaniem przestrzeni publicznej (a raczej braku poszanowania) przez właścicieli mniejszych psów. W większości nikt po nich nie sprząta (mała kupa mały problem?), psy biegają luzem- są agresywne i nieodwoływalne. To, że plaża jest psia nie oznacza, że można zostawić na niej kupę psa. Brawo za podejście- dziwimy się później, że jesteśmy dyskryminowani... Starajmy się aby nasze psy były nieuciążliwe dla sąsiadów, mieszkańców.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 09:43:59] • [IP: 178.238.247.**]

Pan Sujka opuścił szeregi SLD więc nie musi poważnie traktować wniosków radnych z tej organizacji. Pan Buczyński i Jego Wyborcy dostali prztyczka w nos. ..

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 09:41:50] • [IP: 193.69.22.**]

Optymalna? A jakie są przesłanki tej optymalności zapytajcie Panią Dyrektor i co to oznacza, że sprawa jest zamknięta? Zawsze można zmienić i dyrektorów i władzę i sprawa będzie mniej optymalna i otwarta!

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 09:40:11] • [IP: 195.205.242.***]

Plaża dla psów i ich opiekunów powinna być przy granicy. Niemcy mają tam swoją plaże dla psów i naturystów. Wszystko do siebie pasuje.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 09:39:22] • [IP: 92.42.118.***]

Popieram! Teraz najładniejsze miejsce na plaży przy wiatraku jest zarezerwowane dla kundli. Na zadupie! Tam niech biegają, przy granicy.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 09:37:41] • [IP: 193.69.22.**]

Mam psa i choc mam tam najdalej to tylko i wylacznie rejon granicy! W okolicach falochronu jest o wiele wiecej spacerujacych i czesto robiacych zadyme, ze pies jest na plazy i biega, bo nie wiedza ze tam moze. Poza tym zawsze granica bedzie lepiej" zaminowana" w razie wojny! :)

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 09:27:32] • [IP: 80.245.188.***]

Najlepiej byłoby wprowadzić program:" Świnoujście miastem bez psów"

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 09:20:46] • [IP: 92.42.117.***]

Propozycja mieszkańca była jak najbardziej słuszna, po pierwsze jest tam zakaz kąpieli więc i plażowiczów nieco mniej a po drugie może w końcu ktoś zacząłby tam sprzątać lub czystość by była łatwiej do utrzymania bo wynikałaby z konieczności postawienia śmietników na odchody psie.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 09:19:33] • [IP: 80.245.179.***]

PSY NA PLAŻY W TRAKCIE SEZONU TO JAKAŚ POMYŁKA TAM SĄ LUDZIE Z ALERGIAMI NA SIERŚĆ, ODCHODY PSIE DO TEGO WOLNO BIEGAJACE KOGO TO BAWI??

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 09:11:35] • [IP: 164.127.81.***]

Uważam że, plaża dla właścicieli z psami powinna znajdować się przy, , granicy" z RFN. Powodów jest kilka: 1.Większość turystów z psami przyjeżdża do swoich apartamentów lub na kwatery prywatne które w większości znajdują się w zachodniej części miasta. Psy lubią spacery, ale właściciele niekoniecznie codziennie przez dwa czy trzy tygodnie do, , wiatraka" i z powrotem. 2. Plaża i teren przy plaży w zachodniej części jest mniej zagospodarowany - nie ma promenady, gastronomii i handlu, obecność psów mniej by przeszkadzała. 3. Plaża i teryn przy plaży po wschodniej stronie miasta urbanizuje się i wkrótce obecność psów będzie przeszkadzać zwiększającej się liczbie turystów z powstających tam hoteli i apartamentowców. Dlatego uważam że, należy poważnie rozważyć utworzenie drugiej, , plaży dla psów" po zachodniej stronie.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 09:11:31] • [IP: 78.88.31.**]

Po co zmienia cos, co jest dobre. Dla mnie lokalizacja super i czesto z niej korzystamy latem.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 09:03:34] • [IP: 159.205.205.**]

Moim zdaniem lokalizacja psiej plaży jest jedynie częściowo do zaakceptowania. Owe zastrzeżenia ująłby w dwóch punktach. Jeden to zbyt duża odległość od granicy - tam też są ośrodki wypoczynkowe i dzielnice mieszkaniowe, a do wiatraka to koło 4 kilometry plażą. Trzeba z pieszkiem przejść plażą centralną lub promenadą. Zatem przydała by się również psia plaża przy granicy - nie zamiast obecnej lecz równocześnie z nią. Tym bardziej, że Niemcy przy granicy też taką plażę mają. Po drugie. Najlepsza lokalizacja nie pomoże, jeśli właściciele nie będą pilnowali pupili. Konieczne jest ostre egzekwowanie zasad opieki nad psami i wprowadzenie całkowitego zakazu dla właścicieli psów zachowujących się agresywnie. Poparte skutecznym nadzorem no i do czasu poprawy sytuacji zerową tolerancją.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 09:02:00] • [IP: 62.69.253.***]

Jest dobrze, lokalizacja przy granicy byłaby idiotyczna.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 08:58:29] • [IP: 188.146.108.**]

Aktualne miejsce jest OK niech miasto zajmie się lepiej tymi co ciągną zwierzaki na odcinek plaży dla ludzi.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 08:51:22] • [IP: 94.254.226.**]

Stan prawny jest taki że mogę wejść z psem na całą plażę i nikt mi nic nie może zrobić. Wolność obywatelska ! Jest wyrok sądu!

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 08:50:15] • [IP: 62.69.251.***]

Moje zdanie - kundle won z plaży! Plaża dla ludzi!

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 08:47:16] • [IP: 176.221.123.***]

cala plaza dla psow a ta resztka psia dla ludzi!!

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 08:43:03] • [IP: 62.69.254.**]

to fajnie ze jest" oficjalna" plaza dla psow. ... nie fajnie ze te psy widzi sie na calej naszej plazy - i na palcach jednej reki moge policzyc interwencje odpowiednich slozb w tej sprawie. ... niestety

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 08:42:59] • [IP: 80.245.178.***]

plaza jest dla plebsu, popieram wladze. plebsu sie nie slucha, niech robia co chca a jak ich fantazja poniesie to karac mandatami.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 08:37:04] • [IP: 94.254.227.***]

Inna lokalizacja powinna być dla sekcji, która sport uprawia przy wiatraki Jest niebezpiecznie.jak tu iść z psem Kiedy na linki trzeba uważać Na Warszow

Gośćrx • Poniedziałek [20.11.2017, 08:31:32] • [IP: 83.23.168.***]

dobry pomysl zeby przeniesc kolo granicy ale jest problem bo trzeba by bylo cos zrobic w tej sprawie i dlatego po co cos robic jak mozna nic nie robic i kase brac...

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 08:30:05] • [IP: 178.238.246.**]

Wydzielona plaża dla psów to fikcja. Psy są przez cały sezon na całej plaży, puszczane luzem bez nadzoru. Nikt tego nie pilnuje i nie jest to przyjemne dla plażowiczów, czasami bywa nawet bardzo niebezpieczne. Odpowiedzialne służby nie zauważają tego problemu.

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 08:10:19] • [IP: 80.245.189.**]

Plaża jest dla LUDZI, a nie dla zwierząt, psy, koty, konie, krowy itp do lasu !!

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 07:57:02] • [IP: 37.47.149.**]

Plaza tylko dla mew i łabedzi!

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 07:51:29] • [IP: 94.254.230.**]

Lokalizacja jest ok. Wystarczy, ze kazdy wykaze minimum empatii i rozsadku. I mowie tu zarowno o wlascicielach psow, jak i o rodzicach z dziećmi. Wlasciciele pieskow niech bardziej zwroca uwage na swoich pupilkow. Tak samo rodzice na dzieci. Dzieci czesto zaczepiaja psy, czesto za przyzwoleniem rodzicow. Nie spytaja sie czy mozna poglaskac tylko od razu leca obmacywac obce zwierze. A jak sie zasloni i powie Nie to zdziwienie i foch. Ludzie nie kazdy pies lubi obcych. Nie kazdy pies lubi dzieci. Zwierzeta tak jak ludzie maja rozne charaktery. Nie wspominajac, ze duzy przyjacielski pies ma swoja mase i moze niefortunnie przewrocic dziecko. On bedzie chcial tylko sie pobawić. Takze wystarczy, ze obie strony beda myslec i będzie ok.

marian • Poniedziałek [20.11.2017, 07:49:14] • [IP: 37.47.186.***]

Po co zmieniać? Prosiłbym tylko aby na plaży można było się też legalnie odlać jak pies. Czasami na kogos nawrzeszczec, a w skrajnym przypadku ugryzc. Zrobmy odcinek plazy dla agresywnych i majacych wszystko w d...ie Dlaczego pies może, a czlowiek nie?

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 07:42:26] • [IP: 95.129.229.***]

Moim zdaniem jeżeli już takie miejsce ma być to tuż przy niemieckiej granicy aby nie paradowaali oni wzdłuż całej plaży ze swoimi psami. .no i oczywiście należy nakładać godne mandaty jak przystało na strefę euro :)

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 07:40:34] • [IP: 37.47.174.**]

plaza nie jest miejscem dla psow. Nowobogaccy ze swymi ratlerkami niech pozostana w domach i nie przyjezdzaja, aby sie pokazc na plazy

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 07:38:16] • [IP: 78.10.206.***]

Jesśli wakat to wolna posada, to wolny wakat to taki sam pleonazm jak akwen wodny. Prawda Droga Redakcjo?

Gość • Poniedziałek [20.11.2017, 07:35:39] • [IP: 31.0.37.**]

Bez przesady to jest dobra lokalizacja, tylko niemoeckie psy nas gryzą a jak zrobią plażę dla psów od niemiec to dopiero będą tam gryzły codziennie i każdego..., a niemki będą bić policjantów z Polski.

Oglądasz 1-100 z 100
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zapraszamy na uroczystość odsłonięcia tablicy pamiątkowej w Świnoujściu, upamiętniającej kapelanów Wojska Polskiego zamordowanych w zbrodni katyńskiej Wydarzenie odbędzie się 05 maja 2025r., o godz. 10:00 w kościele pw. bł. ks. kmdr por. Władysława Miegonia przy ul. Piłsudskiego 43 w Świnoujściu. Tablica poświęcona jest kapelanom różnych wyznań i religii zamordowanym w zbrodni katyńskiej. Na tablicy figurują nazwiska wszystkich dotychczas ustalonych z imienia i nazwiska kapelanów, którzy zostali zamordowani w zbrodni katyńskiej. Tablica jest pierwszą tablicą nad Bałtykiem i pierwszą umieszczoną w kościele należącym do dekanatu Marynarki Wojennej. Z inicjatywy Stowarzyszenia Pamięć Kapelanów Katyńskich takich tablic powstało już 41, nie tylko w Polsce ale również w Stanach Zjednoczonych oraz Londynie. Projekt tablicy wykonany przez pracowników IPN OBUWiM Szczecin, koszty wykonania tablicy ze środków IPN Szczecin. W uroczystości wezmą udział m.in. wiceprezes Instytutu Pamięci Narodowej dr Mateusz Szpytma i dyrektor szczecińskiego Oddziału IPN Krzysztof Męciński ■