POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [29.11.2017, 20:21:27] • Świnoujście

Podsumowanie ankiety dotyczącej zmiany nazwy ulicy Markiewicza

Podsumowanie ankiety dotyczącej zmiany nazwy ulicy Markiewicza

fot. Organizator

Sporna nazwa jeszcze istniejącej ulicy Markiewicza ma być zmieniona. Do tej pory nikt nie pytał o zdanie mieszkańców Świnoujścia. Stowarzyszenie Kierunek Świnoujście postanowiło przeprowadzić w tej kwestii ankietę.

W ramach ostatnich informacji, dotyczących dekomunizacji ulicy Juliana Markiewicza, udało się przeprowadzić 103 ankiety wśród mieszkańców omawianej ulicy.

Podsumowanie ankiety dotyczącej zmiany nazwy ulicy Markiewicza

fot. Organizator

Jak się okazuje, ani jeden z ankietowanych nie był zwolennikiem zmiany nazwy. Wyniki ankiety przedstawiają diagramy.

Podsumowanie ankiety dotyczącej zmiany nazwy ulicy Markiewicza

fot. Organizator

Wyniki ankiety (PDF)

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 74, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-74 z 74

Gość • Sobota [02.12.2017, 19:11:03] • [IP: 92.42.115.***]

Ja tez popieram MARKIEWICZA i nie chcemy innej nazwy ulic nie ZGADZAMY SIĘ !!

śWINOUSZCZANIN • Piątek [01.12.2017, 17:04:54] • [IP: 188.146.34.***]

Gość • Piątek [01.12.2017, 07:12:29] • [IP: 164.127.103.***] Platon stwierdził, że: „PAWDA JEST JEDNA, ZARÓWNO DLA GREKÓW JAK I DLA BARBARZYŃCÓW”. Moje informacje które tu zamieszczam oparta jest o dokumenty prawda historyczna - to, co rzeczywiście jest lub było, zdarzyło się; prawda o ludziach, faktach, zjawiskach i rzeczach; obiektywna rzeczywistość, poznawana niezależnie od sytuacji, która może deformować ją w jakiś sposób historyczne zarówno Konferencję Jałtańską jak i Konferencji Poczdamskiej. Piszac staram się wykorzystywać zasady logiki. (Logika (gr. λόγος, logos – rozum, słowo, myśl) – wedle klasycznej definicji – nauka o sposobach jasnego i ścisłego formułowania myśli, o regułach poprawnego rozumowania i uzasadniania twierdzeń. Jako taka wraz z retoryką logika stanowiła część filozofii[) Staram się również nie obrażać i złośliwie zaczepiać ewentualnych czytelników. Jedynie co mogę zrobić to poprosić Pana o nie czytanie i nie komentowanie moich komentarzy. Być może moje wpisy wtedy nie będą Pana denerwowały.

Gość • Piątek [01.12.2017, 14:17:58] • [IP: 176.221.123.**]

Wyniki głosownia mieszkańców ul.Markiewicza są takie jaką mają świadomość. Jeżeli widzą że na Pl.Słowiańskim 11 listopada w Dniu Święta Niepodległości idzie władza miasta i biskup w jednym szeregu to znaczy że mają te same poglądy i tak trzeba glosować.Ten sposób manipulacji wykorzystuje władza W roku 2016 też w Dniu Święta Niepodległości przewodnicząca SLD zrobiła gloryfikację komunisty Markiewicza wystawiając obraz z jego podobizną który trzymały harcerki. Jak mieszkańcy widzą że ks. biskup ldzie do pomnika w jednym szeregu z władzą i uczestniczy w tej gloryfikacji to tak głosują.Prezydent Żmurkiewicz powiadomił na piśmie wojewodę że na tej uroczystości był ks. biskup.

fororak • Piątek [01.12.2017, 13:04:53] • [IP: 77.113.123.*]

Należy zmienić nazwę tej ulicy, bo to nie przystoi w Kraju demokratycznym ulica Markiewicza? Mogła by być!Kacza, Kocia, Kurdupla, Alika, Busia, Fiony, Czarka (4 koty prezesa)...A może lepiej nazwać ją ulicą Piotrowicza - Pisowskiego komucha który zmienił niewygodną skórę jak amerykański grzechotnik krzycząc w niebo głosy" precz a komuną"...A będąc czerwonym oskarżał ludzi o takie występki i żądał srogich kar...Ot nastały czasy w tym Kraju nad Wisłą...amen

Gość • Piątek [01.12.2017, 07:12:29] • [IP: 164.127.103.***]

20:25 - Musze Panu wytłumaczyć, ochotnie zapewne poddanemu kiedyś sowietyzacji, że jeśli kierują Polakami gwałtowne uczucia, to wobec okropnego, totalitarnego systemu, który zafundowała i strzegła Pańska partia. W tym kontekście proszę bardzo, może Pan sobie fantazjować na temat nienawiści, pisać całe rozprawki na ten temat, a powody naszych straszliwie bolesnych emocji wobec systemu, który Panu jest miły, wyłuszczyłem w mojej" śmiertelnej wyliczance" poniżej - gdzie wymieniam cenzurę, monopartyjność, konfiskaty mienia, ateizację, itd. Proszę sobie to przemyśleć, warto się obudzić nawet w jesieni życia.-----22:31 - Właśnie. Poniżej udowodniłem, ze nie ma mowy o kosztach ponoszonych przez mieszkańców w związku ze zmianą nazwy, a jednak to stowarzyszenie o to pyta - w ten sposób MANIPULUJĄ, doprowadzają do złych emocji, by uzyskać oczekiwany efekt, czyli masowy sprzeciw. To jest forma KŁAMSTWA.

Gość • Czwartek [30.11.2017, 22:31:07] • [IP: 92.42.112.***]

Stowarzyszenie Kierunek Świnoujście to jakiś kiepski i nie znany kabaret założony po to aby służyć komuchom?

Świnioujsczanin • Czwartek [30.11.2017, 20:25:44] • [IP: 188.146.42.***]

No cóż mogę jedynie współczuć mój adwersarzu Nienawiść – bardzo silne uczucie niechęci wobec kogoś lub czegoś, często połączone z pragnieniem, by obiekt nienawiści spotkało coś złego. Nienawiść bywa przeciwstawiana miłości i opisywana jako męczące uczucie, następujące w wyniku bólu związanego z uczuciem zranienia, zemsty, wrogości i oszukania. Nienawiść przybiera czasem postać obsesyjną: chęć zemsty jest tak silna, iż osoba nią zawładnięta nie jest w stanie przestać o niej myśleć; wówczas nienawiść jest głównym motywem jej działań i bardzo silnym bodźcem wpływającym na percepcję rzeczywistości.(IP.164.127.103) Ja Pana nie obrażałem i nie zaczepiałem. Gdybyśmy żyli państwie totalitarnym to mogłoby to nosić cechy donosu Dobrze, że żyjemy w Kraju Demokratycznym

Gość • Czwartek [30.11.2017, 20:24:39] • [IP: 78.10.206.***]

Bo nie był z PIS'u.

Gość • Czwartek [30.11.2017, 20:10:35] • [IP: 31.17.255.***]

dajcie wywiad z profesrem Plucińskim na tema kto to i czym sie zasłuzył na ulice w naszym miescie z tego co jest mi wiadomo to wywalczył dla Polaków dostep do morza na prawobrzezu bo do ok 1974r musielismy chodzic na Warzów

Niegodziwy Pan Golonka • Czwartek [30.11.2017, 18:31:00] • [IP: 94.200.232.***]

Jak zmienia nazwę ulicy na Sam Wiesz Jaką to będę wieszał na niej koty..

Gość • Czwartek [30.11.2017, 18:16:40] • [IP: 164.127.103.***]

16:31 - Tu jest pies pogrzebany i śmierdliwie gnije, cytuję: " Polska dostała w PREZENCIE TO miasto ! " - To jest zdanie skandaliczne, ujawniające jeśli nie brak wiedzy, to głupote i naiwność albo nawet prowokację. To myslenie Polaków upodlonych, wprawionych w kompleksy. Otóż my nie dostalismy tego miasta w prezencie, ale jako formę wymuszonego odszkodowania, niezaakceptowanego bardzo długo przez Niemców, bo dopiero w XII 1970 r. Niemcy (RFN) zgodzili sie uznać nasza zachodnią granicę. To też nieoficjalne danie nam za ziemie wschodnie ekwiwalentu od Rosjan, ale oni do tego by sie wprost nie przyznali, bo musieliby przyznać, że zagarnęli połowę naszych ziem.--A co do 15:56 - ten pan sie zagubił, nie warto odpowiadać, ale jedno mnie intryguje:...w jaki sposób można przełamać limit znaków w poście?!

Świnołujszczanin • Czwartek [30.11.2017, 18:13:21] • [IP: 188.146.42.***]

Gość • Czwartek [30.11.2017, 16:31:17] • [IP: 92.42.114.***] To Ci przypomnę, że t. że mieszkamy również na wyspie Uznam zawdzięczamy bezpośrednio Stalinowi. Przy ustalaniu granicy strona zachodnia upierała się by rzeka Świna była naturalną granicą. By cała wyspa Uznam była niemiecka a wyspa Wplim polska. Była to jedna z tych wredniejsych zagrań państw zachodnich. Zostawianie miejsc zapalnych. Taka powtórka Wolnego Miasta Gdańska a po za tym utrudnianie portowi szczecińskiemu. No i tu Stalin zastosował słynne zagranie cara Mikołaja II wyznaczającego przebieg budowania linii kolejowych. Stalin przyłożył linijkę do jakiegoś punktu za Szczecinem a drugi koniec do jakiegoś punktu za Świnoujściem zaznaczył ołówkiem kopiowym i orzekł, że tak ma przebiegać granica

Bart • Czwartek [30.11.2017, 17:25:28] • [IP: 94.200.232.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [30.11.2017, 16:31:17] • [IP: 92.42.114.***]

Ludzie : obudżcie się ! Polska dostała w PREZENCIE TO miasto ! A tacy ludzie jak Julian Markiewicz zagospodarowali Świnoujście i dzisiaj są tego efekty. Nasze miasto jest piękne i bogate. Tylko durnie i nieuki nie rozumieją zasług Markiewicza. Patronem ulicy powinien pozostać Julian Markiewicz a nie jakiś Kaczyński...

Gość • Czwartek [30.11.2017, 15:59:24] • [IP: 79.186.4.***]

Jestem spoza Świnoujścia, przeczytałam wszystko o panu Markiewiczu i rozumiem, że chcą go" wyrzucić" z tej ulicy tylko dlatego, że żył w tamtych czasach.Rozumiem, że ny wszyscy powinniśmy zniknąć bo też jesteśmy z nieciekawych czasów? Czyste szaleństwo.Co jeszcze nam szykują? Strach się bać.

Świnoujścinin • Czwartek [30.11.2017, 15:56:58] • [IP: 188.146.228.**]

Miasto w którym się urodziłem w trakcie okupacji hitlerowskiej nalezało do najbardziej restrykcyjnym Gau czyli „Kraju Warty” i zostało wsfobodzone 20 stycnia 1945 roku. Przypominam że był to miesiąc styczeń z temperatura około -10 stopni i przy zawieruchach śnieżnych. Przypomnę, że ofensywa rozpoczęła się 17 stycznia i wojsko radzieckie by dotrzeć do mego miasta musiało pokonać by dotrzeć do nas około 140 km. Swiją edukaję rozpocząłem zgodnie z programem i systemem przedwojennym: 6 klas szkoły podstawowej, 4 klasy gimnazjum i 2 klasy liceum. Przypomnę, że jednym z przedmiotów była propedeutyka filozofii. Następnie byłem wychowankie takich profesorów o międzynarodowej sławie jak przedwojenny v-ce Premier Eugeniusz Kwiatkowski budowniczy Stalowej Woli i Gdyni. Prof. Oskar Lange doradca ekonomiczny kilku rzadów zachodnich, prof. Tadeusz Kotarbiński ………….. Zgodnie z przyjętą systematyką okres II Wojny swiatowej, okres ten został podzielony na trzy etapy: Trzeci etap to zwycięska kontrofensywa armii radzieckiej:. To zwycięska obrona Stalingradu. To największa w historii bitwa czołgów pod Kurskiem……………… Oczywiście w tym czasie Koalicja prowadziła walki na Froncie Zachodnim, oraz na Froncie Azjatyckim.. Prezydent Roosevelt i Premier Churchill widząc efekty militarne wojsk radzieckich postanowili dokooptować Związek Radziecki do Koalicji „MĘŻOWIE STANUPOSTĘPUJĄ ZGODNIE Z NAKAZAMI ROZUMI. ZWYKLI LUDZIE - ZGODNIE Z NAKAZEM UCZCIWOŚCI” (powiedział Churchill) Odbyły się trzy spotkania „Wielkiej Trójki „ W Teheranie w dniach 28. 11. – 11. 02. 12. 1943 W Jałcie, w dniach o4. o2 do 11. 02.1945 w pałacu Czartoryskich pod Jałtą W Poczdamie w dniach 17. 07 – 02. 08. – 1945 Dla nas, dla Polski najważniejsza były postanowienia dotyczące naszego Kraju. Gwoli prawdy historycznej muśzę dodać, że żadne z tych postanowień nie były konsultowane z Rządem Polskim w Lodynie jak ro1)nież z tymczasowym Rządem powołanym w Polsce. Było to oczywiste „chamstwo”nie tylko w stosunku do Rządu Londyńskiego jak również Rządu Lubelskiego A predewsystkiem dla Narodu polskiego..A co to były za postanowienia: >Polska utraci Kresy Wschodnie na rzecz Związku Radzieckiego. >Ustalono „rekąpęsatę” dla Polski w postaci dotychczasowych ziem niemieckich.. Ziemi Lubuskiej, Pomorza Zachodniego, Prus Wschodnich Ślązka, oraz byłego Wolnego Miast Gdańska. >Mocarstwa zgodziły się na utworzenie Tymczasowego Rządu Jedności Narodowej, urzędującego w Warszawie, który zobowiązany został do przeprowadzenia wolnych, nieskrępowanych wyborów. >Churchill i Roosevelt uznali zgodność działań NKWD z konwencją prowadzenia wojny na ladzie i na morzu – w zakresie zabezpieczenia spokoju i porządku na tyłach Armii Czerwonej na terytorium Polski.. Sojusznicy dali Stalinowi carte blanche na siłowe zniszczenie podziemia zbrojnego - przede wszystkim Armii Krajowej i Narodowych Sił Zbrojnych. Roosevelt zapewnił Stalina, że Stany Zjednoczone nigdy nie będą poperać tymczasowych władz polskich które byłyby wrogie Jego interesom Jeżeli nie wiecie o co tej Wielkiej Trójce chodził, to chodziło o pieniądze, chodziło o podział swych stref wpływów Na Przykład Stanom Zjednoczonym chodziło również o zniszczenie i podbicie Japonii. Stalin zobowiązał się o przystąpienie w ciągu dwóch trech miesięcy po kapitulacji Niemiec do wojny z Japonią. Za to otrzymał onietnię utrzymania status quo w Mongolii.Przywrócenia praw utraconych przes Rosję praw dotyczących Południowego Sachalinu i Port Arthur, oraz przekęcia praz ZSRR Wysp Kurylskich Bardzo przepraszam Administrację za dużo za długi tekst ale krócej się nie dało.

w pytaniu KŁAMSTWO • Czwartek [30.11.2017, 15:02:26] • [IP: 164.127.103.***]

Aha, dodam do moich wpisów bardzo ważną uwagę, skierowaną do autorów ankiety. MANIPULUJECIE co najmniej jednym pytaniem: Czy jestes gotów ponieśc koszty związane ze zmianą ulic. To pytanie jest świadomie dołączone, bo rzutuje na inne pytania, ono drażni, wprowadza emocje, a jest z gruntu fałszywe - sugeruje, że ze mianą nazwy łącza się jakiekolwiek koszty, które muszą ponieść mieszkańcy. Tak nie jest!! --Oto komunikat MSWiA: " Dokumentów będzie można używać tak długo, aż stracą swoją ważność. Dodatkowo pisma oraz postępowania sądowe i administracyjne w sprawach dotyczących ujawnienia w księgach wieczystych zmiany nazwy ulicy oraz uwzględnienia w rejestrach, ewidencjach i dokumentach urzędowych zmian są wolne od opłat."

Gość • Czwartek [30.11.2017, 14:53:34] • [IP: 80.245.188.**]

NAZWA ULICY MA ZOSTAĆ MARKIEWICZ J. NIKOMU NICZEGO NIE ZROBIŁ PRZESTAŃCIE SZALEĆ I WYDAWAĆ PIENIĄDZE PODATNIKÓW NA SZALEŃSTWA

świnoujŚcianin • Czwartek [30.11.2017, 14:25:30] • [IP: 164.127.103.***]

13:56 - Pan jest dowodem na to, że można mieć nawet 84 lata i NICZEGO nie zrozumieć z tego, co się tak fatalnie przydarzyło Polsce po narzuceniu nam obcego, utopijnego ustroju przez obce wojska i ideologów. W skrócie: nienawidzimy nie Markiewicza, lecz systemu, którego strzegł ze swoimi kolegami. To wstrząsające, że dla Pana nic nie znaczą: sfałszowane wybory, rabunek zwany nacjonalizacją, zmuszenie setek tysięcy Polaków do emigracji, cenzura, wyrzucanie ze swiadomosci narodu ich bohaterów i wielkich artystów, pisarzy oraz faktów historycznych (Miłosza, Bobkowskiego, Panufnika, Goetla, Ossendowskiego, Katynia, wojny pol.-bolszewic.itd.), ateizacja, prześladowanie Kościoła, mordowanie żołnierzy AK, inteligencji i księży, zacofanie techniczne przy pewnej archaicznej dynamice przemysłu, tłumienie politycznych i cywilizacyjnych aspiracji narodu (monopartyjność), zubożanie Polaków przez narzucone stłamszenie przedsiębiorczości, itd.-SKORO JESTEŚMY JEDNĄ ZAŁOGĄ, TO DLACZEGO WASZA PARTIA NAS NIEWOLIŁA?!!

Świnoujszczanin • Czwartek [30.11.2017, 13:56:26] • [IP: 188.146.228.**]

„DLACZEGO MAMY SIĘ NIENAWIDZIĆ ? ZESPALA NAS SOLIDARNOŚĆ, NIESIE TA SAMA PLANETA, JESTEŚMYZAŁOGĄ JEDNEGO STATKU.” To pytanie zadaje nam Antoine de Sajnt – Exupery. Części komentatorów, którzy nie wiedzą kto to był. autor tej sentencji proponuje zobaczyć na Goglach. Wiecie ja się wykształciłem zgodnie z wezwaniem znanego polskiego poety: „ucz się drogie dziecie ucz a nie zginiesz w tłumie. Nauka to potęgi klucz, ten wart kto więcej umie.” Mam już, albo dopiero 84 lata. Jestem więc od 77 lat świadkiem i uczestnikiem wszystkich wydarzeń w Polsce.Zastanawiam się jaki jest powód Waszej nienawiści do tego co się działo w PRL i do ludi, którzy w tym okresie działali i pracowali. Czyżbyście również nienawidzili swych Dziadków i Rodziców. Przecież to właśnie Oni odbudowywali, rozbudowywali Wasze i moje miasto. Pan Przewodniczący Markiewicz był przedwojennym samorządowcem. Był Członkiem i działeczem przedwojennej Polskiej Partii Socjalistycznej. W Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej znalazł się ze względu na powojenne zjednoczenie się dwóch największych parii lewicowych PPR – u i PPS – u Był najlepszym z działaczy Kierującym Urzedem i Miastem Dalsza część w następnych komentarzach

Gość • Czwartek [30.11.2017, 13:49:00] • [IP: 164.127.103.***]

Czytam: odrzucenie" Markiewicza" to LINCZ na nim. Uważam, że wielu tu piszących nie rozumie dwóch zjawisk: jedną rzeczą jest uznanie, że jeden z komunistów był wśród nich człowiekiem przyzwoitym, a drugą jest aż nadawanie nazwy ulicy jego imieniem, czyli czczenie jego postaci. Czczenie to po prostu ZA DUŻO, nawet jeśli naprawdę był on człowiekiem jak na standardy komunistyczne dobrze działającym. Z pewnością nikt nie gumkuje jego nazwiska w historii miasta, np.pan Pluciński nie doświadczył cenzury, gdy o nim pisał, bo dzięki Solidarności NIE MA CENZURY, ale też dzięki Solidarności my już wiemy, od 37 lat, że z pewnościa system komunistyczny był utopią, niósł totalitaryzm i zniewolenie. Za czasów Markiewicza nie tylko nie nadawało się imienia np. Piłsudskiego ulicy, ale nawet usiłowano przedstawić Marszałka w czarnych barwach albo przemilczeć. Markiewicz reprezentował tych, którzy kazali czcić obelisk z gwiazdą prosowieckiego bałwana na Pl.Słowiańskim - dlatego i Markiewicza nie można czcić.

Gość • Czwartek [30.11.2017, 13:39:24] • [IP: 94.254.225.**]

A kogo to interesuje kim był Markiewicz.. .Po co te zmiany tylko wydatki. .za dużo kasy manie..

Gość • Czwartek [30.11.2017, 12:48:14] • [IP: 93.94.184.**]

Ja tam za pisem nie jestem ale zmiany zawsze sa potrzebne, a pytanie ludzi z domkow ktorzy komune bardzo cieplo przezyli i czy chca zmiany to wiadomo co powiedza. Ta wotryna chyba nigdy nie byla obiektywna tylko wciska swoje poglady innym. Nara

Gość • Czwartek [30.11.2017, 12:24:17] • [IP: 90.155.125.***]

proponuje wysypisko smieci im lecha kaczynskiego

Gość • Czwartek [30.11.2017, 12:19:31] • [IP: 87.78.106.***]

Jako nastepny numer pisowski prosze o postawienie pomnika dla kota naczelnika Jaroslawa. Zasluzyl sobie, siedzac na jajach tego czlonka.

Gość • Czwartek [30.11.2017, 12:09:12] • [IP: 87.78.106.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [30.11.2017, 12:07:02] • [IP: 79.140.194.**]

J.Markiewicz byl komuchem. w takiej sytuacji nie moze byc w naszym Miesie ulicy o jego imieniu !! kropka. Twmat skonczony. Albo jest sie komuchem, albo nim sie nie jest. nie ma troche tu, a pozniej troche tam !!

Gość • Czwartek [30.11.2017, 11:53:26] • [IP: 78.10.206.***]

Patridioci mebluja nam Polske i zycie. Macie jeszcze 2 lata. Zeby pozniej nei bylo skomlenia, ze robimy z wami to samo a nawet gorzej.

Aleksander Skiepko • Czwartek [30.11.2017, 11:33:43] • [IP: 83.11.62.**]

Ja również jestem przeciwko zmianie nazwy tej ulicy. Ale jeżeli ma być skuteczny opór mieszkańców miasta, to stowarzyszenie powinno zastanowić się nad zebraniem podpisów mieszkańców pod petycją sprzeciwu skierowaną do wojewody. Wyszliśmy z PRL-u i dobrze, ale nie wszyscy byli w tym ustroju skurwysynami. Doceńmy tych którzy w tamtym czasie potrafili zachować w sobie człowieczeństwo.Dzisiaj tacy ludzie też by się przydali.

Gość • Czwartek [30.11.2017, 11:25:47] • [IP: 78.88.28.**]

Pan Julian Markiewicz to człowiek wielce zasłużony dla naszego miasta. To on, w najtrudniejszym, powojennym okresie, odbudowywał miasto. Miał serce i ciężko pracował sam i umiał zaangażować mieszkańców do dźwigania z powojennych ruin Ś-cie. Jeśli obecne władze będą musiały zmienić nazwę pod rozkaz KC przy ul. Nowogrodzkiej to niech przynajmniej będzie to nazwa neutralna. Proponuję : Pogodna, Kolorowych Domów, Pochmurna, Deszczowa, Ciepła, Zimna, Kwiatowa, Zwierzyniecka, Ptasia, Głupoty, Mądrości, Przezorna, Pijana Prosta, Okrągła, Łamana . .. itd., itp. Byleby nie jakieś imię i nazwisko, bo dorwie się do władzy następny oszołom i naszym kosztem będzie pisał sobie odpowiadającą historię. Amen !!

Gość • Czwartek [30.11.2017, 11:22:15] • [IP: 80.245.179.***]

ZMIENI SIE WLADZA I KOLEJNE ZMIANY NAZW A KTO ZA TO PŁACI??

Gość • Czwartek [30.11.2017, 11:13:10] • [IP: 93.94.184.**]

Niech sobie zmienią ul. Nowogrodzką na ul. Lecha Kaczyńskiego

Gość • Czwartek [30.11.2017, 11:08:47] • [IP: 83.3.70.***]

Ulica Misiewiczów wszelkich !

Gość • Czwartek [30.11.2017, 10:29:52] • [IP: 158.26.209.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [30.11.2017, 10:22:24] • [IP: 93.94.190.**]

8:38...112 Kto" oni"? Pewnie nie rozumiesz dobrze tekstu obok, bo ankieta nie jest organizowana przez władze miasta, przez państwo, lecz przez jakąś komuszą lub postkomuszą albo lewicującą grupę" Kierunek Świnoujscie", którzy nie mogą sie pogodzić z przełomem roku 1980 w świadomości większości Polaków - że tak to w skrócie, symbolem daty, nazwę, bo sterroryzowany naród, pozbawiony liderów wymordowanych w Moskwie ("proces szesnastu"), w Katyniu, w obławie augustowskiej, w trakcie tzw. wyzwolenia i w okresie czystek stalinowskich przez całe lata gdakał zgodnie z wytycznymi, że" socjalizm, że Polska tylko socjalistyczna", ale dzięki najpierw opozycji KOR (Macierewicz, Michnik), a potem Solidarności zaczął głośno wołać" precz z komuną, z ustrojem utopijnym" - a konsekwencją jest kretyńskie nazwanie ulicy mianem Markiewicza, Dzierżyńskiego, Armii Czerwonej, itd.

Gość • Czwartek [30.11.2017, 09:43:05] • [IP: 188.146.104.***]

Byście się wstydzili. Człowiek dawał serce, był mądrym człowiekiem, a że miał poglądy takie jak Jezus, to teraz nie można zbiorowego linczu uprawiać. Władze komunistyczne później odsunęły Pana Juliana od władzy, a teraz zaślepieni pseudo patrioci działają jak kurduple polityczni. To jedyny człowiek, który w tamtych czasach był tak pozytywną osobą. To aż dziw że tyle wytrzymał z takimi kanaliami, które go otaczały. Jeżeli zmienicie nazwę tej ulicy, staniecie się jeszcze gorszymi ludźmi od... i tu nie wymienię nazwisk, bo nie jestem taki jak ci co chcą zmiany ulicy. Współczuję.

Gość • Czwartek [30.11.2017, 09:37:46] • [IP: 178.238.246.**]

Zmienić nazwę ulicy !

Gość • Czwartek [30.11.2017, 09:06:12] • [IP: 184.168.46.**]

Jeżeli mowa o dekomunizacji, to niech te wszystkie przygłupy wyrzucą do śmietnika swoje wszystkie dyplomy, wykształcenia, świadectwa itd. Niech ta banda przygłupów zburzy swoje domy budowane za komuny, a jako, że się urodzili w komunie, to niech się zrzucą z dachu wieżowca, albo żywcem spalą w piecu w imię dekomunizacji...

Gość • Czwartek [30.11.2017, 08:55:49] • [IP: 88.156.235.**]

103 ankiety na tylu mieszkańców ?

Gość • Czwartek [30.11.2017, 08:45:56] • [IP: 94.254.227.***]

Do [30.11.2017, 08:03:05] • [IP: 164.127.103.***] SPADAJ NA DRZEWO BANANY PROSTOWAĆ PiSlamisto !

Gość • Czwartek [30.11.2017, 08:38:02] • [IP: 92.42.112.***]

A pytali mieszkańców o zdanie, jak zmieniali Marchlewskiego, Dzierżyńskiego, Żymierskiego i Armii Czerwonej ?

Gość • Czwartek [30.11.2017, 08:18:41] • [IP: 94.254.232.**]

ile tych zmian już było...pogubiłam się w nazwach ulic...dajcie spokój

Gość • Czwartek [30.11.2017, 08:03:05] • [IP: 164.127.103.***]

Po pierwsze ulica nie jest prywatna własnością mieszkańców, lecz CO NAJMNIEJ miasta, wszystkich mieszkańców, a więc wszystkich należałoby pytać; po drugie - co jest za tym" co najmniej"? Jest państwo, a więc jednak wola prawdziwych Polaków, nie ukąszonych sowieckim bagnetem i wbrew tym ukąszonym rozumiejących, co sie stało w 1980 r i w 1989, ale bardziej jeszcze, co sie stało w l.40 po wojnie, a zwłaszcza na" wyborach" - sfałszowanych, świadomie sfałszowanych przez komunistów, którzy potem zaczęli rabowac w imieniu państwa - to się nazywało" nacjonalizacja". I partyjni koledzy Markiewicza mordowali - naszych patriotów. Zatem Markiewicz jako członek fałszującej wybory partii nie ma najmniejszego prawa do swojej ulicy, choćby był dobrym tatusiem - najlepszym spośród komuchów.

Gość • Czwartek [30.11.2017, 07:42:43] • [IP: 93.94.186.**]

Popieram, Lecha Kaczyńskiego albo Ofiar Smoleńska.

Gość • Czwartek [30.11.2017, 07:27:51] • [IP: 88.199.162.*]

Ankieta robiona z rana jak sa emeryci w domu

Gość • Czwartek [30.11.2017, 06:49:55] • [IP: 87.78.106.***]

Do czego doprowadza zydo komuna rzadzaca w Polsce. Juz po zwyciestwie Dudy na Prezydenta, moski zydowskie latali po palacu Prezydenckim w Warszawie, wiec jest jak jest.

Gość • Czwartek [30.11.2017, 05:59:30] • [IP: 188.146.104.**]

, , wasze ulice nasze kamienice" tak mówino wygnanym mieszkancom warszawskich kamienic.

Gość • Czwartek [30.11.2017, 05:41:47] • [IP: 94.254.230.**]

Może zmieńmy ul. KUKLIŃSKI był naiwiększym zdrajcą narodu Polskiego i Armi Polskiej

Gość • Czwartek [30.11.2017, 04:12:22] • [IP: 80.146.224.***]

Milusinski, wez ty kolo i walnij sie w czolo. Swoje mieszkanie mozesz se nazwac jakimkolwiek chcesz imieniem a nasza ulice zostaw w spokoju. A z twojego idola taki bohater narodowy jak... szkoda slow...

Gość • Czwartek [30.11.2017, 03:03:06] • [IP: 91.188.7.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [30.11.2017, 00:04:43] • [IP: 92.42.113.***]

Proponuję nadać ulicy nazwę im. profesora Mateusza Kijowskiego i jednocześnie wnioskuję o nadanie mu tytułu honorowego mieszkańca i oczywiście ufundować stypendium z kasy miejskiej. Barbara byłaby wniebowzięta :)

Gość • Czwartek [30.11.2017, 00:03:51] • [IP: 80.245.189.***]

Żałosne i smutne zarazem...

Milusiński. • Środa [29.11.2017, 23:49:09] • [IP: 176.221.113.**]

Lecha Kaczyńskiego by była najlepsza nazwa. Bohater narodowy. Wszyscy by byli dumni, że mieszkają na tej ulicy.

Gość • Środa [29.11.2017, 23:38:16] • [IP: 83.8.115.*]

Szkoda tych cennych ludzi co zginęli z Rządu tego piekła nie było i i byłby spokój ponieważ byli to mądrzy ludzie godni zaufania. A teraz cyrki na cały świat i mówi sie. .. co w tej chorej Polsce dzieje sie to nigdy w życiu tak nie było i tylko spieprz... no tak, to racja a malo kto myslal że doczeka sie takich chorych rzadów w Polsce. I tak nas niszczy PIS. nie ma na nich bata. Sila wyzsza i beda rzadzic

Gość • Środa [29.11.2017, 23:28:50] • [IP: 91.217.161.***]

I Wy nadal uwazacie ze macie Polskie wladze??Politycy i urzednicy za kase z Izraela, sa wstanie sprzedac wlasne rodziny a co dopiero Polske. A jesli by tego nie zrobili, to czeka ich seryjny samobojca. Kiedy Wy sie obudzicie?? Jak zaczniecie gadac po arabsku??

Gość • Środa [29.11.2017, 22:39:31] • [IP: 62.69.231.***]

Przecież Rada Miasta nie zgodziła się na zmianę nazwyvulicy Markiewicza i ulicy I Armii Wojska Polskiego

Gość • Środa [29.11.2017, 22:32:25] • [IP: 78.88.28.**]

Analizujac pytania i odpowiedzi to mieszkancy uwazaja ze powinna nazwa zostac i dodatkowo nie chce placic za jej zminane

LOB • Środa [29.11.2017, 22:31:59] • [IP: 176.221.123.**]

Każdą nazwę jakoś przełknę, byle nie kaczki!

Gość • Środa [29.11.2017, 22:10:37] • [IP: 176.221.122.***]

Nie rozumiem tytułu tego artykułu. To mieszkańcy są za zmianą nazwy czy nie, jak to sugeruje treść.

Gość • Środa [29.11.2017, 21:58:11] • [IP: 91.188.7.***]

Jak ma być Kaczyńskiego to lepiej niech tak zostanie

Gość • Środa [29.11.2017, 21:52:34] • [IP: 92.42.114.***]

Jaka dekomunizacja ?To przejaw wojewódzkiej głupoty i ideologii P i S -u ! A może tak, , Pan"Wojewoda zapozna się z dorobkiem Pana Markiewicza i przyrówna swój osobisty dorobek ! Chciałbym poznać osobiste dokonania Wojewody/ pomijając stosowanie wazeliny/ bo jakoś nawet jego nazwisko nie jest znane mieszkańcom Świnoujścia.

Gość • Środa [29.11.2017, 21:41:52] • [IP: 93.94.184.**]

PiS tak chce a jeżeli PiS tak chce to reszta ma guano do gadania i tyle w temacie.

Gość • Środa [29.11.2017, 21:27:45] • [IP: 62.69.251.***]

W którym miejscu Mieszkańcy opowiedzieli się za zmianą nazwy? Przeciez takie pytanie w ogóle nie pada w ankiecie.

Gość • Środa [29.11.2017, 21:25:02] • [IP: 95.129.228.**]

proponuje nazwę, TESLA.

Gość • Środa [29.11.2017, 21:20:16] • [IP: 185.210.39.**]

Pewnie ta ankiete w nocy ogarneli i juz zadecydwali ze miesziancy tak chca. * czy taka metoda juz dotarla do swinoujscia? Bo wyglada na to ze tak.

Gość • Środa [29.11.2017, 21:14:36] • [IP: 176.221.122.***]

To w końcu opowiedzieli się za, czy przeciw?

AGENDA 21 • Środa [29.11.2017, 20:56:53] • [IP: 80.245.178.***]

WŁAŚNIE, WŁAŚNIE, REŻIM CHAZARSKICH STALINOWSKICH PRZYBŁĘDÓW NIE poWINIEN TERRORYZOWAĆ POLAKÓW W KWESTII NAZEWNICTWA ULIC.

Gość • Środa [29.11.2017, 20:56:48] • [IP: 176.221.122.***]

U mnie byli z ankietą. A inna inność to jakiś nie logiczny tytuł.

Gość • Środa [29.11.2017, 20:51:38] • [IP: 176.221.123.**]

co ta władza nasza niby wybrana poczynia?! parodia, nigdy tak nie było ?!jeżeli nazwisko nagle nie pasuje to po co kolejne nazwisko ?! zenujace, czy nie mozna zamienic na liczby i bedzie spokoj na lata.to jest jak z pomnikami. .jedni stawiaja kolejni burza...za nasze pieniażki...

Gość • Środa [29.11.2017, 20:45:48] • [IP: 92.42.116.***]

Śmieszne ankiety. Oglądałem wypowiedzi Pana Janty-Lipińskiego na sesji. Zamiast bronić, robić wszystko co w naszej mocy aby ratować ulice to on już szykuje sobie podłoże do kampanii tworząc przedziwne ankiety przed faktem dokonanym.

Gość • Środa [29.11.2017, 20:40:07] • [IP: 178.62.248.***]

20:23:22 W takim razie, zejdź niżej do „Żabki”, i zrealizuj swój wybór.

Gość • Środa [29.11.2017, 20:36:38] • [IP: 83.8.122.***]

Ja jestem za zmiana ulicy KRZYWA Na inna nazwe tej ulicy

Gość • Środa [29.11.2017, 20:25:25] • [IP: 92.42.118.**]

No i powinno być po temacie. Najbardziej zainteresowani, czyli mieszkańcy tej ulicy, nie chcą jej zmiany. Koniec. Wojewoda, czy Rada Miasta czy inny" władny", nie powinien, robić niczego wbrew woli wyborców i mieszkańców. Amen.

Gość • Środa [29.11.2017, 20:23:22] • [IP: 94.254.227.**]

Za niczym się nie opowiadałem i nigdy nie widziałem takiej ankiety

Oglądasz 1-74 z 74
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ 11.00 - Przejście na Plac Słowiański – zamknięcie ul. Armii Krajowej 11.15 - Plac Słowiański Uroczystości pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczypospolitej” z udziałem asysty honorowej, z udziałem władz administracyjnych i samorządowych, służb mundurowych, Orkiestry Wojskowej, pocztów sztandarowych, organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. 1) zajęcie miejsca przez asystę honorową, 2) uroczyste podniesienie Flagi Narodowej na maszt i odegranie Hymnu Państwowego, 3) Apel Pamięci, 4) wystąpienie okolicznościowe Prezydenta Miasta Świnoujście, 5) składanie wiązanek kwiatów przez delegacje pod pomnikiem, 6) koncert Orkiestry Wojskowej pieśni patriotycznych z okazji Święta Narodowego Trzeciego Maja, 7) wyprowadzenie pododdziału honorowego i pocztów sztandarowych, 8) zakończenie uroczystości. ■ Zapraszamy na uroczystość odsłonięcia tablicy pamiątkowej w Świnoujściu, upamiętniającej kapelanów Wojska Polskiego zamordowanych w zbrodni katyńskiej Wydarzenie odbędzie się 05 maja 2025r., o godz. 10:00 w kościele pw. bł. ks. kmdr por. Władysława Miegonia przy ul. Piłsudskiego 43 w Świnoujściu. Tablica poświęcona jest kapelanom różnych wyznań i religii zamordowanym w zbrodni katyńskiej. Na tablicy figurują nazwiska wszystkich dotychczas ustalonych z imienia i nazwiska kapelanów, którzy zostali zamordowani w zbrodni katyńskiej. Tablica jest pierwszą tablicą nad Bałtykiem i pierwszą umieszczoną w kościele należącym do dekanatu Marynarki Wojennej. Z inicjatywy Stowarzyszenia Pamięć Kapelanów Katyńskich takich tablic powstało już 41, nie tylko w Polsce ale również w Stanach Zjednoczonych oraz Londynie. Projekt tablicy wykonany przez pracowników IPN OBUWiM Szczecin, koszty wykonania tablicy ze środków IPN Szczecin. W uroczystości wezmą udział m.in. wiceprezes Instytutu Pamięci Narodowej dr Mateusz Szpytma i dyrektor szczecińskiego Oddziału IPN Krzysztof Męciński ■