POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [19.12.2017, 22:51:48] • Świnoujście

Czytelnik: Jestem zażenowany, jak kursują świnoujskie promy. Przez to, że prom szybciej odpłynął spóźniłem się do pracy

Czytelnik: Jestem zażenowany, jak kursują świnoujskie promy. Przez to, że prom szybciej odpłynął spóźniłem się do pracy

fot. Sławomir Ryfczyński

Temat przeprawy promowej zawsze wzbudza wśród mieszkańców spore emocję. Dla wielu świnoujścian jest to w końcu codzienność. Jeden z Czytelników postanowił poinformować nas, jak kursują świnoujskie promy. Zdaniem mieszkańca kursują one jak chcą. - Po raz kolejny spóźniłem się do pracy, przez za szybkie odpłynięcie promu. Informacja „aktualne kursowania promów” w ogóle nie jest stosowana. Kiedy zadzwoniłem z zażaleniem do żeglugi, to odpowiedziano mi, że to zależy od pogody...- opisuje Czytelnik.

Mieszkaniec zastanawia się też, czy faktycznie w piątek, 15 grudnia warunki atmosferyczne były aż tak złe?

- Czy na kanale był jakiś sztorm czy co? Proszę nagłośnić sprawę, może coś w końcu z tym Żegluga Świnoujska zrobi – dodaje Czytelnik.

Jak te zarzuty odpiera Żegluga?

- Zapewniamy, że Żegluga Świnoujska czyni wszystko, aby zadowolić korzystających z przepraw promowych - czytamy w odpowiedzi.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 97, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-97 z 97

Gość • Wtorek [26.12.2017, 10:43:41] • [IP: 94.254.235.**]

można wpław albo pontonem

Gość • Sobota [23.12.2017, 09:25:44] • [IP: 62.69.251.***]

Najlepiej wyjść wcześniej do pracy bo u nas nigdy nie wiadomo czy będzie kolejka, czy nie, a może karetka wjedzie na prom.Zamiast się cieszyć że promy odbijają częściej i jest mniejsza kolejka to tylko narzekacie

Gość • Piątek [22.12.2017, 14:04:38] • [IP: 31.0.127.***]

w większości przyjezdni obsługują to miasto>?< ŚMIECHŁEM HAHAHAHAHA

Gość • Czwartek [21.12.2017, 13:52:07] • [IP: 37.248.161.*]

Znowu spóźniłem się śpi pracy. . hahah Mniej pić poprzedniego dnia.. wyjechać 5 minut wcześniej co kolwiek A nie płaczesz... odkąd pamiętam jak przepływem promem jedyne opóźnienia to jak ktoś niżej napisał są przez karetkę/duże promy ewentualnie pogodę i nie nie musi być jakiś huragan by utrudniać kierowanie promami

Gość • Czwartek [21.12.2017, 12:28:19] • [IP: 176.221.113.***]

Jak był stary rozkład gdzie promy tylko o 7-8 i 15-16 pływały inaczej to było dobrze a teraz jakaś porażka... Ci mądrale co mają niezliczoną ilość czasu i mając na 8 do pracy idą na prom o 6 bo przecież trzeba wyjść wcześniej, proponuję żeby postawili się w sytuacji ludzi dojeżdżających z okolicznych miejscowości, którzy i tak już muszą wyjechać dużo wcześniej aby w ogóle do Świnoujścia dojechać a tu jeszcze prom zamiast 8:15 odpłynął 8:10...a potem następny zamiast planowo 8:30 to 8:35 nibi kilka minut a robi różnicę... A argumenty typu zmień pracę itp proszę zachować dla siebie bo jakoś Wasze wspaniałe miasto w większości" obsługują" ludzie dojezdni, którzy są uzależnieni od promów... a sytuacja opisana przez czytelnika nie zdarza się sporadycznie tylko praktycznie codziennie... a jakoś tych karetek tyle nie naliczyłam...

maruda • Czwartek [21.12.2017, 09:43:21] • [IP: 94.254.229.**]

nieeee cierpieee tych promów!

Gość • Czwartek [21.12.2017, 09:35:34] • [IP: 78.88.31.***]

d... blada. .. promy plywaja jak chca a pociag nie chce poczekac na pasazerow ktorzy utkneli na srodku kanalu gdyz czlowiek specjalnie by sie nie spoznic przychodzxi wczesniej jednak zaplanowany prom odplywa wczesniej a kolejny za to troche pozniej i czeka nas droga do szczecina z buta... bo ani pociag zni buz wiecznosc czekal nie bedzie

Gość • Czwartek [21.12.2017, 09:24:57] • [IP: 194.242.62.**]

NIKT TU NICZEGO NIE WYMAGA PO ZA TYM ŻEBY PŁYWAŁY ZGODNIE Z ROZKŁADEM I TYLE. Ja też pływam promami od 20 lat i nigdy nie było takiego bałaganu jak jest teraz.

Gość • Czwartek [21.12.2017, 00:30:14] • [IP: 62.69.254.***]

Środa [20.12.2017, 16:52:10] • [IP: 83.11.88.***]do debila pod ty ip zrob papiery kapitana a pozniej pisz, moze byla karetka moze plynol statek pomys troche nigdy nie widzialem zeby prom odbil jak ludzie wchodza na prom

Gość • Środa [20.12.2017, 21:20:11] • [IP: 92.42.114.**]

A ja mam pomysła-dla oszczędności promy powinny przybijać w miejscu koło kapitanatu portu.Dziwię się że wybudowano przystań promową w obecnym miejscu-droga jest dłuższa i czas przeprawy się wydłuża, koszty rosną. Obecnie podjechanie czy dojście 300 metrów dalej nie jest problemem.

Gość • Środa [20.12.2017, 18:44:01] • [IP: 93.227.29.**]

Barank boże nikt tu się nie żali tylko wymaga trzymania rozkładu kursowania promu, ja bym cię wylał na zbity pysk z pracy za jednominutowe spóźnienie mądralo z 16:51:12. A tobie emerycie z 60cio letnim stażem polecam bieganie.

Gość • Środa [20.12.2017, 17:11:10] • [IP: 92.42.118.***]

16:52:10 czego dobrego tych szyprach z przedsiębiorstwa 8 flota można się spodziewać...

Gość • Środa [20.12.2017, 16:52:10] • [IP: 83.11.88.***]

Uszczęśliwieni są wtedy gdy wjeżdża pociąg na peron a oni szybko zamykają klapy aby ludzie stali kolejne 20 minut. Jaka radość jest na mostku Kapitana, że stoimy przy promie.Żenada.

Gość • Środa [20.12.2017, 16:51:12] • [IP: 78.88.30.***]

jak tu komu dogodzic albo za szybko albo za pozno wszystkiemu winni promiarze a moze ten DU.. radny co wymyslil ze maja plywac co 15 minut?? i prom sie niewyrabia bo niemozliwe!CZY naprawde w tak ladnym miescie musza mieszkac takie czuby co winia wwszystkich za wszystko tylko nie siebie Nie zwalaj winy na promiarzy ze sie spozniles z ich powodu Jakbys u Mnie pracowal wylalbym na pysk ze durne lamentowanie.Przeplyniesz nastepnym byleby bezpiecznie

Gość • Środa [20.12.2017, 16:51:00] • [IP: 92.42.112.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [20.12.2017, 16:49:03] • [IP: 95.160.159.**]

Wiele lat pływałem promami do pracy i nigdy się nie spóźniłem z winy promu. Po prostu mądre są rady, aby wyjść z domu wcześniej. Jeśli to nie pasuje to trzeba zmienić miejsce zamieszkania. Trudno aby chory, pożar czekał aż przyjdzie godzina odcumowania promu. To wasze myślenie jest chore. Jakoś z promami żyję 60 lat i sobie chwalę. Znam na świecie wiele wysp, gdzie łączność z kontynentem utrzymuje się przez komunikację promową i nigdy nie słyszałem narzekań mieszkańców. Tylko u nas na Uznamie ludzie bez wyobraźni domagają się miejsc parkingowych dla każdego wraka i kopania cieknącego tunelu !!

Gość • Środa [20.12.2017, 16:42:30] • [IP: 37.248.154.**]

jak ci prom ucieka to idz na zasiłek i nic ci nie ucieknie albo przeprowadz się tam gdzie nie ma promów !!

Gość • Środa [20.12.2017, 16:25:11] • [IP: 37.248.164.***]

To że prom odbił wcześniej i nie było karetki nie znaczy że nie było karetki na promie z drugiej strony. Ludzie obudźcie się i przestań narzekać jeden z drugim. Co mieszkasz tu od wczoraj?

Gość_G • Środa [20.12.2017, 16:07:20] • [IP: 176.221.122.***]

kursowanie promów co 15 min śmiech na sali.Prom płynie od 7do 9min przy normalnych warunkach i jak nic niekręci się po kanale, więc na rozładunek i załadunek zostaje +-6min. Klapy idą w dół i piesi zamiast iść swoim pasem rozlewają się jak ****, potem zaczynają wyjeżdżać samochody, tu rzadko ktoś coś spie**. Ok minęło z 3min jest dobrze, teraz czas na załadunek, ruszają auta, zapomnijmy że ktoś pomylił kolejność, zagapił się itp.co 10 auto to obca rejestracja, jakiego wy byście użyli zdania by szybko przekazać kierowcy że jest głąb i na znaki nie patrzy po czym pokierować go na Karsibory??Ok wjeżdżamy i co 6 auto nie dojeżdża, już nie będę pastwił się nad tęp** kierowcami, marynarz musi dociągnąć ich bo inaczej ktoś zrobi zięcie i będzie się żalił ze gdzieś jest dziura i wy myślicie że to jest wykonalne w te 3-4 min??Pływam promem prawie co dziennie do pracy i śmiać mi się chce z niektórych komentarzy, obwiniacie wszystkich ale nigdy siebie. Czytelniku, zatrudnij się w ŻŚ i pokaż że potrafił być lepiej to ogarnąć!

Gość • Środa [20.12.2017, 15:52:05] • [IP: 83.11.151.***]

Tak tak ja też dodam swój grosik, promy kursują jakby łaskę robił kapitan, ostatnio zamknął mi klapę przed nosem. W końcu pracują dla ludzi. A tłumaczenie jest za każdym razem identyczne; karetka lub statek, kpina!!

Gość • Środa [20.12.2017, 15:50:12] • [IP: 93.227.29.**]

Jak dawno temu pływałem promem na wyspę, to jeden cwaniak ze sterówki celowo odbijał szybciej bo akurat osobowy ze Szczecina przyjeżdżał punktualnie i był minutę wcześniej niż odbijał prom, promowy błazen nie chciał czekać aż ludzie wsiądą. Czytelnikowi proponuję składać skargę na konkretnego sternika, wtedy może dotrze coś do tych zkutych łbów.

Gość • Środa [20.12.2017, 15:13:38] • [IP: 83.14.51.**]

promy co 15 minut to nieporozumienie i to gigantyczne; zmiana" na lepsze" dla garstki ludzi; wiemy, że pod poprzednie kursy promów były również dopasowane kursy autobusowe; teraz to prom odbija albo 16:45 nawet 16:55 a następny dopiero 17:05 albo i później... to są zmiany na lepsze?!?! dla kogo? chyba dla poprawy wizerunku lokalnego samorządu; nawet pracownicy promów są niezadowoleni z tych zmian-niemożliwością jest rozładowanie promu i załadowanie go w ciągu 5 minut

fororak 🐲 • Środa [20.12.2017, 14:46:48] • [IP: 95.40.149.***]

Dla tych co im nie pasuje rozkład kursowania promów i nagminnie się spóźniających czy to na pociąg, czy do pracy oraz mają inne problemy przeprawowe, pod numerem alarmowym 112 mogą sobie zamówić helikopter transportowy dwu wirnikowy o udźwigu 10 ton LEW MORSKI- który za fri i w tempie expresowym dostarczy ich szybko, sprawnie we wskazane miejsce...amen

Gość • Środa [20.12.2017, 13:33:52] • [IP: 194.242.62.**]

DOKŁADNIE !!MASAKRA !! Pływam do pracy i z pracy codziennie i to co dzieje się w godzinach 17-18 przechodzi ludzkie pojęcie. Promy pływają jak chcą. Całkowicie nie zgodnie z rozkładem. Wielokrotnie wydzwaniałam do dyspozytora, ale wiecznie słyszałam : że pewnie coś płynęło /chociaż nic nie płynęło/ albo, że może karetka /chociaż żadnej karetki nie było /. Mam wrażenie, że ktoś komuś chce zrobić na złość.

Gość • Środa [20.12.2017, 13:31:18] • [IP: 88.156.232.**]

a czytelnik nie mógł wyjść wcześniej z domu niż teraz narzekać. Tak to jest jak się wychodzi na ostatnią chwilę

Gość • Środa [20.12.2017, 12:49:01] • [IP: 80.245.179.***]

Spóźnialscy i narzekacze - WESOŁYCH I RADOSNYCH ŚWIĄT !! Nie narzekajcie, nie marudźcie tylko cieszcie się że nie trzeba czekać - podjeżdżamy i ahoj odpływamy - i tak trzymać ! Życzę nie spóźniania się na nasze promy wszystkim czytelnikom.

Gość • Środa [20.12.2017, 11:46:18] • [IP: 94.254.226.**]

* prawda, dzisiaj wyszedłem jeden prom szybciej i co? Pocałowałem szlaban... 4 minuty wcześniej odbił, ani karetka ani żaden inny pojazd nie był na sygnale, pływają jak kapitan chce i tyle w temacie...ma swój niewidoczny dla innych rozkład...

Gość • Środa [20.12.2017, 11:28:10] • [IP: 94.254.129.***]

Od d* a nie pogody. Parodia

Gość • Środa [20.12.2017, 11:24:43] • [IP: 91.37.131.***]

Gość • Wtorek [19.12.2017, 23:40:55] • [IP: 92.42.114.***] a twoja stara się to tępa. ..

Gość x • Środa [20.12.2017, 11:16:21] • [IP: 92.42.116.***]

Gość • Środa [20.12.2017, 06:57:44] • [IP: 37.47.161.***]wsiadłem do samochodu o 15-ej i jak wysiadałem w szczecinie to juz byłą 17-ta - czy to nie jest chore ?!" - Po raz kolejny spóźniłem się do pracy" - czy koledzy też sie tak często spóźniają, czy tylko czytelnik to taka ofiara i za swoje błędy szuka winnego ??!!

Gość • Środa [20.12.2017, 11:14:19] • [IP: 95.129.226.***]

no bo linia nr 7 pracuje jako GIMBUS szkolny zamiast robić regularne kursy dla mieszkańców. Gminy nie stać w inny sposób dowozić dzieci do szkoły lepiej utrudnić dojazdy mieszkańcom. Z resztą ten cały rozkład jazdy jest do kitu i oni też tego nie widzą, mają ogólną ślepotę i niedosłuch. Taki jest nasz urząd i komunikacja.

Gość • Środa [20.12.2017, 11:11:23] • [IP: 78.10.206.***]

Jak nie mozesz wyjsc z domu 5 minut wczesniej, to wyjdz 5 minut pozniej - poplyniesz nastepnym. I sie przyzwyczajaj do nowego rozkladu. Dzis KE zastosuje wobec Polski pkt. 7, za rok obetna fundusze i pierwszy poleci twoj tunel. Tak sie konczy przeginanie paly.

Gość • Środa [20.12.2017, 11:09:24] • [IP: 188.146.64.**]

Gość • Środa [20.12.2017, 06:57:44] • [IP: 37.47.161.***] Do pracy mam na 7 a żeby zdążyć i się nie spóźnić muszę płynąc o6:35 (prom i tak zazwyczaj odbija o 6:40) czyli muszę wyjść z domu o 5:50. Jak wracam z pracy o 15, 15:03 jestem pod promem bo zawsze wychodzę sobie 2-3 min wcześniej z pracy, to wjeżdżam zazwyczaj na 16:00. Czy to nie jest chore? --- hhhhmmmmm, przeprowadź się??

mieszkaniec • Środa [20.12.2017, 10:49:06] • [IP: 93.94.191.***]

wszystkim nie dogodzi, wystarczy wcześniej ruszyć wszystkie części ciała i wyjechać wcześniej a nie gnać na łeb na szyję na ostatnią chwilę.jeżeli prom odbije wcześniej bo przewozi karetkę lub będzie przepływał statek to też wina żeglugi?radzę zacząć od siebie anie czepiać sie ciężko pracujących ludzi.życzę miłego dnia. p.s. ja i moja rodzina wyjeżdzamy na wcześniejszy prom i sie nie spóżniamy - niestety kraina 44 wysp ma swoje uroki

meteorologia obnaża ŻŚ • Środa [20.12.2017, 10:38:30] • [IP: 164.127.227.***]

Sprawdziłem w zapisach pogodowych, co sie działo w piątek, otóż od rana do południa siła wiatru była mała, bo ok.6 km/h, kierunek wiatru S-SW, z wykresu wynika, że blisko ściśle południowego, czyli mówiąc obrazowo z kierunku przystani rybackiej czy terminala promów morskich. Nie wiem, w którą strone czytelnik sie przeprawiał, bo wobec tego jeśli w stronę wyspy Wolin, to mogła byc lekka siła wstrzymująca pęd promu, ale lekka, a jeśli w stronę wyspy Uznam, to wiatr wrecz pomagał, przyspieszał.

k.k • Środa [20.12.2017, 10:37:02] • [IP: 193.212.79.***]

Wam nigdy nie dogodza i zawsze dla was bedzie zle i bedziecie marudzic jak stare dziady !!Stojcie w kolejkach i wtedy bedzie dobrze i moze nie bedziecie barudzic ze sie spoznicie do pracy !! Zenada

Gość • Środa [20.12.2017, 10:34:47] • [IP: 178.238.252.***]

A zegarki sa synchronizowane z zegarkiem kapitana.

Gość • Środa [20.12.2017, 10:34:23] • [IP: 193.212.79.***]

boze ludzie raz marudzicie ze musicie stac w kolejkach a teraz gdy promy laduja i odbijaja aby rozladowac te kolejki to marudzicie !! Zastanowcie sie czego chcecie !! Dla mnie to lepiej poniewaz nie nawidze stac w kolejkach !!

Gość • Środa [20.12.2017, 10:28:12] • [IP: 164.127.227.***]

8:20 - Ja wolę nietrzymanie się rozkładu w godzinach 8-10 z jednak permanentnymi przewozami, niż dawny system co 20 minut. Choć pora sprawdzić, dlaczego ta częstotliwość co 15 minut powoduje tak dużą liczbę niepunktualności.

Gość • Środa [20.12.2017, 10:24:30] • [IP: 93.94.186.**]

Jeszcze trochę wytrzymacie.Dojna zmiana wam tunel wybuduje, tylko się módlcie, żeby ta wredna unia kasy nie zabrała.

Jork • Środa [20.12.2017, 10:09:06] • [IP: 78.88.31.**]

Na żaden środek komunikacji publicznej nie wychodzi się w ostatniej chwili a takich pędzących na dzwonek widzimy każdego dnia. Najgorsi są rowerzyści wczoraj sam widziałem stojąc na światłach przy promie jak rozpędzony rower nie bacząc na wyjeżdżające z promu samochody wjechał wprost pod jeden to dobrze, że kierowca na czas zareagował bo mogło dojść do kolejnej tragedii. Czy rowerzystów nie obowiązują czerwone światła ? Potem znowu kierowca winny. Na prom natomiast trzeba wyjść wcześniej i tyle ja się cieszę, że trochę czekamy teraz krócej i dlaczego nie narzekają ci na których trzeba wiecznie czekać bo każdego dnia wpadają na zamykający się prom.

Gość • Środa [20.12.2017, 10:04:29] • [IP: 80.245.177.***]

jade jutro do chin po uzywane promy, wypozycze je po co kupowac, dwu-trzypietrowe wezme okej

Gość • Środa [20.12.2017, 10:02:08] • [IP: 87.205.235.***]

załdowany ODJAZD. ... i tak powinno być

Gość • Środa [20.12.2017, 10:01:55] • [IP: 77.253.129.***]

Taki mamy klimat!

Gość • Środa [20.12.2017, 10:00:21] • [IP: 92.42.116.**]

Mieszkam w Świnoujściu ponad 60 lat i marzę o tym żeby spóznić się chociaż raz na prom.Uwagi kierujcie do Parlamentu a nie do Ż Ś.

Gość • Środa [20.12.2017, 09:52:24] • [IP: 188.146.240.***]

Nudne to już jest taki urok miasta... I tyle :)

Gość • Środa [20.12.2017, 09:52:07] • [IP: 83.11.65.***]

Ja się notorycznie spóźniam (taka cecha wrodzona) ale dzięki promom mam zawsze wytłumaczenie i nikt się nie czepia.

Gość • Środa [20.12.2017, 09:47:34] • [IP: 83.11.65.***]

Po zmianach nie jest idealnie, ale dużo mniej czekam w kolejce.Brawo ŻŚ. Autobusy też nie jeżdżą co do minuty.

Gość • Środa [20.12.2017, 09:42:46] • [IP: 37.47.178.***]

Prosty przykład prom odbija o godz 0900 i zamiast płynąć na drugą stronę przez 10 minut próbuje wyłowić koło ratunkowe efekt jedno odbicie mniej

Gość • Środa [20.12.2017, 09:41:15] • [IP: 79.191.255.***]

To wstanie wcześniej a nie na styk do roboty płynie

Gość • Środa [20.12.2017, 09:36:47] • [IP: 92.42.118.**]

I tak jak ktoś pisze poniżej, promy powinny odbijać po załadowaniu, a nie stać i czekać nie wiadomo na co! Pełny płynie, pusty czeka na wyznaczoną godzinę. Nie wspomnę, że czasami nie robią kursów po środku! Opuszczają jedną 15-to minutówkę, stoją kolejne 15 min, na kolejną godzinę odbicia. Przecież nic się nie stanie. I tak nikt nie zauważy w natłoku tych godzin, a oni sobie zaparzą kawkę, czy herbatkę i nic to, ze ludzi się wkurzają i pokazują im zegarki! Chowają się na mostku, albo udają, że tego nie widzą! A załogi na pokładzie ani widu, a ni słychu.

Jelop • Środa [20.12.2017, 09:35:38] • [IP: 93.94.190.***]

Sa dwa rozwiazania. Drozsze to puscic na stale trzeci prom i niech wszystkie plywaja co 20 minut. Tansze to prosta aplikacja na smartfona gdzie szyper bedzie wpisywal planowana godzine odbicia kolejnego promu wtedy bedzie wiadomo czy wyjsc z domu szybciej czy jeszcze pare minut poczekac i wypic herbate.

Gość • Środa [20.12.2017, 09:34:00] • [IP: 164.127.227.***]

7:57---1) Autobusy permanentnie sie spóźniają, a deklaracje na planie odjazdów są nierealne i zaowocowały kiedyś moim spóźnieniem sie na ważne spotkania. Od tego czasu nie wierzę autobusom i wole pójśc pieszo. Od kiedy kierowcy są też sprzedawcami biletów, a trasa tej komunikacji jest pokrętna i spowolniona, nie widzę sensu korzystania z tej jazdy (swoja drogą działającej jakby ogłuszająco, człowiek wypada z pojazdu jakby walnięty deską, ciągłymi zatrzymaniami, długą jazdą i długą pracą silnika, hałasem rozmów, nerwowym śledzeniem z napięciem zegarka, ile autobus sie spóźni...), 2) co do promów: sprawe bardzo by poprawił drugi prom, taki - pamiętacie -" Filutek", mały, biały jak te niemieckie wycieczkowe - kursował kiedyś taki i człowiek zawsze miał" odwód"- jak duży odpłynął, to sie szło na Filutka odpływającego co 15 minut lub o godzinach" między" dużymi.

Gość • Środa [20.12.2017, 09:32:02] • [IP: 92.42.118.**]

"Zapewniamy, że Żegluga Świnoujska czyni wszystko, aby zadowolić korzystających z przepraw promowych - czytamy w odpowiedzi. " - bzdury gadasz gościu z Żeglugi! Nie robicie nic, żeby zadowolić mieszkańców, tylko robicie co chcecie i macie w d...e to, czy ktoś się spóźnia do pracy, na busa, czy do Sz-na na badania! Pływają te promy, jak chcą, nigdy nie trafisz na godzinę, bo albo odpływa 3 min, przed czasem, albo 15 min po danej godzinie. Ostatnio po pracy przyjechałam na 18.15, to odbił 18.12. Na pytanie dlaczego odbił 3 min przed czasem, pan promowy wzruszył ramionami i odwrócił się na pięcie. Następny oczywiście za 15 min i to też nie płynął o swojej godzinie. Rano jest to samo! Pływają jak chcą, zwłaszcza w godzinach 5.00-6.30, gdzie mnóstwo ludzi przeprawia się do pracy na 6.00! Szlag mnie trafia, bo często bez przyczyny odpływają wcześniej /a nie ma karetki czy czegoś innego/ i mam w plecy pół godziny! Czyli opierd...ol i spóźnienie 0, 5h w pracy nie z własnej winy! a ci na mostku, to nawet nie spojrzą!!

Gość • Środa [20.12.2017, 09:20:35] • [IP: 78.88.29.***]

To niech czytelnik wycjodzi do pracy szybciej a nie na ostatnia chwile. Trzeba sie liczyc z tym ze moze byc karetka

mib • Środa [20.12.2017, 09:09:25] • [IP: 78.133.244.**]

kiedy wreszcie będzie tunel i zlikwidują te bieliki ?!!

Gość • Środa [20.12.2017, 09:09:00] • [IP: 193.69.22.**]

DO Gość • Środa [20.12.2017, 07:44:25] • [IP: 80.245.185.***] Jestem mile zaskoczony takim kursowaniem promów. Nie pamiętam kiedy tak krótko stałem w kolejce i tak szybko się dostałem z jednej strony na drugą 😁 ZAPRASZAM OD 6 DO 8-MEJ I PÓŹNIEJ JUŻ OD 13, 30 DO. ...? JAK POSTOISZ, TO ZOBACZYSZ

AGENDA 21 • Środa [20.12.2017, 08:52:21] • [IP: 80.245.178.***]

KTO PÓŹNO PRZYCHODZI TEN SAM SOBIE SZKODZI !! PROMY TO NIE TAKSÓWKA. LAMENT NIEUDACZNIKA W INTERNECIE JEST OCZYWIŚCIE poZBAWIONY ZASAD LOGIKI.

Gość • Środa [20.12.2017, 08:44:08] • [IP: 213.55.211.**]

Jestem na emeryturze i kursowanie promów mi pasuje. Jak potrzeba, to wyjeżdżam z domu parę minut wcześniej i zdąrzam zawsze

Gość • Środa [20.12.2017, 08:41:50] • [IP: 188.146.100.***]

A czytelnik to nielaska wyjsc ciut wczesniej z domku by zdazyc do pracy?

Gość • Środa [20.12.2017, 08:39:53] • [IP: 93.94.190.**]

Zawsze wychodzę dwa promy wcześniej i przez 8 lat się nie spóżniłam.trzeba brać pod uwagę to że prom może wcześniej odbić chociażby ze względu na karetkę.Niestety jesteśmy skazani na promy i musimy sami zorganizować sobie czas żeby zdążyć do pracy.

Gość • Środa [20.12.2017, 08:36:47] • [IP: 94.254.224.***]

Kursy co 15 minut to oczywiście niepoważny i nieprzemyślany pomysł grupy morskiej. Czego można się spodziewać...

Gość • Środa [20.12.2017, 08:23:08] • [IP: 178.37.145.**]

Może na ostudzenie emocji promowych pewna analogia. Miasto - naprawdę duże i rozległe - komunikacja tramwajowa. Na pewnej z linii tramwaj odjeżdża co 20 minut. Rytm tramwajów niestety ale jest zakłócany przez różne zdarzenia drogowe. Zdarzy się wówczas, ze tramwaj dojedzie minutę wcześnie, a za nim jedzie spóźniony o 5 minut - żadna osobliwość. Po szczycie praktycznie ciężko dopilnować precyzji rozkładu jazdy. I co wówczas? Tragedia? Przecież promy w Świnoujściu kursują właśnie co 20 minut. Ktoś mi powie, że można iść na piechotę, a kanału nie da się przekroczyć - prawda, ale w mieście o którym wspomniałem rzeczona linia tramwajowa ma długość 20 kilometrów, to trudno przejść na piechotę. To była moja uwaga ku rozwadze czytelnika.

Gość • Środa [20.12.2017, 08:20:26] • [IP: 37.47.144.***]

Zmiana kursów co 15 min jest nieporozumieniem!Promy nie nadążają i nigdy na czas nie odbijają, a przecież ludzie na obu stronach mają zsynchronizowaną dalszą komunikację i autobusy nie będą czekać i żadne głupie trzeba było wyjść szybciej z domu nijak ma się do sytuacji z punktualnością kursowania !Wszyscy się spóźniamy i nikogo to nie interesuje.Po co te kursy co 15 min skoro i tak nie trzymacie się rozkładu??Kolejna zmiana po rozkładzie 7ki, która kupy się nie trzyma i utrudnia ludziom dojazdy

Gość • Środa [20.12.2017, 08:02:53] • [IP: 93.94.190.**]

Dla kogoś, kto wozi codziennie dziecko do szkoły do Świnoujścia, przy czym promy pływają jak chcą to ogromny problem. Sama droga z Wolina to już koszmar : tiry i masa samochodów, dalej prom..który odpływa jak chce. Mądrali zapraszam do pokonania chociaż raz takiej drogi

Gość • Środa [20.12.2017, 07:57:52] • [IP: 89.69.13.**]

Moi Drodzy... nie zawsze da się wyjść z domu 5 minut wcześniej. Często jest się uzależnionym od autobusu, który - nomen omen - wiecznie się spóźnia (a poza tym rozkład często rozmija się z promem) Zatem... spóźniony autobus, wcześniej odpływający prom i kłopot gotowy. I bardzo Was proszę... nie plujcie jadem, bo naprawdę od kilku tygodni promy sobie, a życie sobie :(

Gość • Środa [20.12.2017, 07:44:25] • [IP: 80.245.185.***]

Jestem mile zaskoczony takim kursowaniem promów. Nie pamiętam kiedy tak krótko stałem w kolejce i tak szybko się dostałem z jednej strony na drugą 😁

Gość • Środa [20.12.2017, 07:42:04] • [IP: 178.238.240.**]

jestem zażenowany tym czytelnikiem. .. czy w domu wszystko ok

Gość • Środa [20.12.2017, 07:37:59] • [IP: 188.146.237.***]

Bezpieczenstwo przede wszystkim w...dalac z takimi komentarzami ze prom plywa jak chce kup sobie p..lo rower wodny iwtedy plywaj jak chcesz na rodze tez jezdzisz samochodem jak chcesz jezeli niemasz pojecia co to jest statek to sie nie wychylaj jeden b...ranie z drugim pewnie zaras napiszesz ze prom to nie statek malkontenci z..jebani

Gość • Środa [20.12.2017, 07:26:21] • [IP: 83.8.21.***]

Ciągle tylko czytelnik zauważył czytelnik oburzony, człowieku taka specyfika kursowania a nie chcesz się spóźniać to jest na to sposób że nie na ostatnia chwilę tylko jeden prom zapasu trzeba mieć. Tu pisze ja Czytelnik który z przeprawy korzysta 27 rok (spóźnienie do pracy 4)

Gość • Środa [20.12.2017, 07:21:10] • [IP: 94.254.232.**]

Przeprowadź się do Przytoru na pewno prom nie dopłynie

Gość • Środa [20.12.2017, 07:12:44] • [IP: 31.0.33.***]

Zapewniamy, że żegluga ma wszystko głęboko w. ...pie, robili i robią co chcą. Wielokrotnie osoba na mostku rusza z opóźnieniem bo parzy herbatkę, kawkę etc, Prom powinien ruszać o wskazanej godzinie wzorem pociągu czy autobusu, powinien być załadowany minutę lub dwie wcześniej. Ale nasi chlopcy wiedzą lepiej. Tylko jak podjeżdża pociąg, to większosc dostaje przyśpieszenia.

Gość • Środa [20.12.2017, 06:57:44] • [IP: 37.47.161.***]

Do pracy mam na 7 a żeby zdążyć i się nie spóźnić muszę płynąc o6:35 (prom i tak zazwyczaj odbija o 6:40) czyli muszę wyjść z domu o 5:50. Jak wracam z pracy o 15, 15:03 jestem pod promem bo zawsze wychodzę sobie 2-3 min wcześniej z pracy, to wjeżdżam zazwyczaj na 16:00. Czy to nie jest chore?

Gość • Środa [20.12.2017, 06:45:50] • [IP: 79.190.74.**]

Gość • Wtorek [19.12.2017, 23:09:25] • [IP: 88.156.234.***] To jedź na Karsibory, tam jest pusto.

Gość • Środa [20.12.2017, 06:43:47] • [IP: 37.47.177.**]

To nie prom za wczesnie odpłynol tylko czytelnik za pozno wyszedl z domku.

Gość • Środa [20.12.2017, 06:32:15] • [IP: 37.47.161.***]

Mam pomysł koleżanki i koledzy, czytelniczki i czytelnicy - napiszmy do prezydenta list na temat problemu kursowani promów po Niemiecku. Myśle ze reakcja będzie błyskawiczna.

Gość • Środa [20.12.2017, 06:28:06] • [IP: 77.88.191.**]

Ale nie jest napisane, że prom mu odbił szybciej. Pewnie odbił później niż w rozkładzie, więc co by czytelnikowi dało wyjście 5 min wczešniej z domu? Swoją drogą też bym wolał żeby promy kursowały na bieżąco -" do pełnego" i wracały do zasady odbijania co 20 min gdy nie są pełne z obu stron kanału. Wtedy wiadomo, że jest bałagan, rozkład ruchomy i nikt do nikogo nie będzie mógł mieć pretensji o spóźnienie do pracy. Swoją drogą naprawdę jakiś pracodawca nie jest w stanie pojąć tego bałaganu i wymaga od pracowników wyjścia do pracy 30 min szybciej gdy i tak nie ma gwarancji że dotrą szybciej do pracy?

Gość • Środa [20.12.2017, 06:07:53] • [IP: 94.254.229.**]

Fakr faktem. Ale na prom zawsze trzeba wyjsc troche wczesniej ze wzgledu ze moze trafic karetka. To ze promy kursuja jak chca to drugie. Do pracy plyne prawie codziennie i zawsze odplywam o 8.25 a spowrotem o 17.00 poniewaz prom o 16.45 tez nie plywa mino zmiany rozkladu.

Gość • Środa [20.12.2017, 05:42:05] • [IP: 80.245.178.**]

Ciśnie na prom 17.15, a on mi odpłynął 17.08, , później promu niebyło 17, 15, tylko qrcze 17.22 kto mi odda za te 7 min?? Katastrofa jest z tymi promami po zmianach, , , , , ci co mówią ze jest Ok to z rodziny żeglugi wsiąść się za tych co wpuszczają samochody na prom bo zachowuje się jak lekarze w szpitalu, , , , ,

Gość • Środa [20.12.2017, 04:35:39] • [IP: 78.10.206.***]

Kiedyś chciałem złapać motylka w siatkę - też mi uciekł.

Gość • Środa [20.12.2017, 04:31:11] • [IP: 78.10.206.***]

Przyzwyczaj się świerzaku. Nie pierwszy i nie ostatni raz prom Ci sss...πι-erdoli. Jak ktos jest gamoń, to mu ucieknie prom, nawet jak będzie na promie.

Gość • Środa [20.12.2017, 02:05:45] • [IP: 87.145.166.**]

Żałosne, każdemu kiedys odpłynął prom, na drugi raz wyjdz 5 min. wczesniej.

Gość • Środa [20.12.2017, 02:00:55] • [IP: 37.47.174.***]

I to jest poważny problem z tymi promami tym bardziej że kursowaniem takiego promu mogłaby być zażenowana również staruszka ! A to przecież mogła być akurat wasza matka ! Albo co by było jakby kursowaniem promu zażenowana była sobie procesja ?

pokornie przepraszam • Środa [20.12.2017, 01:30:43] • [IP: 95.129.228.***]

Widocznie nie spieszyłeś się tak bardzo jak, kolega kolegi co prom prowadzi, sorry nie jestem znawcą

Gość • Środa [20.12.2017, 00:12:17] • [IP: 80.245.179.***]

Nie kursują jak chcą tylko powinna być zasada, że - . ...ZAŁADOWANY TO ODPŁYWA...a nie stoi i czeka ! Spóźnisz się - zaraz masz następny. Koniec kropka.

Gość • Środa [20.12.2017, 00:01:15] • [IP: 80.245.177.***]

kiedy beda dwupietrowe promy? jesli jest wypornosc przerobic te, jeszcze 5 lat do tunelu ogrom czasu.

Gość • Wtorek [19.12.2017, 23:47:59] • [IP: 93.94.190.**]

wyszedłem z domu godzine wczesniej godzina po 18 ok sa kolejki na prom czekam cierpliwie i co prom odbija 44 jeszcze wyjezdzam z promu jako ostatni ustawiony na bok no szlak człowieka trafia na pełną do pracy i spóźnienie 5 min juz miny

Gość • Wtorek [19.12.2017, 23:47:27] • [IP: 80.245.179.***]

Jak się spóźniłeś na prom to się wróć do domu i wyjdź wcześniej :-P Wtedy zdążysz :-D Czytelnik to jakiś nowicjusz ? Od wczoraj mieszka w Świnoujściu ? Ogólnie jest wiadomo że prom może czasami odbijać wcześniej (lub później) jeśli trafi się karetka, policja na sygnale albo będzie przepływał akurat przez kanał statek.

Gość • Wtorek [19.12.2017, 23:40:55] • [IP: 92.42.114.***]

Wiadomo już od 1945 roku jak pływają promy. I jak to jest z promami, a ofiar losu i nieudaczników wciąż przybywa. Jak gówno nie umie pływać to mówi że prom mu uciekł. Żałosne dupki którym prom uciekł

Gość • Wtorek [19.12.2017, 23:40:46] • [IP: 188.146.240.***]

Ludzie zapraszam na mostek buelika na chociaż 10h posiedzieć i ooobserwowac ruch na kanale etc. Wtedy zrozumie jeden z drugim ze ten rozkład 15 min jest nie wykonalny.. Zażalenia do pana prezydenta nie zeglugi

Gość • Wtorek [19.12.2017, 23:32:42] • [IP: 176.221.122.***]

Jaka piękna tragedia.

Nela • Wtorek [19.12.2017, 23:14:09] • [IP: 94.254.225.**]

Zaraz będzie guwnoburza ze mogles wyjść" 5godzin" wczesniej zeby zdazyc na prom. A promu kursują jak chcą

Gość • Wtorek [19.12.2017, 23:09:25] • [IP: 88.156.234.***]

Piątek spoko 3 promy chodzą, niedziela 3 promy spoko, a Sobota 2 normalnie kursują a kolejki za muzeum! Ruszy ktoś mózgiem wkoncu czy dalej będą kasę w kieszeń brać za nic! Kilkanaście lat bielik pływają te same a samochodów 2albo i 3 razy więcej a promy bez zmian! RUSZCIE SIĘ WKONCU I ZRÓBCIE COŚ DLA LUDZI ALBO WONT!

Gość • Wtorek [19.12.2017, 23:04:34] • [IP: 95.129.224.**]

Jak się tyłka nie chce ruszyć 5 minut wcześniej to potem się spóźnia, jak wiesz że musisz zdążyć na dany prom to wyjdź z domu wcześniej i po problemie

Gość • Wtorek [19.12.2017, 23:04:05] • [IP: 178.238.252.**]

to prawda plywaja jak ch ca jate z spuznilem sie do pracy odplyna za wczesnie karetki nie bylo

Gość • Wtorek [19.12.2017, 23:02:10] • [IP: 78.88.30.***]

Spóźniłem się do pracy - winny prom. Spóźniłem się do szkoły - winny prom. Spóźniłem się na pociąg - winny prom. Spóźniłem się n będzie problemu. Pamiętam sytuacje jak w lato przeprawiałem się na pociąg to przeprawiłem się jeden prom wcześniej. To i na spokojnie kupiłem bilet, fajeczka, kibelek etc. Ale jaki ubaw miałem jak podpłynął kolejny prom. Miny ludzi pędzących na pociąg bo prawie już odjeżdża - bezcenne.

Gość • Wtorek [19.12.2017, 23:00:49] • [IP: 37.7.6.*]

To sie 5 minut wcześniej wychodzi. Na pociąg tez idziesz na ostatnią chwilę. Zenujace...

Oglądasz 1-97 z 97
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zapraszamy na uroczystość odsłonięcia tablicy pamiątkowej w Świnoujściu, upamiętniającej kapelanów Wojska Polskiego zamordowanych w zbrodni katyńskiej Wydarzenie odbędzie się 05 maja 2025r., o godz. 10:00 w kościele pw. bł. ks. kmdr por. Władysława Miegonia przy ul. Piłsudskiego 43 w Świnoujściu. Tablica poświęcona jest kapelanom różnych wyznań i religii zamordowanym w zbrodni katyńskiej. Na tablicy figurują nazwiska wszystkich dotychczas ustalonych z imienia i nazwiska kapelanów, którzy zostali zamordowani w zbrodni katyńskiej. Tablica jest pierwszą tablicą nad Bałtykiem i pierwszą umieszczoną w kościele należącym do dekanatu Marynarki Wojennej. Z inicjatywy Stowarzyszenia Pamięć Kapelanów Katyńskich takich tablic powstało już 41, nie tylko w Polsce ale również w Stanach Zjednoczonych oraz Londynie. Projekt tablicy wykonany przez pracowników IPN OBUWiM Szczecin, koszty wykonania tablicy ze środków IPN Szczecin. W uroczystości wezmą udział m.in. wiceprezes Instytutu Pamięci Narodowej dr Mateusz Szpytma i dyrektor szczecińskiego Oddziału IPN Krzysztof Męciński ■