iswinoujscie.pl • Piątek [22.12.2017, 08:34:07] • Świnoujście
Nowym Dyrektorem Żeglugi Świnoujskiej został Paweł Szynkaruk

fot. iswinoujscie.pl
Znamy już wyniki konkursu na stanowisko Dyrektora Żeglugi Świnoujskiej. Nowym szefem Żeglugi został Paweł Szynkaruk ze Szczecina. Jak czytamy w uzasadnieniu dokonanego wyboru, o wyborze Pawła Szynkaruka zdecydowała rozmowa kwalifikacyjna, podczas której oceniono predyspozycję i umiejętności gwarantujące prawidłowe wykonanie zadań na tym właśnie stanowisku.
Przypomnijmy, w grudniu tego roku na emeryturę odszedł były już dyrektor Jerzy Barczak. Pełnił on tę funkcję przez ostatnie 5 lat.
Jak poinformował nas rzecznik prezydenta miasta, Robert Karelus pełna informacja na ten temat zostanie upubliczniona po podpisaniu, przez nowego Dyrektora Żeglugi Świnoujskiej, umowy o pracę.
źródło: www.iswinoujscie.pl
Pan Szynkaruk nie chciał nazwy Świnoujście dla jednego ze statków PŻM. Taki statek był przed laty we flocie PŻM po roku przekazany PLO, następnie sprzedany i po dwukrotnej zmianie nazwy zatonął. Więcej było w felietonach w Wyspiarzu niebieskim. w wyszukiwarce wpisz Statek Świnoujście i poczytaj. Nazwa jak nazwa. Nikomu nie przeszkadza. długie lata flagowym statkiem była Solidarność. We flocie aż 10 statków w nazwie miało polskie znaki nietypowe.
Żal patrzeć jak ludzie łapią tę pisowską propagandę. Facet mega uczciwy, przepracował ponad 25 lat w jednej firmie, zna bardzo dobrze również Świnoujście. A ci co bezpodstawnie oskarżają to czemu z imieniaia i nazwiska się nie podpiszą?
Żal patrzeć jak ludzie łapią tę pisowską propagandę. Facet mega uczciwy, przepracował ponad 25 lat w jednej firmie, zna bardzo dobrze również Świnoujście. A ci co bezpodstawnie oskarżają to czemu z imieniaia i nazwiska się nie podpiszą?
Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin
– Pod koniec września br. pojawiła się też informacja o audycie w PŻM, straty na poziomie 20 mln zł. Czego dotyczyła kontrola i skąd taka kwota?Chciałbym tylko przypomnieć, że w 2004 r., a więc ostatnim roku sprawowania i funkcji dyrektora naczelnego, Grupa PŻM miała największy w swojej historii zysk w wysokości 940 mln zł. W kolejnych latach, mimo że rynek wciąż szedł w górę, zyski przedsiębiorstwa zamiast rosnąć drastycznie spadały, a ostatnich 5 lat było już po prostu katastrofalnych i żadna firma nie mogłaby udźwignąć takich skumulowanych strat. Ratunek w postaci zarządu komisarycznego przyszedł dosłownie w ostatniej chwili. – Był to audyt wewnętrzny firmy obejmujący okres od 2004 r. do chwili obecnej. Jego przeprowadzeniem zajmował się Dział Kontroli PŻM, reaktywowany w marcu br., który w dalszym ciągu prowadzi swoje czynności i ujawniane są kolejne fakty, mogące mieć znamiona przestępstw. Sprawa jest więc rozwojowa. W wyniku dotychczasowej kontroli ujawniono ni
Jaką amebą intelektualną trzeba być by pisać, że jedna osoba doprowadziła do takiej sytuacji w PŻMie. Wiecie w ogóle jak wygląda teraz sytuacja na rynku i jakie są wskaźniki frachtowe? Ludzie...
Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin
czy to nie ten gość który doprowadził na skraj przepaści PŻM?
Kandydaci byli ale najważniejsze jest dobro społeczne i wybór jedynego właściwego namaszczonego w obliczu utraty szansy na tunel.
Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin
Ha ha kolejny spadochroniarz z innego miasta guzik wiedzący o tym czego oczekują pracownicy i z czym sie borykają mieszkańcy. Przykre że prezydent otacza się ludźmi, których nie chcą znać i zatrudniać gdzie indziej...
To wielka kompromitacja miasta, żeby na tak proste stanowisko poprzecznej żeglugi według rozkładu jazdy nie wybrać człowieka ze Świnoujścia, który potrafi rozumieć co to znaczy stać w kolejkach, a tym samym wprowadzać większą częstotliwość kursowania promów. Niedawno był protest stoczniowców przeciwko chęci zabrania do Szczecina naszych doków i zamknięcia Stoczni w Świnoujściu. Widać dziadki kierują się innymi kryteriami jak" zarządzanie swoim u siebie" , a raczej głoszą" po mnie choćby potop". Ale wyborcy to docenią !!
no to tylko patrzec jak promy zaraz nie beda mialy paliwa na plywanie...zajebiaszcza zmiana nie ma co...
No i gdzie ta walka z układami i korupcją dojna zmiano.
Żaden ze statków nie został nazwany jeszcze Świnoujście z prostej przyczyny: trudna nazwa dla obcokrajowców. Ale oczywiście łatwo rzucać oskarżenia...
to ten dyrektor PŻM, który przez lata z uporem nie dopuszczał, by jeden ze statków nazwać Świnoujście. Gościu nie lubi naszego miasta a tu proszę. Czego się nie robi dla kolegi.
Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin
Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin
Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin
Czy w Świnoujskich firmach nie można zatrudniać ludzi z miasta, tylko zawsze sprowadza się jakąś przybłędę jak nie z Warszawki to ze Szczecina. Przerabia się to we wszystkich firmach w Świnoujściu. A po paru miesiącach ucieknie. A tak zajmuje miejsce pracy mieszkańcowi miasta. W Świnoujściu są specjaliści którzy mogą pracować na tym stanowisku. Ciekawa jestem jaki był skład komisji weryfikującej. Sprawa na odległość brzydko pachnie. Z niecierpliwością oczekuję wypowiedzi pana Karelusa. Będzie się pan musiał wznieś na szczyt swojej wiedzy by udzielić sensowne wypowiedzi.
A do tego pewnie i mieszkanie służbowe.
To proste facet sprawdzi czy jest sens inwestycji tunelowej.
Człowiek doświadczony i na poziomie, a wypowiedzi niektórych jak z pod budki z piwem. Bardzo dobra wiadomość.
Znam pana Szynkaruka jako dyrektora PŻM i na pewno nie był osobą, która doprowadziła do upadku ww firmy. Padały i upadają jeszcze większe towarzystwa żeglugowe na świecie spowodowane kryzysem żeglugowym. Jak indeks za przewóz ładunków jest wysoki to i są pieniądze w kasie. Jak jest bardzo niski to sprzedaje się nie rentowne statki a zatwierdza to Rada Pracownicza jak również zakupuje statki kiedy są na nie niskie ceny.Odwołanie Dyrektora P. Szynkaruka zatwierdziła to właśnie ww rada pracownicza na którą były Dyrektor nie miał wpływu. Obecnie jest komisarz i były dyrektor P. Brzezicki, który był zatwierdzony przez radę pracowniczą, która panuje w tym składzie od niepamiętnych lat. Może Żegluga Świnoujska będzie miała managera który jeszcze poprawi tę trudną sytuację dla mieszkańców naszego miasta jak również dla wszystkich przyjeżdżających do nas. Miejmy tę nadzieję.
Dyrektor był Emerytem Mundurowym Pracującym