POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [15.02.2018, 15:33:05] • Świnoujście

Co dalej z planem budowy terminala kontenerowego? Odpowiedź powinniśmy poznać na początku przyszłego tygodnia

Co dalej z planem budowy terminala kontenerowego?  Odpowiedź powinniśmy poznać na początku przyszłego tygodnia

fot. Urząd Miasta Świnoujście

Po okresie ciszy w tym temacie, dziś dotarła do nas wiadomość, że sprawą interesuje się Komisja Budżetu i Gospodarki rady Miasta, która wystosowała w tej sprawie pismo do Zarządu Morskich Portów szczecina i Świnoujścia. Zarząd zajmie się sprawa na swoim najbliższym poniedziałkowym posiedzeniu, a w spotkaniu weźmie udział prezydent Świnoujścia. Szczegóły przedstawił w rzecznik prezydenta Robert Karelus, w przesłanym nam dziś ok. godziny 14.00 komunikacie, który przedstawiamy poniżej;

Sprawa portu kontenerowego. Komisja pyta prezesa zarządu morskich portów.

Komisja Budżetu i Gospodarki Rady Miasta Świnoujście zwróciła się do Prezesa Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście S.A. ,na piśmie, z pytaniem o aktualne prace nad koncepcją budowy głębokowodnego terminala kontenerowego w Świnoujściu.

Członkowie Komisji chcą, aby prezes oficjalnie i jednoznacznie odpowiedział, czy prawdą jest, jakoby była już gotowa wspomniana koncepcja.

– Takie nieoficjalne informacje ukazują się w lokalnych mediach, powielają je także niektórzy radni – mówi przewodniczący komisji Sławomir Nowicki. – Uważam, że w tej sytuacji prezes zarządu morskich portów powinien jednoznacznie wypowiedzieć się, jaka jest prawda.

Radny dodaje, że oficjalna wiadomość na temat aktualnego stanu prac w sprawie portu kontenerowego, pozwoli na przekazanie mieszkańcom Świnoujścia rzetelnej informacji oraz ucięcie wszelkich spekulacji na ten temat, jakie krążą teraz po mieście.

Jeśli natomiast prezes potwierdzi fakt istnienia gotowej koncepcji budowy portu, to zdaniem przewodniczącego Sławomira Nowickiego, powinien ją przedstawić na posiedzeniu Komisji Gospodarki i Budżetu lub na nadzwyczajnej sesji RM Świnoujście.

- Temat ten poruszy również Prezydent Świnoujścia Janusz Żmurkiewicz na posiedzeniu Rady Nadzorczej Zarządu Morskich Portów Szczecin Świnoujście, które odbędzie się w Szczecinie w najbliższy poniedziałek- informuje Robert Karelus rzecznik prezydenta Miasta.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 42, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-42 z 42

Gość • Poniedziałek [19.02.2018, 21:20:33] • [IP: 93.94.191.***]

Dla moich dzieci nie chcę terminala kontenerowego w Świnoujściu. Nie chcę betonu, hałasu, korków i tego całego syfu. Miejsca pracy - śmieszne, pewnie tyle co gazoporcie.

gościu • Niedziela [18.02.2018, 09:14:25] • [IP: 93.94.190.***]

I KTO TO PYTA ?? !! Jakiś żart ??!!

Gość V • Sobota [17.02.2018, 10:58:06] • [IP: 62.69.241.***]

Szeryf wciska mieszkańcom rozwój turystyki. budowę tunelu, a z drugiej strony lobbuje budowę terminala kontenerowego w Świnoujściu! Ten dziadek ma rozdwojenie jaźni. Podobnie myślą i działają radni Grupy Morskiej, PIS i PO. Ależ obłuda!

Gość • Piątek [16.02.2018, 15:40:07] • [IP: 93.94.190.***]

Gościu IP 78.88.28 nie takim tonem do mieszkańców Warszowa co jeszcze mało masz zrobione właśnie z podatków firm na Warszowie a co szykujesz się do pracy w tym terminalu ale na pewno nie masz szans jak większość świnoujścian więc nie planuj za innych może lepiej edukuj się.

Gość • Piątek [16.02.2018, 13:42:34] • [IP: 77.253.137.***]

panie Nowicki teraz masz Pan problem bo wybory się zbliżają a gdzie Pan był do tej pory klepał sie Pan po plecach ze wszystkimi!

Gość • Piątek [16.02.2018, 09:59:26] • [IP: 46.215.234.***]

Chcemy PIS u władzy to niestety musimy przyjąć ich metody działania. Oni nie uznają żadnego sprzeciwu. Jeśli się im sprzeciwisz to możesz być pewien, że o 6 00 wpadną po ciebie i zabiorą na spacerniak a w najlepszym wypadku przyślą ci kontrolera z Urzędu Skarbowego. Ludzie, dla takich sprzeciw, to pożywka do jeszcze brutalniejszego i skuteczniejszego działania. My wam pokażemy" ćwoki" świnoujskie, że jak będziemy chcieli (... PIS) to wybudujemy tu jeszcze elektrownię atomową !!

Gość • Piątek [16.02.2018, 09:14:59] • [IP: 37.47.140.***]

Panie Nowicki przestań pan udawać że teraz chcesz się czegoś tam dowiedzieć! Prezydent na konferencji powołuje się na Pana wprost, że to Pan przynosisz mu informacje od prezesa w sprawie portu kontenerowego. Macie nas obaj za idiotow? Krecicie cały czas!

Gość • Piątek [16.02.2018, 09:00:16] • [IP: 188.146.33.***]

Na turystyce zarabia wąska grupa ludzi i to w dodatku w sezonie. Ponadto" turyści" głównie z niemiec windują ceny niebotycznie.

AGENDA 21 • Piątek [16.02.2018, 08:57:43] • [IP: 78.133.254.***]

Do ;;;;;Gość • Piątek [16.02.2018, 08:29:21] • [IP: 62.69.253.*] masz zadanie do odrobienia w domu ile miasto zarabia na terminalu gazowym i porcie ! PS. gówno to ty masz !

Gość • Piątek [16.02.2018, 08:29:21] • [IP: 62.69.253.*]

Miasto Świnoujście zarabia głównie na turystyce a nie na przemyśle, Więc po co kolejne gówno chcą wybudować takie jak port, który ledwo zipie. To co zniszczą już nie wróci, lepiej pójść w stronę rozwoju turystyki, zadbać o przyrodę w Świnoujściu bo to jest u nas najpiękniejsze.

Gość • Piątek [16.02.2018, 02:47:53] • [IP: 217.96.3.***]

Mozecie pisac, manifestowac robcie co chcecie i tak wybuduja. Z gazoportem tez tak bylo. Miala byc praca a tak naprawde to cwaniaki pociotki powpychali na stolki a ludzie z miasta nie maja pracy. I tu tez tak bedzie terminal wybuduja beda obiecywac ze zatrudnia ludzi a wyjdzie tak ze nikt tam ze Śqinoujscia nie znajdzie pracy. Ludzie sami wybieracie tych ktorzy rzadza miastem i sie dziwicie. Jeszcze troche i na plaze bedziecie jezdzic do koszalina bo tu beda same terminale. Ale za to ludzie z polski beda przyjezdzac do pracy do nas no i oczywiscie ukraincy bo ludzie ze Świnoujscia nie beda przyjmowac. Co za polityka. Wszystko to gowno warte. A kasa sama bedzie leciec do tych co trzeba bo nie do nas.

Gość • Czwartek [15.02.2018, 23:58:19] • [IP: 78.88.28.***]

Opamiętajcie się warszowiacy. terminale kontenerowe nie są dla nikogo uciążliwe. sNiczym nie zagrażają ani działalności uzdrowiskowej ani funkcji hotelowej a także zdrowiu mieszkańców. Plaża też nie jest zagrożona. Może nieco przesunąć się w kierunku wschodnim ale nie będzie problemu w bezpiecznym z niej korzystaniu. Niech każdy z mieszkańców odpowie jak często korzystał z plaży na Warszowie. Bić pianę przedwyborczą jest łatwo. Gorzej z tworzeniem miejsc pracy i zabezpieczeniem dochodów do budżetu miasta. A przecież podatki z Gazoportu i przyszłego Terminala Kontenerowego wpłyną do budżetu miasta. Remonty ulic, przebudowy promenady i bulwaru i wiele, wiele innych inwestycji to z czego sfinansujecie szanowni przeciwnicy rozwoju?. Chcecie pracować wyłącznie jako sprzątacze, kucharze w hotelach ? Tak widzicie przyszłość swoją i swoich dzieci ? A może wystarczy wam tylko remont dróg dojazdowych do hoteli, restauracji i innych usług u naszych niemieckich sąsiadów ? Pozdrawiam

Gość • Czwartek [15.02.2018, 23:39:56] • [IP: 92.42.116.***]

Hahaha no to ruda was ustawia. Można jej nie lubić, lecz efekt swój robi. Nie zdziwię się jak zostanie prezydentem i pogoni klike

Gość • Czwartek [15.02.2018, 23:12:58] • [IP: 77.112.124.**]

Agatowska pogoniła towarzystwo do udzielania informacji, dziwne, że aż trzeba pisać pisma przecież w radzie nadzorczej jest prezydent Świnoujścia, SN znowu przytula się do działań innych.

Agenda 21 • Czwartek [15.02.2018, 23:12:49] • [IP: 94.254.166.***]

Dobitnie wam napiszę o jejku. Przeszkadza wam hałas terminala kontenerowego którego jeszcze nie ma ? Jakoś nie burzycie jeszcze portu handlowego? Tam to dobiero jest hałas i nie tylko! Jesteście zwyklymi kmiotami, półanalfabetami lub anafelbatami co to piszą dużymi literami z błędami ortograficznymi i do tego na usługach budowniczych NORD. A teraz do kąta i tam beczeć.

Gość • Czwartek [15.02.2018, 22:29:24] • [IP: 94.254.149.**]

To burzy eko system zlodzieje na promenadzie sobie otwórzcie warszow to nie uznam won zmurek

Gość • Czwartek [15.02.2018, 22:20:22] • [IP: 93.94.190.***]

jeśli pozwolimy na wybudowanie terminala to tysiące świnoujścian i domów wczasowych może się pożegnać z turystyką nie wspominając o zawieszonej inwestycji dr ireny eris która nie chce stawiać spa obok terminala kontenerowego już nie mówiąc o uciążliwości terminala związanej z hałasem przeładowywania 40 tonowych kontenerów i ich transportem przez tiry które i tak już nam utrudniają życie codzienne i ktoś mi powie że mamy się cieszyć z portu kontenerowego bo zatrudnią tam 50-100 osób, to kto tu jest półgłówkiem czy ćwierćinteligentem nie dajmy się zwariować bo pieniędzy z tej inwestycji nie zobaczy zwykły świnoujścianin a taką piękną plaże jaką mamy szanujmy bo na bałtyku drugiej takiej nie ma

Gość • Czwartek [15.02.2018, 22:19:05] • [IP: 93.94.190.***]

precz z terminalem kontenerowym, ilu jest cwaniaków co maja na tym zarobić??

Gość • Czwartek [15.02.2018, 21:45:01] • [IP: 88.150.142.**]

21:21:19 Kmiocie, przecież nie odwiedzasz tej plaży. Po co ten warkot? Każdy, światowy terminal kontenerowy nie jest szkodliwą inwestycją. Miastu dostarcza kasy, a mieszkańcom zatrudnienia. Ale trzeba chcieć.

Gość • Czwartek [15.02.2018, 21:21:19] • [IP: 62.69.203.***]

Wsadzić prezydenta i tych debili co są za terminalem i niech spieprzają tam gdzie te terminale isnieją a od nas wara, mamy piękną plażę a te cwaniaczki chcą wszystko zmarnować, dosyć narobili bałaganu w Swinoujsciu, beton, beton i jeszcze raz beton a teraz wzieli się za plażę, i co jeszcze wymyśli pan prezydent? Tyle drzew poszło pod siekierę a teraz jeszcze las im przeszkadza.PREZYDENCIE zastanów się co czynisz.

Gość • Czwartek [15.02.2018, 21:08:42] • [IP: 185.183.105.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

observator • Czwartek [15.02.2018, 20:46:50] • [IP: 93.94.190.***]

Wielki ukłon w stronę cyt :" Lord Admiralicji • Czwartek [15.02.2018, 17:34:24] • [IP: 80.245.178.***] BANTUSTAN POLSKA !! TU PRZYBŁĘDY Z CAŁEGO ŚWIATA po poDAROWANU KACYKOM LUSTEREK I PACIORKÓW MOGĄ OKRADAĆ TUBYLCÓW Z ZIEMI, A ICH SAMYCH UŻYWAĆ JAKO PÓŁNIWEWOLNIKÓW DO CZERPANIA ZYSKÓW " - gdyż często sam używam identycznych argumentów z myślącymi ludźmi w Świnoujściu.

observator • Czwartek [15.02.2018, 20:42:00] • [IP: 93.94.190.***]

Tak może wypowiadać się ciemnogród przybyły z Burakowa Dolnego lub Psin Dolnych. Cyt :" Gość • Czwartek [15.02.2018, 18:28:04] • [IP: 31.179.225.*] Budowac nieogladac sie na maruderow."

Aleksander Skiepko • Czwartek [15.02.2018, 19:14:20] • [IP: 83.11.176.***]

Do [15.02.2018, 16:36:34] • [IP: 31.0.37.***] Populizm w kapitalizmie jest czymś normalnym i nie ma kapitalizmu bez populizmu. Ty sam go też stosujesz. To nie jest problem że ktoś go stosuje. Problem jest taki czy ten ktoś ma racje czy nie.. Z punktu widzenia biznesu hotelowo deweloperskiego ci co opowiadają się za budowa terminalu kontenerowego nie mają racji. Z punktu widzenia portowców Rację maja ci co chcą budować ten terminal. Ja uważam, że nie masz racji. Choćby dlatego, że pod terminem miasta uzdrowiskowego ukrywa się biznes dewelopersko hotelowy, który z chciwości i w pogoni za zyskiem buduje nam miasto mało przyjazne dla mieszkańców Świnoujścia

Gość • Czwartek [15.02.2018, 19:11:33] • [IP: 5.172.237.***]

jeśli pozwolimy na wybudowanie terminala to tysiące świnoujścian i domów wczasowych może się pożegnać z turystyką nie wspominając o zawieszonej inwestycji dr ireny eris która nie chce stawiać spa obok terminala kontenerowego już nie mówiąc o uciążliwości terminala związanej z hałasem przeładowywania 40 tonowych kontenerów i ich transportem przez tiry które i tak już nam utrudniają życie codzienne i ktoś mi powie że mamy się cieszyć z portu kontenerowego bo zatrudnią tam 50-100 osób, to kto tu jest półgłówkiem czy ćwierćinteligentem nie dajmy się zwariować bo pieniędzy z tej inwestycji nie zobaczy zwykły świnoujścianin a taką piękną plaże jaką mamy szanujmy bo na bałtyku drugiej takiej nie ma

AGENDA 21 • Czwartek [15.02.2018, 18:57:30] • [IP: 80.245.178.***]

AD:Czwartek [15.02.2018, 18:05:50] • [IP: 94.254.166.***] DLACZEGO GŁUPSZE UŻYWASZ MOJEGO NICKA?

Gość • Czwartek [15.02.2018, 18:54:38] • [IP: 178.238.251.***]

Nie wiem czemu ma służyć ten tekst ? Trzeba śledzić światową geopolitykę a nie bawić się w lokalne ploteczki. Nordstream2 podpisany, a ponieważ jako taki koliduje z terminalem kontenerowym w Świnoujściu to i nawet władze rządowe odstąpiły od tej narracji i grzeją już kontenerowy na Pomorzu. I właśnie taki balon informacyjny wychodzi, by podtrzymać na standbay-u i zwolenników i przeciwników tej inwestycji mimo że wiadomo wszem i wobec że nic z tego nie będzie.Po prostu ktoś sprawdza znajomość geopolityki wśród mieszkańców naszego miasta i umiejętność logicznego analizowania informacji ze świata i Europy. Pozdrawiam

Gość • Czwartek [15.02.2018, 18:39:32] • [IP: 93.94.190.**]

Do IP 94 254 166-
Do IP 94 254 166 Czemuś głupi?Boś biedny, czemuś biedny? Boś głupi.

Gość • Czwartek [15.02.2018, 18:28:04] • [IP: 31.179.225.*]

Budowac nieogladac sie na maruderow.

Agenda 21 • Czwartek [15.02.2018, 18:05:50] • [IP: 94.254.166.***]

...119 Masz rację Terminal Kontenerowy to wielka szansa Świnoujścia. Nie gadać tylko budować ! Jak najszybciej. Jak się nie podoba drodzy półinteligenci proszę bardzo ogłosić niepodległość oderwać Warszów od Polski i mieć plażęęę. Nie macie co liczyć na państwa z S..D, bo zmieniają oni swoje zdanie badzo szybko.

Gość • Czwartek [15.02.2018, 17:56:35] • [IP: 94.254.226.***]

Nieźle daje wam czadu Agatowska. Jedna konferencja i takie reakcje.

Lord Admiralicji • Czwartek [15.02.2018, 17:34:24] • [IP: 80.245.178.***]

BANTUSTAN POLSKA !! TU PRZYBŁĘDY Z CAŁEGO ŚWIATA po poDAROWANU KACYKOM LUSTEREK I PACIORKÓW MOGĄ OKRADAĆ TUBYLCÓW Z ZIEMI, A ICH SAMYCH UŻYWAĆ JAKO PÓŁNIWEWOLNIKÓW DO CZERPANIA ZYSKÓW.

Gość • Czwartek [15.02.2018, 17:14:28] • [IP: 62.69.252.***]

Zastanawiam się czym w radzie nadzorczej ZMPSiS zajmuje się Żmurkiewicz że nie wie na jakim etapie jest koncepcja a informacje nt.planów inwestycyjnych czerpie od jednego czy drugiego radnego.Dla mnie to jest porażka.

Gość • Czwartek [15.02.2018, 17:05:06] • [IP: 37.248.165.***]

Ale ich czerwoni przycisneli.Okazuje się ze będzie można uzyskać w Świnoujście na radzie miasta jakąś informację. Wychodzi tez na to ze całością kręcą jacyś radni a prezydent jako czlonek rady nadzorczej udaje że od nich zasięga informacji.To juz są totalne jaja.

Gość • Czwartek [15.02.2018, 16:58:41] • [IP: 93.94.190.***]

Nie tak dawno pan Prezydent i jego świta gościli na zebraniu ew Domu Kultury na Warszowie i oczywiście padły pytania o ten nieszczęsny port kontenerowy oczywiście włodarz Miasta określił się wielkim przeciwnikiem a teraz czytam gdzieś jego wypowiedż że jest za rozwijaniem portu obiecał nam gruszki na wierzbie bo niedługo wybory jak można mu wierzyć w tych kłamstewkach i obiecankach wstyd wielki wstyd nigdy nie zagłosuję na tego pana

Gość • Czwartek [15.02.2018, 16:38:55] • [IP: 80.245.178.***]

Ale kombinują. I pan prezes przyjedzie i powie" Spoko, na razie nic nie jest gotowe" i oczywiście wszyscy mamy uwierzyć. Skoro pan prezes mówi, to na pewno tak jest. Czekają po wyborach, a później zanim się obejrzymy będziemy dymać na plażę do Przytoru, bo warszowską zabiorą i zabetonują. Stary numer. Wszędzie mówią" będziemy budować", a tylko w Świnoujściu cisza, zakaz mówienia. Jak tak można?

Gość • Czwartek [15.02.2018, 16:36:34] • [IP: 31.0.37.***]

...119 przemawia przez ciebie populizm jakich mało.Ludzie doskonale wiedzą czym pachnie budowa terminala kontenerowego w mieście uzdrowiskowym i turystycznym, nie musisz ściemniać i wciskać jakie to korzystne dla jego rozwoju bo to nieprawda.Jedyną korzyść wyniesie z tej inwestycji prywatny kapitał azjatycki zresztą, który już przebiera nogami aby uczynić sobie tanie zaplecze przemysłowe z naszego pięknego miasta.Mieszkańcy Świnoujścia są rozsądni i na takie tanie teksty nie dadzą się nabrać.Dziękuję Pani Agatowskiej że wraz innymi walczy o nasze miasto i na pewno nie dopuści do powstania tego azjatyckiego badziewia.

Gość • Czwartek [15.02.2018, 16:24:06] • [IP: 95.129.225.**]

Kolejne ściemnianie w wykonaniu tego radnego i prezydenta. Przecież oni mają spółę polityczno-biznesową. Tematu ma nie być do wyborów bo inaczej nikt na nich nie zagłosuje. A poza tym co to wciskanie nam kitów że prezydent jako członek rady nadzorczej portu udaje że nie wie co się dzieje w sprawie portu? to za co on bierze kasę?

Gość • Czwartek [15.02.2018, 15:58:00] • [IP: 92.42.119.***]

Bardzo rozsądnie zredagowane pismo.I bardzo sprytnie aby nie dać temu lewactwu (SLD + tzw ekoterroryści) szans na brylowanie w przestrzeni publicznej. A ten terminal jest potrzebny ponieważ skoro rzeka Odra ma być skanalizowana i będzie ważnym elementem sieci transportowej kraju to transport nią towarów także do Świnoujścia jest jak najbardziej logiczny. Trzeba jeszcze miejsca na Ognicy jako bazy przeładunkowej tych barek/statków bo przecież nie przejdą poza główki portu przy wzburzonym morzu.Świnoujście ma szanse stać się znaczącym nowoczesnym portem morskim. Powstaną inteligentne stanowiska pracy. Nastąpi rozwój innych portów Zalewu gdzie te kontenery będą ładowane/wyładowywane. I pomyśleć, że jakaś półinteligencja, ćwierć inteligencja, biorą się za próbę utrącenia tak potrzebnej inwestycji. Ciągle te bzdurne, miałkie, populistyczne , zgrane, sprzeciwy. I oni śnią o kierowaniu miastem? Hańba

Gość • Czwartek [15.02.2018, 15:50:02] • [IP: 95.160.156.***]

Czy za nadzwyczajne sesje płaci się dodatkowo? Jeśli tak to będę wreszcie dlaczego w przeciągu całego roku jet ich aż tyle.

Gość • Czwartek [15.02.2018, 15:41:12] • [IP: 79.188.222.***]

Przecież wczoraj prezydent wyraźnie powiedział, że pan Nowicki już rozmawiał z prezesem zarządu portu i ten odpowiedział, że nie będzie terminala przeładunkowego

AGENDA 21 • Czwartek [15.02.2018, 15:40:31] • [IP: 80.245.178.***]

ZNOWU JAKAŚ KORpoRACYUJNA BANDA OKRADNIE NAS poDSTEPNIE Z TERENÓW ZIELONYCH EURO 2000, A W TO MIEJSCE poSTAWIĄ BETONOWY BURDEL. W SZCZECINIE NIECH SOBIE TEN KONTENEROWY BURDEL NA SWOICH PUSTYCH ŁBACH poSTAWIĄ. TO MA BYĆ UZDROWISKA, A NIE SYF TAKI JAK TEN GAZOWY BAŁAGAN DO KTÓREGO AMERYKAŃSKIE STATKI WOŻĄ RUSKI GAZ.

Oglądasz 1-42 z 42
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■