POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Sobota [18.05.2019, 09:08:24] • Świnoujście

Agatowska czuje się oszukana przez Żmurkiewicza w sprawie Portu Kontenerowego! Wy też?

Agatowska czuje się oszukana przez Żmurkiewicza w sprawie Portu Kontenerowego! Wy też?

fot. Andrzej Ryfczyński

Prezydent miasta Janusz Żmurkiewicz najpierw okłamywał radnych (przynajmniej niektórych, bo ja czuję się okłamana!) oraz mieszkańców Świnoujścia. Taką opinię o postępowaniu prezydenta Janisza Żmurkiewicza możemy wyczytać we wpisie udostępnianym przez radną w mediach społecznościowych.

Jak zauważa radna Joanna Agatowska, sprawa PORTU KONTENEROWEGO trwa od 2016 r. Od początku wzbudzała mnóstwo kontrowersji i emocji. Jej zdaniem jest podszyta kłamstwami i manipulacjami, choć nie tak powinno wyglądać komunikowanie się ze społeczeństwem w takich sprawach.

Jej celna analiza tej bulwersującej sprawy budzi sporo emocji, a jej ocena jest dla urzędującego prezydenta jest miażdżąca. Jej wpis to efekt informacji jaką można wyczytać na portalu samorządowym, w którym możemy znaleźć informację, że do Rządowego Centrum Legislacyjnego wpłyną z Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej projekt ustawy o rozbudowie portów zewnętrznych, czyli tzw. specustawa. Proponowane przepisy usprawnią przygotowanie, realizację i finansowanie inwestycji rozbudowywania portów morskich. Nie jest tajemnicą, że projekt tej ustawy wynika z tego, że polski rząd ma sporo problemów z uzyskaniem zgody mieszkańców gminy Stogi dla rozbudowy Portu Kontenerowego DCT w Gdyni. Również w Świnoujściu mieszkańcy oczekiwali na uzyskanie informacji o planach budowy Portu Kontenerowego na terenach Prawobrzeża, dyskusję oraz referendum obiecywane wielokrotnie przez prezydenta Żmurkiewicza.

Radna Joanna Agatowska oraz radni klubu SLD, Stowarzyszenie Prawobrzeże oraz wiele indywidualnych osób od kilku lat walczą o dostęp do informacji w tej ważnej dla Świnoujścia sprawie. Przedstawiają również argumenty przeciw zasadności budowania Portu Kontenerowego w Świnoujściu. Nie są w tym odosobnieni, gdyż brak ekonomicznego uzasadnienia podnoszą również takie autorytety z gospodarki morskiej jak choćby Rafał Zahorski. Temat jest niestety ciągle otwarty, a jakiejkolwiek komunikacji władz miasta czy też Zarządu Morskich Portów Szczecin - Świnoujście z mieszkańcami po prostu było brak.

"Prezydent miasta Janusz Żmurkiewicz najpierw okłamywał radnych (przynajmniej niektórych, bo ja czuję się okłamana!) oraz mieszkańców Świnoujścia, że nic nie wie o planach realizacji tej inwestycji przez Zarząd Morskich Portów Szczecin - Świnoujście oraz rząd PiS i zabranie na cele przemysłu, transport i logistyki ZMPSŚ ok. 400 ha terenów prawobrzeża Świnoujścia w tym ok 2 km przepięknej plaży (sam był przez prawie 20 lat członkiem Rady Nadzorczej tej spółki, więc nie ma możliwości, żeby o tym nie wiedział!).

Potem wielokrotnie obiecywał publicznie, szczególnie w kampanii samorządowej, że uszanuje głos mieszkańców i przeprowadzi REFERENDUM w tym temacie i NIC kompletnie nie zrobił (na pewno do dzisiaj)! Wszak Świnoujście to nie prywatny folwark jakiegokolwiek polityka czy małego czy dużego! To nikt inny jak właśnie Mieszkańcy mają PRAWO I OBOWIĄZEK decydować o przyszłości swojego miasta za lat 10, 20 czy 50!!!

W ostatnich dwóch latach nieustannie krytykował mnie publicznie i obgadywał gdzie tylko mógł, że straszę mieszkańców Portem Kontenerowym, bo nadal nie wiadomo czy on w ogóle powstanie! Doprowadził do odwołania z funkcji Przewodniczącej Rady Miasta mnie i moich kolegów z funkcji szefów komisji Rady Miasta oraz skłócenia radnych - a dzisiaj?......

Agatowska czuje się oszukana przez Żmurkiewicza w sprawie Portu Kontenerowego! Wy też?

fot. Mieszkaniec

Czuję złość, bo to przed czym ostrzegaliśmy od 4 lat zaczyna się sprawdzać, włącznie z przygotowaniem specustawy, o której już w 2016 roku mówili "specjaliści" z przygotowujący koncepcję i Prezydent prawdopodobnie wiedział doskonale, że powstanie (bo po co w ogóle gadać z mieszkańcami!!!).

Prezydent stwierdził cynicznie ostatnio publicznie, że to wina przeciwników PK, bo On kilka "paciorków" zamierza "wywalczyć" - w tym takie rzeczy, które miastu "jak psu zupa" się bez względu na wszystko należą, jak choćby zbudowanie parkingu na postój dziesiątek tirów czy drogi rowerowej R-10 do Międzyzdrojów (już nie pamiętam od ilu lat jest ona w planach województwa zachodniopomorskiego i może liczyć na unijne pieniądze!) o planowanym od lat i przesuwanym w czasie (już wiadomo z jakich powodów!!) zagospodarowaniu plaży na Warszowie nawet nie wspominam, bo nie wiem czy śmiać się czy płakać z propozycji, które składa Prezydent Żmurkiewicz w zamian za zgodę na budowę Portu Kontenerowego.

W niedzielę ZMPSŚ zapowiedział huczne przedstawienie planów budowy PK radnym i innym zaproszonym osobom. Odbędzie się ono nie wiadomo z jakich powodów na stateczku wycieczkowym, tak jakby nie można było zrobić publicznej prezentacji w sali MDK, gdzie powinno się zaprosić wszystkich którzy chcą się dowiedzieć o tych genialnych i megalomańskich rozwiązaniach przemysłowych, które odbędą się kosztem przyszłości Świnoujścia, naszych mieszkańców, naszej plaży i naszej przyrody".

Z obecnie dostępnych informacji wynika, że wpływy podatkowe z zajętych terenów na rzecz Zarządu Morskich Portów Szczecin - Świnoujście na Prawobrzeżu (w tym Portu Kontenerowego) wynosić będą ok. 600.000 zł. rocznie!

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 118, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-118 z 118

co z tą Polską? • Poniedziałek [20.05.2019, 08:38:55] • [IP: 78.133.244.**]

Będzie port to będzie więcej pracy dla Ukraińców !!

0 • Poniedziałek [20.05.2019, 07:02:38] • [IP: 10.0.2.***]

Mieszkać w mieście portowym i narzekać, to jak mieszkać na Śląsku i narzekać na kopalnie.

Gość • Niedziela [19.05.2019, 17:44:13] • [IP: 176.221.122.***]

Do Gość • Niedziela [19.05.2019, 12:09:27] • [IP: 86.82.99.**]. ... port kontenerowy jak jest potrzebny to nie lokuje się go niszcząc tereny pod ochroną. Takie inwestycje robi się na nieużytkach (buduje się nawet sztuczne wyspy z daleka od miast) . ... nie niszczy się miejsc uzdrowiskowych. ... nie niszczy się roślinności pod ochroną. ... nie niszczy się parków. ... nie niszczy się takich plaż. Nie bardzo wiem czy do zwolenników betonu to dociera bo to przeważnie swój lubi swojego. Zwiększony ruch statków (a tak jest w porcie kontenerowym) to wielokrotnie zwiększone ryzyko zniszczenia potencjału ekologicznego terenów pod ochroną. Port kontenerowy to potężne źródło hałasu. ... lokalizacja portu gazowego jest już fatalna (nie mal w mieście) a ktoś sobie ubzdurał kontenery a nawet już pszczółki brzęczą o pomyśle stoczni złomowej. Co niektórym szare komórki co raz bardziej szwankują. ... a szkoda.

Gość • Niedziela [19.05.2019, 17:26:03] • [IP: 92.42.119.***]

Dama jest już na portalu spolecznosciowym to r.t z prosty... na poradną będzie się ubiegać

Gość • Niedziela [19.05.2019, 15:45:23] • [IP: 176.221.122.***]

Do 15:12:31 brawo pięknie napisane. Tylko czy decydenci chociaż to rozważą. Warszów powinien się odłączyć od tego cwaniaka betonowego. Zawinie dupę jak już nie będzie przez swoich wybrany a Wy zostaniecie z niczym nawet nie będziecie mieli kawałka plaży mieszkając nad morzem.

Gość • Niedziela [19.05.2019, 12:09:27] • [IP: 86.82.99.**]

Port kontenerów jest potrzebny a lewki niech wkońcu zrozumią że trzeba bronić polskiego interesu a nie niemiaszków, wstyd radna.

Gość • Niedziela [19.05.2019, 10:53:51] • [IP: 176.221.113.**]

Lepszy terminal kontenerowy niż betonowanie hotelami i mieszkaniami po bandyckich cenach.

Gość • Niedziela [19.05.2019, 09:33:53] • [IP: 5.173.136.**]

Ela jakie Mexico tylko kapelutka jej brak 🌵🌵🌵

Gość • Niedziela [19.05.2019, 08:11:21] • [IP: 37.8.231.***]

Zwolennicy terminala nie mają żadnych argumentów za, stąd te inwektywy w stronę osób myślących o przyszłości miasta. Z Polski robimy państwo trzeciego świata. Terminal i drogi tranzytowy tak by innym robić dobrze, a gdzie przemysł, produkcja? Priorytetem rządu jest Via Carpatia, to mówi wszystko.

Gość • Niedziela [19.05.2019, 08:02:33] • [IP: 185.210.38.***]

Blokując rozwój portu kontenerowego służymy niemcom reprezentując ich interesy. Teraz rozumiem sojusz SLD I SPD.

Gość • Niedziela [19.05.2019, 07:37:10] • [IP: 62.69.254.***]

Mampodobne odczucia.

Gość • Niedziela [19.05.2019, 02:32:41] • [IP: 37.47.140.**]

Gość • Sobota [18.05.2019, 14:07:14] • [IP: 78.10.206.**] (...) ale...to najlepszy prezydent jakiego Świnoujście miało (...) PRZEJDZ PRZEZ PARK ZDROJOWY OD PRZEPRAWY NA PLAŻĘ... I JEŻELI NIE ZŁAMIESZ NOGI NA KRZYWYCH CHODNIKACH, TO BĘDZIE CUD. TO NAJGORSZY PREZYDENT!!

Gość • Niedziela [19.05.2019, 02:20:56] • [IP: 92.42.119.***]

A co to za dama co dostała się do komisji

Gość • Niedziela [19.05.2019, 01:18:24] • [IP: 93.214.190.***]

Agatowska niestety idzie totalnie na tzw. szkło...poza krytyką nie ma nic do zaoferowania! I tyle...szkoda słów...

Gość • Niedziela [19.05.2019, 00:55:52] • [IP: 62.69.203.***]

Ty chorągiewko na wietrze IP.176.221.123***.zdecyduj się po której stronie jesteś, bo skaczesz już sam się pogubiłeś o co ci chodzi, a twoich wpisów judaszu jest sporo.

Gość • Niedziela [19.05.2019, 00:28:43] • [IP: 62.69.203.***]

Niema siły na tego pazerniaka zniszczy wszystko co piękne, kiedy człowieku wreszcie powiesz że dosyć się nachapałeś do grobu tego nie weżmiesz, rodzinka też już ustawiona, daj sobie spokój, zostaw w spokoju tę piękną plaże niech robią gdzie indziej , niech ludzie mają trochę spokoju na Warszowie co nam jeszcze zgotujesz oprocz gazoportu tirów, portu zasyfiałego że wdychamy to swiństwo i jeszcze władco ci mało?

Gość • Sobota [18.05.2019, 23:54:06] • [IP: 92.42.116.**]

Gość • Sobota [18.05.2019, 22:51:59] • [IP: 80.255.12.***]

Balcerowicz też mówił, że się nie opłaca!

Gość • Sobota [18.05.2019, 22:22:24] • [IP: 37.8.231.***]

Droga S3 OD TROSZYNA do ŚWINOUJŚCIA NIE POWSTANIE WCZEŚNIEJ NIŻ W 2025 ROKU.

Gość • Sobota [18.05.2019, 22:19:28] • [IP: 185.210.38.***]

Jak miasto nie umie zarabiać na turystyce- MIASTO to może zatobi na stworzeniu miejsca gdzie Europa będzie składować np.odpady chemiczne i radioaktywne np. po wycięciu lasu na prawo i lewobrzeżu, zaraz przy szosie. Po co organizować tak ruch aby jak najwięcej truć, betonować, dawać innym zarabiać na hotelach i turystach, budować gazownie i strefę kontenerową dla śmierdzących tirów i kopcących statków jak to jest bardzo dochodowy czysty brudny biznes. Ludzie będą żyli bogato i spowiednio krótko.

Gość • Sobota [18.05.2019, 21:28:56] • [IP: 176.221.123.***]

Kobieto. Siedziałaś tyle przy korycie i co zrobiłaś wielkiego. Teraz jak nie ma dostępu to ciągle wszystkich poucza. Daj już sobie spokó.

Gość • Sobota [18.05.2019, 21:17:45] • [IP: 62.69.203.**]

Nawet dziecko wie, że decyzja o budowie zapadła dawno temu w Warszawie i ta garstka ludzi nie ma nic do powiedzenia. Dlatego budują drogę z wiaduktem na plażę. Dziwi mnie to że radna z grupy morskiej walczyła o jakieś kosze, przebieralnie i coś tam się jej jeszcze wydawało skoro nie będzie nawet od strony tego parkingu dostępu do plaży. Chodzić na plażę będziemy od strony Przytoru.Przykre to, ale prawdziwe

Gość • Sobota [18.05.2019, 20:50:34] • [IP: 37.47.175.**]

Towarzysz Cimoszewicz w Brukseli zablokuje żeby nie szkodzić Hamburgowi i" swojem" Gdańsku. No chyba że w Brukseli 70 latkę na pasach potrąci autem bez przeglądu to się nie uda...

Gość • Sobota [18.05.2019, 20:49:31] • [IP: 176.221.122.***]

Brawo Pani Agatowska, pani jako jedyna dotrzymuje słowa i nadal walczy o dobro mieszkanców

Gość • Sobota [18.05.2019, 20:27:35] • [IP: 178.238.250.**]

Ryży kołtun znowu mąci. Obstawiła się Kodziarstem i Ubecją. Świeczki pod sądem palić i Wara od portu!!

Gość • Sobota [18.05.2019, 19:53:22] • [IP: 77.253.134.***]

Przecież mają mało jeszcze kasy, byli przy korycie zostali przy korycie i mało.Vice prezydent samochód z kierowcą prezydent też to kasy do rozjeżdzania się jest potrzebnych.A mieszkańców to maja w dup... Głosowaliście na tych ludzi to macie co macie. ..Walczcie bo szkoda tego miasta.

Gość • Sobota [18.05.2019, 19:39:20] • [IP: 83.8.134.***]

Od x lat planuje wrócić do Scia z emigracji, Tylko wybudujcie ten obiecany Terminal Kontenerowe, by móc dalej funkcjonować i zarabiać -Suwnicowy..

Gość • Sobota [18.05.2019, 18:51:40] • [IP: 5.173.128.**]

Tragedia z tą panią. Prezydent, marszałek województwa niema nic do gadania z tym gruntem. To jest teren zarządu portu Szczecin i Świnoujście i postawią tam co będzie im się podobac

Gość • Sobota [18.05.2019, 18:08:43] • [IP: 5.173.136.**]

Jak się nie podoba nawet rodowitemu mieszkańcu/mieszkańcowi (tj. właśnie sz. Pani Agatowskiej), zawsze można się wyprowadzić w Bieszczady. Nie podoba się - najlepiej się wyprowadzić i nie przeszkadzać Żmurkowi w rozwijaniu miasta. Liczę, że terminal kontenerowy powstanie. PS. Tak trzymać!

Gość • Sobota [18.05.2019, 18:03:57] • [IP: 23.226.237.*]

16:31:00 - Zacznie się liczyć z mieszkańcami, jak gazrura obije mu 💀.

Gość • Sobota [18.05.2019, 17:57:42] • [IP: 23.226.237.*]

Ów komuch nigdy słowa prawdy nie powiedział, chyba, że się przejęzyczył...

Gość • Sobota [18.05.2019, 17:46:59] • [IP: 178.238.246.**]

tylko pieniądze się liczą a co z przyroda, z piękna plaża ze środowiskiem człowiek jak pasożyt wszystko niszczy i w ten sposób dąży do samozniszczenia ten port to ogromna ilość samochodów i okropnego smrodu ludzie nie pozwólcie na budowę tego portu!!zamiast pięknej płazy i przyrody będzie beton i smród mamy betonowych radnych!

Gość • Sobota [18.05.2019, 17:42:56] • [IP: 37.8.231.***]

Zbudowanie kosmodromu nie czyni pewnym, źe ktoś zechce polecieć z niego w kosmos. Podobnie z ogromnym terminalem. Mamy terminal kontenerowy w Świnoujściu OT Logistics który od początku istnienia zamiast 100 czy 200 tysięcy kontenerów rocznie od 2014 przeładował mniej niż 3 tysiące pudeł. Świnoujście to nie miejsce na kontenery ale na roro i majówkę.

Gość • Sobota [18.05.2019, 17:40:36] • [IP: 5.173.152.**]

Ludzie, mamy XXI wiek, trzeba się rozwijać gospodarczo a nie ciągle kwiatki podlewać.

Gość • Sobota [18.05.2019, 17:35:09] • [IP: 176.221.123.***]

w Komunistycznej Polsce było jak Powstał Świnoport to Komuniści wysiedlili Wojsko Rosyjskie do Kaliningradu a Mieszkańców z Dzielnicy Osiedle Leśne na Wyspę Uznam Dzisiaj do Latarni Morskiej ciągnie się Port Handlowy i Gazoport i będzie jeszcze Terminal Kontenerowy a Sąsiad się cieszy że dostanie 500 zł na każde swoje dziecko a ma ich 4

Gość • Sobota [18.05.2019, 17:35:00] • [IP: 37.47.143.***]

PISiory ruszyły do ataku na Świnoujścia i miasto. Widać to po komentarzach. Co mnie obchodzi jakiś narodowy interes żebyście mogli sobie może potem wypłacać dziesiątki tysięcy premii?? Wara od Świnoujścia bo my gowno będziemy z tego portu mieli. Tylko syf i kłopoty z tysiącami tirów na drogach. Agatowska ma rację że walczy o miasto. Trzeba ją popierać i wspierać. A Zmurkiewicz juz jest stary i chyba nie wie co robi ze chce tego portu kontenerowego. pisiory marża żeby mieć tutaj dwa terminale, jeden Lecha a drugi Jarka-nie może być na to zgody. Ludzie obudzcie się! Zawsze byliśmy wolnymi ludźmi więc nie dajmy się wyrobić w te pisowskie plany.

Pennywise • Sobota [18.05.2019, 17:08:01] • [IP: 37.248.211.**]

A ja jestem pewien że to potrzebna inwestycja dla kraju.

Gość • Sobota [18.05.2019, 17:01:02] • [IP: 188.147.39.***]

Jedna dama od towarzystwa dla panów głosowała i nie żałuję bo dostała się do komisji a puzniej znowu wraca do zawodu a jak powstanie terminal to myśli że Będzie więcej klientów ale jest w błędzie

Gość • Sobota [18.05.2019, 16:49:56] • [IP: 5.173.145.***]

Dla Polski taki terminal to żyła złota. Towar z Chin cło min. 10 procent i 23 procent vatu. Kupa pieniędzy. Gdańsk zarabia. Hamburg zarabia. Wszyscy zarabiają. A my nie... narazie :-)

Gość • Sobota [18.05.2019, 16:38:15] • [IP: 5.172.235.***]

pan janusz dobrze to rozegrał, nie dość że zabetonował świnoujście, posprzedawał ile się da terenów miejskich to jeszcze po cichutku wytnie drzewa na warszowie i zabetonuje nam plaże, my naprawdę nie potrzebujemy tego terminala do egzystencji a wręcz przeciwnie gdyż wielu mieszkańców prawobrzeża prowadzi działalności związane z wynajmem kwater wczasowiczom którym teraz będą mówić że najbliższa plaża w centrum lub w międzyzdrojach ale wstaną państwo 6 rano żeby zająć miejsce, paranoja panie Januszu myślałem że działa pan dla dobra mieszkańców a czyjegoś interesu

Gość • Sobota [18.05.2019, 16:34:56] • [IP: 185.210.38.***]

W pełni popieram działania naszego prezydenta. Obiecał referendum po przedstawieniu argumentów za i orzeciw. Pierwsze spotkanie organizowane przez ZMPSiŚ w najbliższą niedzielę kolejne w najbliższych dniach. Oczywiście Agatowska wie najlepiej wszystko i opowiada stek głupot. Jej marzenie to Świnoujście lat 70 żużel na promenadzie wszechobecny handel syf i totalny bałagan.

Gość • Sobota [18.05.2019, 16:31:00] • [IP: 178.238.246.**]

Jak sobie wybraliscie tak macie, Zmurek liczy wylacznie na kase i swoje gniazdko, nie liczy sie ze zdaniem mieszkancow.Z miasta zrobil betonplac i przemyslowa metropolie ktora nie ma nic wspolnego z uzdrowiskiem.Przyjdzie czas, ze odbije sie kiedys pewnego razu czkawka, mieszkancy niech otworza szeroko oczy i walcza zeby terminal nie powstal, w przeciwnym razie miasto straci na turystyce.

Gość • Sobota [18.05.2019, 16:19:56] • [IP: 37.47.171.**]

najbardziej mnie smiesza argumenty, ze Polska musi sie rozwijac, ze port to duma narodowa i podatki." miliardy przychodow dla mieszkancow" HA hA HA. naiwniacy. WYbudowali gazoport, mialo byc pieknie i super, kasa z podatkow i w ogole. A jedynie co mamy to dwa baniaki koło plaży i drozszy gaz na rachunkach. Z kontenerami bedzie tak samo a nawet gorzej. myslcie ludzie, to nie boli!

Gość • Sobota [18.05.2019, 16:05:59] • [IP: 176.221.122.***]

Kiedy to się skończy. Jak można tak pogrywać z mieszkańcami. Niech wsadzą sobie w d... jakieś pieniądze z dzierżawy nie interesują nas te brednie. Oszukani jesteśmy na LG. Szczerzył zęby i mówił jakie to będą kokosy jak nam robi dobrze budując gazoport. My pamiętamy ile to miejsc pracy miało być jakie pieniądze z podatków. Mówił będziecie płacić mniejsze podatki. I co wielka kupa i kpina z mieszkańców. Nie chcemy tego następnego syfu. Jesteśmy miastem bogatym. Utrzymajmy to co mamy. Wara od Świnoujścia. Nażreć się nie mogą. Mało i mało. Okpione całe miasto. Okpieni nauczyciele. Jak można na nich głosować. Czy ci ich wyborcy nie czują tego całego chłamu

Gość • Sobota [18.05.2019, 16:05:20] • [IP: 176.221.123.***]

przeciez od 2 lat wiadomo, ze terminal bedzie. baba siedzi u koryta i ma problem z przyswajaniem informacji czy co? jak zawsze zagrania pod publiczke, zenada. wez sie babo w koncu za jakas prawdziwa robote

Gość • Sobota [18.05.2019, 16:00:27] • [IP: 37.47.218.***]

Zysk z przeładunku kontera jest większy niż zysk z turysty. Wystarczy popatrzeć na Holandię.

Gość • Sobota [18.05.2019, 15:57:58] • [IP: 176.221.122.***]

Kiedy to się skończy. Jak można tak pogrywać z mieszkańcami. Niech w

Gość • Sobota [18.05.2019, 15:55:44] • [IP: 80.245.176.***]

Po pierwsze trzeba się zastanowić jakim miastem ma być Świnoujście, portowym czy uzdrowiskowym??Wszak jedno drugiego nie wyklucza, ale powinno to być robione z dobrym pomyślunkiem a nie na pałę. Stawiając port kontenerowy kosztem plaży na Warszowie automatycznie niszczymy tą dzielnicę jako turystyczną atrakcję, może zamiast tego miejsca zająć dawną" Odrę" i stocznię(przecież nie przynosi zysków tylko generuje straty) i tam stworzyć port kontenerowy, nabrzeża wszak są już gotowe, ogromne place na składowanie kontenerów też są. To ja mam za was myśleć ??

Gość • Sobota [18.05.2019, 15:53:13] • [IP: 62.69.252.**]

Rozumiem, że wszyscy, którzy są za portem kontenerowym mieszkają na Warszowie. Jeżeli nie to niech się zamieniają na mieszkania i zamieszkają na prawobrzeżu obok tegoż portu. Jakim prawem ludzie zainteresowani tylko zyskiem mają decydować za Warszów. Ludzie gdzie wasza empatia. Jeżeli prawobrzeże ma być przemysłowe należy wysiedlić ludzi, którzy mieszkają teraz w linii prostej 350 m od gazoportu. Od portu kontenerowego będą mieszkać około 1 kilometra. Proszę przyjechać kilka dni z rzędu o różnych porach i zorientować się w sytuacji i dopiero wtedy się wypowiadać. A zatrudnienia to będzie tyle albo jeszcze mniej co w gazoporcie. Ludzie którzy są przeciwko żyją tu na co dzień i z ich zdaniem powinniśmy się liczyć.

Gość • Sobota [18.05.2019, 15:44:03] • [IP: 176.221.123.***]

W końcu może będzie normalna praca dla wykształconych ludzi a nie tylko hotele i kawiarnie

Gość • Sobota [18.05.2019, 15:30:14] • [IP: 31.0.36.***]

Jestem mieszkańcem Świnoujścia i popieram budowę portu kontenerowego. I niech inni nie wypowiadają się za mnie. Pozdro

Gość • Sobota [18.05.2019, 15:23:34] • [IP: 209.126.90.**]

Kot to spada na cztery łapy, ale żeby wiewiórka? I jeszcze podskakuje? Wstyd.

Gość • Sobota [18.05.2019, 15:21:00] • [IP: 81.204.98.**]

W zyciu jak i w polityce zawsze jest cos za cos...i to sie nie zmieni...cos nam ubywa cos nam przybywa...i tak sie kreci.Trzeba docenic plusy rozwoju miasta...trudno wszystkich zadowolic.

Gość • Sobota [18.05.2019, 15:20:05] • [IP: 192.119.160.***]

do Gość • Sobota [18.05.2019, 14:01:18] • [IP: 78.10.206.**] sam sobie odpowiadasz. Likwidacja OFE i jeszcze z tego zabiorą 15% a to już było opodatkowane, emeryturki będą głodowe, podatki rozdają nierobom i swoim, a nie ma na nauczycieli służbę zdrowia, na stołki wciskają misiewiczów, obiecują " promy budowane w polskich stoczniach, niewidzialne samoloty, i gospodarkę opartą na węglu" czysty powrót do PRL-u. Można by tak jeszcze długo. A teraz wszystko załatwiają po nocy specustawami. No są po prostu zaj...ści.

Gość • Sobota [18.05.2019, 15:12:31] • [IP: 176.221.122.***]

A dlaczego, zamiast praktycznego zagospodarowania z korzyścią dla mieszkańców dzielnicy Warszów wciska się nam na siłę coś, co doprowadzi do upadku Świnoujścia? Dlaczego nie można rozbudować infrastruktury mieszkalnej, która ciągnęłaby się aż do Miedzyzdrojów? Dlaczego nie można wybudować klimatycznych osiedli lub hoteli wzdłuż linii brzegowej po stronie Warszowa, Łunowa i dalej? Miasto by sie rozwijało, ruch turystyczny trochę by odciążył nasze przeładowane świnoujskie ulice, każdy by chętnie przyjechał do zacisznego wypoczynkowego osiedla znajdującego się za linią lasu i nad morzem. Nie mówiąc o korzyściach jakie by płynęły do miasta i mieszkańców. Domyślam się, że wtedy trzeba by dopuścic do spółki więcej osób, a na to już za bardzo nie ma czasu. lepiej zaorać to co jest i wycisnąć na ostatek jeszcze parę złotych. Jak to sie mówi: lepszy wróbel w garści...

Gość • Sobota [18.05.2019, 14:58:00] • [IP: 195.205.242.***]

A ja chciałabym zwrócić uwagę, że na finiszu jest proces legislacyjny jeszcze jednej ustawy związanej z portami, który wskazuje, że gminy będą miały figę z makiem zamiast podatków od przedsiębiorstw w granicach portów. W procesie legislacyjnym zwróciły na to uwagę Gdańsk, Gdynia, Szczecin a nasz Pan Prezydent nic nie zauważył - brak jego opinii w tym procesie legislacyjnym. BRAWO WY...Wy zwolennicy tego betonu...

Wojtek • Sobota [18.05.2019, 14:50:23] • [IP: 37.7.60.**]

Pan Prezydent ma na imię Janusz, niech autor trochę myśli i przed opublikowaniem zapoznaje się z własnym tekstem a poza tym Pan Prezydent dba o miasto jak nikt przed nim

Gość • Sobota [18.05.2019, 14:42:10] • [IP: 62.69.254.***]

Świnoujście powinno posiadać porządny port, a nie jak teraz jakaś rozpierducha powiązana drutami

Gość • Sobota [18.05.2019, 14:20:28] • [IP: 151.248.62.***]

Zwolennicy Terminala w swinoujsciu upadli na mozg, nie bedzie zadnych miliardow, a miasto i mieszkancy straca bo Turysci nas o...leja, a zyjemy z turystyki, po drugie co to za pieniadze 600tys rocznie do kasy miasta, ?Terminal nie jest w interesie Miasta, moze jest w interesie Pisowskich ciemnych Biznesow typu Srebrna, ale na pewno nie w interesie mieszkancow

Gość • Sobota [18.05.2019, 14:08:20] • [IP: 176.221.123.**]

Hej!! Posły, Radni - bezradni i wszelkiej maści kłamcy, oszuści, krętacze i mąciciele. ODWALCIE się od miasta i pozwólcie mieszkańcom żyć w spokoju i szczęśliwie. Mieszkańcy nie chcą być uszczęśliwiani na siłę. Robicie wszystko by zgnębić, utrudnić życie mieszkańców maksymalnie. Robicie ciągle jakieś rozróby a tracą na tym mieszkańcy. Ciężko się żyje w Świnoujściu a pajace uszczęśliwiacze robią wszystko jak tu jeszcze dokuczyć mieszkańcom. Mieszkańcy proszą o spokój a wy jak / blondynki/ kłamiecie i pchacie się do koryta władzy. gdzie wasza godność kłamczuchy.

Gość • Sobota [18.05.2019, 14:07:14] • [IP: 78.10.206.**]

Prezydent to ani mój brat ani swat, ani nie po mojej linii partyjnej ale...to najlepszy prezydent jakiego Świnoujście miało. Miasto się zmienia, kończy się ta smętna zapyziałość charakterystyczna dla wczasowych mieścin po sezonie. Po to to Świnoujście powstało aby być PORTEM!

Gość • Sobota [18.05.2019, 14:04:39] • [IP: 95.129.224.**]

Tej pani dziękujemy

Gość • Sobota [18.05.2019, 14:01:18] • [IP: 78.10.206.**]

"Gość • Sobota [18.05.2019, 11:01:01] • [IP: 192.119.160.***] My to czujemy się oszukani przez obecny rząd. Kłamią na każdym kroku i robią co chcą okradając polaków. Specustawa i będziemy mieli port kontenerowy połączony z portem centralnym w Radomiu" Powiedz mi ty...Polaku, CO CI UKRADLI. Bo poprzednicy ukradli mi kilkadziesiąt tysięcy zł, wydłużając czas przejścia na emeryturę. Ukradli mi też składki z OFE i połowę zasiłku pogrzebowego.

Gość • Sobota [18.05.2019, 13:57:58] • [IP: 78.10.206.**]

My?...NIE!

Gość • Sobota [18.05.2019, 13:48:04] • [IP: 23.226.237.*]

Gumolepiąca koperta ✉ nas sprzedał już dawno... Każdemu nas ta πzda sprzedaje, kto mu posmaruje... Siano już ma na koncie.

Gość • Sobota [18.05.2019, 13:42:22] • [IP: 77.252.46.*]

Największy kłamca na Wyspie Uznam - ostatnia kadencja - będzie robił co zechce. Jego zwolennicy zobaczą jak można miasto zniszczyć.Wszystko robi dla swoich przyd... i dla siebie. Jednym zdaniem - jest to zły człowiek na to stanowisko.

Gość • Sobota [18.05.2019, 13:34:12] • [IP: 188.146.178.***]

Referendum będzie niekorzystne dla mieszkańców Warszowa. Ich stanowisko, reprezentowane na ogólnym zebraniu mieszkańców powinno być priorytetem. To oni poniosą konsekwencje w postaci życia w halasie, budzie etc. Zdecydowanie pogorszy im się standard życia. Nikt nie liczy się z Ich zdaniem.

Gość • Sobota [18.05.2019, 13:12:09] • [IP: 178.238.252.**]

Czyli, plaży na Warszowie nie będzie?

Gość • Sobota [18.05.2019, 13:07:41] • [IP: 37.47.137.***]

Żmurkiewicz vel betoniarz/drwal jest przekonany o tym, że jest pomazańcem bożym. Wielokrotnie stwierdzał, że w Świnoujściu nie ma nikogo, kto mógłby poprowadzić miejskie inwestycje. Jak się później okazuje, inwestycje bez nadzoru inwestorskiego. Tak więc po kiego grzyba ma rozmawiać z motłochem, nawet swoją byłą zastępczynią. Przecież on teraz jest szczerym pisowskim demokratą i z byle komuszą Agatowską nie będzie gadać. Okazuje się, że chyba ma daleko posuniętą sklerozą - nie pamięta swojej długoletniej komuszej przeszłości w PZPR i SLD. Pani Agatowska, skomlenie nic nie da, jedynie impeachment!

Gość • Sobota [18.05.2019, 12:55:28] • [IP: 178.238.252.**]

Pokazali się na jak wyglądają super.

Gość • Sobota [18.05.2019, 12:43:08] • [IP: 176.221.122.***]

Ja nie czuje się oszukany. Nie mieszaj kobieto.

Gość • Sobota [18.05.2019, 12:21:59] • [IP: 88.156.234.***]

p. Agatowska nie ma racji

Gość • Sobota [18.05.2019, 12:20:04] • [IP: 88.156.234.**]

My nie !!

GośćMichał • Sobota [18.05.2019, 12:11:13] • [IP: 176.221.122.***]

NIE GŁOSOWAŁEM NA NIĄ ALE TERAZ WIDZĘ ŻE TA KOBIETA WALCZY O MIASTO NIE TYLKO PRZED WYBORAMI. ŻAŁUJĘ ŻE NIE ODDAŁEM GŁOSU NA TĄ PANIĄ :(

oko proroka • Sobota [18.05.2019, 12:06:19] • [IP: 37.8.230.***]

walka z wiatrakami

Gość • Sobota [18.05.2019, 12:03:42] • [IP: 5.173.152.***]

Ciekawie jakby sie czuł pan prezydent mieszkając tej beznadziejnej inwestycji tylko hałas smród duży ruch przez tą durną inwestycje ludzie uciekają z tego miasta sprzedają mieszkania i uciekają tak czułam ze pan Żmurkiewicz nic nie zrobi dla Warszowa tylko chce zabrać nam plaże WSTYD!!

Pazdzioch • Sobota [18.05.2019, 12:02:17] • [IP: 83.20.250.**]

Od dawna wiadomo że kim dzon zmur tylko patrzy żeby on miał dobrze, pranie kasy skończyło się we flocie to zlikwidował flotę, myjnia była spalona to sprzedal i tak ze wszystkim

Gość • Sobota [18.05.2019, 11:47:40] • [IP: 176.221.123.**]

Prezydent nie ma tu nic do gadania, co w Warszawie (PiS) postanowią tak będzie, zrobili to ze stocznią i zrobią z portem kontenerowym, jeżeli wogóle powstanie, a może chodzi tylko o teren, który oddadzą innym firmom po atrakcyjnych cenach, wówczas pozostanie tylko pilnować aby płacili pożądne pieniądze do kasy miasta

Gość • Sobota [18.05.2019, 11:46:17] • [IP: 37.8.231.***]

Terminal kontenerowy w Świnoujściu już istnieje od 2014 roku. To terminal OT Logistics, o potencjale 100 tysięcy TEU, z perspektywą 200 tysięcy, który w czasie 5 lat przeładował około 3 (trzech) tysięcy kontenerów. Świnoujście jest poza zainteresowaniem operatorów kontenerowców. Zbudowanie wielkiego terminala na 1, 5 miliona TEU w sytuacji kompletnego braku popytu na przeladunki kontenerów w tym miejscu, to nic innego jak drenowanie państwowej kasy. Owszem zgadzam się, że na zabudowanym półwyspie, w razie klapy z kontenerami, będzie można uruchomić sezonowe lotnisko, tylko czy aby to nie są pomysły którymi powinien zająć się psychiatra?

Gość • Sobota [18.05.2019, 11:45:51] • [IP: 37.248.215.***]

Prezydent jest super Miasto kwitnie w oczach.

Gość • Sobota [18.05.2019, 11:44:09] • [IP: 5.173.145.***]

Żmurkiewicz buduje terminal kontenerowy ? Agatowska czuje się oszukana? Naprawdę, to rząd ma plan budowy terminala żeby polska gospodarka była konkurencyjna w Europie. Chodzi o miliardy przychodu z podatków dla Polaków. Niemcy przez pożytecznych idiot będą torpedować tą inwestycję. O to tylko tu chodzi...

Gość • Sobota [18.05.2019, 11:43:20] • [IP: 151.248.62.***]

Port Kontenerowy z lokalizacja na Warszowskich plazach to skandal, i dzialanie na szkode miasta i ich obywateli, powinno sie to inwestycje podciagnac pod kodeks karny/Nadzieja w pani, Agatowskiej

Gość • Sobota [18.05.2019, 11:33:40] • [IP: 77.1.86.***]

Port kontenerowy w Ś-ciu to już dawno powinien funkcjonować i przynosić i zwiększać dochód narodowy, a nie dopiero medytować będzie czy go nie będzie. Port teraz czy później i tak powstanie, tak samo było ze świnjoportem całe osiedle wysiedlili mieszkańców domy poburzyli i port postawili. Port to duma narodowa, skoro jest morze to i port musi być nawet pani A. na to nie będzie miała no to żadnego wpływu.

Gość • Sobota [18.05.2019, 11:30:12] • [IP: 77.111.247.**]

Jeśli miasto ma się rozwijać a ludzie mają mieć zatrudnienie to jestem za tym aby port kontenerowy powstał Między innymi dlatego Świnoujście leży nad Bałtykiem a nie nad Saharą

Gość • Sobota [18.05.2019, 11:24:19] • [IP: 78.10.206.**]

A więc krótko, nie czuje się oszukany i jestem za budową portu. Swinoujście od lat jest miastem portowym. Port to praca i pieniądze, jakoś nie uśmiecha mi się pozostawać rezerwatem dla starych Niemców. Może to nie jest po myśli właścicieli hoteli, ale ci właściciele raczej w Świnoujściu nie mieszkają.

Gość • Sobota [18.05.2019, 11:22:08] • [IP: 93.94.190.***]

Taka bidulka, wszyscy ją okłamują. Śmiech na sali i ciągły lans, zero konstruktywnych działań.

Przekrój • Sobota [18.05.2019, 11:16:26] • [IP: 185.210.38.***]

Miasto musi się rozwijać i cywilizować! Precz z samosiejkami, niech żyją Gaz, Beton i Kontenery! Da to dodatkowe miejsca pracy sąsiadom ze Wschodu, którzy walczą z dyktaturą Putina i rosyjską agresją w Polsce!

Gość • Sobota [18.05.2019, 11:08:48] • [IP: 88.218.255.**]

Niestety ta kadencja jest o jedną za dużo dla Żmurkiewicza. Czas odejść.

Gość • Sobota [18.05.2019, 11:02:38] • [IP: 136.0.99.***]

Pani Agatowska lubi dania jednogarnkowe. To jest odgrzewany kotlet.

Gość • Sobota [18.05.2019, 11:01:01] • [IP: 192.119.160.***]

My to czujemy się oszukani przez obecny rząd. Kłamią na każdym kroku i robią co chcą okradając polaków. Specustawa i będziemy mieli port kontenerowy połączony z portem centralnym w Radomiu.

Gość • Sobota [18.05.2019, 10:59:40] • [IP: 37.8.231.***]

Pani Agatowska chce zabłysnąć na portalu?Zabłysnęła.Ale takie gwiazdy szybko gasną.Port ma się rozwijać i basta.A nie miasto pokojowych i kelnerów.Ta pani, sama już nie wie, czy jest czerwona czy zielona.A na pewno jest ruda.

Gość • Sobota [18.05.2019, 10:59:01] • [IP: 176.221.123.***]

Katolicka Polska to Nasz Kraj to Nasza Ojczyzna Wyborcy Katolicy zagłosowali na swoją Katolicką PIS i odebrali Władzę Zydom i Komunistom teraz sąsiad mówił że dostanie 500 zł na kazde dziecko bo Katolicka PIS to Partia Socjalna która dba o Lud Pracujacy Miast i Wsi Niech zyje Wolnośc i Swoboda i Dziewczyna zawsze Młoda

Gość • Sobota [18.05.2019, 10:56:43] • [IP: 209.126.90.***]

Pani radna po jednych pieniądzach z panem prezydentem. Jak nie skłamią to prawdy nie powiedzą.

Gość • Sobota [18.05.2019, 10:48:45] • [IP: 37.47.131.**]

A My nie!

Gość • Sobota [18.05.2019, 10:47:43] • [IP: 5.173.152.***]

ciekawe czy szkopki dalej beda przyjeżdzac i inni jak powstanie PK, uzdrowisko z PK i gazowcami, pylącym portem i bez drzew i 0 parkingów oraz rozwalonumi drogami. Ciekawe dlaczego mimo opóżnień cały czas wygrywa przetargi jedna firma...

Gość • Sobota [18.05.2019, 10:44:10] • [IP: 62.69.251.***]

Ludzie, nie łykajcie tego kitu. Aktualne projekty zagospodarowania przestrzennego portu w Świnoujściu nie przewidują ŻADNEGO portu kontenerowego.

Gość • Sobota [18.05.2019, 10:43:04] • [IP: 176.221.123.***]

Kłamstwo jest domeną rządzących i p. prezydent do tego towarzystwa już dawno dołączył i jest w koalicji z tym towarzystwem. Myślę ze od p. prezydenta należą się społeczeństwu naszego miasta słowa wyjaśnienia. Moje pytanie brzmi czy można liczyć w tym przypadku na p. prezydenta i oczekiwać wyjaśnień ?

Gość • Sobota [18.05.2019, 10:41:09] • [IP: 176.221.123.**]

a my nie czujemy sie oszukani..pan prezydent nigdy nikogo by nie oszukał, to jest spoko gość.

Gość • Sobota [18.05.2019, 10:36:25] • [IP: 83.0.228.***]

A co ma zmurkiewicz do portu pytaj rządzących w wrszawce

Gość • Sobota [18.05.2019, 10:19:58] • [IP: 176.221.122.**]

Obszar Natura 2000 sprzedany za Judaszowe srebrniki.

Osternothafen • Sobota [18.05.2019, 10:15:15] • [IP: 176.221.122.**]

Mamy więc jasność, kapielisko na Warszowie nie ma dzierżawcy, w tym roku nie będzie obsady ratowników więc przygotowania do lania betonu i wycinki lasu coraz bliżej.

Gość • Sobota [18.05.2019, 10:13:46] • [IP: 176.221.122.***]

Wszystko dawno ustalone.

Gość • Sobota [18.05.2019, 10:11:16] • [IP: 37.47.175.***]

Frans Timmermans wielki przyjaciel SLD powiedział że Islam jest w Europie od 2 tysięcy lat hahaha tylko że Islam w ogóle istnieje dopiero od 600 roku naszej ery. Ten człowiek i całe SLD to jedna wielka kompromitacja na każdym kroku. Nie ufam w ani jedno ich słowo. Pani Ela ze zdjęcia co krzyczała na placu żeby Ludmiłę Kozłowski wpuścić do Polski teraz co ma do powiedzenia mądrego? hahahah

Gość • Sobota [18.05.2019, 10:00:30] • [IP: 94.254.232.**]

Agatowska to jedyny polityk, który jasno wyraża swoje poglądy i się ich trzyma. Gdzie jest wasz prezydent, który przed wyborami odwiedzal każde możliwe miejsce, a obecnie was wszystkich zlewa. Wielki błąd, że Pani Joanna Agatowska nie została prezydentem...

Gość • Sobota [18.05.2019, 09:55:44] • [IP: 37.248.215.***]

Prezydent jest super. Miasto pięknieje w oczach.

Gość • Sobota [18.05.2019, 09:55:19] • [IP: 62.69.253.***]

Domagamy się wzięcia pod uwagę głosu mieszkańców!! W końcu to my tu jesteśmy u siebie i powinniśmy mieć możliwość decydowania jak ma się rozwijać nasze otoczenia. Port kontenerowy w Świnoujściu jest pozbawiony sensu ze względów ekonomicznych, nie mówiąc już o niszczeniu terenów o wysokich walorach przyrodniczych, turystycznych. Nie dopuśćmy żeby znowu wróciły czasy że partia robi co chce i liczy się tylko to co zadecyduje KC PiS

Gość • Sobota [18.05.2019, 09:50:09] • [IP: 176.221.123.***]

Stop Turystyce, chcemy przemysłowego rozwoju miasta !

Gość • Sobota [18.05.2019, 09:46:38] • [IP: 37.47.148.**]

Przestańcie się mazać dzieci

Gość • Sobota [18.05.2019, 09:42:50] • [IP: 37.47.80.**]

A ja czuję się oszukana przez agatowska i nie żale się w mediach społecznościowych

mar. • Sobota [18.05.2019, 09:42:13] • [IP: 188.147.107.**]

Jak każda baba, musi mieć rację, nawet jak nie ma racji

Gość • Sobota [18.05.2019, 09:40:34] • [IP: 62.69.254.***]

To odłam tych co Mierzeje Wiślaną chcą zasypywać

Gość • Sobota [18.05.2019, 09:39:08] • [IP: 185.210.39.***]

CHYBA DOBRZE GDY JEST SZANSA NA ROZWÓJ MIASTA I NOWE MIEJSCA PRACY ??

Gość • Sobota [18.05.2019, 09:38:46] • [IP: 185.13.106.***]

TAK SIĘ DZIEJE JAK DLA PIS LIŻE SIĘ DU... PO H NAM PORT KONTENEROWY? MACIE JUŻ DOCHODY Z GAZOPORTU KTÓRYCH NIGDY NIE ZOBACZYCIE !! ZDEWASTUJECIE WSZYSTKO TO DOPIERO ZACZNIECIE MYŚLEĆ ALE ZA PÓŹNO. TAKA SAMA SWIĘTA KROWA JAK I KNUR CZERWONY.

Gość • Sobota [18.05.2019, 09:37:42] • [IP: 176.221.122.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [18.05.2019, 09:29:06] • [IP: 83.11.159.***]

Prezydent obiecal ze bedzie referendum w tej kwestii, zobaczymy czy dotrzyma slowa.

Gość • Sobota [18.05.2019, 09:25:08] • [IP: 176.221.122.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [18.05.2019, 09:21:37] • [IP: 37.248.213.***]

Referendum nie ma w Polin mocy sprawczej także możecie sobie zorganizować ich nawet 100. Najpierw wybierzcie propolski rząd który będzie pracował na rzecz Polski i Polaków a nie na rzecz niemiec, usa, izraela itp itd.

Gość • Sobota [18.05.2019, 09:15:21] • [IP: 176.221.122.**]

Pani Agatowska ma tu racje.

Oglądasz 1-118 z 118
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Nasze dziewczęta ze Świnoujścia i ich opiekun i choreograf Izabela Gromek - Świątek zdobyły pierwsze miejsce w 27 FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO . TEATR TAŃCA GOTHIKA PO RAZ DRUGI Z RZĘDU ZOSTAŁ LAUREATEM 27. FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO ORAZ NAGRODY SPECJALNEJ POLSKIEJ GRUPY ZBROJENIOWEJ. TEATR TAŃCA GOTHIKA 🥇🏆 Liliana Ośmialowska, Nadia Guzik, Wiktoria Mokrzycka, Zofia Tałanda, Hanna Puźniak, Łucja Drachal, Luiza Kradyna, Ida Świątek, Zuzanna Wlczak, Julia Tarnowska. Tytuł widowiska tanecznego: "JESZCZE POLSKA NIE ZGINEŁA, KIEDY MY ŻYJEMY" 🇵🇱 ■