POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [18.12.2011, 20:54:49] • Świnoujście

Będą dodatkowe pasy ruchu na Wojska Polskiego?

Będą dodatkowe pasy ruchu na Wojska Polskiego?

Korki na Wojska Polskiego to niemal codzienność. Do tego stara, nierówna kostka brukowa i liczne spowalniacze.(fot. Adam Strukowicz )

Nowy projekt przebudowy prawie dwukilometrowego odcinka ul. Wojska Polskiego tworzy gdańska pracownia Euro-Alians. Kompleksowy remont ulicy ma objąć między innymi modernizację oświetlenia i kanalizacji. W projekcie nie wzięto pod uwagę budowy ronda. Sugeruje się w zamian utworzenie dodatkowych pasów ruchu.

Temat przebudowy Wojska Polskiego ciągnie się już od kilku lat. Robert Karelus, rzecznik prezydenta, wyjaśnia, że to m.in. przez nierzetelność pewnych pracowni. – Projektanci z Zielonej Góry, którzy w roku 2008 wygrali przetarg na wykonanie projektu przybudowy ulicy nie wywiązali się ze zobowiązań, w związku z tym musieliśmy wypowiedzieć im umowę. Na początku 2010 roku ogłoszony został nowy przetarg – tłumaczy.

Będą dodatkowe pasy ruchu na Wojska Polskiego?

fot. Adam Strukowicz

Ten przetarg wygrała gdańska pracownia. Projekt ma być wkrótce gotowy. Realizacja przebudowy ul. Wojska Polskiego może kosztować nawet 18 milionów złotych. Miasto zapowiada, że będzie występować o dofinansowanie robót ze środków unijnych i rządowych.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 104, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-104 z 104

Gość • Piątek [29.05.2009, 07:03:06] • [IP: 92.42.118.**]

nareszcie ktoś na to wpadł, że tam powinno się coś pozmieniać!

Gość • Piątek [29.05.2009, 07:14:35] • [IP: 217.97.199.**]

najpierw tunel a póżniej róbta co chceta.

Gość • Piątek [29.05.2009, 07:32:06] • [IP: 195.117.222.***]

prawy pas- dla bryczek i niemcow jezdza wszyscy i tak 20km/h a lewy dla nas czyli normalna predkosc 50km/h!!

Gość • Piątek [29.05.2009, 07:38:01] • [IP: 92.42.116.**]

moli by powi.ększyć ulicę o ten niemiecki rynek... to by było duużo lepiej

Mieszkaniec • Piątek [29.05.2009, 07:43:11] • [IP: 78.131.222.**]

Nie ma możliwości udrożnienia ruchu w mieście przy takim natężeniu. Doraźnie może pomóc większa ilość pasów, wyłączenie sygnalizacji świetlnej w godzinach szczytu, zniechęcenie kierowców przez częste kontrole policji itp. Problem sam się rozwiąże z chwilą wejścia do strefy euro.

Gość • Piątek [29.05.2009, 07:47:58] • [IP: 80.245.188.**]

Najbardziej spowalniają Garbate Przejścia dla pieszych, z których kożystają nieliczni piesi

Nightrider • Piątek [29.05.2009, 08:07:09] • [IP: 89.75.112.***]

Sa 3 pasy tylko nie kazdy umie jezdzic.

Gość • Piątek [29.05.2009, 08:24:54] • [IP: 80.245.184.***]

Najbardziej spowalniają ruch na ulicy Wojska Polskiego * jeżdżące 20 - 30 km/h

Gość • Piątek [29.05.2009, 08:33:55] • [IP: 217.97.193.**]

MAM NADZIEJE, ŻE PO REMONCIE NIE BĘDZIE JUŻ TAK DUŻO ZNAKÓW DROGOWYCH !! NA ODCINKU OD 11-GO LISTOPADA DO GRANICY JEST 100 ZNAKÓW. KTOŚ NA TYCH ZNAKACH ZBIERZE DOBRA KASĘ ??

Gość • Piątek [29.05.2009, 08:42:06] • [IP: 92.42.119.**]

Tą krzywą kostke wywalić i położyć ładny asfalt a te garby można zostawić jako spowalniacze.

Gość • Piątek [29.05.2009, 09:21:21] • [IP: 92.42.114.**]

Rondo na skrzyżowaniu Woj.Pol.i Moniuszki

Gość • Piątek [29.05.2009, 09:24:18] • [IP: 80.54.123.**]

jakby ktoś pomyślał rozsądnie to na skrzyżowaniu 11-go Listopada i Wojska Polskiego wybudowałby rondo. I na skrzyżowaniu 11-go Listopada z Matejki również,

Gość • Piątek [29.05.2009, 09:34:34] • [IP: 80.245.191.***]

przebudowa powinna sie zacząć od krzyżowki w Albeku do naszej i powinna miec 4 pasy

Gość • Piątek [29.05.2009, 09:37:35] • [IP: 80.245.182.***]

Dodatkowy pas ruchu w miejscu, gdzie skręca się z ulicy Wojska Polskiego na 11 Listopada.

Ogre • Piątek [29.05.2009, 09:50:41] • [IP: 83.11.132.**]

Udrożnić można tą ulicemega spiralą.

Gość • Piątek [29.05.2009, 09:59:46] • [IP: 89.78.31.**]

Jak chcecie robic pasy dodatkowe jak miejsca nie ma miedzy drzewami?? Po jednej stronei sciezka rowerowa, po drugiej blaszaki... wywalic najpierw dorobkiewiczow z rynku, a pozniej sie brac za planowanie. Postawia znow waska ulice, rok pozniej zamkna rynek i zostanie puste pole... zamiast zrobic to w odrowtnej kolejnosci. * zawsze wszystko zaczynaja od * strony

Gość • Piątek [29.05.2009, 10:35:55] • [IP: 80.245.187.**]

Co robi żmuras jak ruch się zwiększa? Zwęża ulice!! Hehehehe. To ci geniusz. Ludzie jak on się weźmie za wojska polskiego to wyjdzie tak jak na moniuszki. Całe szczęście, że w przyszłym roku wybory to się pogoni dziada aby nie spieprzył mastępnych ulic!

Gość • Piątek [29.05.2009, 10:36:18] • [IP: 83.14.49.***]

Pogięło was chyba z tym rondem. Niemcy nawet na światłach sobie nie radzą. Rondo to będzie dla nich totalny kataklizm. Już kilka razy widziałem jak jeżdżą na rondzie Chrobrego/Sikorskiego pod prąd.

Mieszkaniec • Piątek [29.05.2009, 10:40:54] • [IP: 78.131.222.**]

NIE MA SZANS, PO PROSTU WIĘKSZOŚĆ NIEMIECKICH KIEROWCÓW TO GŁĄBY KAPUŚCIANE. POTRAFIĄ ZATRZYMAĆ SIĘ NA ICH ZIELONYM ŚWIETLE. MAX. PRĘDKOŚĆ 20 KM/GODZ, RUSZANIE NA ŚWIATŁACH PO MINUCIE ROZGLĄDANIA SIĘ, ZATRZYMYWANIE SIĘ BEZ SENSU, CIĄGŁE NACISKANIE PEDAŁU HAMULCA ITP. .. PRECZ Z NASZYCH ULIC LUB NAUCZCIE SIĘ JEŹDZIĆ !!

Gość • Piątek [29.05.2009, 11:05:18] • [IP: 195.117.222.***]

zrobić deptak:)

Ogre • Piątek [29.05.2009, 11:06:02] • [IP: 83.11.132.**]

Dwa pasy można górą puścić.Zrobić piętrową W.Polskiego. jak i wiele innych ulic w tym Boskim Świecie.

Gość • Piątek [29.05.2009, 12:00:31] • [IP: 88.156.233.***]

Do Ogre: Ja proponuję trochę rozwinąć twoją myśl, i górnym pasem puścić Niemców (przewidziana średnia prędkość 12, 5 km/h) A Dołem Polaków (Mógłbym wtedy wrzucić tam drugi albo i trzeci bieg...)

Ogre • Piątek [29.05.2009, 12:08:11] • [IP: 83.11.132.**]

Do → 233.***, Można i tak. Ale jeszcze poniżej(tunel) wydrążyćpuścić baranów, żeby niepchali/pchały sie pod koła

Pikaczu • Piątek [29.05.2009, 12:15:33] • [IP: 217.97.193.***]

Wolę * niż deptak.

Gość • Piątek [29.05.2009, 12:36:54] • [IP: 80.245.179.***]

Możnaby udrożnić gdyby polscy kierowcy stracili swoją psychotyczną nerwowość.

Gość • Piątek [29.05.2009, 12:42:06] • [IP: 88.156.233.***]

Do Gość • Piątek [29.05.2009, 12:36] • [IP: 80.245.179.***] Jaką nerwowość? Akurat tam korki się robią przez zamulających Niemców

Gość • Piątek [29.05.2009, 12:55:34] • [IP: 88.156.234.***]

tylko rondo, bo na dodatkowy pas nie ma miejsca.

Gość • Piątek [29.05.2009, 13:25:15] • [IP: 88.156.232.***]

wciaz ci" wolno" jezdzacy Niemcy!Szybko jezdzacy Polacy natomiast potracaja regularnie pieszych na pasach(np.wczoraj na A.Krajowej).Ile czasu zarobisz na odcinku 1km jadac 30-ci a 50?Wiesz dlaczego oni tak sie zachowuja na rondach, swiatlach itp?bo sie poprostu boja polskich wspanialych kierowcow w swych szalejacych maszynach, ja tez sie boje i spokojny ruch na Wojska Polskiego mi nie przeszkadza, moze dlatego, ze mieszkam w S-ciu od niedawna, a z polskimi kierowcami nie mialem kontaktu przez ostatnie 25 lat! Co nie znaczy, ze nawierzchni nie trzeba naprawic, niekoniecznie zrywajac kostke, takiego utwardzenia obecne lokalne" wynalazki"napewno nie zapewnia. Pzdr.

Gość • Piątek [29.05.2009, 14:13:57] • [IP: 193.200.150.***]

Nasytępny cieć, który w życiu samochodu nie prowadził.

Gość • Piątek [29.05.2009, 15:06:57] • [IP: 88.156.234.***]

Zgadzam sie ze wszystkimi, ktorzy maja dosyc mulowatych Niemcow jezdzacych 20km/h. WPolskiego mozna jechac 40-stka i bedzie ok. Niemcy to fatalni kierowcy _ jezdza pod prad, zatrzymuja sie na zielonym swietle, parkuja w niedozwolonych miejscach, zmieniaja nagle pas bez migacza. I wcale nie zatrzymuja sie ZAWSZE przed przejsciem dla pieszych. Sa to moje - kierowcy z b.duzym stazem- spostrzezenia z ulic naszego miasta.

Gość • Piątek [29.05.2009, 15:42:30] • [IP: 92.42.116.*]

2 pasy w jednym kierunku na woj. polskiego jest dużo miejsca żeby zrobić, z 11 listopada na moniuszki z prawego pasa jazda na wprost i w prawo

Gość • Piątek [29.05.2009, 17:41:32] • [IP: 80.245.190.***]

jeden pas dla wolnojeżdzących sąsiadów z Niemiec

Ogre • Piątek [29.05.2009, 18:31:53] • [IP: 83.11.132.**]

No! Rondo dziabnąć wzdłóż W.Polskiego.

Gość • Piątek [29.05.2009, 20:23:15] • [IP: 92.42.113.***]

Zamknąć granicę. Jeszcze zatęsknicie za spokojem. Ale do wszystkiego trzeba dorosnąć.

Gość • Piątek [29.05.2009, 20:36:05] • [IP: 217.97.199.*]

Wojska Polskiego droga budowana za Adolfa Hitlera

Ogre • Piątek [29.05.2009, 20:54:28] • [IP: 83.11.132.**]

Nielepiej tam otworzyć ruch wahadłowy?!

Gość • Piątek [29.05.2009, 21:08:18] • [IP: 93.94.188.***]

Panowie projektanci - proszę, narysujcie na planach dwa pasy. Będzie okazja, aby nareszcie zlikwidować te smierdzące, brudne, koszmarne budy.

Gość • Piątek [29.05.2009, 22:10:48] • [IP: 92.42.113.***]

Nawet nie wiesz barani łbie ile zawdzięczasz tym śmierdzącym, brudnym, koszmarnym budom.

ironiczny typ • Piątek [29.05.2009, 22:51:08] • [IP: 188.33.95.**]

Proponuję zlikwidować przejścia dla pieszych, całą zieleń zalać betonem, a te koszmarne budy, które dodają uroki Świnoujściu ustawić bezpośrednio na krawężniku.

Gość • Piątek [29.05.2009, 22:51:30] • [IP: 93.94.188.***]

Domyślam się, że odezwał się jeden z tych śmierdzących, " budziarzy"?! Profesorze Miodek - wybacz, tę profanację języka polskiego.

Gość • Piątek [29.05.2009, 23:01:38] • [IP: 217.97.199.*]

Tylko niech nie walną takiego asfaltu jak na Armii Krajowej.Może lepiej niech już nic nie robią, bo mówią że chcą dobrze a jest jak zawsze.

Gość • Piątek [29.05.2009, 23:03:32] • [IP: 92.42.113.***]

No cóż, kim bym nie był to i tak po twoich komentarzach zawsze będziesz tylko baranim łbem.

Gość • Piątek [29.05.2009, 23:06:04] • [IP: 93.94.188.***]

113 - budżet miasta, barani łbie - to nie budy!

Gość • Piątek [29.05.2009, 23:25:14] • [IP: 92.42.113.***]

188 wyluzuj bo będziesz miał złe sny. A rano przejdz się wzdłuż Wojska Polskiego i zastanów się dlaczego tam wśród tych koszmarnych, śmierdzących bud jest tyle zagranicznych gości?

Gość • Piątek [29.05.2009, 23:47:38] • [IP: 93.94.188.***]

113 - masz racje - przejdę - zastanowię i pomyślę.

Gość • Sobota [30.05.2009, 08:54:01] • [IP: 93.94.188.***]

113 - przeszedłem, zastanowiłem się i pomyslałem. Potrzebny jedynie duży, żółty spychacz.

dyha • Sobota [30.05.2009, 09:45:16] • [IP: 77.115.145.**]

rozumiem wszystkich" budziarzy" że bronią swoich miejsc pracy ale coś mi się wydaje że najbardziej na tych budach zależy właścicielom działek przy wojska i marynarki którzy to w większości przypadków ciągną za wynajem terenu sporą kasę oczywiście nie płacąc podatków.

Gość • Niedziela [31.05.2009, 00:03:53] • [IP: 92.42.113.***]

188 zadałem sobie trochę trudu i poszukałem z przed paru tygodni komentarz, który tu przekopiuję. Może to coś Ci ułatwi.Oto tekst: NO I MAMY. NAJPIERW PROMENADOWI CIUŁACZE PRZESZKADZALI TERAZ KOLEJ NA RYNEK. TYPOWE DLA ŚWINOUJSKIEJ MENTALNOŚCI. A GOŚCIE ZE SZWAJCARII POWIEDZIELI O SWOIM KRAJU ŻE JEST TAK WYMUSKANY I PEDANTYCZNIE POSPRZĄTANY ŻE JEST TO AŻ NUDNE. I CO WY NA TO? CZEMU LGNĄ TURYŚCI DO KRAJÓW BL. WSCHODU? BO TAM ŻYCIE JEST NA ULICY I DLA ULICY. TO MIEJSCOWY FOLKLOR ODRÓZNIAJĄCY NARODY. BETONOWE MÓZGI LUBIA TYLKO BETON ZALANY POD LINIJKĘ. NASZE MIASTO W NICZYM NIE PRZYPMINA MIEJSCOWOŚCI MORSKIEJ. NIE MA CHARAKTERU RYBACKIEGO I TEGO CAŁEGO KLIMATU. PROMENADA JAK NADĘTY BUFON- BRAK ROMANTYZMU. TO TAK JAKBY POJECHAĆ NA WCZASY AGRO I ZAMIAST CHLUPAĆ SIE W JEZIORKU TYŁEK MOCZYLIBYŚMY W TERMACH SPA, A KROWY MIAŁY BY ZŁOTE KOKARDY U OGONA. TEN ŚWINOUJSKI PED DO BLICHTRU TO CAŁA PRAWDA O TUTEJSZEJ LUDNOŚCI. WIĘKSZOŚĆ POCHODZI Z OKLICZNYCH WSI A ŻADEN MIESZKANIEC NIE POCHWALI ŻYCIA NA WSI BO MA KOMPLEKS I MARZY O BETONIE. WSZYSTKO CO PIĘKNE TO TO, CO NATURALNE, PROSTE JAK CZŁOWIEK I JEGO CODZIENNA PRACA.

Gość • Niedziela [31.05.2009, 09:43:47] • [IP: 93.94.188.***]

113 - Cieszę się, że odrobiłeś pracę domową. Uwierz mi - to jest silniejsze od Ciebie, silniejsze ode mnie. Żółty spychacz przyjedzie.

Gość • Niedziela [31.05.2009, 15:41:42] • [IP: 217.97.199.**]

Zamiast scieszki rowerowej, zrobic drugi pas ruchu

Gość • Niedziela [31.05.2009, 19:05:18] • [IP: 92.42.113.***]

188 widzę, że mamy skrajnie różne poglądy na ten temat. Mimo, że zaczęliśmy agresywnie kończymy temat w miarę kulturalnie i chociaż z tego jestem zadowolony. Myślę że jeszcze spotkamy się w innym temacie i podyskutujemy. Pozdrawiam " śmierdzący budziarz" ;)

Gość • Niedziela [31.05.2009, 21:09:18] • [IP: 93.94.188.***]

113 - Również pozdrawiam. Dziękuję za rozmowę.

Gość • Poniedziałek [08.06.2009, 17:43:32] • [IP: 85.176.174.***]

Ja nie moge... I tak teraz jak autobus jedzie a mieszkam na wojska polskiego, to caly dom sie trzesie jak by byl asfalt moze by bylo lepiej ale jakby byly 4 pasy to by byla przesada... za glosno...

Bździągwa • Niedziela [18.12.2011, 21:07:45] • [IP: 31.63.239.**]

Komentarze trochę leciwe.

geniusz • Niedziela [18.12.2011, 21:12:45] • [IP: 213.156.117.**]

jak znam towarzysza Żmurkiewicza i jego ekipę to zrobi rondo przy każdej bocznej ulicy, a między rondami po dwa spowalniacze /wtedy opony zużywają się szybciej więc ruch w oponiarni będzie 3 x większy/

Gość • Niedziela [18.12.2011, 21:25:01] • [IP: 88.156.233.***]

taa jeszcze lotnisko i ze 3 Stacje benzynowe...

Gość • Niedziela [18.12.2011, 21:34:23] • [IP: 95.129.224.**]

boli was... to dobrze! pajace

Gość • Niedziela [18.12.2011, 21:39:14] • [IP: 92.42.114.**]

dodatkowe pasy, dodatkowe światla dodatkowo spieszący się piesi i kierowcy-tylko rondo-a jak nie ma -to zabrać jedno s Konstytucji.

Gość • Niedziela [18.12.2011, 21:43:28] • [IP: 92.42.114.**]

Na 11 listopada są dodatkowe pasy i kicha i wypadki i generowanie korków-myślenie starych pierdół na skrzypiących zapierdzialych krzesłach.

Gość • Niedziela [18.12.2011, 21:52:34] • [IP: 84.10.244.*]

Dlaczego do artykułu sprzed godziny sa komentarze które mają daty na dwa i pół roku temu??

Gość • Niedziela [18.12.2011, 21:53:57] • [IP: 80.245.182.***]

RONDA NIE BĘDZIE BO Z RODZINA ŻMURKA PROWADZI DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ KTÓRA ZAJMUJE SIĘ INSTALACJAMI ŚWIETLNYMI DLATEGO TAK DUŻO UNAS ŚWIATEŁ A TAK MAŁO ROND- SMUTNA PRAWDA !!

Gość • Niedziela [18.12.2011, 22:11:59] • [IP: 88.156.233.***]

magika z gdańskiej pracowni zapraszam do mnie w ciepłą lipcową noc..otworzymy sobie okno i będziemy wsłuchiwać się w romantyczne odgłosy zdezelowanych szrotów, które mkną pod moimi oknami...miodzio! ! ! ! !

kafir • Niedziela [18.12.2011, 22:31:40] • [IP: 88.156.235.**]

Oby te dodatkowe pasy zrobiono tylko przy skrzyżowaniu z 11 Listopada, bo tam wszystko się korkuje. Czy znowu piły pójdą w ruch, by przetrzebić niesłuszne starogermańskie drzewa?... Niedługo ścigantom zabraknie pni, o które mogliby się rozwalać swoimi gruchotami. A plującym na handlarskie budy chciałbym przypomnieć, że na nich z takiego gminu jak wy, wyrosło wielu bogatych i szanowanych ludzi w mieście którzy szybko pokupowali sobie lokale w mieście, pensjonaty, zostali tylko b. drobni wyrobnicy koczujący okrągły rok na ulicy, bo nie mają innego wyjścia, więc nie plujcie na nich nieudacznicy. Spróbujcie dowiedzieć się od kogoś kumatego z magistratu ileż to miasto zgarnęło z tego handlu przez nieco ponad 20 lat, niczego nie inwestując. Prawdopodobnie dzięki tym pieniądzom do dzisiaj nie ma w Świnoujściu horrendalnych opłat miejskich, a mogły być już dawno. Plujecie tak jakby pod wiatr...

Tutejszy • Niedziela [18.12.2011, 22:32:03] • [IP: 88.156.235.*]

Trzeba przyznać że akurat ta ulica zasługuje na to żeby pochylić się nad jej uporządkowaniem. Niech ci budziarze czy też straganiarze spojrzą na to wszystko co tam jest oczami nie tylko obcokrajowca ale nawet mieszkańca naszego miasta! Przecież to jest akurat wizytówka naszego miasta!Nawet mało wybredny i mało wrażliwy człowiek określi to słowem" badziewie". Może trzeba ten handel tam pozostawić ale niech będzie on w miarę ucywilizowany! Przecież wielu z tych budziarzy dorobiło się majątku, wielu z nich wybudowało takie domy, pensjonaty i hotele ze 'głowa boli" Jeżeli porównać te obiekty z tym na czym wykładają swoje towary które oferują Niemcom zachodzi pytanie czemu tak się dzieje ? Czas najwyższy żeby wreszcie zainwestowali w tą ulicę która przyniosła im dobrobyt! Niech w końcu władze tego miasta przestaną wierzyć w ich biadolenie o wysokość opłat za dzierżawy! Niech władze miasta sięgną w końcu to tych kieszeni! Dać im możliwość wykupu gruntu dla dobrze zaplanowanych przez architekturę pawilonów czy obiektów handlowych. A ceny niech będą takie jak na to zasługuje grunt w tym miejscu czyli"godne". Oni to" łykną" na 100% a miasto w końcu na tym zarobi! My zaś, mieszkańcy nie będziemy dalej oglądać tego bałaganu który przynosi nam tylko wstyd.

Gość • Niedziela [18.12.2011, 22:38:15] • [IP: 80.54.123.***]

[IP: 213.156.117.**] Ty wiesz kto w tym mieście handluje oponami i masz rację, o to chodzi!

Gość • Niedziela [18.12.2011, 23:18:31] • [IP: 80.245.178.***]

Jak to dodatkowe pasy ruchu, a czy są już jakieś pasy? Jak to dodatkowe? Chyba, że ulicę się poszerzy o dwadzieścia metrów, to wtedy tak, wtedy mogą być jezdnie dwukierunkowe czteropasmowe, po dwa pasy w każdą stronę. Jeśli to ma być jezdnia dwupasmowa, po jednym pasie w każdą stronę, to przecież tak jest w tej chwili, tylko nie ma komu lini pociągnąć. Mam nadzieję, że ta linia nie kosztuje 18 mln. Teraz jeszcze coś: Ile lokalnych tzw. firm i osób zorientowanych w temacie skorzysta z tej pieczeni, dołączając się do tej przebudowy energetyczno-wodno-kanalizacyjnej z racji trzymania w szufladach odpowiednich planów i wiedzy na temat tej sieci? Chyba firmy z Gdańska tej wiedzy nie mają, prawda? To nie mogą tutejsi energetycy, hudraulicy, drogowcy itp. zrobić tej roboty? Bardzo śmieszne.

stary model • Niedziela [18.12.2011, 23:22:28] • [IP: 80.245.178.***]

Opony mnie nie interesują. Można wiedzieć, kto prowadzi u was dętki?

Gość • Niedziela [18.12.2011, 23:30:03] • [IP: 95.129.229.***]

Ci co plują na handel przygraniczny niechaj policzą ile im i miastu on DAŁ !!

Gość • Niedziela [18.12.2011, 23:36:50] • [IP: 80.245.188.**]

a to filon przyjechał na swięta

Gość • Niedziela [18.12.2011, 23:42:42] • [IP: 217.97.199.**]

11 listopada z Matejki - tam rondo a nie pasy i tak korki!!

Gość • Niedziela [18.12.2011, 23:44:26] • [IP: 81.97.76.***]

dobre, zdjecie a tu angielskie auto.. 2007 407 Gt Sw Hdi 136KM

Gość • Poniedziałek [19.12.2011, 00:06:38] • [IP: 83.168.106.**]

Tak naprawdę to garby na ul.Woj.Polskiego uratowały nie jedno życie!Tylko tutaj można było wcześniej rozwinąć prędkość.Wystarczy pooglądać zdarte kory stuletnich lip!

Gość • Poniedziałek [19.12.2011, 00:56:39] • [IP: 89.77.185.***]

super

Gość • Poniedziałek [19.12.2011, 03:01:42] • [IP: 80.54.123.***]

budy budami ale ludzie maia prace wszedzie w europie sa podobne

Gość • Poniedziałek [19.12.2011, 06:59:10] • [IP: 93.94.184.***]

Czy to nie Polska paranoja i zwariowany kraj?Nowy przetarg ogłoszono na początku 2010 roku.Aby zaprojektować 2 km drogi potrzeba rok a będzie dużo dłużej.10 mln zeżre firma za projekt, jak to zawsze bywało z tunelem a my mieszkańcy zostaniemy z ręką w nocniku.Przykładem jest Rondo przy pl.Kościelnym i Grunwaldzka.

Gość • Poniedziałek [19.12.2011, 07:10:42] • [IP: 92.42.118.**]

super mam nadzieję że będą budować parę lat wtedy mniej niemiaszków będzie przyjeżdżać autami

Gość • Poniedziałek [19.12.2011, 08:04:48] • [IP: 92.42.112.***]

Czyzby sejsmolodzy przewidywali nadejscie kolejnej orogenezy, ktora wypietrzy gore Gartz z jednoczesnym poszerzeniem pasa jezdni wzdluz ul. Wojska Polskiego ? No coz, chyba rzeczywiscie to nasze miasto jest z gumy. ..

Gość • Poniedziałek [19.12.2011, 08:21:52] • [IP: 195.117.222.***]

proponuje 3 ronda po drodze zrobić

Gość • Poniedziałek [19.12.2011, 08:24:46] • [IP: 192.168.101.***]

nasi sąsiedzi zaczynają być żałości, wszędobylscy, kaszanki po sklepach szukają, aj czasy się zmieniają:( (jesteśmy świadkami naprawdę ciekawych czasów.

Gość • Poniedziałek [19.12.2011, 08:29:24] • [IP: 80.54.123.***]

Zostawić piękne dzrewa na WOj.Polskiego!!

Gość • Poniedziałek [19.12.2011, 08:56:01] • [IP: 195.117.222.***]

Gość  Niedziela [18.12.2011, 22:11]  [IP: 88.156.233.***] magika z gdańskiej pracowni zapraszam do mnie w ciepłą lipcową noc..otworzymy sobie okno i będziemy wsłuchiwać się w romantyczne odgłosy zdezelowanych szrotów, które mkną pod moimi oknami...miodzio! ! ! ! !az zamazylo mi sie byc architektem ;] A

Gość • Poniedziałek [19.12.2011, 09:56:40] • [IP: 80.245.191.***]

tylko te stare chore drzewa zostawcie coś zawsze trzeba spiepsztć

Gość • Poniedziałek [19.12.2011, 10:07:19] • [IP: 80.245.189.**]

ul.Wojska Polskiego+11-go Listopada+Moniuszki musi mieć rondo !! Na całym Świecie buduje się tylko ronda, a u nas jak zwykle odwrotnie.To najbezpieczniejsze rozwiazanie i ruch jest płynny, bezkolizyjny.Pytanie, komu w mieście zależy na montażu i konserwacji sygnalizacji świetlnej ??

Gość • Poniedziałek [19.12.2011, 10:32:12] • [IP: 93.94.190.***]

Oczywiście planuje się wycinkę drzew, tak? Ostatnio w naszym mieście wyrąbano dziesiątki, może setki drzew" by ludziom się żyło dostatniej", ludziom w Urzędzie. Opamiętajcie się, weźcie za wzór Niemców, którzy pozostawili u siebie setki kilometrów szos z alejami starych drzew.

Gość • Poniedziałek [19.12.2011, 10:41:26] • [IP: 217.97.193.**]

panie prezydencie może przy okazji, zlikwiduję pan bangladesz, az sie prosi...

Gość • Poniedziałek [19.12.2011, 10:50:22] • [IP: 217.97.193.**]

też marzę o zabetonowaniu całej ulicy wycięciu wszystkich drzew, ustawienie bud na samych kraweżnikach, a za WC może robić placyk przy UBB, a co nie byloby pieknie i jak byliby zadowoleni straganiarze hehehe..pozdrawiam na świeta!!

Gość • Poniedziałek [19.12.2011, 11:02:21] • [IP: 92.42.113.**]

Tempo zaiste kosmiczne. W 2010r nowy przetrag i jeszcze nie ma projektu, a tu za pare dni 2012r. Za jakies trzy lata będzie nowa droga, ale załozenia będa wtedy nieaktualne. Uloca Wojska Polksiego powinnamiec rondo na skrzyzowaniu z ulica 11 listopada, podobne zrezta jak Mateji i 11 listopada. Wszystko to toczy się bardzo powoli.

Gość • Poniedziałek [19.12.2011, 11:41:45] • [IP: 80.245.188.***]

A Niemcy się nie przejmują i wycięli większość (a może wszystkie) drzewa po lewej stronie drogi do Ahlbecku.

Gość • Poniedziałek [19.12.2011, 12:30:05] • [IP: 195.117.222.***]

A ja bym zrobił jeszcze kilka rond.Trzy razem kupie to stosunkowo za mało.A tak w ogóle to zamiast tych 3 rond (2 w budowie i jedno istniejące)Zrobić jeeeeednoooooo wielkie rondo.Ale byłaby jazda!!To chyba niejaka pani viceprezydent Michalska maczała w tym paluchy??

Bździągwa • Poniedziałek [19.12.2011, 12:55:44] • [IP: 31.63.222.***]

Na pierwszym zdjęciu po prawej stoi jakiś typek i handluje.

Gość • Poniedziałek [19.12.2011, 13:12:08] • [IP: 77.115.235.***]

NIE LĘKAJCIE SIĘ!! - nie będzie tego za naszego życia...no, chyba żeby nasz budżet się UBOGACIŁ...ALLELUJA...

Gość • Poniedziałek [19.12.2011, 15:47:57] • [IP: 83.16.227.**]

Jak by były ronda na 11-go listopada a szkolna i drugie z ulicą matejki to nie byłoby wypadków śmiertelnych

Gość • Poniedziałek [19.12.2011, 16:36:58] • [IP: 77.115.205.*]

E TAM- POLSKA TO JEST JEDNO WIELKIE RONDO !! tki to zakręcony kraik...

Gość • Poniedziałek [19.12.2011, 17:44:24] • [IP: 89.239.66.***]

Do Goscia z[IP: 88.156.232.***] Podpisuje sie pod tym obiema rekami, dodam tylko, ze ja nie mialem kontaktu z polskimi"orlami" 30 lat, tez mieszkam tu od niedawna i tez przerazenie mnie ogarnia patrzac jak ci" miszczowie" kierownicy jezdza! Cytuje: wciaz ci" wolno" jezdzacy Niemcy!Szybko jezdzacy Polacy natomiast potracaja regularnie pieszych na pasach(np.wczoraj na A.Krajowej).Ile czasu zarobisz na odcinku 1km jadac 30-ci a 50?Wiesz dlaczego oni tak sie zachowuja na rondach, swiatlach itp?bo sie poprostu boja polskich wspanialych kierowcow w swych szalejacych maszynach, ja tez sie boje i spokojny ruch na Wojska Polskiego mi nie przeszkadza, moze dlatego, ze mieszkam w S-ciu od niedawna, a z polskimi kierowcami nie mialem kontaktu przez ostatnie 25 lat! Co nie znaczy, ze nawierzchni nie trzeba naprawic, niekoniecznie zrywajac kostke, takiego utwardzenia obecne lokalne" wynalazki"napewno nie zapewnia. Pzdr.

!! • Poniedziałek [19.12.2011, 19:09:31] • [IP: 80.245.179.***]

łapy precz od drzew !!

Gość • Poniedziałek [19.12.2011, 19:51:05] • [IP: 92.42.112.***]

do IP 89.239.66***, gdyby nie 4 błędy: (różne) gramatyczne, stylistyczne i ortograficzne - pomyślałbym, ze jesteś perfekcjonistą - a tak jestes zwyczajnym wyrobnikiem, który za pare euro zasuwal jako pachołek gdzies za granicą!!

Gościu • Poniedziałek [19.12.2011, 20:01:31] • [IP: 80.245.181.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [19.12.2011, 21:26:53] • [IP: 80.245.189.***]

basie poproscie to was uratuje.

Gość • Poniedziałek [19.12.2011, 21:35:23] • [IP: 217.97.193.***]

To jest ulica niemiecka i to wyłącznie niemce powinni ponieśc wszelkie koszta z przebudową i utrzymaniem związane.

SGość • Poniedziałek [19.12.2011, 23:15:03] • [IP: 80.245.190.***]

Przebudowac po co, poprawic i wyremontować jak najbardziej i znaleźć sposób żeby niemieccy turyści korzystali z obydwóch przejść granicznych. W końcu po co wybudowano przejscie graniczne Świnoujście-Garz inwestycja ta pochłonęła miliony złotych po co i w jakim celu?

Gość • Poniedziałek [19.12.2011, 23:35:32] • [IP: 89.239.66.***]

do [IP: 92.42.112.***] dziekuje za uwage o bledach, widzialem tutaj gorsze i jakos obylo sie bez Twojej korekty, a wspomnialem o 30 latach poza krajem, a tam gdzie przebywalem Europa nikt za bardzo sie nie interesuje tym bardziej jej waluta, czyzby mala" gula"w temacie zarobkow?Pozatym jesli juz jestes takim dobrym polonista to raczej kiepski z matematyki:skoro te trzy rodzaje bledow wystepuja w/g Ciebiew liczbie mnogiej to musialem popelnic ich conajmniej 6:) Pozdrawiam

Gośćmaly • Sobota [28.03.2015, 20:18:33] • [IP: 93.94.185.**]

Rondo to powinno być i tu nie ma o czym dyskutować.

Gość • Środa [15.07.2015, 18:41:18] • [IP: 95.129.229.***]

To może tak zrobią jak teraz na Gdyńskiej, dwa pasy jako chodniki ze złomowych płyt tzw., , JUMBO, ,. Ludzie uwaga na nogi, a przynajmnej buty, szczególnie damskie szpileczki.JUMBO TAKIE Z DUŻYMI DZIURAMI I TO ZŁOMOWE TO JEST MATERIAŁ!To jest chyba ta przebudowa GDYŃSKIEJ I TRWA JUŻ OD 10-CIU LAT.

Gość • Piątek [18.03.2016, 20:36:22] • [IP: 93.94.186.***]

Tylko rondo zapewnia plynny ruch i nie komplikuje pozniej eksploatacji i stalych kosztow. O tym powinni wiedziec ci co to zlecaja do wykonanie. Typowym przykladem bezmyslnosci projektu i wykonania jest skrzyzowanie 11 Listopada z Grunwaldzka, pelno swiatel i rozjazdowa gdzie plynnosc rucho?? Tam wlasnie powinno byc ladne, duze rondo z zielenia. Inzynierowie Miasta przestance tez sciezki rowerowe wykanczac polbrukiem, itp. Czy nie widzicie tego byle jakiego wykonania przez rozne firmy. A nikt z was tego fachowo nie odbiera,

Oglądasz 1-104 z 104
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Nadzwyczajnej sesji Rady Miasta 29 kwietnia 2024 r. (poniedziałek) godz. 13:00, która odbędzie się w Miejskim Domu Kultury w Świnoujściu sala 315, II piętro budynek przy ul. Wojska Polskiego 1/1. Porządek obrad: 1. Otwarcie sesji. 2. Podsumowanie VIII kadencji Rady Miasta Świnoujście. 3. Zamknięcie sesji. Przewodnicząca Rady Miasta Elżbieta Jabłońska ■ Dargobądz, 18 kwietnia 2024 r. - Wczesnym rankiem o godzinie 6:14 doszło do poważnego wypadku na drodze krajowej numer 3 w miejscowości Dargobądz. Z nieustalonych dotychczas przyczyn zderzyły się dwa pojazdy dostawczy i bus. W wyniku zdarzenia poszkodowane zostały osoby podróżujące tymi pojazdami ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■