POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [13.07.2012, 08:27:42] • Świnoujście

Naga prawda o karuzeli

Naga prawda o karuzeli

fot. iswinoujscie.pl

6 milionów złotych, tyle przypuszczalnie, wlało już miasto w gardło karuzeli kultury, pojąc warszawskich celebrytów. Pomimo tego nadal na ciekawsze wydarzenia obowiązują drogie bilety. Jak śpiewa Mozil, koncertujący w tym roku, karuzela jest „maszynką do zarabiania” na świnoujścianach. Nie widać promocyjnych efektów jej działalności a organizatorzy nie potrafią ich podać. Turystów do Świnoujścia przyciąga nadal plaża a nie „celebrycki magiel”. Taka jest „naga prawda” o karuzeli.

Brak premier teatralnych i muzycznych na rzecz rewii gadających głów.

Nieudolność organizacyjna, konstruowany na ostatnią chwilę program. Brak promocji miasta i miejscowych twórców. Kompromitacje jak podczas wystawy malarzy, zalanej deszczem. Aroganckie traktowanie, głodnych, wolontariuszy. Nieobecność wcześniej zapowiedzianych gwiazd. To wizytówki warszawskiego magla towarzyskiego.

Zadaliśmy organizatorom karuzeli kilka pytań odnoszących się problemów o których piszemy.
Według organizatorów: „Karuzela Cooltury jest na tyle ważna, że dwa lata temu jej uczestników pozdrowił papież Benedykt XVI, co jest faktem bez precedensu. To ta formuła sprawia, że Karuzela Cooltury budzi i zachwyt, i szacunek…” Według nas „błogosławieństwo” ma określoną cenę w kancelarii watykańskiej, natomiast podpieranie się autorytetem papieża zakrawa na kabotyństwo.

Według organizatorów dla świnoujskich artystów zorganizowano konkursy krasomówstwa i recytacji wierszy Tuwima. Nam się wydawało że konkursy są dla wszystkich chętnych zarówno dla miejscowych jak i przyjezdnych.

Według organizatorów” „Koncerty są biletowane, bo uważamy, że nie ceni się rzeczy, które są za darmo…” To nieprawda. Za festiwal płaci miasto, pokrywając również koszty spektakli. Może trzeba zmniejszyć honoraria organizatorów?

Według organizatorów: „W tym roku planujemy dwie premiery: HipnoShow, oraz koncert Filharmonii Vivaldi i kastraci” Istotnie jest to kultura, że tak to ujmiemy, na określonym poziomie.

Według organizatorów: „Żeby formuła festiwalu rozwijała się, ale nie zmieniała, potrzebujemy sponsorów gotówkowych na ok 800 tys. zł. Wtedy będziemy mogli osiągnąć wymiar międzynarodowy” Dziwi nas że po czterech latach nie udało się zebrać takiej kwoty, nieustannie wyciągając rękę do miasta.

Opinię że: „Festiwal cieszy się prawdziwym autorytetem wśród mediów opiniotwórczych i lifestylowych” potraktujemy w kategoriach żartu.

Niejasna struktura finansowa, brak informacji o honorariach, powoduje że jedynymi naiwnie płacącymi gotówką są miasto i skromny marszałek województwa. Taka jest naga prawda o karuzeli. Która stała się jeszcze nudniejsza, bo ciekawa nigdy nie była, a tegoroczne hasło jest powtórzeniem tego sprzed dwóch lat. Czyżby nie było pieniędzy aby wymyślić nowe?

Taniej, a może ciekawiej, byłoby podczas tych dwóch dni wyświetlać zawartość internetowego „pudelka” na promenadowym telebimie. Promocyjnych efektów „maszynki do zarabiania”, po czterech latach, nie widać, choćby po zwiększonej liczbie wakacyjnych gości.
Czy warto zaniedbywać, kluby sportowe, szpital, szkoły, kulturę, aby Janusz Żmurkiewicz razem z urzędnikami, mógł przez trzy dni posiedzieć wśród osób znanych z plotkarskich mediów?

K.


komentarzy: 130, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-130 z 130

iwona • Sobota [11.08.2012, 09:48:33] • [IP: 80.245.191.***]

karuzela w Świnoujściu niczego nie wnosi, nic ciekawego.Przechodząc kilkakrotnie nie znalazłam nic interesującego, poza chaosem. Serce mnie boli jak budżet obciążony jest tą imprezą.Chciałabym, aby ta impreza w tym roku była już ostatnią, a urzędnicy naszego miasta mieli ciekawsze pomysły na promowanie miasta, znacznie mniej kosztowne, bo po kieszeni odczujemy to my-mieszkańcy.

Wika • Wtorek [07.08.2012, 12:00:03] • [IP: 80.245.185.***]

Na Karuzeli wybrałam sobie ciekawe spotkanie. Zapłaciłam niani, by zaopiekowała się dzieckiem, zapłaciłam za parking przy promenadzie a tu...spotkanie odwołane. Poszłam do namiotu obok, gdzie miało być inne ciekawe spotkanie za 30 min. -też odwołane. Trzecie w kpolejnym namiocie też się nie odbyło. Postanowiłam więc obejrzeć chociaż pokaz tańca grupy z Belgii. Ciężko było, bo na samym środku występujący mięli mało miejsca i blokowali całe przejście, więc co chwila ktoś przeciskał się obok mnie rowerem, wózkiem itd. poza tym jestem niska, więc w trzecim rzędzie niewiele dało się zobaczyć. W dużym namiocie obejrzałam więc zdjęcia, które już zaczęły odpadać, bo źle je zawieszono a poza tym pan prezes-autor nie powinien myśleć, że jest artystą, bo takie zdjęcia nie nadają się na wystawę. I tyle!

Gość • Niedziela [15.07.2012, 10:42:33] • [IP: 92.42.112.***]

ciekawe kto pierwszy poleci robic zdjecia?no kto?

Gość • Sobota [14.07.2012, 16:15:00] • [IP: 46.204.38.***]

lipa ta karuzela jak na prom 1 lub 2 godz. czekasz i niema gdzie w mieście zaparkować

Gość • Sobota [14.07.2012, 11:33:35] • [IP: 92.42.119.**]

Dwa Konkursy jeden : Na interpretację wiersza Tuwima, drugi na zaprezentowanie swej przemowy na jeden z 7 podanych tematów. Oba te Konkursy są akurat dla turystów i mieszkańców, nie dla gwiazd i prawie nikt się nie zgłasza a prasa dostała informacje by zaprosić wszystkich chętnych do wzięcia udziału !

Gość • Sobota [14.07.2012, 11:11:46] • [IP: 88.156.234.**]

Kultura to nie tylko ślinienie się do celebrytów. To także o czym zapomniała świnoujska władza, kultura na co dzień, trzymanie zwieraczy na wodzy (ta uwaga dot. prezydenta miasta), tępienie chamstwa a przede wszystkim wspieranie rodzimych twórców i animatorów kultury. Tak jak Morski turniej tenisa nie ma nic wspólnego z morzem ta karuzela nijak ma się do Kultury.

Gość • Sobota [14.07.2012, 11:01:30] • [IP: 92.42.119.***]

precz z karuzela i łapuwkami taka prawda

KyokushinMaster • Sobota [14.07.2012, 10:13:18] • [IP: 178.238.246.***]

Pani z UM z dopinanymi kudlami ma zasiadac w komisji Karuzeli...paranoja... ;-((((((((( (Ona moglaby zasiadac w komisji wzajemnej adoracji !! W tym jest najlepsza !!Wstydze sie za moje miasto ! ;-(

Gość • Sobota [14.07.2012, 09:53:10] • [IP: 95.129.225.**]

Nieprawda, mój syn też prymus dostał większa nagrodę niż rok temu. Nic mnie tak nie wkurza jak pisanie nieprawdy.

Gość • Sobota [14.07.2012, 07:26:10] • [IP: 80.245.182.***]

Najlepiej nic nie organizowacć, wszystko sprywatyzować i narzekać

Gość • Sobota [14.07.2012, 06:17:03] • [IP: 80.245.190.**]

Przez rok brak pieniędzy na wszystko (np.na koniec szkolni prymusi dostali mniejsze nagrody...), a beznadziejna impreza wyciąga mnóstwo kasy, oczywiście jak zwykle dajemy traktować się jak bydło.

Gośćmarynarz • Piątek [13.07.2012, 23:44:03] • [IP: 88.156.235.**]

proste!! nie zwracac uwagi i nie chodzicna te CK.

Gość • Piątek [13.07.2012, 23:16:33] • [IP: 92.42.118.**]

Gości (turystów) jest coraz mniej.

Gość • Piątek [13.07.2012, 22:51:45] • [IP: 212.159.32.**]

WTF ?

acr • Piątek [13.07.2012, 21:57:01] • [IP: 178.238.253.***]

widocznie ktos na stolkach dostaje duzo pieniedzy w lape - TAKA PRAWDA

Gość • Piątek [13.07.2012, 21:31:05] • [IP: 93.94.186.*]

nie sztuką jest wydać kilka milionów. Sztuką jest je wydac tak, aby wypromować miasto, zadowolić mieszkańców i turystów. A tu kupa kasy, a atrakcji mało, drogo. Lepiej zorganizowac np. miedzynarodowy kilkudniowy fetiwal

Gość • Piątek [13.07.2012, 21:16:45] • [IP: 95.129.228.***]

Flota znowu dzisiaj" rozsławiła" Świnoujście. Tym razem w Chorzowie.

Gość • Piątek [13.07.2012, 21:12:57] • [IP: 31.63.213.***]

Czy naprawdę ta impreza jest tyle warta, żeby słuchać jakiś pierdów?

Gość • Piątek [13.07.2012, 21:09:45] • [IP: 80.245.191.**]

Teraz impreza jest Transtragiczna, za naszą kasę oczywiście.

Gość • Piątek [13.07.2012, 21:02:54] • [IP: 88.156.235.***]

Widać ptrzebna jest reklama, a mówią że na tej części ciała najłatwiejszy biznes.

Gość • Piątek [13.07.2012, 20:51:15] • [IP: 93.94.185.***]

Karuzela jak wiemy jest do kolowania ludzi i tych ludzi miejscowa wladza z prezydentem na czele, koluje juz od paru lat mowiac ze sluzy on promocji miasta?Mieszkancy miasta ktorzy pracuja nie maja czasu na ta impreze a ci co sa na urlopie wyjechali, czyli fundujemy wczasowicza te KARUZELE! Siedzac z celebrytami niech pan p. Prezydencie nie zapomni o ZWIERACZACH!!

Gość • Piątek [13.07.2012, 20:44:09] • [IP: 77.253.153.***]

A miała być transgraniczna-pamiętacie.

Gość • Piątek [13.07.2012, 20:12:52] • [IP: 83.21.90.*]

Małe Międzyzdroje dały 800 tysięcy na plastikowy festiwal gwiazd o którym nie było słychać wogóle.Dziś w radiu Zet czały czas nadają o Świnoujściu i Karuzeli.Jest to fajna impreza która promuje miasto.Aci którzy tu marudza to albo wcale nie wystawiaja nosa zza komputerów, albo zazdroszcza że prezio bryluje, udziela wywiadów itp., szczególnie żmuda i pani od Floty prywatnie żona sołtysa Międzyzdrojów.

Gość • Piątek [13.07.2012, 20:02:10] • [IP: 80.245.180.**]

Międzyzdroje w przeliczenie zł na mieszkańca wydają więcej na Festiwal Gwiazd.Mieszkańcom to nie przeszkadza.Widocznie mieszkańców wykształconych i kulturalnych jest więcej.

Gość • Piątek [13.07.2012, 19:47:24] • [IP: 93.94.186.*]

Co za LUDZIE, tylko nazekaja.Kto nazeke i jest ciagle Gnusny to tacy ludzie czesciej choruja.postarajcie sie w tym swiecie widziec wiecej tych malych zeczy ale radosnych.Nauczcie sie cieszyc z malych zeczy.A wiecej bedziecie sie usmiechac a nie ciagle nazekac.

Ryju • Piątek [13.07.2012, 19:39:20] • [IP: 178.238.245.***]

A po co są barany?

Edyta • Piątek [13.07.2012, 19:37:58] • [IP: 95.129.224.***]

Karuzela, super zawsze chodzimy z koleżankami na darmowe spotkania i zajęcia dla dzieciaków super bardzo mi się podoba że tu na prowincji możemy spotkać się z warszawką.

Gość • Piątek [13.07.2012, 18:37:13] • [IP: 87.205.26.**]

wydajecie setki tysięcy zl a KARUZELE a ludzie potrzebują na żywność podstawowe srodki do życia których im braknie.Widzicie tylko biede na papierach nikt z wielu tu rządzących w tym mieście nigdy nie zaznał głodu wieć innym sie nie przejmuje!!zajmijcie sie swoimi mieszkańcami dajcie im co potrzebują i przestańcie wydawać pieniądze w bloto!! dDKWm

Gość • Piątek [13.07.2012, 18:28:44] • [IP: 87.205.26.**]

Czesław spiewa ale o" MASZYNCE DO ROBIENIA PIENIĘDZY"haha dDKWm!

Gość • Piątek [13.07.2012, 18:06:40] • [IP: 95.129.228.***]

karuzela promuje miasto prez tydzień zaś Flota co tydzień w różnych częściach kraju. Prasa ogolnopolska też co tydzien pisze o Świnoujsciu. Ale co zrobic jak gumiak z Brusem Lii rządza miastem

Gość • Piątek [13.07.2012, 18:06:35] • [IP: 178.238.252.***]

Wybudowac porzadna dyskoteke dwu pietrowa w tym miescie Ludzie mlodzi przyjezdzaja tutaj i co widza? Miasto starych niemcow!!

Gość • Piątek [13.07.2012, 17:12:46] • [IP: 93.94.188.***]

Autor to k..?? a ja sądziłem, że d...przynajmniej znajomość tematu o tym świadczy :))))))

Gość • Piątek [13.07.2012, 16:50:37] • [IP: 93.94.188.***]

zgadzam sie z osoba z godziny 15.21 maja darmowe wczasy w zamian za reklame i przez nich z nas premie sciagaja oszusteo i zdzierstwo

Gość • Piątek [13.07.2012, 16:45:42] • [IP: 62.69.248.**]

a chorzy na serce moga umierac, bo brak kasy na kontrakt dla kardiologa.

abs. • Piątek [13.07.2012, 16:45:25] • [IP: 83.11.71.**]

Brawo, brawo K...

Gość • Piątek [13.07.2012, 16:42:43] • [IP: 37.209.146.***]

jakos ta karuzela mnie nie porwala, nuda nuda i pakowanie kasy w grube portfele naszych celebrejszen pseudo hihi

Gość • Piątek [13.07.2012, 16:34:10] • [IP: 80.245.180.**]

Zdziwilibyście się jakich znakomitych {znanych}gości można spotkać latem na jednym z ogródków letnich, w których jest muzyka.Nawet ONI przyjeżdżając na wczasy chcą się"odmóżdżyć", nie słuchać opery i nudnych wykładów. Nie wspominając o zwykłych turystach.

Gość • Piątek [13.07.2012, 16:33:37] • [IP: 93.94.186.***]

z tego co juz ogolnie wiadomo pan benedykt ktorys z kolei zacieral slady pedofilstwa w kosciele katolickim. jeszcze zanim zostal ojcem swietym:)) doszli do tego angielscy dziennikarze z telewizji bbc juz kilkanascie lat temu...nie ma to jak autorytety:):)

Bruce LEE • Piątek [13.07.2012, 16:33:31] • [IP: 178.238.246.***]

Gość • Piątek [13.07.2012, 13:42] • [IP: 92.42.118.***]Brawo za wypowiedz ;-) !!

Gość • Piątek [13.07.2012, 16:31:52] • [IP: 62.69.248.**]

I juz wiadomo dlaczego nauczycielie mieli sie zrzucac na innych pracownikow szkoly!

Gość • Piątek [13.07.2012, 16:15:42] • [IP: 83.21.41.**]

Pan Prezydent i cała ta rada miasta nie pyta się mieszkańców jakie atrakcje chcą mieć w sezonie, sami wymyślają jakby być na topie z celebrytami tylko nie za swoje pieniądze.Tak jest najlepiej.Władza ma się dobrze, reszta to chłam.

Gość • Piątek [13.07.2012, 16:00:37] • [IP: 62.69.249.**]

Jeżeli Miejski Dom Kultury pracowałby sprawniej i ciekawiej nie potrzeba by było karuzeli. Powinien być otwarty w godz popołudniowych a muszla przy Promenadzie to świetne miejsce aby promować darmową kulturę. Do Grala i innych ośrodków przyjeżdza młodzież mająca warsztaty, np. Teatr 21 z W-wy, dzieci i młodzieży niepełnosprawnej, z Maćkiem z Klanu, zespoły teatralne z gminy Tarnowo Podgórne, które chętnie zaprezentowałyby swoje umiejętności. Wystarczyłoby zorientować się, może zaprosić takich młodych" darmowych" artystów a Muszla tętniłaby życiem :)))

Gość • Piątek [13.07.2012, 15:27:45] • [IP: 80.245.182.**]

a tunelu jak nie było tak nie ma

Gość • Piątek [13.07.2012, 15:21:03] • [IP: 83.89.12.***]

Karuzela to darmowe wczasy dla pseudogwiazd, ktore bawia sie w najlepsze za nasze pieniadze

Gość • Piątek [13.07.2012, 15:14:04] • [IP: 80.245.191.***]

KARUZELA CHAŁTURY!!.

Gość • Piątek [13.07.2012, 15:10:46] • [IP: 62.69.248.***]

Czesław Mozil wykonywał utwór" Maszynka do świerkania". Jak widać tajemniczemu Panu K., bliżej do znajomości karuzeli, ale nie kultury, o której jak widać nie ma pojęcia. Czyżby kolejny emerytowany wojskowy?

Gość • Piątek [13.07.2012, 15:07:30] • [IP: 62.69.248.***]

Karuzela nie, a Festiwal Gwiazd tak? Plujmy na własne, wychwalajmy to co z Międzyzdrojach? Chyba coś tu nie tak, czyż nie?

Waldemar z Pilsudskie • Piątek [13.07.2012, 15:04:28] • [IP: 217.231.186.**]

Czemu ten dupek, tak sie przxczepil do Swinoujscia? To przynosi nam tylko wstyd !

Gość • Piątek [13.07.2012, 14:59:55] • [IP: 83.12.43.***]

brawo K.

Gość • Piątek [13.07.2012, 14:59:14] • [IP: 62.69.248.***]

czy to wazne jak się podpisal, ma w stu procentach rację, do swietnej ilustracji...karuzelli..dodam adekwatny teks...kazdy ma dupę, tylko uwaza ze cudza smierdzi!!

Gość • Piątek [13.07.2012, 14:33:14] • [IP: 188.147.74.***]

Tyle jest bezrobotnych i żyjących na skraju ubóstwa, biednych jest nie stać na takie atrakcje

Gość • Piątek [13.07.2012, 14:31:06] • [IP: 95.129.224.***]

Czesio to śpiewa o 'maszynce do świerkania' a nie... :P

Gość • Piątek [13.07.2012, 14:15:54] • [IP: 62.69.248.***]

A kimże jest ów pan" K." nie mający odwagi się podpisać, tak samo jak nie potrafiący napisać poprawnie nazwiska Czesława Mozila ;)

Gość • Piątek [13.07.2012, 14:06:06] • [IP: 87.205.26.**]

co to za karuzela!do miedzyzdroi gwiazdy przyjezdzaja na wczasy i jest ich o wiele wiecej niz u nas w miescie gdzie sie wydaje ponad 6mln zł a tam wszystko mozna zobaczyc za darmo!!te pieniadze powinny trafic do ludzi ubogich potrzebujacych a nie * na byle co!!dDKWm

Gość • Piątek [13.07.2012, 13:42:53] • [IP: 92.42.118.***]

Karuzela jest potrzebna! Przy okazji dowiedzieliśmy sie wszyscy, że Świnoujście zyskało Nikodema Dyzmę w spódnicy! Konkretnie chodzi o niejaką Lidie Masłowską z magistratu - nobliwą" damę" parającą się kulturą wszelaką, ktora tyle ma wspólnego z kulturą co niejedna przekupka. Niedawno zdobyła maturę i studia, a teraz w" Karuzeli" będzie zasiadala w jury obok takich nazwisk jak prof. Bralczyk, biskup Pieronek czy Tomasz Raczek. I będzie perorowała o poezji, o kulturze słowa i wypowiedzi! Czy to wszystko będzie się działo naprawdę? Panie prezydencie, czy pan zna swoich ludzi? Ta osoba ma pana i nas mieszkanców reprezentować, czy pan dał jej na to zgodę? Zgroza!

;> • Piątek [13.07.2012, 13:33:44] • [IP: 83.170.97.**]

Będzie tu mapka z objazdami na czas 'imprezy', czy tylko informacja?

Gość • Piątek [13.07.2012, 13:24:40] • [IP: 62.69.249.*]

marnotractwo publicznych pieniędzy w polskich miastach stało się regułą, przykładem jest nasze miasto.

Gość • Piątek [13.07.2012, 13:20:21] • [IP: 80.245.181.***]

dajcie tunel, niech ZMUREK W KONCU ZROBI COS A NIE WYDAJE TYLE KASY NA JAKIS ZLOM

Gość • Piątek [13.07.2012, 13:18:44] • [IP: 80.245.181.***]

tunel gdzie chyba na karuzeli hehe

Gość • Piątek [13.07.2012, 13:14:49] • [IP: 92.42.119.*]

WSTYD.NALEŻY MIEĆ NADZIEJĘ ŻE WYBORCY TO OCENIĄ.TERAZ PSIOCZYMY A SAMI ICH WYBRALIŚMY.TRZEBA CHODZIĆ NA WYBORY.

Gość • Piątek [13.07.2012, 13:03:41] • [IP: 83.19.184.**]

13.07.2012, 12:38]  [IP: 88.156.235.**] - dobre popieram

Gość • Piątek [13.07.2012, 13:02:17] • [IP: 88.89.193.***]

Przepraszam a kto to jest" Mosil" wg. autora ?! obawiam się, że chodzi o jednego z bardziej znanych artystów w Polsce, a mianowicie Mozila (!)... jak można nazywać sobie reporterem, dziennikarzem jeżeli nie potrafi się zdobyć podstawowych informacji i poprawnie napisać najprostszego artykułu z zachowaniem jakichkolwiek zasad... Wstyd i naprawdę żal publikować coś takiego !!

Gość • Piątek [13.07.2012, 13:01:14] • [IP: 80.245.190.**]

Pralnia pieniędzy??

RARR` • Piątek [13.07.2012, 13:00:39] • [IP: 62.69.250.*]

W mieście takim jak Świnoujście, gdzie dominuje kultura białych czarnuchów, taka Karuzela to nie najgorszy pomysł. Ale w głowie mi się nie mieści, że to Oni dyktują warunki finansowe i terminowe. I jak to się stało, że taki Pan Ratajczak jest prezesem CTN. Ręce opadają.

Gość • Piątek [13.07.2012, 12:58:28] • [IP: 92.42.113.**]

Kilka lata bez karuzeli i moglibyśmy mieć trwały dorobek, który przyciągnąłby wczasowicz. Potrzebne jest kino, dyskoteka, basen 21 wieku, molo no i porządne centrum handlowe.Turyści bowiem nie maja co robić w deszczowe dni. Wyjeżdżają wydawać pieniądze do Międzyzdrojów, Pobierowa, -tam gdzie się coś dzieje.Mówią, ze już nigdy tu nie przyjadą.Spacerki po promenadzie to nie wszystko.

Gość • Piątek [13.07.2012, 12:38:35] • [IP: 88.156.235.**]

Większość komentarzy tutaj, świadczy o tym, że bardzo wielu mieszkańcom Świnoujścia nie udało się zakręcić we łbach tą Karuzelą (przecież karuzela temu służy) i jak widać na fotografii, jądrem wydarzenia jest niczego sobie, ale jednak dupa... (mam nadzieję że damska, w przeciwnym razie cofam mój zachwyt).

Gość • Piątek [13.07.2012, 12:32:34] • [IP: 37.30.33.***]

Kiedyś Opera na Zamku ze Szczecina chciała w Świnoujściu organizować Festiwal Musicalowo-operetkowy. Tygodniowa impreza. Dwa musicale warsztaty muzyczne dla młodych adeptów sztuki i koncert finałowy. Kosztorys w granicach 250-300 tysięcy złotych. Miasto miało dołożyć ok 50 tysięcy, które prawdopodobnie zwróciłyby się po sprzedaniu biletów na wspomniane wyżej imprezy. Co mamy teraz i za ile...?

Gość • Piątek [13.07.2012, 12:20:40] • [IP: 92.42.118.***]

Karuzela kolesi zarabiajacych na nas.

Gość • Piątek [13.07.2012, 11:59:35] • [IP: 213.61.99.*]

Co to za poziom tej imprezy. Miasto wydaje fortune zeby Kwasnieska, Mucha, Pirog opowiadali jak z fasonem walic kloca po warszawsku. Albo jak robic laske zeby bylo trendy. Jaki poziom moga reprezentowac takie gwiazdeczki. Za takie pieniazki moga sie dalej lansowac.

Gość • Piątek [13.07.2012, 11:46:48] • [IP: 80.245.184.***]

na tunel przeznaczyc te pieniadze a nie na beznadziejna karuzele

PAPAZ • Piątek [13.07.2012, 11:30:21] • [IP: 62.69.250.*]

zgadzam się z ryniem, a 6 mln to b. duży wydatek

Gość • Piątek [13.07.2012, 11:27:14] • [IP: 80.245.186.***]

W PEŁNI ZGADZAM SIĘ Z TĄ OPINIĄ. PIENIĄDZA WYRZUCANE W BŁOTO I NIKT NIKOGO Z TEGO NIE ROZLICZA A ZA TE PIENIĄDZE MOŻNA BY POSTAWIĆ KINO ZA KTÓRYM SĄDZĘ BYŁA BY ZAINTERESOWANA DUŻA GRUPA MIESZKAŃCÓW

Gość • Piątek [13.07.2012, 11:21:54] • [IP: 93.94.186.*]

Nakupowali sobie auta do szpanu żeby jeździć sobie warszawce

Gość • Piątek [13.07.2012, 11:18:57] • [IP: 79.202.87.**]

Dobrego lekarza wam potrzeba, a nie karuzeli !

Gość • Piątek [13.07.2012, 11:17:31] • [IP: 93.94.188.***]

[10:10] • [IP: 93.94.186.**] Całkowicie zgadzam się z Twoim zdaniem. Istnieje stara zasada –„To tylko ludzie tworzą załogę”.

Gość • Piątek [13.07.2012, 11:03:30] • [IP: 88.156.233.***]

Kto promuje tych wszystkich nieudacznikó, którzy na antenie telewizyjnej mówią " polece do drugiego studia" Wszytko pachnie idiotyzmem. Szczególnie, telewizyjne celebrytki mówiące publicznie o swoim życiu prywatnym w którym zarobki i alimenty to wielotysięczne" fanty".Oglądającym Paniom oczy wychodzą z orbit i zaczynają ich rzeczywistość przerabiać na swoją iluzję. Zaczynają jakby żyć ich życiem, męcząc nie tylko siebie ale i otoczenie.Dosyć robienie ludziom wody z mózgu na pseudo kulturalnej karuzeli.Jeżeli Pan Prezydent chce się podpierać" smrodkami" to niech to robi na własny rachunek.

;> • Piątek [13.07.2012, 10:57:00] • [IP: 67.213.218.**]

Kolejny temat do narzekania. Szkoda, że ludki od promocji jakoś lęk mają, by nawiązać kontakt z 'portalikami' (wolą sobie własne tworzyć), by o nich pisano (to nie 'celebryctwo' - piszczcie cokolwiek ale piszcie) pozytywnie, chwaląc się, a nie czekać aż ktoś dojrzy przypadkiem. Dzięki temu można, by zrobić reklamę za małe pieniądze lub nawet darmowo. Należy też przekonać mieszkańców, by znajomych zapraszali, bo chyba celem jest przyciągnięcie ludzi. W 'zetce' pojawiło się info o imprezie, ale jakoś raz rzucone nie wbija się w pamięć. Słabo szukani są 'sponsorzy medialni', albo rozgłośnie nie chcą się podpiąć? Gdzie też duma? - 'Zrealizowaliśmy.., a teraz będzie jeszcze to..' i rozgłaszanie tego? Nie wiem, czy ludzie chcą 'kultury', czy raczej rozrywki. Twierdzenie, że darmowej atrakcji się nie docenia może raczej na darmową się narzeka, bo się tam bywa, za to płatną się omija i nie pamięta. Dodam, że miasteczko potrzebuje czegoś co będzie ściągało turystów, ale nie na przyjazd tylko w jednym terminie, by turyści znaleźli też coś (nie tylko piasek i promy) w inne dni.

Gość • Piątek [13.07.2012, 10:56:52] • [IP: 88.156.234.**]

Do tej Pani która pisała jako Gość Piątek [13.07.2012, 10:10] • [IP: 93.94.186.**]. Ja też byłem na wszystkich karuzelach i zawsze byłem zniesmaczony wręcz głupimi dyskusjami jak np. Magdy Mołek która opowiadała jak to ludzie w Warszawie dziwią się że sama robi zakupy. O rozmowach prowadzonych przez Zanussiego można powiedzieć tylko że on już dawno swoje zrobił a teraz opowiada pierdoły (w tym swoim pomiętym garniturze) których nie można słuchać. Żakowski, Wildsztain, Piróg, Mucha to jakaś porażka kulturalna. Czy nie można było przygotować im przemówienia, bo na żywca to ich rozmowy były mało inteligentne. Żakowskiemu poza tym przydałyby się lepsze ciuchy bo w tym co miał to wyglądał jak lump. A co takiego mądrego o kulturze mogła powiedzieć pani Kwaśniewska? Mogę pisać dalej, ale szkoda słów.

Gość • Piątek [13.07.2012, 10:51:34] • [IP: 92.42.116.***]

proponuję zrobić sondę kto jest za karuzelą, a kto przeciw

Gość • Piątek [13.07.2012, 10:46:18] • [IP: 80.245.178.***]

Lepiej dawać na Karuzelę jak na Flotę. Tekst jak zwykle jednostronny, nudny a autor strachliwy.

Gość • Piątek [13.07.2012, 10:34:07] • [IP: 92.42.119.***]

czy nie ma na co bardziej wartościowego wydać pieniędzy, tylko na takie, , szumowiny, , jak warszawskich celebrytów.Przecież oni nic takiego nie wnoszą do Ś-cia jedynie doją od miasta nasze pieniądze !! Dość tego czas najwyższy pogonić te całe towarzystwo. .

Gość • Piątek [13.07.2012, 10:33:26] • [IP: 178.238.250.*]

TAK. NAK IT NAM TAKA IMPREZA W SRODKU SEZONU. NIECH PRZYJADA W MAJU CZERWCU. WRZESNIU TO WTEDY WSZYSCY COS Z TEGO BEDA MIEC. A TAK. TYLKO WIEKSZY SZTUCZNY TŁOK

Gość • Piątek [13.07.2012, 10:32:57] • [IP: 80.245.188.**]

Ta Karuzela to wielki skandal i tyle.Pseudo gwiazdy zra i pija za nasze pieniadze. Panie Prezydencie niech sie Pan opamieta.

Gość • Piątek [13.07.2012, 10:13:57] • [IP: 79.186.58.***]

TA karuzela to kompletna nuda.

ryynio • Piątek [13.07.2012, 10:13:54] • [IP: 83.249.29.**]

w lipcu zawsze i tak jest duzo turystów, dlatego taka impreza powinna sie odbywac np. w maju i wtedy moznaby zobaczyc te tysiące ludzi co specjalnie przyjechalo na karuzele

Q • Piątek [13.07.2012, 10:11:22] • [IP: 83.21.138.**]

Prawdziwa" fundowana coultura" to biust stylizowany na pupę - ten foto-montaż to obrazuje TAK TA ROZRYWKA WYGLĄDA.Za takie marnotrawstwo pieniędzy powinni decydenci z Urzędu Miasta odpowiadać. ..Szpital bez lekarzy i tomografu - psujące się promy - bałagan komunikacyjny z powodu nadmiernie rozgrzebanego centrum miasta.Ale za 6000000 mil. fundują" caruzelę". czyli pupa..To urąga logice.Celebryci powinni zarobić sami na siebie i płacić miastu za wynajęcie lokali i wynajęcie ochrony widowiska.Tak to bywało.

Gość • Piątek [13.07.2012, 10:10:02] • [IP: 93.94.186.**]

Portal IŚwinoujście jest coraz bardziej jak pudelek..Zamiast pisać o konkretnych i ważnych sprawach to wstawia artykuły które są bez sensu albo mijają się z prawdą.Tak jest według mnie z tym artykułem.Byłam na Karuzeli za każdym razem i nie zgadzam się z tym, że turystów przyciąga plaża, namioty Karuzeli są zawsze wypełnione po brzegi ludźmi, nawet te dla dzieci. Program Karuzeli jest już dawno dostępny na stronie Karuzeli.A kilka miesięcy temu sam portal IŚw. pisał jakie będą atrakcje, m.in Lego itd. i o tym to już redaktor nie pamięta.A co do konkursów to nie zawsze mieszkańcy muszą być najważniejsi.Ja uważam, że Karuzela Cooltury jest super, to jedyna impreza na której dzieje się coś ciekawego, bo w tej chwili Dni Morza nie można zaliczyć do czegoś fajnego bo to tylko impreza dla chlejących gówniarzy(ich jest niestety najwięcej).Karuzela daje możliwość mieszkańcom poznania znanych ludzi i posłuchania ich, większości mieszkańców nie stać na to żeby zobaczyć ich w Wawie czy Krakowie.Co za osioł pisał ten artykuł

ryynio • Piątek [13.07.2012, 10:06:45] • [IP: 83.249.29.**]

czyja ta pupa? kim jest ta dzierlatka

Seksowny Knur • Piątek [13.07.2012, 09:58:20] • [IP: 62.69.248.***]

Znowu wylewa, żale jakiś anonimowy gościu pominięty przez sukces i splendory. Akurat formuła Karuzeli sprawia, że trafia ona do większej liczby osób, w różnym wieku. Przecież wiadomo, że jak wybitni aktorzy przyjadą wystawić Dziady, zagra orkiestra pod batutą Pendereckiego to nikt ze świnoujskich buraczanych synów z sakiewką na podbrzuszu nie przyjdzie. Dla nich kultura wysoka to Burneika, Szpilka i PEJA lub Firma. W zeszłym wydaniu Karuzela była tak atrakcyjna, że w życiu nie widziałam tylu osób na meczach Floty. A samo niedokończone zadaszenie na Flocie to 4 bańki. ..

Gość • Piątek [13.07.2012, 09:57:25] • [IP: 31.63.215.***]

Ręce precz od Karuzeli.(dotyczy to też p.Prezydenta). Niech kręcą się sami.

Gość • Piątek [13.07.2012, 09:53:32] • [IP: 193.69.22.**]

Do marnotrawstwa nie zapomnijmy dopisać Turnieju Gwiazd

Gość • Piątek [13.07.2012, 09:53:16] • [IP: 93.94.185.***]

ta karuzela to jedne wielkie gowno. ...

Gość • Piątek [13.07.2012, 09:50:57] • [IP: 79.202.87.**]

No i niech mi ktos powie, ze to nie jest chory kraj !

Gość • Piątek [13.07.2012, 09:49:07] • [IP: 79.202.87.**]

Na szpital nie ma, na Flote nie ma, a oni pogadanki za miliony sobie urzadzaja -to jest karygodne !

Gość • Piątek [13.07.2012, 09:44:08] • [IP: 62.69.250.*]

I to jest opinia głównie tych wiecznie niezadowolonych, którzy pewwnie nie skorzystali z możliwości uczestn ctwa w karuzeli. Proszę, pójdź, zobacz, wtedy komentuj !

Gość • Piątek [13.07.2012, 09:44:07] • [IP: 80.245.179.***]

Jaka KARUZELA?

Gość • Piątek [13.07.2012, 09:43:51] • [IP: 92.42.118.**]

jak można przeznaczać pieniądze publiczne na zabawę celebrytów niemyśląc o zdrowiu mieszkańców!!

Gość • Piątek [13.07.2012, 09:43:30] • [IP: 88.156.235.***]

Odległe to czasy, ale wspomnieć warto. Chociaż to nie ten poziom. Kto wodę zamąci ten ję wypić musi!

Gość • Piątek [13.07.2012, 09:41:51] • [IP: 83.11.106.**]

Pan Tomasz Kamel co to za CELEBRYTA , co ten Pan może wnieść wartościowego ??

Gość • Piątek [13.07.2012, 09:41:42] • [IP: 92.42.114.**]

Totalny debilizm ! Na co to gu...no robić. Oj Naród jeszcze trochę i pogoni ten motłoch gdzie trzeba.

Gość • Piątek [13.07.2012, 09:40:04] • [IP: 79.202.87.**]

A na Flote nie ma kasy! to jest dopiero paranoja i marnotrastwo !

Gość • Piątek [13.07.2012, 09:39:13] • [IP: 92.42.119.***]

6 mln zlotych-przydalyby sie przedszkola, szkola a nie jakies debilne show z udzialem celebrytow-prezes z 6 ile dostal ?? ma % czy sam ustala stawki-biedne miasto alle na popis ma-a benedykt i pozdrowienia karuzeli to paranoja podpinac sie pod kosciol wstyd

Gość - Dziadzia • Piątek [13.07.2012, 09:39:12] • [IP: 88.156.235.***]

Kiedy odbędzie się festiwal sztuki kulinarnej! Bo przygotowania są?! Natomiast piszący / ziejący jadem nienawiści / niech dadzą sobie i wyborcom szansę w następnych wyborach. Powstaje nowa partia uciśnionych nienawiścią, no i partia chłopska ale ta jest obrosła w tradycję..

Gość • Piątek [13.07.2012, 09:37:54] • [IP: 46.77.141.***]

Po pierwsze 6 mln ale NIE W TYM ROKU TYLKO OD POCZĄTKU, co niektórym polecam ponownie szkołę podstawową. Tam uczą czytania ze zrozumieniem. Po drugie niech się wreszcie coś dzieje w.tym zaścianku pełnym niespełnionych i zfrustrowanych artystów, dziennikarzy i polityków od.siedmnu boleści. Pełne namioty na.spotkaniach, sala.teatralna o czymś świadczą. Plaża nie załatwia wszystkiego, a Flota, sztuka rodem z wysp umajonych nie przyciągają turystów. Dajcie wreszcie spokój i cieszcie się, że mamy coś lepszego niż sasiad Międzyzdroje, bo tak ta preza jest postrzegana. Tłumy na.Famie, Wiateaku to przeszłość, a zapędy sztuki rodem z.fontanny niewielu rozumie i kupuje...

Gość • Piątek [13.07.2012, 09:37:22] • [IP: 62.69.249.***]

Większość zapraszanych" gwiazd" powinna zapłacić, za to że może się lansować na karuzeli. Nasz Pan Prezyden i jego świta gotowi są zapłacić honorarium i opłacić luksusowy pobyt za nasze pieniadze nawet takim" gwiazdom" jak Ci z" Pamiętników z wakacji" Mięsny jeż, mięsny jeż...;-)

Gość • Piątek [13.07.2012, 09:31:20] • [IP: 62.69.250.*]

Proszę porównać tę caruzelę z np poznańską Maltą. W zasadzie nie ma co porownywać. Tutaj za miejskie pieniądze gadające głowy z warszawki produkują jakieś pierdoły. Jak to jest, że miasto ma prawo tylko płacić, a nie ma wpływu na to, kto bëdzie gościem? Chyba, że ma prawo wybierać między szambem a kanalizacją. Ponoć jest przy okazji promocja miasta, ale jakoś nie widać informacji a w publikatorach, no bo 5 sekundowe zajawki nie są zauważalne. To, że jakieś palanty w gazetkach dla palantów licytują się który z nich lepiej lub gorzej wypadł natej karuzeli, to już żenada! Koniec z dotowaniem warszawki!

Gość • Piątek [13.07.2012, 09:27:12] • [IP: 80.245.178.**]

Plebs kręcą znani ludzie, gadające głowy tzw. autorytety nie dla mnie moja, babcia doswiadczona przez życie mądrzej mówi.

Pan Wyrwiflak • Piątek [13.07.2012, 09:24:16] • [IP: 93.94.186.***]

Nie warto. Mówiono o szukaniu oszczędności, a tu 6 min idzie na jakiś" celebrytów". BRAWO

Gość • Piątek [13.07.2012, 09:20:25] • [IP: 46.46.242.***]

fajna fotka chyba najciekawsza w tym artykule :)

Gość • Piątek [13.07.2012, 09:19:23] • [IP: 79.184.183.**]

JANEK I JEGO ŚWITA DOBRZE SIĘ BAWIĄ ZA NASZE PIENIĄDZE. TO JEST WŁAŚNIE KARUZELA COOLTURY

Gość • Piątek [13.07.2012, 09:18:14] • [IP: 91.199.250.*]

Ta karuzela tak samo przyciąga turystów jak Flota, Jedno i drugie to marnotrawstwo publicznych pieniędzy.

porucznikbarewicz • Piątek [13.07.2012, 09:16:30] • [IP: 80.245.191.**]

pożądam pudelka.

Gość • Piątek [13.07.2012, 09:16:29] • [IP: 93.159.43.***]

BUUUUUUUUUUUU! Nie pisać takich bzdur!

Gość • Piątek [13.07.2012, 09:15:12] • [IP: 80.245.190.***]

Nic dodać nic ująć co w ludziach siedzi nie podoba się to na wybory i zmienić anie samemu nic nie robić tylko krytykowć oczerniać i opisywć wybiórczo

Gość • Piątek [13.07.2012, 09:11:05] • [IP: 89.77.39.***]

Zgadzam się z Gość • Piątek [13.07.2012, 08:49] • [IP: 95.129.225.***] Moje spostrzeżenia z poprzednich lat były diametralnie różne od wniosków autora artykułu. A ten fotomontaż-ilustracja to" istotnie jest to kultura, że tak to ujmiemy, na określonym poziomie"

Gość • Piątek [13.07.2012, 09:07:40] • [IP: 178.238.246.***]

NIE WARTO!

Gość • Piątek [13.07.2012, 09:06:08] • [IP: 93.94.184.**]

Nie no extra ! ucinaja etaty szukaja oszczednosci a tu prosze bagatela 6 mln zl od tak sobie na jakis celebrytów !

Gość • Piątek [13.07.2012, 09:05:58] • [IP: 80.245.179.***]

Ale co to jest ta Karuzela Cooltury, bo na stronie nie ma jednoznacznie zdefiniowanego tego przedsięwzięcia, a wynika z niego że jest kilku ludzi i sobie rozmawiają rozmawiają np. co to jest rząd...

Zdzisia • Piątek [13.07.2012, 09:05:38] • [IP: 95.129.224.***]

nie piszcei takich bzdur - nie wierze aby nasz pezydent wydał takie pieniadze w błoto. On dba o świnoujskie społeczeństwo i o nas i napewno by tego nie zrobił - a bilety niektóre bedą za darmo. Dziękuję i pozdrawiam panie Januszu.

Gość • Piątek [13.07.2012, 09:05:13] • [IP: 92.42.113.**]

Wspaniały komentarz, nic dodać, nic ująć. Impreza nie ma nic wspólnego z kulturą i jest jedynie okazją aby miejscowi notable" ogrzali się" przy celebrytach i potem mogli opowiadac w towarzystwie z kim jedli kolacje i popijali. Za pieniądze mieszkańców, które lekka ręka wydaje prezydent i jego świta, kilka miernot ma darmowe wczasy w luksusowym hotelu nad morzem.

Gość • Piątek [13.07.2012, 09:04:18] • [IP: 93.159.43.***]

K.? Ktoś nawet nie chce się podpisać po tymi słowami? Bez sensu... Kto to pisze? Wiele nieprawdy... wiele przesady, wiele - za wiele nienawiści...

Gość • Piątek [13.07.2012, 09:04:14] • [IP: 88.156.235.***]

Pstrąg z grilla to specjalizacja specjalisty od kultury. Jedno i drugie. Tylko ile za reklamę płaci restaurator a ile specjalista!

Gość • Piątek [13.07.2012, 08:51:48] • [IP: 95.129.226.***]

zamiast wydawać pieniądze na karuzele to place zabaw dla dzieci by zrobili a nie wybiegi dla psów i dziecko wyjdzie i kupy na trawnikach a dla tych co biorą udział gości zaproszonych trzeba zapłacić

Gość • Piątek [13.07.2012, 08:49:26] • [IP: 95.129.225.***]

a ja się pytam PO CO TEN ARTYKUŁ? Co on wnosi? Kolejny pieniacz trafił na świnoujskiego pudelka? A jakby tak raz napisać coś pozytywnego? Jakby tak zachęcić turystów czytających do przyjazdu? Czy redaktor tego" portalu" jest aż tak sfrustrowany swoim życiem, że wiecznie musi tylko innych krytykować i na wszystko narzekać? Zaraz się znajdzie do tego grupa przyklaskujących z hasłami" na flote by lepiej dali tą kasę" - LUDZIE opanujcie się trochę - jest fajne wydarzenie dla ludzi na przynajmniej minimalnym poziomie bo wiele dyskusji jakie są toczone na karuzeli są interesujące - ale trzeba się czymś w życiu interesować!!

Gość • Piątek [13.07.2012, 08:44:42] • [IP: 87.205.61.***]

Autorowi tego tekstu proponuje szybką wizyte u lekarza!!

Gość • Piątek [13.07.2012, 08:41:54] • [IP: 92.42.118.**]

A GDZIE JEST KASA NA SZPITAL??

Gość • Piątek [13.07.2012, 08:40:29] • [IP: 95.129.225.**]

karuzela ściema i tyle..

esembe • Piątek [13.07.2012, 08:39:41] • [IP: 80.245.184.**]

tyle ile w temacie, nic dodac nic ujac. ..

Gość • Piątek [13.07.2012, 08:37:20] • [IP: 188.47.249.***]

Nie liczy się kasa, liczą się znajomości w razie biedy ktoś pomorze!

Gość • Piątek [13.07.2012, 08:33:20] • [IP: 92.42.113.***]

jestem za likwidacja karuzeli, a pieniądze przeznaczyć na promocję oraz inwestycje w mieście. Przydało by się poszukać i ukarać odpowiedzialnych za przebudowę centrum miasta." Piękna wizytówka miasta na sezon".

Oglądasz 1-130 z 130
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Już 19 maja hala sportowa SP nr 1 przy ul. Witosa w Świnoujściu zamieni się w arenę pełną tańca i emocji. Ponad 200 tancerzy z sześciu szkół tanecznych z różnych miast, w tym ze Szczecina, Kołobrzegu i Rzeszowa, stanie do rywalizacji w Turnieju Tańca Nowoczesnego „Roztańczone Wyspy”. ■ Nowi zastępcy: Joanna Agatowska będzie miała dwóch zastępców. Zastępcą do spraw społecznych będzie pan Roman Kucierski, zastępcą do spraw inwestycyjnych będzie pan Arkadiusz Mazepa. Natomiast sekretarzem miasta zostanie pan Paweł Juras ■ Ryszard Teterycz Przewodniczącym Rady Miasta Świnoujścia ! Nowy przewodniczący był jedynym zgłoszonym kandydatem. Poparło go 19 radnych. 2 było przeciw ■ 21 nowych radnych Rady Miasta Świnoujście odebrało zaświadczenia o wyborze oraz uroczyście złożyło ślubowanie. Wśród nich jest wielu społeczników. Na tej samej sesji nowa prezydent Świnoujścia Joanna Agatowska złożyła ślubowanie i formalnie objęła urząd. ■ Na poniedziałek 6 maja 2024r. Komisarz Wyborczy w Szczecinie zwołał I sesję Rady Miasta Świnoujście IX kadencji. Obrady odbędą się w sali numer 315 Miejskiego Domu Kultury przy ulicy Wojska Polskiego 1/5. Początek o godzinie 10.00. Porządek obrad 1. Otwarcie inauguracyjnej sesji rady. 2. Wręczenie zaświadczeń o wyborze na radnego. 3. Złożenie ślubowania przez radnych. 4. Stwierdzenie kworum i przyjęcie porządku obrad. 5. Wybór przewodniczącego rady. 6. Wręczenie zaświadczenia o wyborze na Prezydenta Miasta Świnoujście. 7. Złożenie ślubowania przez prezydenta. 8. Zakończenie obrad ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■