POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [01.07.2013, 00:26:26] • Świnoujście

Promy mogłyby zabierać więcej samochodów, gdyby....

Promy mogłyby zabierać więcej samochodów, gdyby....

fot. Czytelnik

Kierowcy denerwują się, że pracownicy Żeglugi Świnoujście mogliby lepiej ustawiać samochody na pokładach promów. - Odstępy między autami czasami wynoszą nawet 1,5 metra – mówi pan Jarek.

Czytelnik portalu iswinoujscie.pl spieszył się do domu. Wybrał przeprawę na Warszowie. Na pokład wjechały prawie wszystkie samochody z kolejki. Na parkingu pozostały tylko trzy.

Promy mogłyby zabierać więcej samochodów, gdyby....

fot. Czytelnik

- Pracownik żeglugi pozostawił dwa samochody na tzw. „dzwonek”. Ja byłem trzeci. Wszedłem na prom sprawdzić, czy mam szansę wjechać. Na pokładzie było dosyć sporo miejsca i gdyby załoga ustawiała poprawnie pojazdy, wówczas udałoby mi się zabrać tym promem. Pracownik stał jednak oparty o barierkę i czekał na sygnał do odpłynięcia – opowiada pan Jarek.

Czytelnik zrobił na dowód fotografię i przesłał na adres kontakt@iswinoujscie.pl. Spotkała Was podobna sytuacja? Chcecie się nią podzielić z innymi Czytelnikami? Napiszcie. Czekamy na Wasze sygnały!

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 86, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-86 z 86

Gość • Piątek [05.07.2013, 07:38:01] • [IP: 83.25.88.***]

Po pierwsze ciekawe czy pan Jarek też tak podjeżdza bilisko może jest zły bo się nie załapał. Sam byłem kiedyś świadkiem jak kierowca powiedział do marynarza zeby sp...nie podjedzie i już a pan niech się zastanowi i przestanie narzekać mógł jechać na karsibory

Gość • Piątek [05.07.2013, 07:23:49] • [IP: 83.21.186.**]

szkoda słów stałe połączenie zapobiegnie wielu schorzeniom układu nerwowego i krązenia

Gość • Środa [03.07.2013, 07:50:14] • [IP: 206.190.158.**]

Gość • Wtorek [02.07.2013, 08:33:24] • [IP: 193.69.22.**] często jeżdżą? Ja spotkałem raz weterynarza, przez cały rok. Jak więc często takie służb widujesz, tym bardziej, że sporo obsługują Międzyzdroje? Ja podciągam energetyka, gazownika pod służby, od telefonów też, każdy pojazd z widocznym oznaczeniem przeznaczenia. Straży, czy Policji nie musi dla mnie już być oznaczony, co innego z księgowymi, czy urzędnikami od papierków. Nie przesadzasz - jeśli do takich pojazdów służb, wlezie dodatkowo, jakiś urzędas, to nie zajmie więcej miejsca w kolejce pojazdów, chyba, że specjalnie dla niego pojazd wysyłany (co wykluczam). Lubisz robić dym i wywoływać burzę, czy też jesteś za wybudowaniem w końcu mostu, a do tego czasu, jak najlepszym upakowaniu pojazdów na promie, nawet bez udziału promiarzy?

Gość • Środa [03.07.2013, 06:50:26] • [IP: 178.181.198.***]

Pozdrowienia dla Kapitana :-)

Gość • Wtorek [02.07.2013, 10:03:54] • [IP: 80.245.184.***]

Zależy, który" promiarz" jest, jedni ustawiają dobrze i dbają o to aby auta stały poprawnie inni mają to w" dupie", a przecież to ich praca, za to biorą pieniądze, większość z nich wpuszcza obce rejstracje a tu człowiek śpieszy się do pracy, co dziennie odstać musi dwa-trzy promy, a urzędasy z naszego miasta mają to wszystko daleko gdzieś, bo oni nie stoją w kolejkach.Popieram, że przejazd uprzywilejowany powinien być uzasadniony a najlepiej zbudować most i problem rozwiązać.

Gość • Wtorek [02.07.2013, 08:33:24] • [IP: 193.69.22.**]

do Gość  Poniedziałek [01.07.2013, 19:16:47]  [IP: 93.94.191.***] . .. a jak traktować samochodzik zakładu gazowniczego-PRYWATNA FIRMA- jedzie sobie spisywać lic zniczki albo z papierami do Szczecina, ta sama sytuacja z zakładem energetycznym - awarie na Warszowie obsługują Międzyzdroje - więc jakie to służby... a może pani księgowa, kadrowa w radiowozie, to służba nie cierpiąca zwłoki - przejazd uprzywilejowany powinien być uzasadniony

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 23:42:25] • [IP: 92.42.112.***]

Dobra fota, może na tym promie ślepi pracują?

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 23:30:22] • [IP: 83.170.97.**]

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 19:16:47] • [IP: 93.94.191.***] nie pierd0l, jak ty nie czekasz na dojazd takich służb (nie myl z urzędnikami) na swe wezwania, to wiedz, że ja też nie chcę czekać wiele dłużej. Jeśli planujesz zmianę, przez wybudowanie mostu lub innego połączenia - to działaj, a nie CapsLock'a używaj i jakiś dziwny 'bulwers' w stronę Żeglugi. Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 13:06:46] • [IP: 95.129.225.***] dwa miejsca rezerwowe, egoisto, to by zapewnić mi komfort, krótszego czekania na przyjazd służb, kiedy ja coś zgłaszam. Pewnie sam jeszcze tego nie zaświadczyłeś. Jeśli zorganizujesz przeniesienie siedzib służb (może i urzędów) na Warszów - to zlikwidujesz swój problem z 2 miejscami, a i zaoszczędzisz mi nerwów czekania. Nie wspominaj o sygnale, bo wtedy prom płynie niezaładowany, a kolejny szybciej nie przypłynie, niż w rozkładzie - tego też nie przerobiłeś.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 23:16:39] • [IP: 83.8.3.**]

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 22:32:25] • [IP: 80.245.179.***] ubliżasz tym ludzi a tak naprawdę to myślę że jesteś małym człowieczkiem który dużo krzyczy a nic nie ma do gadania. Pozdrawiam serdecznie tych co nie utrudniają życia tym co pracują.

waldi • Poniedziałek [01.07.2013, 22:36:35] • [IP: 89.101.35.**]

Faktycznie kierowcy staja czesto jak chca. po co w takim razie pływa zaloga pokładowa. potrafia poustawiac tak samochody, ze rower sie nie zmiesci. no ale trzeba byc" znajomym" p.załoganta.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 22:32:25] • [IP: 80.245.179.***]

Do gościa Poniedziałek [01.07.2013, 22:02:23] • [IP: 83.8.3.**] sam jestes jak wypocina najwidoczniej nie przeprawiasz sie autem i nie wiesz jak to jest a promiarz jest po to zeby ustawiac a nie rączką machać lewo lub w prawo..Ktos pisze ze cepy z astry -dupku zatsnów sie jak zdjęcie jest zrobione a potem komentuj.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 22:02:23] • [IP: 83.8.3.**]

wkurza mnie jak czytam te wypociny że biedny się na prom nie załapał oskarżacie tych pracowników ile wlezie co wy za ludzie tak to ich wina ze dupę wozisz w tą i z powrotem kup sobie rower to się zmieścisz nie ubliżaj anonimowo bo to wredne i głupie pozdrawiam tych jednych i drugich

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 21:47:24] • [IP: 95.129.228.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 21:42:34] • [IP: 164.126.254.**]

Na wachtę prztchodzi 2 marynarzy i pracują po 6 godzin, zamiast po 12, jeden pokazywałby pas, a drugi pilnował odległości. Płacą im za 12 godzin pracy.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 21:25:14] • [IP: 164.126.254.**]

Trzeba było zrobić zdjęcie tego kierowcy co zostawił tyle miejsca, bo to winni są kierowcy w myśl zasady- ja już wjechałem.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 21:07:09] • [IP: 31.63.207.***]

widam jak cep z astry wjechal na bok ze te cos czarnego ne mialo jak dojechac wiec co ustawiajacy mial go fleksem potraktowac ? a prawda jest taka ze ludzie nie umieja jezdzic i tyle a ustawiajacy chcac" podciagnac auto" i w przypadku uszkodzenia drugiego samochodu odpowiada on wiec ma wtj... czy wjedzie 1 wiecej czy mniej ja bym postapil tak samo :)

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 20:42:31] • [IP: 95.129.228.***]

Różnica jest taka że Prom musi być Balastowany przez samochody dlatego Ustawiacz musi być obowiązkowo na Pokładzie Samochody ciężkie i Duże stoją na Środku a po bokach małe Prom musi być stateczny aby nie dostał przechyłu na bok

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 20:33:12] • [IP: 83.21.146.***]

Jarek kup sobie helikopter.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 19:47:47] • [IP: 80.245.178.***]

Gość  Poniedziałek [01.07.2013, 13:47:08]  [IP: 95.129.224.***] Przeprawiam się promem dwa razy dziennie, jak trafiam na tego gościa to mnie szlak trafia pracuje chyba na bieliku 1. Mam szerokie auto a on mnie wpycha na boki gość nie myśli. Facet jest chamski i ma wyje... na swoje obowiązki. Myślę ze mu nie zależy na pracy albo ma rodzinkę poukładaną w żegludze. Czerwona kartka dla gościa!! Co za różnica na jakim pasie staniesz? Pasy są takiej samej szerokosci

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 19:32:40] • [IP: 31.0.116.***]

panowie ustawiają jak im się chce jest kilku solidnych pracowników, którzy ustawiają samochody aby zmieściło się jak najwięcej, jeden młody pracownik wpuścił ostatnio niemca, a ja czekałem na kolejny prom, jestem mieszkańcem naszego miasta, mam auto w leasingu, wykupione zezwolenie, a nadmieniam, że to był wtorek po 19

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 19:16:47] • [IP: 93.94.191.***]

SŁUŻBY UPRZYWILEIOWANE MOGĄ TYLKO WIEZDZAC NA SYGNALE BEZ KOLEIKI. ONI NATOMIAST WIEZDZAJĄ SOBIE JAK CHCĄ KTO ZA TO ODPOWIADA OCZYWISCIE ZEGLUGA CZAS TO ZMIENIC??

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 15:56:23] • [IP: 93.94.188.**]

bez przesady

Pikuś • Poniedziałek [01.07.2013, 15:07:57] • [IP: 80.245.190.**]

[01.07.2013, 12:51:28] • [IP: 95.129.228.***]Przepraszam szanownego internautę-komentatora! ale ja mam gaśnicę koło du..(tyła) czyli w pobliżu ręki(tak na wszelki wypadek). Poprzedni mój samochód zapalił się podczas rozruchu.Dzięki gaśnicy przy du... pojechałem bez dużych strat do mechanika.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 13:47:08] • [IP: 95.129.224.***]

Przeprawiam się promem dwa razy dziennie, jak trafiam na tego gościa to mnie szlak trafia pracuje chyba na bieliku 1. Mam szerokie auto a on mnie wpycha na boki gość nie myśli. Facet jest chamski i ma wyje... na swoje obowiązki. Myślę ze mu nie zależy na pracy albo ma rodzinkę poukładaną w żegludze. Czerwona kartka dla gościa!!

Pikuś • Poniedziałek [01.07.2013, 13:26:42] • [IP: 80.245.190.**]

Typowe zachowanie kierowców" niedzielnych" . ..i nie tylko! Kultury u kierowców i polskich, i niemieckich(jeżdżących w Polsce) nie ma i nie będzie.Czy któryś instruktor uczy kultury jazdy?NIE!!A" ustawiacze"promowi?Pokazuje pas na który wjechać (to jest jeden pracownik), w sterówce siedzi (dumna nazwa) KAPITAN (czyt.szyper) i w maszynie trzeci (choć wątpię). A reszta załogi gdzie?Trzech ludzi pracuje na promie?Wystarczy popatrzeć na plan alarmowy(ewakuacyjny) i jest wszystko jasne. Pozdrowienia dla dyrekcji!

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 13:06:46] • [IP: 95.129.225.***]

gdyby... pracownicy żeglugi pracowali a nie udawali, powiem szczerze ze nawet pokazywac palcem nie potrafia na który pas sie ustawiac. mieszanka trepów młokosów i " latynosów" inny problem to służby wszelkiej masci na kazdy prom po 2 miejsca zabieraja kiedys tego nie było. czemu tylko na sygnale nie wchodza bez kolejki tylko wszyscy jak leci?

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 12:51:28] • [IP: 95.129.228.***]

Odstęp 0, 5 Metra pozwala na dojście do bagażnika tam jest Gaśnica i bezpieczny odstęp pomiędzy samochodami

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 12:23:45] • [IP: 109.243.150.***]

253 ODSZCZEKUJE SIĘ MŁODY WILCZEK KTÓRY NI DAJE RADY NA ETACIE BRAMKARZA PROMOWEGO DZIELI SAMOCHODY NA MARKI NIE NA DUŻY CZY MAŁY I BARDZO SIĘ BOJĄ TYCH ŁYSYCH W BMW OCZYWIŚCIE CZARNYCH.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 12:17:42] • [IP: 109.243.150.***]

69.22 SAMOCHÓD POWINIEN BYC ZAWSZE SPRAWNY A ZWŁASZCZA HAMULEC TAK ZWANY RECZNY.DROGI CZY SKORUPA NA PROMACH SĄ TYLKO SAMOCHODAMI. SAMOCHÓD TO TYLKO SAMOCHOD. PRZYTULAC PIĘKNE SLOWO.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 12:08:10] • [IP: 37.8.215.**]

Promy mogłyby zabierać więcej samochodów, gdyby... podczas ich projektowania wzięli pod uwagę to, że ilość samochodów z roku na rok będzie się zwiększać...

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 12:07:34] • [IP: 62.69.254.***]

„jesli ktos jezdzi porządnym i drogim autem to” niech owinie swoje cacuszko folią bąbelkową. Dla mnie taki burak, to jest zwykłym bucem.

Pyra • Poniedziałek [01.07.2013, 11:59:32] • [IP: 95.129.228.***]

To co potrafią zdziałać nasi ustawiacze to przerasta wyobraźnie. Wystarczy trochę dobrej woli i chęci a pojazdy się zmieszczą(są tacy ustawiacze co potrafią to zrobić)TRZEBA TYLKO CHCIEĆ

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 11:49:38] • [IP: 176.237.207.**]

Aby zaparkowac auto trzeba byc po prostu inteligentnym tylko buraki zle parkuja.Najbardziej na promie denerwuje mnie wychodzenie z samochodow i obijanie karoserii drugiemu ale robia to tez buraki.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 11:44:57] • [IP: 92.42.115.***]

Jechałem tym promem było po dzwonku bez szansy by nawet dociagać, a zdjecie tedecyjne niepokazuje tego opla który zamiast stanąć na wprost zajechał na boczny gdzie sie niezmiescil i wystaje.Tak czy tak ten młody gniewny i tak by sie nie zmiescil.Idac dalej ogólnie malo kto chce podjezdzac-tacy mieszkancy " kierowcy"

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 11:37:46] • [IP: 62.69.253.*]

Odwalcie się od pracowników ZS, a DOwalcie się do półmózgich kierowców, którzy prawko dostali chyba z litości. Bo gdy się widzi kierowcę, który staje 2, 5 metra od klapy bo mu się 'beemka zarysuje' i mimo nastu uwag od innych kierowców i członka ZS odległość zmniejszyła się raptem o metr, to człowiekowi się nóż w kieszeni otwiera. Gdyby z kolei ZS mieli stać nad pustakiem i kłócić się z nim 10 minut czy wjedzie czy nie, to kto wtedy będzie wpuszczał następne samochody? Ludzie, używajcie mózgu czasem.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 11:00:34] • [IP: 193.69.22.**]

DO Gość  Poniedziałek [01.07.2013, 10:47:32]  [IP: 62.69.252.**] jesli ktos jezdzi porządnym i drogim autem to nie będzie się przytulał do skorupy z przodu bo zdarza sie, że przy dobijaniu promu i nie zaciągniętym hamulcu samochód przed nami cofnie się i bum. TO MA DOBRY HAMULEC RĘCZNY - A JAK GO NIE STAĆ NA EWENTUALNE REMONTY, NIECH ZMIENI NA TAŃSZY...

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 10:59:39] • [IP: 80.245.189.*]

Sproboj zwrucic uwage aby raczyl podjechac, zbierzesz wiache az ci w buty pojdzie.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 10:59:25] • [IP: 37.8.215.**]

Mnie na kursie na prawo jazdy, uczyli, że mam tak się zatrzymywać przed poprzedzającym autem, żeby koniec mojej maski, był na styku jego tylnych kół

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 10:56:16] • [IP: 109.243.150.***]

215 NASTEPNY ETATOWIEC ZS NIE PASUJE WYNOCHA POTRZEBA DYKTUJE ODLEGŁOŚC LENIUCHU.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 10:47:32] • [IP: 62.69.252.**]

jesli ktos jezdzi porządnym i drogim autem to nie będzie się przytulał do skorupy z przodu bo zdarza sie, że przy dobijaniu promu i nie zaciągniętym hamulcu samochód przed nami cofnie się i bum.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 10:39:56] • [IP: 92.42.112.***]

PRACOWNICY ŻEGLUGI NIE NAUCZĄ LUDZI JEŹDZIĆ !! Jak taki palant jeden z drugim nie umie dobrze stanąć to powinni mu mandat wlepić za utrudnianie ruchu drogowego w końcu jest to przedłużenie drogi... a 0, 5 metra to wydaje mi się optymalna odległość.. natomiast nie więcej... SZANUJMY SIEBIE I INNYCH KIEROWCÓW...

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 10:29:10] • [IP: 109.243.150.***]

PRACOWNICY ZS JAK SIĘ PRZYJELI ZA PSA TO TRZEBA SZCZEKAC TAK MÓWI PRZYSŁOWIE, 189 JESTEŚ NA ETACIE ZS INTERES TO SE ZAŁÓŻ BĘDZIE MOTYWACJA.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 10:24:19] • [IP: 109.243.150.***]

PISAŁEM O DUŻEJ PRZEPRAWIE BO TAM PRZEPŁYWAM, ALE I NA BIELIKACH MATROSI ŻEGLUGI POPRZECZNEJ OLEWATOR WŁĄCZYLI. BRAK KONTROLI I DYSCYPLINY PRACY.TAK JAK U PANA TUSKA I JEGO DRUŻYNA.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 10:23:35] • [IP: 37.8.215.**]

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 09:43:01] • [IP: 95.129.228.***] A gdzie można przeczytać o tym że odległość powinna być 0, 5 m ? Jakiś link poproszę do tego.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 10:17:52] • [IP: 80.245.189.**]

Pracownicy ZS nie maja zadnego interesu, zadnej motywacji do poprawnego ustawiania samochodow !! czy wjedzie samochodow 30 czy 32 i tak otrzyma takie samo wynagrodzenie !! I wszystko jasne...

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 09:54:10] • [IP: 192.168.105.***]

Jeszcze niedawno chwaliliście pracownika ŻŚ za to że nie przestrzega regulaminu i tak potraktował naszego Prezydenta. Dzisiaj pracę tych ludzi oceniacie negatywnie i myślę że macie rację.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 09:50:18] • [IP: 62.69.252.**]

poczekał na następny prom i co zlego się stało? a ten pan promiarz ze zdjecia jest akurat ok i ma miły uśmiech.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 09:47:21] • [IP: 88.156.232.***]

Jeżeli nie można ustawiać z większym odstępem bocznym, to przynajmniej wzdłużny jest zachowany. Nie będe tłumaczył dlaczego bo i tak do głupoli nic nie dotrze!

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 09:45:20] • [IP: 95.129.228.***]

Powinien Wisiec Transparent jak kierowcy powinni parkować na promie jaka odległośc między samochodami

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 09:43:01] • [IP: 95.129.228.***]

Odstęp na promie powinien wynosic 0, 5 Metra

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 09:27:28] • [IP: 31.175.192.**]

jedni udają że płacą a drudzy że pracują też byście za takie grosze meli to w d...ie

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 09:13:33] • [IP: 37.8.215.**]

Apeluję do tego, żeby załoga każdym kursem, zamykała na dziobie i rufie te bramki na promach, tak jak około godziny 15 jak jest dużo rowerzystów, będzie o 4 auta mniej, to może ludzie zaczną wtedy podjeżdżać. Poza tym, czy gdzieś w jakiś przepisach jest określona odległość pomiędzy samochodami na promach typu Bielik i Karsibór ?

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 09:13:18] • [IP: 95.129.225.***]

Ta astra faktycznie stoi na końcu, ale z przodu były tym pasie odstępy. Marynarz na moją prośbę aby je podsunął powiedział że mu się nie chce. Jak mu się nie chce to niech urlop sobie weźmie i nabierze odrobinę zapału do swojej pracy. Wielu Marynarzy jest takich że się starają. Ten akurat ma na wszystko w...bane.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 09:11:26] • [IP: 92.42.116.***]

Ludzie litości! Dlaczego tak siebie nienawidzicie? Ktoś napisał o" tępych świniach", inni o" idiotach" a to przecież wasz prom i wy w tych samochodach! Bili was w dzieciństwie kablem po głowie, że macie w sobie tyle nienawiści do ludzi?

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 08:56:25] • [IP: 149.254.183.**]

TO ZDJĘCIE NIC NIE MÓWI, TYLKO PODSYCA DO GŁUPICH KOMENTARZY

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 08:40:26] • [IP: 46.113.54.***]

Ja śmigam codziennie do Międzyzdrojów rowerem i obserwuję na Bielikach 2x dziennie co się dzieje... Jak są blachy ZSW to jest ok jak inne to parkowacze walczą z odstępami. Szczerze nigdy nie widziałem, żeby prom popłynął z takim odstępem. I nie czepiajcie się ustawiaczy tylko sami podejdźcie do głupoli żeby podjechali bliżej bo to jest w interesie wszystkich mieszkańców!

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 08:20:32] • [IP: 62.69.254.***]

Nie ustawiacze mają w dupie, tylko kierowcy maja w dupie innych kierowców.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 08:18:41] • [IP: 93.94.185.***]

Gdyby Ci panowie co udaja ze tam pracuja poprawnie ustawiali pojazdy. Widac wystawianie reki i wskazanie kierunku jazdy i postoju samochodu to przerasta ich mozliwosci. WSTYD... raczej to nie jest ciezka praca duzego obszaru tez nie maja... za kazdym razem powinni przejsc sie po pasie wyznaczonym dla samochodow i popatrzec jak sa ustawione czy mozna jeszcze zmiescic coklowiek... Moim zdanie potrzebna jest wymiana zalogi bo Ci panowie sie nie sprawdzaja...

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 08:14:36] • [IP: 178.238.252.***]

w poprzednich latach zaloga promow byla bardziej rygorystyczna i ustawiala samochody tak zeby bylo ich na promie jak najwiecej, i nie pozwalala na pracujace silniki w czasie przeprawy.A teraz zalezy od ich humoru

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 08:12:32] • [IP: 92.42.116.***]

Akurat ta Astra stoi jako ostatnia na prawym, skrajnym pasie i wystaje na pas środkowym więc samochód na nim nie może podjechać bliżej, stąd ta" dziura" Wystarczy popatrzeć i pomyśleć.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 08:08:33] • [IP: 193.69.22.**]

80 procent załogi ma to w d... aczkolwiek jest 20 procent, która dobrze wykonuje swoją pracę i im w tym miejscu dziękuję

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 08:04:36] • [IP: 78.131.222.*]

widac i wiadomo że ustawiacze mają w dupie promy...machaja lapami a później nie wchodzą na prom a starczy zerknąć auta dociągnąć i lekko wchodzą cztery dodatkowe pojazdy!

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 07:54:39] • [IP: 93.94.191.**]

Bo ciezko jest im stac i pokazac jeszcze do przodu okej dobrze i zatrzymuje kolejne auto. Afery by nie bylo. Czasu maja duzo. No ale trzeba szybko zaladowac i isc na papierosa badz pogadac. Wyjatkiem takiego ustawienia jest obecnosc karetki pogotowia. Wtedy rzeczywiscie musza szybko zaladowac prom. Nie raz na promach typu unity line widzialem jak osobowki sa elegancko zatrzynywane. Marynarz pokazuje osobom dokad maja podjechac bo nie kazdy wie/widzi. A co to by sie dzialo gdyby ustawiali tak samo jak na bielikach. Pozdrawiam.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 07:51:05] • [IP: 31.175.192.**]

a co to znaczy poprawnie ? czy ten gościu nie rozumie że kierowcy się boją podjeżdżać i nikt ich do tego nie może zmusić

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 07:44:53] • [IP: 206.190.158.**]

No tak ustawiacze - ustawiaczami, a ustawiający się kierowcy też nie liczą się z innymi przeprawiającymi, skoro nie starają się zrobić jak najwięcej miejsca... i tak zawsze będzie, że ustawiający nie zdołał upilnować wpychających się, albo nie upchnął, a można by im pomóc...

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 07:26:55] • [IP: 62.69.254.***]

Może jeszcze pan ustawiacz ma uczyć łosi parkować? Ci kierowcy to egoistyczne tępe świnie, którzy parkują na zasadzie: Ja zaparkowałem na promie, a resztę mam w dupie. Później taki buc się wku*, że się nie zmieścił.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 07:25:32] • [IP: 92.42.118.***]

Krytykujecie pracowników promu a co sami robicie w kolejce na prom panowie KIEROWCY. Jak już wjadą wszystkie samochody to nie ustawiacie się jeden za drugim tylko czekacie na następny prom i zostaje dziura w kolejce. Siedzi taki PAWIAN zadowolony z siebie a dojeżdzający do kolejki ma kłopoty z wyborem pasa do kolejki. Po dobiciu promu PAWIAN łaskawie dojeżdza do poprzednika i w rezultacie tan co dojechał wcześniej jest w tyle za tym co dojechał póżniej. Niechce się zapalić auta to go pchaj PAWIANIE a nie zostawiaj takich dziur.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 06:48:45] • [IP: 62.69.255.**]

Często przeprawiam się i obserwuję szczególnie w weekendy jak zamiejscowi kierowcy parkują na promie.Wogóle nie zwracają uwagi na namalowane linie i ustawiają się według własnego uznania, często zostawiając około metra odstępu przed pojazdem.Prom to nie parking przed centrum handlowym żeby zostawiać dookoła swojego wypieszczonego autka tyle miejsca.Pracownk żeglugi powinien bardziej przykładać się w pracy i pomagać zaparkować takim egoistą.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 06:42:12] • [IP: 62.69.254.***]

pracownicy to jedno, a kierowcy są idiotami i nie mają własnego rozumu, żeby lepiej się ustawić?

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 06:30:33] • [IP: 80.245.179.***]

no to się przyjrzyj: opel stoi na 4 pasie, koło niebieskiego auta zaczynają się okna a zaraz na lewo poza zdjęciem są drzwi do poczekalni to chyba koniec a nie środek?

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 06:15:47] • [IP: 80.245.179.***]

no to się przyjrzyj zdjęciu:opel 4 pas i zaczynają się okna pod Lawkami aczyli robione z końca zdęcie

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 05:59:51] • [IP: 83.25.119.***]

pływam promami codziennie i taka sytuacja jest zawsze. pozdrawiam tych którzy się prawie się dostali na prom ;)

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 05:02:43] • [IP: 180.216.45.***]

To jeszcze nic. Wychowalem sie w S-ciu. Przyjezdzam regularnie kilka razy w roku. Od ladnych kilku lat obsluga promow nie zwraca uwagi na wazny aspekt bezpieczenstwa na promie. Kierowcy nie wylaczaja silnikow samochodow podczas calego rejsu lub wlaczaja je zanim prom dobije do nabrzeza. Lenistwo, wygoda (cieplo w samochodziku) i bezmyslnosc. Pokladanie zaufania w hamulcu recznym gdy prom silnie uderzy w odbijacze to glupota. Nie mowiac juz o nagminnym wypuszczaniu dzieci z samochodow aby pobiegaly po promie. Kiedys byly instrukcje i obsluga zwracala uwage na koniecznosc wylaczenia silnika, przesatwieniu skrzyni biegow na jedynke lub P w automacie oraz zaciagniecie hamukca recznego. Za duze wymagania ?

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 04:06:19] • [IP: 178.238.251.***]

A na mostku to po co siędzą ?

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 02:28:17] • [IP: 93.94.191.***]

Ja jak bym miał możliwość to stawał bym w poprzek

Szerszen w aucie! • Poniedziałek [01.07.2013, 02:12:33] • [IP: 163.185.148.***]

Jak wyjsc z samochodu scisle zaparkowanego na promie Bielik gdzy np. 1.Do samochodu wleci szerszen, przyjmujac ze stylu w foteliku mamy zapiete dziecko 2.Na promie wybucha pozar Widzieliscie kiedys panike na statku badz promie?Zycze powodzenia.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 02:01:17] • [IP: 62.69.253.***]

Ciekawe jaki to prom. Nie byłbym zdziwiony gdyby to był Bielik 1. Juz kilka razy spotkałem się z podobną sytuacją wlasnie na 1-dynce i na zmianie marynarza ze zdjecia. Klient ma wy...bane na wszystko-powinien zostac pociagnięty do jakiejś odpowiedzialnosci.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 01:42:20] • [IP: 95.129.228.***]

Gość  Poniedziałek [01.07.2013, 01:19:24]  [IP: 31.62.90.***] Przyjrzymy się zdjęciu:to środek promu, zgadzasz się?W innym przypadku miałbyś 100 %racji. Chyba nie masz RACJI to jest koniec promu. Jest mała wina kogoś. Ponadto jak wjeżdżam na prom zauważyłem, że samochody wąskie stoją na środku a szerokie na bokach.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 01:38:07] • [IP: 93.94.187.***]

hmm DROGI CZYTELNIKU, Kierowcy też muszą myśleć ! a jak widać na załączonym zdjęciu nie myślą! lub myślą tylko o sobie :/ Ciekawe jak tacy kierowcy stoją w korkach na skrzyzowaniach ? pewnie podobnie, masakra

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 01:19:24] • [IP: 31.62.90.***]

Przyjrzymy się zdjęciu:to środek promu, zgadzasz się?W innym przypadku miałbyś 100 %racji.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 01:18:02] • [IP: 80.245.179.***]

i jeszcze jedno też codziennie pływam promami i dość czesto się zdarza co mnie w sumie wkurza, że muszę ponownie odpalać auto, bo podciągają auta do przodu tak niektórzy kierowcy stają daleko

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 01:03:31] • [IP: 80.245.179.***]

jeśli to jest koniec pokładu to prawdopodobnie opelek wystawał poza swój pas bokiem na końcu pasa trudno dojechać równolegle do barierek - mógł go oczywiście postawić za tym czerwonym autem ale tak by wjechał tylko opel i pan by robił zdjęcia niewykorzystanego końca skrajnego pasa a tak wjechał opel i ten czarny

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 00:58:25] • [IP: 31.62.90.***]

Właściciel czarnego autka też mógł dojechać bliżej.Tylko po co, prawda?On już jest na promie i innych ma gdzieś!Strasznie mnie irytuje takie zachowanie!

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 00:57:52] • [IP: 80.245.178.**]

Każdy pewnie widuje takie sytuacje, nic nowego - niestety.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 00:45:46] • [IP: 80.245.188.***]

Całkowita racja!!Niestety wielu z tych marynarzy nie grzeszy inteligencją i sumiennością w pracy.Ponieważ został złapany na gorącym uczynku powinienem za swoją niedbałość ponieść konsekwencje.Na mostku też olewka.

Gość • Poniedziałek [01.07.2013, 00:37:38] • [IP: 93.94.190.***]

lepiej ustawiać? czy pokazanie pasa to ustawianie? małpę byś nauczył to by to samo robiła... pływam kilka razy dziennie promami zawsze spotykam sie z takimi sytuacjami... panowie nawet sie nie zainteresują czy kierowca ustawi sie w 2 metrowym odstępie czy metrowym.

Oglądasz 1-86 z 86
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ 25 maja w Muszli Koncertowej w Świnoujściu wystąpi Oksana Biłozir. Jest uważana za epokowego artystę w historii swojego kraju. Artystka ludowa Ukrainy, minister kultury Ukrainy, filantropka i wolontariuszka jest dla milionów Ukraińców ulubioną piosenkarką. Jej koncerty są zawsze wypełnione energią życzliwości i miłością, a jej piosenki od dawna są wyrazistym symbolem tego, co ukraińskie ■ Nasze dziewczęta ze Świnoujścia i ich opiekun i choreograf Izabela Gromek - Świątek zdobyły pierwsze miejsce w 27 FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO . TEATR TAŃCA GOTHIKA PO RAZ DRUGI Z RZĘDU ZOSTAŁ LAUREATEM 27. FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO ORAZ NAGRODY SPECJALNEJ POLSKIEJ GRUPY ZBROJENIOWEJ. TEATR TAŃCA GOTHIKA 🥇🏆 Liliana Ośmialowska, Nadia Guzik, Wiktoria Mokrzycka, Zofia Tałanda, Hanna Puźniak, Łucja Drachal, Luiza Kradyna, Ida Świątek, Zuzanna Wlczak, Julia Tarnowska. Tytuł widowiska tanecznego: "JESZCZE POLSKA NIE ZGINEŁA, KIEDY MY ŻYJEMY" 🇵🇱 ■