W recepcji przede wszystkim można zarejestrować się do specjalistów w przyszpitalnych poradniach i na diagnostyczne badania. Także tutaj pierwsze kroki powinny skierować osoby, które chcą skorzystać z nocnej i świątecznej pomocy Podstawowej Opieki Zdrowotnej oraz Izby Przyjęć. Dużym udogodnieniem ma być fakt, że to właśnie w tym miejscu, po wypełnieniu specjalnego wniosku, pacjent może otrzymać kopię swojej dokumentacji medycznej. W recepcji pobierane będą także opłaty za komercyjne badania i inne usługi medyczne.
– Uruchomienie Centralnej Recepcji pozwoli pacjentowi załatwić wiele spraw w jednym miejscu, bez konieczności krążenia po szpitalu, szukania gabinetu czy kasy. Rejestracja pacjenta w recepcji, wprowadzenie danych osobowych do systemu informatycznego czy weryfikacja prawa do świadczeń medycznych, odciąży personel medyczny od procedur administracyjnych. Pozwoli to lekarzowi na poświęcenie czasu pacjentowi a tym samym przyczyni się do podniesienia jakości świadczonych usług i przyspieszenia obsługi, co skróci kolejki – zapewnia Justyna Kmita, kierownik Działu Sprzedaży i Rozliczeń.
Centralna Recepcja to kolejny obiecany i zrealizowany krok w udoskonaleniu obsługi pacjenta. Wcześniej, z myślą o komforcie leczących się tu osób i lepszej organizacji pracy, powołano kierownika Zespołu Poradni Specjalistycznych. Jednocześnie, wśród personelu medycznego prowadzone są szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej z pacjentem. Od poniedziałku zaś pojawi się specjalna skrzynka, do której pacjenci będą mogli wrzucać swoje uwagi, dotyczące działalności recepcji.
Telefony do recepcji:
91/ 32 67 424 lub 91/32 67 322
Ta blondyna bierze skierowanie od lekarza które dostał pacjen i głośno czyta z czym pacjent przychodzi. Tak że wszyscy w kolejce wiedzą z czym pacjent przychodzi.Kto ich szkolił ?
No super. może ktos zastapi w końcu tą młodą dziewuchę. Jej chamstwo nie zna granic, odzywki jak z podwórka i totalny brak szacunku dla pacjenta. Te kobiety powinny byc wizytówka, to z nimi ma się pierwszy kontakt, Pani w ciemnych włosach, miła uprzejma i kulturalna, i tak powinno być
Oooo to już wiem skąd kultura tej blondyny tłusciutkiej! Pracowalam na kasie w jednym z supermarketow-mimo ze staralam sie ja zawsze jak najlepiej obsługiwac, teksty ktore do mnie rzucała były oburzajace! Z delikatniejszych to uspokajajac swoje dziecko ''widzisz??Jak bedziesz sie tak zachowywac to bedziesz taka pomyją jak ta kasjerka!'' Dziekuje, juz wiem gdzie pracujesz panienko;]
Co tu gadac. .. panstwowa sluzba zdrowia istnieje tylko teoretycznie.. .
a paczki od kurierów też będą przyjmować ? :D
Dwóch lekarzy na krzyż i trzy osoby w recepcji. ..NOWA NORMA SZPITALA...tylko po co recepcja, jak brak lekarzy ??!!
Na trzy osoby to obecne pomieszczenie trochę za małe. Drzwi muszą być otwarte z boku aby mogły wchodzić i wychodzić bez przeszkód. Ale początek dobry!
22:37 - a to tak jak w Polomarkecie na Roosevelta - tam np.sprzedawca tnie wędliny odwrócony do klientów, a sprzedawczyni znikła na zapleczu. 10...20...30 sekund klient czeka, tnący odwrócony...klient nie wytrzymuje, woła w stronę tyłka tnącego:" Czy ktoś tu sprzedaje?" (raz słyszałem:" Czy ten sklep jest czynny?"), wtedy tnący oczywiście nie zajmie się klientem, ale woła sprzedawczynię, ta dopiero po 10 sek, wyjdzie, więc mamy w sumie minutę oczekiwania, gdy wszędzie wokół pusto.
DO CHRURGA Z PILNĄ SPRAWĄ CZEKAĆ KAZALI 10 DNI
Gość • Piątek [10.04.2015, 18:58:50] • [IP: 92.42.114.***] morze jest głębokie i szerokie jak twoje braki w edukacji :D
na jaki rok mozna sie u nich zarejestrowac??
Miła z jakiej strony:/ ostatnio czekałam na zainteresowanie pani mną bozamiast zająć się pracą miała pełno innych rzeczy do roboty.Masakra i tyle.
Do roboty a nie do zdjec !
Kasia Kasienka!! Jest mega sympaticooooo!! Pozdrowienia dla pan z recepcji
W Każdym hotelu sprawdza się to od lat! A tu dopiero to odkryli!!Szok kurw... Jak łatwo ułatwić życie innym. Tyle lat trzeba było czekać.
19:50 - ale która blond, ta piękna po lewej, czy urocza po prawej?
Ooo ta blond, najbardziej leniwa na tej recepcji !! I prawda ze rejestracja telefoniczna nir istnieje !!
wymiencie lekarzy na mlodszych z poradni chirurgicznej
Dyżurny Szpitala powinien być i Rejestrowac
Panie Szablewski z drugiej strony parku, czy słyszał pan:" druga linia telefoniczna"? Kilka dni temu pisano tu o skandalicznych trudnościach w dodzwonieniu się do przychodni" Grodek". Ja tylko napiszę, że dzięki dotychczasowej linii telefonicznej nie musiałem jeździć do rejestracji do szpitala, by mieć wizytę u specjalisty, ale wszystko załatwiałem telefonicznie. Oni potrafili, panie doktorze Szablewski.
w recepcji siedzą trzy panie ale zadna nie odbiera telefonu, telefoniczna rejstracjia w szpitalu miejskim nie ISTNIEJE prosze, sawiać sie osobiscie>>>>>
kibicujemy nowemu ordynatorowi morze jemu sie uda wyprowadzic szpital na dobrą drogę
Popieram panie bardzo mile życzę ażeby nasz szpital rozwijał sie o jakość dobrych lekarzy i fajnie by było aby powstała poradnia pulmonologiczna z dobrym lekarzem to jes bardzo potrzebne
Super zmiana jak na nasz szpital faktycznie panie w rejestracji miłe i służą pomocą ale co do samego lecznictwa to niestety totalne dno, w izbie przyjęc czas oczekiwania na przyjęcie zbyt długi lekarz ma czas, odczyty zdjęć kolejny mega kosmos czasowy. .. powizycie w izbie przyjęć chcąc skorzystać z porady -szybkiej porady chirurgicznej czy ortopedycznej to czas tak 2 tygdnie z plusem więc pytam po co ta cała poradnia jak nie można na bieżąco z niej korzystać a czy nie można zrobić tak by faktycznie z izby przyjąć pacjenta na następny dzień, pacjenta który oczywiście wymaga dalszego leczenia. ..a nie trzeba isć prywatnie. ..
Zamiast nowej recepcji niech sie porządnie zabiorą za leczenie chorych a nie mydła oczy nowa recepcja zwykle mydlenie oczu żenada kompletna