POGODA

Reklama


Wydarzenia

Polskie Radio Szczecin • Poniedziałek [05.05.2008, 15:34:22] • Świnoujście

Prokuratura zajmie się doniesieniem radnych

Prokuratura zajmie się doniesieniem radnych

fot. www.szczecin.po.gov.pl(fot. internet )

Prokuratura Rejonowa w Kamieniu Pomorskim zajmie się doniesieniem złożonym przez radnych Świnoujścia.

Ich zdaniem, prezydent miasta mógł popełnić przestępstwo, wydzierżawiając bez przetargu 3 hektary terenu nad morzem firmie Laboratorium Kosmetyczne dr Irena Eris. Sprawą nie chciała zająć się świnoujska prokuratura. Jak tłumaczono "dlatego, by nie pojawiły się jakiekolwiek zarzuty dotyczące jej bezstronności". Prokuratura bowiem w ostatnim czasie otrzymała od miasta budynek na swoją siedzibę.

Decyzja o tym, czy w tej sprawie będzie podjęte śledztwo zapadnie w przyszłym tygodniu.

Sławomir Orlik
źródło: www.radio.szczecin.pl


komentarzy: 82, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-82 z 82

Gość • Piątek [09.05.2008, 14:06:06] • [IP: 217.97.193.**]

Do Rosmaka: Napisałeś że dla Po liczą się partyjniackie interesy….a nie dobro miasta. Czy dla dobra miasta, władza odstąpiła od zakupu tzw. „działki szwagra”. Przypomnę iż kosztował metr 24 zł. Zakładając iż koszt działek w Świnoujściu oscyluje w granicach 300-500 zł (w tym rejonie) to nie kupienie tego terenu nie nazwę dbaniem o dobro (interes) Miasta. Tak dla wyjaśnienia nie jestem członkiem PO, ale potrafię liczyć i wiem ile można zarobić na gruntach w takich miejscowościach jak Świnoujście.

Gość • Czwartek [08.05.2008, 22:40:26] • [IP: 88.156.232.**]

Gościu z 15.08-nie głosuj, bo nie głosowałeś, więc strata żadna. Czy są nieprawidłowości-stwierdzą odpowiednie organy. Radni PO nie są ani kompetentni ani merytoryczni ani nie mają nic do zaproponowania miastu i mieszka, ńcom dlatego uprawiają taki rodzaj polityki który nazywa się pieniactwo i krytykanctwo. Bo liczą na to że chociaż będzie ich słychać i smrodu trochę narobią. Uczyli się od Możejki z którym się nawet zblokowali w wyborach samorządowych dzięki czemu Możejko wogłóle znalazł się w radzie, a Możejko to beznadziejny polityk więc brać z niego przykłąd i go wspierać to delikatnie mówiąc kicha i dno.

Gość • Czwartek [08.05.2008, 17:29:58] • [IP: 80.245.190.*]

Poczekajcie jeszcze troche, gdy urzednik bedzie ponosił odpowiedzialność za swoje decyzje może zabraknąc kandydatów do władz miasta, taka maja wiedzę prawną, a prawników jeszcze lepszych. Na razie jest taki syf, ze praktycznie miastem nie da sie zarządzać. Cała sfera komunalna leży na łopatkach dzieki Andrzejq i mamuśce.

Gość • Czwartek [08.05.2008, 15:08:23] • [IP: 217.97.199.*]

do gościa z 9.49: Patrzysz a nie widzisz albo robisz to celowo.Sądzę że twoja złośc na PO wynika z faktu, że nie są to żadne wydumane teorie spiskowe a fakty i jeśli ujawnianie nieprawidłowości jest dla ciebie kompromitacją to smutne.Gdyby siedzieli cicho jak większość radnych i dbali tylko o własne profity to byś był zadowolony i nie poświęcał im uwagi, czy tak?Takie są fakty.Nie jestem wrogiem politycznym p.Żmurkiewicza ale nie popieram tak jak radni PO stawiania się ponad prawem przez prezydenta.Już na niego nie zagłosuję.

Gość • Czwartek [08.05.2008, 09:49:15] • [IP: 83.12.40.***]

W 100% popieram Rosomaka. Zasługa Żmurkiewicza jest bezsprzecznie stworzenie dobrego klimatu inwestycyjnego w mieście i poprawa wizerunku miasta na zewnątrz. Jeszcze nie tak dawno bo za kadencji Możejki, Pontona, Zająca i Dziekońskiego w mieście nie działo się nic oprócz balang na Basenie Połnocnym, kłótni, awantur, spisków, wyrzcania z pracy, " zagospodarowania Monte Cassino" itp. Molo wybudował Adler w Miezyzdrojach, bo w Świnoujściu" za dużo chcieli" itp. a ulica została zrobiona JEDNA Paderewskiego i robili ja rok (ale kto o tym pamięta?) No i szkoła - oczywiście w Przytorze, bo gdzieżby indziej! Gość z 12.33 apeluje o obiektywizm dla działań radnych PO ale sam obiektywizmu zachować nie potrafi-bo dotyczy to jego wroga politycznego Żmurkiewicza. Radni PO to wsteczni naszego miasta, krytykanctwo, które uprawiają powoduje, że mało kto ich słucha. Bo ludzie w d... mają ich wydumane teorie spiskowe. Ale jak tego nie rozumieją to już ich problem, niech kompromitują się dalej.

Gość • Środa [07.05.2008, 18:57:55] • [IP: 80.245.190.*]

Gdyby ZGM nie okradał Wspólnot Mieszkaniowych i od 1 stycznia 1995 r rozliczał sie poprzez konta bankowe budynki wspólnot mogłyby wyglądać jak hotele na promenadzie i miec zagospodarowane tereny. Niestety przez 8 lat okradali wszystkich równo, właścicieli traktowali tak samo jak najemców, a wszystkie dezycje ZGM dotyczące zarządzania tymi budynkami były NIEWAŻNE. Wspólnoty wyszły po cięzkich bojach z tego bagna jakim jest ZGM z zerowym kontem i na najbardziej potrzebne remonty od razu miały sie zadłużać. O ZGM-ie dowiemy sie jeszcze ciekawych rzeczy.

Gość • Środa [07.05.2008, 16:10:22] • [IP: 217.97.199.***]

!!

Pikaczu • Środa [07.05.2008, 12:48:06] • [IP: 217.97.193.***]

ROSOMAK no ale przyjezdni mówią, że elewacje są odnowione i nowe budynki pobudowane. A to jest dzieło wspólnot i składek mieszkańców. Słowianina który bierze m.in. ode mnie na fundusz remontowy oraz większych inwestorów np. 3 korony i ISOBUD i mniejszych np. z oś. Rycerska. Nowy odcinek promenady był wykonany na koszt duńczyków z Baltic Parku. I to się podoba przyjezdnym.

Gość • Środa [07.05.2008, 12:33:03] • [IP: 217.97.199.*]

Przyjezdni goście odnoszą się do tego co widzą, masz rację, a nie do tego jak prezydent zarządza miastem.I nie wmawiaj, że piękne pensjonaty czy elewacje w mieście to zasługa prezydenta, bo w tą propoagandę już nikt nie wierzy.Na szczęście prywatni inwestorzy i gospodarze obiektów nie oglądając się na władzę korzystają z koninktury i robią swoje.I radzę nie rozmawiaj tylko z przyjezdnymi a wręcz odwrotnie z mieszkańcami i zachowaj obiektywizm.Jako zwolennikowi prezydenta trudno ci też o obiektywizm w stosunku do PO no ale to już twój problem.

ROSOMAK • Środa [07.05.2008, 11:27:04] • [IP: 93.94.184.***]

Pikaczu twój wywiad żle działa. Uczciwie to nie będę ci wymieniał punktów bo czasu by mi nie starczyło ale jeżeli chcesz się czegoś dowiedzieć to wyjdż raz na jakiś czas w miasto i porozmawiaj z ludżmi a nie bazuj na chorych wpisach w internecie. Najlepszym punktem odniesienia są przyjezdni goście którzy potrafią docenić to co w mieście się zmienia a tacy jak ty potrafią tylko biadolić. Nie musisz mi wymieniać tych punktów 10 bo to będzie powielaniem już tu opisywanych bzdetów.

Gość • Środa [07.05.2008, 10:46:02] • [IP: 217.97.199.*]

ale nas uwikłal oponiarz całe wybrzeze się z nas smieje, ze nie wspomne o trojmiescie...mowia stara cwaniara..chciała tak wyrolowac juz pare gmin..ale tam ludzie myślą i dbaja o interes mieszkancow. .

Pikaczu • Środa [07.05.2008, 10:43:47] • [IP: 217.97.193.***]

Do ROSOMAK. Co zrobił Żmurkiewicz, że miasto się rozwija? Napisz tak uczciwie, w 5 punktach chociaż. Ja odpisze w 10. Prosiłbym tak przed 15:30 zanim zamkną UM, bo posty wysyłasz w godzinach pracy a IP jest z puli UM.

ROSOMAK • Środa [07.05.2008, 10:20:19] • [IP: 93.94.184.***]

Większość to go wybrała na drugą kadencję w pierwszej turze wyborów. A o wyważeniu radnych PO lepiej nie dyskutować bo dla was liczy się tylko partyjniacki interes a nie dobro miasta. Nie patrzycie co wasz przeciwnik polityczny zrobił dobrego dla miasta, interesuje was tylko wywlekanie na widok publiczny wydumanych zmyślonych i niesprawiedliwych oskarżeń za które póżniej nie jesteście w stanie powiedzieć słowa przepraszam.Tacy to jesteście wyważeni. Moim zdaniem nie dorośliście intelektualnie do pełnienia zaszczytnej funkcji rajcy miejskiego.Bez urazy.

Gość • Środa [07.05.2008, 10:02:45] • [IP: 217.97.199.*]

To miasto rozwija się bo rozwija się cały kraj a nie dlatego, że on tu rządzi.I nie wmawiaj, że tym co patrzą mu na ręce chodzi tylko o kłótnie, bo radni PO to wyważeni ludzie a że nie tolerują niejasnych transakcji to bardzo dobrze.Transparentność i służba dla miasta to jego obowiązek.Nie da się już rządzić tak jak 25 lat temu tylko prezydent nie chce tego zrozumieć.Większość mieszkańców to widzi tylko nie ty.

ROSOMAK • Środa [07.05.2008, 08:30:56] • [IP: 93.94.184.***]

OD...LCIE SIę OD PREZYDENTA !! Dzięki jego inicjatywom to miasto się rozwija a nie zajmuje szukaniem ukladow bomb czy innych tego typu dupereli. Większości tu piszących pasowałoby gdyby wszyscy ze wszystkimi się żarli kłocili i robili jak największy dym z niczego.Bo jak narazie z tych wasz wydumanych oskarżen podejrzeń i insynuacji wychodzi zawsze wielkie gówno.

MIESZKANIEC • Środa [07.05.2008, 06:42:11] • [IP: 88.156.233.***]

Żmurkiewiczowi należy się prezent od skrzywdzonych mieszkańców , zamiast naprawiać szkody jakie wyrządził mieszkańcom, to wysyła kontrole Sanepid, Nadzór Budowlany. NIECH SIĘ POCIESZY BO JESZCZE BARDZIEJ WBIŁ SOBIE GWÓŻĆ DO TRUMNY.

Gość • Środa [07.05.2008, 03:56:35] • [IP: 216.7.144.***]

moim zdaniem: -10gr za metr to cena uczciwa przecierz to tylko wydmy:), a i jeszcze jedno prezydent dzialalnosci tez nie prowadzi tylko cos tam czasami podpisuje - tak przecierz uznali radni a oni by przecierz w mgnieniu oka dostrzegli jakby bylo cos nie tak... a zdanie swoje opieram na tym iz wysoko oceniam ich kwalifikacje i kompetencje. a juz najbardziej urzekl mnie wybudowany przez nich parking na wojska polskiego - to przecierz piekno samo w sobie - z jaka finezja oni te plyty na poboczu poukladali- ile to musialo kosztowac wysilku intelektualnego aby taki projekt zrealizowac... nasza wizytowka dla gosci z zachodu...chyle czola... oby wiecej takich ambitnych projektow udalo sie nam w przyszlosci wdrozyc w zycie...

Gość • Środa [07.05.2008, 02:24:49] • [IP: 93.94.184.**]

Najbardziej rzetelny w wycenie byłby przetarg, ale jak powiedziała :Pani Eris - ją nie interesują przetargi. Więc Żmurkiewicz musiał się dostosować do zinteresowań Pani Eris.

Gość • Środa [07.05.2008, 01:25:08] • [IP: 93.94.184.**]

Da rade, oj zobaczycie że da - UMOŻYĆ ! Oni są na służbie u Żmurkiewicza ! Powie to każdy kto jest choć trochę obeznany w tych związkach /urząd miasta-prokuratura-sąd/

Gość • Środa [07.05.2008, 01:17:27] • [IP: 216.7.144.***]

no nie wiem czy kamien da rade...ale jedna z prokuratur rejonowych w wapnicy, lubina, warnowa, kodrabka, ladzina, karnocic, unina mogla by sie okazac strzalem w dziesiatke...:) albo prowadzic sprawe w jarszewie, milachowie, chominie lub jak ktos nie lubi wiosek to w wysokiej lub w wiselce:) w tych miejscach wszyscy mieszkancy tj od 20 do 50 osob bedzie zylo tym dochodzeniem:::)))

Gość • Środa [07.05.2008, 00:28:04] • [IP: 93.94.184.**]

ą cooznacza ten termin ?:" Bezprzetargowe weydzierżawienie z opcją sprzedaży" sprzedaży komu? sprzedaży w przetargu? To się nazywa ominięcie prawa! i za to Żmurkiewicz powinien pójść siedzieć!

Gość • Wtorek [06.05.2008, 23:53:43] • [IP: 83.21.57.**]

Zwykła matematyka i czytanie prasy. 100 milionów to minimum, , sami urzędnicy wypowiadają sie w wywiadach dla prasy że za podobne działki przy plaży w Świnoujsciu chcą uzyskać w przetargach cenę bliską 6000zł za m2. A ta działka ma 31692m2 i licząc tylko po 4000zł (bo taką cenę uzyskały ostatnio Międzyzdroje w prztargu) to by dało 126 MILIONóW. Gdyby jednak przypuszczenia Świnoujskich urzędników się sprawdziły to okazało by się że ta działka jest warta nawet 150 MILOINóW.

Gość • Wtorek [06.05.2008, 23:30:44] • [IP: 83.21.108.***]

Rzetelnosc sie klania, jak radzieckie radoi Erewań. Skad wziales 100 mln zł?? I wcale nie oddał. Tylko wydzierzawil.

Gość • Wtorek [06.05.2008, 18:35:53] • [IP: 83.21.61.***]

To że wszyscy skończymy tak samo nie znaczy że mamy pozwolić się okradać Żmurkiewiczowi, HALO ! co można by wybudować w mioeście za 100 milionów? bo przynajmniej tyle jest warta ta działka którą żmurkiewicz oddał bez przetargu. Molo? Tunel? i to była by wymierna korzyść dla mieszkańców ! Ludzie obudźcie się !

Gość • Wtorek [06.05.2008, 17:36:04] • [IP: 217.97.199.*]

CBA też wie.

Gość • Wtorek [06.05.2008, 17:10:25] • [IP: 217.97.199.***]

powiem tak sprawy nie sprawy sądowe i tak wszyscy skończymy w grobie dwa metry pod ziemią albo nas spalą wedle życzenia. Jesteśmy tylko małą częścią ogarniającego nas wszechświata. Życie jest krótkie i trzeba je przeżyć pięknie.

Gość • Wtorek [06.05.2008, 16:48:12] • [IP: 79.187.173.***]

Czy ktoś z radnych będąc świadkiem takiej oto historii z gruntami za 10 gr. zajmie się sprawą na poważnie i zawiadomi CBA czy inny poważny urząd tak abyśmy nie mieli tu SATYRY Z PROKURATURĄ W KAMIENIU?! Czy jest ktoś z radnych, komu zależy? Przed wyborami każdy jest zatroskany sytuacją ogólną i tym co tu zrobić aby miasto zarobiło. A w tej chwili kto zareaguje gdy pieniądze wyrzuca się w błoto a drogi w mieście są dziurawe jak gacie Szwejka. Kto zareaguje w sytuacji jawnej niegospodarności ? Chciałoby się zawołać: Q...wa kto tu jest szefem! Komu zależy!

Gość • Wtorek [06.05.2008, 16:35:14] • [IP: 83.21.61.***]

Działka warta 100 milionów oddana bez przetargu za jakieś grosze (i to dosłownie!) a Okręgowa przekazuje sprawę do Kamienia! Kpiny?! Powinni wziąść im się za tyłki bo w Okręgowej najlepiej wiedzą jakie są tu układy i gdzie mogą przekazać sprawę żeby została umożona szybciutko i po cichu.

Gość • Wtorek [06.05.2008, 15:29:39] • [IP: 217.97.199.*]

ludzie, alez to jest smutne jak nasze zachodniopomorskie jest skorumpowane, nie wierzymy władzy, tak zwanym strozom prawa, sedziom, prokuratorom, uwikłanym w układy, układziki, bo jak mozna nazwac zatrudnienie wywalonych sedziów w urzedzie miasta zeby strzegi naszych interesow..tego by nawet najlepszy satyryk nie wymyslił..ale z tym Kamieniem to naprawde strzał hihihi jak kulą w płot

Gość • Wtorek [06.05.2008, 15:20:35] • [IP: 217.97.199.*]

rosomak ale ty jesteś dupo lizy oponiarza, kup sobie pastę co czyści. ..język

Gość • Wtorek [06.05.2008, 15:18:41] • [IP: 217.97.199.*]

Orfingerowie niech spadaja z miasta...najlepiej nad morze Martwe, tam jest ich miejsce, chodzi plotka po miescie ze w lecie bardzo pięknie sie fajczy, !!1

Gość • Wtorek [06.05.2008, 13:35:26] • [IP: 192.168.100.***]

Dziś do szkła kontaktowego zadzwoni mieszkaniec Świnoujścia i zapyta sie czy Międzyzdroje mają już 60 milionów którymi chwalił sie Burmistrz czy nie

Gość • Wtorek [06.05.2008, 13:10:04] • [IP: 217.97.199.*]

Malkontenci pukni się w pusty łeb a usłyszysz echo swojeei głupoty

Gość • Wtorek [06.05.2008, 13:08:54] • [IP: 217.97.199.*]

faktrium bejbi fasola

Gość • Wtorek [06.05.2008, 12:04:26] • [IP: 92.42.119.**]

Ogromna atrakcja dla cudoziemcow musi byc ta ogromna ilosc cponow i meneli wloczacych sie po centrum Swinoujscia. Brak wody w sezonie to tez napewno dla takiego cudzoziemca ktoremu po prostu u niego w domu leci z kurka to tez czysta egzotyka. Budowane w Swinoujsciu tantentne, brzydkie domy projektowane przez tanich architektow, to napewno w porownianiu z takim zabytkowym Krakowem bedzie ogromna atrakcja dla cudoziemcow.

Gość • Wtorek [06.05.2008, 11:54:16] • [IP: 192.168.100.***]

PO i Możej i tak nigdy nie będą rządzić tym miastem.Nieuków tu nie potrzba.A Świnoujście jest dobrze postrzegane. U * jest teks z wyborczej na temat atrakcyjności miast dla obcokrajowców.Świnoujście jest wymieniane w jednym rzędzie z Warszawą i Krakowem.Ale trzeba czytać coś innego niż lokalne gazetki

Pikaczu • Wtorek [06.05.2008, 11:02:21] • [IP: 217.97.193.***]

6 dni temu do TVN Szkło Kontaktowe zadzwonił widz z Międzyzdrojów i powiedział o wynjęciu działki dla Dr Eris w Świnoujściu. Redakcja nie kryła zdziwienia kwotą i obiecali przyjrzeć sie sprawie.

Gość • Wtorek [06.05.2008, 10:28:57] • [IP: 92.42.119.**]

Ja nie rozumiem, dlaczego nikt nie widzi, ze jedyne o co chodzi to rozkradzenie (przepraszam rozsprzedanie) miasta jeszcze za tej kadencji. Wydmy beda zubudowane po dziurki od nosa 18 metrowymi blokami. Kazdy wolny kawalek atrakcyjnej ziemi idzie pod zabudowe. Czy Swinoujscie ma infrastrukture, ktora zezwala na tekie inwestycje? No ale disiejsi wlodarze w nastepnej kadencji beda na Riwierze, gdzie ktos madry nie pozwoli zabudowac plazy, wiec im jest wszystko jedno.

Gość • Wtorek [06.05.2008, 09:33:42] • [IP: 83.21.42.**]

To zaprzyjazniona prokuratura ! Niemartw się Bufonie, wsio budziet wparadkie.

Gość • Wtorek [06.05.2008, 09:33:01] • [IP: 80.245.186.**]

Zrobcie inna sonde, na temat prezydenta i jego dzialan, czy moze sie boicie?

Gość • Wtorek [06.05.2008, 05:10:45] • [IP: 93.94.184.**]

Nareszcie cisza!Straż pożarna tez przyjechała.Mozna spać już spokojnie;)?

Gość • Wtorek [06.05.2008, 05:00:54] • [IP: 80.245.181.***]

nie ma zadnej informacji!!

Gość • Wtorek [06.05.2008, 04:49:02] • [IP: 93.94.184.**]

Ludzie czy to juz wojna?od 20 minut wyje syrena na bloku przy Grunwadzkiej!!Co sie tu dzieje?Policja na sygnałach, krąży naookoło

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 23:02:30] • [IP: 195.117.222.**]

Za bochenek chleba w kamieniu pewnie by sie dostało ze 2 lata, a w przypadku wykrecenia 3 ha po 10gr to pewnie bedzie biznes

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 22:45:50] • [IP: 83.21.38.***]

Czyli Kamień, to było do przewidzenia. Parasol ochronny działa i mafia może spać spokojnie rozdając działeczki bez przetargów.

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 22:41:55] • [IP: 83.21.50.***]

do rosomaka - Właśnie że sam osobiście ten teren wydzierżawił ! mało wiesz i pierdzielisz głupoty, albo udajesz że nie wiesz.

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 22:40:22] • [IP: 83.21.15.**]

tylko licytacja. Nie powinno być innej formy pozbywania się mienia. Licytacja jest jedyną czytelną formą sprzedaży.

ROSOMAK • Poniedziałek [05.05.2008, 22:32:57] • [IP: 93.94.184.***]

A CBA inne tego typu instytucje powinny przyjechac zbadać poczytalność klakierow PO-paprańców.

ROSOMAK • Poniedziałek [05.05.2008, 22:30:41] • [IP: 93.94.184.***]

A PO-paprańcy dalej swoje. Czy wam to się nie znudzi ? Przecież sam Prezio nie wydzierżawil osobiście tego terenu i przestańcie truć d...e takimi głupotami bo słuchać się tego nie przystoi.

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 22:21:05] • [IP: 83.21.86.**]

Działka 3 hektarowa wata 100 MILIONóW oddana za 10 GROSZY za m2, to skandal ! i co sprawę dostaje Kamień ! Mafia nie da się tak łatwo !

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 22:04:45] • [IP: 80.245.190.*]

Całym interesem kręci Okręgowa. Kamień tylko wykonuje ślepo polecenia płynące z góry /tak bylo do tej pory/. A powinna zająć sie tym Prokuratura Krajowa. Moze nawet sie zajmie ?

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 21:55:59] • [IP: 83.21.29.***]

Prezio nie musi się bronić, do tego ma Prokuraturę Kamieńską - oni służą na każde jego skinienie.

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 21:42:24] • [IP: 80.245.190.*]

Ci, co kupia te działke w przetargu wpłacą do kasy miasta ogromne pieniądze, tez wybuduja luksusowy hotel, tez będa płacic podatki i tez będa zatrudniac Mieszkńców Świnoujścia. Zarobi na tym miasto, czyli My wszyscy. Jak sie zadał prezio z dr Eris to niech sie broni, bo to osoba w interesach bezwzględna. " Umowa" z Orfingerami to wyrządzenie ogromnej szkody majątkowej miastu, oczywistej i policzalnej. Pieniądze uzyskane w drodze legalnego przetargu mogłyby juz zasilic kase miasta, tak jak w Międzyzdrojach.

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 21:40:48] • [IP: 83.21.1.***]

Prokuratura w Kamieniu wzięła i sprawę umoży. Ja się pocieszam tylko tym że jak ta sprawa do Kamienia trafiła to znaczy że już świnoujskiej mafii tylko Kamień został i Okręgowa. Może jakimś cudem trafi kiedyś jakaś sprawa do prokuratury w dalszej części Polski i wtedy będzie się działo.

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 21:39:59] • [IP: 87.205.32.***]

Daremne żale, próżny trud, bezsilne złorzeczenia! (Adam Asnyk) - lektura szkolna do dzisiejszej matury 2008..._

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 21:30:35] • [IP: 83.21.14.**]

Ta sprawa powinna zostać jak najszybciej zbadana. Każdy z Państwa chciałby dostać działkę za 10 groszy za metr.Ekipa Żmurkiewicza mydli ludziom oczy wierdząc, że to świetna inwestycja. Czemu Eris, a nie Hilton, Mariot, Merkury, Radison.?? Ile osób dostanie pracę?-10 czy 15?? A finał sprawy bedzie taki, iż po zablokowaniu przez prokuratutę tejże inwestycji szanowna pani Eris wystąpi do miasta o odszkodowanie. Zobaczycie taki będzie finał Szanowni świnoujścianie nagłaśniajcie tą sprawę, by odpwowiednie służby przypatrzyły się tej sprawie. Jak się zrobił głośno kolo tablicy na rondzie w Łunowie, to dziś po raz pierwszy zadziałała.

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 21:00:29] • [IP: 83.21.59.***]

PO rządzi? Będzie lepiej? I co? Żmurkiewicz śmieje się wam w twarz !

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 20:48:22] • [IP: 216.7.144.***]

i jeszcze jedno prosze do informatora o swinoujsciu zalaczyc zdjecia ostatnio wybudowanych miejsc parkingowych(plyty w blocie) na wojska polskiego - jako dowod kompetencji, dobrego smaku, gustu, profesjonalizmu i super poczucia humoru naszej lokalnej wladzy. jako ze to wasz sukces to klepisko pod samochody prosze je uzywac jako wasza reklame przed kolejnymi wyborami. dziekuje

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 20:44:30] • [IP: 83.21.51.***]

Powinna być sprawa, ale w kamieńska prokuratura służy Żmurkiewiczowi tak samo jak świnoujska więc wiadomo że nie spadnie mu włos z głowy.

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 20:43:08] • [IP: 216.7.144.***]

a ja w swoim i kilku kolegow imieniu dziekuje za aquapark na karsiborskiej i prosze o otwarcie go 24h dziekuje...

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 20:37:40] • [IP: 80.245.190.***]

Na co tu czekac sprawa powinna byc z urzędu.Czas już skonczyc z chachmętami pana prezydenta.!!

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 20:35:55] • [IP: 83.21.21.***]

Jaki koniec? Ciąg dalszy ! Przecież Kamień to część tego mafijnego układu !

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 20:17:10] • [IP: 217.97.199.***]

NO I CO PANOWIE ZWIERZYNA STAŁA SIĘ MYŚLIWYM. KTO DOŁKI KOPIE TO SAM W NIE WPADA. CZYLI CO KONIEC CZERWONEJ WŁADZY W ŚWINOUJŚCIU. BRAWO PLATFORMA OBYWATELSKA. ABY TAK DALEJ.

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 20:07:01] • [IP: 80.245.183.***]

Oho...ktoś od Eris odezwał się jeżeli Świnoujście jest żmijowaty i świniowaty to po co się tu pchacie, zabierajcie sobie te 0.10 zł. za metr i spadajcie...do Kołobrzegu, Darłowa, Rewala, i Dziwnowa do widzenia (Żmijowaty) good bye forever

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 19:48:54] • [IP: 85.226.201.**]

BRAWO!!

ze świniograjdoła • Poniedziałek [05.05.2008, 19:41:45] • [IP: 80.245.188.**]

Oho...ktoś od Eris odezwał się jeżeli Świnoujście jest żmijowaty i świniowaty to po co się tu pchacie, zabierajcie sobie te 0.10 zł. za metr i spadajcie...do Kołobrzegu, Darłowa, Rewala, i Dziwnowa do widzenia (Żmijowaty) good bye forever...

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 19:25:56] • [IP: 87.205.32.***]

Akurat Orfingerowie pudrowaniem syfilisa się nie zajmują, a tylko poważnymi interesami. Ich wejście na dzierżawę przyciągnie innych poważnych inwestorów, a jeśli odejdą do Kołobrzegu, Sopotu, Darłowa, Rewala, Dziwnowa, to tamte miasta zyskają, a nie żmijowaty, zawsze zawistny świnograjdół...Comprenes?

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 18:43:06] • [IP: 80.245.190.*]

Świnoujscie ma byc wizerunkiem firmy dr Eris - Orfinergowej a nie dr Eris wizerunkiem Świnoujścia. Takie badziewie nigdy nie powinno tu trafić. Chodzi o grunt, a nie o kremy, bo główny interes Orfingerów kręci się na nieruchomościach, a kremy sa dodatkiem do tego interesu, czyli pudrowaniem syfilisa.

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 18:28:37] • [IP: 83.21.86.***]

Nie lekceważcie? HA HA. Najpierw zamataczą, a potem umożą ! UMOŻĄ ! Przecież to jedna z mafijnych macek, że niby jak w Świnojuściu mogli by być stronniczy to oddają do Kamienia, i tam już w spokoju i bezstronnie ! UMAŻAJĄ !

Jerzy Raczkiewicz • Poniedziałek [05.05.2008, 18:23:02] • [IP: 80.245.188.**]

Piszesz że złodziejstwo to podstawa rozwoju, może i masz rację ale rozwoju jakiego społeczeństwa bo jeżeli kryminogennego to się całkowicie z tobą zgadzam.Nie zgodzę się natomiast z kryminogennym postępowaniem ludzi którzy podejmują decyzje tak pochopnie i bez uzasadnień bo nikt mi nie powie że te 0.10 zł. za metr jest oznaką że włodarze naszego miasta zaczeli tworzyć wizerunek naszego miasta nazwiskiem dr.Eris a tak z ciekawości z czego ona zrobiła doktorat.Bedzie to tworzony wizerunek p.Eris i to naszym kosztem, zaznaczam bardzo dużym kosztem, ale jeżeli twierdzisz że trzeba kraść aby mieć pieniądze to się mylisz osobiście znam ludzi którzy poprzez swoją ciężką pracę a następnie zdobytym doświadczeniem, mają bardzo dużo pieniędzy.Jest zasada że złodziejstwo trzeba udowodnić bo bić pianę teraz jest bez sensu, pogadamy sobie i się tematem znudzimy a sprawa przyschnie.Powiem jeszcze jedno układy raz zdobyte zawsze będą owocować, chyba że cię z tego układu skreślą.A na to nikt sobie nie pozwoli, bo to korytko...

ASior • Poniedziałek [05.05.2008, 18:22:46] • [IP: 93.94.184.*]

hahaha jak Radni PO mogą być hamulcami rozwoju miasta jak o tym co jest" najlepsze" i co 'najgorsze" dla miasta decyduje nasza wspaniała koalicja!! 3 radnych hamulcem! A swoją drogą nie zmieni się nic dopóki będzie mentalność, że wszyscy co się dorobili byli nie uczciwi. Nie każdy nazywa się Żmurkiewicz - na szczęście. Ufff

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 18:20:20] • [IP: 91.94.57.**]

nie lekceważcie prokuratorów z Kamienia Pom. bo tym razem ta sprawa jest podana na talerzu a tamta to była sprawa lepiej ukryta i zawoalowana i rządziła wtedy sitwa która ma w dupie Polske a teraz rządzą normalsi bez przegięć :)

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 18:00:55] • [IP: 83.21.28.***]

HA HA ! W Kamieniu ! HA HA ! Bo się popłaczę ze śmiechu ! To już lepiej było dać odrazu Źmurkiewiczowi żeby sam sobie napisał postanowienie o umożeniu.

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 17:28:57] • [IP: 80.245.190.*]

Do tej pory wszystkie afery świnoujskie były tam poumarzane. Tej sprawy nie powinna rozpratrywac żadne prokuratura apelacji szczecińskiej. Szkoda czasu. Mam nadzieje, że Radni PO w razie co, odwołaja sie od postanowienia o umorzeniu. Całe szczęście, że poszło to tez to pani Pitery i CBA.

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 17:28:32] • [IP: 195.117.222.**]

o to już znamy wynik :-) dobre rozegranie

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 17:05:21] • [IP: 92.42.118.***]

Świnoujście nie potrzebuje promocji! Tu już przyjeżdżają wczasowicze i kuracjusze z całej Polski a także, ze świata. Co ważniejsze - to to że jak już raz przyjadą, to bardzo chętnie przyjeżdżają po raz kolejny. Dziwne, ale oni w przeciwieństwie do mieszkańców. mają bardzo dobre zdanie o naszym mieście. I tu muszę się z nimi zgodzić. Gdyby było inaczej, już dawno wyprowadziłbym się do innego miasta, bo przecież nikt mnie tu na siłę nie trzyma. Osobiście pomysł z wydzierżawieniem działki dr Irenie Eris uważam za najlepszy z możliwych. Poprawi estetykę tego miejsca, a dodatkowo skończą się narzekania, że w Świnoujściu to nawet porządnego hotelu nie ma. Wystarczy się przejść i popatrzeć na budynki które powstają na miejscu po campingu Relax. Cudo. tak trzymać

DoJerzego • Poniedziałek [05.05.2008, 17:03:46] • [IP: 217.97.199.**]

Zlodziejstwo to podstawa rozwoju. Kto sie nie nakradl za mlodu, na starosc klepie biede/przecietne zycie. Zbyt moralni ludzie sa wlasnie hamulcem rozwoju - kto jezdzi najlepszymi autami u nas w miescie - CI CO SIE NAKRADLI. Jakie panstwa najlepiej funkcjonuja? TE CO SIE NAKRADLY/ROZPOCZYNALY WOJNY. Jezeli u nas dalej bedzie taka mentalnosc, to znowu znikniemy z map swiata. Mowie to bez zadnej ironii i kazdy czlowiek, ktory doszedl do pieniedzy w zyciu zrobil to nielegalnie. Jedni mniej, drudzy bardziej, a jednak. Spojrzcie do portfela i zacznijcie robic przekrety.

Jerzy Raczkiewicz • Poniedziałek [05.05.2008, 16:34:52] • [IP: 80.245.188.**]

Powiedz mi dlaczego Radni PO są hamulcowymi naszego miasta??czy dlatego że obnażają całą prawdę o przekrętach.Jeżeli nazywasz to hamulcem, to jak nazwiesz złodziejstwo i przekręty no bądz taki bystry i jak to nazwiesz.Jeżeli chcesz nadal żyć w kraju czy też mieście bezprawia to jedź na Kubę czy też do Korei Północnej i tam sobie mieszkaj.Nie jestem członkiem PO ale to mi się podoba ponieważ jest to niedopuszczalne aby działke nad samym morzem wydzierżawić za 0.10 zł. metr kwadratowy i jeżeli jest to normalne i jeżeli się z tym zgadzasz to twoja sprawa.Mnie osobiście się to nie podoba, bo sam kiedyś prowadziłem działalność gospodarczą i wiem ile płaciłem miesięcznie za dzierżawę, i jeżeli się opóźniałem z płatnością to było ponaglenie albo komornik.Pytam się jaka to jest promocja miasta. Za takie potężne pieniądze ile można zrobić dla miasta.Najcenniejsze działki idą za bezcen a ty tu imputujesz że Radni PO są hamulcowymi.Napewno są uczciwi a z wyjaśnieniem trzeba poczekać aż do zakończenia tej sprawy...

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 16:16:49] • [IP: 217.97.199.*]

ha, ha, ha, ha, ha, ha..dawno sie tak nie usmiałem..i co mtslicie ze prokuratura w Kamieniu nie jest" nasza"moze coś by z tego wyszło, ale sprawe trzeba by było oddac pod jurzdykcje prokuratury Uni europeiskiej tu kochani to działa to wszystko. ..kruk krukowi oka nie wykole, jakby np.szary obywatel ukradł bloczek druków w swojej firmie to na bank siedział by w kozie..bo sa rowni i rowniejsi i jest prawo i prawo!!przecież dostali dom za fryko, po to zeby tak robic zeby zrobic. ..dobrze..ghihihi

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 16:05:22] • [IP: 83.21.14.**]

dobrze, że tę sprawę prowadzi prokuratura w Kamieniu Pomorskim.Działkę ''szwagra''też prowadziła i co wszystko w porządku.Teraz też tak będzie.Ciekawe jak będą wyglądali radni PO?Panie Prezydencie z w y c i ę ż y m y!!

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 15:55:38] • [IP: 217.153.6.***]

Radni PO to główni hamulcowi rozwoju naszego miasta.

Gość • Poniedziałek [05.05.2008, 15:36:39] • [IP: 80.245.188.**]

hehehehe...to tam jest inna prokuratura, to tak jak w innym kościele jest inny ksiądz.Ale tej samej wiary.

Oglądasz 1-82 z 82
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■