POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [18.03.2018, 21:49:21] • Świnoujście

Budujcie ronda! Żeby było mniej takich tragedii jak nasza! -Apelują do władz miasta rodzice Oli, która zginęła w wyniku obrażeń jakie odniosła w wypadku na feralnym skrzyżowaniu

Budujcie ronda! Żeby było mniej takich tragedii jak nasza! -Apelują do władz miasta rodzice Oli, która zginęła w wyniku obrażeń jakie odniosła w wypadku na feralnym skrzyżowaniu

fot. Sławomir Ryfczyński

Powracamy do sprawy, który relacjonowaliśmy na łamach naszego portalu. Około godziny 23.00, kierująca białą Skodą 31 -letnia Aleksandra wymusiła pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu ulic 11 listopada z Wojska Polskiego i Moniuszki. Po zderzeniu z jadącą Wojska Polskiego taksówką straciła panowanie nad kierownicą i uderzyła bokiem auta w drzewo. Mimo wysiłków lekarzy nie udało się jej już uratować. O córce, jej życiu i ostatnich godzinach przed wypadkiem, a także przemyśleniach po zdarzeniu mówiła nam mama Oli.

Rodzice dziękują wszystkim którzy pomogli i wspierali. Wypadek Oli przeciął rodzinne plany. Pracując na recepcji hotelu Ola odkładała na wspólne rodzinne wakacje, utrzymywała także kontakt z rodzeństwem. Choć los porozrzucał ich po Polsce, wspierali się i pomagali nawzajem. Ola do Świnoujścia przyjechała jakieś dwa miesiące temu.

Budujcie ronda! Żeby było mniej takich tragedii jak nasza! -Apelują do władz miasta rodzice Oli, która zginęła w wyniku obrażeń jakie odniosła w wypadku na feralnym skrzyżowaniu

fot. Archiwum rodzinne

Po wypadku mama dostała torebkę córki. Znalazła w niej paragon zakupów na stacji benzynowej Shell gdzie córka była kilka minut wcześniej.

-”Niedzielny wieczór to był czas kiedy zawsze dzwoniła do mnie”-mówi mama Oli. Ale tej niedzieli telefon milczał.

-”Trzymałam go przy sobie z nadzieją do późnej nocy. Rano gdy byłam już w pracy ktoś dzwonił kilkakrotnie. Nie mogłam odebrać. W końcu usłyszałam w słuchawce głos przyjaciółki Oli, To była ta najgorsza wiadomość”.

Dziś, gdy minął pierwszy szok, mama Oli zaczęła analizować jej ostatnie chwile. Stąd jej przekonanie i apel do władz.

-”Na tym skrzyżowaniu powinna być jakaś wysepka, rondo. Albo nie wyłączać sygnalizacji na noc. Jestem przekonana, że tej i podobnych tragedii można by uniknąć w tym miejscu. Ludzie nie musieliby ginąć.

Zróbcie coś z tym skrzyżowaniem - kończy błagalnie.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 124, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-124 z 124

Gość • Środa [21.03.2018, 18:56:05] • [IP: 178.235.176.**]

Dlaczego jezeli tam jest niebezpiecznie, nie ma dobrze ustawionych znaków pionowych.Powinien byc tez znak stop, Ten znak drogi z pierwszenstwem przejazdu jest szczegolnie w nocy slabo widoczny, Nie jest to bardzo istotne kiedy dziala sygnalizacja. Jednak po wylaczeniu swiatel, chwila nieuwagi kierowcy i moze dojsc do nieszczescia.Poprawcie oznakowanie tego skrzyzowania I nie wylaczac sygnalizacji na niebezpiecznych skrzyzowaniach.Niech smierc tej dziewczyny spowpduje takie dzialania osob odpowiedzialnych, ze juz nikt tam nie zginie !.

Gość • Środa [21.03.2018, 02:51:00] • [IP: 37.209.205.*]

Bardzo niebezpieczne skrzyzowanie, slabo oznakowane tragedia Staram sie je omijac wole pojechac przez osiedle platan nawet jak jade do intermarche Pozatym wylaczanie swiatej na noc to jakis zart co ubedzie z kasy miasta a moze kolejny radny jest na dorobku. kpina ile juz bylo wypadkow z tego powodu.

Gość • Wtorek [20.03.2018, 20:05:51] • [IP: 178.238.246.***]

Baba za kierownicą wymusza pierwszeństwo na skrzyżowaniu. I tak winna jest taksówka. Chyba braku mózgu.

Gość • Wtorek [20.03.2018, 17:50:26] • [IP: 94.254.228.***]

Czemu ja tej kobiety nie poznałem. Jest piękna kobieta. Bardzo ładna była. Taka kobieta to cud malina

Gość • Wtorek [20.03.2018, 15:14:39] • [IP: 37.47.175.***]

100km/h w terenie zabudowanym, dobrze że nikogo z przechodniów nie zabiła.

Gość • Wtorek [20.03.2018, 13:06:33] • [IP: 78.40.65.***]

tak to jest jak sie nie poszlo na szkolenie z Hanem Solo i nie wie sie jak uzywac HIPERNAPED

Gość • Wtorek [20.03.2018, 10:02:20] • [IP: 87.151.239.***]

Dwa miesiące to można zapomnieć jakie przepisy obowiązują na tym skrzyżowaniu, pewnie miała przerwę i wyskoczyła do najbliżej stacji benzynowej, chciała zdążyć do pracy ale niestety zapomniała spojżeć na znaki, nie nam oceniać. Oczywiście ona spowodowała wypadek ale jakie były przyczyny tego nie wiemy.

Gość • Wtorek [20.03.2018, 09:56:17] • [IP: 109.241.63.**]

Gdyby tam były ronda na całej 11 Listopada, jak to było w planach architektonicznych, które to ronda SLD bezczelnie zlikwidowały za Adranowskiego - dając też złą czerwoną kostkę pod ścieżkę rowerową, nienadającą się dla rowerzystów którym teraz wypadają tam plomby, a to tylko po to, by móc" spłacać" się za konserwacje świateł i przeprojektowanie ulicy na gorszą - oczywiście dla komunistycznych swojaków, to by ta dziewczyna nadal żyła. Tam gdzie są ronda, nie da się jechać szybko. Za to w takim już Szczecin Dąbiu, namalowano na skrzyżowaniu białą farbą koło na środku skrzyżowania - tak się teraz robi ronda jak nie ma pieniędzy, panowie radni, i tak się powszechnie robiło w Londynie 10 lat temu. A tu, wiocha, Lechicka to nadal kocie łby i Afryka, Kościuszki to porażka projektanta, deptaki i" tłumienie ruchu", wycinki drzew - szkoda gadać, tylko prokuratora wołać, albo dyplomy za takie projekty odbierać!

Gość • Wtorek [20.03.2018, 07:28:36] • [IP: 95.40.72.***]

a tyle z niej pociechy mielismy z kolrga wieczorami

Gość • Wtorek [20.03.2018, 07:24:25] • [IP: 10.0.2.***]

Ale o co chodzi? Wymusiła, prędkość nie była dostosowana, więc do kogo pretensje? Gdyby myślała o rodzicach to jeździłaby jak pan Bóg przykazał. Smutne, ale prawdziwe. Zawsze pamiętajmy, że do kogoś musimy dojechać, a lepiej dojechać minutę później niż nigdy.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 23:29:42] • [IP: 92.42.114.***]

Oj ! Oj taka wspaniała mądra i skończyła jak skończyła. Pokazała jaka mądra i zostawiła w tragicznym smutku rodziców i rodzinę. Przepisów trzeba przestrzegać. Szkoda ze tak szybko odeszła.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 22:11:29] • [IP: 178.235.176.***]

Ok.2 miesiące temu, późny wieczór.Maly parking przy ulicy Sienkiewicza tuz obok Moniuszki.Przy białej Skodzie kombi krząta sie szczupła kobieta.Robila drobny porządek w samochodzie.Pare drobiazgów, które miała do wyrzucenia zaniosla kilkanaście może więcej metrów, do kosza na śmieci.Nie wyrzucila gdzies w krzaki albo nie pozostawila na chodniku jak robi to wielu parkujących Pomyślałem ze porzadna, na poziomie osoba.Pozniej zobaczyłem ze auto ma numery chyba lubelskie.Pomyślałem ze do Świnoujścia przyjeżdżają tez dobrze wychowani wczasowicze i kuracjusze.Kiedy z 10 dni temu idąc Sienkiewicza w stronę Moniuszki na tym małym parkingu stala Skoda combi na lubelskich numerach.Przypomnialem sobie tamta sytuacje.Wiec to nie byla jednak wczasowiczka czy kuracjiszka.To byla nasza mieszkanka choc przybyla z innej miejscowości.To byla pani Ola, mloda, ladna.dobrze wychowana i madra kobieta.A pospiech-może nie chciała niepokoić brakiem telefonu mamy

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 18:58:36] • [IP: 178.235.182.**]

Ze zdjęcia wygląda na inteligentną kobietę. Kurcze wielka szkoda, że popełniła fatalny błąd tragiczny w skutkach. Ładna, młoda... olbrzymi żal. Bardzo, ale to bardzo współczuję rodzicom.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 17:47:22] • [IP: 77.114.81.**]

Wyrazy współczucia dla rodziców.Pokój jej duszy

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 17:44:32] • [IP: 37.248.48.***]

A PASY MIAŁA ZAPIĘTE ? - chyba nie...

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 16:30:58] • [IP: 37.47.174.***]

Budujcie ronda bo nie umiała jeździć i wymusiła ? Coś tu nie gra... Szkoda dziewczyny ale jak się nie zna przepisów i się zapierdziela po mieście które zna się 2 miesiące to tak się to kończy... Apel Matki odrzucamy!

Ja • Poniedziałek [19.03.2018, 16:20:09] • [IP: 80.245.187.***]

Szkoda dziewczyny, no ale niestety tak to jest jak sie jeździ szybciej niż powinno, a zwłaszcza po mieście. Niebezpieczeństwa czychają wszędzie, no i trzeba ich po prostu unikać.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 16:03:16] • [IP: 94.254.237.**]

Nie budowac ronda !! Tylko patrzec na znaki !! i nie przekraczac dwukrotnie predkosci !! Myslec !! wina tylko i wyłacznie jej..

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 16:03:02] • [IP: 5.172.255.***]

Nie ma większej tragedii od śmierci dziecka. Wyrazy głębokiego współczucia dla rodziców Aleksandry : (

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 15:37:00] • [IP: 78.40.65.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 15:28:14] • [IP: 176.221.123.***]

swiatla cala dobe !! a hamstwo i wymuszenia taksowkarzy to jest juz tez stary temat !! szkoda dziewczyny, wspolczucie dla rodzicow !

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 15:23:18] • [IP: 188.146.138.***]

Ronda sronda tak * to i rondo by jej nie pomogło dobrze że nikt z przechodniów nie zginął!!

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 15:01:59] • [IP: 80.245.178.***]

Ból rodziców niewyobrażalny, szczere kondolencje. Nie zmienia to niestety faktu, że skrzyżowanie jest bezpieczne pod warunkiem, że przestrzega się PRD. Widoczność dobra, oznakowanie też właściwe, a na rondach też zdarzają się wypadki i wymuszenia pierwszeństwa. Rondo ma za zadanie nie tyle zwiększyć bezpieczeństwo co usprawnić płynność ruchu.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 14:50:37] • [IP: 83.3.210.***]

Zrobić rondo!

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 14:37:59] • [IP: 169.239.13.**]

Której * przeszkadza żeby sygnalizacja działała 24/7

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 14:22:49] • [IP: 94.254.228.***]

Miejcie kultore w sobie i przestańcie mądrości swe wypowiadać. Rodzina ma tragedie a tu widać fizolofy wielcy i znawcy.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 14:15:36] • [IP: 178.238.251.***]

R.I.P. niech spoczywa w spokoju. Martwemu już nikt nie pomoże, ale mam apel do żywych, jeździjcie po mieście wolniej, 5 minut w tę czy w tamtą was nie zbawi, a jak widać w mieście też można się zabić i można bardzo łatwo kogoś zabić: pieszego, dziecko. .. rowerzystę. Rozsądek nic nie kosztuje - tylko zdrowie i życie. ..

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 14:05:18] • [IP: 83.12.178.***]

Po to są przepisy żeby przestrzegać ! brawura młodych nie ma końca !mieszkam przy ul. Grunwaldzkie i widzę jak wieczorami i nocą gazu dodają !szkoda dziewczyny niech to będzie przestroga dla innych.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 13:56:14] • [IP: 92.42.116.***]

Zapominacie o jednym drobnym szczególe który jest kluczowy.Z moich informacji wiem że NIE ZAPIĘŁA PASÓW!!Gdyby to zrobiła na pewno by żyła.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 13:48:09] • [IP: 80.245.188.**]

hahaha tej sytuacji można było uniknąć jesli Ola miała by głowę po coś więcej niz tylko do noszenia włosow... moze jeszcze pozew przeciwko miastu?

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 13:36:15] • [IP: 79.190.108.***]

Ale co pomoże rondo jak ktoś zap... jak szalony.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 13:31:36] • [IP: 62.69.252.***]

Ktoś napisał o bezmyślnych młodych ludziach. Ta pani nie wygląda na" młodą, bezmyślną". Na skrzyżowaniach ze światłami łatwo o złe oceny. Za złą ocenę zapłaciła dziewczyna życiem. Bardzo współczuje rodzicom.Powstrzymajcie się z chamskimi ocenami wy wszyscy znawcy i mistrzowie kierownicy w klekotach za 1000 zł.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 13:29:52] • [IP: 93.94.184.**]

Piękna młoda kobieta, smutek że już nie jest wśród nas.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 13:26:02] • [IP: 62.69.252.***]

"jestem za rondem w tym miejscu-kierowca / wszystko na temat/ kto popiera piszcie!" Popieram

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 13:07:58] • [IP: 5.172.255.**]

Jak najbardziej RONDA!! + a na mniejszych ulicach skrzyżowania równorzędne!!

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 13:06:14] • [IP: 78.10.206.**]

W wypowiedziach, jesli pisze sie myslnik, to juz nie daje sie cudzyslowu...

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 13:00:24] • [IP: 62.69.203.***]

Niestety żadne ronda ani rozwiązania sygnalizacyjne nie zastąpią zdrowego rozsądku kierowcy, który łamie przepisy, niestety... Dobrze, że nie ucierpiały przypadkowe, niewinne osoby.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 12:43:05] • [IP: 178.238.240.***]

jestem za rondem w tym miejscu-kierowca / wszystko na temat/ kto popiera piszcie!

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 12:36:48] • [IP: 178.238.246.**]

Wszyscy wiemy ile mamy tragedii na polskich drogach. Wystarczy tylko przestrzegać przepisów drogowych i nie spieszyć się tak bardzo...

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 12:36:22] • [IP: 83.23.253.***]

Światła całą dobę!!

Życzliwa • Poniedziałek [19.03.2018, 12:32:28] • [IP: 176.221.122.***]

Przepraszam bardzo rozumiem ze to jest straszna tragedia dla rodziców i nie wyobrażam sobie bólu jaki odczuwają. Ale wypadek to napewno nie jest wina skrzyżowania. Nie chce być jakaś nie miła ale jak szybko trzeba jechać żeby spowodowac śmiertelny wypadek w środku miasta. Nie mam nic więcej do dodania

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 11:53:02] • [IP: 83.36.254.***]

Ronda korkują miasta. Widać to najlepiej we Francji i Hiszpanii, gdzie szaleństwo rond było już 20-cia lat temu.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 11:49:13] • [IP: 178.235.177.**]

Może zamiast przebudowywać skrzyżowanie patrzmy na znaki i przestrzegajmy przepisy będzie taniej i bezpieczniej, rodzinie wyrazy współczucia..

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 11:40:07] • [IP: 92.211.176.***]

Ani policja ani szpital nie poinformowal najblizszych o wypadku?? Dopiero na drugi dzien przyjaciolka Oli zadzwonila do jej mamy??

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 11:18:15] • [IP: 95.129.224.**]

19.03.2018, 10:47:28 zakręt ? przez ten zakręt można przelecieć bez problemów w okololicach 100 km/ h, wiec można sobie wyobrazić do jakiej predkosci mogloby się auto rozpedzic od tego zakrętu. Wiec tworzenie jakiejś teorii ze przyspieszyla żeby uniknąć kolizji jest bez sensu. Skrzyzowanie jest dobrze oznaczone, znak nie jest maly, jest wymiarow takich jakie wymaga prawo i pewnie ma legalizacje widoczna z tylu, przypominam ze sygnalizacja miga na pomarańczowo, a co powinniem kierowca zrobić widzac mruganie w taki sposób chyba nie musze przypominać. Tragedia się stala to pewne, zamiast jednak szukac innych winnych typu skrzyżowanie, oznakowanie powinnismy wyciagnac wnioski z tego jak zachowujemy się na drodze. Wtedy takich wypadkow będzie mniej i nie trzeba będzie szukac na sile winnego, wiecej uwagi na drodze, kultury a nie będzie lez i tragedii.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 10:53:54] • [IP: 80.245.189.***]

Wyrazy współczucia dla bliskich i rodziców zmarłej.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 10:47:28] • [IP: 178.235.176.***]

Wyrazy współczucia dla rodziny pani Oli.Skrzyżowanie na ktorym doszlo do tego tragicznego wypadku jest slabo oznaczone małym ledwo widocznym znakiem.Jak ktos zauważył, cala 11listopada jest droga wazniejsza do feralnego skrzyżowania slabo oznakowanego.Gdyby działala sygnalizacja świetlna napewno do wypadku by nie doszlo.Wydaje mi się ze państwa córka przyspieszyla aby uniknąć kolizji ze zbliżającym sie pojazdem.Wczesniej ok.300 m.jest zakręt, chyba niemożliwe aby z tak duza prędkością jechala.Ta prędkość w ostatnich chwilach wymusila sytuacja na drodze.Bardzo żal tej młodej ladnej kobiety.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 10:45:34] • [IP: 95.129.224.**]

Zbliżają się wakacje a już teraz wyjazd z wojska polskiego jest utrudniony kilometrowe sznury samochodów z niemcami doprowadzają do wściekłości mieszkańców chcących wyjechać z dzielnicy rondo jak najbardziej usprawniłoby ruch pojazdów. ..

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 10:37:13] • [IP: 77.88.191.***]

a po rondach umieją jeździć, patrz Łunowo jak znawcy jeżdżą jeden mądrzejszy od drugiego mało tego to chamy drogowcy namalowali tam dwa pasy i olaboga jak tu jechać

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 10:31:18] • [IP: 80.245.188.***]

Żadne ronda, spowalniacze czy inne ograniczenie nie zastąpią myślenia.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 10:27:57] • [IP: 94.42.121.**]

też współczuję rodzinie. Ale niestety winna była kierująca. Są znaki.Trzeba się do nich stosować. I zachowywać odpowiednią prędkość.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 10:21:36] • [IP: 37.47.140.***]

Pomijając to czy kierująca jest winna czy nie to uważam, budowanie rond jest najlepszym rozwiązaniem na skrzyżowaniach, bo jednak wymuszają zmniejszenie szybkości bardziej niż światła.

fororak 🐲 • Poniedziałek [19.03.2018, 10:19:11] • [IP: 77.114.145.**]

A co? Gały nie patrzały? Kiepała nie myślała-i do kogo te pretensje, że garbaty ma ładne i proste dzieci!!amen

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 10:18:55] • [IP: 176.221.122.***]

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 08:09:18] • [IP: 93.94.184.**] ---> umiesz czytać ze zrozumieniem? Biedna dziewczyna wymusiła pierwszeństwo przejazdu czyli cięła przez skrzyżowanie na czerwonym świetle wciskając pedał gazu zamiast się zatrzymać. Niestety to był błąd, który kosztował ja życie.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 10:13:13] • [IP: 178.238.252.**]

Rondo, nie jest potrzebne, raczej rozwaga i znajomość przepisów.Wyrazy współczucia dla bliskich i rodziców zmarłej.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 10:06:51] • [IP: 93.94.184.**]

na 11 listopada wszędzie ronda. jest na to miejsce i na pradzie dla sygnalizatorów się zaoszczędzi oraz usprawni ruch. fakt, ze może tam do naprawdę groźnych wypadków dojść.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 09:58:07] • [IP: 92.42.114.***]

Kieruję te słowa do gościa IP 93.94.184. , , Gościu " : bałwaństwo, trepy to nikt inny tylko TY i tacy jak TY ! Zabierasz głos w sprawie to nie ubliżaj. Brakuje TOBIE kultury, wiedzy, mądrości, jesteś zakompleksiony choć butny. ..

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 09:49:17] • [IP: 178.235.179.**]

Dlaczego oszczedzamy na swiatlach sygnalizacyjnych ?Ja tez zostałem uderzony bedąc na pierwszenstwie o godz.23 na skrzyżowaniu z Matejki szczesliwie bez obrażen.Wczesniej pisałem ile jeszcze nieszczesc aby zaczeto myśleć w Urzedzie.Mamy skutki i ile JESZCZE ??

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 09:46:49] • [IP: 195.205.242.***]

CZEGOŚ TU NIE ROZUMIEM. DZIEWCZYNA WYMUSZA PIERWSZEŃSTWO, JEST SPRAWCĄ WYPADKU, TAK? ALE WINA LEŻY PO STRONIE ŚWIATEŁ I SKRZYŻOWANIA? ROZUMIEM TRAGEDIĘ, ALE ROZWAGA I BRAK ZAUFANIA NA DRODZE TO PODSTAWA.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 09:41:56] • [IP: 93.94.186.**]

Nie pomogą ronda, jak rozumu brak.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 09:35:57] • [IP: 188.146.194.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 09:35:43] • [IP: 91.231.92.***]

Żal..żal. Szukajmy raczej przyczyn, takich bezmyślnych zachowań młodych ludzi (nie tylko ich) i czy tylko jest to ich wina? Pozbawienie młodych ludzi umiejętności logicznego myślenia (programy szkolne), pozbawia ich wyobrażni co do skutków swoich działań (np: dawcy-motorowcy). Każdej akcji" towarzyszy" reakcja.., ciało przyparte do muru traci..., swobodne spadanie odważnika na palec powoduje...i czas leczenia, itd. Dawniej trzeba było wiedzieć, a teraz są ogłupiające testy, kastrujące umysły i przycisk -go on-dający kilka" żyć".Szlak, wszyscy jesteśmy winni, dopuściliśmy do tego że kastrują nam młodzież. Kto to robi i jaki mają cel. ONY- krasne neolibery ukrywające się pod płaszczem społeczników, za naszą kasę i obłudnie mówiąc. że to dla naszego dobra. Pompowani niemiłosiernie przez wystruganą z banana -tfuŚ obrzydliwość. Takie syny pełni cnót, ociekających krwią palców bez paznokci. Tak, nas " kastrują" z młodzieży, a młodzież z wolnego myślenia i wolnej woli. Walka: 3-go pokolenia ub z 3- cim AK- trwa.JAK

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 09:28:43] • [IP: 80.245.179.***]

Prawda. Ronda to skrzyżowania bez ofiar śmiertelnych.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 09:06:21] • [IP: 77.88.191.**]

do mamy Oli: Pani córka sama siebie zabiła - jechała za szybko i złamała przepisy, ronda tu nie pomogą! do nikogo nie można mieć pretensji

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 09:01:54] • [IP: 188.146.232.***]

według mnie pierwszeństwo powinno być na tym skrzyżowaniu od 11 listopada na lewo do granicy. Jaki ma sens pierwszeństwo wzdłuż wojska polskiego od granicy do matejki jeśli chodzi właśnie o to żeby auta mogły omijać środek miasta czyli obwodnice powinny być uprzywilejowane. Odcinek wojska polskiego pomiędzy 11 listopada a matejki powinien być już podporządkowaną kiepską uliczką żeby nie można było szybko jechać.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 09:01:45] • [IP: 94.254.227.**]

A na Markiewicza nie będzie spowalniaczy mimo że droga dopiero w budowie, a tam po dziurawej młoty sypały ponad 100km/h to co teraz będzie?

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 09:01:42] • [IP: 77.114.81.**]

Ach jacy Wy wszyscy jesteście mądrzy jak Was coś nie dotyczy.Wstyd-Wyrazy współczucia dla rodziców i rodziny

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 08:56:42] • [IP: 188.146.100.***]

Szkoda życia ale gdyby kierująca przestrzegała przepisów nic by się nie stało. Taksówka ledwo musnęła skodę resztę zrobiła prędkość.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 08:53:22] • [IP: 88.79.100.**]

Ludzie, co nie którzy, o czym wy bredzicie, jakie by nie było tam skrzyżowanie to nie zwalnia kierowcy z myślenia. Wystarczy obejrzeć film z wypadku, skoro auto zapierdzielało taka prędkości a sunąc bokiem, to jaka ona miała prędkość jadąc i wjeżdżając na skrzyżowanie. Jak już ktoś pisał wcześniej, całe szczęście że na pasach nikogo nie było, bo przez głupotę i ignorancję mogła jeszcze kogoś zabić poza sobą. Taka jest niestety smutna prawda, brawura, głupota i brak wyobrazni znowu zabrały ludzkie zycie, jednak tym razem tylko życie kierowcy. Wyrazmi wspólczucia mimo wszystko, szkoda dziewczyny.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 08:44:04] • [IP: 178.238.247.**]

ok ronda sa ok, tylko tam tez trzeba umiec jezdzic, jak widze w Szczecinie samochod z rejestracja ZSW na PL. Grunwaldzkim to smieje sie i zadaje sobie pytanie kto ich uczyl jezdzic.ps. kiedys ponagrywam kozakow w wypasionych samochodach, a jest ich duzo.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 08:37:09] • [IP: 178.238.252.**]

ZGADZAM SIĘ ŻE KIEROWCY SĄ NIE DO UCZENI I NIE POTRAFIĄ SIĘ ZACHOWAĆ NA JEZDNI - PIJĄ R, ROZMAWIAJĄ , NIE STOSUJĄ DO PRZEPISÓW DROGOWYCH, ITP...

MaRiO • Poniedziałek [19.03.2018, 08:35:52] • [IP: 92.42.117.***]

Współczucie dla rodziny ale niestety na lamenty za późno, bo to jej w 100 % wina i cieszmy się że było tam drzewo a nie szli ludzi pieszo po chodniku, bo co by powiedzieli jej rodzice tym rodzicom których dzieci mogły zginać ?...Tragedia straszna, ale drodzy rodzice nie obwiniajcie tylko innych, to tez wasze wychowanie i wasze rozmowy z dzieckiem. Na pewno powinno to być przestrogą dla innych młodych kierowców, że po mieście jeździ się 50 km/h a nie więcej. Dziewczę miało jak w bank powyżej 100km/h i to dobrze. Niech odpoczywa w spokoju a jej śmierć niech będzie nauczką dla innych ryzykantów i ich rodziców.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 08:22:56] • [IP: 37.47.178.**]

No ale chyba 50km/h nie mogla jechac...

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 08:19:34] • [IP: 79.140.194.**]

Ronda i Spowalniacze !!

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 08:09:18] • [IP: 93.94.184.**]

Niestety ale rodzice maja racje, na bałwaństwo jeżdżące po mieście tylko ronda i spowalniacze.Zwłaszcza dla tych pseudo taksówkarzy byłych trepów i policjantów.Nie raz wyprzedzają na podwójnej ciągłej, i prawie zawsze przekraczają prędkość.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 07:57:09] • [IP: 185.210.39.**]

Współczucia dla rodziny. To kolejny wypadek i tragedia spowodowana przez młodego i lekceważącego przepisy kierowcę. Niestety zwalanie winy na drogę lub innych uczestników ruchu jest bezzasadne.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 07:51:44] • [IP: 80.245.178.***]

ronda maja wieksza przepustowosc niz skrzyzowania ze swiatlami. jestem za budowa, wiekszosc ludzi nie umie jezdzic i po wylaczeniu swiatel wylacza im sie logiczne myslenie.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 07:46:58] • [IP: 92.42.114.**]

żadne rondo nie zwróci waszego dziecka, błąd, nieuwaga... itp. jechała szybko co by było jak by ktoś wyszedł na pasy np mama z dwójką dzieci tragedia, cztery kółka nie zwalniają z myślenia taka nasza mentalność Polaków ze kierowca ma zawsze pierwszeństwo.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 07:40:44] • [IP: 92.42.117.**]

Skoro wymusiła to miała pecha. Od tego są znaki pionowe i poziome żeby jeździć zgodnie z przepisami ruchu drogowego. Skoro tak się" popisała" w naszej mieścinie to strach pomyśleć jaki występ dałaby w większym mieście...

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 07:39:11] • [IP: 78.40.65.***]

to po co jechala jak * 80 albo i wiecej sama sobie winna

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 07:37:50] • [IP: 93.94.184.**]

Ludzie, nie umiecie jeździć. ... Jak wyłączają światła to już się gubicie i zapominacie kto ma pierszeństwo Z głową trzeba jeździć. Każde skrzyżowanie jest takie samo.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 07:29:34] • [IP: 79.186.200.***]

Jeszcze raz napiszę że przy bocznym uderzeniu pasy nie pomagają wcale.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 07:19:46] • [IP: 95.40.72.***]

poco tam rondo beda korki na maxa i tak juz sa jak sie niemcy ciagna 20km na godzine szkoda dziewczyny ale kto zapier 110 km/h w miescie kto nie zatrzymuje sie na skrzyzowaniu i nie ustepuje pierszenstwa i kto nie patrzal na znaki BEZMYSLNASC I PREDKOSC ZAWSZE ZABIJA A WIEDZA TO NAJLEPIEJ PANOWIE Z MOTOROW

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 07:11:40] • [IP: 31.0.33.***]

Jak się jedzie, nie ma nie wiem, wydaje mi sie itp...

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 07:08:17] • [IP: 92.42.114.***]

Współczuję rodzinie. Ale to nie wina skrzyżowania tylko ofiary. Brak umiejętności kierowania pojazdem, nieznajomość przepisów ruchu drogowego i brak wyobrażni ! Nawet najlepsza władza nie uchroni nikogo przed nim samym. Czy rondo rozwiąże sprawe bezpieczeństwa ?Przecież na rondach dochodzi również do tragicznych wypadków. Może czytelnicy popatrzą dziś na ulice i sprawdzą jak jeżdżą świnoujścianie /czy przestrzegają przepisy, czy jeżdżą bezpiecznie. ..?/

Pazdzioch • Poniedziałek [19.03.2018, 06:10:49] • [IP: 83.20.255.***]

Ronda? W jakim celu?skoro w artykule jest napisane, ze wymusiła. Wystarczy jeździć zgodnie przepisami

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 05:15:07] • [IP: 92.42.114.***]

Wyrazy współczucia dla rodziny. Żal, straszny żal.

Wyloguj się do Życia • Poniedziałek [19.03.2018, 04:54:52] • [IP: 31.17.255.***]

Włącz myślenie, to nie boli ! ! !

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 02:03:40] • [IP: 207.244.75.**]

... a na środku ronda posadzić drzewa!!

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 01:24:33] • [IP: 176.221.123.***]

Wbrew większości jest w tym sporo racji co mówi mama Oli. W ciągu jakim jest 11 listopada, wieczorem ludzie rozpędzają się bo mają jedno za drugim skrzyżowania z pierwszeństwem, dojeżdżają do Wojska Polskiego tam tylko co najwyżej mruga blade światło. Niejeden już wpadł w tym miejscu. Wysepka ronda skutecznie wyhamowałaby rozpędzonych. warto pomyśleć. p.s. co by nie mówić o Oli, jej umiejętnościach kierowcy itp. to po ludzku-żal dziewczyny

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 00:42:16] • [IP: 31.179.225.*]

Zakazcie samochodow, to wogole nie bedzie ofiar.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 00:32:45] • [IP: 80.245.179.***]

Ronda są bezpieczniejsze. Dobrze że miasto wybudowalo już ich trochę.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 00:15:52] • [IP: 178.235.176.***]

Szkoda rodziców!Taka ładna dziewczyna, ciekawe dokąd się tak spieszyła?

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 00:11:54] • [IP: 92.42.114.**]

Jak ronda nie potrzebne-bardzo potrzebne bo bezpieczniejsze i w konsekwencji tańsze, nie wkurzające w godzinach dziennych gdy granica dudni od kół i trzeba czekać kilka zmian świateł, za niepewnymi sąsiadami z zachodu wlekącymi się i skupionymi na zupełnie niczym.Ruch w mieście sprowadzono do paru ulic bo znajomym przeszkadzały dwukierunkowe. 11 Listopada-od początku do końca 4 ronda(z grunwaldzką, szkolną, matejki, wojska polskiego), Grunwaldzka / Nowokarsiborska, Matejki/Wojska Pl.-masakra. W sumie niewiele, mając na uwadze to co się wydarzyło do teraz. Zamiast głupiego deptaku niszczącego ul.Słowackiego mogło być bezpieczniej i wygodniej.

Gość • Poniedziałek [19.03.2018, 00:06:17] • [IP: 188.146.99.***]

faktycznie 11 listopada cały czas jest z pierwszeństwem i nagle na wojska polskiego traci pierwszeństwo mimo że nadal prowadzi prosto i zmienia tylko nazwę. Można się pomylić i myśleć że ma się pierwszeństwo ! Przecież nie każdy jest ze Świnoujścia że to wie !

Gość • Niedziela [18.03.2018, 23:55:36] • [IP: 94.254.229.***]

Bardzo smutny finał błędu kierowcy. Zawsze jak jadę Wojska to zwalniamy do minimum bo często w poprzek lecą jak z pracy. Tak samo jest na Konstytucji i na Piastowskiej. A mówią że tak trudno zdać egzamin na prawo jazdy, A to jest jak pozwolenie na broń i powinno być jeszcze trudniej

Gość • Niedziela [18.03.2018, 23:32:09] • [IP: 83.8.115.**]

SZEF • Niedziela [18.03.2018, 22:24:35] • [IP: 92.42.117.*** skoro potrzebują spokoju to po co udzielają się w internetach i zwalają winę na zarządcę drogi? Winna była kierująca i tyle. A skrzyżowanie jest ok. Dobrze, że nie zabiła drugiego kierowcy.

Gość • Niedziela [18.03.2018, 23:25:17] • [IP: 176.221.122.***]

Sygnalizacja jest, znaki drogowe ! Po co ronda? Żeby na przestrzał z wyskokiem przelecieć? hahaha

Gość • Niedziela [18.03.2018, 22:59:09] • [IP: 188.146.226.**]

Prezydent do kitu. 40 lat u władzy to za krótki czas by usprawnić komunikację. Zmęczenie materiału, a Wy, My go i tak wybierzecie, chochoły.

Gość • Niedziela [18.03.2018, 22:56:52] • [IP: 77.88.191.**]

Rodzice nie zwalajcie całej winy na brak ronda czy wyłączoną sygnalizację. Znajomość i przestrzeganie przepisów drogowych to podstawa dobrego kierowcy. Szkoda dziewczyny, dobrze że o tej porze już mało ludzi chodzi po mieście bo mogła jeszcze zabić przypadkowego przechodnia.

Gość • Niedziela [18.03.2018, 22:56:48] • [IP: 95.129.224.***]

Szkoda młodej kobiety i Jej rodziny.Mo, ze nie znała miasta i wydawało się jej, że jest na drodze z pierwszeństwem.

Gość • Niedziela [18.03.2018, 22:55:18] • [IP: 92.42.118.**]

Współczucia ale rondo w tym miejscu nie jest potrzebne.

Gość • Niedziela [18.03.2018, 22:47:57] • [IP: 176.221.122.***]

ona jechala 110 km/h

Gość • Niedziela [18.03.2018, 22:43:25] • [IP: 94.254.237.**]

jak nie działa sygnalizacja to obowiązują znaki a na tym skrzyżowaniu są ustawione znaki

SZEF • Niedziela [18.03.2018, 22:24:35] • [IP: 92.42.117.***]

Wydarzyła się straszna tragedia. Proszę przyjąć najszczersze wyrazu współczucia. Oszczędzicie sobie ludzi mądrości. Cała rodzina potrzebuje teraz spokoju.

Gość • Niedziela [18.03.2018, 22:24:32] • [IP: 92.42.116.**]

Pędziła, złamała przepisy i niestety nie miała zapiętych pasów. Zapłaciła za swoje błędy największą karę, mogła również zabić innych uczestników ruchu. Szkoda młodej dziewczyny.. .. drugi kierowca tez to bardzo przeżywa.

Gość • Niedziela [18.03.2018, 22:23:29] • [IP: 37.248.163.*]

Jeździła tamtędy nie raz,. Prędkość, nie uwaga i może nawet brak pasów ją zabiło. Szkoda młodej dziewczyny i współczuję rodzicom. Ale czasem za nie rozwagę płaci się życiem. A może to będzie i przestroga dla innych.

Gość • Niedziela [18.03.2018, 22:22:40] • [IP: 77.88.191.**]

Bardzo to smutna wiadomosc. Ale szanowni rodzice, problemem nie jest skrzyzowanie. Jest i dobra widocznosc i odpowiednie oznakowanie. Wystarczylo zwolnic i sie upewnic czy mozna wjechac. Co byloby gdyby przez ta nieuwage auto uderzylo w prawidlowo jadace inne auto, w ktorym bylyby np male dzieci, mogloby sie to skonczyc jeszcze gorzej i zaloba nie dotyczylaby tylko Panstwa rodziny. Stala sie tragedia ale niech ta tragedia bedzie przestroga ze jezdnia to nie plac zabaw a samochod jest smiertelna bronia w rekach kierowcy. Zwlaszcza niech bedzie to przestroga dla tych ktorzy swiadomie lamia przepisy, wymuszaja pierszenstwo, pedza na zlamanie karku a normalnie jezdzacych uzytkownikow drog uwazaja za przeszkode. Najszczersze kondolencje dla rodziny.

Gość • Niedziela [18.03.2018, 22:19:34] • [IP: 79.186.185.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [18.03.2018, 22:17:55] • [IP: 37.47.157.***]

To skrzyżowanie jest na prawdę feralna! Ja jako mieszkaniec i kierowca po naszym mieście niejednokrotnie byłem świadkiem takich sytuacji. Gdyby było rondo to po pierwsze każdy by zwalnia i nie było by w godzinach popołudniowych korków.

Gość • Niedziela [18.03.2018, 22:14:13] • [IP: 80.245.189.***]

Wyrazy współczucia dla Rodziców. Ale trzeba powiedzieć jasno, że JEŹDZIĆ TRZEBA POTRAFIĆ - to nie sztuka gaz docisnąć i nie znać zasad ruchu drogowego ! To nie wina ulic, czy skrzyżowań - to wina BRAKU WYOBRAŹNI - za kółkiem i na piechotę czy rowerem należy MYŚLEĆ !

Gość • Niedziela [18.03.2018, 22:12:26] • [IP: 94.254.228.***]

Rp... Ładna kobieta. Niech jej tam będzie lepiej niż tu. Dla rodziców głębokie kondolencje

Gość • Niedziela [18.03.2018, 22:12:21] • [IP: 159.205.205.***]

Mam nadzieję, że apel rodziny pomoże. Szkoda człowieka - wszak to było życie. Miejmy nadzieję, że ta śmierć uratuje innych. A swoją drogą w Świnoujściu bezsensownym pomysłem jest wyłączanie sygnalizacji świetlnych na noc. Rezygnacja z tego zwyczaju może utrudniła by niektórym szaleństwa na ulicach. Wyrazy współczucia dla bliskich.

Gość • Niedziela [18.03.2018, 22:09:42] • [IP: 178.235.181.***]

Współczuję rodzicom, to była ładna młoda kobieta... Niestety, nieuwaga i - chyba - nadmierna prędkość doprowadziła do tragedii, bo przecież to auto uderzyło w drzewo prawą stroną (?). Czyżby więc jeszcze nie zapięte pasy?

Gość • Niedziela [18.03.2018, 22:09:23] • [IP: 37.47.166.***]

nie szukajcie winnych jak wiadomo kto jest winny...

Gość • Niedziela [18.03.2018, 22:03:59] • [IP: 93.94.187.***]

Wyrazy współczucia dla Rodziców, to wielka strata (*)

Gość • Niedziela [18.03.2018, 22:03:33] • [IP: 85.167.55.***]

Z szacunkiem dla zmarłej ale wydaje mi sie ze gdyby jechała 50km/h to chyba niewpadla by na drzewo z taką siłą ze skutkiem smiertelnym

Gość • Niedziela [18.03.2018, 22:02:39] • [IP: 62.69.254.***]

OLA NIE ZNAŁA PRZEPISÓW RUCHU DROGOWEGO

Polak katolik • Niedziela [18.03.2018, 22:01:34] • [IP: 178.235.182.**]

Wyrazy współczucia dla rodziny śp.Oli

Gość • Niedziela [18.03.2018, 22:00:07] • [IP: 188.146.96.***]

Trzeba stosować się do przepisów ruchu drogowego, to nie będzie wypadków. Szkoda dziewczyny, ale ona wymusiła pierwszeństwo przejazdu a że tak daleko ją wyrzuciło to chyba jechała za szybko.

Gość • Niedziela [18.03.2018, 21:56:37] • [IP: 46.134.134.**]

Rodzinie należy się współczucie, wszak stracili najbliższego członka rodziny. Jednakże należy tu zaznaczyć jedna rzecz - budowanie ronda nie jest konieczne w momencie gdy kierowcy patrzą na znaki. Do tej tragedii by zapewne nie doszło, gdyby kierująca zastosowała się do znaków.

Gość • Niedziela [18.03.2018, 21:55:27] • [IP: 92.42.115.***]

Współczuje rodzicom ale to nie wina ulic a prędkości i nieumiejętnej jazdy samochodem.

Gość • Niedziela [18.03.2018, 21:54:17] • [IP: 188.146.170.***]

Bez urazy to nie skrzyżowanie winne tylko brak ostrożności i prędkość

Gość • Niedziela [18.03.2018, 21:53:56] • [IP: 83.8.168.***]

Taaaa, jasne, skrzyżowanie nie jest feralne tylko jak się pędzi na złamanie karku to żadne rondo nie pomoże, trzeba jeszcze myśleć!

Oglądasz 1-124 z 124
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwycięstwa 8 maja 2025 r. Uroczystość rozpocznie o godz. 11.00 na Placu Słowiańskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczpospolitej” poprzez złożenie kwiatów przez władze administracyjne i samorządowe, służby mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. Druga część uroczystości odbędzie się o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w Świnoujściu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny Światowej” ■