POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [02.04.2018, 21:02:30] • Świnoujście

Sukcesy, wyzwania, opinie - radny Jacek Jurkiewicz odważnie podsumowuje mijającą kadencję

Sukcesy, wyzwania, opinie - radny Jacek Jurkiewicz odważnie podsumowuje mijającą kadencję

fot. Sławomir Ryfczyński

Kończąca się kadencja to zwykle czas podsumowań, refleksji, satysfakcji. Dlatego nasz dziennikarz zapytał radnego Jacka Jurkiewicza o jego mijająca kadencję w radzie miasta - prosił o przedstawienie sukcesów najistotniejszych dla radnych, o to, czego udało się dokonać oraz jakie sprawy lub problemy były najtrudniejsze. Redakcja była także ciekawa opinii dotyczącej urzędowania prezydenta Janusza Żmurkiewicza.

- Oceniają państwo urzędowania pana prezydenta pozytywnie czy negatywnie?

Jacek Jurkiewicz podsumował swoją kadencję bardzo wnikliwie i skrupulatnie. Jakie sukcesy, refleksje i opinie przedstawił nam radny? Publikujemy odpowiedź nadesłaną do redakcji iswinoujscie.pl.

Sukcesy, wyzwania, opinie - radny Jacek Jurkiewicz odważnie podsumowuje mijającą kadencję

fot. Sławomir Ryfczyński

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Sprawowanie mandatu radnego Rady Świnoujście to przede wszystkim służba mieszkańcom, udzielanie im pomocy, a równocześnie wielki zaszczyt. 

W związku z tym wspieram wszystkie inicjatywy służące polepszaniu jakości życia świnoujścian, jestem w stałym i bezpośrednim kontakcie z mieszkańcami. Spotykam się z nimi na cotygodniowych, środowych dyżurach i to w ich mieniu składam większość zapytań i interpelacji.
Wspieram wszystkie, sensowne w mojej ocenie, decyzje dotyczące kluczowych inwestycji. Szczególnie budowy terminala LNG i tunelu czyli stałego połączenia. Sprawując funkcję wiceprzewodniczącego Komisji Edukacji Kultury  i Sportu intensywnie pomagałem we wdrożeniu reformy oświaty. 

Mam znaczący udział w przekazanie Zespołu Szkół Morskich Ministerstwu Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej. To rozwiązanie daje placówce nowe, lepsze możliwości i perspektywy rozwoju.

Szczególną troską staram się otaczać osoby starsze, chore, niepełnosprawne, a tym samym zagrożone wykluczeniem. Zabiegałem i zabiegać będę o zniesienie barier architektonicznych i umożliwienie korzystania im ze wszystkich możliwości stwarzanych przez miasto, chociażby odwiedzin przepięknej plaży. Niezwykle ważne jest dla mnie krzewienie idei patriotycznych oraz budowanie tożsamości i więzi z miastem. Dlatego też doprowadziłem do organizacji wystawy „Czas wyklętych” początkujące obchody stulecia odzyskania niepodległości. Pracuję nad projektem wprowadzenia do szkół lekcji historii o Świnoujściu, chcę doprowadzić do sprowadzenia rodziny repatriantów. Zainicjowałem prace nad utworzeniem Miejskiej Rady Seniorów – organu, który w założeniu ma wspierać tę grupę społeczną.
Reaguje na wszelkie sygnały dotyczące bezpieczeństwa mieszkańców, ostatnio po kolejnym wypadku, natychmiast interweniowałem w sprawie skrzyżowania ulic Piastowskiej i Dąbrowskiego.

Nie boję się trudnych wyzwań, podejmę każde z nich jeżeli choć nawet w niewielkim stopniu przyczynią się do rozwoju miasta i poprawy sytuacji nawet jednego mieszkańca. Tak intensywne działania niosą wraz z sobą częste słowa krytyki. Pochylam się nad każdą uwagą ale żadna z nich nie jest w stanie mnie zniechęcić gdy jestem przekonany, że godnie i z oddaniem sprawuję funkcję, którą powierzyli mi mieszkańcy.

15 letnią prezydenturę Janusza Żmurkiewicza oceniam negatywnie. Pan prezydent powinien pamiętać, że inwestycje nie mogą przesłonić dobra mieszkańców i w gąszczu wielkich przedsięwzięć nie może zapominać o ludziach, ponieważ to człowiek jest najważniejszy.
Oczywiście prowadzone inwestycje powinny być doceniane ale wraz z nimi muszą być rozwiązane największe uciążliwości. Pan prezydent przez 15 lat nie poradził sobie z sytuacja mieszkaniową, oczekiwanie na lokal gminny to wieloletnia perspektywa. Miasto uważane za zamożne w skali kraju, musi pochylać się nad potrzebami najbiedniejszych i wykluczonych. Kolejna bolączka to nierozwiązany problem braku miejsc parkingowych. Kończy się zawsze na kolejnych niezrealizowanych pomysłach i szumnych deklaracjach.

Prezydent nie poradził sobie z sytuacją panującą w szpitalu miejskim. Zła renoma placówki sięga daleko poza Świnoujście. Brak ośrodka pielęgnacyjno-opiekuńczego to kolejny przykład lekceważenia najsłabszych i zagrożonych wykluczeniem mieszkańców. Świnoujście nie ma hali sportowej i basenu o przyzwoitym standardzie. To skaza ciążąca na wizerunku miasta chcącego być przyjaznym i pretendującym do miana ośrodka na wysokim poziomie.
Liczni kibice, do których się zaliczam, na zawsze zachowają we wdzięcznej pamięci, likwidację dumy Świnoujścia - MKS Flota i to w czasie największego rozkwitu. Prezydent wpłynął skutecznie na grupę radnych koalicyjnych, którzy zadecydowali o zaprzestaniu odpowiedniego finansowania, tym samym powodując degradację drużyny pierwszoligowej do najniższej klasy rozgrywkowej.

Prezydent Żmurkiewicz prowadzi politykę inwestowania w hotele, apartamenty i inne dobra luksusowe skierowane do turystów, zapominając o mieszkańcach, a to ich dobro powinno być priorytetem. Zaniedbywanie osiedla Karsibór (brak kanalizacji), degradacja i zły stan ulic poza centrum i na obrzeżach miasta potwierdzają tę tezę w całej rozciągłości.

Prezydent nie angażuje się w wystarczającym stopniu we wspieranie organizacji pozarządowych, przez lata dla społeczników stanowiących jedną z najważniejszych tkanek miasta, nie stworzył odpowiedniego zaplecza.
Zagadką pozostaje negatywne i nieprzyjazne nastawienie do niektórych pracodawców - przykładem OT Port Świnoujście.

Na rozwiązanie tych problemów prezydent Żmurkiewicz miał długich 15 lat. Nie sprostał wyzwaniu zatem nie ma żadnych podstaw, by wierzyć, że choć część z nich rozwiąże w kolejnej kadencji. Nadszedł czas na zmiany, jestem głęboko przekonany, że mieszkańcy tym razem sięgną po czerwoną kartkę.
"

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 102, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-102 z 102

Gość • Piątek [22.11.2019, 20:46:39] • [IP: 80.245.176.***]

Radny Jurkiewicz to ewenement na skalę krajową. Odmówił wszelkich stanowisk aby ratować Swinoujski port, człowiek niezłomny dla którego dobro tych na niskim szczeblu jest najważniejsze.

Gość • Środa [11.04.2018, 19:13:07] • [IP: 178.235.181.**]

Jurkiewicz, wzorowy samorządowiec.

Gość • Sobota [07.04.2018, 21:32:32] • [IP: 92.42.114.***]

Ktoś sie pytał rodziców jak ma wyglądac podwórko?

Gość • Czwartek [05.04.2018, 19:09:42] • [IP: 93.94.187.***]

Jacku brawo, jest nadzieja dla miasta póki wykształceni młodzi ludzie jak Ty martwią się o nasze miasto.Emeryci na działki.

Gość • Czwartek [05.04.2018, 07:26:07] • [IP: 80.245.176.***]

Brawo Jacku - Jesteśmy z Ciebie dumni, tak trzymaj.

Gość • Czwartek [05.04.2018, 04:44:10] • [IP: 84.208.132.***]

Twarzy nie oceniam, ale ten wzrok, tęskniący za rozumem... Podpis pod wnioskiem przyznającym sobie kilkudziesięciotysięczną nagrodę za ciężką pracę - nie ma problemu. Nawet większą. Należy się, k... wasza mać.

Gość • Środa [04.04.2018, 16:46:13] • [IP: 178.238.247.**]

Pytanie do specjalistów: 1.Janusz Żmurkiewicz -prezydent Świnoujścia lat 15. Proszę wymienić 3 no może 4 sukcesy prezydentury. 2.Rafał Dutkiewicz-prezydent Wrocławia 16 lat-tu damy fory prezydentowi Ś-cia-8-do 10 sukcesów prezydenta Wrocławia. według mnie -PRZEPAŚĆ!! Przy czym p.R.Dutkiewicz odchodzi z klasą-sam powiedział, że 16 lat to wystarczy. w Świnoujściu-jaki prezydent-taki rzecznik UM. i działa to w obie strony...

Gość • Środa [04.04.2018, 12:32:17] • [IP: 94.254.231.***]

Najaktywniejszy radny tej kadencji.

Gość • Środa [04.04.2018, 11:41:34] • [IP: 37.249.123.***]

Tłusty Pismen żenada, obudził się jak wszyscy przed wyborami, znaczy będzie startował

Gość • Środa [04.04.2018, 06:27:50] • [IP: 94.254.231.***]

Nietuzinkowy radny!

Gość • Wtorek [03.04.2018, 22:56:54] • [IP: 178.235.181.**]

Jurkiewicz - zdecydowany lider świnoujskiego PiS

Gość • Wtorek [03.04.2018, 22:20:51] • [IP: 95.129.225.**]

Ciekawa sprawa. Prezydent podlizuje się jak może do PiS i Brudzińskiego, wszystko by im dał na talerzu - a Jurkiewicz z kopa go? to jakiś znak albo ściema na użytek pospólstwa.

Gość • Wtorek [03.04.2018, 21:58:45] • [IP: 92.42.118.**]

Biedne miasto, skazane na coś takiego.

Gość • Wtorek [03.04.2018, 21:42:27] • [IP: 178.235.179.***]

Bardzo Dobrze powiedziane!

fororak 👹 • Wtorek [03.04.2018, 20:53:53] • [IP: 31.2.27.***]

DO : Gość • Wtorek [03.04.2018, 11:55:54] • [IP: 185.210.36.***] tylko Dawid Szymański na prezydenta!>>>Nie masz racji gościu, ani Szymański, ani Jurkiewicz, ani żadna miernota z naszego grodu nie nadaje się na Prezydenta...Odpowiednim i najlepszym kandydatem byłby znany radny Białostocki Krzysztof Kononowicz i żeby startował z ramienia PiS-u...I jak twierdzi ów radny: Nie było by niczego, złodziejstwa, pijaństwa nie byłoby niczego, niczego...amen

Gość • Wtorek [03.04.2018, 20:38:42] • [IP: 31.0.45.**]

W Świnoujskim PiS to nie Jurkiewicz jest liderem...nie ma mowy by kandydował na prezydenta, jest tsa prwna kobieta...która może by się nadała, ale podobno nie jest zainteresowana...

Gość • Wtorek [03.04.2018, 19:16:29] • [IP: 78.10.206.***]

Dekomunizacja

Gość • Wtorek [03.04.2018, 18:51:20] • [IP: 188.146.70.**]

najlepszy dla Świnoujścia byłby prezydent z PiS bo cała reszta nic nie załatwi w Warszawie i pocałuje tylko klamkę jak niedawno Pani Michalska gdy to nikt w Warszawie jej nawet drzwi nie otworzył. Będziecie potem słuchać tłumaczeń że chcieliby ale nie mogą bo Warszawa nie pozwala. Chcecie stracić kolejne lata i kolejna młodzież musi wyjechać ze Świnoujścia?

Gość • Wtorek [03.04.2018, 18:37:43] • [IP: 93.94.190.**]

Pan Żmurkiewicz to biznesmen, którego nie intertesuje zwykły mieszkaniec. Czerwona kartka dla tego pana.

Gość • Wtorek [03.04.2018, 18:01:20] • [IP: 80.245.176.***]

Jurkiewicz - jedyny rozsądny kandydat na prezydenta!

Gość • Wtorek [03.04.2018, 17:53:55] • [IP: 94.254.239.**]

Jacek Siarka Jurkiewicz ?- Wygraj wybory, to będziesz rządził! A masz Pan jakiś program wyborczy? Nie? A to szkoda!

Gość • Wtorek [03.04.2018, 17:39:39] • [IP: 80.245.176.***]

Panie radny Jurkiewicz, dobra robotę pan wykonujesz, nie daj się pan tym miernotom lewackim i populistą. Będzie pan najlepszym kandydatem na prezydenta.

Aleksander Skiepko • Wtorek [03.04.2018, 16:54:42] • [IP: 83.11.82.***]

Hmm ! W wielu punktach krytykujących aktywność P. Prezydenta Pan Jurewicz ma racje. Tylko jest jedno ale. Czy aby w tej chwili PIS i Pan Jurewicz nie jest w koalicji wokół Prezydenta wspólnie z PO i Grupą Morską? Jeżeli tak. To wiele tych punktów krytycznych dotyczy również tej koalicji. Bo wspólnie z PO, GM i PIS stworzył w mieście fasadę demokracji. Prezydent i zarząd miasta to kandydaci wysunięci przez SLD. W Świnoujściu potrzebna jest silna partia rządząca i tak samo silna partia opozycyjna. Dzisiaj mamy słabą partie opozycyjną w postaci SLD. Trudno aby było inaczej przecież rządzi ich prezydent i realizuje ich program. Oraz słabą rządzącą koalicję PO, GM i PIS, która wzmocniła pozycję Prezydenta i tak już mocnąw zarządzani miastem. Nie jest on ich kandydatem za którego winni wziąć odpowiedzialność polityczną. W konsekwencji doprowadzili do folwarcznego stylu rządów miastem. Wszystkie sznurki władzy w mieście są w gabinecie Prezydenta.

Gość • Wtorek [03.04.2018, 16:14:41] • [IP: 93.94.190.**]

To jest ktoś, kto głosował za przeładunkiem siarki i za nic miał zdanie mieszkańców. Dla tego pana ważniejsza była kasa prywatnej spółki, aniżeli zdrowie pracowników OT Portu i mieszkańców. Kiedy był potrzebny zapomniał kogo reprezentuje. Koalicja PIS, PO i Grupy Morskiej temu panu odpowiadała. Dzisiaj zbliża się czas wyborów, dlatego przypomniał sobie o wyborcach. Panie bezradny nie damy się oszukać.

Gość • Wtorek [03.04.2018, 15:06:19] • [IP: 37.47.128.**]

Brawo dla radnego!! Prezydent dba ale nie mieszkancow, po tylu latach swojej prezdentury rutyniarsko Pan podchodził, Czas Prezydencie na emeryture. Nie widział Pan potrzeb ludzi biedniejszych ludzi niepelnosprawnych.. ...

Gość • Wtorek [03.04.2018, 14:43:17] • [IP: 31.0.41.***]

Oczywiscie ze w oczach przyjezdnych miasto pieknieje z roku na rok. Jednak watpie zeby to byla zasluga prezydenta. Wiekszosc inwestycji dzieki ktorym tak odbierane jest nasze miasto byla i jest realizowana przez prywatnych inwestorow. Jedyne co miasto zrobilo to sprzedalo grunty, ewentualnie pomoglo deweloperom, budujac im pod nosem promenade, sciezki rowerowe i chodniki. Inwestorzy inwestuja bo moga na tym zarobic. Z calym szacunkiem ale sprzedaz dzialek to troszke za malo. Niestety tez mam wrazenie ze o nas mieszkancach zwyczajnie zapomniano, no chyba ze wspomnimy o calkowicie zdemolowanym ruchu drogowym w naszym miescie. Tu to nasi wlodarze spisali sie na medal, powinni dostac nagrode za maskymalne mozliwe utrudnienie poruszania sie po miescie samochodem.

Gość • Wtorek [03.04.2018, 14:39:45] • [IP: 94.254.227.**]

A moze Jurkiewicz wystartuje z PIS na Prezydenta.Kogo wystawia? Nie maja kondydata a w 2 turze bedzie kupczyc glosami.

Gość • Wtorek [03.04.2018, 14:21:57] • [IP: 92.42.114.***]

Wielki mi Radny ? Samo podniesienie ręki w głosowaniu to za MAŁO ! Głowa spora a pomysłów nie widać ! Organizowanie wystawy, , Czas wyklętych" wpisuje się Pan w kłamstwo historyczne, szerząc fałszywe treści !!/ Proponuję dokładnie zapoznać się z faktami historycznymi w sprawie Polski podjętymi w Teheranie, Jałcie i Poczdamie/. Ważne dla Pana jest krzewienie idei patriotycznych, ale jakich-pisowskich ? Zabiega Pan o zniesienie barier architektonicznych, tzn o co / że osoby starsze z mieszkań wyjdą od razu na ulicę/.A co ze skrzyżowaniem ul Piastowskiej i Dąbrowskiego. Pewnie będzie Pan kierował ruchem i będzie bezpiecznie. A teraz najważniejsze pytanie, chce pan zostać radnym w nastepnej kadencji ?

Gość • Wtorek [03.04.2018, 14:17:57] • [IP: 80.245.179.***]

Pan radny to BEZWSTYDNY bezradny, który sam nic nie zrobi oprócz" gębowania i za nic brania kasy " a śmie podsumowywać prezydenta !! TO PRAWDA, ŻE ZMIANY W MIEŚCIE WIDOCZNE WSZĘDZIE PODOBAJĄ SIĘ WSZYSTKIM SPOZA MIASTA TYLKO KOMUSZE MALKONTENCI ZAWSZE SĄ NA NIE I SZUKAJĄ DZIURY W CAŁYM. Brawo p. PREZYDENCIE za ZMIANY W ŚWINOUJŚCIU BO JEST PIĘKNE i myślimy, że pociągnie pan to dalej ŻEBY BYŁO JESZCZE PIĘKNIEJ !!1

Gość • Wtorek [03.04.2018, 13:53:16] • [IP: 37.47.136.***]

Gościu z 13:00 jak nie rozumiesz w czym problem ze Zmurkiewiczem to zamilcz. Sam piszesz ze naszym miastem zachwycają się wszyscy twoi znajomi i krewni którzy do ciebie PRZYJEZDZAJA. Nic dziwnego bo jak wyjadą to mają w dupie czego w naszym mieście brakuje i co od 16 lat nie zrobił Zmurkiewicz. Anonimowe podpisywanie się nic ci nie da. Podpisz się z imienia i nazwiska wielbicieli developerów i kwiatków na promenadzie.

Gość • Wtorek [03.04.2018, 13:38:19] • [IP: 80.245.176.***]

gościu 190. jak cytujesz Pana Jurkiewicza to napisz skąd ten cytat kłamco..

Waldek • Wtorek [03.04.2018, 13:28:37] • [IP: 94.254.129.**]

musze przyzna ze dawno nie czytalem tak sensownej i dobrze napisanej odpowiedzi. Ciekawe ile dni tworzyl to Jurkiewicz i ile osob do tej roboty zatrudnil.

krzych • Wtorek [03.04.2018, 13:24:25] • [IP: 176.107.47.***]

Gościowi poniżej coś się pomyliło. Prawo do oceny prezydenta ma każdy. Tak to jest w demokracji. Gościowi pomyliło się ocenienia z funkcjami kontrolnymi, których to faktycznie pojedynczy radni nie mają. Te uprawniania mają jako ciało kolegialne - chociażby przy udzielaniu absolutorium. Należy trochę poczytać przed pisaniem. Jurkiewicz ma sporo racji. Szkoda że w naszym mieście inwestycje przesłoniły całkiem mieszkańców.

Gość • Wtorek [03.04.2018, 13:00:53] • [IP: 178.238.247.**]

To mieszkańcy mają prawo oceniać prezydenta, a nie radni a zwłaszcza J. Jurkiewicz. Moje spostrzeżenia odnośnie pracy, zaangażowania i starań o nas mieszkańców i nasze miasto, pozwalają ocenić całą kadencję Pana prezydenta Janusza Żmurkiewicza bardzo pozytywnie. Efekty pracy prezydenta widać na każdym kroku spacerując dzielnicami naszego miasta. Świnoujście pięknieje z roku na rok i jest to zasługa miedzy innymi właśnie Pana prezydenta. O radnym Jurkiewiczu nie potrafię powiedzieć, co zmienił w mieście, dzięki swojej pracy w RM. Często oglądam transmisje posiedzeń Rady Miasta i z moich obserwacji powiem, że uważam za bierne uczestniczenie tego radnego w sesjach. Naszym miastem, w obecnym wyglądzie zachwycają się wszyscy moi krewni i znajomi, którzy do mnie przyjeżdżają. Wszyscy zachwycają się następującymi zmianami.

Gość • Wtorek [03.04.2018, 12:46:30] • [IP: 94.254.227.***]

Pokazane w Ucho Prezesa jak szanują ludzi

Gość • Wtorek [03.04.2018, 12:44:17] • [IP: 178.238.247.**]

Pan Prezydent robi miasto dla bogaczy nie liczy się z niczym i nikim tylko co będzie jak się skończom pieniondze Unijne i niebędzie co sprzedać.

Gość • Wtorek [03.04.2018, 12:08:24] • [IP: 80.245.176.***]

To Jurkiewicz jest twórcą hasła" koalicja dobrych pomysłów" które wypowiedział w tv, i jak do tej pory skrupulatnie je realizuje.

Osada • Wtorek [03.04.2018, 12:04:08] • [IP: 93.94.190.***]

TRAFNE SPOSTRZEŻENIE : " cytuję : Gość • Wtorek [03.04.2018, 10:04:23] • [IP: 178.238.243.***] Pierwszy portowiec, który popierał przeładunek siarki i twierdził, że jest samym zdrowiem to właśnie Jacek Jurkiewicz." Koniec cytatu!

Gość • Wtorek [03.04.2018, 11:55:54] • [IP: 185.210.36.***]

tylko Dawid Szymański na prezydenta!

Gość • Wtorek [03.04.2018, 11:48:59] • [IP: 31.0.68.***]

He, he a konkretów aktywności tego" bez-radnego" po prostu brak.

Gość • Wtorek [03.04.2018, 11:40:59] • [IP: 62.69.231.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [03.04.2018, 11:14:42] • [IP: 5.172.234.**]

Jestem mieszkańcem Karsibora i mam nadzieję, że jest to ostatnia kadencja tego prezydenta. Dla nas mieszkańców przez 15 lat nic nie zrobił. Pozostawił nas z szambami w 21 wieku, bez dróg, dostępu do wody, bez gazu, i wykluczył z aglomeracji. Bardzo dziękujemy.

Gość • Wtorek [03.04.2018, 11:09:30] • [IP: 94.254.225.***]

Jurkiewicz nie jest z tych pajacow ktorzy mieliby cokolwiek komu obiecac.

Gość • Wtorek [03.04.2018, 11:02:24] • [IP: 178.235.181.***]

POLITYCZNA SCHIZOFRENIA - p. Jurkiewicz nagle nie popiera Prezydenta, ale jak dotąd gorliwie wspierał wszystkie jego pomysły, żeby było śmieszniej - w koalicji z Platformą Obywatelską (!!). Co to jest?? Oj, wyborcy dadzą wam popalić...

Gość • Wtorek [03.04.2018, 10:46:37] • [IP: 77.88.191.**]

Pogonic Zmurkiewicza w koncu !!

Gość • Wtorek [03.04.2018, 10:38:40] • [IP: 94.254.225.***]

Najleoszy radny w historii swinoujskiego samorzadu!

Gość • Wtorek [03.04.2018, 10:33:22] • [IP: 178.235.179.***]

Radny powinien ocenić pracę rady miejskiej. Co zrobili dla mieszkańców a co zrobili jeżeli chodzi o infrastrukturę. Pracę prezydenta to oceniać będziemy my mieszkańcy miasta przy urnach wyborczych.Krytykować innych anie wskazać co my jako rada zrobiliśmy jest najłatwiej.P. Jurkiewicz co innego obiecał swoim wyborcom a co.innego robił jako radny.

Gość • Wtorek [03.04.2018, 10:04:23] • [IP: 178.238.243.***]

Pierwszy portowiec, który popierał przeładunek siarki i twierdził, że jest samym zdrowiem to właśnie Jacek Jurkiewicz.

jajek • Wtorek [03.04.2018, 10:01:47] • [IP: 80.50.26.***]

Pan radny, taki trochę jak pinokio, tekst napisał 1-szego kwietnia i jest to żart na prima aprilis. Nie ma co się podniecać. Taki figlarz i dowcipniś z niego. Taki lokalny jajcarz. Takich nam w radzie potrzeba, bo lubimy się śmiać, i musi być z kogo.

Gość • Wtorek [03.04.2018, 10:00:28] • [IP: 92.42.117.**]

Stawiajmy na młodych, nie na takich starych pier...ników jak J. Jurkiewicz! Na ludzi z otwartymi umysłami, znających języki, którzy w życiu coś widzieli. Jacek poza Wyspę nie wyjeżdża, z języków to może rosyjski pamięta który mu linijka do rzyci wbito w Peerelowskiej szkole, a mentalnością, jak cały PiS też głęboko tkwi w PRLu, po cichu marząc o" partii, przewodniej sile narodu"

Gość • Wtorek [03.04.2018, 09:55:51] • [IP: 77.112.124.**]

Koalicja im bokiem wyjdzie, ci ją stworzyli pokazują swoje oblicze, grupa morska, PO i PIS jedna ściema i lansowanie nawet na krzywych płytach na wąskich uliczkach.

Gość • Wtorek [03.04.2018, 09:52:45] • [IP: 213.76.42.**]

Widać po minie ledwo koniec z końcem wiąże do pierwszego. Jak mają być konkrety skoro radny w oświadczeniu majątkowym wykazał, że pracuje w trzech spółkach do tego jako radny i dogląda kasy za wynajęcie jedynego mieszkania, a sam pewno mieszka pod mostem.

Gość • Wtorek [03.04.2018, 09:51:42] • [IP: 178.238.249.**]

Radny się nie lansuje tylko pisuary sprawdzają jakie ma szanse zostać prezydentem.To ich kandydat do tej funkcji, no chyba że mieszkancy tak jak kilkanaście lat temu go nie zechcą.Wtedy będą sondować kolejnego mizeraka.

Gość • Wtorek [03.04.2018, 09:50:49] • [IP: 93.94.184.**]

Pan radny zabrał się za po prawe ruchu drogowego jako fachowiec znajomości tematu. Pan radny 11 razy podchodził do egzaminu na prawo jazdy ze skutkiem negatywnym - gratuluje znajomości przepisów ruchu drogowego.Myślę że po nowej regulacji ruchu drogowego w/g p.radnego będą mieszkańcy czuli się bezpieczni - oby. Jeżeli chodzi o naukę historii lepiej niech pis nie piszę nowej historie ona piszę się sama którą dobrze znamy bez pis-u

Gość • Wtorek [03.04.2018, 09:47:40] • [IP: 188.146.203.**]

poważni są tylko PiS i Kukiz a dla reszty jedynie jak mówił Prezydent Komorowski" lewatywa".

Gość • Wtorek [03.04.2018, 09:45:04] • [IP: 31.0.46.***]

Okręt tonie, wyborcy odpływają to i radny jest w panice że popieranie Żmurkiewicza to samobójstwo polityczne.Ale mieszkańcy mają dobrą pamięć do" farbowanych lisów"

Gość • Wtorek [03.04.2018, 09:25:48] • [IP: 80.245.176.***]

Dla Jurkiewicza koalicja się skończyła gdy wieczorem prowadził rozmowy z prezydentem i PO i uzgodnił wspólną obronę portu a rano przed sesją PO wydała oświadczenie o szkodliwej działalności OT przy poparciu prezydenta. Tego dnia w radnym coś pękło i publicznie zapowiedział rozliczenia.

radi • Wtorek [03.04.2018, 09:23:19] • [IP: 176.107.47.***]

Naprawde dobrze napisane i z sensem widać ze to wybitny konstytucjonalista i znawca prawa działający dla ludzi. Prawdziwy poliglota co ważne w takim miescie jak nasze.

Gość • Wtorek [03.04.2018, 09:14:51] • [IP: 80.245.176.***]

Pan radny akurat jako najodważniejszy radny już dawno określił się za budową portu kontenerowym podobnie jak radni SLD, oraz przeładunkiem siarki przeładunkiem siarki itp. Mówi to każdemu otwarcie kto go o to zapyta. Proszę przeczytać obszerny wywiad w" gościu niedzielnym" z lutego b.r. To jest facet który się nie lęką. Swego czasu jako jedyny radny nie poparł budżetu.

Gość • Wtorek [03.04.2018, 08:47:07] • [IP: 92.42.116.**]

JURKIEWICZ JAK ZWYKLE SIĘ LANSUJE SAM WSZYSTKO ROBI W TYM PISIE!! ALE PRUDERIA I SAMOCHWALSTWO. CZAS NA ZMIANY W PIS SĄ LEPSI MOŻE DAĆ IM SZANSĘ. TAK NAPRAWDĘ TO NIC PAN NIE ZROBIŁ DLA DOBRA MIESZKAŃCÓW. W PRZECIWIEŃSTWIE DO PREZYDENTA JEGO PRACĘ WIDAĆ I NIE ZAWSZE WSZYSTKO JEST OK ALE PREZYDENT TAK MOCNO SIĘ NIE LANSUJE JAK PAN TROCHĘ SKROMNOŚCI LEPIEJ NATYM WYJDZIE I PIS I PAN

Gość • Wtorek [03.04.2018, 08:39:30] • [IP: 62.69.253.***]

a może pan Jurkiewicz się pochwali co zrobił żeby jego kolesie z partii przestali łamać Konstytucję RP? Przynależność do PIS to świadectwo popierania idiotów, a jak mówi przysłowie, kto z kim przystaje takim się staje.

Gość • Wtorek [03.04.2018, 08:05:33] • [IP: 94.254.225.***]

Najpierw popatrz Pan na siebie, później ocena innych, polecam UCHO PREZESA

Gość • Wtorek [03.04.2018, 07:19:17] • [IP: 92.42.114.***]

Co z tego że, Radny się chwali swoimi osiągnięciami. ..To się nazywa PYCHA

Gość • Wtorek [03.04.2018, 07:13:58] • [IP: 80.245.188.***]

Gdzie jest MOLO? Miało byc w 2020 roku. Powstały wieżowce a gdzie szumnie zapowiadane molo. Świnoujście - jedyny duży kurort bez mola! No, ale jedyny z molem poprzecznym (kładka)

Gość • Wtorek [03.04.2018, 07:09:58] • [IP: 37.248.164.***]

Koalicjant jak się patrzy p. Prezydencie. Sam Pan chciał takiej koalicji.Odszedl Pan z SLD, myśląc że przytuli się Pan do PiSu. A tu proszę. Dostał Pan czerwona kartkę. Wie Pan co? Nie żal mi Pana wcale

Gość • Wtorek [03.04.2018, 07:00:38] • [IP: 213.76.42.**]

Czytam i tak naprawdę bez obrazy 000000000000 konkretów tylko ble, ble, ble. Co gorsze czytając wpisy, niektórzy biorą to na serio a radny tylko wspiera, udziela, troszczy się itd...

Osada • Wtorek [03.04.2018, 06:57:31] • [IP: 93.94.190.***]

Pan radny Jurkiewicz nie pisze zupełnie nic o obawach nas mieszkańców prawobrzeża o kontrowersyjnych planach budowy portu kontenerowego ??!! Pisząc o pięknej plaży, nie pisze nic o 2 kilometrach plaży na Warszowie, która ma zniknąć... bo powstanie port kontenerowy ??!! a gdzie ścieżki rowerowe na prawobrzeżu??!! jak mieszkańcy, turyści mają dotrzeć do obiektów turystycznych ??!! My mieszkańcy prawobrzeża widzimy jak radni PiS milczą przy bolesnych tematach: portu kontenerowego, przeładunku siarki czy ostatniego tematu nasypu na Warszowie !! Tutaj brak stanowiska Pana radnego i innch radnych z PiS. Pozdrawiam.

Gość • Wtorek [03.04.2018, 06:52:54] • [IP: 37.47.183.***]

Trafna ocena. Nawet przez 16 lat nie nauczył się kilka słów po niemiecku czy angielsku, zeby w mieście frntowym nie leciało formatem radzieckim. Ale i tak dziadziuś zostanie, bo taki radziecki elektorat mu wystarczy, żeby dalej chrupac ciasteczka i przecinać wstążki byle jakich inwestycji.

Gość • Wtorek [03.04.2018, 06:15:03] • [IP: 178.235.181.**]

Brawo Jacek !

Gość • Wtorek [03.04.2018, 05:41:11] • [IP: 78.10.206.***]

Dorzucę dwie cegiełki: 1/ to kameleon - wyrzeka się partii, dzięki której siedział na tym stołku, a która teraz nie jest na topie, 2/ to autokrata, który myśli, że Świnoujście to jego folwark, na którym może sobie rządzić jak panisko, nie licząc się z radnymi przez nas wybranymi i nie informując ich, tak jak powinien.

Gość • Wtorek [03.04.2018, 02:17:41] • [IP: 112.65.48.***]

Jurkiewicz jak sam o sobie pisze, wspiera, otacza opieką, słucha nie boi się trudnych wyzwań, interweniuje. No dobra wystarczy to teraz pan powiedz co żeś pan zrobił konkretnego, namacalnego. Naprawił pan chociaż metr chodnika czy załatał dziurę w jezdni. W sprawie terminala LNG i tunelu to pan miałeś do powiedzenia wielkie NIC. Za cienki z pana Bolek. żeby na Pana Prezydenta Żmurkiewicza głos podnosić.

Gość • Wtorek [03.04.2018, 00:49:51] • [IP: 62.69.229.**]

A gdzie był radny Jurkiewicz do tej pory? Co radny zrobił aby zablokować felerne decyzje Betoniarza Wspaniałego?

Gość • Wtorek [03.04.2018, 00:34:42] • [IP: 176.221.122.***]

Jakiż ten radny jest odważny... normalne brak słów. chwała mu...

Gość • Wtorek [03.04.2018, 00:30:44] • [IP: 31.0.41.*]

Ten radny niczym istotnyn się w tej kadencji nie wykazał, można powiedzieć że był niewidoczny i niezaangażowany.Jedno jednak zrobił, na oczach mieszkańców poparł Żmurkiewicza i wspierał go przez ostatni rok.A teraz co, nóż w plecy? A gdzie honor i godność? Z drugiej strony takie poparcie to jak " pocałunek śmierci"- od razu 30 % mniej w wyborach dla Żmurkiewicza więc dla miasta lepiej

Gość • Wtorek [03.04.2018, 00:04:06] • [IP: 77.111.246.*]

Robię to, czego by nie robił nikt, gdyby robił to, co ja robię

Gość • Poniedziałek [02.04.2018, 23:48:40] • [IP: 178.238.247.***]

Mam nadzieję ze p.radny jest czyściutki i pachnący, bez piany w ustach!

Gość • Poniedziałek [02.04.2018, 23:38:59] • [IP: 178.235.179.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [02.04.2018, 23:37:48] • [IP: 92.42.117.**]

Czas na młodych i tylko na nich jest sens stawiać. Dinozaury pokroju Pana Jurkiewicza niech dadzą już sobie spokój.

Gość • Poniedziałek [02.04.2018, 23:34:52] • [IP: 92.42.117.**]

Jacek Jurkiewicz - godny następca Janusza Żmurkiewicza. W każdym tego słowa znaczeniu. Ta sama mentalność, sposób myślenia, ambicje. To miasto naprawdę zasługuje na coś więcej. A może nie?

Gość • Poniedziałek [02.04.2018, 23:30:43] • [IP: 37.248.4.**]

Panie prezydencie Żmurkiewiczu - fajną masz pan koalicję teraz.

Gość • Poniedziałek [02.04.2018, 23:28:05] • [IP: 176.221.123.**]

Oczywista oczywistość, że czas na zmiany. Potrzebny prezydent młodszy i energiczny, dbający o mieszkańców

Gość • Poniedziałek [02.04.2018, 23:14:18] • [IP: 77.88.191.**]

Jak to nie ma nic dla mieszkancow ?? A dwa ronda obok siebie to co? A objazd pustego deptaka na Slowackiego po dziurach to co ? Przeciez to dla nas wszystko, mieszkancow. A dorozki i ciuchcie to dla kogo myslicie ? To dla nas, zeby uspokoic ruch drogowy. A autokary wysadzajace przez 15 min niemieckich pacjentow geriatrycznych to dla kogo niby ? Tez dla nas. To jakis geniusz inzynierii drogowej dla nas wymyslil zeby nie mozna bylo normalnie w razie zatoru opuscic dzielnicy nadmorskiej, ale to akurat dla naszego zdrowia. W tym czasie mozemy odetchnac, uspokoic sie i na 15 min oddac medytacji. To dla nas zalozyli zielone strzalki do skretu warunkowego w prawo tak zeby nie dalo sie skrecic nie lamiac przepisow, trzeba sie zatrzymac przed strzalka co moze zrobic najwyzej jedno auto, reszta juz Nie zdazy bo strzalka zgasnie. Wystarczylo zalozyc sygnalizator kierunkowy i po sprawie, tam i tak nie ma w tym czasie ruchu kolizyjnego. Ale co tam ja sie znam, inzyniery sa od tego zeby sie znac ;)

Gość • Poniedziałek [02.04.2018, 23:08:51] • [IP: 95.211.186.***]

Jurkiewicz... jaki Ty jesteś intelektualnie żenujący... w sumie poziom PiS wypisz-wymaluj

Gość • Poniedziałek [02.04.2018, 23:08:49] • [IP: 95.129.229.***]

Tę drugą część wypowiedzi radnego Jurkiewicza całkowicie popieram. Prezydent Żmurkiewicz mimo wielu zacnych czynów nie dokonał tego, czego rozważni mieszkańcy oczekiwali. A z racji swojego wieku, przyzwyczajeń i zobowiązań wobec" swoich" już nie dokona. A biorąc stan naszego szpitala i umiejętności naszych lekarzy nie może liczyć na pomoc w razie komplikacji zdrowotnych.

Gość • Poniedziałek [02.04.2018, 22:58:23] • [IP: 188.146.208.**]

Pan Jurkiewicz jest bardzo oględny w ocenie prezydentury Żmurkiewicza. Wręcz widać, że jest w ugrupowaniu Żmurkiewicza ale teraz przypomniało mu się, że jest zPIS i chce się uwiarygodnić

Pi • Poniedziałek [02.04.2018, 22:54:11] • [IP: 94.254.129.**]

Naprawde czas. Na zmiany. Utwrdzila mnie w tym ostatnia sesja i teatr w wykonaniu prezydent michalskiej. Brednie o budowie drogi to powinny przejsc do historii. To jej zacietrzewienie i klotnie swiadcza o niepewnosci siebie. Stop dla tej pani i jej szefa. Jurkiewicz do sensu pisze ale pewne jest ze na prezydenta nie wystartuje bo pisy maja juz inne plany. I to juz przyklepane w centrali. Moze uda mu sie znowu wejsc do rady ale pora tez dac szanse mlodym i kobietom. Dwie kadencje wystarcza. Ja zaglosuje na pewno na agatowska. Z pisu fajna jest stujowa czy jak jejj tam.

Gość • Poniedziałek [02.04.2018, 22:47:21] • [IP: 178.235.181.**]

Jurkiewicz zdecydowanie najlepszy radny!

Gość • Poniedziałek [02.04.2018, 22:22:59] • [IP: 31.0.87.**]

Prezydent Żmurkiewicz FIRST potem długo długo długo nic. Radni już się lansują przed wyborami. A co zrobił Jurkiewicz bo jakoś sobie nie przypominam sukcesów radnego?

Gość • Poniedziałek [02.04.2018, 22:20:46] • [IP: 80.245.178.***]

radny co w sumie nic nie zrobi smie krytykowac fasole? szkoda, ze do listy niepowodzen nie dopisal na przyklad" deszczowego sezonu", skad ten gosc sie urwal? kibic floty a nie pamieta jakie tam byly przekrety i czemu flota zostala zlikwidowana? idz w cholere gosciu

Bora • Poniedziałek [02.04.2018, 22:16:25] • [IP: 94.254.129.**]

Generalnie trza przyznac ze jak na pseudopolityka to ten artykul nawet do srnsu napisany.

Gość • Poniedziałek [02.04.2018, 22:15:33] • [IP: 83.23.255.**]

Tylko nie Agatowska, ona jako współpracownica Żmurkiewicza ponosi też odpowiedzialność za jego błędy.Potrzebujemy w nasym mieście nowych ludzi a nie w kólko te same GĘBY

Gość • Poniedziałek [02.04.2018, 22:05:49] • [IP: 80.245.189.***]

MIZERNIE, MIZERNIE

Gość • Poniedziałek [02.04.2018, 21:58:04] • [IP: 31.2.107.***]

No i się zaczęło. Dawali sobie buzi by osłabić SLD. Żmurkiewicz naiwnie myślał, że zostawiając SLD i idąc z PIS uzyska ich poparcie w wyborach. Jak się okazuje to ani nie osłabiono SLD i prawdopodobnie nie widać perspektywy zaakceptowania Zmurkiewicza przez PIS. Obie strony kombinują jak tu oderwać się od siebie na czas wyborów.

Gość • Poniedziałek [02.04.2018, 21:54:50] • [IP: 92.42.118.**]

Bardzo trafna i konkretna ocena. Stracone 16 lat. Niechęć do pracodawców innych jak prywatni, kolegów, to widoczne jak na dłoni. Nie tylko OT Port, ale również MSR S.A. i inne. Stara, PRL - owska mentalność i działanie.

Gość • Poniedziałek [02.04.2018, 21:53:50] • [IP: 109.243.197.**]

A jakby tak mijającą kadencję poważnie podsumowała sobie staruszka ? A to przecież mogła być akurat wasza matka ! Albo gdyby tak mijającą kadencję podsumowała sobie procesja ?

Gość • Poniedziałek [02.04.2018, 21:46:03] • [IP: 37.47.173.***]

Jurkiewicz ma absolutna rację co do oceny 15 lat rządów Prezydenta dlatego zgadzam się z nim że czas na zmianę. Najlepsza będzie na panią Agatowska która pierwsza dostrzegła to co dzisiaj widzi Jurkiewicz i przestała go popierać. Zmurkiewicz to już niestety starszy bardzo pan i powinien odpoczywać jak inni w jego wieku a nie jeszcze chcieć rządzić bo już mu to słabo wychodzi. Tylko konflikty robi, krzyczy na sesjach na radnych.

Gość • Poniedziałek [02.04.2018, 21:39:26] • [IP: 31.0.32.**]

Mam nadzieję że to ostatnia kadencja tego radnego A ta samochwałka to szczyt hipokryzji i zadęcia.Trochę skromności by się przydało i samokrytycznego spojrzenia na samego siebie panie radny

Ala • Poniedziałek [02.04.2018, 21:38:25] • [IP: 94.254.129.**]

Gość poczytaj ze zrozumieniem. Moze i wspierales siedzac z pilotem na kanapie ale tu chodzi o czyny. Myslales i wspierales ale co zrobiles? Chodzi o konkrety. Wypowiedz sensowna i podparta czynami. Czego chciec wiecej. Dobry kandydat, a ze nieco pyszalkowaty? Nabierze pokory z wiekiem.

Gość • Poniedziałek [02.04.2018, 21:36:00] • [IP: 31.0.87.**]

Brawo Panie Przewodniczący...jest Pan the best!

Gość • Poniedziałek [02.04.2018, 21:29:58] • [IP: 92.42.117.***]

czerwoną kartkę... :-)

Gość • Poniedziałek [02.04.2018, 21:24:17] • [IP: 176.221.122.**]

Panie radny duma i pycha jest nie odłączną częścią partii którą Pan reprezentuje. Z Pańskiej wypowiedzi w zasadzie nie wynika nic pisze Pan, że coś tam zrobił dla miast i jego mieszkańców, ja zapytam a mianowicie co konkretnie, wystawa ? spotkania i śpiewanie pieśni ?" Wspieram wszystkie, sensowne w mojej ocenie, decyzje dotyczące kluczowych inwestycji " a w jaki sposób ? Co takiego Pan zrobił konkretnie. Ja jako mieszkaniec od urodzenia również wspieram wszystkie inwestycje które służą miastu i jego mieszkańcom. .. i? Jakież to szczególne kompetencje Pan posiada aby w taki sposób oceniać 15 lat pracy człowieka, który zrobił fizycznie dla tego miasta bardzo dużo.

Gość • Poniedziałek [02.04.2018, 21:14:00] • [IP: 80.245.189.***]

jurkiewicz stosuje taktyke ziobro...z du...wyciagniete oskarzenia aby bylo glosno.

Oglądasz 1-102 z 102
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Nasze dziewczęta ze Świnoujścia i ich opiekun i choreograf Izabela Gromek - Świątek zdobyły pierwsze miejsce w 27 FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO . TEATR TAŃCA GOTHIKA PO RAZ DRUGI Z RZĘDU ZOSTAŁ LAUREATEM 27. FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO ORAZ NAGRODY SPECJALNEJ POLSKIEJ GRUPY ZBROJENIOWEJ. TEATR TAŃCA GOTHIKA 🥇🏆 Liliana Ośmialowska, Nadia Guzik, Wiktoria Mokrzycka, Zofia Tałanda, Hanna Puźniak, Łucja Drachal, Luiza Kradyna, Ida Świątek, Zuzanna Wlczak, Julia Tarnowska. Tytuł widowiska tanecznego: "JESZCZE POLSKA NIE ZGINEŁA, KIEDY MY ŻYJEMY" 🇵🇱 ■