POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [09.06.2020, 22:01:39] • Świnoujście

Czytelnik o wydziale komunikacji: Tydzień urlopu i opiekunka do dziecka, by załatwić sprawę?

Czytelnik o wydziale komunikacji: Tydzień urlopu i opiekunka do dziecka, by załatwić sprawę?

fot. Czytelnik

Numerków jest tylko 15. Można je pobrać tylko na dziś. Najlepiej przyjść o 5 rano – pisze nasz Czytelnik. Mimo tej wiedzy, nie udało mu się dostać do wydziału komunikacji, by zarejestrować auto. Nie uwierzycie, co usłyszał… Czy to się zmieni?

Chciałbym poruszyć temat bardzo dziwnych zasad w Wydziale Komunikacji – pisze nasz Czytelnik. – Może za waszym pośrednictwem Pan Prezydent zajmie się tym wydziałem. Wprowadzono ostatnio procedurę wydawania numerków w godzinach 7:45 do 8:00. Szkopuł w tym, że tych numerków jest tylko 15 a numerek można pobrać tylko na dziś. Z instrukcji usłyszanych od pana że Straży Miejskiej najlepiej przyjść o 5 rano. W kolejce była pani w zaawansowanej ciąży i ta Pani też powinna być o 5 rano i czekać. A podsumowaniem dlaczego nie mogą wydać numerków na kolejne dni jest stwierdzenie Pani z Wydziału Komunikacji, że "nie wie czy jutro pracownice przyjdą jej do pracy i dlatego nie wydają numerków".

Rozumiem, że Wydział Komunikacji ma w poważaniu mieszkańców miasta, bo przykładowo jak w moim przypadku by odebrać tylko dokument muszę zaopatrzyć się w tygodniowy urlop i opiekunkę do dzieci od 5 rano by uzyskać dokument – kontynuuje nasz Czytelnik. – Z całym szacunkiem Pan Bareja mógł by się inspirować tą sytuacją. Na podsumowanie dodam tylko, że dochodzi też do sytuacji , gdzie jedna osoba pobiera 2-3 numerki dla koleżanek w kolejce i to pod okiem czujnego krzyczącego Pana Strażnika Miejskiego. Pozdrawiam Serdecznie i liczę, że w tym wydziale zmieni się coś na lepsze – kończy swój list nasz Czytelnik.

To nie jedyny głos w tej sprawie.

Chciałbym poruszyć pewien temat który w mojej opinii jest lekko patologiczny – pisze kolejny nasz Czytelnik. – Sprawa dotyczy funkcjonowania Wydziału Komunikacji a naszym mieście. Po telefonicznej informacji od wydziału komunikacji dowiedziałem się że "Wydział komunikacji funkcjonuje już normalnie" tak więc wybrałem się do wydziału. A tam informacja , że w godzinach 7:45-08:00 należy odebrać numerek z godziną stawienia się w urzędzie. Kto wymyślił tak chory system? By załatwić sprawę, która trwa może 3 minuty, trzeba dwa razy wybierać się do urzędu i to jeszcze w ciągu 15 minut odebrać numerek. Jak dla mnie to taka forma jest po prostu chora.

Co na to Urząd Miasta?

- Zgodnie z obowiązującym prawem nastąpił powrót do obsługi interesantów w urzędach administracji publicznej - informuje Joanna Ścigała, główny specjalista z Biura Informacji i Konsultacji Społecznych ze świnoujskiego Urzędu Miasta. - Biorąc pod uwagę konieczność ograniczenia kontaktów została podjęta decyzja o bezpośredniej obsłudze interesantów przy wykorzystaniu tzw. „numerków”, na których wpisana jest data i godzina przyjęcia. Uzyskanie informacji o kolejności przyjęcia można uzyskać w drodze telefonicznej lub osobiście pomiędzy godz. 7.30 a 8.00 w WKM. Ilość przydzielonych miejsc jest ograniczona. Interesanci otrzymują terminy na dany tydzień.

Przedstawicielka magistratu dodaje, że nadal istnieje również możliwość złożenia dokumentów do pojemników korespondencyjnych znajdujących się na Stanowisku Obsługi Interesanta w głównym budynku Urzędu Miasta Świnoujście, jak również załatwienia niektórych spraw takich jak: nabycie, zbycie pojazdów poprzez przesłanie dokumentów e-puapem.

- Takie rozwiązania mają na celu ograniczenie kontaktów pomiędzy interesantami i są działaniem prewencyjnym zalecanym przez GIS - podkreśla. - Jednocześnie informuję, że po remoncie Wydziału Komunikacji docelowo przewidziane są trzy stanowiska do obsługi interesantów na rejestracji pojazdów. W celu usprawnienia pracy wydziału zainstalowany będzie biletomat a na wizytę będzie można umówić się również za pośrednictwem Internetu.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 66, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-25 z 66

Gość • Czwartek [11.06.2020, 09:40:05] • [IP: 212.204.48.***]

a w Niemczech robi sie to w jeden dzien z tablicami...ba a nawet szybciej

rowerzysta • Czwartek [11.06.2020, 06:59:26] • [IP: 178.238.245.***]

to moze i tutaj przyznac Blekitna Flaga za dzialalnosc UM, bedzie feta i karateka no i bzdety i kamery !!

Gość • Środa [10.06.2020, 21:18:58] • [IP: 185.210.39.***]

Tez tam mi zeszło 3 tygodnie na wyrobienie prawa jazdy To dziwne miejsce i klienta mają w d ……...e !

Gość • Środa [10.06.2020, 20:09:05] • [IP: 176.221.122.**]

Dla wygody oczekujących przydałoby się jeszcze kilka zadaszonych ławek (może wiat przystankowych..?) i będzie OK. Można jeszcze wystawić na zewnątrz głośniczek z relaksującą, spokojną muzyczką dla uspokojenia nastrojów bezzasadnie zdenerwowanych kolejkowiczów.

Gość • Środa [10.06.2020, 18:36:45] • [IP: 77.115.46.**]

kpina, rejestracja auta powinna byc przez internet, do urzedu tylko po tablicy odbiór bez kolejek

Gość • Środa [10.06.2020, 18:09:50] • [IP: 2.108.164.*]

Czy to jakiś żart??

Gość • Środa [10.06.2020, 18:09:45] • [IP: 176.221.123.***]

O 5 rano urząd jest zamknięty. Może czytelnik już od 5 rano pod sądem stał i się POdniecał, bo mu się POrypało na starość we łbie. Jakie on zioła wącha że ma taki odlot? To narzekanie na wydział komunikacji wygląda na zaplanowaną akcję tylko po to aby opluć pracujące tam panie. Czy pod patronatem tej strony?

Gość • Środa [10.06.2020, 16:32:19] • [IP: 62.69.252.***]

Stać i czekać buraki a nie narzekać

SSUL • Środa [10.06.2020, 16:10:11] • [IP: 185.210.39.***]

Po co te nerwy, panie tam pracujące robią wszystko co mogą, pozdrawiam wszystkie.

Gość • Środa [10.06.2020, 15:59:24] • [IP: 89.231.101.**]

Czyżby komendant wziął się za robotę? A może na kawce u żony? Bo już nawet drzwi nie pilnuje. Hmmm... jest jeszcze jedno rozwiązanie! Nawet do tego się nie nadaje!! Hahaha

Gość • Środa [10.06.2020, 15:54:09] • [IP: 176.221.122.***]

ostatnio wymieniałem paszport... jest jedno miejsce na cale województwo gdzie można składać dokumenty jak i odebrać dokument mające 3 okienka... po wysłaniu maila z prośba na wskazany adres bylem umówiony po 1 dniu czekania (pisałem w poniedziałek umówiony bylem na czwartek) Podobnie z odbiorem... czyli się da ale trzeba chcieć... Chorym a wręcz w dobie COVID niebezpiecznym pomysłem jest dla mnie zmuszanie ludzi do tłoczenia się celem otrzymania jakiegoś numerku! Ale tak już jest z urzędnikami, rozmyta odpowiedzialność za czyny która zawsze można zrzucić na kogoś innego czyni takie głupoty nasza codziennością. W w/w przykładzie również można umówić się telefonicznie lecz z oczywistych względów numer jest często zajęty więc wygodniejszą opcja był dla mnie mail...

Zorientowany • Środa [10.06.2020, 15:21:27] • [IP: 5.173.136.***]

W biurze może tylko jedna osoba (petent) patrz: rozporządzenie ministra. Dlatego wydają tylko numerki do jednego okienka i wystawili urnę do wrzucania dokumentów w biurze obsługi interesanta. Jedna Pani ogarnia klientów z numerkami a druga Pani ogarnia dokumenty z urny. Czy to tak trudno q.wa zrozumieć nafochany czytelniku ??

Gość • Środa [10.06.2020, 14:18:28] • [IP: 178.235.147.***]

Brawo dla Pani Naczelnik! I tym oto sposobem awantury z pod drzwi wydziału przeniosły się do portalu. Szacunek!

Gość • Środa [10.06.2020, 13:50:28] • [IP: 79.186.189.**]

do IP: 94.254.144.*** Najpierw naucz się pisowni j.polskiego Ty"komurkowcu" z siostrami z Boloni.

Gośćjola • Środa [10.06.2020, 13:45:05] • [IP: 83.11.152.***]

Co to za brednie z tym urzędem.za co im płacą.. gdzie jest prezydent? To burdel A nie urząd...to już naprawdę konie świata..

Gość • Środa [10.06.2020, 13:39:54] • [IP: 88.156.234.**]

pustak to ty z maseczka na twarzy

Radek • Środa [10.06.2020, 13:31:27] • [IP: 5.173.136.***]

123 - ktoś ci płaci za hejt na urzędników trolu?

Gość • Środa [10.06.2020, 12:01:33] • [IP: 176.221.123.***]

NO WŁAŚNIE URZĘDNIKÓW WIĘCEJ NIŻ PETENTÓW I NIC NIE MOŻNA ZAŁATWIĆ TO SĄ KPINY Z LUDZI

Gość • Środa [10.06.2020, 11:55:48] • [IP: 178.235.147.***]

Wrzuciłem do urny i dostałem telefon po 2 tygodniach do odbioru. Wszystko szybko i sprawnie. Po co szczujecie na Panie tam pracujące?

Max_ Lewy • Środa [10.06.2020, 11:52:08] • [IP: 5.173.136.***]

Dostali kasę z tarczy antykryzysowej i rzucili się na auta. Taka to bieda :-)

Gość • Środa [10.06.2020, 11:33:27] • [IP: 78.133.244.**]

urzędowa patologia

Gość • Środa [10.06.2020, 11:18:42] • [IP: 176.221.115.**]

Tragedia. Mam auto zarejstrowane w UM Szczecin. Pomimo panujących warunków i obostrzeń, sprawę załatwiłem w 4dni z wymianą tabli rejestracyjnych. Jest skrzynka gdzie wrzuca się podania a potem dzwoni sie tylko potwierdzić termin i odbiór. Sprawnie i bez większych problemów. No ale w naszym magistracie poziom obsługi od dawna jest załosny, a wszystko to wina Prezydenta, który zatrudnia tylko popleczników a nie profesjonalistów!

Gość • Środa [10.06.2020, 10:10:05] • [IP: 178.238.249.***]

Nie siejcie paniki. Można sprawę załatwić online, przez epuap lub wrzuci do urny. Są możliwości tylko trzeba chcieć.Po co to bicie piany.

Gość • Środa [10.06.2020, 09:54:50] • [IP: 94.254.237.**]

Normalny • Środa [10.06.2020, 07:50:50] • [IP: 178.235.147.***] to co jest napisane nie zawsze jest prawdą wejdź na ePUAP i sprawdź zanim coś napiszesz.

Gość • Środa [10.06.2020, 09:44:53] • [IP: 5.173.136.***]

W poniedziałek załatwiłem sprawę w 20 minut. Czytelnik przyszedł tam o 7ej i nie dostał numerka.

Oglądasz 1-25 z 66
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ 8–9 października w Międzyzdrojach naukowcy, administracja ochrony przyrody i praktycy spotkają się, by omówić najważniejsze wyzwania: wdrażanie strategii ochrony różnorodności biologicznej do 2030 i Prawa Odbudowy Przyrody, ochronę ekosystemów morskich Bałtyku, presję turystyczną, monitoring oraz działania terenowe — od sukcesji po kontrolę gatunków inwazyjnych ■ Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Świnoujściu informuje, że w związku z budową sieci wodociągowej przy ulicy: boczna od Zalewowej, nastąpi przerwa w dostawie wody w dniu 08.10.2025r. Przewidywany czas przerwy w dostawie wody: 08.10.2025r. w godz.: 09.00 - 12.00. Obszar przerwy w dostawie wody: - ulica Zalewowa (na odcinku od ulicy Szmaragdowej do ulicy Pomorskiej), - ulica Szantowa, - ulica Spokojna, - ulica Gajowa, - ulica Odrzańska, - ulica Osiedlowa, - ulica Sztormowa Za utrudnienia przepraszamy i prosimy o ostrożną jazdę w rejonie prowadzonych prac ■ Władze Świnoujścia ogłosiły, że 4 października 2025 będzie „Dniem Świnoujścia” — ważna data w kontekście 80. rocznicy powrotu miasta do Polski oraz 35 lat samorządności. Mieszkańcy będą mieli okazję uczcić historię miasta, uczestniczyć w wydarzeniach kulturalnych, rekreacyjnych i okolicznościowych ■ Woda z wodociągu "Odra, Przytór Wydmy" znów zdatna do spożycia. Powiatowy Państwowy Inspektor Sanitarny potwierdził przydatność wody dla mieszkańców kilkunastu budynków. Poinformował o przydatności wody do spożycia z wodociągu publicznego „Odra, Przytór Wydmy”. Po przeprowadzonych badaniach laboratoryjnych stwierdzono, że jakość wody spełnia wszystkie normy określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 roku. Decyzja dotyczy odcinka wodociągu zaopatrującego około 50 mieszkańców budynków przy ulicach Zalewowej, Zarzecze oraz Sąsiedzkiej. W szczególności mowa o adresach: ul. Zalewowa: nr 39, 39a, 39b, 41 (Piekarnia Mewa), 42, 42a, 42b, 42c, 42d, ul. Zarzecze: nr 1, 2, 2a, 8, ul. Sąsiedzka: nr 2. ■ Nowy rok szkolny 2025/2026 rozpoczęło łącznie 4330 uczniów uczęszczających do szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Świnoujście. Wśród nich 323 dzieci po raz pierwszy przekroczyło próg szkoły podstawowej, rozpoczynając tym samym swoją przygodę z edukacją. Z kolei naukę w szkołach ponadpodstawowych rozpoczęło 195 uczniów. Do miejskich przedszkoli przyjęto również 255 nowych przedszkolaków w wieku od 3 do 6 lat. We wszystkich placówkach oświatowych podlegających pod Urząd Miasta Świnoujście pracuje 811 osób. W tym gronie znajduje się 577 nauczycieli wspierających dzieci i młodzież na każdym etapie edukacji, a także 234 pracowników obsługi i administracji, dbających o sprawne funkcjonowanie szkół i przedszkoli ■